Sorry dat ik steeds in gedeeltes update, maar als mn verhaal langer is via de app dan plastst die het steeds niet.
Littleone: vervelend dat je askim het steeds zo druk heeft en je jem weinig kan spreken. Hoop voor jou dat hij het wat rustiger heeft als je daar bent.
Lastig met je vader hoor. Het is fijn dat hij nu lief doet, maar waarschijnlijk als het over je askim gaat hebben jullie weer hetzelfde probleem. Al zou het mooi zijn als hij eens zou gaam bijdraaien.
Ik heb/ had nog steeds dezelfde askim, alleen leek het over te zijn na Februari, maar de laatste dagen is die volgens mij in de buurt van die roze wolk van de andere askims gekomen, hahaha. Want nu moet ik ineens komen en heeft hij het over trouwen enzo.
En ik weet nog even niet wat ik met hem aanmoet eigenlijk.
Summie: Heb je Robert al een mail gestuurd vind het namelijk een briljant plan , haha. En dan kan hij gelijk zorgen dat de askims van Egwene en Kardelene erbij kunnen zijn
Volgens mij weet (ik weet even niet hoe ik hem nu moet noemen hahaha) mijn gekke Turk zelf niet precies wat hij nou moet zeggen ofzo, hahaha. Maar we gaan wel zien hoe het verder gaatā¦
Ik weet trouwens nog steeds niks van mn huisje!!! Wil het ondertussen wel eens weten eigenlijk.
Kikiek: wat is een restje gedaan op askim??
Ik snap wel dat het makkelijker is om het face to face met hem te bespreken! !!
@summie; ik neem aan dat je het verhaal over ex bedoelde? Tja heb het ondertussen verwerkt, maar ben daardoor een stuk wantrouwiger geworden tegenover mannen.
Ik denk zeker niet dat ik een man aan mij bind als het allemaal snel gaat. Maar voor mij is het wel belangrijk om iemand snel weer te kunnen zien, zodat ik niet een half jaar ga zitten wachten tot ik een man weer kan zien na een 1e keer. Zo kan het voor beide duidelijk worden of het echt iets is of dat het alleen maar voor een vakantie was. Anders ga ik alleen maar voooruitkijken en het een half jaar mooier maken dan het misschien wel was en valt het dan opeens heel erg tegen. Vandaar dat ik misschien iets te snel wil gaan⦠ik hou van duidelijkheid voor mezelf
Maar je bericht kwam niet te heftig over hoor. Vind dat je hier gewoon moet kunnen zeggen wat je wilt no hard feelings!
@miss1993 mijn reisje kreeg idd een heeeel andere wending en ik probeer volop te genieten.
Goed nieuws dus over de rechtszaak! Fijn!!!
@lbdss dikke knuffel voor jou en mijn duimen draaien voor jou! Dat dat ziekenhuis maar gewoon zonder jou gezelschap mag doen! Hoop dat je je snel beter voelt, en dat het bezoek van je ouders je misschien een stukje beter laat voelen!
@littleone dank voor je woorden! Ik ben ook erg benieuwd waar dit heen zal gaan! En het is idd wel een charmeur! Zo fijn om dagelijks contact te hebben, ook al is het via fb en viber chat⦠binnenkort maar es skypen
@ kikiek het blijft een rot situatie met je schoonbroer. Hoe denkt je zus die 2 mannen te gaan vinden? Wat een rare reactie die ze kreeg zeg! Zei de politie dat??
Dus jouw askim weet niets van de praktijken⦠lastig om alles te verzwijgen voor hem, maar als het goed is kun je hem bijna weer zien! En alles rustig met hem bespreken.
'Lieve Robert,
Verlang jij ook zo naar een kijkcijferrecord met je programma All you need is love? Jaaa? Super, dan hebben wij heel goed nieuws voor je!!! Wij zijn een stel hele leuke meiden die jou daar heel graag bij willen helpen.
Wij zijn allemaal voor de charmes van een Turkse man gevallen. Nee Robert, geen zorgen, elke meid heeft haar eigen askim
En wat lijkt het ons nou geweldig om samen met jouw, want ja jij bent toch echt de enige echte Mister Love, naar Side te gaan om onze grote liefdes gezamenlijk te ontmoeten.
We weten dat het een grote klus gaat worden, er zijn namelijk een stel askims in het leger maar ook askims die uit de hele andere kant van Turkije komen. Vandaar dat wij ook jouw hulp vragen en wij vinden dat je ook wel wat mag doen voor een kijkcijferrecord. In ruil smijten wij en onze askims al onze charmes in de strijd voor een kijkcijferrecord⦠En Robert ik kan je vertellen onze Turkse mannen hebben wel heel veel charmes in zich
Wij zijn er van overtuigd dat dit voor alle partijen een hele goede deal is!!! Hopelijk ben jij daarvan ook overtuigd.
Heel veel liefs,
De meiden van het Turkse liefdeskletstopicā
Een beetje heel erg flauw⦠I know⦠Fijne dag meiden⦠ik zal effe paaseieren zoeken met mijn nichtjesā¦Toedeledokieeee
Summie: whahahahahahahahha. Geweldig!!! Ik vind dat je hem echt naar Robert moet sturen, hahahahaha.
Zou toch eigenlijk wel echt leuk zijn he
Veel plezier met paaseieren zoekn vandaag.
Ik ga de markt afstruinen, op zoek naar leuke kleding vooral Robert natuurlijk aan mijn deur staat
Haha wat een leuke plannen een meeting in Side?
Summie ik zeg opsturen naar Robbert haha! Dan kom ik ook even gluren met me askim
Ik heb trouwens wel eens geschreven naar mister Robbert en dan krijg je formulieren terug die je in moet vullen met fotos etc etc! Vond ik teveel werk
Heb soort van goed nieuws denk ik! Me oog is iets open gegaan! Gister wel heel hard me hoofd gestoten mja⦠das niet t ergste wat er gebeurt is denk k haha! Wel nog heeeel veel pijn en duizelig! Maar als me oog open gaat zie ik er in elk geval niet meer ziek uit en betekent dat ik herstellende ben! Askim belt steeds op de tijden dat ik me medicatie in moet nemen om te controleren of ik het wel echt doe haha!
Me ouders hebben 30kg voor mij gepakt! Oeps!! Morgen zijn ze er!!! Heb er zo zin in!
Tam: Hoe is het met jouw en je gekke Turk? Hahah jij met het schrijven n.a.v. mijn brief al meteen van de mikā¦maar heb je nog wat leuke kleding gescoord?
Miloutjuhh: Als het goed is heb jij nu eindelijk welverdiend weekendā¦Geniet ervan en ik hoop dat je even wat lekker bijtanken kanā¦
LBDS: Oh wat fijn dat het een beetje beter gaat! Oh ik hoop zo dat het beter met je zal blijven gaan! En meid heerlijk dat je ouders straks bij je zijn! Ik hoop dat je veel plezier met ze mag hebben en dat het snel beter met je gaat!!!
Kikiek: Ik blijf het een heftig verhaal vinden en weet eigenlijk niet zo goed wat ik er meer van zeggen moet, sorry.
Update van mij: Vanmiddag paaseieren gezocht, ach mijn jongste nichtje was helemaal bang voor de paashaas (bijna 2) maar uiteindelijk heb ik toch samen met haar paaseitjes gezocht en niet onbelangrijk gevonden Later nog even gezellig met mijn zus en mijn 2 nichtjes de stad in geweest om een ijsje te kopen en te genieten van het heerlijke weerā¦
Summie: Ach, we kunnen Robert ook een link sturen natuurlijk, al vind ik je email nog steeds erg goed!!!
Ja, ik ben geslaagd (2 jurkjes, 2 broeken, legging, een rokje en 2 shirtjes gekocht) en (geinspireerd door jou) ik wilde graag mijn nieuwe jurkje showen aan die gekke Turk van mij, hahahaha.
Dus mn jurkje aangetrokken en een foto gemaakt. Geloof dat hij het wel leuk vond
Volgens mij heeft hij ergens onderweg naar Side ook heel hard zijn hoofd gestoten, hij is zo anders nu, zoveel relaxter. We hebben nog gebeld en voor het eerst sinds we elkaar kennen echt een normaal, leuk, gezellig gesprek gehad en met echte interesse naar elkaar geluisterd
Hij vindt een huis kopen voor mij belangrijk, dus als hij me later pas kan zien is dat niet erg, want hij is en blijft toch waar hij is en hij heeft het zoooo druk met werken dat hij nu geen tijd voor mij kan maken en hij wilt wel tijd voor me hebben als ik er ben.
Hij vroeg ook 3 keer hoe het met me gaat en zei dat hij perse vanavond nog met me wilt appen of fben!!!
Ik voelde en hoorde ook aan hem dat hij een stuk van de boosheid die hij in zich had achter zich heeft gelaten.
En ik, ik voel me eigenlijk heel rustig, relaxed en happy
En die ene foto van hem⦠zucht, hij is daar echt sexy, hahahaha.
Gelukkig heeft je nichtje toch samen met jou paaseitjes gevonden
En het was zeker lekker weer om een ijsje te eten.
Hoe is het nu met jou?
Nog fijn met je askim kunnen praten?
LBDS: eindelijk een klein beetje vooruitgang voor jou, hoop heel erg dat je vooruit blijft gaan en vanaf morgen heerlijk kunt gaan genieten met je ouders
Tam: Uuuhhh hij heeft zijn hoofs gestoten? En jij toevallig niet hahaha? Bij jouw is er ook een hele innerlijke verandering gaande mevrouw Leuk dat je hem je nieuwe kleding hebt laten zien (en natuurlijk vind hij het leuk om een foto van jouw te krijgen!!!) Grappig wat je zegt over zijn foto dat hij sexy isā¦ik had het er ooit met askim over en die zei toen tegen mij: āHeb jij er weleens aangedacht dat jij voor mij sexy bent?ā Uuhhh nee dat had ik nou nog nooit bedacht hahaha. Oh ja en wat leuk en lief trouwens om te horen dat ik zoveel positieve invloed heb gehad op jouw Mocht er ooit een huwelijk komen⦠Dan weet je het nu bij deze ik wil eregast zijn hahahaha. Ik heb askim vanmiddag een selfie van mijn nichtjes en mij gestuurd (en inmiddels weet ik dat askim dan helemaal wegsmelt om mij te zien met 2 van die mooie blonde meisjes) en ik heb lekker geskyped met hem. Ik merk dat op de achtergrond het dippie er nog wel is maar minder overheersendā¦
Nog n uur en dan zijn me ouders in Side!!! Ik was gister zo hyper askim wist niet wat hem overkwam hihi! Vooral na twee weken zo duf geweest te zijn schrok hij heel erg van me energie! Ookal duurde dat maar een paar minuten hihi!
Ga straks richting het strand van het hotel daar heb ik met me ouders afgesproken! Askim werkt op het strand vandaag dus ga ik lekker daar zitten tot ze er zijn!!!