Het Turkse Liefdeskletstopic: Deel 98!!!!! :-)

Summie…
Dat hoop ik ook echt… ze zijn nog met allerlei onderzoeken bezig want de koorts wil niet zakken. . Ze d8 wel aan longontsteking maar is niet uit gesloten
Afwachten dus. .

Kardelen1
Dank je meid

Slaap lekker allemaal ik probeer wat slaap te pakken

Via Wereldwijzer app

Hoihoi,

@summie, ik heb zeker ook kriebels. Heb het de laatste dagen alleen best wel moeilijk met het missen.
Oja mijn askim vind het ook niet leuk als ik zo laat nog alleen naar huis moet. Maar heb hem duidelijk gemaakt dat ik dat altijd al deed en dat ik dat niet ga veranderen. Nu vraagt hij vaak wel stuur dan een berichtje voor je weg gaat en als je thuis bent.

@littleone ik ben met een vestje voor mn moeder bezig.

@Tamara slaap lekker meid! Hoop dat je moeder ook wat kan slapen en dat de koorts snel daalt.

@kardelen en werk weekend en meteen weer door met stage morgen. Maar ook aan het aftellen tot je naar je askim kunt. Wel lekker denk ik samen in een hotelletje. Ik versta Turks best wel goed maar lezen vind ik veel lastiger.

Zo ik ga ook lekker slapen. Morgen weer vroeg op.
Slaap lekker meiden.

Via Wereldwijzer app

Wat is het erg rustig hier…
Ik hoop dat alles in orde is met iedereen :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Miloutjuhh: Heerlijk meid die kriebels :slight_smile: tsja en juist dan ga je ook meer naar je askim verlangen. Kl*te gevoel. Nog niet stiekem een idee om misschien nog wat eerder effe richting Turkije te gaan? Hoe ging het werken vandaag? Oh en op zich begrijp ik askim zijn bezorgdheid wel hoor maar zijn reactie was gewoon niet leuk / te heftig.

Litleone: Inderdaad rustig hier… Hoe is ie? Heb jij nog wat leuks te vertellen??? Hihi

Via Wereldwijzer app

Neej niks leuks te vertellen morgen zware dag op het werk :frowning: achja volgende week moet ik maar drie dagen werken dus dat valt nog wel mee hoe ist met jou

Via Wereldwijzer app

Litleone: oh jakkes niks aan een zware dag… Ben je al stiekem aan het aftellen voor dat jij je askim weer ziet? Nog nachtelijk contact met hem gehad…Met mij gaat het wel goed, vanochtend gewerkt. En askim is wat met mij aan het dollen…:slight_smile: Ikke niet met hem hoor…hahaha zou niet durven…

LadySide: Hé meid jij he handen vol aan je Turkse spetter? ikke jouw hier missen… :stuck_out_tongue:

Via Wereldwijzer app

@littleone ja zeker rustig hier. He bah zware dag gehad. Volgende week maar 3 dagen dat is wel lekker :slight_smile:

@summie, stiekem heb ik wel gekeken om nog te gaan. Maar durf niet zo goed nog meer vakantie te vragen nu op het werk, net begonnen en al 4 weken gepland. Heb gekeken om met hemelvaart dan een lang weekend te gaan. Maar word alles bij elkaar best prijzig en ik zie askim bijna niet. En ik zou dan bij zijn ouders thuis slapen en als hij dan zoveel is werken vind ik dat niet echt prettig.
Werken ging wel oke. Nieuwe dienst dus ben nog niet snel genoeg maar ja daar kan ik weinig aan doen.
Hoe gaat het met jou met werken met je gezondheid?
Nee je askim dollen dat zou jij niet durven he hahaha

Sent from my MT15i using Wereldwijzer Reisforums mobile app

Summie ja hoor volop aan het aftellen en al inkopen aan het doen moet nog een fles wiskey hebben en mijn koffer maken en ben klaar om te gaan… nachtelijk.contact maar voort ook in de dag. Voortaan hèhè telkens als hij tijd heeft is hij mij aan het overspoelen met foto’s en lieve woordjes… en elke keer zegt hij nog zo veel weken nog zo veel dagen en nog zo veel uren :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Miloutjuhh: Ik begrijp je gevoel. Maar ga jij gewoon in de zomer 4 weken naar je askim? Ik wist wel dat je naar hem toe zou maar niet dat het voor 4 weken was…mare klinkt goed!!! Enne jouw askim nog steeds heerlijk flirterig? Hoe is het met zijn werk? Al een vaste plek? Logisch dat jij de routine in je werk nog niet hebt! Maar vind je het overigens wel wat leuk werk? Of heb je meer iets van dit is tijdelijk en ik kijk mooi verder om mij heen? Zelf ben ik heel erg aan het zoeken naar een goede balans tussen spanning en ontspanning. Ik moet gewoon niet teveel willen en niet vergeten waar ik vandaan kom en waar ik nu alweer sta. :slight_smile: Hahaha wat betreft dat dollen met askim…hij zei zojuist nog…denk er om of ik kom naar je toe… Nou jaaaa dat is toch een uitnodiging om verder te gaan :slight_smile: want ja hij is welkom hoor hahha

littleone Zoo jullie gaan effe gezellig samen in Turkije aan de borrel? Heb je verder ook een boodschappenlijstje van je askim gekregen? Ik had het er vorige week nog met askim over wat hij lekker vind enzo en dat hij er even over na moet denken wat ik voor spullen ik voor hem mee moet nemen uit Nederland (oooh en hij gaat mij nu echt verwensen nu ik dit op een openbaar forum schrijf hahhaha) zegt hij dat hij die Nederlandse limonade zo lekker vind hahahah of hij serieus was ik heb werkelijk geen idee maar we hebben smakelijk gelachen hahahha

@littleone is het niet voordeliger om die whisky op het vliegveld te kopen? Tax Free is vaak net wat goedkoper.

@summie nee jammer genoeg ga ik geen 4 weken. Ik ga maar 2 weken maar heb dan 3 weken vakantie. Rustig inpakken en nog een paar dagen vrij voor ik weer moet werken. En in juni heb ik een weekje vrij om met mn familie een midweekje weg te gaan.
En stiekem ben ik ook een beetje aan het rondkijken om op mezelf te gaan wonen.
Ja ik vind het werk leuk. Het is afwisselend de uren gaan lekker snel. Hard werken maar wel leuk :slight_smile:
Lijkt me erg lastig dat zijn dingen die ik bij mijn broertje ook wel eens zie. Dan heeft hij net teveel gedaan op een dag en de volgende dag komt dat naar boven.

Via Wereldwijzer app

Summie ik heb idd een lijstje gekregen chocolade en wiskey omdat de chocolade hier zo lekker is en wiskey kei duur is in Turkey en dan van het vliegveld in Turkey sigarette…

Miloutjuh geen idee kben altijd zo zenuwachtig dat ik me als een gek in de winkels ben.maar niks weet hèhè. Whoops

Via Wereldwijzer app

@littleone ik moest voor askim de laatste keer ook whisky mee nemen. Dat heb ik op Schiphol gekocht is nog net wat goedkoper dan in de winkels hier in Nederland.

Via Wereldwijzer app

Ja maar België en holland schild ook hoor als ik kijk.op de Albert Hein ofzo is Chivas rond de 33 Euro en bij mij op het werk maar ander filiaal 26 Euro

Via Wereldwijzer app

Yaaayyyy opgezette klieren waarschijnlijk keelontsteking gatverdamme!!! Me oog is wel weer open gelukkig! Wel heel veel pijn! Hele gezicht, oren en keel nu… Het houd niet op!!!

Via Wereldwijzer app

@summie, haha nee niet eens mijn handen heel erg vol aan askim :wink: gewoon weinig te melden momenteel haha! Ben heeeeel erg moe, en had vreselijk stress voor vanmiddag. Had afspraak bij mondhygiëniste, en aangezien mijn tandarts zo geschrokken was van mijn tandvlees was ik doooodsbang voor behandeling van vandaag. Ik had nooit moeten googlen… het viel nl heel erg mee! Wel een bloedbad, maar bijna geen pijn en geen lreek zoals verwacht. :slight_smile: dus opgelucht hier :slight_smile:

@lbdss bij mij een teken dat de cvs opspeelt. … opgezette klieren en keelpijn. Bij jou niet zo gek natuurlijk na alle stress met je oog en bijkomende shit. Niet gelijk aan de antibiotica gaan hoor, daar zijn ze daar altijd zo snel mee. Probeer het ff uit te zieken. En desnoods pijnstillers ibuprofen of zo… antibiotica krijgt je lichaam ook weer zo’n klap van. Vooral na al die medicijnen je al hebt gehad.
Geniet je verder nog lekker van je ouders?? Knuff voor jou!!

Via Wereldwijzer app

owjee lbdss doe wat rustig aan meid Ik hoop dat je snel weer beter bent

26-04 Egwene Belek 5 nachtjes
27-04 Kardelen Iskendur 6 nachtjes
29-05 Yavrum1 Antalya 38 nachtjes
02-06 Miloutjuhh Apeldoorn 42 nachtjes
27-06 Littleone Marmaris 68 nachtjes
[COLOR=“#FF0000”]22-07 Sevimli Bodrum-Gümbet 91 nachtjes
08-08 Kardelen Gran Canaria 109 nachtjes
14-08 Miloutjuhh Kusadasi 115 nachtjes
13-09 Littleone Aksaray 145 nachtjes

BACK AT

Egwene 25-04
Sevimli 27-04
Kardelen 02-05
[COLOR=“#EE82EE”]Egwene 03-05
[/COLOR]Yavrum1 02-06
Littleone 12-07
Sevimli 02-08
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09

• BIRTHDAY’S.

18-05 Sevimli
16-06 Littleone
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum

-samen met vriend sinds:

Fieeh : 10 augustus 2009
Cindyyy: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012[/COLOR]
Sevimli : 1 augustus 2012
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013

Ik hoop dat ik hem goed heb met alles :slight_smile:

het is wel niet zo netjes als die ven sevimli maar we kunnen zo nog steeds mee aftellen

Littleone: Meid jij hebt je best gedaan, ik vind hem eigenlijk wel heel schattig met die lichte kleurtjes, ik had het niet beter kunnen doen :wink: Mare jij gaat dus aan de wiskey met je askim? Ik zou geloof ik de folders in de gaten houden, misschien kan je het ergens goedkoop op de kop tikken. Mag je overigens gewoon alcohol meenemen in je koffer? Niet dat ik ook maar een druppel alcohol mee ga nemen maar ik was wel nieuwsgierig!

Ladyside: Meid leuk om weer wat van je te lezen… Oh jakkes ik begrijp dat je daar niet op zat te wachten…bij het lezen word ik al nerveus (ja sorry ben op dat gebied een echte held op sokken). Ik heb in augustus dat feestje dat ik naar de mondhygiënist moet ook ivm problematisch tandvlees en een verrot gebit (sorry heb niet een betere benaming)…maar zo’n behandeling valt dus mee? Enne hoe is het met je Turkse spetter?

LBDS: Och meisie toch wat een pech…Net als wat LadySide zegt zou ik ook echt proberen te voorkomen dat je antibiotica krijgt, ik heb namelijk ook regelmatig keelontsteking maar mijn huisarts adviseert juist elke keer om het toch eerst te proberen op te lossen met ibuprofen. Ik hoop dat jij je lekker kunt laten verwennen door je ouders en dat het snel weer wat beter met je gaat!

Miloutjuhh: Jij pakt het dus verstandiger aan als ik destijds…ik had de vorige keer toen ik naar Turkije extreem veel gewerkt om vrij te kunnen krijgen zelfs nog op de dag van vertrek, vervolgens een nacht overgeslagen omdat ik 's nachts moest vliegen, ik heb de hele vlucht geslapen (nog nooit eerder gebeurt) maar oh wat was ik vervolgens brak. Maar superfijn dat het werk je goed bevalt en dat je bezig bent met toekomstdromen :slight_smile: Dit keer ga ik wederom 's nachts vliegen oooh heerlijk en als ik dan mazzel heb kom ik rond lunchtijd in het hotel aan…oooh die gedachten alleen al het begint spontaan te kriebelen hahhaha. Dit weerzien zal vast heel anders zijn :slight_smile: