Sevimli waarom heb je aan het twijfelen geweest?
Via Wereldwijzer app
Sevimli waarom heb je aan het twijfelen geweest?
Via Wereldwijzer app
Aaah meiden wat zijn jullie ontzettend lief met jullie lieve reacties <3 <3
Tam: Hmmzzz en nu moet ik het dus met de verkorte versie doen…Ik denk dat het inderdaad een innerlijk proces is wat tijd nodig heeft. Maar dat hoeft niet in te houden dat je leven stil komt te staan. Ik denk dat het je zelfbewuster maakt en in dat proces hoort soms ook het stukje verwarring. Jij bent bezig met de levensvraag: ‘Wie ben ik en wat wil ik met mijn leven?’ En veel mensen rond 27-35jaar hebben dat. Dus niks mis mee meid dat je zoekende bent. Pfff zo stom maar ik vind het zo spannend…komt denk ik ook omdat askim zo springlevend is, zo overtuigd van zijn gevoelens en ik ben geloof ik meer de angsthaas oh jee als zijn verwachtingen maar niet te groot zijn… Tsja soms zou ik mezelf achter t behang willen plakken haha.
Sevimli: Meid wat lees ik nu dat het tussen jullie samen niet helemaal lekker gaat… Wat heftig … sterkte!!!
Egwene: Ik hoop zooooo voor je dat je vandaag wat hoort!!! Groot gelijk dat je de datum geheim houd, dat heb ik destijds ook gedaan. Maar ik bedacht het me opeens en dacht hé daar heb ik al een tijdje niks over gelezen. Ik duim voor je dat het examen goed is gegaan. Wel groot gelijk dat je vroeg bent vertrokken… Hé en wat betreft die foute man… Knoop dat effe goed in je oren dat hij fout is!!! Ik zou zeggen neem een foto van je askim mee en ga daar naar kijken op momenten dat jij je alleen voelt… Hmmzzz en over foute mannen gesproken … ik heb er ook nog eentje vrij rondlopen die tegenwoordig ergens in een ander hotel in Belek rondzweeft… Ik zou bijna zeggen moet ik als bodyguard met je mee hahaha… En meid plezier hebben is niks mis mee, maar je weet dat als je ex-askim een vinger geeft dat hij je hand pakt en net als wat jij zegt… Vanwege je verlangens, behoeftes kan hij je daardoor alleen maar kwetsen… Probeer dat te voorkomen… (Sorry ik lijk wel een overbezorgde moeder haha)
Kardelen: Fijn dat het redelijk met je askim gaat. Blijft hij nou de hele tijd op deze plaats zitten? Misschien heb je het wel eerder verteld maar ik heb het niet opgeslagen, sorry. Hmmzzz jouw stage klinkt niet echt super, maar wel knap dat je er wat van probeert te maken. Ik heb alleen nu een ticket+hotel geboekt. Askim zal om zich heen kijken of hij wat kan vinden, zijn teamleider heeft meteen aangeboden dat we bij hem en zijn gezin mogen komen slapen, heel lief aanbod, maar wij verlangen toch wel naar privacy. Maar dat komt vast wel goed, hij moet alleen zijn eisen laten gaan. Askim is van mening dat ik het beste van het beste verdien, terwijl dat dikke onzin is… Het enigste wat ik prettig vind is wat privacy en dat we ergens kunnen slapen en bv douchen en eten enzo kunnen we allebei wel in het hotel…Wist jij trouwens dat er een Turkse Facebook pagina is wat Kardelen heet? Vond ik wel grappig.
Litleone: hoe gaat ie??
Misschien wel ff grappig te vertellen over askim en Harry…Nou meiden ik kan vertellen als Harry in het hotel komt sluit askim hem op in de kast hahahaha…askim was gister de hele dag al wat aan het dollen, dat er mooie meid op het strand lag enzo. Dus ik had gevraagd stuur effe een foto… kreeg ik een plaatje wat hij van internet had afgehaald ofzo, van een oud omaatje in badpak en de hele dag door had hij van zulke fratsen… Ik stuurde later op die dag een appje dat ik geboekt had en ik heb een plaatje van Harry naar hem gestuurd…zijn reactie meteen wie is dat? Dus ik vertelde dat ik geboekt had bij hem en dat hij als ik mazzel heb ook in hotel is als ik er ben… nou askim begreep er dus niks van, wat heel logisch is… En echt ik kreeg allemaal vragen, ik moest gigantisch lachen…later uitgebreid uitgelegd wie Harry is…Het duurde effe voor hij het begreep… maar zijn reactie was vervolgens: 'Oooh als Harry komt sluit ik hem op in de kast!!! ’ Achteraf dacht ik wel…Summie je hebt mazzel gehad deze grap had ook wel anders uit kunnen pakken…hahaha
Oopsss ik heb nu wel heel veel geschreven ik zou nog wel ff door kunnen gaan… bloos… Maar ik stop nu maar snel hahaha
Via Wereldwijzer app
Jeetje khoop dat het nu wel lukt heb al 5 keer geprobeerd
Egwene wat leuk dat je naar Turkey gaat
Lbdss weet je eigelijk hoe het komt of?
Kardelen ik moet even goed kijken via men telefoon was het niet zo makkelijk maar als ik keek en snachts vertrek kom ik te laat omdat ik 3 keer moet overstappen… Ik woon vlakbij tilburg dus ik kan makkelijk vandaar uit vertrekken dus ik denk dat 23 u.het laatste is en dan gewoon moet wachten maar dat heb ik er wel voor over
Tam dat hotel hoeft niet voor mij ik denk ook niet dat men ouders dat gaan goed keuren
Summie dank je voor het kijken ik heb geen idee of dat voor mij wat uitmaakt van die werken maar tijd zat dus een kwartier of een half uur later zal het niet maken
Miloutjuh idd wat minder dat je dan zo lang moet wachten maar Kzal het wel over leven vorige keer ben ik om 23 uur snachts aangekomen en in juni normaal pas rond 24 u.dus ik hoop dat het snel aangepast word. Heb je nog met je askim kunnen Skype?
Via Wereldwijzer app
Summie harry is dus verzonnen of? haha snap er niks van… je hebt wel geluk gehad mijn askim zou er totaal niet mee kunnen lachen mijn askim word nogal snel jaloers maar ach.dat heeft ook wel wat al is het soms vervelend
Via Wereldwijzer app
Litleone: Aah ik zal het jouw ook even uitleggen… In Nederland hebben we een reisburo Sunweb en die heeft op tv reclame van een echtpaar dat op vakantie gaat en in dat filmpje zorgt een medewerker genaamd Harry die voor de sunweb werkt ervoor dat alles op vakantie goed geregeld word… Maar die vrouw vind Harry stiekem leuk en daarom gaat dat echtpaar regelmatig op vakantie. kijk maar es op YouTube sunweb Harry reclame. En ik heb dus nu geboekt bij Sunweb, dus vandaar… Maar het was ook een beetje zijn eigen schuld met die berichtjes over mooie vrouw in bikini enzo… Stuurt hij mij een foto van een stel kinderen, vraagt hij of ik ze ken? Zeg ik nee, zegt ie oké ik ken ze ook niet hahaha. Hij had me dus de hele dag al wat uitgedaagd…Bv ik zei dat ik een saaie dag had… Waarop hij zei: Hmmzzz dus er zijn dus geen mooie mannen in je omgeving… Het is misschien wat moeilijk uit te leggen en het komt nu misschien wel heel vreemd over… Maar ik kon hem snel duidelijk maken dat het een geintje was… En zijn reactie dat hij Harry gaat opsluiten in de kast vond ik super… En askim is tot een bepaald punt ook echt wel jaloers maar hij kan er redelijk mee omgaan…
Hmmzzz en askim zou nu wel zeggen omdat ik nu terplekke ga twijfelen aan mezelf… Please let it go and forget it…
Via Wereldwijzer app
Ooow haha Kzal is kijken
bij ons is de sunweb reclame door een stom vrouwtje die het over het slechte weer hier heeft en zegt dat het in Turkey veel beter is:)
Via Wereldwijzer app
heb even gekeken op de site van de trein:) ik ka de trein nemen om 23.55 kom dan daar om 2.09 dus dat valt op zich nog mee ben ik 3uurs te vroeg … Ik kan dan de bus neme naar tilburg om 22:56 en kom dan om 23:25 aan dus mot ik daar een 30 min wachten
Je vliegt om 5h00 en met Corendon? Dan willen ze vaak dat je 3 uur van tevoren aanwezig bent. En anders 2 uur… dus dan ben je precies op tijd ![]()
Via Wereldwijzer app
LadySide: Ben je alweer op NLse bodem?
Via Wereldwijzer app
forum verlaten
@summie, ja ben al weer terug in het koude NL. Bijna in groningen aanbeland, dan eerst nog voor het einde bezoekuur in het ziekenhuis bij opa langswippen met koffer en al en dan eindelijk thuis… wil nu alweer terug!
@miss; Beterschap meis! Ziek eerst maar ff rustig uit!
Via Wereldwijzer app
Hallo dames,
@Ladyside welkom terug in Nederland meid. Ik hoop dat je een super tijd hebt gehad in Turkije, dan kan je er nu weer even tegen aan ![]()
@Summie, klopt met een maandsalaris heb je in een keer meer, maar iedere week een beetje vind ik ook wel een keer leuk
Hahahaha, die paar dagen zullen niet meer uitmaken hoor. Heerlijk meid voor je het weet is het eind juni.
hahaha wat een verhaal met Harry, ik geloof niet dat mijn askim erom zou kunnen lachen hahahah. Maar is natuurlijk ook super lastig uit leggen.
@LBDSS zoals summie ook zegt wordt botox vaak voor andere dingen ook gebruikt. Super fijn dat je ouders nu bijna komen, dat zal je vast goed doen. Ben je buiten geweest vandaag? Ik hoop dat het goed is gegaan meid.
@Sevimli, ik hoop dat het snel beter gaat tussen jullie meid!
@Egwene, het is nu inderdaad best wel ff pittig die 30 uurtjes maar went vast snel. Ik hoop dat je je tentamen gehaald hebt, zou voor mij ook geen goede tijd zijn. Ik had tentamens het liefst s morgens vroeg, dan ben ik helder.
Ik hoop zo dat je vandaag iets gehoord hebt meid! Verdienen jullie alle twee om elkaar weer even te spreken, dan kan hij er vast ook weer even wat beter tegen in het leger.
@littleone vervelend he soms die tijden, ik hoop dat onze terug reis nog word aangepast want we vliegen om 6.30 zoals het nu gepland is dan word je echt midden in de nacht opgehaald bij het hotel.
Gisteren niet kunnen skypen, maar vanmiddag wel ![]()
@Miss beterschap meid!
Zoals ik bij littleone schreef, gisteren niet meer kunnen skypen, askim kreeg het niet aan de praat. Maar vanmiddag wel ff lekker kunnen kletsen op skype toen ik uit mn werk kwam ![]()
Rommelige dag op het werk, bij de dienst die ik nu werk moet je ook lunch maken en afleveren als er belangrijke vergaderingen ofzo zijn. Soms voor de directeur. Vandaag is de agenda wel drie keer aangepast met waar wel en niet lunch heen moest en voor hoeveel personen. Iedereen was het spoor een beetje kwijt maar het is allemaal goed gekomen.
Orkest sla ik vanavond even een keertje over, al een paar dagen last van oorpijn en dat is dan echt niet lekker.
Fijne avond meiden
Ladyside ik vlieg idd met corendon maar heb nog niet geboekt haf geen internet of tv Grrr en dat heel de avond. Alles ok
Met je opa?
Miss.doe maar rustig aan en ziek eerst maar uit…
Miloutjuh wat jammer dat je niet met je askim hebt kunnen spreken is het vandaag wel gelukt?
Summie. Alles goed met je? nog grapjes uit gehaald met je askim?
Hier alles ok moet nog wel boeken Had geen internet dus maat met askim aan te telefoon gehangen hij is al erg moe van het werk en het hotel gaat morgen open hij heeft vanaf zondag geen internet wat wel jammer is maar we hebben dus gezellig lang aan de telefoon gehangen askim kan niet zwijgen over dat ik in mei ga komen en is mega mega lief met zen Nederlandse woordjes
<3 wat een schatje
Via Wereldwijzer app
@Kardelen: Ja, je visum is inderdaad nog geldig, zoals sevimli schreef. Ik reis zometeen ook nog met dat visum naar Belek ![]()
@Summie: Ik vind het alleen maar leuk dat je dingen, zoals mijn rij-examen, onthoudt! Ik schreef dat in mijn vorige bericht ook naar Tam. Dat bewijst dat je echt de berichten leest. Dat is ontzettend fijn en komt heel attent over. En ja mama Summie. Ik zal zeker onthouden dat het een foute man is. Natuurlijk lonkt het soms, omdat ik weet dat hij erin mee zou gaan zonder gewetensbezwaren of wat dan ook. Gelukkig weet ik onderhand beter dan me te storten in zoiets stoms. Hopelijk kom ik dan ook niet die andere foute man van jou tegen! Eentje is meer dan genoeg. Ik was van plan om het alleen bij kijken en een kletspraatje te houden met mensen in het hotel en geen romances te beginnen haha. Je hebt heel mooi beschreven dat ik iets ‘kwestbaar’ ben op dit moment voor mooie praatjes en aandacht. Maar ik weet van mezelf dat ik een enorm schuldgevoel krijg als ik askim zou bedriegen. Dat wil ik niet. Daar is hij, raar maar waar, te belangrijk voor. En owjee, jij durft wel met je Harry-verhaal! Gelukkig pakte je askim het goed op. Moet ik echt niet proberen bij de mijne… die gaat helemaal flippen dan.
@Miss: Beterschap! Hopelijk knap je snel weer op.
@LadySide: Welkom terug in Nederland! Ik ben heel benieuwd hoe de laatste dagen nog zijn geweest. Zodra je wat uitgerust bent, kan je misschien nog even updaten. Ben vooral benieuwd of je MisterSide nog gesproken hebt en of je afscheid hebt kunnen nemen. En natuurlijk hoe het nog met de gids gegaan is.
@Milou: Ik heb tentamens ook het liefst in de ochtend. Dan ben ik, net als jij, een stuk helderder en maak je minder stomme fouten. Maar het is niet anders. De tentamens bij de Open Universiteit starten altijd om 19 uur. Jammer dat je gisteravond niet meer hebt kunnen skypen, maar zo te lezen vandaag wel? Hopelijk verdwijnt je oorpijn snel weer. Ik snap dat je daardoor orkest even laat zitten vanavond.
Helaas meiden. Niks gehoord. Ik had hier ergens wel op gerekend, maar toch is het jammer. Ik hoop heel erg dat ik snel weer eens een teken van leven krijg, want ik mis hem. Zou willen dat ik hem kon bellen, maar dat kan niet. Zijn mobiel zal toch uit staan, anders had hij mij wel kunnen bellen. Of hij moet me vergeten zijn. Maar heb zo’n gevoel dat dat niet het geval is. Dus… afwachten maar weer! Alvast welterusten allemaal en tot morgen ![]()
LadySide:
Oh wat vervelend dat jouw opa in het ziekenhuis ligt… Niets ernstigs hoop ik? Lijkt overigens wel stoer als je met een vette koffer aan komt zetten… En ik begrijp dat je het liefst weer terug wilt naar het mooie Turkije…
Miss: Beterschap, pas goed op jezelf!
Lbds: Hoe is het met jouw?
Miloutjuhhh:
Oh dus lekker gaotisch op je werk… heb je wat leuke collega’s? Zo te horen is het een groot bedrijf waar je werkt. Wat vervelend dat je last hebt van je oor… Ben je ook verkouden of dat niet?
Egwene:
Kom ik weer aanzetten… Meid big hugh for you… Wat jammer dat je niks hebt gehoord… Ik denk alleen dat hij echt geen mogelijkheid heeft gehad, want vergeten dat is hij je volgens mij echt niet. Soms zou je wel effe stiekem om een hoekje mee willen kijken…lijkt mij… Zien wat hij doet en wat hij denkt…En net als wat jij schrijft, je verlangt naar warmte, liefde en geborgenheid, maar ‘vreemdgaan’ zal voor jouw niet goed voelen, laat staan dat het ook nog es met een Turkse man zou zijn. Hmzz en als jij naar hotel Limak gaat dan ben je bij deze gewaarschuwd hahaha…
Litleone:
Nee geen grappen meer met askim uitgehaald… eerder mij er beroerd over gevoeld…ach ja eigen schuld dikke bult! Super dat je binnenkort weer naar je askim gaat! Balen dat hij geen internet meer heeft.
bloos Ik schreef het verhaal van Harry hier vanmiddag en dacht shit wat heb ik gedaan…het zat me dus helemaal niet lekker en askim was vandaag al wat stiller, dus ik begon hem wel te knijpen… En toen ik met askim heb geskyped heb ik meteen eerlijk verteld dat die grap van ‘Harry’ mij behoorlijk dwars zat… Zegt ie: ‘Helemaal terecht, daar ben ik blij om, dan doe je dat dus nooit weer!!! Maar hij gaf ook toe dat hij had kunnen weten dat ik als pittige NLse vrouw hem terug zou pakken. …was dit in het openbaar geweest was hij kwaad geweest maar nu moest ik het maar snel vergeten en weer lachen askim…’ Vieuwww… En aan jullie reactie te horen heb ik dus wel gigantisch mazzel met zo’n askim bloos
Via Wereldwijzer app
Net als je denkt dat t beter gaat doe je drie stappen terug! Gisteravond overgegeven echt niet normaal! Askim heeft me heel lief geholpen
en ik dacht dat t nu wel beter ging heb ik opeens ontzettende jeuk aan handen en voeten! Kijk ik allemaal rode vlekken!!! Tsjaa wat moet ik hier nou weer mee… kan niet meer slapen van de jeuk!!! Me voeten zijn tergst!!
Via Wereldwijzer app
***17-04 Sevimli
Kusadasi en Bodrum 1 nachtje
18-04 Egwene :NETHERLAN Aagtekerke 2 nachtjes
26-04 Egwene
Belek 10 nachtjes
27-04 Kardelen
Iskendur 11 nachtjes
29-05 Yavrum1
Antalya 43 nachtjes
02-06 Miloutjuhh :NETHERLAN Apeldoorn 47 nachtjes
27-06 Littleone
Marmaris 73 nachtjes
22-07 Sevimli
Bodrum-Gümbet 96 nachtjes
08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 114 nachtjes
14-08 Miloutjuhh
Kusadasi 120 nachtjes
13-09 Littleone
Aksaray 150 nachtjes
******BACK AT
LadySide 15-04
Egwene 25-04
Sevimli 27-04
Kardelen 02-05
Egwene 03-05
Yavrum1 02-06
Littleone 12-07
Sevimli 02-08
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09***
***- BIRTHDAY’S.
18-05 Sevimli
16-06 Littleone
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
***-samen met vriend sinds:
*Fieeh : 10 augustus 2009
Cindyyy: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Sevimli : 1 augustus 2012
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013
@lbdss aaah meis, wat ontzettend rot! Het moet toch weer een keer de goede kant op gaan hoor! Kan die jeuk ook een bijwerking zijn van de medicijnen? Even medicijnnaam intikken op Google en je hebt de NL beschrijving.
@summie, ooa heeft galblaasoperatie gehad, maar omdat ie een spierziekte heeft duurt het allemaal iets langer. Maar gaat goed met hem
en idd net als in films kwam ik zo vanaf vliegveld met mijn koffer het zhuis in.
En ik wil zeker weer terug naar Turkije, net wakker geworden en zo raar om dat weer in eigen bed te doen…
Wat een grap heb je uitgehaald met je askim! Gelukkig heeft ie het goed opgepakt ![]()
@egwene ik zal snel ff updaten alsbikbde laptop weer aan heb. Typt toch net ff makkelijker dan op foon.
Balen dat jij nog steeds niets hebt gehoord. Kun je ook geen smsje sturen die hij dan leest als hij zijn telefoon weer even aan heeft? Dan weet ie in ieder geval nog dat je aan hem denkt.
@littleone, hoop dat je snel kunt boeken en de reis goed gaat verlopen naar Schiphol. Met opa gaat het de goede kant op!
@miloutjuhh klinkt alsof je het nog steeds naar je zin hebt op je werk. Fijn dat je toch nog ff hebt kunnen skypen met askim.
Via Wereldwijzer app
Hallo Meiden…
Na een lange tijd niet hebben mee geschreven, sorry hiervoor… Wil ik weer gaan mee schrijven:)
Heb wel vaak mee gelezen hoor dat vond ik altijd er fijn…
Met jullie ook veel gebeurt lees ik wel…
Inmiddels hier ook veel gebeurt hier, ben geopereerd aan me schouder nog herstellende hiervan maar als het goed is ga ik langzaam aan mijn werkzaamheden weer oppakken in mei EINDELIJK na bijna een jaar thuis te hebben gezeten
Voor ik volledig werk zijn we wel weer een paar maand verder volgens de arbo arts, ik werk nl in de kinderopvang veel tillen etc…en het zal wel ff duren voor ik op mijn contacturen ben, maar dat geeft niet als ik maar weer werk haha
Mijn Askim werkt inmiddels in Istanbul, Marmaris is nu van de baan na jaren moest d’r wel heel erg aan wennen hoor zo anders haha
Zijn broer heeft dit geregeld die woont zelf ook in Istanbul hij verdient nu veel meer als zijn vorige baan en dat is wel fijn
Eind maart ben ik voor 6 dagen naar Istanbul gevlogen en zijn we ff lekker samen geweest na bijna een half jaar dit was echt even nodig…
Heb dit x zijn oudste broer en gezin ontmoet best spannend hihi maar het zal toch een x moeten…
En gisteren heb ik alweer geboekt dus jullie mogen mij in het lijstje zetten van 23 mei tot 8 juni naar Istanbul ![]()
Dit was ff mijn update…
Ik ga d’r weer voor om lekker met jullie mee te schrijven want het is zo gezellig
Nu eerst maar s ff naar de fysio
Fijne dag
Via Wereldwijzer app
Tamara: Leuk om weer wat te van je te lezen… Ik heb laatst nog aan je gedacht hoe het met je zou zijn? Of je nog samen zou zijn met je askim en of je al geopereerd zou zijn… Nou op die vragen heb ik al meteen antwoord gekregen hihi. Fijn dat de operatie geslaagd is. Heb je nu ook minder pijnklachten? En fijn om te lezen dat je nog steeds happy bent met je askim.
LadySide: allereerst bedankt dat je het zonnetje hebt meegenomen uit Turkije
ik begrijp je gevoel dat je terug wil… Dat gevoel heb ik ook altijd als ik op.Schiphol uit het vliegtuig stap…Hoe oud is je opa eigenlijk? Ik hoop dat hij een voorspoedig herstel mag hebben. Enne ook ik ben benieuwd naar jouw verhaal ![]()
Lbds: Ach meisie wat een ellende allemaal… hou je het nog wat vol daar zo in Turkije? Wanneer moet je weer voor controle? Dikke knuffel voor jouw!
Oooh meiden ik zit nu gewoon heerlijk in het zonnetje in de tuin
Heb nu 3 ochtenden achter elkaar gewerkt en ik voel me net een oud vrouwtje van 90… Jaaa ik weet hoe die zich voelen haha…
Uuuh weet iemand toevallig wat een hele goede reisverzekering is? De annuleringsverzekering heb ik al afgesloten.
Ach ik kom hier vandaag vast nog wel een keertje gezellig langs ![]()
Via Wereldwijzer app