@summie; ik weet niet wat het is met Turkije, maar gelijk de eerste keer daar was ik al verloren. En dan niet eens aan een man! En nu met man… ja nu is er echt iets daar gebleven. Hoop idd dat 2x scheepsrecht is ipv 3. Deze mag blijven!
Maaaaar nog niet trouwen binnen 3 maanden hoor! Al zegt hij wel dat hij zeker is van zijn liefde voor mij en wil trouwen. Maar binnen 3 maand kan niet, geen geld om weer heen te gaan En tuurlijk ben je uitgenodigd als het gaat gebeuren! Jullie allemaal èn alle askims!
Positief en sterk blijven mbt je gezondheid is goed, maar niet eigenwijs! Dus denk om jezelf dame! Neem je rust…
Hier trouwens geen noodweer zelfs gewoon droog! Zit weer echt in het hoge droge noorden
Ja Summie, ik vond je aşkım toch wel heel mooi om te zien, moet hem gewoon nog es zien en daarom zo snel al terug! Hahaha!
Begin nu wel echt nieuwsgierig naar die man van je te worden!
Vakantieliefdes heb ik niet gevolgd, had het wel opstaan, maar Tam zat er doorheen te kletsen hihi! Nee hoor, was helemaaaaal niet erg… gezellig!
Ik moet nu toch echt heel snel gaan slapen, heb weer te lang met aşkım zitten kletsen en om 7h30 gaat de wekker al om eindelijk weer te mogen werken!
Daar ben ik weer!!!
Echt, wat een week! Ik ben ontzettend in het diepe gegooid, maar ben gelukkig niet verdronken. Heb zoveeld dingen gedaan, geleerd, verkeerd gedaan en verbeterd. Ongelofelijk. Als paashaas over de camping gesprongen, platgeknuffeld door kleine kinderen, de clown uitgehangen op het podium (letterlijk), met een bakfiets en muziek met volume 100 over de camping gecrosst en zoveel meer! Bijna de hele tijd Duits zitten praten. Onderweg naar huis dacht ik alleen nog maar in het Duits. Probeer nu weer Nederlands te denken, maar het floept er nog door heen haha. En ik spreek helemaal niet zo goed Duits, maar je leert zoveel door het te proberen. Kinderen willen je ook graag helpen met woordjes. 2 dagen het animatieprogramma alleen gedraaid zonder begeleiding. Andere dagen wel samengewerkt. Dus best wel veel verantwoordelijkheid gehad. Het weer was ook prima. Niet te koud, niet te warm, nauwelijks regen. Vannacht ben ik thuis gekomen.
Vandaag is het uitpakken én weer inpakken! Want om 10:40 uur vlieg ik morgen naar Turkije. Ontzettend veel zin in. Ik ben helaas op dit moment geen fraai gezicht in bikini (wel qua vorm), maar ik zit werkelijk onder de blauwe plekken! Armen, benen, rug! Geen idee hoe dat zo gekomen is, maar het zijn flinke klappen geweest. De zon zal het vast beter maken.
En askim nieuws… Ik had geen internet. Of nouja… ik had het wel, maar om 6 uur 's ochtends. Dus ik heb askim niet kunnen spreken. Hij heeft wel geprobeerd me te bereiken via FB. “Helloooo askimm! I’m here. Where are you now? I very missed you.” En 2 uur later: “I still wait for you here” Helaas heeft hij moeten blijven wachten. Pas rond 17 uur had ik eindelijk internet en toen was hij al weg. Had echt tig keer geprobeerd hem te bellen de hele dag door! De telefoon ging wel over, maar er werd niet opgenomen. Ik baal er zo ontzettend van! Zag wel dat hij wat foto’s geliked had, dus het zit nog wel goed. Maar ik weet nu wel dat hij om de 15 dagen vrij is. Dus de volgende keer is de maandag na de meivakantie en dan heb ik nog geen plannen. Die dag ga ik eens goed benutten om hem aan het lachen te krijgen
Owja, hij had op zijn FB gezet: “I need your love”, als statusupdate. En ben toen even heerlijk obstinaat geweest. Heb er dit keer wel op gereageerd met: I miss you too <3. Laat iedereen maar weten dat hij de mijne is! Het kan me echt geen ruk meer schelen wat anderen er van vinden. Of we doen het samen in alle openheid, of we doen het niet. Ben wel benieuwd naar zijn reactie over zo’n 10 dagen.
LBDS: Goed om te horen wat heb jij een superliëve, zorgzame askim, hoop wel dat het al iets beter met je gaat!!!
Summie: Ik dacht hetzelfde als LadySide, je MOET nu extra goed opletten, anders kun je straks alsnog niet naar je askim dus houdt genoeg rust meid!!!
En wat super dat jouw askim zoveel geïnvesteerd heeft in jullie, waardoor het nu zo fijn gaat tussen jullie! !! Soms heb je dat zeker nodig!!
En ik zoek iemand met precies dezelfde problemen, alleen nog wat erger, hahahaha.
Ik heb gisteren idd besloten om het gesprek met hem aan te gaan en heb hem 2 keer geprobeerd te bellen. Kreeg hem niet te pakken maar tot mijn verbazing belde hij terug.
Hij was helemaal vrolijk en hyper en ik heb minstens 5 pogingen gedaan om serieus te praten, maar kwam er niet tussen hahahaha.
Hij heeft besloten dat il binnen 2 weken bij hem MOET zijn hahaha. (wat dus echt niet gaat gebeuren ) want hij wilt alles met me doen, hahahq. Naar het strand, naar de disco en alles…
En al mn pogingen om over februari te praten mislukten, hahaha. Ik ben iig niet bang dat hij nu een ander heeft
Uiteindelijk wel gelukt om te vragen of hij mij nu als zn vriendin ziet na alles wat hij gezegd heeft.
Zijn antwoord: " natuurlijk, waarom bel ik anders met je"
Ow en ik moet Nederlandse vriendinnen meenemen voor zn vrienden, hahaha.
Vervolgens werd ik overladen met kusjes. …
Hij blijft apart, hahaha.
Maar eindelijk al iets van een “serieus” gesprek.
LadySide: Vond het erg gezellig met je op fb en gisteren was ik een stuk gezelliger, hahahaha.
Ik vind het echt geweldig dat je gewoon weer gaat maar dat wist je al. Al ben ik wel jaloers.
Maar ben erg blij dat je eindelijk iemand gevonden hebt die je wel heeel veeeel vlinders geeft
Egwene: Wordt dus haasten voor jou!! Gelukkig kun je heerlijk gaan uitrusten aan het strand al lijkt het me heel dubbel dat je dan in Turkey bent zonder askim
ohhhhh wat ontzettend balen dat jullie elkaar gemist hebben
Je weet nu wel dat hij echt met je bezig is
Ik wens je heel veel plezier in Belek
Mutlu: Fijn dat jullie het zo goed hebben samen, dat hij blij is om er te zijn en zelf ook wat te doen heeft nu
En hoop dat je ook snel iets meer vrije tijd hebt dan het half uurtje tijdens utopia, hahaha.
En schrok van je bericht over miss, dus ben blij dat je later schreef dat er niks ernstigs met haar aan de hand is!!!
Ik heb bij Summie al een update over askim gegeven en ik hoop dat we er toch samen uit kunnen komen.
Vandaag heerlijk met de kids buiten gespeeld
Ga nu gezellig naar een vriendin, dus lekker heel de avond kletsen.
Ohhhh trouwens, LadySide en ik hebben gisteren iets ontdekt…
Onze askims kennen elkaar!!! :o
Meiden, fijne avond
Summie doe wel je goed verzorgen dat je zeker naar je askim kan gaan…
Lbdss leuk te horen dat je zo’n lieve askim hebt hoe is het met je ouders?
Egwene wauw allemaal snel snel veel plezier in Turkey ik hoop dat je het erg naar je zin gaat hebben
Tam.wat leuk dat jou askim en die van Ladyside elkaar kennen.
Kunnen jullie is afspreken met elkaar hèhè ben jij al aan het aftellen?
Hier gaat alles goed vandaag naar de kapper geweest en een fles wiskey gekocht voor askim heb op men kamer al een hoekje waar spullen liggen die ik ga meenemen Whoops askim heeft geen internet maar ik kreeg gister om half 2 nog een smsje om slaaplekker te zeggen hèhè net even gebeld dan heb ik hem toch even gehoord <3 ik ga deze avond naar een juwelen tassen sjaaltjes avond
LadySide: haha geen geld om heen en weer te gaan… ik denk dat hij dan zegt… Blijf hier is het probleem opgelost. zou je als het goed tussen jullie mag blijven gaan eventueel naar Turkije willen te wonen? Haha ik moest wel effe denken wat zal MisterSide vreemd opkijken als hij hoort dat jij daar weer bent.
Egwene: Jij hebt dus een bijzondere week gehad!!! Wat jammer dat jij je askim hebt gemist op Facebook!!! Wel super wat je geschreven hebt op zijn Facebook!! Ik wens een hele goede week in Turkije toe!!! Het zal vast dubbelzinnig voelen, maar ik hoop toch dat je lekker kunt relaxen!!! Enne oogjes open hè…mocht je een hele mooie Turk zien… Dan is het mijn askim hahaha.
Tam: Wat bijzonder dat jouw askim en die van LadySide elkaar kennen! Misschien kan hij effe in de les bij de askim van LadySide want ik heb het idee dat die wel weet hoe hij het hebben moet! Wel een bijzondere man hoor die van jouw!!! Leuk dat jullie zoveel lol hebben gehad. Nu moet ik je wel bekennen dat als ik het over iets moeilijk met askim wil spreken en hij geen zin heeft dat hij de clown gaat uithangen, waardoor ik er dus ook niet tussendoor kom. Dus wel wat herkenbaar.
Litleone: En is je haar mooi geworden? En heb je een leuke avond gehad? De whisky in huis dus jij kan naar je askim hahaha. Wel lief dat hij je smste.
Update: Sorry als ik wat een vage reactie op jullie verhalen heb gegeven… Ik zelf ben nog niet fit/verkouden/moe maar ik ben gelukkig niet zieker geworden!!! Dus ik doe rustig aan… Daarnaast hebben askim en ik ook effe wat kleine probleempjes…dus ja het gaat effe wat minder… maar het zonnetje zal vast wel weer gaan schijnen.
Ik hoop dat iemand hier me misschien zou kunnen helpen…
Ik probeerde net me askim te bellen maar ik kreeg eigenlijk meteen een vrouwelijke Turkse stem te horen, nou spreek ik natuurlijk geen turks, maar ik was benieuwd of iemand anders dit misschien ook een keer heeft meegemaakt…
Askim had wel problemen met het opladen van zijn telefoon omdat zijn oplader kapot was, dus zou het gewoon hetzelfde kunnen zijn als we dus hier krijgen als je naar een nummer belt wat niet in bereik is?
Sorry dat ik niet reageer op het forum, heb een beetje een klote periode achter de rug, maar ik lees wel iedere dag mee hoor…
Hey Mariska…
Wat ontzettend vervelend meid dat jij je askim niet kunt bereiken… Dapper dat je hier wat hebt geschreven!! Ik weet helaas niet wat je bedoeld. Maar zou het ook iets van een voicemail kunnen zijn? Hier in NL heb je ook dat als je iemand belt en ze hebben geen voicemail ingesproken dat een vrouw een boodschap verteld. Bv ‘degene die u probeert te bellen heeft geen voicemail.’ Ik weet het niet hoor. Ik hoop dat je snel wat van hem hoort!! Sterkte en een dikke knuffel voor jouw
Bedankt voor je berichtje… Dat heb ik idd ook al een keer gehad maar dat was nadat zijn telefoon een aantal keer over was gegaan en dat gebeurde deze keer niet. Ik bel hem en meteen hoor ik die stem…
En nu zou het natuurlijk wel handig zijn geweest als ik turks kon verstaan, maar met een paar woordjes kom je niet ver natuurlijk…
Hoop ook idd snel iets van hem te horen, maar kben bang dat als hij echt nog steeds problemen heeft met het opladen van zijn telefoon en het hotel snel open gaat dat het er voorlopig niet in zal zitten om contact met hem te kunnen krijgen… Maarjah we wachten af…
Heb het 2 of 3 keer geprobeerd maar iedere keer hetzelfde… Dus heb maar een smsje gestuurd die zal hij dan wel weer krijgen als hij zijn telefoon terug aan zet…
Hé meisie, als een telefoon uit staat dan kan je automatisch de voicemail ervoor krijgen. Ik hoop dat je snel weer wat van hem hoort!!! En hou je vast aan het positieve gesprek wat je hebt gehad
Het voelt echt zo enorm dubbel om nu naar Turkije te gaan! Iedere keer dat ik gegaan ben, was askim altijd in de buurt. Weliswaar niet zo dichtbij dat ik hem kon zien, maar als er wat was, dan had ik hem kunnen bereiken. En nu ga ik weer, maar dan zonder dat hij te bereiken is. Heel vreemd idee. Uiteraard ga ik er wel van genieten, ook al zie ik er op dit moment uit alsof ik ben aangereden door een auto. Overal op mijn lichaam blauwe plekken. Vandaag daardoor ook even langs de dokter geweest, bloed laten prikken. Gelukkig geen bloedstollingen/trombose. Dus de kans is groot dat het ‘normale’ blauwe plekken zijn. Alles is ingepakt. Morgenochtend om 5.15 uur gaat de wekker en ik vlieg om 10.40 uur.
Ook eindelijk te horen gekregen dat mijn scriptieopzet definitief goedgekeurd is. Na de vakantie kan ik fanatiek gaan schrijven.
Weet je… ik mis askim echt. Nooit verwacht dat ik dit ooit zou zeggen over hem - ook na alles wat er gebeurd is-, maar ik mis mijn maatje. Ik hoop dat hij daar aan me denkt en trots op me is. Helaas zien we elkaar deze week niet, maar er komt een dag dat we eindelijk weer samen zullen zijn. Ik weet het zeker.
Egwene: Meid ik kan je gevoel heel erg begrijpen!!! Heftig dat je askim niet bij je kan zijn. Zwaar knudde lijkt me! Tegelijkertijd zorgt het er ook voor dat jij je bewuster word van je gevoelens voor hem en dat is wel weer heel mooi!!! Ooehh heel verstandig dat je bloed hebt laten prikken!!! Ben je verder wel fit? Meid een dikke knuffel voor jouw en beloof me te genieten!!! Omgekeerd had jij ook gewild dat je askim in jouw situatie had genoten!!!
Mariska: Fijn dat je straks naar hem toe gaat!!! Heb je iets om naar uit te kijken!
@egwene jij zit als het goed is nu lekker op het vliegveld, klaar om bijna te vertrekken. En we willen gewoon allemaal met je mee!!
Op FB zag je werk er idd leuk uit, en aan je berichten te lezen heb je het super gehad.
Wel erg jammer dat je daar geen internet had en dus het contact met askim hebt moeten missen. Super dat hij trouwens zo vaak contact heeft proberen te zoeken. Hopen dat dit zo blijft!
En you go girl!! Wat goed van je dat je die reactie op zijn statusupdate hebt gegeven! Heeft er nog iemand op gereageerd? Of hijzelf toevallig??
Geniet van Turkije, ook al is het raar zo zonder askim…
@tam: ik vond het ook erg gezellig met je! En ook als je niet gezellig bent en wilt schreeuwen/schelden/of wat dan ook, mag je altijd komen kletsen hoor
Ik ben stiekem ook blij voor mezelf ( eindelijk eens) en nu kan ik alleen maar hopen dat het goed zit.
Heb je het gezellig gehad gisyeravond bij je vriendin? Even heerlijk afleiding gehad dus, is goed voor je!
@Littleone, hoe was jouw avond? Nog iets leuks gekocht??
@summie: hihi! Hij zei de op de avond voor vertrek al dat ik moest blijven oh en de avond daarvoor haha! Maar zo snel trouwen gaat niet gebeuren hoor! Maar ik zou daar wel willen wonen hoor, al zal ik de zomer bijnde airco moeten wonen, want ik kan niet zo heeeel goed tegen hitte. Ooh en ik heb al nachtmerries over MisterSide en zijn reactie. Haha! Heb ook tegen askim gezegd dat ik overal met hem heen wil, maar nog niet door de hoofdstraat wil lopen met hem. Ik vind niet dat ik iemand met opzet moet pijn doen. Dus dat word een eerste keer Side zonder centrum dit keer… askim vond het niet erg, hij kwam toch niet graag daar.
Hoop dat jij en askim de probleempjes vooral heeeeel klein houden en het snel weer opgelost is. En die zon volop gaat schijnen en jullie laat stralen
@mariska, Helaas kan ik je niet helpen, zou niet weten wat dat is aangezien ik alleen maar via Skype en viber contact heb.
Hoop dat je snel iets zult horen van je askim en dat hij dan in ieder geval je smsje heeft kunnen lezen.
Heb je al een vliegticket geboekt, of ga je een pakketreis boeken? waar in turkije zat jouw askim ook alweer??
Wel fijn dat je een datum hebt wanneer je weer heen kunt. Is je familie het ermee eens?? Want staat me iets bij dat hun het lang niet hebben geweten toch?
Koningsdag vandaag… ik ga straks maar ff tv kijken en vanmiddag even naar de salsakroeg waar de band van vorige week weer speelt. Ze spelen elk jaar met koninginnedag buiten op het terras en met een beetje zon erbij waan je je al snel op vakantie
En ik mag daar de gewonnen cd ophalen!
Maar voor ik daar heen ga, eerst nog naar de Hema om foto’s te halen heb de foto’s van mij en askim even layen afdrukken en gelijk 2x zodat ik ze mee kan nemen voor hem en nog een paar uitzicht/zonsondergangfoto’s om na te genieten in huis
Fijne dag meiden!!!