Het Turkse Liefdeskletstopic: Deel 98!!!!! :-)

LadySide: whahahahaha, dat is niet voorzichtig verliefd hoor, dat is ergens zwevend boven alle andere mensen hier op aarde :stuck_out_tongue: maar vind het echt leuk om al enthousiaste verhalen te lezen.
Je hebt haast he hahahaa :stuck_out_tongue: neem je me mee als je gaat hahaha.
En niet zo onzeker naar hem toe hoor. Is nergens voor nodig. Zo te lezen zweeft hij ook daarboven ergens :stuck_out_tongue: hahaha.
En niet lullig bedoeld, maar als een man niet oprecht is ga je dat niet op die manier ontdekken (ik bedoel door je onzeker op te stellen) .
En ik bedoel hier dus echt niet mee dat ik denk dat hij niet oprecht is!!!

Via Wereldwijzer app

Egwene: gelukkig heb je het nu erg druk, maar zou leuk zijn als je ineens verrast werd door een lief berichtje van je askim.
Ik heb dat trouwens ook weleens gedacht hoor, stel iemand heeft dezelfde askim of een ex van hem zit op het forum of idd een nieuwe vriendin van je ex. Lijkt me bizar.
Toevallig zei mn nicht dat ook een keer toen ik vertelde over dit forum. Ze zei er ook bij "maar bij die van jou hoef je daar echt niet bang voor te zijn hoor, die is zooo moeilijk, geen enkele andere vroue houdt het met hem vol.
Juist ja. hahahaha.
En ik zou je askim zeker niet vertellen van het samen slapen met die jongen in 1 caravan. Maar nu lekker plezier gaan maken

Via Wereldwijzer app

@Tam, ik moet me ook niet zo onzeker opstellen, maar vind het zoooo lastig een man te vertrouwen en te geloven dat ie mij leuk genoeg vind om niet nog een ander ernaast te hebben. Maar ik denk dat je met zo’n afstand het nooit zeker zult weten… Zelfs op 5 km afstand kon mijn ex 2 jaar lang met een ander samen wonen, dus dan zegt afstand ook niets meer natuurlijk.
Maar die stomme toeristendames zijn mijn grootste angst. Zoveel leuke vrouwen ertussen, elke dag/week maar weer. Pfff!
Ik ga mijn best doen wat zekerder over te komen, en zolang ik midden in de nacht nog lieve berichtjes krijg is er gƩƩn andere vrouw bij hem :wink:

LBDS: meid, hoe is het nu met je? Nog steeds aan het opknappen hoop ik. En nog 2 nachtjes en dan zijn je ouders er. Yeahhhhh. Heb je vandaag nog gesprek op je werk?

Trouwens even een update tussendoor.
Ik heb nog steeds niks gehoord van mijn huis dus ga zo maar eens bellen!!!

Ik reageer maar een beetje om de beurt want ik doe geloof ik rare dingen met mn telefoon steeds. Er zit zo’n gekke Turk in de weg in mijn hoofd geloof ik, hahaha. Als ik eruit ben wat ik ermee aanmoet zal ik het met jullie delen :wink:
Maar ben nog in lichtelijk shocktoestand na zn gedrag van de laatste dagen, hahahaha.
En ik zag net een foto van hem op fb en ik dacht echt ā€œmijn manā€ ohhhhh erg he. Maar ik zie aan heel zn uitstraling gewoon dat hij beter in zn vel zit.
Ik weet nog niet wat ik met hem van plan ben hoor, maar dacht nu iedereen zo open is kan ik dat ook even kwijt hahaha

Via Wereldwijzer app

Summie: met jou en je askim komt het volledig, helemaal 100% goed, dat weet ik zeker!!!
Jullie zijn beide zo lief en begripvol, dus no worry’s.
En ja, ik begrijp je angsten omdat ik het herken, maar heb ik je al in een bp gestuurd :wink:
En gelukkig zijn wij hier en kunnen wij jou lieve woorden geven die jij zelf ook altijd voor iedereen over hebt. En jij verdient ook een dikke knuffel!!

En ja, die gekke Turk van mij is echt een gevalletje van alles of niets, hahahaha. Laat ik nou net zo zijn. Dus geloof dat daar het probleem ook zit hahahaha.
En ik doe mijn best om het rustig, neutraal en ontspannen te houden.
Maar ik had ook niet bepaald gedacht dat een foto van een molen een aanleiding voor hem
zou zijn om te zeggen dat we gaan trouwen hahahaa.

Kardelene en Milou: Ik ben vergeten wat ik ook alweer tegen jullie wilde zeggen. Sorry!!
Maar moet zo uitstappen (zit in de trein) en straks ga ik even helemaal teruglezen, dan weet ik het vast weer hahaha.

Geloof dat ik vandaag wel veel bij heb gedragen aan het vol krijgen van dit forum in record tempo.
Sorry

Via Wereldwijzer app

LadySide: Jeetje wat lees ik hier ook een afschuwelijk verhaal over jou. Meid ik begrijp je onzekerheid, vandaar dat ik juist denk dat het belangrijk is om rust in te bouwen en jezelf niet voor bij te hollen. Ga gewoon es rustig afwachten waar dit contact heen gaat? Waarom meteen teruggaan en bij hem in een huis overnachten? Denk jij dat je hem op die manier aan je bindt? Wees niet te makkelijk voor hem en laat hem moeite doen voor jou! Pas er alsjeblieft op dat jij niet te vlug gaat en jezelf voorbij loopt…

Tam: Thanks voor je lieve woorden! Jaaaaa jij gaat goed vandaag…met dit topic te vullen. Zeg maar eerlijk dat je gewoon snel een meeting in Side wil :wink: Ik zie het al voor me haha schoolreisje met zijn allen in het vliegtuig, zakje snoep mee haha…Volgens mij krijgen die arme Turkse mannen een hartverlamming van ons haha. Maar je bent goed bezig. Als je met die foto’s doorgaat zul jij er nog wel achterkomen dat er hele (grappige) gesprekken kunnen ontstaan…zo kreeg ik gister een foto van een leeg glas, heb ik hem terug geapped, ā€˜je kan van mij wel drinken krijgen, kom maar halen.’ Tis zo stom maar uiteindelijk hebben we wel de meeste lol…maar wat bv ook leuk is van die hele kleine gebaren, niet van die stukken tekst maar een simpel kusje (gewoon alleen een kusje of een zonnetje of een knipoog oid, tis een teken dat je aan hem dacht)…Ik heb askim ooit een familiefoto gestuurd (= een stel koeien in de wei). En het allerleukste is natuurlijk een selfie…ik hou niet van selfies te maken maar vind het super als ik verrast word met een selfie van askim. Ik hoop gewoon dat je leert plezier met hem te maken, je hoeft niet meteen de diepte in en over gevoelens enzo te praten…

Via Wereldwijzer app

LadySide: Die eerste zin in mijn bericht voor jouw klinkt misschien wat lullig… Maar ik bedoel jeetje wat een heftig verhaal…

Via Wereldwijzer app

haha summie, je hebt me door :wink: heb ik tenminste een geldig excuus om naar Side te gaan :stuck_out_tongue:
ja stel je voor, komen we daar aan met zn allen op het vliegveld, staan al die askims daar, hahaha.
Dan zeggen we dat we van een ontmoetingsforum zijn, meiden met een vriend in Turkije die het gezellig vinden om samen te reizen naar hun askims :wink: hahaha.
Echt geweldig, jullie foto verhalen, vooral met die koeien, whahaha.
Nou ja zoals ik al zei, die ban mij wil dus eerst trouwen en dat zei die met blije smileys, dus ja toen was het echt niet zo luchtig meer, hahaha.
maar ik zei ā€œhahaha, you’re funnyā€ en dat ik wel blij was om te zien dat hij zich weer goed voelt. Toen was het van o ha baby en nog van alles. Hij heeft me al sinds december/ januari geen baby meer genoemd en hij is ook helemaal niet zo van praten over trouwen.
Maar ik ga wel weer andere foto’s bedenken hahaha.
Nu heb ik nog steeds niet alles teruggelezen…

Via Wereldwijzer app

forum verlaten

1 like

Nouu… ik weet het even niet meer… zit er best doorheen!
Dokters hier staan voor een raadsel! Moest weer met me medicatie beginnen met allergie pillen erbij… de medicijnen hebben nog niks geholpen en dat zorgt voor grote zorgen!
Mocht ik nu binnen drie dagen geen verbetering hebben zal ik een aantal nachten in het ziekenhuis in Antalya doorbrengen waar ze me dan helemaal gaan onderzoeken…

Ik ben daar best angstig voor moet ik zeggen… ik heb een hekel aan ziekenhuizen maar dat ik nu misschien moet overnachten in een vreemd ziekenhuis waar ik de doktoren waarschijnlijk amper zal begrijpen zonder askim… oohh ik moet er niet over denken!

Ik ben heel ego de laatste tijd en dat spijt me :frowning: ik hou t allemaal nie zo goed bij hier lezen op me scherm doet erg pijn!

Mag ik 1 verzoekje doen?
Alsjeblieft stuur goede wensen mijn kant op dat de medicatie aan slaat en ik over drie dagen mijn oog weer open kan doen en minder pijn heb!

Hoop dat jullie allemaal verliefd en gelukkig zijn en blijven! Dikke knuffs voor iedereen :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

forum verlaten

Miss nee ben niet uitgeschreven! Vond ik voor de eerste keer dat ik langere tijd weg ben niet echt handig je weet nooit hoe t loopt! Wat dan :slight_smile:

Dankje!! En wat fijn dat jij weer beter bent!

Via Wereldwijzer app

forum verlaten

Tam: Ik stel voor Robert ten Brink in te schakelen…hahahha ideaal voor All you need is love… Het word dan vast een kijkcijferrecord haha. En dan onderweg in het vliegtuig het spelletje met kaartjes doen…welke askim hoor bij welke meid haha…Leuk dat je door gaat met foto’s… En misschien is dat praten van hem over trouwen wel een manier om te zeggen ik vind je leuk…Heb je trouwens nog wat gehoord van je huis?

Miss: Wowwww dat is goed nieuws, gerechtigheid!!! Hopelijk dat het dan straks ook echt afgesloten kan worden enne fijn dat je weer beter bent!!!

LBDS: Ach meisie wat een narigheid…Een hele dikke knuffel voor jouw!!! Oooh ik hoop dat het snel weer beter met je gaat!!! Heel veel beterschap!!!

LadySide: Effe voor duidelijkheid, mocht mijn boodschap wat te heftig overgekomen zijn, zo is het niet bedoeld :wink:

forum verlaten

Meiden wat gaan jullie enorm snel!!! Jullie hebben wel heel vin zin in een feestje hahahah.
Ik heb tussen door wel iedere keer even gelezen, maar ik hoop dat ik morgen even tijd heb om alles goed te lezen en te reageren.
Ben nu op, dus duik lekker mn bedje in. Morgen schoonmaken bij de muziek en dan echt weekend. Wat ben ik er aan toe zeg. Hahahah Heerlijk om weer aan het werk te zijn maar ook heerlijk om nu weer even lekker 3 dagen vrij te zijn :slight_smile:

Fijne avond meiden!

Hier zijn we weer vervelende app

Summie heb vandaag askim kunnen bellen maar pas in de avond hij heeft het erg druk alles gaat stuk in het hotel en op dit moment is hij al uren aan het proberen de thermostaat te maken geen warm water Im het hotel. Het maakt niet uit summie je moet niet alles vertellen en zeker niet als je je er niet goed bij voeld
Ik hoop dat je je toch kan open stellen voor je askim en hem kan laten bewijzen dat hij je echt graag ziet en een goede jongen voor je is.

Kardelen ik ben idd al bijna een jaar samen alleen vind mijn pap nog steeds dat het niet gaat lukken al moet ik zeggen dat hij vandaag heel vriendelijk was tegen mij net of er was niks gebeurd de afgelopen 2 dagen…

Tam hoe is het met je huisje Had je nu al wat gehoord? heb.jij een askim of bijna omdat ik precies tegen kwam als je zeker was wij het snel te weten zouden komen???

Sevimli kben benieuwd hoe is het. Daar?

Miss wat leuk te horen dat je weer beter bent hoe gaat het voor de rest met je? ik hoop dat we snel goed nieuws van je krijgen wel fijn te horen dat je er toch een goed gevoel over Had kduim voor je mee :slight_smile:

Lbdss jeetje meid het houd daar niet op ik hoop dat je medicijnen snel aanslaan en dat je snel weer beter bent ik duim alvast voor je mee hopelijk moet je niet in het ziekenhuis over nachten

Kida hoe was je avond? voel je je al wat beter?

Ladyside volg je gevoel als je bij hem kan logeren ga ervoor je gaat mss maar 5 dagen hem kunnen zien maar het zijn wel dagen die je met hem kan spenderen en waar je hem beter door kan leren kennen… Ik ben erg benieuwd maar het lijkt me echt een charmeur hĆØhĆØ :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Littleone: Dus je askim veel werk… Ik zou bijna zeggen moet ik askim effe langs je askim sturen misschien kan hij hem een handje helpen hahahaha. Maar ja zo werkt t niet hahaha. Maar jouw askim wel helemaal happy dat je straks komt? En jij vandaag leuk gewerkt?

Miloutjuhhh: Begrijpelijk dat je toe bent aan weekend :wink: En maandag ook lekker vrij? Dan zou ik zeggen lekker relaxen meid… Je hebt t verdiend!!! :slight_smile:

Miss: Was jij aanwezig bij de rechtzaak? Kon je er wat van volgen? Super dat die ex-baas zakte dus flink door het ijs! :slight_smile:

Nou ik heb voor vandaag hier wel weer genoeg het forum vervuild…Slaap lekker meiden!!

Via Wereldwijzer app

@Lbdss heel veel beterschap! Ik duim mee voor je.

Fijn om te lezen dat er zoveel liefde in de lucht hangt.

Hier ook! Ik heb het nog niet aan askim durven vertellen van schoonbroer.
Hij wil dat ik binnen een maand naar hem toe kom en ik heb besloten om het hem te vertellen als ik hem zie. We kunnen dan beter communiceren dan steeds over de app.
Ik heb wel duidelijk gevraagd aan hem hoe zijn familie over onze relatie denkt en hij zegt ze vinden jou zo lief en mooi. Ze wensen ons alle liefde van de wereld.
Fijn om te horen :).

Omdat ik het toch niet helemaal vertrouwde (door schoonbroer), heb ik (heel flauw) een restje gedaan op askim. Hij heeft nergens op gereageerd, dus ik weet nu dat ik hem kan vertrouwen.

Nog een update; mijn zus heeft aangifte gedaan tegen schoonbroer. Ze moet nu die 2 mannen vinden aan wie ze ā€œverkochtā€ is en pas dan kunnen ze er iets tegen doen.
Er werd tegen haar gezegd dat ze ten slotte oud en wijs genoeg is om te bepalen met wie ze omgaat.

Fijn paasweekend dames.

Via Wereldwijzer app

miss: fijn dat je weer beter bent en super verloop van de rechtszaak!!! Krijgen jullie in Juli ook de uitkomst gelijk? Echt mooi dat die man (was dat zn baas) zichzelf verraadde tijdens het verhoor :wink:

LBDS: :frowning: :frowning: :frowning: wat een ellende allemasl voor jou zeg. Ik ga voor je duimen dat het heel snel wat beter gaat, snap dat je daar niet in het ziekenhuis wilt verblijven.
En het geeft niet als je niet op ons kan reageren, beloof alleen dat je ons op de hoogte houdt :wink:

Milou: heerlijk voelt dat he om vrij te zijn na een drukke werkweek :slight_smile: ik zou zeggen doe het lekker rustig aan!!!

Via Wereldwijzer app