Nou hier begin ik dan aan mijn poging nummero 3⦠De 1ste poging mislukt dankzij de appā¦2de poging mislukt door askim omdat we hebben geviberd ;-)ā¦3de poging veilig achter de laptopā¦
Jeetje waar zal ik es effe beginnenā¦Ik waarschuw maar vast als ik misschien wat zweverig reageerā¦mijn excuses ik ben gewoon effe in een dromerige buiā¦
LadySide: Voor alle mooie, goede, lieve en bijzondere mensen is er een plekje op de roze wolk
Ik zie een hele verandering in je schrijfstijl. Ik heb het gevoel dat je echt overtuigd bent van je eigen gevoelens, je komt zoveel krachtiger en zelfverzekerder over, dat heb je nooit gehad met MisterSide. Ik ben heel benieuwd hoe jij vanochtend wakker werd? Vanochtend als eerste gekeken op je telefoon en lag er een āGoodmorning askim I miss you so muchhhā appje op je te wachten? Zo te horen heb je genoten, ik hoop dat de aandacht je goed heeft gedaan. Jeetje en gewoon ook meteen effe naast hem wakker worden hĆØ. Wat zal dat fijn wakker worden zijn geweest voor jouwā¦Oooh dat is toch iets waar ik zelf ook zoooo naar verlang. Ik heb dat destijds dus bewust niet gedaan, want ik wist dan gaan er dingen gebeuren waar ik spijt van krijg (ja overtuigd dat hij een player was en ik worstelde met mijzelf dat ik een slet was haha) hij heeft het alle avonden geprobeerd maar alle avonden heeft hij als een echte respectvolle man mij netjes teruggebracht naar het hotel. En nu denk ik wel wat heb ik toen was gemist, want oh wat verlang ik er naar om naast hem wakker te worden. Maar toch voelt het goed dat hij mijn grens accepteerde. Waarom ik je dit vertel? I donāt know hahah Maar ik hoop dat je heerlijk genoten hebt! Hahah en hij zal vast een vlottere babbel hebben dan MisterSide hahah. Fijn om te lezen (moederhart is weer gerustgesteld hahaa) dat je MisterSide nu echt los hebt gelaten! Zo hĆ© en jij zit alweer gewoon stiekem te kijken naar vliegtuigticketsā¦Go girl hahah
LBDS: Ooh meisie tochā¦tsja ik deel er maar weer eentje uitā¦Dikke knuffel⦠Wat een tegenslagen voor jouw en voor je askim⦠Ontzettend vervelend dat je een allergische reactie had van je medicijnen, tegelijkertijd en dat klinkt heel fout misschien is het misschien wel juist fijn dat het een allergische reactie was, want de kans is groot dat je er dan snel weer van verlost bentā¦Superfijn dat je ouders binnenkort bij je zijn en ook van je askimā¦want jeetje wat krijg jullie het voor je kiezenā¦
Tam: Hahahha je doet gewoon meteen wat met mijn adviesā¦En weet je als je echt meer behoefte hebt om gewoon zaken uit te zoekenā¦een simpel goodmorning appje en een sleep well appje kan mij al heel erg raken, verwacht misschien van hem niet meteen reactie, maar je laat zien dat je aan hem denkt en grote kans dat hij het van je overneemt⦠(Askim heeft bij mij daar namelijk veel indruk mee gemaakt) Over indruk maken gesprokenā¦ik werd vanochtend met een selfie van askim die met een slaperig koppie en een bloot bovenlijf in bed lagā¦Tsja op zulke momenten denk ik ook goodmorning hahah en wil ik wel in mijn smartphone kruipenā¦hahaha
Egwene: Inderdaad het is de onbekendheid en ik denk dat religie daarin ook een grote rol speelt. Terwijl ik me wel afvraag hoe het zou zijn als ik thuis was gekomen met een Griek of een Italiaan voor mijn gevoel hebben die dat imago namelijk ook⦠En ja ik heb het ook weleens gedacht stel je voor 2 meiden hier dezelfde askim, tegelijkertijd denk ik dat als askim zulke fratsen zou uithalen dat hij echt niet zo stom is om het met een andere NLse vrouw te doen⦠Stiekem moest ik wel een beetje lachen met wat je schreef aan Tam: Over dat haar askim zich toen had moeten bewijzenā¦Het is altijd zo mooi om te zien dat iemand advies kan geven aan een ander, maar als het jezelf overkomt dat het moeilijker isā¦Van mijn kant vind ik het juist heel bijzonder dat jij ondanks alles wat er gebeurt is je askim bent blijven steunen. Ik denk dat ik meteen was gevlucht en de deur keihard had dichtgegooid en hem uit mijn leven had geblokt (maar dat komt waarschijnlijk door dingen uit mijn verleden). En tegelijkertijd als ik naar mijn eigen situatie kijk askim en ik hebben ook bijna een jaar op elkaar gewachtā¦Liefde kan sterk zijn meidā¦ik hoop heel erg dat jullie samen het geluk gaan vinden⦠En geweldig dat verhaal van die roosā¦heerlijk die Turkse charmes⦠Meid heel veel succes met inpakken!!! En heel veel plezier!!!
Littleone: Ooh gelukkig toch nog effe contact gehad met je askim. Heb jij wat kunnen slapen na alle gebeurtenissen van gisteravond? Op zich wel lief dat je moeder nu interesse heeft, misschien overviel het haar wel, maar stiekem hoop ik voor jouw heel erg dat ze je gaat steunen! Enne heb je leuk geshopt???
Hmmzzz ik hoop dat ik iedereen nu heb gehad hahhaā¦mocht niet zo zijn sorryā¦ik kom vandaag nog wel effe gezellig langsā¦ik zal nu zometeen effe heerlijk relaxen onder de zonnebankā¦