Het Turkse Liefdeskletstopic: Deel 98!!!!! :-)

Hihi Egwene als je naar Side komt ben je altijd welkom om in mijn huisje te verblijven :wink: Of t nou goed of slecht gaat je gaat toch sowieso wel langskomen he :slight_smile:

Ladyside waar ga je dan verblijven? :slight_smile: heb je goede transver ook? (Ik weet wel n paar goedkope haha!) Geniet van je roze wolkje!! Hoop dat alles goed gaat want deze man klinkt n stuk beter dan die vorige haha :slight_smile:
En nee het valt allemaal niet mee! Skype zoveel met me ouders nu kan niet wachten om hun in me armen te sluite! Askim is ook erg blij dat ze er bijna zijn! Hij werkt de hele dag en maakt zich dan alleen maar zorgen over mij! En dat wil ik juist niet!! Askim belt ook elke dag met ze moeder en zussen om advies te vragen wat die moet doen! Gelukkig blijft hij erg lief voor me maar ik zie gewoon in zijn ogen dat hij het soms zwaarder heeft dan mij! Gister die allergie erbij trok hij echt slecht! En toen kreeg hij nieuws op ze werk dat die deze week geen vrij heeft!! Hij neemt morgen gewoon vrij omdat ik naar t ziekenhuis moet en hij gaat me niet alleen laten!

Ik lees dat er een hoop roze wolkjes in de lucht hangen!! Blijven zweven meiden geniet ervan!!!

Ik heb net me balkon helemaal schoongemaakt! Tegen verwachting in nog best snel gedaan! Nu ben ik wel helemaal gesloopt maar toch trots dat het me gelukt is! Wasje gedraait en nu rusten!
Zo met me mama skypen! En dan hopen dat het snel zondag is! Ik wil ze echt weer zien! Ik word altijd heel hangerig als ik me ziek voel en denk dat askim wel blij is als ik even aan me ouders ga hangen en niet meer aan hem haha! Hij heeft me gelukkig vandaag nog niet gebelt! Gister had die vijf keer gebelt en dat betekent dat die zich erge zorgen maakt! Dus ik zie het als een goed teken als askim me niet belt dan is die niet zo met ze hoofd bij mij! :slight_smile: meneer heeft een HOOP grijze haren gekregen afgelope tijd van alle zorgen! Ik altijd denken dst het een fabel was van ouders dat je van stress meer grijze haren krijgt maar askim heeft het tegendeel bewezen!

Via Wereldwijzer app

Nou hier begin ik dan aan mijn poging nummero 3… De 1ste poging mislukt dankzij de app…2de poging mislukt door askim omdat we hebben geviberd ;-)…3de poging veilig achter de laptop…

Jeetje waar zal ik es effe beginnen…Ik waarschuw maar vast als ik misschien wat zweverig reageer…mijn excuses ik ben gewoon effe in een dromerige bui…

LadySide: Voor alle mooie, goede, lieve en bijzondere mensen is er een plekje op de roze wolk :wink: Ik zie een hele verandering in je schrijfstijl. Ik heb het gevoel dat je echt overtuigd bent van je eigen gevoelens, je komt zoveel krachtiger en zelfverzekerder over, dat heb je nooit gehad met MisterSide. Ik ben heel benieuwd hoe jij vanochtend wakker werd? Vanochtend als eerste gekeken op je telefoon en lag er een ā€œGoodmorning askim I miss you so muchhhā€ appje op je te wachten? Zo te horen heb je genoten, ik hoop dat de aandacht je goed heeft gedaan. Jeetje en gewoon ook meteen effe naast hem wakker worden hĆØ. Wat zal dat fijn wakker worden zijn geweest voor jouw…Oooh dat is toch iets waar ik zelf ook zoooo naar verlang. Ik heb dat destijds dus bewust niet gedaan, want ik wist dan gaan er dingen gebeuren waar ik spijt van krijg (ja overtuigd dat hij een player was en ik worstelde met mijzelf dat ik een slet was haha) hij heeft het alle avonden geprobeerd maar alle avonden heeft hij als een echte respectvolle man mij netjes teruggebracht naar het hotel. En nu denk ik wel wat heb ik toen was gemist, want oh wat verlang ik er naar om naast hem wakker te worden. Maar toch voelt het goed dat hij mijn grens accepteerde. Waarom ik je dit vertel? I don’t know hahah Maar ik hoop dat je heerlijk genoten hebt! Hahah en hij zal vast een vlottere babbel hebben dan MisterSide hahah. Fijn om te lezen (moederhart is weer gerustgesteld hahaa) dat je MisterSide nu echt los hebt gelaten! Zo hĆ© en jij zit alweer gewoon stiekem te kijken naar vliegtuigtickets…Go girl hahah

LBDS: Ooh meisie toch…tsja ik deel er maar weer eentje uit…Dikke knuffel… Wat een tegenslagen voor jouw en voor je askim… Ontzettend vervelend dat je een allergische reactie had van je medicijnen, tegelijkertijd en dat klinkt heel fout misschien is het misschien wel juist fijn dat het een allergische reactie was, want de kans is groot dat je er dan snel weer van verlost bent…Superfijn dat je ouders binnenkort bij je zijn en ook van je askim…want jeetje wat krijg jullie het voor je kiezen…

Tam: Hahahha je doet gewoon meteen wat met mijn advies…En weet je als je echt meer behoefte hebt om gewoon zaken uit te zoeken…een simpel goodmorning appje en een sleep well appje kan mij al heel erg raken, verwacht misschien van hem niet meteen reactie, maar je laat zien dat je aan hem denkt en grote kans dat hij het van je overneemt… (Askim heeft bij mij daar namelijk veel indruk mee gemaakt) Over indruk maken gesproken…ik werd vanochtend met een selfie van askim die met een slaperig koppie en een bloot bovenlijf in bed lag…Tsja op zulke momenten denk ik ook goodmorning hahah en wil ik wel in mijn smartphone kruipen…hahaha

Egwene: Inderdaad het is de onbekendheid en ik denk dat religie daarin ook een grote rol speelt. Terwijl ik me wel afvraag hoe het zou zijn als ik thuis was gekomen met een Griek of een Italiaan voor mijn gevoel hebben die dat imago namelijk ook… En ja ik heb het ook weleens gedacht stel je voor 2 meiden hier dezelfde askim, tegelijkertijd denk ik dat als askim zulke fratsen zou uithalen dat hij echt niet zo stom is om het met een andere NLse vrouw te doen… Stiekem moest ik wel een beetje lachen met wat je schreef aan Tam: Over dat haar askim zich toen had moeten bewijzen…Het is altijd zo mooi om te zien dat iemand advies kan geven aan een ander, maar als het jezelf overkomt dat het moeilijker is…Van mijn kant vind ik het juist heel bijzonder dat jij ondanks alles wat er gebeurt is je askim bent blijven steunen. Ik denk dat ik meteen was gevlucht en de deur keihard had dichtgegooid en hem uit mijn leven had geblokt (maar dat komt waarschijnlijk door dingen uit mijn verleden). En tegelijkertijd als ik naar mijn eigen situatie kijk askim en ik hebben ook bijna een jaar op elkaar gewacht…Liefde kan sterk zijn meid…ik hoop heel erg dat jullie samen het geluk gaan vinden… En geweldig dat verhaal van die roos…heerlijk die Turkse charmes… Meid heel veel succes met inpakken!!! En heel veel plezier!!!

Littleone: Ooh gelukkig toch nog effe contact gehad met je askim. Heb jij wat kunnen slapen na alle gebeurtenissen van gisteravond? Op zich wel lief dat je moeder nu interesse heeft, misschien overviel het haar wel, maar stiekem hoop ik voor jouw heel erg dat ze je gaat steunen! Enne heb je leuk geshopt???

Hmmzzz ik hoop dat ik iedereen nu heb gehad hahha…mocht niet zo zijn sorry…ik kom vandaag nog wel effe gezellig langs…ik zal nu zometeen effe heerlijk relaxen onder de zonnebank…

Ewgene: Zal wel grappig zijn als onze askims allebei in Kars zitten straks! Worden ze zometeen nog vrienden haha. Maar volgens askim zijn er 20 steden waar ze naar toe kunnen dus de kans is klein. Ja jij hebt mijn askim al ontmoet, maar toen was hij in een niet zo beste bui… Hij probeerde nogal stoer te doen denk ik. Weet niet zo goed wat hij toen had. Ohjee een caravan delen met een vrijgezelle jongen, laat je askim dat inderdaad maar niet horen. De mijne zal er in ieder geval niet blij mee zijn. Meid als ik jou was zal ik ook niet naar Kars gaan, je zit dan daar echt in de middle of nowhere denk ik… Het was beter geweest als hij naar Belek had kunnen komen. Misschien dat hij ergens verder op in het jaar nog vrij kan krijgen?
Nee ik heb nooit gedacht straks verschijnt er iemand hier met een liefdesverhaal over mijn askim, want stel dat er wel een andere meid zou zijn dan had ik dat al eerder geweten. Ik ben op dat punt namelijk dan echt een detective haha. Soms denk ik wel van straks verschijnt er een meid hier met een askim die ik ken en die ook niet zo lieverd je blijkt te zijn.
Toevallig sprak ik een jongen die bij askim in het hotel heeft gewerkt en die zei tegen mij dat hij 8 vriendinnetjes had (lichtelijk overdreven denk ik ) maar daar zat dus ook een Nederlands meisje bij! Ik zei dat ik hem walgelijk vond en hij vond het gewoon heel normaal en geloofde ook niet dat askim en ik de enige voor elkaar waren. Vreemde jongen.

Summie: klopt het is inderdaad nog de trainingsfase. Ze moeten heel veel sporten en lopen. Askim zegt dat als ik hem over 2 weken zie ik hem niet meer herken omdat ie nu op vin diesel lijkt door alle spiermassa die hij heeft opgebouwd. Haha geloof ik trouwens niets van want askim is best wel magertjes. Een meeting is Side klinkt heel leuk, daar is het grote deel van ons toch regelmatig haha. Alleen wordt het lastig om iedereen rond dezelfde tijd daar te krijgen :P. En wat je zegt over hier schrijven, ik heb hetzelfde. Soms denk ik ook waarom zet ik dingen over mij zelf openbaar op internet. Want mensen die mij kennen en hier toevallig lezen weten sowieso dat ik het ben. En ik heb het ook nooit tegen askim gezegd dat ik hier schrijf. Ik denk ook niet dat hij dat op prijs stelt. Toen wij egwene gingen ontmoeten in Side hebben we ook een smoes verzonnen dat we elkaar ergens anders van konden. En meid ik snap dat je je askim zijn identiteit hier niet bekend wil maken hoor. Respecteer ik ook hoor. Maar soms ben ik wel eens benieuwd of ze elkaar stiekem kennen. Maar wie weet komen we daar ooit achter :slight_smile:

Milou: Hoe bevalt het werk tot nu toe? Begrijp dat het wel zwaar is om van niets naar 30 uur in de week te gaan. Maar went vanzelf. Heb je een beetje chille werktijden of moet je vroeg je bed uit?

Tam: Oh meid wat balen dat het met je huisje waarschijnlijk niet door gaat. Jij dus weer aan het twijfelen geslagen wat betreft K. Als ik jou was zal ik het gewoon aan kijken hoe het contact verloopt. Heb ik des tijds ook gedaan toen askim en ik weer contact kregen. We hebben toen ongeveer 3 maanden weer gekletst tot hij vroeg of ik waar naar Turkije kwam. Dus ik zal nu niet meteen op zijn ā€˜wanneer kom je?’ in gaan, maar als het contact weer goed verloopt en hij vraagt het na een tijdje weer kan je altijd besluiten om nog eens heen te gaan en dan misschien eest in een hotel? Hoe sta je er zelf trouwens tegenover?
Littleone: uiteindelijk wordt je dus gebracht naar het vliegveld! Dat scheelt echt enorm. En meid ik vind het echt zo jammer voor je dat je ouders en dan vooral je vader niet achter jullie relatie staat. Zelfs niet nu hij bij jullie is geweest en je ouders het toch ook best met hem konden vinden toen toch? Wat hebben ze er precies op tegen? Je hebt wel lekker veel reisjes gepland meid!

Hahahah ik had laatst iets heel grappigs met askim hij zij in het Nederlands ik hou van je. Maar ik verstond ik haat je omdat de verbinding zo slecht was. Dus ik zei: dat moet je niet zeggen dat is niet aardig. Zegt ie: wel toch ik hou van je betekend toch I love you. Hahah toen had ik pas door dat ik het verkeerd verstaan had.

LBDS: fijn dat je even 10 dagen bij je ouders in het hotel gaat, ik denk dat je dat wel helpt om te ontspannen. Hoelang blijven je ouders? Het zit je ook niet mee he meid daar in Turkije… Hoop dat er snel betere tijden voor jou aankomen!

Ladyside: Woee je zit dus al vliegtickets te kijken! Volgens mij is niet alleen hij zwaar verliefd maar jij ook!
Probeer askim al 2 dagen te bereiken, maar zijn telefoon staat uit… vanavond nog maar eens proberen. Morgen lekker dagje vrij en dan het paasweekend 3 dagen werken. Al hoop ik stiekem dat het slecht weer wordt en ik een van de dagen wordt afgebeld. 3 dagen is toch wel veel. Al kan ik het geld wel gebruiken. Morgen ook maar alvast een beetje dingetjes kopen voor me reisje naar Turkije, want volgende week ook weer heel de week werken.

@Egwene, Aaah je ex zat in Side! Nu snap ik het allemaal weer :slight_smile: Ik hoop dat je hem niet zult tegenkomen als jij in Belek bent!
Haha het met tong zoenen was idd erg fijn :wink: Ik heb volgens mij nog niet meegemaakt dat ze zonder tong zoenen, gelukkig maar! En het in zijn armen liggen was idd wel erg fijn.
Hoe is het inpakken gegaan?? Niet teveel stressen!

@LBDSS eeeuhh… daar heb ik nog niet over nagedacht, maar bij hem zou sowieso kunnen, en denk dat hij dat ook heel graag zou willen. Hij is toch aan het werk, dus heb genoeg tijd voor mezelf zodat ik niet 24/7 op zijn lip in een kleine ruimte zit. Transfer heb ik ook nog niet over nagedacht :wink: Zat gewoon es vluchtig wat te kijken, omdat ik eigenlijk zooo graag voor de zomer nog terug wil. Maar geld blijft een probleem :S
Heb je nog fijn met je moeder kunnen skypen? Wat is je askim ook een lieverd! Wel super dat ie je niet alleen wil laten gaan, en vrij neemt. Hoop dat ie daardoor niet in de problemen komt. Gelukkig is de drukste periode nog niet aangebroken.

@Summie, Jij bent ook echt prettig gestoord hƩ! :smiley:
Ik ben idd wel redelijk overtuigd van mijn eigen gevoelens, alleen werd ik vanochtend weer vol twijfels wakker :S Vooral met de gedachten dat ik misschien wel alleen een vakantieliefde was geweest en hij binnenkort weer overstroomt raakt door vrouwen op de boulevard.
Vanochtend geen berichtje, maar vanacht op Viber toen ik ff wakker werd, en heeeel snel wat slaperige berichtjes gestuurd en hij mistte me :slight_smile:
Vanmiddag heb ik hem een bericht gestuurd met daarin mijn twijfels, en kreeg al snel een bericht terug dat ik zeker niet alleen een vakantieliefde was, maar for life! zwijmel En ik moest niet bang zijn, hij ging niet flirten.
Schijnt dat ie nu mede eigenaar is van een restaurant, en die zit niet aan de boulevard :slight_smile: Geen hordes toeristen dus! :wink: Als ik weer kwam, dan ging ie het me laten zien. Weet verder niet veel ervan, dus ben benieuwd.

Ooooh zie net dat het al 5 over 5 is, en ik moet voor half 6 bij vriendin zijn. We lopen vanavond mee in de tocht van The Passion… Ik update later dus verder!!

Oo summie werkt bij jou de app ook slecht ik heb alleen maar problemen op men telefoon. Met mij gaat het goed hoor ik heb super goed geslapen. Ik ben net terug van het shoppen 2 topjes gescoord voor in Turkey en nieuwe parfum gekocht
Kardelen ja ze willen me wel weg doen de lieverds… Mjah het blijft moeilijk thuis ookal konden ze het idd goed vinden met hem wanneer hij hier was mijn vader is overtuigd dat het gewoon niet kan lukken en ik heb gezegd dat hij er niks aan kan veranderen… Ja idd veel reisjes gepland voor mij al mijn vakantie spendeer ik met askim in Turkey wat wel erg leuk is om naar uit te kijken… Oo probeerde je askim lief te zijn begrijp je hem verkeerd al lijkt het me wel grappig

Via Wereldwijzer app

@Summie: Ochjee, je hebt het zwaar te pakken! Roze wolkjes overal, zeker ook vogeltjes die overal fluiten?

@Littleone: Fijn dat jullie even een halfuur samen hadden. Ik vind het heel jammer dat jouw ouders er niet achter staan. Ik hoop oprecht dat ze voor jouw bruiloft nog bij zullen draaien.

@LBDS: Haha dank je wel! Als ik naar Side ga, kom ik zeker weten even langs :slight_smile: Zondag komen je ouders dus? Wat een opluchting moet dat zijn voor jou en voor je askim! En natuurlijk laat hij jou niet alleen gaan naar het ziekenhuis. Iemand moet toch even mee om jouw hand vast te houden bij wat ze ook gaan doen. Wel goed dat je de energie had om te gaan schoonmaken en wassen te draaien. Het klinkt als een vooruitgang. Hou je taai!

@Summie: Ja, religie zal ook zeker een rol spelen. Het Christendom wordt hier makkelijker geaccepteerd dan als iemand moslim is. Bij elke nationaliteit zijn er wel vooroordelen. Misschien dat alleen Belgen in onze ogen nog betrouwbaar kunnen zijn. En ja haha… Advies geven aan een ander is zo makkelijk! Maar als je er zelf middenin zit wil je het niet zien óf kan je het niet. Ik denk dat ik askim nog altijd blijf steunen omdat we al zo lang vrienden zijn. De liefde kwam pas veel later. Eigenlijk een beetje te laat, want het heeft nooit echt een eerlijke kans gehad om te groeien. Daar is nu niks aan te doen. Zelfs als mijn liefde zou verdwijnen zou ik askim waarschijnlijk nog steunen, maar dan uit vriendschap.

@Kardelen: Ik vraag me af of ze inderdaad vrienden zullen worden haha! Ik zie jouw askim er nog wel voor aan om naar de mijne te gaan: ā€œOhh you were that guy that only wanted sex from that Dutch girl, right? Hi, nice to meet you.ā€ :stuck_out_tongue: Flauw, ik weet het. Het zou grappig zijn als ze zometeen in hetzelfde schuitje zaten met allebei een Nederlandse vriendin. Dat wordt vechten om internetplekken en de telefoon. Ik herinner me nog wel dat jouw askim in Side inderdaad niet in een al te beste bui was. Vraag me nog steeds af waar die stoerdoenerij nou voor nodig was? Op mij hoefde hij geen indruk te maken. Kars ligt, zoals jij het mooi schrijft, inderdaad in de middle of nowhere. Het is er koud en als Europese vrouw alleen ben je er niet echt veilig. Vandaar ook mijn enorme aarzelingen. Hij kon helaas niet naar Belek komen. En door zijn geldgebrek is de kans klein dat we samen ergens op vakantie kunnen. En potverdorrie, die ene jongen uit dat hotel!! 8 vriendinnetjes Ć©n het normaal vinden? Hoe ziek kan je in je hoofd zijn, vraag ik me dan af… Dan heb je ergens iets gemist in je opvoeding.

@LadySide: Ik heb het wel meegemaakt, zonder tong (ex). Gaat eigenlijk mijn voorkeur wel naar uit, maar dat heeft askim nooit in de gaten gehad. Allemachtig. Dat was even anders dan ik gewend was haha… Veel plezier bij de Passion! Lijkt me erg mooi om een keer mee te lopen.

Weekendtas is ingepakt! Volgens mij is hij echt loodzwaar, maarja… Het moet mee. Het was nog verdraaid lastig om kleding te kiezen, want de meivakantie is ook in de buurt. Alles wat ik nu mee neem, kan niet mee naar Turkije. Dus het was even puzzelen. Ik ben best wel zenuwachtig… Uiteindelijk zal het vast allemaal wel mee vallen, maar het is nog nieuw en eng. Morgen vertrek ik rond 11 uur mijn huis en reis ik naar Kapelle in eerste instantie om naar mijn vrijgezelle collega te gaan. Vanaf daar brengt een vriend van hem ons naar de camping. Zaterdag zal ik officieel beginnen met werken. De kans is klein dat ik zal kunnen updaten hier op het forum, dus als jullie een week niks van me horen: jullie weten waar ik ben. Uiteraard zal ik wel proberen op FB te komen. En volgende week vrijdag ben ik weer even thuis. Wie weet kan ik dan weer wat laten horen.

Haha ik bedoelde met de roze wolkjes, de bloemetjes en bijtjes en de vogeltjes die fluiten… Dat er momenteel hier op het forum best wel lekker veel liefde en passie in de lucht hangt! Hahaha

Via Wereldwijzer app

Goeiemorgen dames,

Effe een kort berrichtje…straks komt er wel een uitgebreidere update.

Egwene:: Veel plezier!!! Ik hoop dat het een geslaagde week gaat worden met veel lol en plezier!!!

Lbds: Veel succes en sterkte in het ziekenhuis!! Ik denk aan je!!!

Sevimli: Oops te laat…Ik wens je alsnog een goede tijd in Turkije.

LadySide: Hoe was de Passion en hoe is het met askim?

Tam en Kardelen: Hebben jullie nog contact gehad met jullie Turkse man?

Litleone: Leuk geshopt dus gister… :slight_smile: jij nog contact gehad met askim?

Via Wereldwijzer app

Goedemorgen dames!

Gister meelopen met the passion was vooral heeeeel erg nat haha! Ik ging mee voor een vriendin, maar we hadden het wat meer eerbiediger verwacht. Maar nog steeds veel van die pubers die liepen te geinen en de camera opzoeken… terwijl er gezegd was het vooral ingetogen te houden. Maar ja, niets aan te doen :wink: we hebben het meegemaakt.
Aaah ik zweef, ondanks mijn angst voor al die toeristen en verleidingen, nog heerlijk verder. Kreeg vanacht weer een zweef berichtje op viber: Seni Ƨok seviyorum my schatje jaja hij gaat snel! :wink:

Krijg net weer van die vriendin een screenshot van vliegtickets 122 euro voor een week!! Aaah ik wil zooooo graag!
Ik zwijmel nog wel ff door :wink:

@egwene, heeeeel veel plezier en succes op de camping!! Hoop dat je tas het gaat redden door al dat gewicht :wink:

@summie, je hebt waarschijnlijk al kunnen opmaken dat het met askim goed gaat :wink:
Hoe gaat het met jou?

Oooh vergeet ik helemaal te vertellen dat MisterSide gisteravond opeens belde om 22h45 nog es!! Pff ik heb niet opgenomen, was nog bij vrienden en had geen zin om te kletsen.

Via Wereldwijzer app

Summie… Helaas niets gehoord van askim Kmoet om 11 beginnen werken tot 20 maar Kga in men pauze even bellen hopelijk heeft hij tijd om op te nemen

Egwene veel plezier

Ladyside als je wil gaan zou ik zeggen gewoon gaan als je het financieel aankan natuurlijk

Via Wereldwijzer app

Goedemorgen meiden,

Ben heerljjk vrjj tot donderdag :smiley:
Lekker uitrusten en vandaag t/m naar limburg, naar mn ouders.
Ik had gistermorgen natuurlijk een foto naar K gestuurd van het water en de molen, hij was vanochtend pas op WhatsApp en stuurde waww.
Dus ik stuurde ā€œHolland kan ook mooi zijnā€
stuurt die ā€œowwww ich wil auch Holland sehenā€
Dus ik stuur ā€œdan moet je een keer komenā€
whahahahah. Nu stuurt die
ā€œwe gaan eerst trouwen, dan kom ikā€ hhaahaha.
Waar heeft hij last van???
ik ga opruimen en dan verder reageren.
Tot zo meiden

Via Wereldwijzer app

Alles is ingepakt. Loodzwaar… Had ik eindelijk alles er in zitten, bedacht ik me opeens dat ik ook een kussen mee moest nemen! Nou, dat ging nog maar nĆ©t.
De zenuwen gieren door mijn buik, maar het wordt vast harstikke leuk! Al het begin is eng. Nog zo’n 20 minuten en dan ga ik naar de bushalte lopen. Het wordt een lange treinreis naar Zeeland.
Ik wens jullie allemaal een hele fijne week! Geniet van het Paasweekend. Tot volgende week :smiley:

Egwene: heel veel plezier meid!!! Hoop dat je een erg leuke week hebt en dat je caravan genoot niet te leuk is haha :stuck_out_tongue:
Je krijgt iig mooi weer :smiley:

Via Wereldwijzer app

Tam: De jouwe is echt een gevalletje van alles of niets haha. Maar leukkk om te lezen dat je contact hebt gehad… En denk er om niet meteen stempeltjes op willen plakken… Gewoon rustig zien hoe het gaat lopen, met een open houding zonder oordeel… :wink: waaaahhh en dat zeg ik het is altijd makkelijker een ander advies te geven dan jezelf hahaha.

Litleone: Werkze meid en ik hoop dat je vanmiddag even met hem kunt bellen.

LadySide: Omg please beloof me 1 ding negeer die hele MisterSide uit je leven!!! Als jij serieus wat wil met jouw askim moet je MisterSide nu totaal negeren!!! Denk om je zelfbeeld, ik denk dat jij je eigen glazen zou ingooien als je contact hebt met hem!!! En hij kan nog zo’n aardige man zijn, hij heeft wel een blauwtje gelopen!!! Dus gunstige prijzen… Wanneer ga je? Hahaha voor het weer hoef je trouwens niet te gaan, askim heeft het koud en het regent. Zo stom, maar op zulke momenten heb ik het wel met hem te doen hahaha. Mare de vlindertjes en de kriebels vliegen dus heftig bij jouw in het rond… De passion lijkt mij indrukwekkend om mee te maken… Ik heb er gisteravond niet heel veel van meegekregen. Ik heb in de tussentijd askim verteld over de passion…en mijn koppie was er niet helemaal bij…

Kardelen: Ik moest even gigantisch lachen om dat gesprekje tussen jouw en Egwene dat beide heren bij elkaar terecht komen hahaha. Walgelijk wat je schrijft over die man met 8 vriendinnen… ik merk dat askim er heel erg moeite heeft met wat er om hem geen gebeurt. En als hij het er over heeft zegt hij ook bijna elke keer… Please geloof me ik ben niet zo. Haha je hebt dus straks je eigen Vinn Diesel… Mijn askim sport trouwens nog steeds elke dag en volgens mij ook wel redelijk fanatiek…HĆ© en meid ik begrijp je nieuwsgierigheid :wink: Grappig wat je zegt over ik hou van jouw… Zo had ik het laatst dat is tegen askim zei tessekuler (weet niet of ik het nu goed schrijf, betekent bedankt) en hij begreep er niks van…

Nou pffff vind het wel ff moeilijk om over mezelf te updaten…Gister een hele middag een diepgaand gesprek gehad met askim…hij hield mij een spiegel voor, wat emotioneel en confronterend was…ik vind het super dat ik hem weer ga zien, maar ik worstel tegelijkertijd ook wat met mezelf. Askim confronteerde mij er mee dat hij dat dus wel door heeft. Hij zei: ā€˜Summie je verlangt zo naar mijn armen om je heen, maar je weet dat die armen van mij je kwetsbaar maken en je worstelt met je angst.’ Nou die was flink raak…Misschien moeilijk voor jullie om dit te begrijpen, maar ik wil er liever inhoudelijk niet te diep op ingaan.

Ik hoop dat ik niemand heb overgeslagen…anders sorry…

Via Wereldwijzer app

Littleone: Wel raar dat je vader er nog steeds van overtuigd is dat het niet gaat lukken tussen jullie. Jullie zijn ondertussen toch ook al bijna een jaar samen?

Ewgene: Haha oh dat heb ik askim niet verteld hoor wat er tussen jullie toen is gebeurd. Ik heb gewoon gezegd dat ik jullie een beetje ruzie hadden en ik denk dat askim dat begrijpt want wij hadden ook vaak genoeg ruzie. Al moet ik zeggen dat askim en ik al een hele tijd geen ruzie meer hebben gehad. Soms ben ik ook bang dat als ik daar in april heen ga er weer een bom ontploft… Maar opzich gaat het zo goed tussen ons dat ik me het niet kan voorstellen. Haha ik denk dat askim zo deed omdat hij aan de ene kant een beetje verlegen is als hij nieuwe mensen ontmoet die ik ken, maar dan gaat hij juist heel ā€˜cool’ lopen doen terwijl die eigenlijk een beetje zenuwachtig is hihi.
Meid heel veel plezier! En niet zenuwachtig zijn, want volgens mij kan jij dit hartstikke goed en is het hartstikke leuk om te doen!

Ladyside: haha ja van die regen was inderdaad wel jammer. En jammer van die pubers, maar dat komt misschien omdat Groningen ook een studentenstad… Dat is trouwens echt niet duur 122 euro! Weet die vriendin ook dat je iemand ontmoet hebt? :slight_smile:

@summie; Diepgaande gesprekken zijn soms nodig, maar ook zooo confronterend! Weet niet wat er verder speelt, maar in ieder geval een dikke knuffel voor jou!! Hoop dat je iets kunt met jullie gesprek…
Ik wil MisterSide ook zeker niet in mijn leven, en askim wĆ©l! Ook al ben ik echt nog steeds dooooodsbang! Maar ja, dat zal wel altijd zo blijven met die afstand… ik heb voor 26 mei echt een superprijs gezien van 120 euro en dan een week. Nadeel ia dat je pas in de avond aankomt en dus echt maar 5 dgn samen bent. Maar misschien ia dat voor mij en mijn bindingsangst wel weer goed om rustig op te bouwen :wink:
Ik vroeg hem of ik nog steeds welkom was en als antwoord kreeg ik dat ik welkom was wanneer ik maar wilde komen. Dusssss misschien wel snel weer terug om die test te doen. Ik ben er van overtuigd dat te lang wachten met elkaar de eerste keer weer zien, niet goed is voor mij. Ik moet snel een bevestiging hebben van mijn eigen gevoel en zinn gevoel. Lang leven gas en licht teruggave! Dus ik kan op zich boeken :wink:

Via Wereldwijzer app

Summie: Ja sommige jongens daar zijn echt heel erg. Ik heb daarna ook niet meer met die jongen gepraat vind hem verschrikkelijk. Had ook telkens het gevoel dat hij naar askim toe zou gaan om te zeggen dat ik met hem praat, maar dan het verhaal een hele andere wending te geven! Snap het inderdaad niet helemaal precies wat je schrijft over je diepgaande gesprek met askim, maar veel sterkte meid! Klinkt alsof jij met iets worstelt in je leven wat jij in het verleden hebt meegemaakt en dat dat weer naar boven komt nu jij en je askim zo close zijn samen. Kop op hƩ meid, want ik denk dat jij je geen betere man kan wensen als je askim!

LadySide: Jeetje wat is er met jouw gebeurt in Turkije…wat heeft die man met je gedaan…(uuh hoef geen details hoor hahaha) Maar jij kunt snel, alweer aan het kijken voor tickets hahaha,En inmiddels al een ticket geboekt? Gesprek met askim was ontroerend, eigenlijk rijkt hij mij zijn hand en is het aan mij om die te pakken…

Kardelen: thanks voor je lieve woorden. Ik begrijp dat het irritant kan zijn maar op zichzelf ook wel schattig dat je askim op zulke momenten ā€˜cool’ gaat doen, want eigenlijk geeft het aan dat hij zich kwetsbaar voelt en zich geen houding kan geven. Ik geloof dat askim op zulke momenten juist grapjes zou uit gaan halen. Heb je trouwens nog leuk geshopt? Weet je al wat je gaat meenemen voor je askim?

Ik wil het proberen wat luchtig te houden… Laat ik het zo zeggen ik heb ooit een heftige relatie gehad. Nooit weer een man zo dichtbij durven laten komen als askim (alhoewel askim denderde gewoon door alle muren heen)…Hij kent mijn verleden en verlangt er naar om mij te laten voelen wat liefde is, dat ik veilig bij hem ben en dat hij mij nooit pijn zal doen… Ik weet dat hij niet mijn ex is maar een goede man is. En dat ik niet meer dat meisje ben van toen maar een volwassen vrouw. Maar onbewust was die afstand tussen askim en mij juist veilig en konden we zo closer worden. Maar nu ik hem straks weer ga zien, voel ik me kwetsbaar. En askim (die volgens mij stiekem psychologie boekjes leest ofzo haha) confronteerde mij daar dus gister effe mee… Nou voor nu genoeg van mij… Ik ga maar weer es op zoek of ik de roze wolk nog ergens kan vinden… LadySide waar ben je? :wink:

Via Wereldwijzer app

Summie: sorry, ik heb je postvak vervuild hahaha. Ik stuurde je 2 pb en de 1e kwam bij mezelf aan hahaha. Bij mn poging om hem opnieuw te sturen stuurde ik per ongeluk een lege en als het goed is is de 3e eigenlijk de 1e hahahaha. Sorry. Maar pb 3 moet je eerst lezen. pb 2 kan weg en pb1 moet je daarna lezen.
Nu ga ik eindelijk bijlezen oo het forum hier

Via Wereldwijzer app

Wow Summie, klinkt heftig en idd confronterend! Super van je askim hoe hij daarmee omgaat en je wil laten voelen wat Ʃchte liefde is. En wat ik allemaal zo van jou hoor, heb je echt een ontzettend goede man gevonden! Ik hoop dat je je open durft te stellen voor hem, om al die liefde die die man in zich heeft te ontvangen, en jullie een geweldige tijd tegemoet gaan samen.
Je mag altijd weer aanschuiven op die roze wolk hoor! :wink:
Heb nog geen ticket geboekt, moet eerst even 100% bevestiging hebben dat ik bij hem kan logeren die week, en dan moet ik kijken of die ene week nog zo goedkoop is.
Maar wat er gebeurd is met me in Turkije weet ik Ʃcht niet haha! Hij lijkt qua uiterlijk en beroep een foute man en laat ik daar nou net op vallen :wink: En nu hoop ik echt zooooo vreselijk erg dat dit de goede is.
Daarom heb ik ook zo’n haast om weer terug te gaan, zodat ik kan checken hoe het zit voordat ik me de hele zomer zorgen ga maken en dan in oktober pas heen kan en dan erachter komen dat het niets is.
Dus onzekere (maar voorzichtig verliefde?)LadySide is terug!!!