Kardelene: Nog gefeliciteerd met je askim. Denk dat je zeker geluk hebt dat je hem momenteel zo vaak kan spreken. Maar hoop toch echt dat hij niet betrapt wordt, want geloof niet dat de straffen in een Turks leger erg mild zijn….
Miss: ohh spannend hoor die rechtzaak!! Ik hoop echt dat jullie winnen!!
Zou goed uitkomen ook voor jullie.
En beterschap!!! Hoop dat je je morgen weer wat beter voelt.
Egwene: Heb je een leuk weekend gehad? Je hebt wel echt veel trainingsweekenden. Het zijn wel allemaal verschillende, maar blijft veel.
En ik hoop dat het met je scriptie allemaal goedkomt. Lijkt me erg vermoeiend steeds maar wachten.
En als het goed is kun je je askim dis spreken toch? Zou wel erg leuk voor je zijn!!
Ben stiekem ook wel nieuwsgierig naar je enge look
LBDS: Wat ontzettend rot allemaal. Ik hoop dat je medicijnen aan gaan slaan of dat ze iets anders vinden wat zou kunnen helpen. Ik neem aan dat je nu toch wel regelmatig terug zal moeten komen??
Ik begrijp dat jullie het financieel nodig hebt om te werken, is er geen mogelijkheid dat iemand jullie voorlopig kan helpen? Je ouders misschien? Zodat je je iig kunt richten op je herstel en die extra stress even naast je neer kan leggen.
En 1 geluk dat je een askim hebt die ontzettend goed voor je zorgt.
Hoop echt dat je je snel wat beter gaat voelen.
Sevimli: Nog bikini’s gescoord?
Yavrum: Hier in nl zijn de huurprijzen een stuk hoger dan de kosten van een hypotheek. Heb zelfs een woning gezien waar de hypotheek tussen de 400 en 450 euro was en diezelfde woning(en) stond(en) te huur voor 850 en 950 euro!!! Zelfs met alle verzekeringen etc die je bij een koophuis moet betalen kom je bij lange na niet aan zo’n bedrag!!!
Dus daarom koop ik zelf ook liever en wat je zegt, anders is het geld sowieso weg.
Wel heerlijk om nog een jaartje bij je moeder te kunnen wonen, kun je ontzettend goed sparen
Mijn ouders wonen 200km bij mij vandaan, dus voor mij zou dat geen optie zijn helaas, anders had ik heel wat gespaard. Nu betaal ik ongeveer net zoveel huur voor een kamer als dat ik dadelijk voor een koopwoning kwijt ben en dan heb ik 2 slaapkamers en een tuin!!!
En de kosten aan verzekeringen ben ik nu kwijt aan de opslag voor mn meubels.
Dus heel krom die prijzen hier.
Dus als we een rondreis gaan maken door noord Turkije komen we alle turken tegen met blond haar en blauwe ogen, hahaha.
Jij had het beter met oppassen, bij jou sliepen ze zelfs eerder, hahaha.
En ik begrijp wel dat het lastig is als je zoveel zwangere en baby’s om je heen hebt en zelf ook graag mama wilt worden. Dan lijkt het me een stuk lastiger als je dan net een verbroken relatie hebt.
Je moet uiteindelijk dan toch helemaal bij 0 beginnen met iemand, dus meestal begin je dan ook niet gelijk aan kinderen.
(ik heb er zelf gelukkig niet zoveel last van, maar sta er soms wel bij stil dat als ik ooit een kindje zou willen en kunnen krijgen, ik dan sowieso geen jonge moeder meer zal zijn)
En ik vind het ook logisch dat je het soms lastig vindt en last hebt van dipjes, 2,5 jaar is niet niks.
Die film van chucky heet volgens mij childs play.
Kikiek: Ook ik ben erg geschrokken van je verhaal. Wat een grote idioot is die schoonbroer van jou zeg!!!
Ik zou het ook zeker tegen je askim vertellen, net als wat de rest ook zei.
Milou: Waterpijp zal ook zeker niet altijd met wiet zijn, maar de jongens die ik daar ken blowen wel en maken hun waterpijp ook zelf en dan zit er zeker weten wiet in
heb ze het alleen niet op straat ofzo zien doen zoals in nl, maar dat zal dan wel komen omdat het officieel verboden is.
Veel succes morgen met je eerste koffiedienst in je eentje!!! Toch weer spannend!!
Summie: Vind het erg leuk om te lezen hoe vrolijk je bent en hoe goed je in je vel zit en natuurlijk alle verhalen over je askim, hahaha. Hij heeft dus erg druk met zijn lichaam trainen nu hij weet dat jij komt
En zeker geluk dat er geen brand in je huis is ontstaan!!!
Update van mij:
Wat betreft mijn huisje zullen het nog een paar spannende weken worden. Als we alle papieren bij elkaar hebben gaat H (hypotheekadviseur) de aanvraag indienen bij de bank. En dan duurt het meestal nog een aantal weken voordat de bank het goed of afkeurt.
En ik moet geloof ik nog aardig wat dingen navragen bij de makelaar. Bijv. wat er bij de prijs inbegrepen zit bij de maandelijkse VVE, hoe het met de toestand van de grondpalen zit etc. Dus als iemand nog iets belangrijks weet om te vragen, let me know.
Mn 2 jarige prinses is uiteindelijk toch in slaap gevallen, hahaha. Was al bijna 22.30uur!!!
Maar ze schijnt dus sowieso nooit voor 21.00uur te slapen en de laatste dagen wilt ze ook niet slapen!!!
Haar broer van 5 ging keurig netjes om 19.30uur naar bed en sliep haast gelijk.
Was wel erg leuk om de kindjes weer te zien. Zijn ook kinderen van het kdv (haar broer zat dus vroeger ook bij mij) en ik ben daar natuurlijk nu al 2,5 maand weg.
En is bijna 1 mei, dus bijna de opening heb er veel zin in.
We hebben ook best al wat publiciteit gekregen.
Het heeft in 3 plaatstelijke kranten gestaan (eentje met foto) en er is een interview met de radio geweest, schijnbaar zijn we de eerste in nl die het op deze manier aan hebben gepakt.
En wat K betreft. Mijn gevoel voor hem is niet volledig weg, maar ik vraag me af hoe het geweest zou zijn als M niet ineens last had van bindingsangst.
Dan had ik misschien helemaal geen behoefte gehad aan contact met hem. Of wel, maar dat weet ik dus niet, haha.
Zoals ik al eerder schreef, gelukkig heb ik het momenteel veeeel te druk om er teveel bij stil te staan!!!
Heb de laatste weken ook ontdekt dat het grootste probleem is dat ik moeite heb om me te uitten.
Als ik dat wel zou doen, zou ik het mezelf een stuk makkelijker hebben gemaakt. Maar ben er hard mee aan het werken!!
Nu blokkeer ik mezelf te snel en dan is het ook lastig om open te communiceren binnen een relatie.
Denk dat ik maar eens ga slapen, het bijlezen en updaten duurde een stuk langer dan ik dacht, haha.
Slaap lekker meiden.