Het Turkse Liefdeskletstopic: Deel 98!!!!! :-)

Summie: Ik heb een doorlopende reisverzekering van de hema. Kost een paar euro per maand en heeft een goede dekking en zit zelfs annulering bij.

Hoop dat ik straks tijd heb om bij te lezen.
Geniet van de zon allemaal :smiley:

Via Wereldwijzer app

@ Summie
Dat is grappig ik las stiekem nog wel mee hoor haha
De pijn die ik had is gelukkig helemaal weg tis nu echt herstel pijn dus ben heel blij☺
Heerlijk weer is het he…doet de mens goed haha
Ik heb mijn reisverzekering altijd doorlopend bij unive en bevalt me prima
Wanneer ga jij naar je askim?
Voelt het allemaal goed?

Lbds: Bah ik lees niet zulke leuke dingen bij je
Hoe gaat het vandaag met je?
Hoop dat je je snel weer de oude voelt

Via Wereldwijzer app

Ok dan, het is tijd geworden voor de update… Zal wel een lange worden, want als je eenmaal schrijft dan ga je door :wink:

Ik zal eerst maar es beginnen met MisterSide. Het is helemaal klaar! :smiley: Ik was een paar dgn niet naar Side centrum gelopen ivm lastig lopen door blaar onder de bal van mijn voet. Lekker rustig :wink: Al die steentjes daar, en dunnen schoenzolen maakte het er niet makkelijker op om die kant op te gaan. Meneer was daar niet zo blij mee toen ik de dag voor vertrek afscheid kwam nemen. En toen ik ook nog eens zei dat ik die avond niet kon afspreken was ie helemaal boos en teleurgesteld. Ik had geen zin om weer dezelfde problemen te bespreken en de ongemakkelijke stiltes in te gaan. Ik heb ook tegen hem gezegd dat het allemaal niets oplost, en ik daar op dat moment kwam om afscheid te nemen. Hij moest toch echt weer aan het werk, dus het afscheid was boos en ik zelfs echt chagrijnig door zijn reactie. Heb hem 2 zoenen gegeven, gezegd: So this is goodbye then, you are gonna react like this? Fine, goodbye! Ik weggelopen en hij de zaak in… Prima! Ik had voor de reden van niet kunnen afspreken trouwens een leugentje om bestwil gebruikt. Had gezegd dat ik met LBDSS zou afspreken, en hij vond dus dat ik anderen belangrijker vond dan hem… wilde zelfs samen met mij naar LBDSS! Dacht het niet!
Ik had namelijk hƩƩƩƩl andere plannen :redface:

Sommige zullen me vreselijk vinden, of een grote flirt of een wispelturig ding… maar dat is dan maar zo! Ik heb namelijk de laatste dagen van mijn vakantie doorgebracht met een ontzettend leuke man! En nee, het was niet de tourguide!!
Pfff Ze moeten die Turken hun charmes afnemen hoor!
De dag voor ik mijn tour naar Antalya had geboekt (woensdag) kwam ik zoals vaker langs een hotel met aparte bar/restaurant. Daar staan natuurlijk die leuke, aardige mannen voor de deur mensen te ā€œronselen voor drankjeā€ en 1 daarvan heeft mij naar binnen proberen te kletsen. Hij begon te vertellen dat ie me al een paar keer had langs zien lopen en dat ie tegen zijn collega’s had gezegd dat ie mij MOEST spreken… Ik dacht natuurlijk dat het weer zo’n gladde versiertruc was, en geloofde hem niet. Ik was onderweg om die tour te boeken, dus ben weer doorgelopen. Toen ik terug kwam heeft ie me weten over te halen toch iets te drinken. Ondertussen mij het hotel laten zien, omdat ik zei dat dat hotel óók op mijn lijstje had gestaan. Erg gezellig allemaal, maar verder niets. Dat kwam pas vrijdags na Antalya, ik liep weer langs en hij kwam als een vrolijke puppy gelijk op me af en vroeg hoe Antalya was geweest enz enz… Die middag heeft ie me meegenomen op de motor naar de andere kant van SIde (SOrgun & Titreyengol) omdat daar de golven stukken hoger zouden zijn en ik het heerlijk vond dat het zo hard waaide die dag ivm de zee. Echt een heel gezellige middag gehad, het werd me zo ontzettend duidelijk wat er verkeerd was gegaan bij MisterSide en mij. Dit ging allemaal zo makkelijk! We kletsten, maakten lol! Wist niet wat me overkwam :slight_smile:
Sinds die dag zijn we dus heel veel samen geweest. Ik zat heeeeel veel op zijn werk, waar niemand problemen mee had, hij vertelde iedereen daar dat ik zijn askim was en dat we gingen trouwen haha! Ik had ondertussen wel de natuurlijke weerstand ivm werken in toerisme… Was ik niet de eerste trofee van het seizoen, en ging hij straks niet net zo makkelijk met andere dames hetzelfde doen, en dat zijn collega’s dat dus gewoon gewend zijn. Maar hij bleef maar zeggen dat ik de laatste vh seizoen zou zijn, en dat er niemand tussendoor kwam. Mocht zelfs een NLse vriendin van hem op FB uithoren als ik wilde…
En nu ben ik dus weer thuis, het afscheid was drama, hij wilde graag dat ik zou blijven of gewoon heel snel weer terug zou komen. Ik had tenslotte toch geen baan, dan kon ik wel bij hem blijven en hij zou voor me zorgen :slight_smile: :wub: Maar ja, ik wacht wel ff af of het contact nog blijft nu ik eenmaal weer hier ben, en of ie nog steeds hetzelfde denkt over een tijdje.
En ja dames, dit keer heb ik zelfs aan een foto van ons samen gedacht!! Ik blijf er maar naar kijken :slight_smile: Dit is echt het type man waar ik op val, nog niet eens zo zeer qua uiterlijk ( al is dat stukken beter dan MisterSide :wink: ) Maar meer het spontane, en helaas ook het fout overkomende/flirterige. Dat is dan weer iets waar ik me zorgen om maak, dat ik hopeloos verliefd ben en dat ik voor hem niet meer ben dan een flirt…

oooh de update is echt zoooo lang geworden! Sorrry!!

LadySide: Jeetje…Hahahaha
Ik denk dat deze vakantie je veel heeft gebracht. Duidelijkheid dat MisterSide verledentijd is. En ja voor je weet was daar de opvolger… ik begrijp hoe verwarrend het is…maar wat is het geweldig jij hebt lol en plezier gehad bij een andere man!!! (Ik denk dat dat voor jouw persoonlijk een hele grote winst is) Tegelijkertijd weet je nu wel dat MisterSide het niet is. En ja wat de nieuwe Turkse man je gaat brengen, dat zal de tijd uit wijzen… Hoe oud is ie eigenlijk? Ik hoop dat je van zijn gezelschap genoten hebt. Ik was van askim destijds ook van overtuigd dat hij een player was…hij wist met zijn charmes precies hoe hij het hebben moest en de juiste woorden op het juiste moment te zeggen… ik heb toen gedacht Summie geniet deze week van zijn gezelschap, gebruik je verstand en doe geen dingen waar je later spijt van krijgt… Askim heeft later wel gezegd ik wist dat je dacht dat ik een player ben… Ik had het kunnen ontkennen maar je had me toch niet gelooft… Dus ja de tijd zal het leren… Ik hoop dat je heerlijk terug kunt kijken met een smile op je koppie en net als jouw ben ik benieuwd…

Via Wereldwijzer app

@summie, ja deze vakantie heeft me zeker duidelijkheid genracht mbt MisterSide pffff wat dacht ik eigenlijk begin dit jaar waarom ik terug wilde??
Deze man is bijna 37, en net nog weer bevestiging gehad dat ie me mist en wilde dat ik daar was en niet meer terug hoefde. En dat ik het was voor hem, alleen ik… zucht!!
Ik hoop dat die van mij net als jou askim ook geen player is! En die glimlach zit nog vastgeplakt op mijn koppie hoor! Is er nog een plekje vrij op de roze wolk?? :wink:

Via Wereldwijzer app

Sevimli: Veel plezier bij je askim! En hopelijk hebben jullie een fijne tijd samen :slight_smile:

Summie: Nee askim gaat na de week dat ik bij hem ben ergens anders heen. Hij hoort dat waarschijnlijk pas volgende week. Wel een lief aanbod van die teamleider maar snap dat jullie liever met ze tweetjes zijn hoor. En je hebt gelijk, die plek is dan in principe alleen om te slapen dus als er een bed staat is het in principe al voldoende haha. Grappig van die Facebookpagina. Kardelen betekend sneeuwklokje, zo’n lente bloemetje weet je wel. Trouwens hoe zit het met die ex-askim van jou? Hij werkt toch niet in het hotel waar je van de zomer naar toe gaat he? Want ik dacht dat je toen eens had gezegd dat je huidige askim en ex-askim elkaar konden van het hotel. En hahaha jou Harry actie had ik echt niet kunnen maken hoor bij askim. Denk dat jij inderdaad mazzel met je askim hebt en jullie zijn volgens mij echt een superleuk stel! En als we ooit een meeting gaan doen met ze alle moet jij je askim maar mee nemen, ben heel benieuwd naar jullie! Ben ook nog steeds benieuwd of onze askims elkaar misschien kennen.

Littleone: haha jullie hebben in Belgie dus een beetje een suffe Sunweb commercial. Hmm jammer dat die nachttrein dus niet gaat lukken, maar wat je nu hebt gevonden dat je er 3 uur voor vertrek bent is denk ik wel prima. 3 uur op Schiphol spenderen ga je makkelijk redden. Enige nadeel is dat het in de nacht is en je liever wilt slapen en dat de meeste winkeltjes pas 1.30 voor de eerste vlucht open gaan geloof ik. Ondertussen al geboekt? Waarom vlieg je trouwens via Schiphol? Was dat goedkoper? Of was er die dag geen vlucht vanaf Brussel? Want daar vliegt corendon wel op zover ik weet.

Ewgene: Ohja jou visum is natuurlijk ook nog van Januari. Wel grappig dat we toen allebei tegerlijkertijd in Turkije waren en nu weer. Alleen nu gaan we allebei ergens anders heen. Volgende keer gaan we weer naar Side hahaha. Snap dat je de datum van je afrijden niet wilt zeggen. Is dit trouwens de eerste keer dat je moet afrijden? Wel laten weten he als je geslaagd bent!

Tamara: Leuk weer eens wat van jou te lezen. Fijn dat de operatie aan je schouder is goed gegaan en je in mij weer langzaam aan de slag kunt gaan. Wat voor baan heeft je askim nu in Istanbul? Lekker hoor dat je alweer iets geboekt hebt, heb je iets om naar uit te kijken. Sorry dat ik het vergeten ben maar hoe was je verhaal ook al weer?

Ladyside: Zo’n update had ik niet verwacht en als ik het al verwacht had was het inderdaad met de tourguide haha! Maar leuk voor je meid, dat word waarschijnlijk binnenkort weer een tripje naar Side. Maar zoals je zegt eerst maar even aankijken. Wel grappig dat hij echt het totaal tegenovergestelde is van Misterside en je nog meer bevestiging gaf dat het met Misterside nooit zal gaan werken. Jammer dat het afscheid zo gegaan is, maar het is niet anders. Vergeten die hap en kijken wat deze man je gaat brengen :slight_smile:

Update tijd!

@Summie: Dank je wel voor weer een knuffel! Je blijft bezig haha. Zeker zou ik willen dat ik even mee kon gluren in zijn leven. Hij wil zelf namelijk nauwelijks wat vertellen over zijn tijd daar. Niet dat hij daar ook vaak de mogelijkheid voor heeft… maar toch. Nee, ik ga niet naar dat hotel, dus zal die foute man ook niet tegen het lijf lopen :slight_smile: Er lopen nog meer dan genoeg andere, maar dat is een kwestie van ogen open houden. Echt lief dat jou askim zo goed omgaat met jouw grapje.

@LBDS: Jeetje, het wordt steeds erger. Heel fijn dat je ouders er snel zullen zijn om jou, maar ook je askim te steunen. Even een last uit handen geven.

@LadySide: Ik kan hem wel sms’en, maar een sms blijft slechts een bepaald aantal dagen ā€˜in de lucht hangen’. Daarna krijg je een bericht dat het simpelweg niet aangekomen is. Dus ik weet niet of het zin heeft. Als ik voor donderdagavond niks gehoord heb, ga ik wel even smsen om hem te waarschuwen dat hij zaterdag of zondag extra vroeg op internet moet verschijnen of bellen.
En Oh oh oh!! Ik wist het! Ik voelde zoiets aankomen gewoon hahaha. Vraag me niet hoe of waarom, maar ik wist dat je iemand had ontmoet! Jammer voor MisterSide, maar deze man klinkt al een heel stuk beter. Hopelijk is hij inderdaad geen player en heeft hij het beste met je voor. Contact zal natuurlijk lastig zijn, maar ik hoop echt dat dit niet zo’n stille is. Ik ben heel benieuwd hoe jouw verhaal verder zal lopen. Moest stiekem ook wel lachen om jouw verhaal. Ik zie mezelf al naar Belek gaan en in precies zo’n situatie terecht komen :stuck_out_tongue: Veel plezier op de roze wolk bij Summie!

@Kardelen: ik ben heel benieuwd waar jouw askim geplaatst wordt. Ergens hoop ik stiekem ook in Kars, gezellig bij mijn askim. Maar dat zal betekenen dat je geen contact zal hebben, dus… toch maar ergens anders heen. Jaa, het was echt leuk dat we samen toen in Side waren! Jouw askim heb ik dus ontmoet :wink: We komen elkaar nog wel weer eens ergens tegen. Dat weet ik zeker. Met of zonder een Turkse man aan onze armen. Het is inderdaad de 1e keer dat ik af ga rijden. En uiteraard zal ik het laten weten wanneer ik geslaagd ben.

@Tamara: Fijn om weer wat te horen van je! Heel fijn dat je langzaam weer kan gaan beginnen met werken en heerlijk dat je naar Turkije bent geweest. Een halfjaar is echt lang! En zo te lezen ga je snel weer terug naar hem. Ik gun het je van harte! Je hebt weer wat moois om naar uit te kijken.

Ik zit echt al heel lang met mijn toekomstige college te whatsappen haha. Die prettig gestoort en vrijgezel blijkt te zijn. Laat askim daar maar niet achter komen! Die wordt helemaal gek als hij erachter komt dat ik een caravan ga delen met een jongen. Die wordt laaiend waarschijnlijk. Maarja, jammer dan. Het is maar een paar dagen. Had gehoopt vandaag dan wel een telefoontje te ontvangen. Weer niks. Grr. Hoe moeilijk is het om heeel even kort te bellen? Of denk ik nou heel onredelijk?

LadySide: Welkom op de roze wolk… Er is genoeg plaats… En hoe meer zielen hoe meer vreugd :slight_smile: Mare nu word ik wel nieuwsgierig… Heb je in zijn armen gelegen? En hoe was dat? Gezoend? Met of zonder tong (waaaahhhh sorry ik ben erg I know) Mare we moeten nog wel effe een leuke naam voor hem verzinnen…hahaha. Ik ga je nog wel effe ongevraagd advies geven ik denk dat het voor jezelf beter is dat je het contact met MisterSide verbreekt, je weet zelf het wereldje is klein en het zou zonde zijn als je het slachtoffer er van zou worden… (Pfffff ik lijk wel een overbezorgde moeder hahahaha)

Kardelen: OkĆ© dus jouw askim zit in een oefenfase (als ik het zo mag noemen) en word hij dan straks uitgezonden dat hij op missie moet ofzo? (Pfff t woord alleen al en ik krijg al de bibbers) Haha dat word dan een meeting dus in Turkije, mare dan moet de jouwe er ook bij zijn… hahaha en laat me raden dat word in Side… En dan zie je ons en dan denk je: ā€˜Huh, serieus zijn dit ze?’ Valt het ook nog enorm tegen, zijn wij helemaal niet zo’n leuk, spontaan stel als je denkt hahahaha. Soms denk ik wel askim moest es weten wat ik hier over mijn liefdesleven schrijf… Ik vrees dat hij het niet kan waarderen bloos … ik heb weleens het gevoel dat hij inhoudelijk weinig deelt met de buitenwereld, hij bakent zijn grenzen heel zorgvuldig af in wat hij deelt en met wie. Wat dat betreft lijken we ook wel wat op elkaar. (Zou je als je mij hier leest misschien niet zeggen hahaha). Soms voel ik me er ook weleens schuldig over… Dat ik denk moet ik hier wel mee door blijven gaan… Maar het is hier zo gezellig en ik vind hier zoveel steun en herkenning…en voor ik het weet staat er weer een hele tekst van mij op internet. Die andere Turk is gelukkig foetsie en werkt in een ander hotel, dus verledentijd!!!

Egwene: Meisie ik heb een groot hart, dus deel graag knuffels aan je uit :wink: … Ik begrijp je gevoel… Oh ik gun het je zo dat je snel wat hoort… Hmmzzz over flippen gesproken mijn askim zou echt flippen als ik een weekend met een man zou doorbrengen… Het zal overigens met dit weer wel koud zijn in een caravan en tegen hem aankruipen is geen optie hahahaha. Mare meid overal lopen foute mannen rond, niet alleen in Turkije :wink: Turkse mannen gooien alleen wat meer charmes in de strijd…

Via Wereldwijzer app

Egwene ik heb ooit gezegd 3x scheepsrecht :stuck_out_tongue: enne LadySide is dit nu ook nummer 3 (die tourguide rekening ik ook maar effe mee) hahaha

Via Wereldwijzer app

Hallo meiden,

@Littleone gisteren heb ik askim wel kunnen spreken op skype :slight_smile:
Lief he als ze Nederlandse woordjes zeggen hahahaha. En doet het internet het weer? Al kunnen boeken?

@Egwene, Ja gisteren hebben we wel geskyped :slight_smile: en lekker best wel lang was al weer ff geleden dat we langer de tijd hadden :slight_smile:
wat leuk dat je al contact hebt met je collega. Voor ons is het niet zo vreemd dat een jongen en een meisje die geen relatie hebben wel een caravan delen. Maar in Turkije zou dat echt niet kunnen. Dat zou mijn askim ook nooit kunnen begrijpen.
Het is zo lastig om te zeggen of je askim de mogelijkheid heeft om te bellen. Dat is waarschijnlijk zo afhankelijk van waar hij zit, wat hij moet doen en wie zijn leiding gevende is. Ik ken enorm verschillende verhalen over de dienst periode. Sommige hebben echt bijna geen contact omdat het gewoon echt niet kan. Andere kunnen iedere dag bellen.

@Summie ja standaard als ik verkouden word krijg ik oorpijn, altijd al heel veel last van gehad. Veel voor bij de dokter geweest maar zo lang ik geen koorts heb krijg ik er niks voor. Dus neusspray en paracetamol.
Collega’s zijn leuk, alleen dames en dat merk je wel, er wordt veel gekletst ook over de mensen die er niet zijn en daar ben ik eigenlijk niet zo van. Ja het is een heel groot bedrijf.
Gelukkig is het hele harry gebeuren opgelost :wink:
Ik heb een reisverzekering bij proteq. Doorlopende reisverzekering en ik geloof ongeveer 30 euro voor een jaar

@LBDSS balen meid, gaat het al wat beter met de jeuk?

@Ladyside meid wat heerlijk dat je weer kriebels hebt. En wat fijn dat het zo vanzelf ging als jullie samen zijn. Dat maakt denk ik duidelijk dat je wat betreft misterside de goede keuze hebt gemaakt. Dat hij zo gereageerd heeft op je afscheid is jammer, maar ik vind dat je het goed hebt aangepakt meid. Geniet nu van de kriebeltjes, je staat met beide voetjes op de grond en ziet wel wat er van komt als ik het zo lees.
Ik hoop dat het een goede jongen is meid!

@tamara, leuk je hier weer te lezen.
En wat fijn om te lezen dat het met je schouder de goede kant op gaat :slight_smile:
Tussen jou en je askim ook alles goed zo te lezen heerlijk meid!
Gezellig als je weer lekker mee komt kletsen :slight_smile:

Hier eigenlijk weinig te melden. Na het werken niet veel meer gedaan dan een serie kijken en haken. En voor vanavond eigenlijk ook geen andere plannen.
Askim begint nu met werken als ik klaar ben en werkt dan tot 's nachts. Dus of we elkaar nog veel kunnen spreken geen idee gaan we wel merken. We waren al best wel afgekicked, voor ik werkte ging het de hele dag door.

Fijne avond meiden

Miloutjuhhh: Ik begrijp wat je bedoeld met alleen vrouwen en ze halen alsmaar oude koeien uit de sloot. Gaat het inmiddels al wat beter met je oor? Vervelend en lastig lijkt mij…dus jij en askim werken om elkaar heen…balen dat je dus moet afkicken…

Zo zit ik hier nu een beetje… ik zit echt effe te denken wat zal ik es ff uitvreten…askim is de hort op, ik zou nog wel effe wat huishoudelijke klusjes kunnen doen maar geen fut voor en zin in… Dus ik ben hier nu wat aan het forum vervuilen hahaha… Zijn er trouwens meer meiden die dat gevoel hebben wat ik zojuist bij Kardelen had beschreven?

Litleone: Waar ben je? Zo krijgen we het topic niet vol…

Via Wereldwijzer app

Hahahaha summie, verveel je je :stuck_out_tongue:
Nee hoor, ik vind het erg leuk om al je enthousiaste verhalen en moederlijke adviezen te lezen :stuck_out_tongue:

Sorry, ik moet even een paar dingen kwijt. Daarna ga ik bijlezen, hahahaha.
Het ging allemaal heel goed met alles regelen voor mn huisje.
Hoor ik vandaag dat de kans groot is dat het niet doorgaat :frowning: :frowning:
Het huis wordt sowieso verkocht met verlies en het bedrag wat de koper van mij wilde hebben krijgt waarschijnlijk geen goedkeuring van de bank :frowning: :frowning:
Morgen hoor ik het en de kans is dut groot dat ik weer opnieuw kan beginnen met zoeken :frowning:
Voordeel is dat al mijn papieren klaar liggen bij mijn hypotheekadviseur, dus mocht ik op korte termijn een andere woning vinden dan kan ik direct een hypotheek aanvragen.
Maar ik baal wel.

Na dat hele gedoe keek ik op fb, zag ik dat K in Side is.
En ineens vond ik dat dus helemaal niet leuk en kreeg ik allemaal beelden van hem met allemaal andere meisjes en toen werd ik erg jaloers.
Was toch wel verbaasd eigenlijk, had dat niet verwacht.
En misschien had ik het gevoel moeten negeren, maar nee, ik MOEST wat tegen hem zeggen.
Dus ik zei gewoon : hallo, hoe gaat het met je?"
Krijg ik daarna een overenthousiaste K, hij vertelde dat hij net in Side was aangekomen en dat hij nu eindelijk weer beter is en dus eindelijk weer echt ā€œde liefde met me kan bedrijvenā€ zeg maar, hahahaha. :o :o :o
Ik moest eigenlijk heel hard lachen en zei alleen maar, wahaaahahahahaha, ich bin nicht da.
Toen zei die: ā€œik ben hier, maar wanneer kom jij?ā€
Dus ik heb geantwoord dat ik dat niet weet.
Ik was lichtelijk in shock, hahahaha.
Daarna heb ik hem niet meer gesproken, maar ik geloof dat het toch eens tijd wordt om beslissingen te nemen, zowel voor hem als voor mij.
En ik zit niet op een roze wolk zoals de rest ofzo, maar besef wel dat er nu echt iets moet gebeuren en dat we nu echt moeten gaan praten.

Sorry voor mijn ego bericht.
Ga echt zo de rest lezen.

@Summie: Oh oh! Ik was niet van plan om nog een derde man te vinden hoor haha. Ik ben zo trouw als een hond, totdat het echt niet meer gaat. En nee, tegen mijn collega aankruipen lijkt me niet een erg verstandig idee :stuck_out_tongue: Ik herken zeker wat je naar Kardelen schreef. Af en toe denk ik ook wel eens: wil je dit wel echt delen? Of is dit wel verstandig? Maar toch wil je het bij iemand kwijt kunnen af en toe en jullie hier op het forum zijn meiden die begrijpen waar het om gaat. Die snappen hoe het is om ver weg een liefde te hebben. De frustraties maar ook de roze wolken. Buiten dit forum heb ik het eigenlijk nauwelijks over askim. Toevallig afgelopen weekend midden in de nacht met het meisje die bij mij op de kamer lag, maar verder niet echt. (Ze vond het trouwens heel bijzonder en mooi dat ik bereid was een jaar voor iemand te wachten. Maar ze verklaarde me tegelijk ook voor gek. Allebei waar!)
En echt, die vragen naar LadySide haha! Al ben ik net zo nieuwsgierig, dus vertel maar… :wink:

@Milou: Fijn dat je hebt kunnen skypen. Zeker als het al een tijd geleden is, is het extra fijn. Vervelend dat het inderdaad zo enorm kan verschillen tijdens de dienstplicht. Je zou verwachten dat het overal ongeveer gelijk zou zijn. Maar blijkbaar heb ik het tot nu toe erg slecht getroffen qua contactmogelijkheden. Veel plezier met haken en de serie kijken. Welke kijk je?

Weet ook even niet zo goed wat ik zal gaan doen. Heb nog een uur en dan sluit ik af om naar bed te gaan. Ik lees dan tot half 11 nog een boek en dan gaat het licht echt uit. Heerlijk om op die manier in slaap te kunnen vallen. Morgen ga ik inpakken, het animatieprogramma printen, de minidiscodansjes (mooi woord) nog eens oefenen en lekker zenuwachtig zijn. Moet ook nog even bellen naar TOP, want ik had een gesprek gemist en voicemail gekregen dat ik terug moest bellen. Dat ga ik morgenochtend dan maar doen. Zag het veel te laat. Was eerst even bang dat het askim was! Maar zag al snel dat het een Nederlands nummer was, gelukkig.

@Tam: ik lees net je update en het is echt hƩƩl griezelig. Mijn ex begint ook met een K. En hij was gisteren in Side een dagje. Ik weet dat het niet dezelfde persoon is, maar kreeg echt even de kriebels, omdat ik hetzelfde gevoel als jij had. Alleen heb ik me wel in kunnen houden en hem niks geschreven. Echt balen dat het mogelijk niet door gaat met het huis! Je was er zo blij mee! Hopelijk komt het toch nog goed of vind je snel wat nieuws.

grr heb ik weer, maak ik eens een mega lange tekst kan ik hem weer niet posten grrr:(

ladyside, wat leuk te horen dat je je goed hebt kunnen amuseren ondanks mister side… Al neem ik aan dat het best verwarrend is met een nieuwe dude :slight_smile: al lijkt het wel of het enorm gezellig is geweest… ga je op een of andere manier contact houden of?

Kardelen… ja soms hebben we wel suffe reclame al vind ik dat die reclame altijd vervelend is hehe:) Op zich wel jammer dat de nachttrein niet lukt maar het ziet er naar uit dat ik niet met de trein moet … Omdat ik op zondag ochtend vertrek zijn er collegas die me weg willen doen :slight_smile: ze wouden er zelfs vrij voor nemen want voor mij en mijn liefje samen te krijgen doen ze alles, haha volgens mij worden ze helemaal gek van mijn gezeur. Ik zou via schiphol vliegen omdat je via zaventem alleen maar op dinsdag en vrijdag kan vliegen met corendon en ik heb vkaantie van maandag tot en met zondag dus ja dat haal ik natuurlijk niet . Al maakt het voor mij niet uit zaventem en schiphol zijn van hier uit ongeveer evenver.

sevimli veel plezier op vakantie… ik hoop dat het ondanks alles toch goed mee valt. en dat met je askim alles in orde komt… Ik hoop snel wat van je te horen om te zien of alles ok is, ik ben erg benieuwd.

miloutjuuuh wat leuk dat je zo veel kan Skype met je askim… lijkt me super leuk om hem vaak te kunnen zien en te horen… Ik heb gister even met askim gechat en van te voren met askim gebeld omdat rond 18 u de telefoon internet en tv niet werkte gelukkig kon ik met mijn gsm wel bellen… Het was een saaie avond helaas
Het is idd wel super lief en schattig als ze nederlands praten mijn askim doet zijn best al kent hij niet erg veel, hij kent natuurlijk wel de dingen van Ik hou van je, ik mis je, ik wil je … haha die dingen hoor ik wel duizend keer als we aan de telefoon hangen maar kvin het zoo schattig :slight_smile:

summie… hier ben ik weer heb vandaag de late gehad dus ik moest tot 20uur werken vandaar dat ik hier nog niet geweest was … Alles in orde met je?
Hier alles ok ik heb nog niet geboekt ga dit zo meteen doen… NOu ik zou zeggen begin er aan ik help je met het topic helemaal vol te krijgen…
Morgen in de dag ben ik niet thuis ga een dagje shoppen in breda…
Vandaag askim nog niet gehoord ik heb erg lang gewerkt en bij askim ging vandaag het hotel open waardoor hij ook geen tijd zal hebben om even online te komen dus ik hoop dat hij deze nacht weer online komt… Al is het gek om er even over na te denken dat ik volgende maand gewoon al bijna weer naar huis kom :slight_smile: en dan de maand er op weer ga haha kzord er al helemaal zenuwachtig van… Hoe is het met jou ook al aan het aftellen? Je askim zal ook wel heel blij zijn dat de dokter je eindelijk toelating heeft gegeven dat je mag vliegen wat niet alleen leuk is dat jullie samen kunnen zijn maar wat ook super is omdat je dan toch wel aan de betere hand bent of zelfs genezen bent… Heb je er eigelijk nog last van of zijn alle kwaaltjes weg??

Mariska hoe gaat het met jou?? ik heb je nog niet online op fb gezien… al zag ik wel een mooie foto van de bloemen voor je opas begravenis.
Toch nog veel sterkte met het verlies van je opa…
Hoe gaat het met je askim? weet hij nu al waar hij gaat werken en kan je al boeken of valt het nog steeds af te wachten?

Egwene: Gelukkig was hij gisteren nog in Mersin, hahaha. Tussen ons is het natuurlijk (officieel) ook niet uit en ik denk ook niet dat hij me bedrogen heeft, dus gelukkig krijg ik van hem niet zo’n akelig gevoel als jij van je ex. AL weet ik ook niet wat ik met hem aanmoet hoor, hahaha.
En heel erg balen trouwens dat je je askim nog niet hebt kunnen spreken :frowning: begrijp je frustratie heel goed hoor. En je vraagt je natuurlijk af of hij echt geen mogelijkheid heeft gehad om iets van zich te laten horen.
Maar denk dat als dat zo was dat hij wel wat zou laten horen, hij heeft het licht toch gezien hahahah :stuck_out_tongue:

Tam: Ik verveel me… moet je es nagaan wat mijn askim mij heeft, maar ja dat heb ik van hem overgenomen haha :wink: Hij kan me zo 20 foto’s in 1x sturen ofzo of een hele app vol met kussjes net zolang tot mijn beeldscherm helemaal gevuld is met kusje)
Zo jij word ook effe lekker door elkaar geschud… Allereerst de teleurstelling over het huis, heel begrijpelijk en dan word je nog effe door elkaar heen geschud door die Turk… Alhoewel ik hem persoonlijk wel heel direct vind haha. Ooh ik wil je zo graag advies geven, maar ik weet eigenlijk niet wat voor advies ik je moet geven…Persoonlijk heb ik het idee dat je hem, ondanks wat er is gebeurt, dat je hem niet kunt vergeten. Dus ja ik denk dat jullie veel hebben te bespreken…Persoonlijk zou ik hem niet meteen op gaan zoeken… Maak hem duidelijk dat je open staat voor contact, dat je wilt praten, maar tegelijkertijd denk ik om je grenzen!!! Wat wil jij? Wat heb jij nodig? (I know…kom ik weer aanzetten) maar ik denk dat het allerbelangrijkste is dat jij jezelf centraal stelt in dat contact… Hem kun je niet redden, hij is verantwoordelijk voor zijn eigen leven… Amen hahaha ik weet niet of je er wat mee kunt maar er staat wat hahaha.

Egwene: Wat jij schrijft is heel herkenbaar. Mijn omgeving weet van askim, maar de details die ik hier deel, weten zij niet. Natuurlijk praat ik weleens met mijn omgeving maar ik ben wel heel voorzichtig met wat ik vertel. Juist omdat het voor mijn omgeving moeilijk is. Ik heb dan 1 hele goede vriendin waar ik veel mee deel, wij delen eigenlijk alles met elkaar, zij is heel open-minded en veroordeeld niet snel, maar toen ik vertelde over askim dat hij zinspeelde over dat hij met mij mijn leven wil delen, ja dan word het zelfs voor haar moeilijk. En ik denk dat daarin de onbekendheid, ze kennen hem natuurlijk niet persoonlijk, maar ook de angst om mij te verliezen een grote rol speelt. En juist dan is het zo fijn dat ik hier mijn hart kan luchten (Wat ik dus ook echt doe haha) En meid persoonlijk vind ik jouw heel bijzonder, heb ik veel respect voor dat jij op hem wacht!!!

Littleone: Ooh meid jij vandaag dus aan het afkicken van je askim. Denk je dat je vannacht nog contact met hem gaat hebben? Maar wat lekker meid dat je hem gewoon heerlijk binnenkort weer gaat zien… Oooh heerlijk in zijn armen liggen… Ja ik droom al weg sorry… hahaah Ben je al eens eerder in het hotel geweest waar je naar toe gaat? En meid ik dacht al jij bent mijn maatje om dit topic te vullen :wink: Ach ja en askim en ik zitten allebei op een roze wolk… al begrijpt askim niet wat een roze wolk is…ik moest afgelopen week wel lachen toen ik hem in een roze t-shirt voor de webcam zag en ik meteen tegen hem zeg welkom op de roze wolk…maar hij begrijpt niet wat een roze wolk is en denkt dat ik een regenboog bedoel…ach jaaa moet kunnen…

Hey LadySide…opeens valt het kwartje…jaaa sorry het is een nieuw berichtje waard… Nu begrijp ik waarom je terug wil naar Turkije… Helemaal niet omdat jij het mooie weer mist (want zulk super weer heb je nou ook weer niet gehad) jij mist gewoon die Turkse gast…hahahaha

Ik weet het niet als askim echt moe is zal hij direct gaan slapen maar dat is dan geen probleem alleen jammer . Ja super gewon nog even en ik ben er haha l heb ik nog altijd niet geboekt kben aan het na denke zal ik het eerst aan me vader melde of ga ik eerst boeken en dan het tegen men vader zegge. Ik ben vorig jaar in july en in september in het zelfde hotel geweest waar ik nu heen ga en waar ik in juni heen ga. Alleen september word helemaal nieuw voor me dan ga ik naar askim thuis en zie ik voor het eerst askim zijn familie en daar blijf ik dan ng eens 2 weken wat me erg zenuwachtig en verlegen maakt als ik er al aandenk… Ze hebben me verteld dat iedereen me kusjes komt geven en knuffels pf en laat me dat nou net ni echt iets voor mij zijn ik knuffel heel graag daar niet van maar niet met vreemde mensen :slight_smile: whoops

haha leuk van je roze wolk jammeer dat askim het niet verstaat lijkt me moeilijk om het te uit te leggen. Leuk dat je hem op de webcam heb kunnen zien… Jammer dat je naar side gaat want mss ben je in Turkey als ik er ben en dan hadden we nog kunnen afspreken haha

Sevimli: Ik hoop dat je ondanks dat het niet zo lekker ging tussen jou en je askim toch erg veel plezier hebt samen.

LadySide: Ik heb jou natuurlijk al uitgebreid gesproken, maar vind het super voor je dat je op een roze wolk zit :smiley:
En of hij nou wel of geen player is, iedereen kan verliefd worden he :wink:

LBDS: Ook jou heb ik al gesproken, maar hoop echt heel hard voor jou dat het snel wat beter met je gaat!!!

Littleone: Jij ook steeds zo’n problemen met updaten? Is echt doodvermoeiend he!!
En je gaat toch zeker volgende maand   Leuk hoor!! En wat een lieve collega’s heb je!!

Summie: Ik vond je verhaal van Harry echt grappig om te lezen en gelukkig kon je askim ermee omgaan :slight_smile:
Ik vind het alleen altijd zo lastig, als je een grapje maakt, ben je bijna 2uur bezig (ja oke, nogal overdreven) om het uit te leggen en om dan ook nog duidelijk te maken dat het een grapje is, haha!!!
Ben je al dagen aan het aftellen??? :smiley: :smiley: Is al best snel dat je gaat 
En ik herken ook wel wat je zegt hoor over het praten over de mannen. Maar het is zeker ook wel fijn vind ik en dan is het weer een voordeel dat ze er vaak niet veel van begrijpen :stuck_out_tongue:
Heb K een keer geprobeerd wat uit te leggen over het forum (nou ja, natuurlijk niet wat er inhoudelijk besproken wordt hahaha) maar hij begreep er niet veel van.

Hahahaha, volgens mij zijn jij en je askim hartstikke gek samen :stuck_out_tongue: , maar wel op een leuke manier.

En je schreef ook dat jij het wel heel spannend vindt als hij laat blijken hoe serieus hij is, maar ik begrijp dat wel. Is toch een soort angst die je dan ineens krijgt. Maar dat komt vast helemaal goed als je straks in zijn armen ligt 

En het was ook heel direct, maar ik besefte dat hij echt denkt dat hij mij daarin erg teleurgesteld heeft, net zoals dat hij geen geld had en dat er weinig te doen was. Voor hem voelt het alsof hij daar heel erg in tekort geschoten is, denk dat hij zich daarom ook zo gedroeg. En hij was ziek, dus kon die ook niet leuk en energiek doen.
En zo kwam het ook over toen hij het vandaag zei (ben ik dan zo veeleisend, hahahaha :p)
Maar ik ga sowieso voorlopig niet naar hem toe hoor.
Gelukkig moet ik een huis kopen, dus kan ik ook niet in de verleiding komen, hahahaha.
Ik wil gewoon echt dingen uitpraten. En het wordt eens tijd dat ik dat ook ga doen!!! En dan is het aan hem of hij van plan is om voor liefde te gaan of niet.
Want heb absoluut geen zin meer in al die stress om hem.
Alleen is mijn gevoel blijkbaar gewoon niet weg. Maar ik ben echt niet vergeten hoe ik me de laatste keer in Side voelde. En tegelijkertijd denk ik ook ā€œwe hebben eigenlijk niet echt de tijd genomen om elkaar op een normale manier te leren kennenā€
Want van de ene kant is er natuurlijk dat stukje bindingsangst, maar van de andere kant waren we vanaf dag 1 ook al dramatisch naar elkaar toe, hahaha.
Misschien wordt het tijd om ons in elkaar te gaan verdiepen. Geen eisen, maar op een ontspannen manier.
Want waar we nu inzitten heeft sowieso geen nut.
Of we moeten elkaar gewoon helemaal met rust laten.
Owwwwwww, ik ben erg, ik weet het, hahahaha.