Het Turkse Liefdeskletstopic: Deel 98!!!!! :-)

SUMMIE HEEFT GEBOEKT!!! :slight_smile:

Tam: Oooh wat leuk en spannend met je huis! Ik weet niet of je er wat aan hebt maar misschien is dit wel een hele handige website http://www.eerste-koophuis.nl/ Nou geweldig dat jij de 2-jarige prinses in slaap hebt gekregen haha. Ze vond het gewoon veel te gezellig met jouw haha. Ik vergeet het nooit weer dat ik ooit op mijn nichtje een dag heb gepast 6 maanden oud was ze toen en die weigerde het flesje tpt de ouders kwamen en ze dronk zo de fles leeg…
Oh jakkes ik merk dat ik Mister-K en Mster-M door elkaar haal… Wie is ook alweer wie haha. Ik heb echt het gevoel dat jij bezig bent met een innerlijke zoektocht en mijn gevoel zegt dat jij er veel zelfbewuster en sterker aan het worden bent!!! Bewust worden is daarbij een eerste stap meid tot verandering :wink: Gun jezelf de tijd om rustig dingen uit te zoeken…jezelf centraal stellen in je leven, wat voel ik? Wat wil ik? Wat heb ik nodig? En juist als jij je daar bewust van bent en daar trouw in kan blijven, zal je ook merken dat jij je open leert te staan :wink: Zegt wijsneus Summie… hahaha knuffel meis!!!

Kida: How are you?

Egwene: Ik ben nu keihard aan het duimen! Hoe is je tentamen gegaan? Goed gevoel? Dat is het nadeel van die weekendjes dat je niet om 22.00uur in je bed kunt liggen…Oh zo jammer dat je nog niks hebt gehoord van je askim! Heel logisch en begrijpelijk dat je zo naar hem verlangt en dat het wachten…zooooo lang duurt. Ik heb niets te klagen, krijg veel aandacht van askim, maar ik merk dat ik gewoon heel erg verlang naar zijn armen om mij heen, tegen hem aan leunen, zijn warmte te voelen…Wanneer moet jij trouwens auto-rijexamen doen dat is toch ook binnenkort? En een heerlijk vooruitzicht meid dat je straks lekker naar je Turkije gaat!

LadySide: Ik hoorde van askim dat de temperatuur vandaag goed was maar dat het een bewolkte dag was, hij had het er over dat het morgen nog een zonnige dag gaat worden…Hoe was het weer in Side? Jouw vakantie zit er alweer bijna op…ik zou zeggen geniet nog maar even heeeel erg van Turkije!!! En alvast een hele goede reis!! Enne ik ben benieuwd naar je verhalen.

Littleone: Hoe is het meid? Nog gezellige nachten gehad met je askim? Dat Turksrestaurant van mij is ook een kebabzaak hoor hahhahahaha. Kan jij trouwens zelf Turks koken?

Kardelen: Mooi en fijn lijkt mij dat jullie samen aan het toekomstplannen maken zijn. En ja dat hij er misschien wel heel makkelijk over denkt komt misschien ook wel voort uit een stukje onwetenheid. En misschien is dat juist wel fijn in dit proces. Mijn askim dacht namelijk alleen maar in onmogelijkheden. Hoe is het trouwens met je askim? Gaat het wat goed met hem nu hij in dienst zit? Hmmzz daar word je happy van, van een begeleidster die zo pietluttig is en die zo te horen dus weinig vertrouwen in jouw heeft. Meid probeer te vertrouwen op jouw gevoel! Heb je het anders wel naar je zin op je stage of is het niet echt een super leuke plek?

Miloutjuhhh: 30 uur per week is een mooi aantal!!! Dat zal je bankrekening straks ook leuk vinden :wink: Oh jeetje jouw askim word dus als een stuiterbal alle kanten opgegooid…wel fijn dat hij er zelf gelukkig niet zoveel hinder van ondervind… Ik denk dat de kans groot is dat askim inderdaad zonder wiet rookt…Haha die vriend van jouw askim had wel lef om te vragen of je wat wiet voor hem mee kon nemen…Eigenlijk best wel erg dat NL daar zo om bekend staat…

Summie gaat >>> naar Turkije… ikke heb geboekt!!! Nu maar hopen dat askim niet jaloers word van Harry hahahhaha.

• Updated - - -

Littleone: Kijk effe in welke week je dan moet reizen met de trein en of er dan ook grote werkzaamheden aan het spoor zijn…want er is de komende maanden veel onderhoud op het spoort… En ja ik heb in het verleden meerdere nachten op Schiphol doorgebracht…tsja ik neem het voor lief je hebt wel het voordeel dat je de 1ste dag in Turkije helemaal meemaakt…enne slapen doe ik wel op het strand :wink:

LadySide: moet jij niet genieten van je laatste avondje Side???

littleone: kun je geen goedkoop hotel boeken vlakbij schiphol?
Ik ben zelf ongeduldig, zou dat lange wachten niet volhouden, hahaha

Milou: wel lekker uitgerust nu? heerlijk dat je voorlopig 30uur per week kan werken :slight_smile:
hahahaha, wat die vriend vroeg van je askim, volgens mij denken ze daar in Turkije dat we allemaal wietplantages in onze tuin hebben ofzo.
Toen ik in Oktober een avond bij K was, was hij even bij de buurman en kwam daarna een blow aan me geven. hij had tegen de buurman gezegd dat zn vriendin er was, dus hij vroeg “waar komt ze vandaan?” waarop K zei “Holland”, dus de buurman zei “oooo, dan moet je deze geven, hahahaha”…
ondertussen weet ik dat K zelf ook graag blowt, dus hij vond het wel prima

Via Wereldwijzer app

Ladyside ja zoiets vond ik ongeveer ook dank je wel

Waarschijnlijk summie wanneer ga je? spannend eindelijk kan het afwachten bij je beginnen… Met mij gaat alles goed… Ik heb gister 2 keer met askim gebeld zaterdag 2 keer gebeld en natuurlijk snachts nog kunnen chatten en eindelijk nog eens kunnen Skype dus Lucky me… Bij ons in de kebab zaak heb je wel kofte en kebab en pizza maar thats it. Als er Turks word gekookt is het vooral Menemen of tarwe :slight_smile: Kzal morgen nog even op men laptop kijken of ik idd werken zal hebben op het spoor als ik ga zou het van 11 mei een weekje zijn :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Kida: we verwachten nu natuurlijk ook een update van jou om snel een feestje te krijgen :slight_smile: :slight_smile:

Egwene: gelukkig dat het dan geen hele weekenden zijn, scheelt een hoop.
ja je hoopte zo om je askim te spreken, dat ik mee ging hopen voor jou en dus heb onthouden wanneer het was ; )
ik hoop dat je je tentamen goed hebt gemaakt en toch snel iets hoort over je afstudeerproject!!

Kardelene: Heerlijk dat je hebt kunnen skypen met je askim :slight_smile: en het mag dus, een “oude” telefoon meenenen naar het leger, dan zal het toch wel meevallen.
En ik heb gewoon de “badboys” in Turkije ontmoet, waardoor ik denk dat het normaal is dat ze allemaal wiet bij zich hebben, hahaha.
wat irritant lijkt me dat trouwens zo’n begeleider. Volgens mij is het juist de bedoeling dat je tegenwoordig de verantwoordelijkheid volledig bij de stagiaire zelf legt en als ik jou zo vaker hoor, kun je die verantwoordelijkheid prima dragen!!
En een voor en nadeel dus betteft het werken met pasen :wink:

Via Wereldwijzer app

Hey meiden :slight_smile: hahaha ik met mijn grote mond altijd :slight_smile: nee nee grapje…

Nou mijn liefdesleven stelt niet zoveel voor op het moment!

De neef van H is in Nederland zoals ik in mijn vorige update schreef en wilde afspreken. In 1ste instantie hadden we voor zaterdagavond afgesproken, kreeg ik te horen via zijn schoonzus dat het niet doorgaat op vrijdagmiddag.

Zaterdagochtend hem heel even via fb gesproken, afgesproken voor vanavond.
Zaterdagmiddag komt hij online en wil na het feest nog komen! Gezegd dat hij me moest bellen! Ik wacht nog steeds op telefoon ( bij wijze van spreken).

Sindsdien niets meer gehoord! Hij leest wel mijn berichten op fb maar reageert niet! Dat vind ik zooooo respectloos!

Verder wel meegelezen, maar weinig onthouden!

@ summie! Wat gaaaaaaaaf dat je geboekt hebt!! Jij kan dus in het lijstje hihi :slight_smile:

@ miloutjeuh! Wat gaaf dat je 30 uur hebt! Goed voor je bankrekening :slight_smile:

@ tam! Ik hoop dat je toch vrij snel wat te horen krijgt over je huisje! De kaarsjes zijn hier niet aan te slepen voor jullie hihi :-p

@ kardelen1! Jij gaat ook bijna naar Turkije toch? Wat heerlijk dat je toch nog even je askim kunt zien! Geniet ervan meid!

@ egwene! Hoe is je tentamen gegaan? Nog maar 11 nachtjes en jij kan ook van de zo’n genieten!!

Verder heb ik weinig onthouden! Sorrryyyy

Ik was lekker op tijd te bed gekropen samen met mijn dochtertje. Werd ze om 21.20 krijsend wakker van de oorpijn! Zetpilletje erin en neusspray en nu ligt ze terug te slapen met een warme washand ertegen aan!

Duim allemaal voor me dat ik de nacht een beetje doorkom! Ben nogal op mijn nachtrust gesteld!!

Slaap lekker meiden!! :kiss:

Via Wereldwijzer app

Littleone ik heb effe voor je gekeken op internet:
*In het weekend van 10 en 11 mei 2014 wordt door ProRail gewerkt aan het spoor rondom Schiphol. Houdt u rekening met een extra reistijd van 15 tot 30 minuten. Er rijden geen treinen tussen: * Schiphol en Amsterdam Zuid * Schiphol en Amsterdam RAI * Schiphol en Diemen Zuid
Op deze trajecten kunt u gebruik maken van NS-Stopbussen. Reist u tussen Schiphol en Weesp, dan kunt u het beste omreizen via Amsterdam Centraal. Vanuit de overige richtingen blijft Schiphol bereikbaar per trein. *

Ik ga eind juni…ik wilde niet wachten tot juli hahah en heeel toevallig heb ik wat met mijn agenda gespeeld en begint in Summie haar agenda de maand juli eind juni al haha

Summie: ik heb nu al 2x een update geschreven voor jou, maar beide keren was die weg :frowning:
zaterdag ook al. Ik mag jou gewoon niet updaten hahaha. Of ik schrijf gewoon teveel :stuck_out_tongue:
Ga het zo op mn laptop proberen.
Maar jeahhhhh je gaat naar Turkey :smiley: :smiley: EINDELIJK!!!

Via Wereldwijzer app

@littleone pff lastig als je dan met de trein zou moeten gaan. Lang wachten. Maar in de trein, het vliegtuig en de bus kan je misschien ook wel wat slaap mee pakken. Je hebt dan wel een volledige dag in Turkije. Ik heb al een aantal keer gehad dat ik s avonds vloog. Dan is je eerste dag meteen weg.

@summie woehoee!!! Heerlijk meid dat je geboekt hebt. Kan je eindelijk lekker gaan aftellen. Wanneer ga je? Of heb ik daar overheen gelezen.
Ja die 30 uur per week is super. Het is nog ff zwaar maar was niks meer gewend natuurlijk. En vorig jaar wel iedere dag aan het werk met de kids in Antalya maar dat is wel heel anders. Mn bankrekening gaat het heerlijk vinden denk ik hahahaha. En ik hoef er niet eens lang op te wachten, omdat ik via het uitzendbureau werk krijg ik iedere week uitbetaald. Gek he dat nl daar zo om bekend staat. Ik heb er totaal niks mee.

@tam ben nog steeds moe, maar merk dat ik ook niet helemaal fit ben. Begin verkouden te worden en heb oorpijn. Wil echt niet ziek worden dus we gaan vrolijk verder hahaha.
Sommige mensen hebben echt zo’n gek beeld van Nederland, denken dat wij hier allemaal heel de dag aan het blowen zijn ofzo hahahah.

@Kida ja mn bankrekening gaat het heerlijk vinden denk ik hahahaha.
Ik hoop dat ze lekker door slaapt. Ik lig er zelf ook in met paracetamol tegen de oorpijn.
Pfff echt respectloos inderdaad wel lezen en niet reageren zeg het gewoon als het niet door gaat. Dan weet je ook waar je aan toe bent.

Ik op askim aan het wachten we zouden drie kwartier geleden skypen maar moest geïnstalleerd worden ofzo. Is nog op zijn werk denk ik. Als het nog lang duurt ben ik denk ik exht in slaap gevallen.

Via Wereldwijzer app

Tam: Haha is het zo erg wat je mij wilt schrijven, dat de website het automatisch blokkeert hahah? Hmmzzzzzzzzz ik word nu dus wel heel nieuwsgierig van jouw woorden die je aan mij wil schrijven hihi…

Miloutjuhhh: Oh ja dat is waar ook uitzendburo’s betalen wekelijks uit…ach ook leuk zie je meteen wat je verdiend hebt :wink: Alleen een maandsalaris dan is het bedrag wat groter voor je gevoel…En meid iedereen moet wennen als hij of zij een nieuwe baan heeft, dus niks om voor te schamen! Ik mocht officieel pas begin juli…maar heel toevallig had ik geboekt en was het eind juni (uhum hahaha) Ik heb ook echt niks met drugs, ben wat dat betreft een heel burgelijk typetje en ze denken ook dat wij allemaal op klompen lopen, alleen maar kaas eten en tulpen op tafel hebben staan…hahaha

Summie: hahhahaha, nee hoor, het viel volgens mij toch echt mee wat ik schreef, maar schijnbaar mocht het toch niet geplaatst worden hahaha.
Ik was erg nieuwsgierig. Wanneer ga je? Hoelang ga je? Hoe reageerde je askim? E heb je al nagedacht over creatieve financiële mogelijkheden, hahaha.
Vindt jouw woorden erg mooi en het sleutelwoord in jouw verhaal is geloof ik tijd!!! Dat gaat mevrouw ongeduld nu ook echt nemen 
En ik begrijp dat het lastig kan zijn om M en K uit elkaar te houden (ze zijn ook nog allebei een beetje hetzelfde) , maar wat makkelijk te onthouden is. Mn beste vriend is Marokkaans, dus hij is de M!!
En ga morgen je link uitpluizen. Thanks daarvoor en ook dankjewel voor je knuffel!!
Net was het veeeeeel uitgebreider haha, maar merk dat ik toch erg moe ben nu.
Dus morgen schrijf ik verder.

Maar ga wel met je meevieren dat je eindelijk hebt mogen boeken :smiley: :smiley:

Meiden: echt superlief dat jullie allemaal met me meeduimen voor mn huisje. Dankjewel!!!

Morgen reageer ik ook op alles wat na mn laatste update is geschreven.

Slaap lekker iedereen.

@summie, het was idd behoorlijk bewolkt de laatste dag. En ik hen het regelmatig wat frisjes gehad. Denk dat de weergoden het ook niet leuk vnden dat ik wegga :wink:
Super dat je geboekt hebt!!! Ben blij voor je meis, eindelijk heb je een datum dat je askim weer gaat zien.

@tam, ik ben heerlijk aan het genieten van mijn laatste avond :slight_smile: morgen om 10h00 is pick up, dus ik heb nog even om verder te genieten :wink: wat ik nu ook heeeeeeel snel weer ga doen.
Binnenkort verhalen dames!

Via Wereldwijzer app

Aaahhhhh Summie heeft geboekt!!! Super!!! Wat ben ik blij voor je!!! :slight_smile:

En over vijf dagen komen mijn ouders! Zoveel zin in!

Via Wereldwijzer app

Ik onthoud verder zo weinig jullie gaan zo snel haha!
Mijn spierverslappers slaan niet echt aan in me gezicht! Waarschijnlijk vrijdag een botoxbehandeling zei askim omg! (Leuk met je 20 jaar hahahahah!) En dan langs me werk om met me chef te praten hoe en wat! Miss wel fijn dat hij dan ook kan zien hoe ik er aan toe ben!

Ik ga vandaag proberen alleen naar buiten te gaan! Vind t erg spannend aangezien gister met askim het leek alsof ik dronken was! Ik slingerde van de ene kant naar de andere!

Via Wereldwijzer app

Effe vlug een kleine reacties…

LadySide: Meid ben benieuwd naar je verhalen… Goede vlucht…en alvast welkom thuis.

Lbds: Meid ik vermoed dat de kans groot is dat je last hebt van bijwerkingen van je medicijnen. En botox word vaker gebruikt soms bv ook wel bij migraine of bij transpireren…het is een middel dat voor meerdere dingen gebruikt word dan alleen faceliften…sterkte!

Via Wereldwijzer app

Littleone, inpakken ben k nog niet heb heel lang getwijfeld of ik wel moest gaan aangezien het op het moment even niet zo goed is. Toch wel besloten te gaan, maar niet zo enthousiast erover als andere keren…

• Updated - - -

***17-04 Sevimli :turkey: Kusadasi en Bodrum 2 nachtjes
18-04 Egwene :NETHERLAN Aagtekerke 3 nachtjes
26-04 Egwene :turkey: Belek 11 nachtjes
27-04 Kardelen :turkey: Iskendur 12 nachtjes
29-05 Yavrum1 :turkey: Antalya 44 nachtjes
02-06 Miloutjuhh :NETHERLAN Apeldoorn 48 nachtjes
27-06 Littleone :turkey: Marmaris 74 nachtjes
22-07 Sevimli :turkey: Bodrum-Gümbet 97 nachtjes
08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 115 nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 121 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 151 nachtjes

******BACK AT

LadySide 15-04
Egwene 25-04
Sevimli 27-04
Kardelen 02-05
Egwene 03-05
Yavrum1 02-06
Littleone 12-07
Sevimli 02-08
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09***

***- BIRTHDAY’S.

18-05 Sevimli
16-06 Littleone
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Cindyyy: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Sevimli : 1 augustus 2012
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013

Summie ik heb ook dat vermoeden alleen ik wou de bijsluiters lezen maar dat is natuurlijk alleen in het turks! Moet askim maar eens vragen! Moet zeggen dat ik toch wel angstig ben voor me controle!

Via Wereldwijzer app

@Littleone: Ik ga inderdaad in mei op vakantie naar Turkije. Even een week ertussenuit met familie.

@Kardelen: Fijn dat je toch nog even hebt kunnen skypen. 15 minuten is altijd beter dan niks! Het weekend was best leuk, maar zoals ik al eerder schreef: meer theoretisch dit keer. Minder zelf aan de slag. Het kostuum + make-up vonden ze leuk! Er waren zelfs een paar mensen naar me toe gekomen dat ze het best eng vonden haha. Ik denk dat je de foto op FB gezien hebt… In het donker was het effect groter. Niet iedereen had evenveel z’n best gedaan, precies zoals ik verwacht had. Anderen hadden juist helemaal uitgepakt met nepbloed enzo! Zag er heel gaaf uit. Op dit moment heb ik mijn mobiele telefoon continue bij me. Hopelijk ga ik niet teleurgesteld naar bed vanavond. En jaaa, zaterdag over een week vertrek ik! Echt heel veel zin in! Op weg naar de verkeerde man haha… De ironie. Jammer dat je begeleider op stage het niet zo positief in ziet allemaal. Ach, zolang jij maar weet wat je kan en hoeveel tijd je daarvoor nodig hebt. Dan komt het allemaal goed.

@Milou: Het werken gaat, zo te lezen, dus goed. Heel fijn. 30 uur in 6 dagen is nog best pittig, vooral als het ‘nieuw’ werk is. Dat is best vermoeiend. Maar inderdaad: de tijd vliegt dan wel voorbij! Voor je het weet ben je aan het inpakken en onderweg naar je askim.

@Summie: JAAAAA! Summie gaat naar Turkije! :smiley: Zoals ik al naar Kardelen schreef: ik hou mijn mobiel dicht in de buurt. Het gaat mij niet gebeuren dat ik een telefoontje mis. Ik heb inderdaad over een paar weken mijn rij-examen, maar ik hou de datum liever geheim haha… Mocht ik het niet halen, dan hoef ik het ook niemand te vertellen. Voelt fijner. Moest wel even lachen om jouw opmerking over Harry en je askim haha… Ik ben echt zo blij voor je! Je hebt zolang op dit moment moeten wachten na alle ellende en tegenslagen. Jullie hebben samen gevochten om toch bij elkaar te kunnen zijn en dit is het resultaat. Een hechte band, mooie dromen en toekomstplannen. Geniet van de voorpret en ben nu al heel erg benieuwd naar alle mooie verhalen die zullen komen.

@Tam: Ik vind dat altijd bijzonder, als mensen zulke dingen onthouden. Dan weet je dat je verhaal écht gelezen wordt. Ik ben heel benieuwd of ik vandaag inderdaad iets hoor. Het zou heel mooi zijn, maar ik durf er niet heel erg op te hopen.

Het tentamen gisteravond… Laat ik beginnen met de heenreis. Ik heb vaker op die locatie tentamen gehad en ik wist dat ik heel vroeg moest vertrekken om zonder stress daar aan te komen. Om 19 uur moest ik aanwezig zijn, dus je zit dan midden in de avondspits. Uiteindelijk hebben we hier om 17 uur gegeten, meteen weggegaan en we waren voor het ergste gedeelte van de spits daardoor. Uur van te voren was ik aanwezig, dus geen stress vooraf gehad. Het tentamen zelf was pittig, eerlijk is eerlijk. En het tijdstip is ook niet ideaal, omdat ik dan echt niet meer op mijn best ben. Dat heb ik wel gemerkt. Heb een paar stomme fouten gemaakt. Verkeerde namen bij rechtspraak, dat soort dingen. Kost niet heel veel punten, maar het is zonde. Ik ben voorzichtig positief. Later vandaag komt het antwoordmodel online, dus dan kan ik er wat meer over zeggen.

Vandaag is ‘10 days after’, dus het is FB in de gaten houden en mobiel bij de hand. Ik hoop heel erg dat ik iets ga horen, maar ben ook realistisch genoeg om niet teveel er op te hopen. Het voelt ook vreemd om over iets minder dan 2 weken naar Turkije te gaan, maar niet naar hem. De enige die wel in de buurt is, is mijn ex-askim… Die weer foto’s op FB had gezet. Had even een heel raar moment toen. Ik zat die foto’s te bekijken en ik dacht: “Goh… daar was ik een paar maanden geleden nog heel close mee.” En ik miste het. Maar ik weet dat ik niet mijn ex mis, maar de liefde/warmte/genegenheid van iemand. Dat moet ik echt uit elkaar houden. Het is niet de bedoeling dat ik in de armen van de verkeerde man terecht kom!
Vandaag even lekker geen studie! Ik ga me voorbereiden op het Paasweekend, dus alle minidiscodansjes leren :slight_smile:

Littleone: Gaat er niet een nachttrein? Jij moet toch vanuit België komen? Misschien de fyra of NS hispeed? Als ik over 2 weken ga vlieg ik om 12 uur ’s nachts en kom ik aan in de ochtend. Hoop dat ik dan ook een beetje slaap kan pakken in het vliegtuig. Of voorslapen :stuck_out_tongue:

Summie: jeeeeeeeeh! Van wanneer tot wanneer ga je? Heeft je askim uiteindelijk een goedkoop hotelletje voor jullie kunnen vinden of regelt die dat later? En ehhh Harry? Harry van de Sunweb haha. Met mijn askim gaat het wel goed. Het ene moment vind ie het niets in het leger en het andere moment vind ie het wel oke. Hij zegt er ook niet heel veel over. En wat betreft mijn stage, de opdracht die ik moet uitvoeren is wel leuk maar het bedrijf iets minder. Mja ik doe gewoon mijn ding :slight_smile:

Tam: hahaha dat zou best kunnen, volgens askim ziet de politie het ook vaak door de vingers als je wiet bij je hebt, maar willen ze wel weten van wie je het hebt ofzo. Of hij daar ervaring mee heeft geen idee :stuck_out_tongue: Wel heeft askim aan mij ook eens gevraagd of ik dat niet mee kon nemen vanuit Nederland. Maar meneer is nogal onwetend en weet niet dat je dat echt niet met het vliegtuig mee krijg! En je hebt gelijk, ik ben zelf verantwoordelijk voor de eindrapporten die ik uiteindelijk oplever. En mijn begeleider vanuit school is dik tevreden met mij dus trek me gewoon niet zoveel aan van hem.

Kida: Raar dat je niets meer hoort van die neef. Maar hoezo was hij in Nederland? En heb je nog goed contact met zijn neef ofzo dat jullie hadden afgesproken? Sterkte voor je dochtertje!

Sevimli: Ik las je update naar littleone en dat het op het moment even niet zo goed is. Bedoel je daarmee tussen jou en je askim? Hopelijk dat als jullie elkaar zien dat alles weer goed is :slight_smile:

Hier nog even een vraagje voor de zekerheid over het visum. Ik heb in janauri een visum gekocht, deze is nu toch nog gewoon geldig al ga ik over 2 weken heen? Want hij is toch 180 dagen geldig en daarvan mag je er 90 in Turkije verblijven toch?

Kardelen, ja tussen mij en askim… Ik hoop het ook!!
Je kan gewoon met datzelfde visum Turkije in, hij is idd 180 dagen geldig en daarin mag je er in totaal 90 dagen verblijven.