Het Turkseliefdestopic number 99

Ja kwas nog niet klaar

Egwenen: leuk dat je een fijne tijd hebt, en dat de badmeester meevalt!!! Wanneer ga je trug naar je askim?
Kardelen1: zal dan aan het boek niet beginnen. Het verwondert me niet dat er vooroordelen zijn, maar wel dat er niet veel mensen zijn die er wel in geloven!!! Zelfs al kennen ze ze niet!!
Summie: denk dat het voor die mannen ginder wel frustrerend moet zijn. De verdiensten enzo… Maar het is het geld niet dat een mens gelukkig maakt. Het is jammer dat de echte verliefde koppels het zo moeilijk wordt gemaakt, ja er zijn er die profiteren, en ja schijnhuwelijken komen ook voor, maar voor elk zoeen is er een echt koppel. Als je alles bekijkt dat errond en erbij komt dan zou een mans al geen zin meer hebben om eraan te beginnen… En dan is er de afstand die er nog eens bijkomt… Knuffel van je geliefde kan deugd doen en al zeker in moeilijker tijden. En ja ik begrijp dat hij wilt sparen, maar als je er nood aan hebt…'!!!

Miloutjuhhh: knuffel trug!!!

Dieselbiker: jouw tijd is ook aan het inkorten e!!!

Bij mij is het nog altijd zelfde qua communicatie: maandag helemaal niks gehoord, zelfs niet kunnen bereiken, dinsdag vluchtig aan de telefoon, nog geen minuutje, hebben dan elkaar mislopen op fb met 5minuten!!! Has paar lijntjes nagelaten… En vandaag zou hij nog op fb komen, dus ben in volle verwachting!!! Voorlopig hebben we enkel fb chat en telefoon, en de zijne is kapot, heb een nieuwtje gehaald voor hem, skype, fb en whatsapp en viber heb ik eral opgezet, en JA ben echt wel aan het aftellen,nog 8 dagen>>>

Tot later iedereen en knuff voor alleman!!

Hi all!

@Egwene, Leuk om weer iets van je te lezen! Je hebt nog best vaak internet volgens mij! Viel er iets te regelen met de camping? Volgens mij kan ik me herinneren dat je iets vertelde dat het nogal duur was, en daarom bijna geen internet zou hebben.
Leuk om toch af en toe iets van je voorbij te zien komen op FB en hier van je te lezen.
Wat een ontzettend leuke afleiding heb je! Kun je niet een keer heeeel stiekem een foto nemen (denk aan groepsfotootje :wink: ) en ons ff showen op FB?? hahaha! Geintje hoor! Maar ben wel ff nieuwsgierig naar dat badmeestertje :smiley:
Heel veel plezier en geniet volop!

@Tamara, Wij hebben elkaar vandaag al ff gesproken, ik hoop dat je de week goed door zal komen. En anders gil het hier maar uit hoor!

@Summie, Jij kan je hart weer ophalen denk ik de komende dagen met die temperaturen die voorspeld zijn! Gaat het updaten nóg lastiger worden omdat je het te druk met zonnen hebt :stuck_out_tongue:
Mooi roze is niet lelijk :wink:
Ik hooooop echt voor je hoor dat je over 2 week weer de oude askim terug hebt!
En dat ticket… tja, ik heb het er niet meer over gehad, eigenlijk heb ik hem niet zo veel meer gesproken. Maar ik hoop dat hij bijdraait wanneer hij ziet dat ik het ticket écht geboekt heb ipv alleen maar te zeggen dat ik wil gaan boeken.
Oh jij mag altijd wijsneuzerig zijn hoor! En geen sorry! Zolang je niet beledigend bent of gaat schelden, hoef je geen sorry te zeggen. Ik ben gewoon een pieperd misschien.
Ik moet idd mijn hart luchten als het me dwars zit ipv het op te stapelen en wachten tot die bom barst. " Brieven schrijven" werkt soms idd beter, zodat je niet een slechte verbinding hebt, of elkaar wéér eens verkeerd begrijpt. Ik wil gewoon daar zijn… NU! :stuck_out_tongue:
Ik had het vanmiddag nog met Tamara erover, ik denk dat ik stiekem gewoon vreselijke bindingsangst heb, ondanks dat ik ontzettend graag een huisje boompje beestje situatie zou hebben. Soms denk ik echt hoe ik zoooo stom had kunnen zijn om iets met iemand zo ver weg te beginnen… Maar ja het is gebeurd, dus nu moet ik er maar mee dealen.
Enne Ayran, ik heb het nog nooit gehad, maar het klinkt al niet lekker… haha!
Die toekomstplannen van jou en askim, als ik het me goed herinner is het geen optie dat jij daarheen gaat toch? Het zou in ieder geval wel heel leuk zijn als hij eind november naar jou toe kan komen! Lief dat ie daar dan geld voor wil sparen en anders samen op vakantie. Dat klinkt dan weer alsof hij nog steeds serieuze plannen heeft.

@Miloutjuhh, Harde werker!! Voor jou ook even een knuffel als je toch zelf zo aan het uitdelen bent! Die update komt vanzelf weer als je tijd, energie en zin hebt hoor!

@isafazli, jaaa dat boeken ga ik doen zodra de prijs weer zakt! Hij is net weer omhoog gegaan, en ik verwacht 1 dezer dagen wel dat ie weer terug gaat naar rond de 145 euro.
En dan toch de gok maar nemen en boeken en hopen dat ik dan weer een blije askim heb.
Jijnog steeds weinig contact kunnen krijgen? Wat lief trouwens dat jij een nieuwe telefoon voor hem hebt gekocht. Hou je er wel rekening mee dat de telefoon na een tijd geblocked word? Eerst zou een buitenlandse telefoon het een maand moeten doen, maar vaak werd het ding na 10 dgn al geblocked. En ik las van de week dat het nu langer is, van 30 dgn is het nu naar 60 dgn gegaan.
http://www.turks.nl/turkije/algemeen/item/4002-telefoons-blijven-langer-werken-bij-vakantie-in-turkije.html#.U8gcVrHU33c
Weet dus niet of je askim het geld heeft om hem te laten registreren of dat jij dat voor hem gaat betalen. Als jij het betaald, laat je askim dan heen gaan voor het geval ze de toerist gaan uitknijpen en meer geld vragen dan nodig.

EIgen update,
Niet zo veel boeiends meegemaakt. Gisterochtend naar het zhuis geweest voor buikecho en longfoto. Bloedprikken was al gedaan, en dan over 4 weken alle uitslagen en evt plan van aanpak, of leren leven met de vermoeidheid. Ben vooral benieuwd naar de bloedwaardes…
Askimnieuws… meneer heeft het een paar dagen volgehouden om uit zichzelf wat meer contact te zoeken, maar ook dat is alweer over.
Ooooh ik MOET gewoon daarheen, nu! Maar helaas… nog een week of 6/7 wachten.
Ik moet het maar loslaten allemaal, wat ik al tig keer eerder heb geprobeerd, en gewoon ticket boeken en zien hoe het zal gaan. Dus poging 5995 gaat van start!
Nu eerst maar es naar binnen, dat schaduwbalkon is overdag heerlijk, maar in de avond koelt het daar toch wel een stuk af.
Fijne avond allemaal, en sterkte/veel plezier de komende dagen in de hitte!

Ben ik trouwens heel veeleisend en een grote piepert dat ik het vervelend vind dat askim totaaaaal geen interesse heeft getoond in mijn ziekenhuisbezoek? Ik vertelde dat ik vroeg op moest ivm vroeg in zhuis zijn, en hij vroeg gewoon helemaal niets! Sorry, moest er nog ff uit.

Via Wereldwijzer app

Hallokes,

Ladyside: dat is idd niet mooi van hem dat hij er niet naar geinformeerd heeft… Ik hoop dat je hem nog gaat horen deze avond en het dan alsnog doet. September komt eraan,hoelang zou je gaan?
Dat van die telefoon wist ik helemaal niet, heb het nochtans nagevraagd in de gsm shop, maar zal dan idd hem laten registreren, dat het in orde is. Dank je voor de tip!!
Grtjes

Ladyside ik vind t vrij normaal dat je juist van je askim een reactie verwacht! Mijn askim zat helemaal in de stress toen mijn verstandskiezen getrokken werden! Haha!

Summie ik ga jou wijze woorden geven van mijn askim! Ik hoorde hem dit zeggen tegen een bemoeial van een klant in de bar! Het typische “turken verdienen niet veel” verhaal kwam in deze duitser naar boven! Askim zei:
“As long as my woman has a smile on her face I am doing my job right, I do not need money to be a man and to make her feel special, it is the little things that she enjoys! As long as I can give her a home and food I am doing it right, but the most priceless thing that I can give my woman is my love, my heart and my soul!”

Las dat je askim in paniek zat voor de rijke westerse man! Had die van mij eerst ook… ik heb maar door blijven drammen dat liefde het meest kostbare ding is voor mij en zolang hij me dat geeft maakt niks me uit! Spullen maken je niet gelukkig liefde wel :slight_smile:

Ik probeer al dagen te updaten faal steeds dus sorry ik hou t kort!

Via Wereldwijzer app

1 like

Lbdss dat heeft je aşkım heel goed gezegd!!!

Slaapwel allemaal

Mooie woorden van je askim LBDSS!! Helaas is mijn man niet zo geïnteresseerd of zo… ik weet het niet.

@isafazli; het registreren moet in Turkije he, en kost 100 lira. Waarschijnlijk zijn er ook wel zaakjes die het goedkoper doen, maar dat weet ik niet zeker en ook niet of het dan goed komt.
In september ga ik 2 weken heen. Gelukkig is het bijna zover. Eerst de laatste 2 week aug nog ff op een festival werken, en dan gaan :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Goeiemiddag allemaal,

Ladyside: ja heb het gezien op je link dat ik het ginder moet doen. Maar in de shop.hadden ze daar helemaal niks van verteld, had het nochtans gevraagd en uitgelegd, maar ja tis een kleintje om het ginder te doen. Ja september is niet meer zo heel ver weg, maar ja als je wacht dan gaat het wel traag! Als alles nu meevalt ga ik in september ook terug, mss zie ik je daar wel!!! Wat doe je juist van werk?

Grtjes

Ladyside geloof me mijn askim is veel veranderd sinds we echt samen zijn! Heb t er wel eens met m over gehad en hij vond de afstand zo rot en moeilijk hij wist niet hoe hij er mee om moest gaan en leefde in een angst dat ik vreemd zou gaan ofzo (lees rijke vent ontmoeten) het jammere vind ik dat hij dit nooit met me besproken heeft tot ik hier was het had een hoop ruzies, irritaties en onzekerheden kunnen voorkomen!

Wat ik hiermee wil zeggen is dat je nooit weet wat er in je askims hoofd om gaat en turkse mannen zijn niet de makkelijkste als het gaat om gevoelens uiten en “zwakte” tonen (in hun ogen in het zwak dan he…) ik hoop dat die snel tot reden komt!

Oohh isa al septemberplannen? :slight_smile: ochh als jij hier dan ook bent dan MOET er een minimeeting komen!!! :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Goeiemorgen

Lbdss ja als alles goed verloopt volgende week, dan kom ik in september al terug, zal het hier laten weten dan!!!

08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 21 nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 27 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 57 nachtjes

******BACK AT

Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09***

***- BIRTHDAY’S.

09-08 Miloutjuh
14-08 NGS
21-08 Mutlu
06-11 Yildiz
15-11 Egwene
24-11 LadySide
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
16-06 littleone
24-06 LBDSS

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Ladyside : 11 april 2014

Goedemorgen, kan iedereen het nog aan met deze temperaturen??

@Isafazli, Ik denk dat veel telefoonwinkels misschien niet eens weten dat telefoons op den duur niet meer werken als er een turkse simkaart in komt… Maar gelukkig ben jij op de hoogte zodat je askim niet voor verrassingen komt te staan :slight_smile:
Voor jou is het al bijna zover hé! Wanneer ga je ook alweer precies? Je staat nog niet in het lijstje, dus dan vergeet ik weer wanneer iemand gaat.
Ben je er al helemaal klaar voor??
Ik doe vrijwilligerswerk in het ziekenhuis, en daar rijd ik op golfkarretjes rond om gasten/patienten van A naar B te brengen.
September is idd steeds dichterbij. Nog even 4 week doorkomen en dan nog 2 week keihard op een festival werken en dus véél afleiding :slight_smile: En dan is het al september! :Ticketprijzen zijn gister net weer omhoog gegaan, dus ik verwacht dat ze na het weekend wel weer omlaag gaan en dan eindelijk boeken!

@LBDSS, zou er dan toch nog hoop zijn voor mijn askim?!? Wat is dat toch met Turkse mannen en hun trots? Pffff!
Ik heb ook nog geen jaloezie/emotie, of wat voor andere gevoelens ook, meegemaakt van askim sinds ik hier in Nl ben. Behalve een kleine vorm van jaloezie als ik na een grap van hem over vrouwen in zijn slaapkamer, dezelfde grap maak dat ik ook nog wel even een man kan bellen… dan hangt ie op.
En gisternacht was het opeens dichtbij volgens mij. Hij was heeeeel vroeg gaan slapen, en midden in de nacht krijg ik een berichtje met: i was sleeping and waking up think your mind say i do forget to you but im not bcoz you are in my heart and my mind. Yes i know its to hard now for us to not be contacting bcoz of my work.
En dan ben ik weer verkocht! Wel weer jammer dat wanneer je daar dan een reactie op geeft, weeeeer niets hoort. hahaha! Zou het ooooooit gaan wennen??

Pfffff het is zooooo warm, gisteren de hele middag op schaduwbalkon vertoefd tót ik moest werken… bam! Die hitte kwam ff als een muur in mijn gezicht.
Nu weer op schaduwbalkon, en ik moet zeggen dat het gister toch nét iets beter te doen was. Maar ja, het is in NL maar een paar dagen/weken zo warm, dus we gaan het ff uitzitten/liggen. Vermoeidheid neemt zwaaaaar toe, dus goede reden om gewoon helemaal niets te doen en heerlijk met een boek op mijn loungehoekje te hangen :slight_smile:
Voor degene die het heerlijk vinden: Geniet!! Voor de dames die moeten werken, of er niet tegen kunnen: Succes!
Fijne dag in ieder geval!!

1 like

@ladyside: Ik kijk inderdaad ook altijd via skyscanner en dan zo’n prijsalarm instellen. Maar er zijn ook maatschappijen die skyscanner niet heeft, zoals Arkefly en die kan soms best goede aanbiedingen hebben! En wat ik vaak ook doe is met een andere maatschappij heen vliegen dan terug, dan kan het ook nog wel eens goedkoper zijn! Ik zag je loungehoekje inderdaad op Facebook, ziet er gezellig uit! De Ayran van de lidl vind ik erg lekker! Heb ook wel eens ayran gehad van een turks winkeltje in Amsterdam, maar die vond ik niet zo. Heb trouwens ook de linzensoep en lahmacun gehaald bij de lidl! Ook die maar eens proberen! Normaal vind ik van die diepvries lahmacun niet te eten, maar dit is weer een ander merk, dus maar eens proberen.
En wat betreft dat je askim niet naar je ziekenhuisbezoek vroeg, ik moet zeggen dat mijn askim ook niet altijd naar dingen vraagt, terwijl ze voor mij wel belangrijk zijn. Maar dat komt dan meer omdat hij dan niet weet dat het voor mij zo belangrijk is. Zoals toen ik bijvoorbeeld mijn scriptie moest inleveren en zo gestresst was. Maar je askim is ook heel druk natuurlijk… dus het kan ook dat hij er gewoon niet meer aan gedacht heeft…

@ewgene: Leuk om weer wat van jou te lezen, en zo te lezen spreek je je askim dus ook nog regelmatig! Snap dat je door de afleiding hem als het ware een beetje ‘vergeet’. Denk dat dat heel normaal is, helemaal als je daar continue aandacht krijgt van een knappe badmeester haha.

@Tamara: Jij dus even gefrustreerd omdat je askim naar Marmaris gaat. Maar meid waar ben je precies gefrustreerd over? Want als ik het zo lees gaat hij gewoon een weekje vakantie vieren met zijn broer en oom. Is toch niets mis mee? En als jullie in september ook nog lekker op vakantie gaan. Snap wel dat het vervelend is dat je het nu pas hoor. Maar in Turkije is alles zo last minute… en veranderen plannen echt om de dag ofzo…

@Summie: Ja askim is wel veranderd nu hij in het leger zit, maar dan meer in het opzicht dat hij meer waardeert wat hij heeft en dat hij gewoon wat volwassener is geworden. Mijn askim heeft niet dat hij telkens verteld wat ik moet doen ofzo, maar hij is wel heel lui soms. Dan is het askim wil je mijn sigarreten even pakken, oh een wil je water/cola voor mij pakken. Maar ja hij is van huis uit gewent dat hij zowat bediend wordt door zijn moeder, zusje en broertje. Schijnt normaal te zijn…
En ik ga met mijn zus op vakantie! Oh en meid klinkt heel lastig die situatie die zich nu bij jou voordoet. Ik denk dat jullie misschien gewoon nog niet te veel over de toekomst moeten denken. Je bent net een keer terug geweest naar hem, ik zal gewoon nog een aantal keer daar heen gaan, of hij hier heen en dan eens gaan kijken of het gevoel echt sterk genoeg is en toekomstplannen gaan maken.

@Isa: Je kunt die telefoon ook ‘illigaal’ registeren. Dan wordt ie niet echt geregistreerd, maar geven ze je telefoon een andere code ofzo en dan krijg je niet meer die berichtjes van ’ over 10 dagen zal deze telefoon geblokkeerd woden. Je moet maar ff opzoeken op internet, hoe dat precies zit! Ik heb dat meer dan een jaar geleden ook met askim gedaan. Wij zijn toen naar een telefoonwinkeltje in managvat geweest. Ik weet nog wel ongeveer waar dat winkeltje zat, dus als je wilt weten aangezien je askim ook in managvat zit, moet je maar even een privé bericht sturen!

Zelf niet heel veel te melden. Ik geniet lekker van het mooie weer en werk 3 a 4 dagen in de week om lekker centjes te verdienen om naar askim te gaan en natuurlijk voor straks in augustus! Poe kijk er echt naar uit om lekker op vakantie te gaan en lekker van de zon te genieten en vakantie dingetjes te doen. Zo’n vakantie is toch anders dan als je naar je askim gaat.

1 like

Goeiemiddag,

Ladyside:als je werkt gaat de tijd wel iets sneller, hebt ook meer afleiding dan…ja en de prijzen zullen waarschijnlijk wel nog zakken, blijven opvolgen. Heb ook nog niet gekeken voor september, heb ook geen idee of vriendin of zo zal meegaan, of hoe ik ga afspreken met mijne askim. Ga dat bekijken inj augustus als ik trug ben. Oh ja ik vertrek donderdag namiddag, en kom daar laat in de avond toe, en kom terug de 31ste juli op 1 aug, midden in de nacht, ben op van de zenuwen, en mijn valies is nog lang niet klaar. Heb eerst nog 5nachten, zal allemaal tussendoor wat moeten gebeuren!

Kardelen wat fijn om,te lezen dat je op vakantie gaat met je zus, dat is idd helemaal anders. Terwijl ik er aan denk wil ik je nu al een goeie reis toewensen!!!
Wat dat winkeltje betreft dank je, heb het idd gelezen ook op internet maar dat adresje zou wel fijn zijn.

Hallo meiden!
Een tijd geleden dat ik heb gereageerd, maar ik lees natuurlijk nog wel steeds elke dag mee.

Ik wilde even laten weten dat ik morgen dan eindelijk naar askim ga in Alanya. Ik heb er zo veel zin in!! We hebben afgesproken dat ik nadat ik ben aangekomen naar zijn werk kom Savonds. Nu mijn koffer aan het inpakken.

Ik laat graag weten hoe het is geweest als ik terug ben, als jullie willen :).

Ik hoop voor jullie dat het hier wat minder benauwd gaat worden!

X Floortjee

Floortjee een goeie reis en genıet met volle teugen!!!

Hoi meiden

Wat een weertje he, houden jullie het wat vol?
Ik hou d’r van echt maar vandaag vind ik het zelfs niks ppff

Kardelen
Uuhh tja ik weet het ook niet d’r is ook niks mis mee maar het is meer het onzekere van mijn kant, ik vertrouw hem wel maar dat volk en vooral die meiden daar niet
Maar goed net zoals Askim zegt i not want another girl i only want you
Toch zit ik wel wat in de spanning hoor…gelukkig appt ie wel wel wat minder en op zijn tijd maar dat is maar zo
Heerlijk dat je nog even met je zus weg gaat, ik heb d’r vanmiddag ook nog met mijn zusje over gehad om ff weg te gaan maar zei is aan het vasten dus geen doen nu…

Floortje
Meid heel veel plezier geniet ervan en hou ins op de hoogte haha
Ga je alleen?

Ladyside
Jou idd al gesproken haha
Hoe gaat ie nu?
Ik wou vanmiddag me ticket ook boeken 22 euro omhoog ff wachten dus haha

Isafazli
Ook jij baat bijna spannenddddd
Heb je d’r zin in? En je Askim nog gesproken

Egwene
Zo te zien en te lezen vermaak je nog prima… Leuk hoor lekker van genieten
Enne al een foto van de badmeester haha

Uuhh meiden hoe zit dat met die mobiele telefoons ik had nl het idee om een andere mobiel mee toenemen en daar een Turks internet kaartje in te kopen en die tel als mijn WiFi hotspot te gebruiken aangezien ik elke x Askim zijn internet op maak en ik vervolgens weer een aantal weken zonder verbinding met Askim zit
Dus eigenlijk kan dit niet??

Hier gaat ie verder wel oke…
gisterbeetje rare dag Askim is aan gekomen en slaapt ook nog in de zelfde kamer waar wij altijd verbleven haha hoe apart
Gister had ie hoofdpijn en was weinig aanspreekbaar waar ik dus ff van baalde ik had toen ineens iets van bekijk het ook maar ik stuur je niks meer want krijg toch geen reactie en gisteravond toen ik al op bed lag appte die zelf Baby are you sleeping uuhh Nooo baby natuurlijk niet :yum::yum:
Dus ff geapt… Vanmorgen bij het opstaan appte die en net ff
Ik moet me niet te druk maken dat weet ik ook wel maar goed soms heb je dat gewoon…
Verder is me nichtje ene nachtje wezen logeren leuk joh als ze s’nachts klaar wakker is haha
Vanmorgen even over de Piekismarkt geweest en nu lekker in huis
Vandaag doen we niks meer…
Fijne avond alvast

Via Wereldwijzer app

Dag tamara082 wat ik van die telefoons begrepen heb is dat het wel gaat gedurende een aantal dagen, en dat je hem moet laten registreren, ladyside heeft een paar reacties trug een link opgezet, moet er eens op klikken. Het is idd niet leuk als je je askim niet kunt horen wanneer je wilt, maar wel fijn dat hij dan uit zichzelf komt!!!
De laatste dagen gaat het goe hier, maar durf het niet luidop zeggen, want dan keert het ineens. Maar het is niet lang meer, vijftal dagen en ik ben daar.

Kardelen: het lukt me niet om je een pm te sturen, krijg een melding dat je inbox te vol zit :slight_smile:

Nog een fijne avond allemaal, ga me verder klaarmaken voor mijn nacht
En ja veeeeeeeeel te warm om te werken, maar ik mag niet klagen, want die van de dag hebben er waarschijnlijk meer last van dan ik, en ja de menskes ook e natuurlijk, maar het is zomer, we klagen niet!!!

FF wat ik altijd begrepen heb van NL Telefoon in turkij.
Hij werkt maximaal 30 dagen, valt eigenlijk niks over te zeggen hoe lang hij het echt doet. Helemaal afhankelijk van de telefoon. Mijn tel deed het nog geen week en mn tablet bijna 2 en halve week. (zelfde simkaart)
Officieel registreren is naar wat ik heb begrepen duurder geworden. 210 TL en kan alleen met een paspoort waar nog geen telefoon op geregistreerd is. Volgens mijn askim moet dit een NL paspoort met ikamet zijn en dan binnen de eerste 30 dagen dat je er bent. Of een Turks paspoort waarop iemand net naar het buitenland is geweest. Ik dacht altijd dat het ook met een Nederlands paspoort van iemand die gewoon ff op vakantie is kon maar dat schijnt dus niet meer te werken.
Illegaal kraken werd heel veel gedaan, maar het is nu allemaal strenger beveiligd. Ze geven daar geen garantie op en kunnen het bijna alleen nog maar met samsung. Moeder van mijn kids haar iphone werd na 6 maanden alsnog geblocked.

Hier gaat alles goed erg hard gewerkt de afgelopen dagen. Collega’s op vakantie, zieke collega en toen ook nog een collega die een ongeluk kreeg op het werk en twee tenen verbrijzelde. Dus te weinig personeel en keihard door gaan in een enorm warme keuken. Nu bij komen.
Verder is er bij de dokter nog steeds niets uitgekomen behalve een iets te lage ijzer voorraad. Nog geen bloedarmoede maar wel ijzer tabletjes gekregen. Ook doorverwezen naar een slaap poli in het ziekenhuis om te kijken of ik slaap apneu heb.
Al heb ik de laatste week het idee dat het iets beter gaat. Nu dan wel weer enorm moe maar de warmte en het harde werken zijn daar de oorzaak van.

@Ladyside wat is je balkon leuk geworden!
Wel jammer dat het contact niet helemaal gaat zo als jij het zou willen.
En dat hij niet naar je ziekenhuis bezoek heeft gevraagd is inderdaad wel een beetje vreemd.
Mijn askim vroeg vorige week ook pas twee dagen later naar hoe het bij de dokter was. Maar dan had ik het ook een week daarvoor ofzo voor het laast gezegd dat ik naar de dokter moest.
Ik hoop dat de ticketprijzen gaan dalen en je snel weer in het lijstje kan om af te tellen.

@Summie, gaat goed hoor hier :slight_smile: Hard aan het aftellen tot ik eindelijk weer naar askim kan :slight_smile: Nog maar 3 weken werken en dan begint mn vakantie als dus lekker vooruitzicht.
Wat lastig dat je askim zo wisselt in wat hij wilt, denkt en zegt. Het is al niet makkelijk als je weer thuis bent en dan helemaal niet.
Ik hoop dat het aan de ramadan ligt en dat het dus bijna over is.

@Egwene leuk je hier te lezen :slight_smile: Super fijn dat je het zo naar je zin hebt :slight_smile: En ook nog eens een goed uitzicht hahahaha.

@Isa je gaat alweer bijna! ik hoop dat jullie daar goed kunnen praten over hoe het gaat en wat je misschien anders zou zien want soms zo lastig contact krijgen lijkt me niet fijn. In real-life praat toch altijd makkelijker.

@Floortje spannend meid bijna terug. Geniet en natuurlijk lezen we hier graag hoe je het gehad hebt. Wel weer ff nieuwsgierig naar jou verhaal, ben het ff kwijt.

Verder weet ik het ff niet meer.
Baal ik soms erg van mn nieuwe telefoon. Vorige week gekocht en door een software probleem is whatsapp sinds woensdag niet meer te downloaden, ook het forum krijg ik er niet meer op. Nieuwe telefoon heeft geen zin zit de zelfde software op. Dus wachten op een update.

Fijne avond meiden.

08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 20 nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 26 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 56 nachtjes

******BACK AT

Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09***

***- BIRTHDAY’S.

09-08 Miloutjuh
14-08 NGS
21-08 Mutlu