@Summie: Dank je wel voor jouw mooie woorden. Je hebt inderdaad lang moeten wachten om weer naar je askim te kunnen gaan. En altijd heb je moed gehouden en dat wordt nu beloond! Hoelang geleden is het ook al weer dat je hem voor het laatst echt zag? Hij is in ieder geval druk bezig om er top uit te zien haha. Grappig dat mannen daar blijkbaar ook erg mee bezig kunnen zijn.
@LadySide: Fijn om weer een update van jou te lezen. Poeh, dat moet een verrassing zijn geweest toen hij je opeens vol passie begon te zoenen! Hij heeft het geprobeerd, maar als de chemie mist dan is het heel erg jammer. Het is uiteindelijk voor hem ook beter dat je duidelijk bent geweest. Zo kan hij weer verder en eventueel een nieuwe vrouw ontmoeten. En vooral nu je gezien hebt hoe LBDS en haar askim samen zijn, dan weet je dat dit niet is wat jij zoekt. Leuk dat je zo goed contact hebt met je privé tourguide haha. Turkse mannen willen er wel altijd meteen voor gaan zeg… Maar zo te lezen ben je niet op zijn charmes in gegaan?
@Tam: Ben benieuwd of je al nieuws hebt van de hypotheekadviseur.
@Milou: jammer dat de repetitie gisteren niet helemaal lekker ging, maar volgende keer beter. Hoe is het werken vandaag gegaan? En hopelijk geen nare dingen bij de tandarts?
@Kardelen: Ik hoop echt dat jouw askim niet betrapt wordt met een telefoon, want dan heeft hij echt een heel groot probleem! Maar tot nu toe gaat het goed, dus hij zal het wel goed in het oog houden. Mijn werk is magazijnwerk bij de Pearle. Ik zorg er met een team voor dat alle filialen de bestelde brillen e.d. krijgen. Soms werk ik 8 uur in een week, dan weer 2. Het ligt eraan hoe vaak ik mezelf in plan. Voorlopig ga ik niet werken, omdat ik als animateur aan de slag ga en daarna op vakantie. Ik kan niet alles tegelijk doen. Heerlijk dat jij binnenkort in de armen van je askim weer ligt Ik weet zo snel geen NL cursus, al heb ik het wel eens zien liggen in een winkel…
Vandaag zitten spelen met make-up om mijn gezicht er wat griezeliger uit te laten zien. Werken met schaduwen, namaak hechtingen. Dat soort dingen. Ik ga me verkleden als een soort pop, maar dan de ‘dode’ variant haha. Ik ben heel benieuwd waar de rest mee aan gaat komen en of iedereen de uitnodiging goed genoeg gelezen heeft, dat ze verkleed moeten komen. Verder eigenlijk niet zo heel veel gedaan. Beetje school zitten stalken dat ze cijfers nog steeds niet ingevoerd hebben. En scriptie probleem proberen op te lossen. Schijnt dat mijn scriptiedocente mijn stukken niet ontvangen heeft (ofzo) dus ik weet nog steeds niet of ik verder mag met mijn scriptie! In het ergste geval betekent dat, dat ik dit jaar niet meer mag afstuderen. In het beste geval komt het allemaal nog goed. Het is afwachten. Maarja, dat doe ik toch al de hele dag, dus dat kan er nog bij. Morgenochtend ben ik nog thuis en in de middag vertrek ik richting Veldhoven voor de praktijktraining van TOP-recreatie. Ik heb er zin in!
LadySide: Jij kent MisterSide ik je moet doen wat je denkt wat goed is. Mare vertel es wat over die andere man, ik word nieuwsgierig… Is hij een NLder? En wat ontzettend leuk dat je mijn askim hebt gezien!! Ik had niks teveel gezegd hè tis een knapperd hè. Ach ja hij moet zijn best maar doen met zijn krachttraining, hij is goed zoals hij is, er is meer dan uiterlijk
van mij hoeft hij er niet opgepompt er uit te zien… Ook omdat ik alles behalve een afgetraind lichaam heb haha. Zijn er hier trouwens meer askims die zo bezig zijn met hun lichaam? Hmmzzz had jij geen all-inclusief zon geboekt? Tsjaa en het helpt natuurlijk ook niet dat mijn askim niet meer in Side is hahaha.
Litleone: Jij dus lekker in beweging…Hoe is het verder met je? Wat ben jij leuke plannen aan het maken voor de maand mei…Ik heb nog niets geboekt… ik ben nog wat zoekende en askim probeert ook nog of hij misschien wat voor mij kan regelen maar zeer binnenkort word er echt wel geboekt.
Kardelen: Thanks voor je hele lieve woorden. Het is heel bijzonder dat we samen zover zijn gekomen. We zijn toch hele obstakels tegen gekomen, maar toch vonden we elke keer juist steun en kracht bij elkaar en werden we nog closer. Ik ben dan ook heel benieuwd hoe het gaat zijn als we weer samen zijn. Askim werkt buiten op verschillende plekken oa op het strand (ik wil ivm herkenbaarheid hier niet bekend maken wat hij voor werk doet, daarom stuur ik je effe een pb) Ooh ik zou dat echt doodeng vinden als ik hem zou bellen… Super dat je geboekt hebt en ook nog op een slimme manier… Heb je goede tips? Toen ik je verhaal las dat je hem 3 maanden niet hebt gezien moest ik meteen aan de vorige keer toen je hem ging zien. Wat is er voor jullie veel veranderd, jullie zijn samen veel sterker geworden.
Update van mij… Ik heb alweer heel wat geschreven…wij zijn aan het oriënteren. Ik ga bij askim in het hotel want we kunnen overdag veel contact hebben. Hij is aan het kijken of hij wat kan regelen waar we eventueel samen kunnen overnachten (maar dan wel zo goedkoop mogelijk)
Summie mag je niet samen slapen als jij daar in het hotel bent?wel leuk dat hij even checkt da je eventueel goedkoper kan gaan…
Eu lekker Ime beweging net begonnen vandaag eerste keer. Ja ben er over aan het nadenken askim is al helemaal overtuigd dat ik kom en dat ik zo snel mogelijk ga boeken,.terwijl ik nog wat aan het nadenken maar wil wel graag
Egwene: ooh wat leuk lekker kliederen met make up ik heb jaren de kids van de versierde wagen altijd opgemaakt en zwarte pieten enzo. Heel leuk werk. Wat vervelend van je school, hoop dat het allemaal goed komt zodat je kunt afstuderen. Hoe vaak heb jij die praktijktrainingen? Tsja het blijkt wel weer dat askim zijn uiterlijk belangrijk vind, hij is denk ijdeler dan dat ik ben hahaha. Ik vraag me ook wel af of het typisch Turks of typisch askim is…Tegelijkertijd heb ik iets van als jij zo met je uiterlijk bezig bent, hoe beoordeel je mij dan hahaha.
Litleone: Haha jouw askim lijkt op de mijne. Zijn 1ste reactie was ook heb je al geboekt? Askim mag niet in het hotel slapen waar hij werkt en waar hij woont is voor het personeel van het hotel en daar mogen weer geen vriendinnetjes overnachten, ze schijnen heel streng te zijn en ik wil geen risico nemen.
AahZo mijn askim en het andere personeel slapen in de kelder en als ik er ben mag askim bij mij op de slaapkamer slapen gelukkig hèhè dus op zich wel chill allemaal maar ja weer niet goed omdat ik in juni en september ook al ga natuurlijk wil ik wel heel erg graag.
wel erg vervelend dat je dan een andere plaats moet slapen maar snap wel dat je voorzichtig wil zijn want het zou voor je askim veel problemen kunnen geven
@littleone, ik ga dinsdag pas weer naar huis hoor. Dus heb nog 3 volle dagen voor de boeg. Maar voor het geval ik MisterSide niet weer zou zien wilde ik normaal afscheid nemen.
@egwene, hhet was idd een verrassing dat ie zo uit de hoek kon komen.
Turkse mannen en charmes zijn idd volop aanwezig, maar ik blijf een Hollander en kan gewoon vriendschappelijk met ze omgaan vind ik. Hun vinden dat weer niet jammer genoeg haha!
Mijn tourguide was al bezig met veroveren toen ik oktober hier was, en is daar het hele jaar mee doorgegaan. Maar ik ben voorzichtig met mijn hart open te stellen.
Ik ben zo benieuwd naar je creatie! Zou bijna om een foto hier vragen veel plezier en succces bij de praktijktraining dit weekend!
@summie: thnx! Ik heb idd gedan wat mij goed lijkt.
Die andere man was de fotograaf in vorig hotel, heeft samengewoond met een Belgische en NL moeten leren. Het is dus een Turk en woont hier in de buurt. Hij is een stukje ouder dan ik ben, en dus al vanaf oktober bezig mij te veroveren. Hij weet ook hoe alles is gegaan met MisterSide. Morgen gaan we als het goed is nog iets doen samen. Hij begint ook pas met werken als ik weg ben. We zullen zien hoe dat gaat allemaal… zoals je weet laat ik niet snel mannen toe in mijn hart.
Je hebt idd niets teveel gezegd over je askim! Goede vangst hoor!
Ik vind het ook totaal iet belangrijk hoe dat lichaam eruit ziet. Zolang het maar niet zo fors is als ik zelf ben… want 2 Michelin poppetjes vind ik niet bij elkaar passen haha!
En had idd een all incl sun geboekt, maar vanavond was het toch echt regen in de buurt waar ik zat. Side is droog gebleven volgens mij. Wel bliksemt het goed… stuur je askim nog ff terug 3 dgn?? Nee hoor, als het goed is komt zonnetje weer terug
Ik ben vanavond na diner toch nog maar even weer naar centrum gelopen om te kijken of meneer nog boos was. Hij was niet boos, maar sad de laatste keer…
Hij wilde me thuis brengen ( het was donker ondertussen) en zijn eerst nog maar weer iets gaan drinken en hebben weeeeeeer gepraat. na eerst weer te lange stiltes trouwens… hij denkt echt dat mijn gevoel nog gaat veranderen als ik terug ben in NL. Ik heb nogmaals goed en duidelijk uitgelegd hoe het nu zit. En ook gevraagd of hij liever heeft dat ik wegblijf uit centrum, maar nee hij blijft erbij: ik hou van je en wil je zien etc etc…
Uiteindelijk naar hotel laten brengen en niet veel kunnen afspreken aangezien hij zo nosig de goede man wilde uithangen en iemand onderweg heeft opgepikt omsat het regende en hij in verlaten buurt liep… Een vage Duitser zonder geld en hotel. Ik ben uit de auto gestapt bij hotel en we zien elkaar vast wel weer…
Dus geen ruzie gemaakt, geen afscheid nog genomen en wel heel duidelijk geweest. En ik breek zij hart niet vind hij, want hij blijft van me houden…
Het is weer een lange update geworden zie ik weer. Sorry daarvoor! Welterusten!
Gister de halve dag in het ziekenhuis geweest MRI scan gehad! Alle spieren in het rechter deel van me gezicht zijn opgezwolle en een paar zelfs gedraait! Heb een week bedrust voorgeschreven gekregen en een hoop medicijnen! Volgende week terug voor controle en dan hopen op groen licht voor werk! Gelukkig had askim gister een vrije dag dus die is de hele dag met me mee geweest! Hij is zo gestressed nu omdat t zo slecht met me gaat!
Jullie gaan echt snel hier haha! Ik weet alleen nog dat Summie geweldig nieuws heeft gehad!! Wat ben ik blij voor je!!! Snel boeken dus? Hihi
Ladyside: Jammer dat het weer niet echt mee zit. Maar je hebt nog een paar daagjes toch? Hopelijk wordt het dan wat beter! Wel vervelend dat Misterside maar blijft volhouden dat het nog wel goed komt…
Ewgene: Jaaa ik hoop ook echt dat hij niet betrapt wordt! Straks zeggen ze tegen hem dat hij voor straf geen week vrij mag. Ieeeee dat zou echt erg zijn! Want heb mijn ticket al geboekt. Zit ik daar straks bij die familie zonder askim… Laten we hopen dat dat niet gebeurd! Ah wel chill dat je zelf je uren kunt indelen dat is echt ideaal! Veel plezier dit weekend!
Summie: Jaaa ik ben ook heel benieuwd hoe het gaat zijn als jullie elkaar weer zien na bijna 1 jaar! Ik heb je privé berichtje gezien en snap waarom jij hem dus ook op het strand hebt ontmoet Vandaar waarschijnlijk ook dat hij zoveel met zijn lichaam bezig is Ik heb via pegasus geboekt en had door dat elke keer als je op de prijs klikte en je daarna weer keek het vliegticket duurder was. Dus gewon op een tijdstip boeken dat niemand op internet zit haha. Jaaa de vorige keer was het allemaal nog onzeker tussen ons, maar nu zijn we zoveel sterker! Leuk dat je bij askim in het hotel gaat verblijven en dat jullie dan samen een goedkoop hotelletje zoeken ofzo. Als ik naar askim ging boekte ik of een hotel voor ons tweeën of een appartement ofzo. Want nu betaal jij eigenlijk dubbel… Maar je kunt wel je askim heel de dag zien dat is dan wel weer een voordeel. Ik had vorig jaar zomer met askim een appartementje en ben toen een aantal dagen mee gegaan naar het hotel, maar op een gegeven moment kwam de manager er achter en mocht het niet meer…
Littleone: Ik denk dat jij echt mazzel heb dat askim bij jou op de kamer mag slapen als jij in het hotel verblijf waar hij werkt. Want meestal mag dat niet.
LBDS: Och meid wat verschrikkelijk allemaal. Moet niet fijn zijn wat jij allemaal mee maakt daar. Heb je een aangezichtsverlamming? Hoe is het gekomen? Door de stress en vermoeidheid? Doe je wel voorzichtig meid en denk er goed over na of je daarna wel weer meteen aan het werk wilt. Als ik jou was zal ik gewoon lekker rustig aan doen. Kan je niet een andere baan zoeken waarbij er niet zulke lange werktijden zijn. Misschien in een winkeltje ofzo?
Askim is vandaag jarig! We hebben even geskyped! Hij was in een internet cafe. Gaan zo misschien weer even skypen, want hij ging nu eten met de jongens. Ik denk dat ik echt blij mag zijn dat ik askim zo vaak kan spreken. Ik denk dat het echt wennen wordt als hij straks naar een andere plaats gaat en hij daar geen contact kan hebben.
Potverjandriedubbeltjes… Heb ik weer… Ik was een cake aan het bakken…en dat ging om één of andere vage reden niet helemaal goed…ik kwam beneden allemaal rook…mijn oven is waarschijnlijk overleden…maar verder gelukkig geen schade maar grrrrrr alle ramen en deuren heb ik al open…want een stank en nu mag ik wel poetsen want mijn keuken is helemaal grijs…
@Summie: Ik las dat je al wat plannen had om naar je askim toe te gaan. Wel fijn dat je in hetzelfde hotel kan verblijven, want inderdaad… dan zal je hem het meeste zien. Maar bij elkaar slapen zal dan niet lukken. Meestal heb je in de buurt wel ‘apart hotels’. Die worden vaak gebruikt als slaapplek voor tortelduifjes. Schijnt niet heel duur te zijn. Ik heb niet vaak praktijktrainingen. Dat lukt nu, omdat ik bij 2 organisaties aangenomen ben. Bij TOP-recreatie moet je eerst naar een selectieweekend. Dan gaan ze kijken of jij geschikt bent voor het werk. En daarna volgt de praktijktraining (dit weekend) om je voor te bereiden op het werk. Als ik dit weekend gehad heb, heb ik geen trainingen of wat dan ook meer. Dan is het echt aan het werk en daarvan leren. Over ijdelheid haha… Ik weet dat mijn ex ook echt verschrikkelijk was (potje foundation in zijn nachtkast), maar askim is volgens mij een stuk minder. Baard van 2 weken? Boeie. Maar dat was in de winter haha. Ik weet niet hoe het in de zomer is.
@LadySide: Precies, je hoeft niet in de armen van elke charmante Turk te vallen. Vriendschap is ook iets heel moois, al schijnen ze dat daar niet helemaal te begrijpen. En al sinds oktober?? Hij houdt wel vol! Maarja, hopeloze zaak voor hem als het jou niet raakt natuurlijk haha. Ik weet niet of ik een foto kán maken, maar mocht het lukken dan zal ik het na het weekend opschrijven, zodat je er om vragen kan Jij nog heel veel plezier met de laatste dagen in Side.
@LBDS: Klinkt niet zo best, wat ze ontdekt hebben… Wanneer komen je ouders? Misschien dat je het al geschreven hebt, weet ik even niet. Beterschap!
@Kardelen: Ohhh dat zou erg zijn! Kom je helemaal naar Turkije voor hem, en dan komt hij niet. Maar dat zal niet gebeuren. Volgens mij is je askim voorzichtig genoeg. Ik zou willen dat mijn askim wat meer risico durfde te nemen… En ja, je mag echt blij zijn dat je hem zoveel spreekt! En vooral nu even van blijven genieten, want zoals je zelf al zei: je weet niet hoe het op zijn andere locatie zometeen zal zijn. Heb je nog kunnen skypen met hem vanmidag?
Ik heb mijn tas bijna helemaal ingepakt. Volgens mijn planning had ik nu weg gemoeten, maar mijn vader bood uit zichzelf aan om me weg te brengen. Dus nu heb ik 2 uur extra thuis, ook wel fijn. Nog even wat kleine inkoopjes gedaan en stiekem gehoopt dat askim toch online zou komen… Helaas. Blijkbaar was het echt maar 1x in de 15 dagen. Laatste hand gelegd aan mijn studie. Neem wel een deel mee, maar zal er waarschijnlijk geen tijd voor hebben. Hopelijk wordt het niet super laat vanavond, maar heb er wel zin in! Ik ben heel benieuwd wat we te horen krijgen en wat we doen moeten. Jullie allemaal nog een fijne dag, en tot morgenavond!
Meiden, vanavond moet ik oppassen en heb ik eindelijk tijd om te updaten
Vriendin van mij heeft me gisterenavond meegenomen naar een turkse loungbar, mer Turkse muziek en heel veel waterpijpen, haha. Was echt relaxed
Tot nu toe ziet alles met het huis er positief uit
Fijne dag/ weekend allemaal en tot straks
Lbdss: Ooh meisie dit klinkt heftig…pas goed op jezelf en luister naar je artsen en je lichaam, neem de rust die je nu nodig heeft…zegt Summie hahaha
LadySide: en jij verteld nu pas dat er de hele tijd nog iemand op de loer ligt om je aan de haak te slaan? Straks toch nog op de verkeerde gegokt haha? Meid even voor alle duidelijkheid ik ben met je aan het dollen, ik wil je niet in de armen van een man pushen… En net als wat jij zegt vriendschap is ook mooi…en wat geflirt is heerlijk en kan geen kwaad zolang mensen maar niet spelen met de gevoelens van een ander. Ik hoop dat je lekker geniet!!! Sorry maar ik moest wel ff lachen om je reactie over het uiterlijk.
Kardelen: Meid gefeliciteerd met de verjaardag van je askim! Wat superfijn dat jullie zoveel contact hebben! Geniet nu maar lekker van het contact, zie je straks wel weer. Maar heb ik wat gemist? Wil je askim na zijn dienstplicht naar NL komen, tijdelijk of definitief? Het is in ons geval wat onlogisch om niet in het hotel te gaan zitten omdat we overdag veel contact kunnen hebben… En tegelijkertijd geeft het voor mij ook wel een veilig gevoel.
Egwene: Wel leuk en leerzaam die trainingen lijkt mij. Heb je een leuk weekend gehad? Ik begrijp dat je graag wat meer contact met je askim zou willen, maar misschien zit hij wel in een strengere locatie. Want ik krijg het idee dat het heel verschillend is. Omg foundation asjeblieft zeg…laat askim het niet horen… Maar ik moet wel zeggen dat askim winters heel anders is in zijn werkkleren, langer haar en ongeschoren koppie … ik had wel door dat hij een ijdel was maar dit verbaast me…of hij probeert natuurlijk op deze manier indruk te maken (Hopelijk op mij en niet voor de andere vrouwen haha)En er zullen inderdaad plekjes zijn waar we kunnen slapen…maar iets in mij zegt dat hij dat ook wel weet en uiteindelijk ook wel zal vinden. Hij moet zijn eisen gewoon loslaten, want hij is van mening dat ik het allerbeste verdien.
Tam: Wat ontzettend leuk en het klinkt echt gezellig!!! Wat houd dat waterpijp roken nou eigenlijk precies in? wat is het dat je er zo relaxt van word? Askim vind het namelijk ook super…Oooh en wat spannend met je huis…succes met oppassen…
Nou ik ben weer uitgepoetst mijn keuken is weer schoon en mijn oven tsja die is overleden…maar ik ben al lang blij dat hij appart stond en niet ingebouwd in de keuken. Verder meiden ben ik even benieuwd hoe regelen jullie het financieel als jullie naar je askim gaan? Askim wil niet dat ik voor de volledige kosten op draai… Terwijl ik eigenlijk iets heb als hij nu spaart kunnen we daar wat leuke dingen van doen. Het is onze eerste keer dus als ik mijn hotel/vlucht zelf betaal ben ik onafhankelijk/zelf baas… Maar misschien heeft iemand van jullie wel een goede tip of advies!!!
Hahaha. Ik heb deze week last van kinderen die het veel te gezellig vinden om te gaan slapen, dus lig nu met een 2 jarige op de bank en kijk mike de ridder!!! Haha (haar ouders waren even thuis tussendoor en mevrouw besloot dus dat ze niet ging slapen)
Ik heb vandaag bezoek gekregen Nederlanders die ik in Turkey heb leren kennen zijn eerst bij mij op werk geweest en zijn net weg daarmee dat ik niks gepost heb moet sevves ook nog even naar het werk want ze Zijn wat vergeten Pfff