Hey meiden!
Alweer paar dgn geleden dat ik iets heb laten horen. Weinig verandering hier, nog steeeeeeds niet geboekt. Iets houdt me tegen, maar vraag me niet wat :S Nog steeds weinig contact met askim, wat ik nog steeds heel jammer en moeilijk vind.
@Kardelen, Jij hebt dus wel eens via skyscanner geboekt? Ik vind die sites die eruit komen altijd zo vaag, ben zo bang dat het niet goed gaat. Gate1, Budgetair, travel2be… Allemaal zo onbekend, maar wel goedkoper als bij Pegasus zelf.
Arke hou ik ook goed in de gaten, daar ben ik in December voor maar 99 euro heen en weer gegaan
Nu is het allemaal 300 euro helaas voor 2 week. En is Skyscanner nog steeds het goedkoopste.
Aaah jij gaat ook al bijna lekker op vakantie
Heerlijk, kan me voorstellen dat je ernaar uit kijkt! Je ging met je zus toch, of was het met een vriendin?
@Isafazli, Nog 2 dagen!!! Ik hoop echt dat je een heerlijke week tegemoet gaat! Je koffer ondertussen al klaar? 
Heb je je nachtdiensten weer overleefd? Werk je in een verzorgingshuis of ziekenhuis?
Ondertussen alweer goed contact met je askim? Lijkt me wel rot hoor, zo’n taalbarriere… hij spreekt geen engels, en alleen turks??
En wat Summie zei, dacht ik ook en durfde het niet te melden. Maar neem aan dat je verstandig bent en niet al je geld gelijk aan hem spendeert. Ik zeg ook altijd al: ik betaal me al rot om daar te komen, dus grote cadeau’s kun je vergeten. IK ben het cadeau 
Tamara, oooh meis ff een knuffel voor jou hoor! Volgens mij heb je het helemaal niet zo makkelijk nadat je terug gekomen bent.
Maar wat super dat je geboekt hebt!! Ook jij mag weer aftellen 
Nog even en hij is weer terug op zijn eigen plekje en kun jij weer een beetje ademhalen, en hopelijk zijn dan de irritaties voorbij.
@Miloutjuhh, ooooh wat zal jij het warm gehad hebben zeg!
Hmm dus niks uit bloed gekomen, ben benieuwd wat de slaappoli uit zal brengen.
Wel fijn dat het voor jouw gevoel weer wat beter gaat! Hopen dat het in die stijgende lijn voortzet.
Meneer heeft ondertussen nog steeds niet naar zhuis gevraagd. Denk ook niet dat het nog zal komen. Maar ja daar heb ik me maar bij neergelegd.
Ticketprijs was afgelopen nacht echt super! Maar durfde weeeeer niet. Vanochtend was ie weer iets hoger. Nog steeds wel in mijn budget passend gelukkig.
@Littleone, Ook voor jou even een knuffel! VOlgens mij zit jij net als Tamara nog met 1 voet in Turkije, en heb je het vreselijk moeilijk.
Ook voor jou hoop ik dat je je snel weer fijn zult voelen. Ging jij niet nog een keer binnenkort??
@summie: Goed dat je weer iets komt schrijven!
Nog een weekje en dan is de Ramadan voorbij!
Ik tel met je mee hoor, en hoop echt zooooo voor je dat het dan allemaal wat beter gaat!
En ik ben idd een grote piepdoos hoor, wat mannen bertreft. Aan de ene kant vreeeeselijke bindingsangst volgens mij, maar aan de andere kant de man ook gewoon heeeeeeel dicht bij willen hebben en/of vaker horen. Maar vrees dat het allemaal Karma is
In vorige relaties/scharrels, was ik altijd degene die niets liet horen en nu gebeurd het dus bij en ben ik degene die aldooooor iets als eerste laat horen en de ander niets.
Ik heb mezelf voor de zoveelste keer voorgenomen niets te laten horen, in de hoop dat hij dat dan doet. En zowaar, het gebeurde! Al was de verbinding weer zo slecht dat we niet konden skypen 
Maar ik ben idd ff helemaal gechecked in zhuis in de hoop dat er eindelijk iets meer duidelijkheid komt over die vermoeidheid. Maar nog ff 3 weken wachten tot ik eindelijk iets van uitslagen weet, en dan hopen dat ik in ieder geval Vit B12 shots mag gaan krijgen.
Dat woordje “maybe” mag wel uit de woordenschat gehaald worden vind ik. Net als “forget it” Ik hoop dat het positief gaat uitwerken voor je.
Oooh en ik zou net zo boos zijn geworden als jij hoor over het uitgaan geval! Wel jammer dat wanneer jij een foto stuurt, hij dat dan weer lastig vind. Ik neem aan dat hij ook dames in bikini ( en zelfs zonder topje) op het strand ziet liggen/lopen. Het blijft lastig, denk ik. Dan ben ik stiekem wel blij dat mijn askim niet aan Ramadan doet. Wij hebben de irritaties wel zonder de Ramadan 
Blijf lekker piepen, daar zijn we voor. Gewoon zonder oordelen elkaars verhaal aanhoren en je hart luchten.
IMT, leuk weer eens iets van je te horen!
Aaah jij zit ook al heerlijk in TUrkije
Hoe lang blijven jullie nog?
Geniet er nog ff van!
@Egwene, Alweer minidisco! Jeeeeej! Is dat elke dag?? Die kinderen krijgen het al vroeg ingestampt dat ze elke dag op stap moeten tijdens vakantie
Hoe is het met je fijne badmeester??
En hoe is het met je askim, lukt het om hem af en toe nog te spreken??
Ik ga snel op de bank, heb alweer veel te lang over die update gedaan en stukje film gemist. Ga William & Kate kijken… gewoon ff heerlijk ontspannen filmavond 
Fijne avond!