SUMMIE HEEFT GEBOEKT!!! ![]()
Tam: Oooh wat leuk en spannend met je huis! Ik weet niet of je er wat aan hebt maar misschien is dit wel een hele handige website http://www.eerste-koophuis.nl/ Nou geweldig dat jij de 2-jarige prinses in slaap hebt gekregen haha. Ze vond het gewoon veel te gezellig met jouw haha. Ik vergeet het nooit weer dat ik ooit op mijn nichtje een dag heb gepast 6 maanden oud was ze toen en die weigerde het flesje tpt de ouders kwamen en ze dronk zo de fles leeg…
Oh jakkes ik merk dat ik Mister-K en Mster-M door elkaar haal… Wie is ook alweer wie haha. Ik heb echt het gevoel dat jij bezig bent met een innerlijke zoektocht en mijn gevoel zegt dat jij er veel zelfbewuster en sterker aan het worden bent!!! Bewust worden is daarbij een eerste stap meid tot verandering
Gun jezelf de tijd om rustig dingen uit te zoeken…jezelf centraal stellen in je leven, wat voel ik? Wat wil ik? Wat heb ik nodig? En juist als jij je daar bewust van bent en daar trouw in kan blijven, zal je ook merken dat jij je open leert te staan
Zegt wijsneus Summie… hahaha knuffel meis!!!
Kida: How are you?
Egwene: Ik ben nu keihard aan het duimen! Hoe is je tentamen gegaan? Goed gevoel? Dat is het nadeel van die weekendjes dat je niet om 22.00uur in je bed kunt liggen…Oh zo jammer dat je nog niks hebt gehoord van je askim! Heel logisch en begrijpelijk dat je zo naar hem verlangt en dat het wachten…zooooo lang duurt. Ik heb niets te klagen, krijg veel aandacht van askim, maar ik merk dat ik gewoon heel erg verlang naar zijn armen om mij heen, tegen hem aan leunen, zijn warmte te voelen…Wanneer moet jij trouwens auto-rijexamen doen dat is toch ook binnenkort? En een heerlijk vooruitzicht meid dat je straks lekker naar je Turkije gaat!
LadySide: Ik hoorde van askim dat de temperatuur vandaag goed was maar dat het een bewolkte dag was, hij had het er over dat het morgen nog een zonnige dag gaat worden…Hoe was het weer in Side? Jouw vakantie zit er alweer bijna op…ik zou zeggen geniet nog maar even heeeel erg van Turkije!!! En alvast een hele goede reis!! Enne ik ben benieuwd naar je verhalen.
Littleone: Hoe is het meid? Nog gezellige nachten gehad met je askim? Dat Turksrestaurant van mij is ook een kebabzaak hoor hahhahahaha. Kan jij trouwens zelf Turks koken?
Kardelen: Mooi en fijn lijkt mij dat jullie samen aan het toekomstplannen maken zijn. En ja dat hij er misschien wel heel makkelijk over denkt komt misschien ook wel voort uit een stukje onwetenheid. En misschien is dat juist wel fijn in dit proces. Mijn askim dacht namelijk alleen maar in onmogelijkheden. Hoe is het trouwens met je askim? Gaat het wat goed met hem nu hij in dienst zit? Hmmzz daar word je happy van, van een begeleidster die zo pietluttig is en die zo te horen dus weinig vertrouwen in jouw heeft. Meid probeer te vertrouwen op jouw gevoel! Heb je het anders wel naar je zin op je stage of is het niet echt een super leuke plek?
Miloutjuhhh: 30 uur per week is een mooi aantal!!! Dat zal je bankrekening straks ook leuk vinden
Oh jeetje jouw askim word dus als een stuiterbal alle kanten opgegooid…wel fijn dat hij er zelf gelukkig niet zoveel hinder van ondervind… Ik denk dat de kans groot is dat askim inderdaad zonder wiet rookt…Haha die vriend van jouw askim had wel lef om te vragen of je wat wiet voor hem mee kon nemen…Eigenlijk best wel erg dat NL daar zo om bekend staat…
Summie gaat >>> naar Turkije… ikke heb geboekt!!! Nu maar hopen dat askim niet jaloers word van Harry hahahhaha.
-
-
- Updated - - -
-
Littleone: Kijk effe in welke week je dan moet reizen met de trein en of er dan ook grote werkzaamheden aan het spoor zijn…want er is de komende maanden veel onderhoud op het spoort… En ja ik heb in het verleden meerdere nachten op Schiphol doorgebracht…tsja ik neem het voor lief je hebt wel het voordeel dat je de 1ste dag in Turkije helemaal meemaakt…enne slapen doe ik wel op het strand ![]()