Het Turkse Liefdeskletstopic: Deel 98!!!!! :-)

Hallo meiden,

Ik hoop dit weekend nog ff te runner updaten. Nu aan het klaar maken voor de aubade die we moeten spelen met het orkest. En dan vanavond de verjaardag van mn moeder.
Fijne dag vandaag meiden.

Sent from my MT15i using Wereldwijzer Reisforums mobile app

Oja Mariska volgens mij is dat gewoon de voicemail als zn telefoon uit staat krijg je dat meteen te horen.

Sent from my MT15i using Wereldwijzer Reisforums mobile app

26-04 Egwene Belek vandaag
27-04 Kardelen Iskendur 1 nachtjes
11-05 littleone marmaris 16 nachtjes
23-05 tamara082 Istanbul 25 nachtjes
26-05 Ladyside side 28 nachtjes
29-05 Yavrum1 Antalya 33 nachtjes
02-06 Miloutjuhh Apeldoorn 36 nachtjes
27-06 Littleone Marmaris 63 nachtjes
22-07 Sevimli Bodrum-Gümbet 86 nachtjes
08-08 Kardelen Gran Canaria 104 nachtjes
14-08 Miloutjuhh Kusadasi 110 nachtjes
13-09 Littleone Aksaray 140 nachtjes

BACK AT

Sevimli 27-04
Kardelen 02-05
Egwene 03-05
littleone 18-05
Yavrum1 02-06
Ladyside 03-06
tamara082 08-06
Littleone 12-07
Sevimli 02-08
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09

• BIRTHDAY’S.

18-05 Sevimli
16-06 Littleone
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum

-samen met vriend sinds:

Fieeh : 10 augustus 2009
Cindyyy: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Sevimli : 1 augustus 2012
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013

Via Wereldwijzer app

Via Wereldwijzer app

@Ladyside Ik heb vanochtend voor askim is gaan werken een berichtje via whatsapp van hem gehad, dus heb me weer druk zit te maken om niks natuurlijk maarjah zo ben ik :stuck_out_tongue:
Ik heb nog geen ticket die ga ik vandaag of morgen even boeken en dan gewoon een pakketreis. Ze weten het nog niet dus vandaar dat ik nog niet geboekt heb, heb gewoon die datum voor mezelf gekozen… Klopt ze hebben het heel lang niet geweten dat ik iets heb met een Turkse jongen maar inmiddels weten ze het wel hoor. Heb het van die vakantie alleen nog niet verteld vanwege prive omstandigheden, het leek me beter om daar nog even mee te wachten om het ze te vertellen…
Mijn askim zit op het moment in icmeler ( 1 van de weinige askims die niet in side zit volgens mij :stuck_out_tongue: )

Maar bij jou ging het ook goed nou nu je een nieuwe askim hebt gevonden (tenminste zoiets stond me geloof ik bij)… Ook jij heel veel plezier voor als je weer naar Turkije kan om je askim te gaan bezoeken…

Gister was niet zo mijn ding al heb ik donderdag wel een mylene avond gehad waar ik spulletjes heb gekocht voor Turkey…
Iedereen een fijne koningsdag het weer hebben jullie al mee. ik moet zometeen gaan werken tot 20 u.

Eugene veel plezier al zal je nu al wel onderweg zijn en dit mss niet lezen. Ik hoop dat je het daar naar je zin hebt en je askim Zou zeker bij jou bij willen zijn

Summie alles ok met je.of ben je nog altijd niet lekker?

Miloutjuh veel plezier deze avond

Mariska jammer dat je 17 ga ik ga 18 naar huis anders konden we is afspreken ginder is afspreken wel leuk dat je op WhatsApp weer iets hebt gehoord van je askim en je je geen zorgen moet maken

Via Wereldwijzer app

@Mariska, ooh gelukkig heb je weer iets van hem gehoord! Daar zijn we vrouwen voor toch? Te snel druk maken om niks :wink:
Spannend dat je gaat boeken, hoop dat je iets kunt vinden voor over 2 week en dan eindelijk lekker kunt gaan. En dat familie het goed oppakt als ze het zo kort van te voren weten. Maar het is jouw leven,en jouw geluk…
Dat schijnt ook een mooie plaats te zijn waar jouw vriend zit. Een collega van mij gaat daar altijd heen, en raadde het me aan.
“Vrees” dat ik eerst nog niet verder dan Side ga komen :wink:
Hier gaat het idd goed, idd een nieuwe askim, en deze is 100x beter, leuker, liever! Nog 4 weekjes en dan ga ik alweer :smiley:

Ladyside wel leuk. Dat je een gezellige tijd Had met Tam. Wonen jullie dicht bij elkaar of? leuk dat je foto’s kan laten afdrukken van jou en je askim :slight_smile: hij zal het ook wel.erg leuk vinden dat hij foto’s krijgt van jullie twee

Tam wat leuk dat je askim overtuigd is dat je zijn vriendin bent
ben jij niet overtuigd?
Heb je Kids omdat je zei dat je een fijne dag Had gehad met de Kids?

Via Wereldwijzer app

@Littleone dat is idd wel jammer jah, had ook graag eerder gegaan maar de eerste de beste datum die vrij was dat is 17 mei…

@Ladyside Jah waarschijnlijk wel jah :P. En ik zal ook niet veel verder dan marmaris of icmeler zien hoor aangezien askim daar werkt. En mooi dat deze wel moeite voor je doet en iig wel laat blijken dat hij echt voor je gaat…

@Littleone, Nee Tam en ik wonen ver uit elkaar, maar Facebook zorgt ervoor dat mensen héél dicht bij elkaar zijn op sommige momenten :smiley:
Ik heb hem de foto’s wel via Viber al gstuurd, dus hij heeft ze al wel, maar wie weet vind ie ze in het echt ook leuk. Kan ie me naast zijn bed zetten :wink:

@Mariska, Ja ik weet niet wat me overkomt, zoooveel contact! Was ik niet gewend haha! Maar ik geniet er volop van!

LadySide: Herkenbaar gevoel maar als jouw askim zo is als de mijne, dan zal hij over je waken en beschermen als een waakhond :wink: Wat leuk dat je foto’s hebt besteld. Heerlijk genieten van die plaatjes. Hihi foto naast zijn bed? De afgelopen winter heb ik boven het bed van askim gehangen :wink: dat kan dus ook nog. Hihi geweldig, wat dat betreft heeft je askim het beter voor elkaar met een eigen huisje dan mijn askim. Maar ja daar zit ook wat leeftijdsverschil tussen. Wat betreft mij…

Mariska: Fijn dat je wat gehoord hebt van je askim! Oeh lastig dat je ouders niet weten dat je richting Turkije gaat. En wat als ze negatief reageren?

Litleone: Uuh het weer heb ik hier niet mee, het is hier nog flink grijs. Wat leuk dat je al allemaal spulletjes hebt gekocht voor Turkije… Heerlijk die voorpret!!! Ik ben nog steeds niet fit, maar gelukkig nog niet hoesten en geen koorts… Dus ik hoop dat ik het de baas blijf!! Hoe is het met jou?

Update van mij: Oooh ik vind Facebook zoooo niet leuk!!!,Een muts had een berricht op askim’s Facebook geschreven… En dan niet het standaard ‘Hallo hoe gaat het’ berichtje. Dus ik heb askim meteen gevraagd wat is dit? En misschien was mijn reactie te fel. Maar askim kon mijn ‘wantrouwen’ niet waarderen… Terwijl hij in mijn situatie ook geflipt had…En dat is wat uit de hand gelopen… En misschien ben ik wel jaloers, en iets in mij zegt dat askim trouw aan mij is, maar geef mij gewoon uitleg. Dus ja niet zo leuk… Ik ga nu maar es effe richting mijn ouders een traditionele oranje tompoes scoren. Iedereen veel plezier vandaag!!!

Via Wereldwijzer app

Summie jammer van het weer hier Is het warm en super mooi… Mjah ik ben al helemaal voorbereid ik weet al hoe laat ik moet vertrekken ik heb bijna alles klaar enkel mijn koffer moet nog ingeladen worden Oops hèhè moet nog 2 weken werken :slight_smile: met mij gaat alles goed maar zit volop met men reisje in men hoofd. wat jammer dat je nog steeds niet fit bent ik hoop dat het snel verdwijnt…

Owjee wat lullig van het hele fb verhaal jammer dat je askim je ni snapt maar ergens vind ik het heel normaal je beent ver weg van elkaar en je weet nooit wat andere grieten proberen toch? jaloers zijn is ook ergens wel normaal al heeft de ene het wat meer dan de andere maar daar Is niks mee. Ik hoop dat je askim je begrijpt en dat hij niet boos is :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Mariska: Ik heb dat ook wel eens gehad als ik askim probeerde te bereiken, maar bij mij komt daarna meestal een engelse stem. Maar dan zeggen ze dat deze persoon op het moment niet bereikbaar is en je het op een later moment nog eens moet proberen. Ik denk dan dat de telefoon uit staat… Hopelijk kan je snel contact hebben met je askim!

Summie: Dat is ook zo stom met Facebook! Ik had op een gegeven moment zelfs als een meisje ‘vind ik leuk’ deed bij een foto van askim dat ik al dacht: wie is dit? Gelukkig ben ik daar nu over heen en vertrouw ik hem compleet. Maar ik begrijp je reactie wel. Komt wel goed schatje. hihi :slight_smile:

Voor de rest wel ff vluchtig mee gelezen, maar zo druk geweest de afgelopen dagen. Over een uurtje stap ik in de auto richting Schiphol. Normaal vlieg ik altijd vroeg in de ochtend en nu dus laat in de avond, wel heel ander gevoel hoor haha. Vandaag heel de dag druk geweest met koffer inpakken en nog even van het zonnetje genoten :slight_smile: Kijk er echt uit om askim weer te zien!! Vandaag nog even gezellig geskyped en ik denk dan ik hem zo nog even bel en anders op Schiphol als ik moet wachten. Meiden, allemaal een fijn weekend en tot volgende week! Weet niet of ik tussendoor kan/ga updaten.

@kardelen1 Okej, ik kreeg alleen een Turkse stem te horen, daarna een aantal piepjes… Maarjah het is allemaal goed gekomen, heb vanochtend een berichtje van hem gehad, en net hem ook nog even gesproken toen hij aant wachten was op de 5 gasten die kwamen eten…
Jij heel veel plezier bij je askim…

@Summie Positief zullen ze misschien niet reageren, maar ik ben oud genoeg, en ik verblijf gewoon in een hotel en niet zoals mijn moeder zou zeggen in de middle of nowhere… Dus khoop gewoon dat ze niet te moeilijk zullen doen… Ze kunnen het toch niet tegenhouden, kheb er niet voor gekozen om verliefd te worden op een Turkse jongen…

Ik reageer zo nog effe op de anderen maar eerst effe vlug reageren op Kardelen…

Kardelen: Heeeeel veel plezier!!! Meid geniet van het samen zijn met je askim en ik ben heel benieuwd hoe het weerzien met zijn familie gaat zijn!!! Goede reis meid!!!

Via Wereldwijzer app

@Kardelen, veeeeeeel plezier! Geniet volop van jullie tijd samen :smiley:

Kardelene: ook ik wil je heeel veel plezier wensen samen met je askim!! Geniet ervan!!!

Via Wereldwijzer app

Kardelen have fun doe voorzichtig onderweg en.geniet er van

Via Wereldwijzer app

Mariska heb je het je ouders al verteld en al geboekt?

Summie heb je je askim nog gehoord? heeft hij nog wat gezegd over het fb gevalletje?

En sevimli komt morgen weer ben benieuwd naar haar verhalen :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Miloutjuhh: Hoe ging je concert? Leuke koningsdag gehad?

Litleone: Oooh geweldig dat je al zo bezig bent met je reis! Heerlijk meid je beginnen met aftellen!!! En je askim ook al aan het aftellen? Jij vandaag genoten van het lekkere weer? En een leuke dag gehad? Hier vandaag geen zonnetje gezien.

Mariska: Veel sterkte bij het vertellen! En ik hoop dat ze je gewoon gaan steunen!!! Heb je een leuke koningsdag gehad?

Ondanks alles een leuke dag gehad vandaag. Vanochtend gezellig traditioneel met de hele familie bij mijn ouders koffie gedronken met een oranje tompoes. Daarna nog effe een rondje stad gedaan en vervolgens heerlijk op de bank met een deken over me heen in slaap gevallen. Wat betreft askim tsja wat zal ik zeggen, we hebben wel gewoon contact, maar ik vind het wel lastig. Hij wil er niet over praten. Hij vind dat ik hem moet vertrouwen, terwijl ik iets heb leg de situatie gewoon effe uit, zodat ik het begrijp en stel me gewoon effe gerust…

Tam en LadySide: ik heb jullie namen hier ook voorbij zien komen…hoe is het? Een leuke dag gehad?

Via Wereldwijzer app

@Littleone Nee nog niet, maar kga het wel vanavond vertellen…

@Summy Dankje wel, kzal het nodig hebben :P… Ik heb eigenlijk niks met koningsdag… Ik zou precies hetzlfde hebben gedaan als er een meisje zou zijn die niet alleen maar hoi hoe gaat het bij askim op zijn fb zou zetten… En mijn askim zou waarschijnlijk bij mij hetzelfde doen (ik bedoel hij moest al persee weten wie ik laatst had toegevoegd)… En je moet tog ook over zulke dingen kunnen praten ik bedoel er zijn nou eenmaal genoeg meiden die waarschijnlijk iets van ze willen… Dus ik snap wel dat je het vervelend vindt dat hij het niet wil uitleggen voor je…