Het Turkseliefdestopic number 99

Miloutjuuuuh: drukke periodes bij jou dus… En ik hoop dat die ijzerpillekes helpen. Slaappoli zal wel eens geen kwaad kunnen. Maar tis natuurlijk wel lastig dat je niet weet van waar het juist komt!!!
Dat is toch ook wel een ganse historie met die gsms he… En die smartphones das goed voor het een, maar voor het ander…en heb je er geen garantie op ofzo?? Heb het hem voorgelegd van die gsm, gaan zien wat we ermee doen…

Meer heb ik niet te melden, hij heeft me gisteren gezegd dat hij me zo erg mist, en ik smolt alweer… Had dan zijn engelse vriend doorgegeven om te vertalen, dat hielp niet echt, begrijp beter zijn turks dan zijne vriend zijn engels:smile:

Goeieavond nog allemaal, ga me klaarmaken voor nog een nachtje, grtjes

Goedemorgen meiden

Heerlijk het regent normaal hou ik dr niet van maar nu wel ff die warmte uit huis beetje weg aangezien rest van week ook warm word

Hoe is het verder met julllie?
Summie gaat het goed?

Hier aardig ok…gister hele dag migraine gehad begom snachts al en dat met die hitte ppfff helaas hangt het dr nog wat pff
En ene dag is askim wat meer actiever dan de andere en merk dat ik me veelste druk maak soms maar goed nog 4 dagen;p gelukkig erg eigenlijk haha
Deze week 4 dagen van 7 uur werken en vrijdah ga ik lekker weg een weekend met een vriendin wel ff zin in :slight_smile:
Ga me maar is klaar maken
Fijne dag

Via Wereldwijzer app

@tamara082

Even over de telefoon, mijn askim zit vanaf vorige week vrijdag in Turkije en hoorde op het nieuws dat je tegenwoordig 2 maanden je telefoon kan gebruiken zonder dat ze hem blokkeren … Hij heeft ook verschillend telefoons providers gebeld dit te checken… Hij gebruikt nu dus ook gewoon zijn Nederlandse telefoon;)

Voor de andere meiden die evt naar hun askim gaan, heeel veeel
Plezier!! Het is heerlijk weer in Turkije :sun_with_face::sun_with_face::stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

Via Wereldwijzer app

2 likes

08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 19 nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 25 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 55 nachtjes

******BACK AT

Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09***

***- BIRTHDAY’S.

09-08 Miloutjuh
14-08 NGS
21-08 Mutlu
06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
16-06 littleone
24-06 LBDSS

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Ladyside : 11 april 2014

Via Wereldwijzer app

Sorry Ladys probeer mee te lezen maar onthoud erg weinig en heb erg weinig fut om even iets te posten… Kzal zo snel mogelijk men best weer doen

Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

Ik lees veel over NLtelefoons in turkije! Neem geen HTC of Iphone mee! Daarbij werkt de Imei vaak maar een paas dagen als je geluk hebt n jaar! Samsung geven ze sowieso de garantie dat ze t kunnen veranderen! Maar HTC en IPhone heb ik mij laten vertellen dat ze t vaak wel doen (voor t geld) en dan denk je dat die t doet en dan opeens is je nummer geblokt en je geld weg pfff…! (Vriend van askim werkt in een telefoonwinkel haha)

Via Wereldwijzer app

Hallo meiden,

@Isafazli het is inderdaad lastig dat ik niet weet wat het is. Dus maar ff alle mogelijkheden checken.
Ja heb wel garantie op de telefoon maar omdat het niet aan de telefoon maar de software ligt heeft het geen nut als de winkel een nieuwe telefoon geeft, krijg dan waarschijnlijk het zelfde probleem.

@Tamara, ja vandaag best ok die regen. Het is hier nu een stuk aangenamer in huis.
Werkse deze week meid: ) en alvast veel plezier dit weekend!

@littleone hoe is het met je meid? Nog steeds gedoe met familie en vrienden?
We zien je vanzelf wel weer langs komen: )

@lbdss ja ze zeggen dat niet doen het gewoon en vangen geld voor iets dat niet werkt. Daarom geven ze er ook nog maar kort of geen garantie op.

Hier weer gewoon aan het werk. Nog maar 14 dagen tot mm vakantie: ) heerlijk fff geskyped net met askim.

Fijne avond

Via Wereldwijzer app

Ooohhh wat hadden we in het weekend heerlijk weer!!! :slight_smile: In Turkije hadden een aantal mensen beloofd om voor mij te bidden voor mooi weer in Nederland…uuuh het had wel resultaat…haha

Kardelen: Jij bent echt van het Turkse eten? haha ik vond zo grappig toen askim mij uit eten nam in Antalya en dat hij met een gigantische smile mee nam naar de grote M restaurant haha. Ik kan indenken dat het leger invloed op iemand zijn persoonlijkheid/leven kan hebben en dat hij er wat ‘volwassener’ door word. Leuk dat je met je zus op vakantie gaat ook al was je misschien liever met je askim gegaan. Wat betreft toekomstplannen maken heb jij helemaal gelijk, rustig aan doen. Maar askim heeft juist voor zichzelf iets dat hij voor zichzelf duidelijkheid moet hebben over de toekomst…of er voor 200% voor gaan of anders moeten we misschien maar stoppen… een beetje alles of niets…Meid veel succes met je werk en je voorbereidingen voor de vakantie!!!

Isafazli: Wat balen dat jullie contact nog steeds niet soepel gaat…lijkt me echt frustrerend. Volgens mij had jij het over het boek Turkse vlinders. Ik vind het wel iets om te lezen, je kan altijd voor jezelf er uit filteren wat jij van waarde vind en wat niet. En begreep ik het goed heb jij een nieuwe telefoon voor je askim gekocht? Die askim treft maar met jouw :wink: ik bemoei me waarschijnlijk nu met dingen die me niks aan gaan maar denk je er wel om om dat je niet met al te grote cadeaus gaat strooien. Vergeet niet dat jij al heel wat betaald hebt om hem te kunnen zien :wink: Wat betreft smartphones ik heb askim al eens precies hetzelfde verhaal gehoord als Miloutjuhh schreef, telefoon aanpassen, registreren dat kan je 1x in de 2 jaar doen met een Turks paspoort. Overigens de prijzen voor smartphones zijn ook absurd hoog… een voorbeeld de Samsung S4 mini heb ik daar gezien voor 400euro… Als ik je niet meer lees fijne vakantie en veel plezier met je askim!!!

Tamara: Gelukkig dat jullie veel contact hebben maar ik begrijp dat je je grote zorgen maakt over je familie…Wat vervelend dat je migraine had komt dat vanwege de spanningen? Wel eerlijk wat je schrijft over jezelf en je askim…bizar dat hij ook nog es in dezelfde kamer slaapt…En het is lastig als je je vooorneemt geen zorgen te maken, grote kans dat je het juist dan doet hihi.Zijn werk was zeker gesloten vanwege de ramadan? Ik hoorde dat in sommige gebieden zijn bedrijven gesloten. Veel succes met het werken…pas goed op jezelf!!!

LadySide: Ik geniet/genoot inderdaad met 200% van het mooie weer. Wat dat betreft is Turkije een ideaal land voor mij :wink: Ik moest wel effe lachen toen je schreef dat je misschien wel een pieperd was…ik kan je de hand geven ik voel me ook echt zo’n piepermuis hahaha. Ik begrijp dat je ontzettend baalt dat je askim geen interesse toonde in je ziekenhuisbezoek. Ik wil zijn gedrag niet goedkeuren maar ik vrees dat er ook genoeg Nederlandse mannen zijn die zoiets ook zouden kunnen vergeten. :frowning: Dus als ik het goed begrijp word je effe uitgebreid gecheckt in het ziekenhuis? Wel fijn lijkt me dat er nu es gekeken gaat worden. Uuhhh askim en zijn toekomstplannen…zolang dat gecombineerd wordt met het woordje ‘maybe’ blijft het voor mij een persoonlijke uitdaging om hem te volgen…en hij is echt iemand van alles of niks…

Lbdss: Oh meid eigenlijk ben ik wel ff heel blij om je verhaal te lezen…ik heb namelijk het gevoel dat mijn askim misschien wel in die fase zit… Heb je misschien nog goede tips en adviezen voor mij? De wijze woorden van je askim heb ik inmiddels gestuurd naar mijn askim :wink:

Miloutjuhhh: Dus druk, druk, druk met je werk. Wel pittig lijkt me om in een keuken te werken met dit warme weer…mijn ervaringen is dat bv een afwaskeuken een echte broeikas kan zijn. En natuurlijk tel jij de dagen af…nog even en je bent bij je askim!!! Ik vroeg me af ga je alleen of met je familie? En ga je je zusje ook op zoeken of zijn zij toch echt richting Side vertrokken? Oh ja en nog ff een gratis tip bij (beginnende) bloedarmoede eet dagelijks 2 boterhammen met appelstroop…
vrouwen die bevallen zijn of bv zware menstruaties hebben krijgen dat advies ook. :wink: Wat ontzettend balen van je nieuwe telefoon!!! Ik zou ook flink balen…hoop dat het probleem snel opgelost is…ik heb het ooit ook met een telefoon gehad…

Itsmetoday: He meid leuk je weer effe te lezen…hoe is ie? Je askim is momenteel weer effe terug in Turkije?

Update van mij:
Sinds ik terug ben uit Turkije moet ik nog steeds op gang komen… ik lijk maar niet in het ritme te kunnen komen en heb weinig energie…De afgelopen dagen wel echt genoten van t mooie weer…

En dan de vliegramp het veranderd mijn leven niet maar het maakt toch wel veel indruk op me (ik ken iemand die zijn zoon en schoondochter heeft verloren)Hebben jullie ook zoveel steunbetuigingen gekregen vanuit Turkije? Het verbaasde mij enorm maar zo lief…ik heb sowieso heel veel leuke nieuwe contacten op gedaan…

Wat betreft askim en mij is het nog steeds onrustig. Voorbeeld hij was uitgeweest en belde de volgende dag voor advies omdat hij zich hij heel beroerd, honger, warm, hoofdpijn, duizelig en trillerig voelde. Dus ik zei vergeet effe de ramadan en neem een ors (die had ik bij hem achtergelaten) Kom ik er s’avonds achter dat hij helemaal naar Alanya (!!!) was geweest en dus een nacht over had geslagen. Tsja toen was ik niet zo vriendelijk, want ja ik maakte me zorgen maar is het vreemd dat hij met zijn gedrag zich zo beroerd voelt? Waarop hij weer geirriteerd werd door mijn reactie…Een ander voorbeeld zaterdagmiddag stuurde ik hem een foto van mezelf met een vriendin op het strand zegt ie: ‘Eeeyyy askim I don’t like this. Why are you doing this?’ Dus ik vraag wat is er aan de hand? Zegt ie: ‘You look sexy but you know I have ramadan.’ Echt joh de kleinste dingetjes worden wederzijds verkeerd opgevat…Ik wil niet steeds die irritaties…Misschien is het weleens goed om knallende ruzie te hebben.Maar dat is niet mijn sterkste ding en als ik het probeer begint hij spontaan een charme offenfief…het is wat :-p haha…en ja LasySide ik voel me nu ook echt een piepermuis hahaha

Zo dit is een hele update geworden…ik hoop niemand te hebben vergeten…anders sorry…

Via Wereldwijzer app

Hallokes allemaal

Summie: met de,vliegtuigramp ben ik niet rechtstreeks verbonden, het zet je wel aan het denken!!! Denk ook dat het geen mens onberoerd laat…
Dat je niet op gang geraakt en je draai nog niet vindt dat lijkt me ook compleet normaal, weer die aanpassing en dat gemis…
En je askim, die irritaties/misverstanden, die heb je altijd wel een beetje in relaties, afstand maakt het niet makkelijker, maar kop op, de ramadan in bijna voorbij!!
Wat de gsm betreft en cadeautjes, neem je dat zeker niet kwalijk dat je dat zegt, ben ook niet van plan om.dat regelmatig te doen, zijn gsm is stuk, en daarmee, en daarnaast is het voor mij dan mooi meegenomen dat hij skype, viber, fb enzo zal kunnen installeren, ergens heb ik er ook wel baat bij…zal hem dan mss ook vaker horen dan.
Niet te geloven dat ze in turkije zoveel geld vragen voor een gsm!!!

Miloutjuhh: kan geloven dat je het graag wilt weten, en ik hoop dat je telefoon in orde komt!

Itsmetoday: jou nog niet gezien hier, vertel:dag:

Nog een fijne middag en avond allemaal!!!

@ summie met mij gaat alles goed :wink: dank je wel!!!me askim zit sinds 1,5 op vakantie bij zijn ouders :frowning:
Zelf zit ik momenteel in marmaris:) ook mijn askim komt einde van de week hierheen om samen nog vakantie te vieren ;))
Vervelend dat t soms wat stroef gaat met je askim :frowning: dat heb je helaas na een lange tijd ook nog:(
Voorbeeldje van mij:) het is volgende week bayram = druk met bus reizen dan ook, komt me askim vandaag ermee dat hij gewoon een bus ticket heeft gekocht 2 dagen later dan dat hij eigenlijk hier zou zijn!!! Grrr dat is dan typisch turks he :frowning: hahaha tot zover mijn frustratie :frowning:

@ is… Whahaha ben nu je naam al kwijt :frowning: sorry!!

Ik heb een askim voor 5 jaar, leren kennen in marmaris en nu samenwonend sinds 3 jaar in Nederland :slight_smile:
Lees nog altijd mee hier en schrijf zo nu en dan weer eens wat :wink: ben dus ook al erg lang op het forum , maar niet altijd actief aanwezig:)

Even mijn verhaal in een notendop :blush:

Via Wereldwijzer app

Itsmetoday haha zeg maar isa, fijne om je verhaal eens te lezen, en leuk om tips enzo te krijgen, hoop dat ik je nog regelamtig mag tegenkomen hier. En voelt hij zich al goed thuis in nederland?

Grtjes

08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 18 nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 24 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 54 nachtjes

******BACK AT

Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09***

***- BIRTHDAY’S.

09-08 Miloutjuh
14-08 NGS
21-08 Mutlu
06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
16-06 littleone
24-06 LBDSS

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Ladyside : 11 april 2014

Via Wereldwijzer app

Via Wereldwijzer app

Hey meiden…

Ik mag weer in het lijstje ik vertrek 19 september tot 9 oktober naar Istanbul…

Verder gaat het aardig moe van het werken en van askim ppff die komt op de onmogelijke tijden in de lucht afgelopen n8 dikke ruzie gehad ppfff nog noooit zo gehad maar ik was dr ff zat van meneer zit in marmaris on holiday en ineens kan ie niet meer reageren appen etc Iam busy after friday i have more time wwaaatttt…
Maar goed het is uit gepraat van beide kanten en meneer gaat nooit meer zonder mij weg haha
Ik was vooral heel verdrietig en voelde me ff megaaaa rot
Nu is het wel weer aardig ok
Het gekke is normaal ben ik helemaal niet zo… maar dit x lijk ik wel gek ofzo oepsss
Gister voor de ruzie aan me ticket geboekt haha

Sorry voor mijn geklaag
Ga maar s ff een blokkie om verstand op 0 zetten

Via Wereldwijzer app

Update tijd haha. Heb een paar vragen langs zien komen vlug. Ik zit hier nog tot 31 augustus. Het werk is zwaar, maar leuk. Het begint makkelijker te worden. Ik heb geen plannen om naar Turkije te gaan dit jaar en of het volgend jaar gebeurt is nog maar de vraag. Het weer is eindelijk weer wat opgeknapt. Gisteren veel regen en onweer gehad. Vanavond een rustige avond. Alleenvnig minidisco en dat is het leukste moment van de dag voor mij haha

Via Wereldwijzer app

Hey meiden!

Alweer paar dgn geleden dat ik iets heb laten horen. Weinig verandering hier, nog steeeeeeds niet geboekt. Iets houdt me tegen, maar vraag me niet wat :S Nog steeds weinig contact met askim, wat ik nog steeds heel jammer en moeilijk vind.

@Kardelen, Jij hebt dus wel eens via skyscanner geboekt? Ik vind die sites die eruit komen altijd zo vaag, ben zo bang dat het niet goed gaat. Gate1, Budgetair, travel2be… Allemaal zo onbekend, maar wel goedkoper als bij Pegasus zelf.
Arke hou ik ook goed in de gaten, daar ben ik in December voor maar 99 euro heen en weer gegaan :slight_smile: Nu is het allemaal 300 euro helaas voor 2 week. En is Skyscanner nog steeds het goedkoopste.
Aaah jij gaat ook al bijna lekker op vakantie :slight_smile: Heerlijk, kan me voorstellen dat je ernaar uit kijkt! Je ging met je zus toch, of was het met een vriendin?

@Isafazli, Nog 2 dagen!!! Ik hoop echt dat je een heerlijke week tegemoet gaat! Je koffer ondertussen al klaar? :wink:
Heb je je nachtdiensten weer overleefd? Werk je in een verzorgingshuis of ziekenhuis?
Ondertussen alweer goed contact met je askim? Lijkt me wel rot hoor, zo’n taalbarriere… hij spreekt geen engels, en alleen turks??
En wat Summie zei, dacht ik ook en durfde het niet te melden. Maar neem aan dat je verstandig bent en niet al je geld gelijk aan hem spendeert. Ik zeg ook altijd al: ik betaal me al rot om daar te komen, dus grote cadeau’s kun je vergeten. IK ben het cadeau :wink:

Tamara, oooh meis ff een knuffel voor jou hoor! Volgens mij heb je het helemaal niet zo makkelijk nadat je terug gekomen bent.
Maar wat super dat je geboekt hebt!! Ook jij mag weer aftellen :smiley:
Nog even en hij is weer terug op zijn eigen plekje en kun jij weer een beetje ademhalen, en hopelijk zijn dan de irritaties voorbij.

@Miloutjuhh, ooooh wat zal jij het warm gehad hebben zeg!
Hmm dus niks uit bloed gekomen, ben benieuwd wat de slaappoli uit zal brengen.
Wel fijn dat het voor jouw gevoel weer wat beter gaat! Hopen dat het in die stijgende lijn voortzet.
Meneer heeft ondertussen nog steeds niet naar zhuis gevraagd. Denk ook niet dat het nog zal komen. Maar ja daar heb ik me maar bij neergelegd.
Ticketprijs was afgelopen nacht echt super! Maar durfde weeeeer niet. Vanochtend was ie weer iets hoger. Nog steeds wel in mijn budget passend gelukkig.

@Littleone, Ook voor jou even een knuffel! VOlgens mij zit jij net als Tamara nog met 1 voet in Turkije, en heb je het vreselijk moeilijk.
Ook voor jou hoop ik dat je je snel weer fijn zult voelen. Ging jij niet nog een keer binnenkort??

@summie: Goed dat je weer iets komt schrijven!
Nog een weekje en dan is de Ramadan voorbij! :slight_smile: Ik tel met je mee hoor, en hoop echt zooooo voor je dat het dan allemaal wat beter gaat!
En ik ben idd een grote piepdoos hoor, wat mannen bertreft. Aan de ene kant vreeeeselijke bindingsangst volgens mij, maar aan de andere kant de man ook gewoon heeeeeeel dicht bij willen hebben en/of vaker horen. Maar vrees dat het allemaal Karma is :wink: In vorige relaties/scharrels, was ik altijd degene die niets liet horen en nu gebeurd het dus bij en ben ik degene die aldooooor iets als eerste laat horen en de ander niets.
Ik heb mezelf voor de zoveelste keer voorgenomen niets te laten horen, in de hoop dat hij dat dan doet. En zowaar, het gebeurde! Al was de verbinding weer zo slecht dat we niet konden skypen :frowning:
Maar ik ben idd ff helemaal gechecked in zhuis in de hoop dat er eindelijk iets meer duidelijkheid komt over die vermoeidheid. Maar nog ff 3 weken wachten tot ik eindelijk iets van uitslagen weet, en dan hopen dat ik in ieder geval Vit B12 shots mag gaan krijgen.
Dat woordje “maybe” mag wel uit de woordenschat gehaald worden vind ik. Net als “forget it” Ik hoop dat het positief gaat uitwerken voor je.
Oooh en ik zou net zo boos zijn geworden als jij hoor over het uitgaan geval! Wel jammer dat wanneer jij een foto stuurt, hij dat dan weer lastig vind. Ik neem aan dat hij ook dames in bikini ( en zelfs zonder topje) op het strand ziet liggen/lopen. Het blijft lastig, denk ik. Dan ben ik stiekem wel blij dat mijn askim niet aan Ramadan doet. Wij hebben de irritaties wel zonder de Ramadan :wink:
Blijf lekker piepen, daar zijn we voor. Gewoon zonder oordelen elkaars verhaal aanhoren en je hart luchten.

IMT, leuk weer eens iets van je te horen!
Aaah jij zit ook al heerlijk in TUrkije :slight_smile: Hoe lang blijven jullie nog?
Geniet er nog ff van!

@Egwene, Alweer minidisco! Jeeeeej! Is dat elke dag?? Die kinderen krijgen het al vroeg ingestampt dat ze elke dag op stap moeten tijdens vakantie :wink: Hoe is het met je fijne badmeester??
En hoe is het met je askim, lukt het om hem af en toe nog te spreken??

Ik ga snel op de bank, heb alweer veel te lang over die update gedaan en stukje film gemist. Ga William & Kate kijken… gewoon ff heerlijk ontspannen filmavond :slight_smile:
Fijne avond!

Hallo meiden,

@Summie heerlijk he het weer :slight_smile: Om te werken niet geweldig maar voor het weekend heerlijk.
ja in de keuken is het inderdaad erg warm, zeker bij de bakplaat, kookpitten en frituur in de buurt. maar de spoelkeuken is inderdaad ook gen pretje om bezig te zijn. Vrijdag heb ik een tijd in de koelcel zitten werken dat was dan wel weer lekker hahaha, tot je er weer uit moet natuurlijk hahaha.
Aftellen doe ik zeker, ik ga met mn familie (ouders en broertje) naar het hotel waar we al een aantal jaar komen en waar ik askim ook heb leren kennen. (hij werkt daar nu niet meer) Mijn zusje is inderdaad naar Side gegaan. Maar ze heeft een geweldige baas nu een ze krijgt bijna een week vrij om bij ons op bezoek te komen :slight_smile: En in die dagen dat mn zusje er dan is, gaan askim en ik ons ook verloven :slight_smile:
Ja die tip heb ik al vaker gekregen maar ik krijg appelstroop echt niet weg bah. laatst nog weer geprobeerd maar krijg het echt niet naar binnen.
Wat me heel erg verbaasd heeft over de vliegramp is dat askim het al snel gehoord was enzo maar dat hij niks wist over die rebellen en dat het zou zijn neergeschoten. Eigenlijk geen idee of daar inmiddels wel wat over verteld word in de Turkse Media? Enige waar ik dingen van hoor van Turkse vrienden is over Israël wat daar gebeurd.
Wat balen dat je askim dan zo moeilijk kan reageren op zo’n foto. hij heeft je in Turkije toch ook in bikini gezien?
Askim en ik hebben ook zo’n periode gehad dat we alles van elkaar verkeerd begrepen, anders lazen dan bedoeld was enzo. om alles irritaties. daar werd ik zo moe van, en reageerde dat dan op de mensen hier om me heen af :S

@IMT leuk je weer ff te lezen hier :slight_smile: Lekker aan het genieten in Turkije. Wilde je niet mee naar je askim zijn ouders?

@Tamara, ik probeer je morgen ff in het lijstje te zetten maar weet niet of het lukt met mn telefoon en ben bijna niet thuis morgen. kan je weer heerlijk gaan aftellen :slight_smile:
ik snap dat je niet op die reactie van ik ben druk zat te wachten, juist als hij vrij is zou je denken dat hij ook ff wat meer tijd voor jou heeft.
Bijna gaat hij weer naar huis, dan kan je misschien wat meer ontspannen :slight_smile:

@Egwene, fijn dat het nog steeds goed gaat hard werken dus in de warmte, maar ik denk wel een super ervaring :slight_smile:

@Ladyside kijk ook eens op anadoluline.nl of triptime.nl daar heb ik al eens goedkoop kunnen boeken.
Ik had het inderdaad behoorlijk warm.
en dan mannen van kantoor klagen als ze in een ruimte moeten zitten waar geen airco is. Daar kan ik dan slecht tegen hoor!
Ik denk dat het ook een beetje mannen eigen is, dat ze dat soort dingen gewoon vergeten ofzo :S.

morgen na het werken meteen door naar de verjaardag van Opa die morgen 75 word. 's avonds lekker uit eten met de hele familie. Alleen mn zusje ontbreekt Oom en tante uit Zwitserland en Tante uit Singapore zijn er wel.
nu duik ik lekker met mn boek mn bed in :slight_smile:

Fijne avond en slaap lekker

Whaaaaa!! Ik heb eindelijk geboekt, ik heb het eindelijk aangedurft! :cheer: :vak01:
Ik mag in het lijstje voor 8 september t/m 22 september :slight_smile: Oh en het is in Side :wink:

Ondanks de nationale rouwdag, kan ik het niet helpen dat ik ff heeeeel blij ben.

2 likes

Ladyside…ik ben trots op je…

Via Wereldwijzer app

1 like

Goeiemiddag allemaal,

Ladyside, eindelijk!!! Ben blij voor je!!

Tamara: is idd niet leuk, net nu hij tijd over heeft zou hij extra tijd voor je moeten kunnen maken, kan geloven dat je baalt!! En fijn dat jij ook geboekt hebt!!

Egwene: leuk dat je zo een fijne tijd hebt daar. En denk ook wel varierend

Miloutjuh: amuseer je op het feestje van je opa

Vanavond mijn laatste nachtje, ik werk in een verzorgingstehuis, doe enkel de nacht, en ja mijn valies staat klaar, ben 3maal.herbegonnen!.! De laatste week gaat het redelijk goed qua communicatie :smile: allez.iedereen, tot.volgende week ergens, iedereen een knuffel

Grtjes

Effe vlug Isa heel veel plezier en een fijne tijd bij je askim!!!

Via Wereldwijzer app

1 like