Haha, dit wordt een gigantische update! Ik verveel me toch, dus dacht ik ga maar weer eens helemaal bijlezen! Ik dacht het gisteren voor mijn babysitt nog te doen, maar dat is me niet gelukt!
Veel leesplezier dus! : tongue:
Sorry, als ik ondertussen al op oud nieuws reageer. :slywink:
@Miloutjuhh: Ik weet nog niet of ik eind mei naar daar ga gaan. Ik heb wel zin, maar dan moet ik een logeerplek vinden. Een goedkoop hotelletje, al ben ik momenteel echt wel héél hard aan het sparen. Ik ben er zeker van dat ik bij ex-aşkım mag logeren, maar zelf vind ik dat niet zo’n goed idee.
Beetje laat, maar proficiat met je job! Hoe vergaat het je tot nu toe? Spannend, maar wel leuk om iets nieuw te leren.
Oh bah! Naar de tandarts. Dat vind ik echt verschrikkelijk!
@Summie: Ja, Ik heb een héél gezellig weekend gehad met men moeder. Enkel even een dipje gehad toen ik op men verjaardag een smsje met gelukswensen kreeg van ex-aşkım en van de trap gedonderd, maar gelukkig zonder kleerscheuren.
’s Avonds zijn we voor men verjaardag heerlijk gaan dineren in het dorp. Kaaskroketjes, pasta met scampi’s en als dessert chocolademoeilleux met vanille-ijs en slagroom. Het water komt me alweer in de mond.
Ja, er zijn maar weinig nieuwe dossiers. Waarschijnlijk door de zachte winter. Momenteel is het schoolvakantie in België en dan is het traditioneel rustig op het werk, dus d.w.z. dat er deze week dus nóg minder werk was. Deze week wel 2 dagen ziek thuis geweest, maar ze zullen me dus niet gemist hebben. 
Wat een geweldig nieuws! Nu heb je iets om naar uit te zien! Sta hier bijna mee te springen. Ben blij voor jou! :biggrin:
Ow, wel een geluk dat het enkel bij rook is gebleven, maar jammer van de oven.
Ik herinner me dat onze droogkast thuis, al een hele tijd geleden, in brand gevlogen was. We waren even weg en iets nadat we thuis kwamen, is dat gebeurd. Sindsdien zetten we onze droogkast wel
niet mee rop als er niemand thuis is. Andere apparaten trouwens ook niet.
@Kikiek: Ik heb je nog niet welkom geheten. Bij deze dus… Welkom! Kom gezellig meekletsen!
Moet wel lastig zijn dat je aşkım enkel Turks spreekt, maarja, zo leer je het vast snel. :slywink:
@Littleone: Ik weet niet wat het record is, maar jullie zijn alleszins al goed bezig om dit deel in een recordtijd vol te krijgen. 
Ik vind het echt jammer dat je familie nog altijd zo tegen jullie relatie is. Zeker nu er in december toch wat toenadering leek te komen. 
Zijn er al concrete plannen dat je aşkım naar hier zou komen? Hopelijk vindt je toch op tijd iets. Ik duim voor jullie!
Pfff, wat die sport betreft. Ik zou het niet weten. Ik ging fitnessen, maar daar ben ik mee gestopt omdat ik het niet leuk meer vind en omdat het er sinds de reclame voor op TV, te druk werd. Ik heb vroeger 9 jaar badminton gespeeld. Vind ik echt superleuk, maar ik heb geen partner meer 
En brrr, wat een nare droom. Hopelijk heb je de afgelopen nachten wat beter geslapen.
@Miss 1993: Dank je!
Super dat jullie nu meer in het dorp wonen en je aşkım nu vroeger thuis is, zo heb je toch nog een avond samen.
Ons een beetje jaloers maken met het mooie weer daar! Gelukkig valt het hier ook reuze mee or de tijd van het jaar! :slywink:
@Tam 198: Ja, verschrikkelijk hoe snel het hier gaat! Ik sta hopeloos achter
!!
Kopen lijkt me ook het best. Dan heb je ineens een stekje van jezelf. Huren vind ik zelf een beetje weggesmeten geld. Ik ken de huurprijzen in Nederland niet, maar als je in België iets deftig wil huren betaal je vaak al evenveel als wat je bij een woonkrediet maandelijks moet aflossen. En als je dan kan verhuren als je naar Turkije gaat, kan je er mss nog wat aan verdienen en heb je iets om naar terug te keren. Veel succes! Mijn koopplannen zijn voorlopig een jaartje uitgesteld, zodat ik nog een jaartje flink kan sparen en dan meer eigen inbreng kan geven om zo het te lenen bedrag toch een beetje te drukken. Een jaartje op hotel Mama zal ik nog wel overleven zeker! 
En wat dat uiterlijk betreft. In noord Turkije is het schijnt niet zo uitzonderlijk, Turken met blond haar en/of blauwe ogen! 
@XSN: Welkom! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! 
Ik begrijp je twijfels helemaal. Ik wou er in het begin ook niet aan toegeven omdat IK dacht dat het nooit iets zou kunnen worden. Het is uiteindelijk ook niets geworden, maar ik heb in die 2,5 jaar toch héél wat mooie tijden gehad samen en heb er desondanks nu geen spijt van.
Laat je nu vooral niet afschrikken er zijn hier ook heel wat succes verhalen! En zo lang is je verhaal nog niet hoor. :slywink: Veel succes samen!
Jammer dat je moest werken met het goede weer. Ik ook wel, maar dat is dan een voordeel dat het momenteel zo rustig is op het werk. Vorige maandag hebben we i.p.v. 30 minuten, 2 uur pauze genomen in het zonnetje. Als de baas van huis is,… . 
Haha, vind ik een interessante vraag van jou! Het zijn niet op zich Turken waar ik me tot aangetrokken voel, voordien moest ik zelfs niet veel hebben van Turken. Toen ik voor 8-9 maand naar Antalya vertrok om er te werken als hostess heb ik zelfs gezworen dat me dat zéker niet zou over komen, maarja uiteindelijk ben ik dan toch een knappe, lieve Turk tegengekomen.
En mocht cupido nog eens toeslaan in Turkije, zou ik opnieuw voor gaan, maar wel niet meer met ex-aşkım. Hij heeft twee kansen gehad, een derde kans geef ik hem niet en zou ik zelf ook niet meer aankunnen als het dan weer misloopt.
@Kida1: Wat lastig, rugpijn. Verzorg je. Gelukkig is het ondertussen al beter.
Ik ben ook 29 en ben overlaatst 25 geschat! Leuk hé! 
@Kardelen1: Leuk dat je vrij kan krijgen op je stage om naar je aşkım toe te gaan en nog tickets hebt gevonden.
@Ladyside: De watervallen moet je zeker een doen. Die van Kurşunlu en de hoge Düdenwatervallen, vind ik kleine paradijsjes. De lage Düdenwatervallen in Lara stellen niet veel voor. Mss omdat ik die al zooo vaak heb gezien, aangezien ik er op 10 wandelafstand vandaan gewoond heb! 
In Gebiz is er ook nog een prachtige waterval, maar weet niet hoe je daar raakt, behalve dan met de jeepsafari.
@Egwene:Je wil niet weten hoeveel pagina’s ik nu moest lezen om bij te benen
.
Spijtig dat je niet naar Italië kan als teamleider! Ik wil wel in jou plaats, haha! :slywink:
Oh wat super leuk verkleedidee! Doet me denken aan een film waarvan ik de naam niet meer ken, met die moordlustige pop Chucky die tot leven komt.
Ik hoop dat het alsnog in orde komt met je scriptie en je dit jaar nog kan afstuderen!
@LBDSS: Goed dat je manager eindelijk toch wat aan je werkuren heeft gedaan en die roddelaar op hun plaats heeft gezet! Veel beterschap!!
Zelf heb ik niet zo veel te vertellen. Het gaat wat op en af. Ik mis aşkım soms nog wel. Al zijn het denk ik meer de knuffels die ik mis en ook schrik om alleen te blijven. En dan ook zoveel mensen die ik ken die zwanger zijn of juist bevallen. 2 weken geleden heeft er weer iemand die ik ken een zoontje gekregen en er zijn er nog 4 zwanger. Terwijl het bij mij zooo hard kriebelt.
Maar vandaag ben ik in een positieve bui. 
Gisteren gaan babysitten op een jongetje van 1,5 waar ik vorige week ook ben geweest en zijn zusje van juist vier jaar. Ze heeft wel drie keer gezegd dat ik zo lief ben en heeft 2 tekeningen voor me gemaakt. :hihi: Rond half negen moest ze in bed, maar begon rond kwart voor acht een verhaaltje voor te lezen en halfweg het tweede verhaal zag ik ineens dat ze tegen men arm in slaap gevallen was, dus heb haar uiteindelijk al om tien na acht in gelegd.