Het Turkse Liefdeskletstopic: Deel 98!!!!! :-)

nog even en er komen er weer trug van vakantie ben benieuwd hoe ze het hebben gehad :slight_smile: en nog even en kardelen en egwene vertrekken weer :slight_smile: moest ik jullie niet meer tegen komen hier have fun en doe voorzichtig:)

askim is me whatsapp aan het vullen met fotos :slight_smile: een foto van hem in costuum rrr zo sexy en bv ook van een roosje met daar een tekst onder geschreven jij bent mijn roosje :slight_smile: hihi kan al niet meer wachten om te gaan…

Maare wat ik wou vragen… wie heeft er al een visum op internet aangevraagd en zo ja waar ergens?
Ik dacht hier vernomen te hebben dat het op internet een heel pak goedkoper was dan in Turkey… Maar wil het vooral doen om het makkelijk te maken en het al te hebben maar ik heb geen idee hoe het in zijn werk ga moet ik dan zelf een papier afdrukken en dit bij houden of ??

Litleone: Oooh wat leuk dat je overladen word met foto’s. haha ben jij net zoals ik? Ik heb een nieuwe verzameling…ik spaar selfies van askim haha. Hmmzzz en ja mannen in kostuum kunnen inderdaad sexy zijn. Zo vond ik askim laatst in een spijkerbroek met een wit overhemd zo sexy… Heeft jouw askim dan ook dat als je dat zegt dat hij van die mooie pretoogjes krijgt? Ik kan je helaas niet helpen met het visum maar ik let wel effe, ik krijg er namelijk ook mee te maken…

Via Wereldwijzer app

Hoi meiden,

Weet iemand of je bij onur air ook nog bagage moet kopen? Daar vliegen wij van de zomer mee.

@summie ja ik moet eerst wat duidelijkheid krijgen op het werk. Ik denk niet dat ik er snel uit zal vliegen want dan komen ze echt wel iemand tekort. Ik heb vorig jaar gezien dat het heel lastig kan zijn om rond te komen iedere maand. Het gezin waar ik voor werkte had het totaal niet breed (o.a. Door gedoe rondom de scheiding) maar dat is eigenlijk een heel mooi leer moment geweest. Je hebt echt wel fijne tijden inderdaad, extra lang daar. Lekker ook dat je askim dan net ff vrij is. Ja dat lijkt me zo lastig als je elkaar dan weer ziet en niet uitgebreid elkaar kan knuffelen enzo. Ik vond dat zo lastig met afscheid nemen met ex askim toe. 3 zoenen en een knuffel en meer kon niet. Met askim gelukkig nog niet meegemaakt omdat we nooit bij zijn werk afscheidm hebben genomen.
Wij hebben vooral terug echt een verschrikkelijke tijd. We vliegen dan om 7.00 uur geloof ik dus worden dan echt ’ s nachts al opgehaald. Hoop zo dat dat nog gaat veranderen.

@tam ja omdat de toekomst nog onzeker is het soms lastig om te dromen. Nou ja dromen genoeg hoor maar om alles mogelijk te maken is lastig. Ja askim moet inderdaad nog in dienst. Maar eerst volgend jaar nog een jaar studeren.
Lastig he als je soms zoveel tijd hebt om na te denken. Ik heb een beetje het gevoel dat als het te dicht bij komt bij hem dat hij dan weer dicht klapt. Als ik zo leest wat je schrijft. Maar wie weet als je lieve berichtjes blijft sturen en het blijft proberen zonder al te veel te pushen dat je dan langzaam de muur die hij om zich heen heeft gebouwd kan laten afbreken. Ik hoop het echt voor je meis!
Ik hoop dat je nog positief nieuws krijgt over het huisje of dat er volgende keer iets moois bij zit. Beterschap meid.

@kardelen ja het is inderdaad wel heel leuk om dat te weten dat ik snel aan de beurt ben voor een huisje. En er komt inderdaad vast wel weer een tijd dat we elkaar wat vaker kunnen spreken.
Voor jou gaat het nu echt opschieten meid super fijn! Ook voor je askim ff lekker, opladen voor hij die vervelende langere periode in moet.

@littleone wat lief al die foto’s van je askim. Zeker als hij er ook nog eens sexy uit ziet hahaha. Wat betreft het visum kan ik je niet helpen

Askim net kunnen spreken op Skype. Heerlijk. Verbinding was niet al te best maar wel ff lekker kunnen kletsen. Hij werkt nu een week in het Hilton en hij hoopt exht dat hij daar mag blijven. Afwachten.
Samen besloten dat ik niet daar heen ga eind mei. Is gewoon best wel duur. En ik kan maar 4 max 5 dagen. En ik zie hem dan bijna niet omdat hij gewoon moet werken.
Nu ga ik lekker slapen

Truste meiden.

Via Wereldwijzer app

26-04 Egwene Belek 2 nachtjes
27-04 Kardelen Iskendur 3 nachtjes
11-05 littleone marmaris 18 nachtjes
23-05 tamara082 Istanbul 27 nachtjes
29-05 Yavrum1 Antalya 35 nachtjes
02-06 Miloutjuhh Apeldoorn 38 nachtjes
27-06 Littleone Marmaris 65 nachtjes
22-07 Sevimli Bodrum-Gümbet 88 nachtjes
08-08 Kardelen Gran Canaria 106 nachtjes
14-08 Miloutjuhh Kusadasi 112 nachtjes
13-09 Littleone Aksaray 142 nachtjes

BACK AT

Egwene 25-04
Sevimli 27-04
Kardelen 02-05
Egwene 03-05
littleone 18-05
Yavrum1 02-06
tamara082 08-06
Littleone 12-07
Sevimli 02-08
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09

• BIRTHDAY’S.

18-05 Sevimli
16-06 Littleone
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum

-samen met vriend sinds:

Fieeh : 10 augustus 2009
Cindyyy: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Sevimli : 1 augustus 2012
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013

Via Wereldwijzer app

Hallo meiden,

Summie: ik heb er zelf aangedacht om hem iets te sturen, alleen had dat niet het gewenste resultaat :frowning:
ik had geschreven: we kunnen elkaar vandaag een half jaar. en ik had een foto gestuurd van die eerste avond van ons samen.
Oke, geen lief of romantisch berichtje, maar ik heb wel iets gestuurd hahaha.
Hij was uren later pas op fb en toen hij het zag stuurde hij die fb duim. Ik vind dat ding maar groot en irritant hahahaha. En was ook niet echt blij!!!
En heb Lady Side lastig gevallen met niet zo’n aardige woorden over askim, hahahaha.
Misschien moet ik toch wat geduld hebben.
En misschien is dat ook wel zo over verliefdheid wat jij zegt, alleen wilt hij niet eens verliefd worden, hahaaha. En ja ik denk dat hij bang is om gekwetst te worden. Maar hier nog eentje!!!
Dus ik heb veel moeite met hoe alles gaat, maak mezelf helrmaal gek!!! Vandaag gelukkig aan het oppassen, dat scheelt een hoop.
Wat leuk zeg dat jullie blijkbaar bij dezelfde gebeurtenis aanwezig waren en nog niet eens van elkaars bestaan afwisten. Vind ik altijd heel bijzonder en zeker als je erachter komt dat je hem zelfs op de foto hebt :wink:
Vind je dat echt fijn om snachts te vliegen? Ik vlieg ook liever sochtends, maar 5 of 6uur vind ik de ergste vliegtijd als je snachts naar het vliegveld moet en moet wachten!!!
Hoe is het verder eigenlijk met je gezondheid? Lukt het al om je dagelijkse bezigheden te doen? En hoe is het met werken? Niet erg zwaar?

Via Wereldwijzer app

Milou: Geen idee van onurair, hebben ze geen site waar je het op kan vinden?
Heerlijk dat je met je askim hebt kunnen skypen :slight_smile: :slight_smile:
En balen zeg dat je in Mei niet kunt gaan. Maar als het zo duur os en je hem amper kunt zien heeft het ook weinig zin idd, al is het wrl erg jammer want jullie hebben elkaar dan ook erg lang niet gezien :frowning:
Dus voor jullie toekomstplannen moet je nog zeker 2 jaar wachten. Gelukkig geeft het jou wel de tijd om rustig op jezelf te gaam wonen (wel ideaal dat je zo hoog staat al) je op werk tr focussen. Misschien heb je tegen die tijd wel een baan die echt bij je opleiding past.
Heb je er trouwens weleens aan gedacht om op een 0 groep te gaan werken. Daar zijn continue HBO ers nodig.
En ik vond het erg lief wat je schreef. Van dat dichtklappen en die muur zou makkelijk kunnen kloppen!!! Zoals ik al bij Summie schreef, helaas loop ik tegen hetzelfde aan :wink: , misschien gaat het mij juist helpen om me over mijn angsten heen te komen.
Ik hoop ook dat het snel goedkomt met een huisje!!!
Voel me nog niet super, maar gelukkig wel aan hey oppassen

Via Wereldwijzer app

Kardelene: Dus je moet je spullen nog pakken, gelukkig heb je nog een paar dagen! ! Spannend dan als ze bijna alleen Turks praten, gelukkig heb je ze al eens gezien, scheelt een hoop! !! Al plannen gemaakt voor als je er bent, behalve zijn familie bezoeken?
Ben ook erg benieuwd hoe het straks gaat zijn voor jullie als hij in Van zit. Al wat meer info gekregen over de omgeving?

Littleone: van het visum weet ik ook niet. Heb je er ondertussen al iets over kunnen vinden?
En nog veel leuke foto’s gekregen van je askim :wink:

Ow trouwens Summie, ik zal aan askim doorgeven dat je bovenaan de gastenlijst moet staan als we gaan trouwen, hahaha :stuck_out_tongue: maar met ons tempo zit dat er de komend 15 jaar niet in hahaha.
En ik was vetbaasd toen je zei dat hij het leuk vind om foto’s van me te krijgen. Had ik eigenlijk nog nooit bedacht, hhaa. Net als wat jij zei over je askim die jou ook sexy vind :wink:

Via Wereldwijzer app

Ok, ik ga gelijk maar met de deur in huis vallen, ik ben vandaag in een schijt aan de wereld bui en schijt aan wat anderen van me denken bui :wink:
Ik mag weer in het lijstje!! :smiley: En misschien vinden mensen het te snel, misschien vinden mensen het niet verstandig, maar it’s my life :smiley: En ik heb geboekt!! 26 mei-3 juni ga ik, en natuuuurlijk naar Side!
Askim en ik zijn de dagen al aan het aftellen, askim kwam zelfs als eerste met het aantal dagen dat het nog duurde :slight_smile:

@summie: Ja hij heeft het idd erg luxe qua internetmogelijkheden :smiley: Erg blij mee!
Over dat Russisch had ik ook al wel gehoord, en ben zelfs al medewerkers tegengekomen die ook al een woordje Russisch spraken. Voordat ik de eerste keer naar TUrkije ging werd ik al gewaarschuwd voor ál die Russen die zo ontzettend aso waren en alle oordelen die je maar kunt verzinnen. Gelukkig heb ik bij alle 3 hotels waar ik geweest ben, geen problemen gehad met Russen. Het meerendeel was aldoor Duits. Maar als ik kijk in de vriendenlijst op FB van mensen die in Side werken, zie ik heeeeel veel Oostblok namen ertussen staan. Gelukkig zijn er ook al hotels die géén Russen toelaten :slight_smile: Maar met een Rus als eigenaar zoals bij jouw askim is dat dus niet mogelijk. Gaat je askim Russisch leren, of kan ie het al?
En je word nieuwsgieriger??? Hahaha! Nog even en Summie zit ook met ons op FB, dan wint de nieuwsgierigheid het van de wens voor privacy :wink:
Maar we hebben serieuze gesprekken, én veel flirterige gesprekken.

@Littleone, Oooh dus jij krijgt mooie plaatjes toegestuurd van je askim?! Mannen in pak zijn bijna altijd goed!
Ik zat gister nog ff weer door de foto’s op FB te bladeren van askim, en daar staan ook een paar van hem in een goedzittend overhemd met jeans of pantalon. Zooo mooi! :smiley:
Ik heb alleen van horen zeggen dat het visum goed te doen is via internet, en natuurlijk 10 euro goedkoper dan ter plekke op het vliegveld kopen.
Je moet hem idd zelf uitprinten en je hebt dan een A4 tje als visum. Dus goed bewaren bij je reispapieren!

@Miloutjuhh Volgens de reisorganisatie waar ik begin v,d maand mee vloog heeft Pegasus, Onur Air en Sunexpress nog steeds 20 kg inbegrepen. Dus dat scheelt weer! :smiley:
Jammer dat je in Mei niet kunt gaan, maar misschien ook wel verstandig. Vooral als hij het grootste deel vd tijd gewoon aan het werk is, en jullie elkaar dan bijna niet kunnen zien. Als je daar bent, wil je hem natuurlijk wel zien :slight_smile:

@Tam, je hebt me helemaaaaal niet lastig gevallen :stuck_out_tongue: Soms moet je gewoon ff je frustraties kwijt en daar ben je altijd welkom voor :slight_smile: Vind het rot voor je dat het zo’n moeilijk persoon is.
En het is al helemaal lastig als je anderen hier op hun roze wolk meemaakt, en dat je het dan zelf zo moeilijk hebt.
Kunnen we niet een petitie starten voor het verbieden van de FB duim?? Ik haaaaat het ding!! Zo nietszeggend!

Hier verder niet veel veranderingen, nog steeds veel contact, nog steeds moeilijk te geloven dat het allemaal echt is…
Verder mag ik morgen eindelijk weer aan het werk, heb ik zin in!
Dan zaterdag gezellig naar de salsakroeg waar buiten de salsaband van afgelopen zaterdag speelt. En waar ik gister een cd van heb gewonnen! :slight_smile: Te grappig, want een vriend van mij speelt in die band, dus waarschijnlijk had ik de cd sowieso wel gekregen…
Vandaag maar eens afleiding zoeken, ipv alleeeeen maar met mijn hoofd in Side zitten, huis moet weer eens schoongemaakt en opgeruimd worden.

Fijne dag meiden!

Summie, tam en ladyside
Ik neem heel veel rust hihi! Lig de afgelope dagen op het strand te niksen en laat me bedienen door me askim haha!! :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Goed zo LBDSS!! Daar kan nog veeeeeeeel meer bij! :smiley:

Miloutjuhh: Bij welke organisatie heb je geboekt? Ik heb bij Harry geboekt en daar moest ik bij het boeken meteen aangeven hoeveel bagage ik mee wilde nemen. Maar ik vlieg met Transavia. Ooh heerlijk dat je met askim geskyped hebt. Ik hoop voor hem dat hij in het Hilton kan blijven werken. En meis een logische keuze om in mei niet te gaan, maar wel balen lijkt mij. Ik vind het best wel spannend om askim te ontmoeten en overdag in het hotel te zijn terwijl hij gewoon aan het werk is. Askim en ik hebben het er ook samen over gehad en wij zijn daarin best wel verschillend. Ik zal heerlijk van hem op afstand genieten, proberen niet teveel tijd en aandacht van hem te vragen als hij aan het werk is. Terwijl hem kennende hij juist de hele dag om mij heen zal zweven. Ik gebruik daarin meer mijn verstand en ben veel voorzichtiger dan hem.Terwijl hij veel meer risico neemt en van mening is, als hij iets wil dan zorgt hij wel voor een creatieve oplossing om het voor elkaar te krijgen wat hij wil…

LadySide: Zoooooo hé wat een girlpower!!! Meid niemand zal je hier veroordelen, ik vind het heel dapper dat je gaat. En ga je bij hem in huis verblijven? Haha ben jij nu net zoals Lbds destijds aan het rond stuiteren? mooi wat je schrijft dat je met je hoofd steeds in Side zit… Heel herkenbaar mijn hoofd is ook in Turkije… Loesje heeft daar een mooie tekst over: ‘Met mijn hoofd ergens anders ben ik altijd op de juiste plaats…’ Ik zelf heb gelukkig in dit hotel nog nooit last gehad van overlast, het personeel heeft de touwtjes flink in handen en is erg corrigerend, wat ik wel prettig vind. Als ik bij collega’s van askim op hun facebook pagina’s gleur daar word daarop Turks/Russisch geschreven. Askim zelf spreekt vloeiend Turks en Engels en een beetje Russisch, Duits en Nederlands.

Lbds: Ooh dat klinkt lekker meid… Ik hoop dat je lekker uitrusten kan!

Tam: Ach meisie toch even een hele dikke knuffel… Lastig hoor en ik begrijp zo je gevoel… Steeds die twijfel tussen hoop en geen hoop… Lijkt me verdomd lastig… Fijn om te lezen dat je stein bij LadySide hebt gevonden!!! En een gesprek met hem? De kaarten op tafel gooien? Hem eerlijk vertellen dat je steeds aan hem moet denken, dat je eigenlijk gevoelens voor hem hebt, dat je naar contact met hem verlangt maar tegelijkertijd ook bang bent. Omdat je hem niet wilt afschrikken… Ik weet het niet hoor… Maar jij kan zo goed je gevoelens verwoorden, deel dat ook eens met hem… Tsja Ik moet zeggen dat ik een askim heb die doorpakt, eigenlijk had jij en jouw gekke Turk dat ook nodig. Want had het van mij moeten komen tsja dan waren we denk ik niet zover gekomen.

Update: Ik heb totaal geen energie, verkouden en ik ben niet fit. Vannacht een klote nacht gehad, slecht geslapen en last van benauwdheid. Dus ja ik vandaag geprobeerd verstandig te zijn en een rustdag genomen en ik hoop echt dat het hierbij blijft (want ja het triggert mij gigantisch). Maar het gaat vast wel weer over voor ik een oud vrouwtje ben.

Via Wereldwijzer app

Lieve meiden,

Om privé redenen heeft miss1993 ons forum verlaten.
Je kunt het haar vragen op fb of jullie mogen mij een pb sturen, want ik mag de reden gewoon zeggen. Dus vraag het vooral, want hier kan ik het niet schrijven!!
Ze geeft jullie allemaal de warme groeten!!

@ summie; hihi girlpower? Pfff ben me ondertussen altijd druk aan het maken wat mensen zeggen en denken. Maar ik probeer sterk te zijn en te denken (én geloven) dat niemand iets over mijn leven te zeggen heeft :slight_smile:
Ik slaap bij hem, en weet gewoon dat ik dit keer niet weg ga rennen. En mocht ik dat wel nosig hebben, dan schop ik hem aan het werk en ga zelf op het strand liggen :wink: maar gevoel is dit keer zooooo anders, dat ik het echt wel aandurf :slight_smile: ik stuiter nog nét niet de hele dag rond, maar wel genoeg momenten hoor :slight_smile: jammer dat vriendinnen nog niet zo enthousisast zijn, maar goed dan vier ik wel mijn eigen feestje :wink:
Mooie tekst van Loesje!

Jij je snel weer beter voelen hoor!! Niet zieker worden en je rust nemen. Je moet bijna vliegen!! :wink: en je longetjes hebben alle rust nodig!

Via Wereldwijzer app

Mutlu: Leuk om jouw hier weer eens te lezen…Maar wat je hebt geschreven daar schrik ik nogal van, ik heb jouw overigens effe een pb gestuurd. Mare hoe is het met jouw? Long time no see…I miss you…

LadySide: Nou in mijn geval is het wel echt zo dat er een stukje van mij in Turkije is achtergebleven. En misschien heb jij gewoon wel hetzelfde als ik, bij mij voelt het ook heel erg anders. Hopelijk is het bij ons alles twee 2x scheepsrecht :wink: Mare meid als jij met dit tempo doorgaat…dan waarschuw ik je bij deze (kan je niet zeggen dat ik dat nooit gedaan hebt) dan denk ik dat jij binnen 3 maanden getrouwd bent hahah. En jaaa ik zeg het ook tegen jouw…ik verwacht een uitnodiging voor de bruiloft!!! hihi Oh en meid ik heb nog even hoor voor ik naar askim ga, maar ik wil inderdaad niet zieker worden, weet je had ik buikgriep gehad dan was het oooh boeiuh dat gaat wel weer over, maar nu met verkoudheid enzo dan word ik toch wel weer wat bang en op zichzelf ook wel logisch en ik hoop heel erg dat ik niet begin te hoesten (ik ben eindelijk wat verlost van de pijn en daar heb ik niet weer zin in) Maar jah ik wil proberen sterk en positief te blijven…

Littleone: Meiddddd how are you today???

Summie meid ik heb je terug ge pb t :smiley:

Met mij/ons gaat het goed, maar wat neemt het veel tijd in beslag om alles op de rit te krijgen. Askim is druk met Nederlands leren. Ik ben druk met werken, daarnaast verjaardagen, visite en dus veel te weinig tijd over voor mijn eigen dingentjes zoals hier even lezen of wat schrijven. Elke avond heb ik 30 minuten rust, dat is tijdens Utopia hahahah dan is askim verplicht om me niks te vragen of iets te zeggen!! Hij weet het inmiddels hij zei gisteren ik ga altijd wat vragen onder utopia he?!! Ik zeg ja doe het voortaan voor of na die tijd :smiley:
Askim heeft het erg na zijn zin in Nederland, ondanks dat er thuis een vervelende situatie is en hij het liefst even die kant op zou willen, maar ja dat zit er financieel niet in. Volgende week gaan we 4 dagen met mijn familie even naar duitsland 300 km van utrecht af. Even er lekker tussenuit! Niet werken, niets koken gewoon rust :smiley: heerlijk!!
Heel verstandig dat je na een slechte nacht en ziekig voelen je ook rust neemt, dat is echt heel belangrijk om je lichaam weer kracht te geven. Iets waar je normaal geen last van zou hebben, heb je nu extra, dus goed dat je er aan toegeeft!!

Verder hoop ik dat het met alle meiden goed gaat en dat iedereen gezond en gelukkig is!!

Overigens er is niks ernstigs met miss. Haar gezondheid is goed dus maken jullie je daar geen zorgen over!!
xxx

Im fine hèhè nog ni thuis tot 20 gewerkt en om 20 ergens moeten zijn dus ben nog druk druk druk :wink: morgen ben ik thuis en moet ik om 9 u bij de kapper zijn :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Jakkes wat een noodweer hier… Vind ik zoooo niet leuk!!!

Mutlu: Thanksss voor je berricht… Is mijn hart ook weer gerustgesteld!!! Pas je wel een beetje op jezelf met alle drukte!! Wel lekker dat jullie er straks een paar dagen tussen uit gaan!!! Maar ik kan indenken dat het toch ook wel wat lastig voelt dat je askim niet effe naar zijn familie kan gaan. Maar wel fijn om te horen dat hij het fijn vind om in Nederland samen met jouw te zijn!

Litleone: Oehlala ik heb het al door… daar gaat gewoon straks een mooie meid met prachtig haar naar Turkije…:slight_smile: Veel plezier bij de kapper…

Ik zit voor vakantieliefde… Tsjaa wat moet ik er van zeggen…

Via Wereldwijzer app

Summie ik ga niet vaak naar de kapper ik ga nu voor de puntjes omdat ze aan het splitsen is :slight_smile: maar askim wil absoluut ni da ik men haartjes kort laat knippen :slight_smile:

Hier ook slechter weer Amai heel veel regen en onweer al is dat niet zo slecht :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Littleone: Meid geniet lekker van van je bezoek aan de kapper!!! Hihi dus niet te kort je haar. Grappig ik heb dat juist met askim’s haar niet te kort. Hij heeft het nu weer echt kort, het staat hem wel hoor, maar ik vind zijn winter kapsel het langere haar toch wat mooier…

LadySide: Wat stom van mij… Nu pas begrijp ik waarom je terug gaat… Je hoopt alsnog mijn askim te zien…:stuck_out_tongue: Hahahaha.

Wat betreft vakantieliefde: Tsja wat zal ik zeggen dat ene stel was lang leve de alcohol… En het andere stel vond ik echt helemaal niks…

Via Wereldwijzer app

26-04 Egwene Belek 1 nachtjes( Whoohoo spannend)
27-04 Kardelen Iskendur 2 nachtjes
11-05 littleone marmaris 17 nachtjes
23-05 tamara082 Istanbul 26 nachtjes
26-05 Ladyside side 29 nachtjes
29-05 Yavrum1 Antalya 34 nachtjes
02-06 Miloutjuhh Apeldoorn 37 nachtjes
27-06 Littleone Marmaris 64 nachtjes
22-07 Sevimli Bodrum-Gümbet 87 nachtjes
08-08 Kardelen Gran Canaria 105 nachtjes
14-08 Miloutjuhh Kusadasi 111 nachtjes
13-09 Littleone Aksaray 141 nachtjes

BACK AT

Egwene 25-04
Sevimli 27-04
Kardelen 02-05
Egwene 03-05
littleone 18-05
Yavrum1 02-06
Ladyside 03-06
tamara082 08-06
Littleone 12-07
Sevimli 02-08
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09

• BIRTHDAY’S.

18-05 Sevimli
16-06 Littleone
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum

-samen met vriend sinds:

Fieeh : 10 augustus 2009
Cindyyy: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Sevimli : 1 augustus 2012
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013

nog een halfuurtje te vroeg maarja aftellen duurt altijd lang…

Ladyside super leuk dat je weer gaat

Via Wereldwijzer app

1 like