Het Turkse Liefdeskletstopic: Deel 98!!!!! :-)

Fijne paasdagen allemaal, veel plezier met eieren zoeken :smiley:

LBDS: laat je maar lekker verzorgen door je ouders :wink:

Via Wereldwijzer app

@Summie, ik snap dat het bezorgdheid is, en vind het lief van je! :slight_smile:
Ik zal zo es een update erin gooien over de charmes van askim!
Zo te lezen heb jij gister een leuke middag gehad met je nichtjes en je zus! Heerlijk ff genieten van die 2 kleintjes en het mooie weer :slight_smile:

@ Tam, volgens mij hebben jullie idd beide je hoofd gestoten :wink: Of is het het mooie weer dat alle kriebels weer boven brengt? Ik vind het in ieder geval super voor je dat je weer zo heerlijk positief met hem bezig bent, én hij natuurlijk met jou! Doe wat je hart je ingeeft meis!
Summie en ik schuiven wel een stukje op hoor op die roze wolk :wink:

Al vrees ik dat mijn wolk bijna te klein is :wink: Ik weet gewoon niet wat me allemaal overkomt sinds ik askim heb leren kennen!
Om de zoveel uur een berichtje, met (lekker makkelijk) alle lieve emoticonnetjes die er te vinden zijn op Viber.
Gistermiddag had ik het wel even zwaar… was even gaan slapen en tussendoor zó raar wakker geworden. Was er heilig van overtuigd dat ik in Side was, en uit bed moest en met hem had afgesproken. Het duurde echt ff een paar minuten voor ik het besef had dat ik in mijn eigen bed lag en niet dicht bij askim :frowning:
'sAvonds gezellig naar een salsafeestje, waar de cdpresentatie was van een salsaband en daar speelt een vriend van mij in dus ik moest heen. Eindelijk weer even lekker gedanst :slight_smile:
Had askim nog ff een foto gestuurd toen ik daar was, van hoe ik er die avond uit zag. En hij wilde me gelijk zien op skype… dus ik naar buiten en daar even gezellig voor het eerst sinds ik terug ben hem weer gezien en gesproken :smiley:
Bij thuiskomst nog weer geskyped en voor we het wisten was het 2,5 uur later! Dus ik ben met een grote glimlach gaan slapen en ook zo weer opgestaan :slight_smile: Het voelt echt zoooo heerlijk!
Hij blijkt zijn familie te hebben verteld over mij, zijn vrienden ook en gezegd dat we gaan trouwen… nouuuuu, dat trouwen vind ik dan weer iets te snel hoor haha! Maar hij blijft me maar vertellen hoe zeker hij van mij is, dat ie met mij oud wil worden en een gezin wil. Aaaww smelt!
Ik zweef nog even door op die roze wolk als jullie het niet erg vinden :wink: (ook als jullie het wél erg vinden trouwens) :stuck_out_tongue:

Iedereen een fijn paasweekend!!

Ooooooh askim heeft mijn moeder op FB uitgenodigd! Ik dacht dat hij een geintje maakte, maar nee… het is echt waar!

Via Wereldwijzer app

***26-04 Egwene :turkey: Belek 6 nachtjes
27-04 Kardelen :turkey: Iskendur 7 nachtjes
29-05 Yavrum1 :turkey: Antalya 39 nachtjes
02-06 Miloutjuhh :NETHERLAN Apeldoorn 43 nachtjes
27-06 Littleone :turkey: Marmaris 69 nachtjes
22-07 Sevimli :turkey: Bodrum-Gümbet 92 nachtjes
08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 110 nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 116 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 146 nachtjes[/SIZE][/font]

******BACK AT

Egwene 25-04
Sevimli 27-04
Kardelen 02-05
Egwene 03-05
Yavrum1 02-06
Littleone 12-07
Sevimli 02-08
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09***

***- BIRTHDAY’S.

18-05 Sevimli
16-06 Littleone
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Cindyyy: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Sevimli : 1 augustus 2012
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013

Via Wereldwijzer app

Hallo lieve meiden,

Iedereen een leuke paasdag gehad?
Ik hoop dat ik het met het lijstje allemaal goed heb gedaan. Moest een eind zoeken om het vorige lijstje te vinden hahaha.

Ik heb alles gelezen maar een update zit er ff niet in.
Ben aan het bijkomen van deze werkweek hahaha. Ging best goed alleen donderdag was een ramp. Alles wat mis kon gaan, ging ook mis. Gelukkig was vrijdag weer een betere dag :slight_smile:
Vandaag gezellig gaan brunchen met de familie. Morgen een dagje lekker niks :slight_smile:

Fijne avond meiden.

Via Wereldwijzer app

Aaahw LadySide je zit echt goed op je roze wolk! Ik ben zo blij voor je dat hij je aandacht geeft! Niet zoals die andere meneer! Eindelijk de aandacht die je verdirnt en een askim die wat losser is! Ochhhh zo heerlijk voor je!! Hoop echt dat dit allemaal gewoon goed gaat en dat je de man krijgt die je verdient!

Oohh trouwens mijn askim vroeg gister nog naar je hihi! Hij vroeg zich af hoe het ging met deze man enzo! (Hij heeft de kriebels en is bang dat die slecht is blablabla!) Hij was erg blij voor je en ook een beetje bezorgt hihi! Heb m verteld dat het allemaal goed gaat en dat t een aardige en leuke man is :slight_smile:

Weerzien met me ouders was heerlijk! Ik zat in de bus opweg naar het strand en toen zag ik ze vanuit de bus al lopen! Toen uit de bus gestapt en naar ze toe gegaan! Me askim gaf me moeder de traditionele VIER zoenen! (Heb hem toch echt verteld dat wij er drie geven maar askim maakte er vier van voor me moeder haha!) En hij schrok nogal toen me vader hem opeens beetpakte en een knuffel gaf!

Via Wereldwijzer app

Goedemorgen

Sorry meiden ik zou gaan updaten maar het lukt me niet
Mijn moeder is nl opgenomen in het ziekenhuis (longpatient) ze heeft het zo benauwd en hoge koorts :frowning:
Zodra wat rustiger is ga ik ff updaten
Fijne 2de paasdag allemaal

Via Wereldwijzer app

Sterkte met je moeders tamare082! :kiss:

Via Wereldwijzer app

Tam sterkte met je moeder

Ladyside wat vond je mam van zijn verzoek? weet je al of je gaat?

Miloutjuh wat heb jij toch een lieve askim kom wat super lieve woordjes op fb tegen * smelt * hèhè

Hier gaat het weer geweldig mama en papa zeggen bijna het hele weekend al niets tegen me zijn weer boos dus ben gister erg lang bij de broer van askim geweest daar was het gelukkig erg gezellig… Askim heeft al iets meer tijd gehad en word weer overrompelt door de liefste woordjes

Via Wereldwijzer app

***26-04 Egwene :turkey: Belek 5 nachtjes
27-04 Kardelen :turkey: Iskendur 6 nachtjes
29-05 Yavrum1 :turkey: Antalya 38 nachtjes
02-06 Miloutjuhh :NETHERLAN Apeldoorn 42 nachtjes
27-06 Littleone :turkey: Marmaris 68 nachtjes
22-07 Sevimli :turkey: Bodrum-Gümbet 91 nachtjes
08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 109 nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 115 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 145 nachtjes[/SIZE][/font]

******BACK AT

Egwene 25-04
Sevimli 27-04
Kardelen 02-05
Egwene 03-05
Yavrum1 02-06
Littleone 12-07
Sevimli 02-08
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09***

***- BIRTHDAY’S.

18-05 Sevimli
16-06 Littleone
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Cindyyy: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Sevimli : 1 augustus 2012
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013

Via Wereldwijzer app

Lbdss aaaah wat lief van je askim!! Tot nu toe kun je hem geruststellen en is ie goed voor me :slight_smile:
Heerlijk dat je je ouders weer om je heen hebt! Hoe gata het ondertussen met je oog en met jezelf??

@tamara, geen sorry hoor! Sterkte met je moeder, hoop dat het snel weer wat beter met haar gaat.

@Littleone mijn moeder vond het een beetje raar denk ik, ze vroeg ook wat ze ermee moest haha! Ik heb gezegd dat ze maar moest accepteren :slight_smile: enne, ik ga zeker naar hem toe! Het voelt zoveel beter als MisterSide en daar ben ik vorig jaar ook zo snel naar terug gegaan. Dus dit kan alleen maar beter uitpakken :slight_smile:
Rot dat je ouders je doodzwijgen! Zo jammer dat ze niet accepteren dat jij gelukkig bent met je askim. Wel fijn dat je bij de broer van askim terecht kunt. Heeft hij een gezin daar en woont ie bij jou in de buurt?

Ooh en ben het met Littleone eens Miloutjuhh. Wat een ontzettende lieve dingen gaan er over en weer op Facebook!!

Via Wereldwijzer app

LadySide: Haha geweldig dat hij kennis heeft gemaakt met zijn ‘schoonmoeder’ :slight_smile: Begrijpelijk dat het je moeder wat overrompeld… Maar hebben ze ook al met elkaar gesproken? Heerlijk om te horen dat het zo leuk tussen jullie gaat…Geniet er maar lekker van!!! Wat jij schreef over die droom, afschuwelijk hè, ik heb dat laatst ook gehad en ik was echt overtuigd dat askim naast me lag en wat voelde ik me vervolgens alleen haha.

Miloutjuhh: Ik hoop dat jij vandaag een heerlijke relax dag hebt… Lekker bijtanken en dingen doen waar jij zin in hebt :wink:

Tamara: Hey meid daar hoef je geen sorry voor te zeggen…Hoe is het nu met je moeder? Ik hoop dat het snel weer wat beter met haar gaat! Sterkte!!!

Lbds: Hahaha geweldig 4 zoenen, ach ja je moet toch wat doen om indruk op je schoonmoeder te maken :wink: Zo te lezen klink je veel opgewekter nu jij lekker je ouders om je heen hebt. Hoe is het verder met je?

Litleone: Ach meisie, Tsja sorry daar kom ik weer aanzetten, allereerst een hele dikke knuffel voor jou!!! Wat afschuwelijk en pijnlijk voor je dat je ouders zo met je om gaan. Heel dubbelzinnig dat ze het ene moment aangeven je naar het vliegveld te willen brengen en het andere moment geen woord met je delen. Zou je het durven te zeggen tegen hun dat het je verdrietig maakt? Wel heel bijzonder dat je zoveel steun bij de familie van je askim vind.

Update van mij: Ik heb gister een hele gezellige dag gehad met mijn familie. Genoten van het heerlijke weer en lekker plezier gehad met mijn nichtjes en neefjes. Tegelijkertijd zat mijn koppie gister echt wel regelmatig effe in Turkije…In Turkije vieren ze dan wel niet Pasen maar ik kreeg gister wel een foto van askim met de paashaas…:slight_smile: Gisteravond nog langs een vriendin en haar man geweest. Askim had gevraagd of ik hem wilde appen als ik weer thuis was. Het werd een latertje ik was 1uur thuis maar askim kon dat niet echt waarderen. Verder ik voor vandaag nog geen plannen, lekker relaxen en bijtanken.

Via Wereldwijzer app

Puff, aan mijn goede voornemens om hier regelmatiger te updaten, heb ik me spijtig genoeg niet kunnen houden. Ik heb vorige week zo slecht geslapen dat ik na het werk geen fut meer had om nog maar iets te doen.
Zaterdag twee babysitts gehad, in totaal 12 uur gebabysitt, dus ook niet echt de tijd gevonden, maar wel weer goed verdiend. :slight_smile:

Ik heb het sporten en diëten de afgelopen weken telkens maar uitgesteld tot volgende maandag en dan weer volgende maandag, maar vandaag dan toch eindelijk begonnen. Heb online een loopschema opgesteld, omdat ik het fitnessen zo beu ben. Zou deze week 3 keer 1 km moeten lopen binnen de 9min47 sec. en heb het vandaag op 8 min. 55 sec. gedaan, maar ben nog altijd aan het bekomen. :tongue: Amaai, hoe hard kan je conditie toch achteruit gaan op 3 maanden! :frowning: Maar ja, ik ga doorzetten, want voel na één keer al dat ik al weer meer energie heb. Overmorgen terug 1 km, maar dan iets trager. :tongue:
Een paar dagen geleden nog even met ex-askim gesproken en heeft me zo’n deugd gedaan. Sindsdien heb ik pas echt het gevoel dat dit hoofdstuk afgesloten is. We kunnen nog altijd goed babbelen met elkaar, maar het is duidelijk dat we geen van beiden nog een relatie samen willen. Hij zei dat ik een goede jongen moest vinden en kindjes krijgen. :hihi:

Hallo meiden,

@littleone en ladyside, ja askim heeft last van lente kriebels denk ik, want ook op whats app krijg ik allemaal super lieve berichtjes hihihi.

@lbdss wat fijn dat je ouders er nu zijn! Geniet er van meid. En laat je maar goed door ze verzorgen :wink:

@Tamara sterkte meid! Hoop dat het snel beter gaat met je moeder en ze weer naar huis mag.

@littleone knuffel voor jou meid. Wat vervelend dat het nu weer zo gaat tussen jou en je ouders. Gelukkig heb je wel een gezellige dag bij askim zijn broer gehad.

@ladyside jij zit echt heerlijk daar op je roze wolk :wink: wat fijn dat het contact nu zo’n stuk beter gaat dan met misterside!

@summie ik geniet er zeker van :wink: gewoon lekker relaxed :slight_smile: jij een gezellige dag gehad met familie en vrienden gisteren. Waarom kon je askim dat niet waarderen? 1 uur valt toch nog goed mee?

@yavrum succes met het hardlopen meid. Fijn dat het nu echt als een gesloten hoofdstuk voelt. Dan kan je verder met je eigen leventje en wie weet wat voor leuke man daar in past :wink: hoe is het eigenlijk afgelopen met dat huisje dat je zo leuk vond? Of heb ik daar overheen gelezen?

Ik geniet lekker van mn dag film kijken en haken heerlijk :))) verder weinig te melden.

Via Wereldwijzer app

Yavrum: Ik hoop dat je goede voornemen van diëten en sporten wel lukt… Oooh maar wat je schrijft het is zo herkenbaar! Vorig jaar was ik 5kilo lichter (ik probeer me er niet te druk over te maken, maar inwendig doe ik dat wel hahaha) ik probeer nu toch alle dagen 30minuten in beweging (niet heel intensief) te zijn om zo rustig mijn conditie weer op te bouwen. Heel veel succes! En fijn om te lezen dat je het hoofdstuk hebt kunnen afsluiten en dat jullie zo te horen goed uit elkaar zijn gegaan.

Miloutjuhh: Wat leuk dat je askim lentekriebels heeft!!! En begint het bij jouw ook al wat te kriebelen? Ik zou zeggen, geniet er lekker van je hebt het verdiend! Askim vond het niet leuk dat ik midden in de nacht in de auto nog onderweg was. Hij vind dat ik teveel risico neem. En dat liet hij effe goed merken, wat mij weer irriteerde omdat ik mij eigenlijk wel een beetje een klein kind voelde dat gecorrigeerd werd. Dus daar was effe wat wrijving. Maar ik moet ook zeggen ik ben de laatste maanden weinig avonden weg geweest, dus askim is het ook niet gewend van mij.

Via Wereldwijzer app

Yavrum ik hoop dat je het kan volhouden ik doe met je mee :wink:

Summie dank je voor de knuffel de sfeer is niet aangenaam maar met mij gaat het nog goed hoor ik heb nog wel steun van anderen al geven hun mij de moed dat ik het zo niet kan volhouden en er onder door ga gaan…
Leuk te horen dat je een gezellige dag hebt gehad met je familie… Jammer dat je askim het niet kon waarderen dat je zo laat thuis was

Miloutjuh echt leuk om al die lieve dingen tegen te komen van je askim en te horen dat hij het op WhatsApp ook doet super lief wat ben je aan het haken?

Via Wereldwijzer app

Hallo

Kida1/Summie/Ladyside/Littleone… Dank jullie wel meiden
Het gaat helaas nog noet goed met haar…ze ligt nog aan de zuurstof en de koorts zakt niet
Zo zielig gewoon en vreselijk om me moeder zo te zien

Ik duik me bed zo in ben kapot, nog even gtst en cel blok h en dan is het mooi geweest

Zou iemand mij nóg in het lijstje kunnen zetten 23 mei tot 8 juni maar Istanbul
Dank je

Fijne avond

Via Wereldwijzer app

Oh sorry Miloutjuhh ook jij bedankt
Xx

Via Wereldwijzer app

Hoi meiden.
Zo ik heb een weekendje werken achter de rug. Pff ben echt moe. Lig nu lekker met me laptop op bed dus tijd voor een update!

Haha summie ik moest echt lachen om je ‘brief’ naar Robert ten brink! Ik zou ook zeggen versturen!!

Tam: wat fijn dat het tussen jou en ‘askim’(?) nu een stuk relaxed gaat dan toen je daar in Side was. Misschien lag dat ook wel aan het feit dat hij toen ziek was… Mijn askim is soms ook niet te genieten als ik moe of ziekig is. Meid ik zou zeggen geniet er gewoon lekker van en wie weet komt het toch nog goed tussen jullie. Ik zeg altijd: als twee mensen echt voor elkaar bestemd zijn, komen ze uiteindelijk wel weer bij elkaar!

Ladyside: En natuurlijk voor jou ook: geniet lekker van de aandacht! Hij toont zoveel meer belangstelling voor jou dan Misterside deed.

LBDS: meid wat fijn dat je ouders er zijn! Even lekker ontspannen. Geniet ervan! Hoelang blijven ze?

Tamara: heel erg veel sterkte voor je moeder toegewenst.

Yavrum: Jij goed begonnen met sporten dus. Haha ik heb altijd hetzelfde dat ik zeg, ik begin maandag maar het komt er nooit van. Fijn dat je het hoofdstuk nu echt heb kunnen afsluiten wat betreft ex-askim en dat jullie wel gewoon nog leuk met elkaar kunnen praten.

Pff ik dus heel het paasweekend gewerkt. Had vandaag verwacht niet te hoeven werken met die regen, maar was uiteindelijk nog best druk geworden! Morgen weer gewoon nog stage… Alleen het idee al dat ik vroeg moet opstaan maakt me moe haha. Mja gelukkig nog een paar dagen en dan ga ik naar askim! Kijk er echt naar uit hem weer te zien en ben ook best wel een beetje benieuwd hoe het zijn. Gelukkig heeft zijn broer een hotelletje voor ons gereserveerd dus dat gaat sowieso lekker relaxed zijn. Is toch anders dan bij zijn ouders in huis. Al denk ik wel dat we vaak bij zijn ouders zullen zijn. Maar heb die mensen ook al meer dan een jaar niet gezien, dus ook wel leuk om die weer te zien. Al vind ik het wel vervelend dat ik nog steeds niet goed Turks spreek… denk namelijk wel dat ze dat verwachten, omdat ik met askim zijn broer op Facebook soms wel in het Turks praat. Maar schrijven en lezen gaat zo veel makkelijker dan spreken en luisteren… Zo nog maar een beetje oefenen :slight_smile:
Askim weet trouwens ook waar hij naar toe gaat na deze vrije week. Hij gaat naar Van in het oosten van Turkije in de buurt van Iran/Irak. Op zich ligt Van verder van de grens van Iran en Irak dan zijn woonplaats van Syrie ligt, maar vind het toch wel een beetje spannend dat hij daar heen gaat. Iemand hier enig idee hoe de situatie daar is? Kan me herinneren dat iemand die hier in het verleden mee schreef een askim had die daar vandaan kwam. Weet alleen niet meer wie.

Littleone: Respect hoe je er mee omgaat, maar volgens mij ben je ook een hele sterke vrouw. Fijn dat je vanuit je omgeving wel steun krijgt maar ik kan indenken dat het niet leuk is dat je ouders zo moeilijk doen.

Tamara: Heel begrijpelijk dat je het verschrikkelijk vind om je moeder zo te zien. Ik hoop dat jij en je moeder vannacht allebei goed mogen slapen en dat het snel weer wat beter met je moeder mag gaan! Wat heeft ze eigenlijk precies een longontsteking of???

Kardelen: Jij dus een druk weekend gehad met werken! Ja meid je kunt inderdaad beginnen met aftellen nog even en je bent bij je askim :slight_smile: En meid ik zou mij geloof ik niet te druk maken over dat je Turks nog niet zo goed is, dat word je vast wel vergeven! En over Van… Die pipo waar ik ooit contact mee had kwam ook ergens uit die regio vandaan en als ik het mij goed herinner komen de askims van Pookie en Vanoek uit Van. Misschien zou je informatie bij hun in kunnen winnen. Wat ik van die provincie weet is dat er veel Koerden wonen, dat de winters erg koud zijn en dat het volgens mij flink armoediger is dan de stad waar je askim vandaan komt…