Het Turkse Liefdeskletstopic: Deel 98!!!!! :-)

jep ik krijg vaak bericht dat er wat op geschreven is ik kan dan vaak een hele tekst type en als ik dan klaar ben en hem er op wil zetten ben ik zogezegd niet aangemeld of komt men tekst er niet op… wat erg vervelend is. Jammer dat het niet zo goed gaat met jou en je askim… Heb je nog wel vaak contact met hem of?

Tam: Meid kijk es naar wat ik en askim hebben gedaan… Wij hebben maandenlang geskyped, gewhat’s apped, geviberd (raar woord hahahah) Stuur elkaar domme foto’s probeer lol samen te maken (tip: vermijd de onderwerpen: Harry van de Sunweb en rammelende eierstokken) en zie wat er gebeurt. Ga gewoon es op ontdekkingstocht, wie is hij? wat vind hij leuk? Wat vind hij grappig? Wat houd hem bezig? Maar ook laat zien wat jouw bezig houd? Wat vind jij leuk? En zie wat het met je doet zonder meteen overal een labeltje op te willen plakken. En ik denk vooral dat je niet teveel moet nadenken!!! Weet je meid, het leven is net een spel, durf jij het spel te spelen? Meid wat heb je te verliezen? En als het niet goed voelt, heb je nog altijd een mogelijkheid om eruit te stappen…dus GO FOR IT!!! Hahah en wat betreft askim en ik…ik ben heel benieuwd hoe wij daadwerkelijk samen zijn! Vorig jaar heb ik door hem hele nieuwe kanten van mezelf ontdekt, eigenlijk wel een beetje het kind in mij wat ik echt jarenlang kwijt ben geweest, kwam bij hem naar boven kwam, terwijl wij ook alle twee een hele serieuze en gevoelige kant hebben…en dat we de oren van elkaars kop konden kletsen, maar dat ik ook een hele tijd op het strand heb gezeten en dat hij zijn armen om mij heen had en dat hij heerlijk op mijn rug kriebelde en dat er gewoon geen woord gewisseld werd…
Wel grappig wat je verteld over het forum ik heb askim het ooit dus ook proberen uit te leggen van dit forum maar hij begreep het dus ook niet en was vermoed ik daardoor juist niet gecharmeerd. Please askim don’t talk about me on internet!!!

littleone: Nou meid dat lijkt mij dus ook heel spannend wat jij gaat doen, dat je zijn familie gaat ontmoeten! Maar tegelijkertijd je kent zijn al broer, waar je heel leuk en goed contact mee hebt, dus het komt vast met zijn andere familieleden ook goed. :wink: Komt hij uit een grote familie? Persoonlijk zou ik het mijn vader wel vertellen voor ik geboekt had (juist omdat je nog thuis woont als ik het goed heb) maar ik vind het moeilijk om je advies te geven, juist omdat je vader er niet zo positief over jullie relatie is. Wat als hij niet positief reageerd, dan ga je niet? Of ga je hoe dan ook? Ik vind het lastig om je advies te geven… Ik ga trouwens naar Belek.

heb het mijn vader net verteld en gevraagd of hij het eerg vond hij vind dat ik geen verstand heb mijn geld verspil en achterlijk ben dus ja die reactie had ik natuurlijk wel verwacht al vind ik het enorm jammer… Ja askim komt uit een redelijk grote familie en een hechte familie dus ik hoop dat het goed komt al zal ik met de meeste niet eens echt kunnen praten omdat ik het niet versta hehe maar we zien wel

Litleone: Dikke knuffel meis… Jammer dat je vader zo reageert!!! Misschien moet je het even loslaten, gewoon even je eigen gang gaan… he jakkes wat een rot situatie… Hahaha dat lijkt mij inderdaad lastig, maar met handen en voeten kom je vast een heel eind… Ik zou geloof ik met mijn mond vol tanden hebben gestaan hahah

@littleone: Het gaat opzich wel… Dankje wel…
Met mijn askim gaat het goed, hij is alleen erg moe door het werk dus hij valt jammer genoeg ook weleens erg vroeg in slaap…
Ik kan in principe gaan boeken, wilde alleen nog een paar dagen wachten na de crematie van me opa om het hier thuis over te hebben dat ik volgende maand die kant op wil, maar ik kan boeken als ik wil, askim is inmiddels aan het werk in icmeler…

Sorry niet echt veel onthouden van de rest van de verhalen, ben er op dit moment met mijn hoofd niet zo bij, al blijf ik natuurlijk wel meelezen…

ik heb over het algemeen een grote mond maar als het om mijn ouders gaat heb ik het altijd moeilijk ik vind het moeilijk dingen aan hen te vertellen maar kvin het ook moeilijk hun te kwetsen terwijl als ik er met hun over wil praten hun mij kwetsen met hun reactie… Ik zit nu alleen in de living ze zijn boos gaan slapen… Maar ik heb toch geboekt ik ben 24 ik word er 25 dus ik ben oud en wijs genoeg om het zelf te beslissen… Ik zal voor de rest wel zo goed mogelijk proberen te sparen en dan word het tijd voor een ander stap in mijn leven en kan ik beter alleen gaan wonen achja… Vorig jaar net het zelfde mee gemaakt gelukkig heb ik super lieve collegas die me steunen en die me aanmoedingen met alles als het over askim gaat

ik mag weer eens in het lijstje van 11 tot 18 mei naar marmaris

Wat een gezelligheid hier weer vanavond :slight_smile:

@summie oor blijft zeer doen, maar mn verkoudheid is ook nog niet over. Op het werk loopt ook iedereen te hoesten en te niezen.
Soms denk ik ook wel eens als askim zou weten wat ik hier allemaal schrijf weet ik niet of hij dat leuk zou vinden. Maar inderdaad het is soms heel fijn om hier dingen te delen die met de mensen om me heen minder makkelijk gaan.

@tam wat jammer als dat huisje niet door zou kunnen gaan :frowning: morgen weet je dus meer. Zal nog voor je duimen morgen meid.
En verwarrende situatie met K snap dat je er ff van in de war bent. Ik hoop dat je er uit gaat komen. Of dat nou met of zonder hem is. Ik denk wel dat je wel aan zijn woorden van je laatste bezoek moet denken want het is denk ik enorm lastig om een relatie met iemand te hebben die aan geeft nooit meer liefde te kunnen voelen/geven. Zo iets had hij toch gezegd?

@egwene ja eigenlijk zouden ze gewoon overal de zelfde regels moeten hebben in dienst. Ik weet ook niet hoe het zit met contact met de familie, en of bellen naar het buitenland misschien wel andere regels heeft.
Ik ben bezig met lost via netflix. En net heb ik ook naar nieuwe serie op SBS gekeken.
Gekukkig had je een nl nummer gemist, volgens mij raak je dan echt ff in de stress als je een gemiste oproep ziet.
Ik vind dat ook zo lekker even lezen voor het slapen.

@littleone wat balen dat je update weer weg was.
Als ik in de app lang bezig ben. Kopieer ik alles ff voor ik op verzenden druk. Voor heen hadden we eigenlijk heel de dag door contact via whats app en fb. En Skype 2 tot 3 keer per week. Nu ik werk en askim weer in een hotel werkt is het veel minder. Ff wennen maar komt goed.
Ja ik vind het geweldig als askim Nederlands praat. En hij heeft het zelfde als ik Turks praat. Hahaha hij vind dat ik lutfen zo leuk zeg moet ik iedere keer weer zeggen.
Balen van de reactie van je vader. Al was het wel een beetje te verwachten. Kan me toch voorstellen dat je stiekem op een andere reactie hoopt.

@sevimli ik wens je een goede reis en een fijne tijd. Ik hoop dat het jullie goed doet om weer even lekker samen te zijn. Enne ben wek benieuwd wie er in de animatie werken in Ephesia. Andere personeel ken ik er weinig van. Misschien nog wat van de fotograven. Fijne tijd meid!

Ik ga nog wat lezen en dan lekker slapen.
Slaap lekker meiden

Via Wereldwijzer app

Littleone: Heb bah, wat een ontzettend nare reactie van je vader zeg!!! Begrijp heel goed dat je het hem liever niet wilde vertellen. Hoop niet dat je nu steeds met een spanning thuis zit. Kijk, mijn ouders (vooral moeder) kunnen ook nogal moeilijk doen, maar ik woon ver bij ze vandaan. Maar jij woont bij je ouders.
Vind het knap van je hoe je dat vol kan houdt!!! Maar wat zou het fijn zijn als er niet zo lelijk gedaan werd :frowning:

Ik spreek k niet zoveel eigenlijk. En de gesprekken die we hebben komen niet verder dan “hallo, hoe gaat het” en dat al bijna 2 maanden, vandaar dat ik nogal in shock was van zijn reactie vandaag. Voor mijn gevoel was het eigenlijk mijn vriend niet eens meer…

En ik herken het van het plaatsen van reacties. Doe jij het via je telefoon of via pc of laptop?

Maar ook wel erg leuk om de rest van zijn familie te ontmoeten al snap ik goed dat je dat erg spannend vind!!!
Waar komt zijn familie vandaan?

Summie: whahahahahahahahaha. Gelukkig weet ik niet eens hoe je rammelende eierstokken moet vertalen, dus scheelt een hoop, hahahaha.
Ik vind jullie echt een leuk stel, al heb ik jullie nog nooit gezien.
Misschien moeten we wel bij jullie in de leer gaan :stuck_out_tongue:
En ik zal wel zeggen dat ik niet met Harry kom, maar met Cor en Don :stuck_out_tongue:
Hahaha, nee doe ik maar niet.

Ik zou graag je tips opvolgen.
En dan loop ik al tegen het grootste probleem aan, K komt soms elke dag op Skype, of hij gaat echt elke dag met me whatsappen enzo, geviberd klinkt idd best raar, hahahaha, hebben we ook al zooo vaak gedaan.
Nou niet dus, want meneer is er haast nooit.
Dat stuk heb ik al losgelaten, maar is soms wel lastig.
En het stomme is dat we ons juist tot elkaar aangetrokken voelden omdat we elkaar zo grappig vonden en lol hadden samen.
Afgelopen Februari was het ook of gedoe en ruzie en een chagrijnige K, of we hadden lol.
Iets in onze communicatie gaat dus niet helemaal zoals het hoort hahaha.
Dus ik wil er best mijn best voor doen om zo met elkaar om te gaan, maar dat zal hij dan ook moeten proberen.
Wat mooi trouwens dat hij het kind in jou weer naar boven heeft laten komen, is wel heel bijzonder hoor :slight_smile:
Je gekke foto’s vind ik trouwens wel een goed idee, dat ga ik wel uitproberen, hahaha.
Misschien gaat het beter als ik 35 wordt en door de moeilijke levensfase heen ben :stuck_out_tongue: hahahaha. onee, dan is hij 27, dus dan moet hij er doorheen, doe maar niet hahahah.
Ach het komt ook wel goed hoor, ben alleen vandaag een beetje gestresst.
Ahhh, je arme askim denkt dat je over hem praat op internet (is dat eigenlijk precies wat we ook doen :p)
Sommige dingen kunnen we idd beter niet uitleggen…
En Belek is ook in de buurt van Side, dus we kunnen best gaan meeten daar met zijn allen, haha.

Milou: vervelend dat je nog steeds zo’n last hebt van je oor. Dat kan echt hele nare pijn zijn!! Hoop dat het snel over is.
En jammer dat je je askim niet meer zo vaak kan spreken, gelukkig komt het omdat je zelf nu ook veel werkt :slight_smile: en zit je dus niet zo op hem te wachten.
Ik vind het net als wat Egwene ook zei, bijzonder als dingen zo onthouden worden. Hij heeft dat idd gezegd en die woorden zitten ook echt in mijn hoofd.
Het is voor mij ook belangrijk om te weten of hij dat meent, want dan heeft het sowieso geen nut. Ik heb alleen het idee dat hij het wel meent, maar het eigenlijk anders voelt en dat wilt hij denk ik niet. Maar het is aan hem om daar een keuze in te maken. Al zal ik hem wel voor die keus moeten stellen uiteindelijk :wink:
Slaap lekker alvast

Tam: Meiddd tuurlijk joh…ga jij meteen effe met 2 mannen wat denk je Summie haar askim flipt niet bij Harry, dan probeer ik het gewoon effe met Cor en Don hahaha. Hahah ik weet ook niet hoe je rammelende eierstokken moest vertalen…maar ik heb een avond werk gehad om het askim duidelijk te maken, want die had het door dat ik het niet duidelijk kon maken en wou het juist daarom weten hahah. Ik denk dat het jij misschien met hem moet spreken en dat jij duidelijk maakt dat contact voor jouw heel belangrijk is. En misschien heb ik daarin de ideale askim hoor en ben ik gewoon heel erg verwend. Maar ik ben van mening je kunt wel regelmatig (bv 1x per 2 dagen ofzo) iets van je te laten horen, kom op we wonen niet in de Middeleeuwen. En ja als het spreken samen nog moeilijk gaat…Ga op zoek naar de dingen waarin jullie samen lol en plezier hadden! Communiceer via foto’s…bv askim stuurde mij foto’s van wat hij op dat moment liet zien…en tegenwoordig vraagt askim: Were are you? En maak ik een foto en zo krijg je een hele leuke kijk van elkaars leven…Maar soms plukt askim bv ook een bloemetje zet die op foto …Of hij tekent op een papiertje Summie I love you en maakt daar een foto van… Maar ik heb ook een foto van hem dat hij ergens op een dak staat en dat hij schrijft I am the king of the world…Van die simpele dingetjes maar het zorgt wel voor plezier, humor en een glimlach. Askim is er destijds mee begonnen en ik heb het van hem overgenomen…Zooo hé en jij hebt dus gewoon net als ik een jongere Turk aan de haak geslagen (nou ja bijna aan de haak of wel of niet of… vul maar in hahah) Uuuuh ik vrees dat als ik naar askim nu kijk dat de Turkse leeftijd 27 inhoud rammelende eierstokken hahah (ik heb je gewaarschuwd haha) En ja het kind in mijzelf ontdekken… Ik had bv niet kunnen bedenken dat ik ooit nog es samen met mijn grote liefde als een stel jonge kinderen om zou springen op een springkussen en samen van de glijbaan af enzo haha (shame) En juist omdat askim wat dat betreft zo anti-internet is, heb ik ook iets van ik wil zijn identiteit hier bij de meiden op dit forum (die ik dus via internet ken) niet bekend maken. Ook al weet ik bv dat Kardelen heel benieuwd is of haar askim mijn askim kent.

Miloutjuhhh: Haha ik weet wel zeker dat askim het niet leuk vind dat ik over hem spreek op internet. Slaap lekker meid!!! En ik hoop dat je oor snel weer beter is en voor morgen werkze!!!

Littleone: Ach meisie toch, ik vind dit zo naar om te horen… Meid tuurlijk raakt het je, het zijn je ouders en elk kind verlangt ernaar dat hun ouders trots op ze zijn en dat ze gesteund worden door hun ouders…dus heel logisch dat het je raakt!!! Ik vind het wel heel dapper dat je desondanks toch voor de liefde gaat, het geeft aan wat voor een sterke vrouw je bent… Je houd je doel voor ogen!!! Daar heb ik respect voor…

Tam: Ik wil nog effe reageren op wat Miloutjuhh zei: "Denk aan de woorden die hij zei dat hij nooit meer van iemand kan houden.We hebben het er al eens vaker over gehad maar ik denk juist dat hij er inwendig heel erg naar verlangt en naar op zoek is!!!

Mariska: Ik zag je voorbij komen…big hugh for you… :wink:

1 like

@ Kardelen haha ik had deze update ook niet verwacht hoor! Ik zat zelf ook te denken dat gevoel voor de tourguide nog wel zou aanwakkeren. En dat afscheid met MisterSide… pfff hij zoekt het maar uit met zijn gevoel. Ondanks dat heb ik een heerlijke tijd gehad.

@egwene, ooh hij heeft zijn telefoon ook gewoon helemaal niet aan? Pff lastig zeg!! Maar ik las dat hij in Side was/is?? Waarom neemt hij dan geen contact op, of heb ik dat stukje info gemist afgelopenweek toen ik in heaven was? :wink: Sorry als je het nog es moet vertellen…
En jij voelde het?? Of zag je iets positiefs in mijn FB berichten?? :wink: tot nu toe is ie al spraakzamer dan MisterSide dus dat is al eeb verbetering :slight_smile: heeft beschikking over internet zowel thuis als op zijn werk :slight_smile: maar jij gaat NIET in die situatie terechtkomen hoor!
Spannend van je afrijden! We zullen alvast voor je duimen, ook al weten we niet voor wanneer… alle duimpjes helpen!

@ summie, dank je dat ik bij je mag komen op de roze wolk. Is ie groot genoeg? :wink: ik heb idd in zijn armen gelegen! De laatste nacht bij hem blijven slapen, de andere 2 heeft ie me heel netjes zonder problemen teruggebracht naar mijn hotel. Oooh en natuuuurlijk gezoend! En ja, deze turk zoent met tong haha!
Je advies mag je altijd geven, dat weet je! Ik was niet van plan nog contact op te nemen met MisterSide. Totaal geen behorfte aan eigenlijk. Aangezien de nieuwe mij askim noemt en ik hem schatje, zal ik hem hier ook maar askim noemen dan? :wink: Askim weet met welke reden ik naar Side was gekomen en dat het over is. Hij zegt; maakt niet uit, dat is het verleden en we leven nu.
Oh en of het 3x scheepsrecht is?? Don’t know!!

@miloutjuhh contact met je askim gaat goed sus momenteel! Ondanks het harde werken maken jullie tijd voor elkaar vrij. Dat is een goed teken! Wat rot van je oorpijn! Hoop dat het snel weer beter is of helemaal weg!

Littleone; aaah het blijft lastig dat contact met je vader! Ik hoop voor jou dat hij nog eens zal bijdraaien en ziet joe gelukkig zijn dochter is.

@tam; wij hebben idd al uitgebreid contact gehad en je hebt ons al samen gezien :slight_smile: ik hoop dat hij player én verliefd is!! Dan stopt het player zijn vast snel genoeg :slight_smile:
En anders maar een trouwe player! :wink:
Je zit in eem vreselijk lastig parket zo met K… ik hoop zoals ik op fb ook al zei dat er iets gaat gebeuren rn er alsnog iets opbloeit, en hij het licht gaat zien!!

Oh en Summie; natuuuuurlijk wil ik terug naar het prachtige Side, maar nu nog net ff iets meer :slight_smile:

Ik ga lampje uit doen en heel snel slapen, maak iets teveel fouten en ogen zijn al bijja dicht.

Slaap lekker meiden!!

Via Wereldwijzer app

Jeeeeetje wat gaan jullie snel haha!
Gister naar t ziekenhuis geweest heb een allergische reactie gekregen op me medicatie dus moest gelijk stoppen! Heb een prik in me bil gehad (au!) En allergiepillen! De jeuk is wel weg nu! Alleen de rode vlekken/bulten zijn er nog maar die trekken wel weg!
Morgen controle int ziekenhuis! En voorlopig nog niet werken! Ik ga waarschijnlijk 10 dagen bij me ouders in het hotel zitten! Ga dan met askim mee als hij begint met werken en als hij klaar is ga ik met hem mee naar huis :slight_smile:

Gister zat askim er best doorheen! Mijn gezondheid zorgt voor heel veel stress bij hem! En dat was er gister allemaal uit gekomen! Hij was erg wispelturig en hebben een kleine ruzie gehad! Gelukkig heeft hij snel sorry gezegt en zag hij in dat die zo niet moest doen! :slight_smile:

Vanmiddag met me mama skypen zodat ze samen met mij mijn koffer in kan pakken! Mis nog een hoop spullen hier!

En morgen miss ook langs op t werk om alles te bespreken! Want ik kan echt nog niet gaan werken zaterdag! Ik ga op en neer nu! Soms gaat t opeens heel goed en dan gaat t weer heel slecht! Ik probeer in de ochtenden dingen voor elkaar te krijgen omdat ik me dan t beste voel! :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

***17-04 Sevimli :turkey: Kusadasi en Bodrum vandaag
18-04 Egwene :NETHERLAN Aagtekerke 1 nachtjes
26-04 Egwene :turkey: Belek 9 nachtjes
27-04 Kardelen :turkey: Iskendur 10 nachtjes
29-05 Yavrum1 :turkey: Antalya 42 nachtjes
02-06 Miloutjuhh :NETHERLAN Apeldoorn 46 nachtjes
27-06 Littleone :turkey: Marmaris 72 nachtjes
22-07 Sevimli :turkey: Bodrum-Gümbet 95 nachtjes
08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 113 nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 119 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 149 nachtjes

******BACK AT

Egwene 25-04
Sevimli 27-04
Kardelen 02-05
Egwene 03-05
Yavrum1 02-06
Littleone 12-07
Sevimli 02-08
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09***

***- BIRTHDAY’S.

18-05 Sevimli
16-06 Littleone
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Cindyyy: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Sevimli : 1 augustus 2012
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013

Goedemorgen meiden,

Summie, klinkt geweldig samen op het springkussen en van de glijbaan :smiley: ik hou ook van die dingen.
Vanochtend toen ik naar mn oppaskindjes liep, moest ik over eem bruggetje en keek over het water, bootjes en er stond een molen. Dus heb eem foto gemaakt en naar K gestuurd, hahahaha. Denk kan die nl in de ochtend zien. Zal ool nog wel leuke foto’s gaan maken. Dus thanks voor de tip. Heb alleen geen flauw idee wat hij ervan vindt haha.
En over die opmerking, we gaam er vast achterkomen haha.

Ladyside: Dan is hij nu dus een zwaar verliefde player, hahaha.
Zou super zijn als jullie zo’n leuk contact blijven houden, zo mooi dat het ool anders kan dan met mr Side :slight_smile:

LBDS: nu duimen voot jou dat hrt steeds wat beter gaat!!!
En snap ook dat het voor je askim lastig is

Via Wereldwijzer app

@lbdss ook nog een allergische reactie eroverheen. Het zit je echt niet mee he?! Doe vooral rustig aan en laat je maar lekker vertroetelen straks dooe je ouders! Fijn dat al bijna komen, want als je je zo ziek voelt heb je denk ik het liefst je ouders om je heen. Kan me ook voorstelllen dat askim er doorheen zit. Is natuurlijk ook niet makkelijk voor hem, en zo machteloos om jou ziek te zien. Doe rustig aan meid!

@sevimli, ondanks je twijfels hoop ik dat je een fijne tijd in Turkije gaat hebben!

@tam; jaaaa ik wil die zwaarverliefde player wel hoor!
Ik ben heel benieuwd hoe het contact gaat verlopen en of het blijvend is. Stiekem heb ik al ff wat prijzen gezocht van tickets, wil dan het liefst voor de zomer nog ff heen om te kijken of het goed zit of niet.

Via Wereldwijzer app

LadySide: vallen de prijzen een beetje mee???
Ik zou zo graag ook gaan haha. Hoop voor jou dat het gaat lukken trouwens zou super zijn!!

Via Wereldwijzer app

Hoor net van een vriendin dat 3-10 mei nu 130 euro kost. Dus dat valt nog mee. Zij kijkt op de skyscanner app. Dus die heb ik ook maar weer ff tevoorschijn gehaald :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

@Littlone: Heb je je askim nog gesproken vannacht? Jammer dat hij niet meer zoveel tijd zal hebben om online te zijn. En de situatie met je ouders… Dat lijkt me echt heel erg lastig. Ik hoop dat ze ooit zullen bijdraaien en inzien hoe gelukkig jij bent met je askim.

@Tam: We weten allebei dat we te maken hebben met een andere K gelukkig haha. Anders had ik je heel erg vermanend toegesproken. Moet er trouwens niet aan denken dat deze zomer hier een meid verschijnt met het idee dat ze een relatie heeft met ex-askim… En dan moeten vertellen dat het een van de ergste players is die je ooit zal kunnen tegenkomen. Heel erg jammer dat ik nog STEEDS geen bericht heb ontvangen, maar blijkbaar zal ik echt moeten wachten tot het weekend. Op hoop van zegen dat ik tijd zal hebben voor hem. En ja, ik dénk dat hij het licht heeft gezien… maar licht kan ook doven.
Even voor de rest ook: Hebben jullie dat ook niet ooit gehad/gedacht? Dat je denkt: oh, stel dat er iemand anders opeens verschijnt met een liefdesverhaal over mijn askim… Dat lijkt me zo erg!
En owjee… Al die gedachten, twijfels en onzekerheden in jouw hoofd! Ik zou in jouw geval ook niet goed weten hoe het aan te pakken. Gevoelens heb je, of heb je niet. Maar zelfs als je ze wel hebt, bestaat de kans dat het niet werkt. Milou schreef jij al: onthou de woorden die gezegd zijn toen je bij hem was. Toen had hij zich eigenlijk horen te bewijzen. En ja, hij was ziek. En ja, misschien zijn er vrouwen voor jou geweest die hem pijn hebben gedaan… Maar jullie hadden op dat moment samen moeten zijn. Er is al zo weinig tijd om echt bij elkaar te zijn. Maarja… wie ben ik om jou daarover te vertellen? Mijn herontmoeting met askim was ook verre van roze wolkjes en regenbogen uiteindelijk en we voelen nog steeds veel voor elkaar ondanks dat. Dus, volg je hart, geniet ervan en je ziet wel waar je terecht zal komen.

@Summie: Het is inderdaad de onbekendheid dat voor veel mensen problemen geeft. Uiteindelijk wil iedereen dat je gelukkig wordt. Het liefst alleen vrij dichtbij, zodat ze het zelf kunnen zien. Het stomme is gewoon: als het een Spanjaard of Fransman bijvoorbeeld was geweest, hadden ze er minder moeite mee gehad dan een Turkse man. Het klinkt dichterbij en meer vertrouwd. Maarja, liefde laat zich niet leiden. En in dat soort gevallen moet je je hart volgen. Lief van je dat je het bijzonder vindt dat ik op hem wacht. Ik verklaar mezelf voor gek dat ik dit doe. Na januari… het zit nog heel vers in mijn geheugen helaas. Maar toch bleef ik ergens hoop houden. Ik had niet het idee dat het een slechte of foute man was. Wat hij wel is, moet ik nog achter zien te komen. Langzaam, maar zeker. In de tussentijd smelt ik even weg bij al jouw lieve verhalen :slight_smile:
En het kwartje voor LadySide viel bij mij ook gisteren haha!

@Sevimli: Nog heel veel plezier! Hopelijk gaat het helemaal goed komen en we horen het graag van je als je weer terug bent of internetmogelijkheden hebt.

@Milou: Ik weet ook niet hoe het zit met contact met familie en anderen. En ik kan het ook niet vragen, omdat er geen contact is haha. Soort cirkel waarin ik vast zit. Gisteren geprobeerd hem te bereiken, maar mobiel stond uit. Ik had niet anders verwacht, maar het is een tikkeltje frustrerend soms.

@LadySide: Nee, hij heeft zijn mobiel nooit aan, behalve als hij vrij is (zo ver ik tot nu toe ontdekt heb). En neee! Askim was niet in Side. Mijn ex was daar op zijn vrije dag. Die op werkdagen op 10 minuten lopen van mijn vakantiehotel werkt in Belek. De rotzak. En ja, ik had een vermoeden dat er een liefde in het spel was bij jou haha. Geen idee waarom! Misschien omdat er weinig updates kwamen. Misschien je berichten op FB. Of een combinatie. In ieder geval, er was iets… Heerlijk dat je in zijn armen hebt kunnen liggen. En met tong zoenen haha! Dus het vooroordeel dat Turkse mannen zonder tong zoenen, is voorgoed verleden tijd :wink:

En als we gaan meeten met z’n allen, dan wel na maart 2015 haha! Anders is Kardelens askim nog niet klaar met zijn dienstplicht.
Over afrijden: begin nou nog niet met duimen… het duurt nog een paar weken voor ik voor het eerst ga afrijden. Sowieso na de meivakantie.

Vandaag is het inpakdag! De zenuwen gieren nu al door mijn lichaam. Dat voorspelt weinig goeds haha. Het zal dus een beetje drukke dag worden. Moest net even terugdenken aan het moment in januari dat ik askim voor het eerst na 8 maanden weer zag. Dat hij me heel vlug een kusje op de mond gaf, vervolgens naar zijn hart greep (Auw!) en toen een roos onder zijn jas vandaan pakte voor mij haha! Echte Turkse charmes :smiley: Ik blijf een heel raar gevoel overhouden aan die week. Het was prachtig en zo naar tegelijk. Ik heb zitten kijken of ik naar Kars zou kunnen reizen om hem op te zoeken. Maar ik durf het niet. Ik ben bang dat het weer mis zal gaan, dat we weer ruzie krijgen over een bepaald onderwerp… en dan ben ik echt ver weg van huis. Dan wacht ik misschien liever tot zijn dienstplicht voorbij is en dat we elkaar in Side weer ontmoeten. In het ergste geval kan ik dan komen schuilen bij LBDSS haha…

Hey dames ik weet niet wat het is… Maar er hangt hier wat in de lucht ofzo… Overal vliegen vlindertjes rond enzo… :slight_smile:

Love is in the air…tralala.

Zal effe een bakkie pleur nemen en hier es effe updaten…

Via Wereldwijzer app

Haha summie gekkerd wel leuk om te lezen dat je op een reuze wolk zit en dat er zoveel liefde in the air is

Egwene heb nog even met askim kunnen chatten een half uurtje maar omdat hij zo moe was maar.hij was heel gelukkig dat ik kom maar heb niks gezegd over me ouders al lijkt mama vandaag wel heel geïnteresseerd te zijn… Ik denk niet dat ze zullen bij draaien zoals ik denk dat ze ook niet naar mijn huwelijk zullen komen

Via Wereldwijzer app