Het Turkse Liefdeskletstopic: Deel 98!!!!! :-)

Summie het is echt niet goed gelukt :frowning:
Neej hoor ik ga niet aan de wiskey dat Is voor askim en zijn 2 beste vrienden ik ben niet zo’n drinker eigenlijk… Nog nooit geen last van gehad maar of het ook echt mag geen idee. toen askim van hier uit weer terug ging Had hij meer spullen bij van hier dan kleren mega veel chocolade wiskey sambal hèhè :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

@Littleone, Super gedaan hoor met het lijstje!
Ik zou niet eens weten hoe het moet haha!

@Summie, Ja de behandeling viel heel erg mee, en dat verrotte gebit ken ik hoor :frowning: Daarom was ik ook als de dood! Altijd zitten de tandartsen en vroeger de orthodontisten te zeuren dat ik beter moest poetsen en ik bleef maar bloedend tandvlees houden. Denk gewoon chronisch ontstoken of zo… Geen vitamines eten helpt ook niet echt verbeteren, dus dat ook maar es veranderen haha! Maar het tandsteen verwijderen viel heel erg mee, ondanks dat ze wel onder mijn opgezette en pijnlijk tandvlees bezig was zei ze. Dusssss ik hoop dat het bij jou ook mee valt!
Met mijn turkse spetter gaat het ook goed! Ondanks mijn (nog steeds) onzekere momenten als ik niets hoor… vanmiddag weer dubbel en dwars alle liefdesverklaringen gehad. En toen ik vroeg wanneer we weer even gingen skypen kreeg ik als antwoord: whenever you want askim! Maar ja, hij werkt natuurlijk ook nog gewoon, dus heb maar gezegd dat het moet als ie tijd heeft. Even weer zijn blij gezicht zien, doet me goed! Het is echt zo’n blij ei als we skypen hahha!
Hoe is het met jou roze wolkje??? Zit je nog lekker?? :wink:

Littleone: Meid kom op! Wees trots je hebt je best gedaan en ik vind dat hij goedgekeurd is!!! Nou en als Summie het zegt dan is het echt zo hahaha :wink: IIk denk dat als ik aan de wiskey zou gaan dat het met mij ook niet goed zou komen (ik kan heel slecht tegen drank 1 wijntje en wopla ik ben de rest van de avond wel erg vrolijk hahah) Maar ik moet wel eerlijk bekennen dat toen ik mij vlucht boekte en mijn bagage er bij moest kopen en moest bepalen of ik 10,15,20 of 25 kg bagage mee zou nemen dat ik toch maar wat extra kilootjes er bij heb gekocht. Alhoewel askim zich wat bezwaard voelt om te vragen om artikelen voor hem mee te nemen. Maar ik denk dat hij stiekem wel een beetje hoopt dat ik wat dingetjes mee neem…

LadySide: Gelukkig dat het met jouw is meegevallen! Nou ik hoop dat het bij mij ook gaat meevallen en ach ik slik inmiddels echt een weeshuis vitamines dus daar zal het bij mij niet aanliggen. Wel superlief en leuk dat hij nog heerlijk flirterig is. Kunnen jullie trouwens wat goed communiceren? Ik vermoed met zijn werk dat hij wel redelijk Engels kan of??? En heeft hij wifi op zijn werk? Hahahah ik ben gewoon vet nieuwsgierig (kan het niet helpen) Want wat dat betreft heb ik het gewoon vet luxe met askim, die zit gewoon een hele dag te appen. En natuurlijk is het heerlijk om zijn koppie effe te zien (heb ik ook met askim hoor) word jij nog niet overladen met selfies? Want echt askim die stuurt de ene naar de andere. Hij was mij vandaag gewoon echt aan het jaloers maken (ik ben niet jaloers type) maar mooie foto’s van de zee te sturen, van het hotel, van zichzelf… Tsja en wat zal ik zeggen, zo nu en dan komen er wel wat wolkjes langs drijven maar het grootste gedeelte van de tijd is het lekker zonnig op mijn roze wolk…

Summie moet jij ook bagage betalen? Kvin het best wel stom dat dat moet hoor

Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

Ik moet bagage betalen ja… ach ik kan me er niet zo druk om maken…Ik vlieg met Transavia en voorheen kostte een vlucht met Transavia extra en dat is nu niet meer zo dus dat word gecompenseerd met het kopen van je bagage…

Ik ben vanavond wel weer heel erg aan het forum vervuilen shame

Ik vlieg met corendon en als ik in mei ga moet ik ook betalen voor bagage en als ik in juni ga met corendon moet ik ni betalen omdat ik via België ga stom toch

Summie niet erg hoor dat je het forum vult vind het leuk was alleen even met askim aan het buurten hèhè :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Littleone: wat stom inderdaad…beetje vreemd… oh jij hebt zo’n schattig taaltje he… effe met askim aan het buurten (hahahah geweldig)

Zo grappig…ik zit zojuist effe oude vakantiefoto’s van mezelf te bekijken van het hotel. Kom ik foto’s voorbij waar askim gewoon op staat…zo grappig want toen kenden we elkaar nog helemaal niet…

Hoiii,

@littleone, dat scheelt inderdaad al best veel. Dan is het op Schiphol alleen nog maar goedkoper als het in de aanbieding is denk ik zo.

@LBDSS pff meid het zit je ook niet mee he. Ik denk wel dat wat de andere zeggen slim is, kijken of je opknapt zonder antibiotica. Lekker rustig aan doen nu je ouders er zijn. Ik hoop dat je daar ondanks alles toch een beetje van kunt genieten.
Beterschap meid.

@Ladyside wat fijn dat het eigenlijk mee viel bij de mondhygiënisten. Google is soms helemaal niet goed he. Dan ga je vaak veel erger denken dat het eigenlijk is.

@Summie, ja ik heb dat ook een keer gedaan en dan ben je al zo moe als je aankomt. Ik ga pas op donderdag maar heb al vanaf die maandag vrij. Ik dacht eerst dat we op dinsdag gingen hahaha. Maar ja 3 hele weken vrij is eigenlijk best wel fijn :slight_smile: Ik slaap eigenlijk altijd in het vliegtuig. Rond lunchtijd in het hotel is wel erg lekker. Ik geloof dat wij er eind van de middag zijn. Ook wel fijn, even rustig opfrissen en omkleden en dan lekker eten.
Ja die toekomst dromen heb ik zeker. Maar of het al haalbaar is is nog even de vraag. Het is allemaal zo vaag hoe lang ik hier kan blijven werken. Ik was bij de woningbouw wel eens benieuwd op welke plek ik zou komen als ik ergens op zou reageren dus eens even gedaan gisterenavond. Kon tot vandaag en vanmiddag zag ik dus dat ik op plek twee gekomen ben. Ik zou dus al heel snel iets kunnen hebben denk ik zo.

Even lekker gerepeteerd met het starters en het leerlingen orkest.
Nu moe dus lekker in mn bedje nog even wat lezen en dan slapen.
Morgen werken en ik hoop enorm dat ik even met askim kan skypen want dat lukt de laatste dagen niet.
We spreken elkaar erg weinig :frowning: 's ochtends werk ik en als ik klaar ben begint hij tot 's nachts. Is even niet anders maar wel lastig.

Fijne avond en slaap lekker meiden

@littleone, corendon NL heeft idd die bagage bijbetalen, masr is gelukkig maar 5 euro voor 20kg. In Belgie hoeft het nog niet, NL heeft het sinds 1 april ingevoerd. Met uitzondering van de turkse charters Pegasus en …? Ik heb de laatste x op de terugweg maar extra bijgeboekt om niet het risico te lopen dat ik 7 euro per extra kg moest betalen. En ik had aardig wat dinge gekocht, dus heb gelijk 10 euro meer voor 10kg extra :slight_smile:

@summie van mij magcdat flirterige blijven :slight_smile: hij kan idd goed engels spreken, dus dr communicatie is perfect en hij heeft internet op het werk én thuis :slight_smile: zit nu ook te wachten tot meneer eindelijk thuis is en we kunnen skypen. Gelukkig heeft hij op fb heeeeeel veel foto’s van zichzelf, want ik word niet overladen met selfies helaas :wink:
Je mag trouwens nieuwsgierig zijn hoor, heeeeel normaal :slight_smile:
Af en toe wolkjes op die roze wolk is niet zo erg, als ze maar weer voorbijgaan :wink:

Via Wereldwijzer app

Ladyside bedankt voor het advies! Het kan inderdaad me cvs zijn want merk ook dat ik kan slapen wat ik wil maar uitrusten doe ik niet! Inderdaad er is wel veel gebeurt me ouders zeggen ook dat me lichaam het gewoon allemaal moet verwerken! Maar was fijn geweest als het met minder pijn kon haha :slight_smile:
Ik zie dat je heeeeeel veel contact hebt met je askim? :smiley: super fijn!! Dat is echt wat ik je zo gunde na die andere meneer haha! Ik heb trouwens gespiekt op jou askims facebook! Tis wel n leukerd ziet er aardig uit (en ook een beetje bad boy! Mja dat zeggen ze ook van mijn askim haha!)

Ik las iets over gewicht bijbetalen! Uiteindelijk is het wel voordeliger als je overgewicht heb zeg maar! Dat was eerst belachelijk duur en nu is dat veel goedkoper geworden! Toen ik hierheen ging betaalde ik 8euro per extra kilo! Mijn ouders betaalde gewoon een vast bedrag en konden daarin mijn overige spullen mee nemen! (Ik meen dat ze 20 euro betaald hebben voor zo’n 50 kilo? Zoiets dacht ik!)

Via Wereldwijzer app

Ja meis, gewoon weer rustig afwachten en je lichaam die rust gunnen. Niet teveel willen, want je lijf heeft een klap gehad en dat is het nu aan het verwerken.
Maar leuk is het idd niet!

Oooh je had alweer uitgevogeld wat zijn naam is?? :wink: hij ziet er idd wel een beetje uit als een player en bad boy hé :wink: maar toch hoop ik wel 10x beter dan die ander haha!!
We hebben idd heeeeel veel contact, gisteravond om 23h15 begonnen met skypen en om 3h45 opgehangen :slight_smile: :slight_smile: hij heeft collega’s en zijn oude baas verteld over mij, zijn familie en hij blijft volhouden dat ik de laatste ben voor hem en dat dit for life is… :slight_smile: nog steeds ben ik in shock en weet ik niet wat me overkomt!
En wat dat bagage betreft ben ik ook niet ontevreden hoor :wink: je kan heen en terugweg los van elkaar boeken, wat ik dus op de laatste dag nog ff heb bijgeboekt :slight_smile: anders betaal je idd 7/8 euro per kg… heb jij nu weer de spulletjes die je nog mistte??

Via Wereldwijzer app

Miloutjuhh: Toekomstdromen is mooi, ook belangrijk om ze te hebben, maar net als wat jij zegt, bouw ze op een goede ondergrond, je hebt niks aan luchtkastelen. Vooral nu je nog maar zo kort aan het werk bent, nog geen vastigheid hebt, op jezelf wonen is duur en er is niks minder dan elke maand moeten knokken om financieel rond te kunnen komen. Ik vlieg 6 uur 's ochtends en 21.00uur terug. Super vliegtijden maar ik vrees dat het ook erg veel energie gaat kosten. Wat wel heel super is, askim heeft 's middags altijd 1 uur lang siësta heeft dus als ik dan rond die tijd aan kom… Zou dat wel heel super zijn. Askim zei al: Oooh als ik jou weer voor het eerst zie dan lukt het mij echt niet om jou ‘koel’ en afstandelijk te begroeten, nee ik ga je gewoon helemaal plat knuffelen en je uitgebreid zoenen hihi (terwijl ik iemand ben van: niet doen, gebruik je verstand en denk om je baan hahaha)…

LadySide: Jouw askim heeft dus ook super omstandigheden qua internet. En inderdaad het is ideaal als hij goed Engels kan… zo had askim het er over of ik wel wist dat het hotel waar hij nu werkt van Russische eigenaar is? Hij zei nog even en dan is dit gebied puur in handen van Russische rijke lui (er zijn nu al hotels en appartementencomplexen speciaal voor Russen) en dan is het belangrijker dat je vloeiend Russisch spreekt ipv Engels. Ik vond het eigenlijk wel wat schokkend. Maar jeetje ff wat anders ik word stiekem wel nieuwsgierig naar jouw en je charmeur hahaha. Is je askim ook een beetje van de serieuze gesprekken? Of is het veelal flirterig? Hihi jouw askim kan dus wel een spoedcursus selfie maken bij mijn askim volgen hihi… in mijn telefoon staan meer foto’s van askim dan van mijzelf. En ja die momentjes van geen contact die vond ik in het begin ook lastig vooral als ik net van te voren een kritische opmerking had gemaakt…maar ik denk dat je net als ik daarin met de tijd wel een weg in vind…

Lbds: Meid jij hebt zoveel veranderingen doorgemaakt, zoveel nieuwe indrukken, zoveel gedaan. Nu zegt je lichaam ho stop ik kan niet meer… Het klinkt gemakkelijk I know, maar probeer nu lief te zijn voor je lichaam. Geef het de rust die het nodig heeft en luister naar waar je lichaam naar verlangt, wees lief voor jezelf! Sterkte.

Via Wereldwijzer app

Hallo lieve meiden,

Wat een gezelligheid weer hier de afgelopen dagen.
En wat zweven jullie allemaal heerlijk op die roze wolk, hahaha.

Tamara: Ik hoop dat het ondertussen al wat beter gaat met je moeder en dat jullie al wat meer duidelijkheid hebben.

Littleone: Nog steeds zoveel spanning thuis? Meid, wat ontzettend vervelend blijft dat toch.
Zou graag voor je willen dat het anders was.
Gelukkig is askim erg lief voor je en zijn broer en familie ook  voel je je toch wel wat gesteund.

Yavrum: Nog altijd actief aan het sporten? Meestal als je er eenmaal mee bezig bent, is het heerlijk. En ontzettend fijn dat je zo goed met je ex askim hebt kunnen praten en jullie toch nog zo goed contact kunnen hebben.
Dus jij komt straks ook terug met een nieuwe askim :stuck_out_tongue: , hahaha

Kardelene: Misschien moet ik hem maar gewoon weer askim noemen, ook al weet ik nog steeds niet wat ik met hem aanmoet, hahahaha.
Volgens mij is het voor ons beide nog lastig om te weten wat we nou eigenlijk met elkaar aanmoeten.

Ohhh, nog maar een paar daagjes en dan ben je weer lekker bij je askim  
Al uitgerust van het werken en je spullen al gepakt?
En met communiceren zal het vast wel goedkomen. Ik neem aan dat er wel wat mensen zijn die Duits/ Engels praten? En je kent toch al wat Turks, dus zou me niet zo zorgen maken over wat ze daar denken.
Als hij naar de nieuwe plaats gaat, gaan er dan veel dingen veranderen? Moet hij dan andere dingen doen? Enig idee of jullie dan contact kunnen hebben?
En logisch dat e het spannend vindt, al hoop ik dat het allemaal meevalt.

Milou: Dus jij ook heerlijk op de roze wolk  lekker genieten en het is heel logisch dat je elkaar juist dan zo erg mist en zeker als je elkaar zo weinig kunt spreken 
Maar zoals ik hier lees, dus wel veel lieve woordjes naar elkaar 
En straks heerlijk 2 weken samen.
Toekomst plannen zijn leuk en tegelijkertijd ook lastig, vooral omdat je nu nog niet weet hoe alles gaat lopen (ik bedoel qua werk/ woning/ en hij moet toch ook nog het leger in?)
Maar met de liefde tussen jullie zit het wel goed geloof ik, dus dan komen er vanzelf ook wel oplossingen :wink:

Summie:
Kun je die van mij ook gelijk op cursus sturen bij je askim :stuck_out_tongue: hahaha.
Maar heerlijk hoor dat hij je zoveel foto’s stuurt. En dat je zoveel contact hebt, volgens mij denkt hij echt elke seconde aan jou :smiley: :smiley:
En over een paar weekjes gaat hij je dus platknuffelen, hahahaha.
Summie, dan moet je niet gaan nadenken over zijn werk: jullie worden eindelijk weer herenigd met elkaar en dan moet je daar ook van genieten 
En zo grappig van die foto’s!!! Ben je daar nu pas achter gekomen?

Lady Side:
Jij zweeft volgens mij nog steeds ergens hoog op je wolk, hahahaha.
Heerlijk genieten hoor!!! En gelukkig viel je behandeling bij de mondhygiëniste erg mee.
Hoeveel uur per dag spreken jullie elkaar, hahahah :stuck_out_tongue:

Update van mij:
Summie/ Ladyside: Hahahaha, misschien hebben we idd wel beide ons hoofd gestoten, alleen verander ik niet zo extreem van gedachten als hij!!!
En ik hoef niet zo nodig op die roze wolk hoor, askim zorgt er wel voor dat ik dan overal alleen maar donderwolken enzo zie.
Ik voel me ook al een paar dagen niet lekker. Ben erg moe, steeds zware hoofdpijn, voel me slapjes enzo. Denk dat ik toch wel oververmoeid ben van de afgelopen periode.
Van de ene kant is het fijn dat ik tot vandaag ben, want nu kan ik eindelijk mijn rust nemen. Van de andere kant zorgt dat ervoor dat ik veel te veel nadenk!!!
Dat is best vermoeiend, hahaha.
Hoor eind van de week pas meer over mijn huisje. Heb wel alvast 2 andere bezichtigingen ingepland voor volgende week.
En zo enthousiast als askim was, zo weinig hoor ik hem nu. Al had ik dat wel kunnen verwachten. Zo gaat het namelijk altijd. Juist als we het gezellig hebben.
Alle andere askims willen dan juist meer contact, de mijne juist niet.
Hij heeft me al eens eerder gezegd dat hij zich er dan veel te veel van bewust is dat hij een vriendin heeft en dat ik dan niet bij hem ben en dat vindt hij dan niet leuk.
Ik heb het idee dat dat ook te maken heeft met zijn woorden om nooit meer van iemand te kunnen houden.
Als hij merkt dat we het leuk hebben samen, beseft die waarschijnlijk dat ik hem toch wel iets doe.
Daarom, het is beter als ik aan het werk ben en snel een huisje heb om aan te klussen, dan heb ik ook geen tijd om erover na te denken en is het makkelijker om tegen mezelf te zeggen “ik zie het wel”
Al is dat vandaag niet heel makkelijk, we kennen (“hebben iets met”) elkaar vandaag precies een half jaar.
Het is niet zo dat ik me heel rot voel, ik denk alleen te veel, hahahaha.

LBDS: Ga je nu alsjeblieft echt goed rust nemen? Wat de andere meiden ook zeggen “waarschijnlijk krijgt je lichaam nu alles tegelijk, door alle veranderingen en dingen die er geweest zijn” en met een ziekte erbij, moet je nog beter op jezelf letten!!!
Gelukkig zijn je ouders er nog even om voor je te zorgen.

Het is trouwens wel handig dat je nu zelf het aan kg bagage aan kan geven, heeft het toch zijn voordelen, het betalen voor bagage.

littleone: haha ik heb ook een hele tijd een fles jack daniels mee genomen voor askim. Dat is ook whisky toch? Is daar echt ongelovelijk duur! Maar ik kocht het vaak op de luchthaven. Omdat ik het ook niet in mijn koffer wou doen. Was bang dat de fles kapot zou gaan en dan alles onder de whisky zat haha. Neem nu alleen een boek mee voor askim om nederlands te leren en een fotoboekje. Wanneer ga jij nou ook alweer precies naar je askim? Ook al snel toch?

Summie: vind jij het fijn om ’s nachts te vliegen? Ik vlieg liever heel vroeg in de morgen, dan kan je nog een beetje voorslapen. Ik vlieg nu om 12 uur ’s nachts dan ben je echt je nacht kwijt. Dus hoop dat ik een beetje kan slapen in het vliegtuig. Neem in ieder geval zo lief schattig slaapmaskertje mee haha. Jij al aan het uitkijken naar jou tripje naar Turkije. Voor je het weet is het zover meid!

Milou: Wat fijn dat je zo snel een huisje kan hebben in principe. Wel lastig inderdaad dat je niet weet hoelang je hier kan blijven werken en of je dan dus ook in het huisje kan blijven wonen. Jammer dat je je askim op het moment zo weinig spreekt. Komt vast wel snel weer een tijd aan dat jullie elkaar wat vaker kunnen spreken!

LBDS: Volgens mij als je vooraf had aangegeven dat je overgewicht hebt, dus al bij het boeken van je ticket hoefde je niet zoveel bij te betalen per kilo. Als je op de luchthaven overgewicht heb moet je inderdaad heel veel bij betalen. Dat is volgens ook nog steeds zo.

Tam: heb nog helemaal niets ingepakt alleen wat toiletspullen zeg maar. Denk dat ik er morgenavond maar rustig aan mee ga beginnen. Askim zijn ouders praten helemaal geen duits/engels. Alleen zijn zusje en broer klein beetje engels. Ik heb nog geen idee of askim en ik contact kunnen houden als hij in Van is. Ik hoop het natuurlijk wel, maar het is weer afwachten.

Ik vind het trouwens onzin dat je tegenwoordig bij moet betalen voor bagage. Helemaal als je een pakketreis boek… Als je een los vliegticket koopt kan ik het me nog wel voorstellen. Bij pegasus en turkish airlines hoef je trouwens niet bij te betalen en met turkish airlines mag je zelf 30 kilo meenemen en krijg je gratis eten haha. Stuk beter geregeld. Maar als ik naar Antalya vlieg geef ik ook de voorkeur aan een goedkope maatschappij hoor. Trouwens raar dat als je van België vliegt je geen bagage hoeft bij te betalen??

Tam: Misschien denkt hij wel wat hetzelfde over verliefd zijn dan askim. Jouw askim begint ook spontaan over trouwen. Ik weet van askim dat hij verliefd zijn moeilijk vind. Hij is stapel verliefd maar hij vind dat als je verliefd op elkaar bent dat je dus voor elkaar kiest en dus hoort te trouwen. Misschien is die gedachtengang typisch askim of toch typisch Turks? En mocht hij zo over de liefde denken. Tsja dan is verliefdheid ook wel een hele grote stap in je leven waar jouw askim misschien wel wat bang voor is? En heb jij er weleens aan gedacht dat hij misschien wel bang is om opnieuw gekwetst te worden? Pas jij ook een beetje goed op jezelf meid! Ik hoop dat je snel een geschikt eigen plekje mag vinden! Enne heb je er al aan gedacht om hem een berichtje te sturen met de mededeling dat het vandaag een bijzondere dag is omdat je 6 maanden geleden een bijzondere Turkse man hebt ontmoet? Jij denkt er namelijk aan, deel die gedachtengang met hem! Grappig hè van die foto’s. Askim heeft namelijk een foto op zijn Facebook staan van een gebeurtenis waar ik ook bij was en ik heb van die gebeurtenis ook foto’s gemaakt… En ik ben al eerder door de foto’s gegaan en ik heb hem toen niet ontdekt want hij staat er niet op als een werknemer maar eerder als een toerist hahaha.

Kardelen: Ooeh dat lijkt me echt spannend dat zijn ouders alleen Turks spreken. Jij had ze weleens eerder ontmoet toch? Haha ik ben wel benieuwd in welk hotel je terecht komt. Oog wat zak het voor jouw ook spannend zijn om je askim weer te zien en je niet weet hoe het straks verder gaat. Ik hoop dat je contact mogelijkheden blijft houden. En ik moest er ook niet aandenken een koffer met wiskey haha. Is het trouwens nog gelukt met dat fotoalbum?
Ik vind het juist fijn om 's nachts te vliegen, van te voren is het mij nog nooit gelukt om te slapen. En in het vliegtuig slapen is ook niet zo mijn ding, meestal als ik dan 's middags op mijn strandstoel lig val ik in slaap. Maar bij aankomst neem je wel de hele dag mooi mee en op de dag van vertrek neem je als je 's avonds laat terug vliegt ook nog de hele dag mee.

Via Wereldwijzer app

Summie… ik een schattig taaltje hèhè grappig

Ladyside wanner ga je nou?

Kardelen Jep is idd ook wiskey…ik zoek het wel in mijn koffer te steken want ik moet al zien dat ik mijn camera in mijn handbagage krijg dus… Wel leuk dat je een boek meeneemt zodat hij nederlands kan leren… en het fotoboekje.vol met foto’s van jullie? ik ga idd al in het kort ik vertrek zondagochtend 11 mei. Ik heb vorige keer met de terugvlucht snachts gevlogen was lekker chill super verdrietig en gewoon bijna heel de vlucht geslapen… Ja is idd gek zelfde maatschappij zelfde.website geboekt zelfde plaats om heen te gaan en toch zo verschillend

Via Wereldwijzer app

littleone…volgens mij ben jij zelf gewoon ook echt heel erg schattig…met een schattig taaltje :wink:

1 like

26-04 Egwene Belek 3 nachtjes
27-04 Kardelen Iskendur 4 nachtjes
11-05 littleone marmaris 19 nachtjes
23-05 tamara082 Istanbul 28 nachtjes
29-05 Yavrum1 Antalya 36 nachtjes
02-06 Miloutjuhh Apeldoorn 39 nachtjes
27-06 Littleone Marmaris 66 nachtjes
22-07 Sevimli Bodrum-Gümbet 89 nachtjes
08-08 Kardelen Gran Canaria 107 nachtjes
14-08 Miloutjuhh Kusadasi 113 nachtjes
13-09 Littleone Aksaray 143 nachtjes