Hi all!
@Egwene, Leuk om weer iets van je te lezen! Je hebt nog best vaak internet volgens mij! Viel er iets te regelen met de camping? Volgens mij kan ik me herinneren dat je iets vertelde dat het nogal duur was, en daarom bijna geen internet zou hebben.
Leuk om toch af en toe iets van je voorbij te zien komen op FB en hier van je te lezen.
Wat een ontzettend leuke afleiding heb je! Kun je niet een keer heeeel stiekem een foto nemen (denk aan groepsfotootje
) en ons ff showen op FB?? hahaha! Geintje hoor! Maar ben wel ff nieuwsgierig naar dat badmeestertje 
Heel veel plezier en geniet volop!
@Tamara, Wij hebben elkaar vandaag al ff gesproken, ik hoop dat je de week goed door zal komen. En anders gil het hier maar uit hoor!
@Summie, Jij kan je hart weer ophalen denk ik de komende dagen met die temperaturen die voorspeld zijn! Gaat het updaten nóg lastiger worden omdat je het te druk met zonnen hebt 
Mooi roze is niet lelijk 
Ik hooooop echt voor je hoor dat je over 2 week weer de oude askim terug hebt!
En dat ticket… tja, ik heb het er niet meer over gehad, eigenlijk heb ik hem niet zo veel meer gesproken. Maar ik hoop dat hij bijdraait wanneer hij ziet dat ik het ticket écht geboekt heb ipv alleen maar te zeggen dat ik wil gaan boeken.
Oh jij mag altijd wijsneuzerig zijn hoor! En geen sorry! Zolang je niet beledigend bent of gaat schelden, hoef je geen sorry te zeggen. Ik ben gewoon een pieperd misschien.
Ik moet idd mijn hart luchten als het me dwars zit ipv het op te stapelen en wachten tot die bom barst. " Brieven schrijven" werkt soms idd beter, zodat je niet een slechte verbinding hebt, of elkaar wéér eens verkeerd begrijpt. Ik wil gewoon daar zijn… NU! 
Ik had het vanmiddag nog met Tamara erover, ik denk dat ik stiekem gewoon vreselijke bindingsangst heb, ondanks dat ik ontzettend graag een huisje boompje beestje situatie zou hebben. Soms denk ik echt hoe ik zoooo stom had kunnen zijn om iets met iemand zo ver weg te beginnen… Maar ja het is gebeurd, dus nu moet ik er maar mee dealen.
Enne Ayran, ik heb het nog nooit gehad, maar het klinkt al niet lekker… haha!
Die toekomstplannen van jou en askim, als ik het me goed herinner is het geen optie dat jij daarheen gaat toch? Het zou in ieder geval wel heel leuk zijn als hij eind november naar jou toe kan komen! Lief dat ie daar dan geld voor wil sparen en anders samen op vakantie. Dat klinkt dan weer alsof hij nog steeds serieuze plannen heeft.
@Miloutjuhh, Harde werker!! Voor jou ook even een knuffel als je toch zelf zo aan het uitdelen bent! Die update komt vanzelf weer als je tijd, energie en zin hebt hoor!
@isafazli, jaaa dat boeken ga ik doen zodra de prijs weer zakt! Hij is net weer omhoog gegaan, en ik verwacht 1 dezer dagen wel dat ie weer terug gaat naar rond de 145 euro.
En dan toch de gok maar nemen en boeken en hopen dat ik dan weer een blije askim heb.
Jijnog steeds weinig contact kunnen krijgen? Wat lief trouwens dat jij een nieuwe telefoon voor hem hebt gekocht. Hou je er wel rekening mee dat de telefoon na een tijd geblocked word? Eerst zou een buitenlandse telefoon het een maand moeten doen, maar vaak werd het ding na 10 dgn al geblocked. En ik las van de week dat het nu langer is, van 30 dgn is het nu naar 60 dgn gegaan.
http://www.turks.nl/turkije/algemeen/item/4002-telefoons-blijven-langer-werken-bij-vakantie-in-turkije.html#.U8gcVrHU33c
Weet dus niet of je askim het geld heeft om hem te laten registreren of dat jij dat voor hem gaat betalen. Als jij het betaald, laat je askim dan heen gaan voor het geval ze de toerist gaan uitknijpen en meer geld vragen dan nodig.
EIgen update,
Niet zo veel boeiends meegemaakt. Gisterochtend naar het zhuis geweest voor buikecho en longfoto. Bloedprikken was al gedaan, en dan over 4 weken alle uitslagen en evt plan van aanpak, of leren leven met de vermoeidheid. Ben vooral benieuwd naar de bloedwaardes…
Askimnieuws… meneer heeft het een paar dagen volgehouden om uit zichzelf wat meer contact te zoeken, maar ook dat is alweer over.
Ooooh ik MOET gewoon daarheen, nu! Maar helaas… nog een week of 6/7 wachten.
Ik moet het maar loslaten allemaal, wat ik al tig keer eerder heb geprobeerd, en gewoon ticket boeken en zien hoe het zal gaan. Dus poging 5995 gaat van start!
Nu eerst maar es naar binnen, dat schaduwbalkon is overdag heerlijk, maar in de avond koelt het daar toch wel een stuk af.
Fijne avond allemaal, en sterkte/veel plezier de komende dagen in de hitte!