Hallo lieve meiden,
Wat een gezelligheid weer hier de afgelopen dagen.
En wat zweven jullie allemaal heerlijk op die roze wolk, hahaha.
Tamara: Ik hoop dat het ondertussen al wat beter gaat met je moeder en dat jullie al wat meer duidelijkheid hebben.
Littleone: Nog steeds zoveel spanning thuis? Meid, wat ontzettend vervelend blijft dat toch.
Zou graag voor je willen dat het anders was.
Gelukkig is askim erg lief voor je en zijn broer en familie ook voel je je toch wel wat gesteund.
Yavrum: Nog altijd actief aan het sporten? Meestal als je er eenmaal mee bezig bent, is het heerlijk. En ontzettend fijn dat je zo goed met je ex askim hebt kunnen praten en jullie toch nog zo goed contact kunnen hebben.
Dus jij komt straks ook terug met een nieuwe askim
, hahaha
Kardelene: Misschien moet ik hem maar gewoon weer askim noemen, ook al weet ik nog steeds niet wat ik met hem aanmoet, hahahaha.
Volgens mij is het voor ons beide nog lastig om te weten wat we nou eigenlijk met elkaar aanmoeten.
Ohhh, nog maar een paar daagjes en dan ben je weer lekker bij je askim
Al uitgerust van het werken en je spullen al gepakt?
En met communiceren zal het vast wel goedkomen. Ik neem aan dat er wel wat mensen zijn die Duits/ Engels praten? En je kent toch al wat Turks, dus zou me niet zo zorgen maken over wat ze daar denken.
Als hij naar de nieuwe plaats gaat, gaan er dan veel dingen veranderen? Moet hij dan andere dingen doen? Enig idee of jullie dan contact kunnen hebben?
En logisch dat e het spannend vindt, al hoop ik dat het allemaal meevalt.
Milou: Dus jij ook heerlijk op de roze wolk lekker genieten en het is heel logisch dat je elkaar juist dan zo erg mist en zeker als je elkaar zo weinig kunt spreken
Maar zoals ik hier lees, dus wel veel lieve woordjes naar elkaar
En straks heerlijk 2 weken samen.
Toekomst plannen zijn leuk en tegelijkertijd ook lastig, vooral omdat je nu nog niet weet hoe alles gaat lopen (ik bedoel qua werk/ woning/ en hij moet toch ook nog het leger in?)
Maar met de liefde tussen jullie zit het wel goed geloof ik, dus dan komen er vanzelf ook wel oplossingen 
Summie:
Kun je die van mij ook gelijk op cursus sturen bij je askim
hahaha.
Maar heerlijk hoor dat hij je zoveel foto’s stuurt. En dat je zoveel contact hebt, volgens mij denkt hij echt elke seconde aan jou

En over een paar weekjes gaat hij je dus platknuffelen, hahahaha.
Summie, dan moet je niet gaan nadenken over zijn werk: jullie worden eindelijk weer herenigd met elkaar en dan moet je daar ook van genieten
En zo grappig van die foto’s!!! Ben je daar nu pas achter gekomen?
Lady Side:
Jij zweeft volgens mij nog steeds ergens hoog op je wolk, hahahaha.
Heerlijk genieten hoor!!! En gelukkig viel je behandeling bij de mondhygiëniste erg mee.
Hoeveel uur per dag spreken jullie elkaar, hahahah 
Update van mij:
Summie/ Ladyside: Hahahaha, misschien hebben we idd wel beide ons hoofd gestoten, alleen verander ik niet zo extreem van gedachten als hij!!!
En ik hoef niet zo nodig op die roze wolk hoor, askim zorgt er wel voor dat ik dan overal alleen maar donderwolken enzo zie.
Ik voel me ook al een paar dagen niet lekker. Ben erg moe, steeds zware hoofdpijn, voel me slapjes enzo. Denk dat ik toch wel oververmoeid ben van de afgelopen periode.
Van de ene kant is het fijn dat ik tot vandaag ben, want nu kan ik eindelijk mijn rust nemen. Van de andere kant zorgt dat ervoor dat ik veel te veel nadenk!!!
Dat is best vermoeiend, hahaha.
Hoor eind van de week pas meer over mijn huisje. Heb wel alvast 2 andere bezichtigingen ingepland voor volgende week.
En zo enthousiast als askim was, zo weinig hoor ik hem nu. Al had ik dat wel kunnen verwachten. Zo gaat het namelijk altijd. Juist als we het gezellig hebben.
Alle andere askims willen dan juist meer contact, de mijne juist niet.
Hij heeft me al eens eerder gezegd dat hij zich er dan veel te veel van bewust is dat hij een vriendin heeft en dat ik dan niet bij hem ben en dat vindt hij dan niet leuk.
Ik heb het idee dat dat ook te maken heeft met zijn woorden om nooit meer van iemand te kunnen houden.
Als hij merkt dat we het leuk hebben samen, beseft die waarschijnlijk dat ik hem toch wel iets doe.
Daarom, het is beter als ik aan het werk ben en snel een huisje heb om aan te klussen, dan heb ik ook geen tijd om erover na te denken en is het makkelijker om tegen mezelf te zeggen “ik zie het wel”
Al is dat vandaag niet heel makkelijk, we kennen (“hebben iets met”) elkaar vandaag precies een half jaar.
Het is niet zo dat ik me heel rot voel, ik denk alleen te veel, hahahaha.