Ok, ik ga gelijk maar met de deur in huis vallen, ik ben vandaag in een schijt aan de wereld bui en schijt aan wat anderen van me denken bui 
Ik mag weer in het lijstje!!
En misschien vinden mensen het te snel, misschien vinden mensen het niet verstandig, maar it’s my life
En ik heb geboekt!! 26 mei-3 juni ga ik, en natuuuurlijk naar Side!
Askim en ik zijn de dagen al aan het aftellen, askim kwam zelfs als eerste met het aantal dagen dat het nog duurde 
@summie: Ja hij heeft het idd erg luxe qua internetmogelijkheden
Erg blij mee!
Over dat Russisch had ik ook al wel gehoord, en ben zelfs al medewerkers tegengekomen die ook al een woordje Russisch spraken. Voordat ik de eerste keer naar TUrkije ging werd ik al gewaarschuwd voor ál die Russen die zo ontzettend aso waren en alle oordelen die je maar kunt verzinnen. Gelukkig heb ik bij alle 3 hotels waar ik geweest ben, geen problemen gehad met Russen. Het meerendeel was aldoor Duits. Maar als ik kijk in de vriendenlijst op FB van mensen die in Side werken, zie ik heeeeel veel Oostblok namen ertussen staan. Gelukkig zijn er ook al hotels die géén Russen toelaten
Maar met een Rus als eigenaar zoals bij jouw askim is dat dus niet mogelijk. Gaat je askim Russisch leren, of kan ie het al?
En je word nieuwsgieriger??? Hahaha! Nog even en Summie zit ook met ons op FB, dan wint de nieuwsgierigheid het van de wens voor privacy 
Maar we hebben serieuze gesprekken, én veel flirterige gesprekken.
@Littleone, Oooh dus jij krijgt mooie plaatjes toegestuurd van je askim?! Mannen in pak zijn bijna altijd goed!
Ik zat gister nog ff weer door de foto’s op FB te bladeren van askim, en daar staan ook een paar van hem in een goedzittend overhemd met jeans of pantalon. Zooo mooi! 
Ik heb alleen van horen zeggen dat het visum goed te doen is via internet, en natuurlijk 10 euro goedkoper dan ter plekke op het vliegveld kopen.
Je moet hem idd zelf uitprinten en je hebt dan een A4 tje als visum. Dus goed bewaren bij je reispapieren!
@Miloutjuhh Volgens de reisorganisatie waar ik begin v,d maand mee vloog heeft Pegasus, Onur Air en Sunexpress nog steeds 20 kg inbegrepen. Dus dat scheelt weer! 
Jammer dat je in Mei niet kunt gaan, maar misschien ook wel verstandig. Vooral als hij het grootste deel vd tijd gewoon aan het werk is, en jullie elkaar dan bijna niet kunnen zien. Als je daar bent, wil je hem natuurlijk wel zien 
@Tam, je hebt me helemaaaaal niet lastig gevallen
Soms moet je gewoon ff je frustraties kwijt en daar ben je altijd welkom voor
Vind het rot voor je dat het zo’n moeilijk persoon is.
En het is al helemaal lastig als je anderen hier op hun roze wolk meemaakt, en dat je het dan zelf zo moeilijk hebt.
Kunnen we niet een petitie starten voor het verbieden van de FB duim?? Ik haaaaat het ding!! Zo nietszeggend!
Hier verder niet veel veranderingen, nog steeds veel contact, nog steeds moeilijk te geloven dat het allemaal echt is…
Verder mag ik morgen eindelijk weer aan het werk, heb ik zin in!
Dan zaterdag gezellig naar de salsakroeg waar buiten de salsaband van afgelopen zaterdag speelt. En waar ik gister een cd van heb gewonnen!
Te grappig, want een vriend van mij speelt in die band, dus waarschijnlijk had ik de cd sowieso wel gekregen…
Vandaag maar eens afleiding zoeken, ipv alleeeeen maar met mijn hoofd in Side zitten, huis moet weer eens schoongemaakt en opgeruimd worden.
Fijne dag meiden!