Summie ik heb niet van de zon kunnen genieten hoor heb tot 20 gewerkt en was het flink koud askim is ook al aan het aftellen ja hij is erg blij dat ik kom alle mensen in het hotel en vaste klanten weten al wanneer ik kom hèhè
Leuk dat je een gezellige traditionele dag Had… wat vervelend van je askim hij zou het ergens toch wel moeten begrijpen ik denk dat het niet zo zeer aan het vertrouwen naar je askim toe is. Maar naar Day meisje toe
Summie: ohhhh, dat is echt niet leuk!!! Logisch dat je jaloers bent!! Ik denk trouwens dat je je geen zorgen hoeft te maken, maar ik snap het heel goed. Die mannen weten zelf ook dat daar genoeg vrouwen zijn die geïnteresseerd zijn in hun. En dan moeten ze ook kunnen begrijpen dat hun vriendin moeite heeft met “fb opmerkingen” van andere vrouwen!!!
Ik hoop dat je ondertussen al een goed gesprek met hem hebt kunnen voeren hierover, zonder onenigheid of gedoe.
Hebben jullie trouwens noout moeite met al die vrouwen die hun foto’s liken? En als ze zelf een foto liken van een andere vrouw? Ik vind dat namelijk nooit zo leuk, zeg maar, haha.
Ik heb vandaag eigenlijk helemaal niks gedaan, geen zin dit jaar, haha.
Ga nu slapen en morgen even rustig nog alles doorlezen en updaten!!
Ik heb er eik weinig moeite mee mijn askim liked alleen foto’s van meiden van zijn familie en Zet daar reacties op en askim heeft nog nooit een reactie gehad waarvan ik dacht wat Is dat
Hier tijd genoeg voor een update… ben aan het werk, maar niemand heeft een lift nodig. Saaaaai!
@summie ik vrees ook dat ik een waakhond heb, maar vind het niet zo erg de foto’s zijn mooi afgedrukt, de zonsondergangen in het groot zijn ook zoooo mooi geworden. Die van mij en askim hangen al bij mijn andere foto’s aan de muur
Jouw askim had een stapelbed dat jij boven zijn bed hing? ? Ja vind het erg fijn dat askim zijn eigen plekje heeft, ook al is het aan de kleine kant. Alles is er i ieder geval wat er moet zijn. Nadeel badkamer/toilet komt uit in de woonkamer/keuken… die had van mij in een hal of zo mogen zitten misschien is het idd de leeftijd dat hij een eigen plekje heeft, hij is 36. Hoe oud is die van jou ook alweer??
Oooh ik kan me je frustratie heel goed voorstellen van fb! Snap dat je wil weten wat dat betekent. Hoop dat jullie eruit kunnen komen met z’n tweeën.
@littleone, heerlijk om mee te lezen met je voorpret! En leuk dat askim ook zo enthousiast is en iedereen al blij verteld dat je komt.
@tam; jaaaa ik heb daar ook best moeite mee zoals je al wist. Bij aşkım zijn het veel scandinavische “oudere” vrouwen die het doen en die reageren… ik check dan vaak gelijk of ze getrouwd zijn of foto’s hebben en zo… ziekelijk misschien, maar ik wil weten wat ze van hem willen.
Hier dus vanmiddag aan het werk, en gisteren wel 2 uur Koningsdag gevierd ik zou met een vriendin naar ons salsacafe, waar weer de liveband zou spelen. Maar helaas ging ze al snel weer weg… en een vriend van mij met zijn zoontje gingen even daarna weg, dus toen bleef ik alleen achter… tja dat is niet gezellig dus was s el weer thuis. Beetje jammer!
Ondertussen nog steeds zwevend op die roze wolk en volgens mij is askim in de leer geweest bij die van Summie, want kreeg vanochtend opeens selfies! Zonder lach, omdat ik er niet was… toch maar eentje met lach gevraagd en die kreeg ik dan ook snel hem ook even blij gemaakt met eentje van mij…
Ik zal eens even wat rolstoelen gaan sjouwen en kijken of er nog iets te doen is…
Fieeh : 10 augustus 2009
Cindyyy: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Sevimli : 1 augustus 2012
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013
Daar was ik weer…
We hebben even flink in spanning gezeten met mijn moeder maar eindelijk gaat ze vooruit
Ze heeft een virus en bacterië in haar lichaam…
Ze heeft nu antibiotica en prednison, en krijgt nog zuurstof. …
Bedankt voor het plaatsen in het lijstje:)
Ik zal even de boel gaan terug lezen zo want dr is weer Veel geschreven. . Leuk
Nu eerst even op bezoek bij me moeder…
Groetjes
Litleone: hopelijk heb je vandaag lekker vrij gehad en kon je genieten van mooi weer!! Alhoewel het hier vandaag flink regenachtig was. Oooh geweldig dat jij je spullen al klaar hebt liggen… En logisch dat je koppie in Turkije is…je gaat gewoon binnenkort naar je grote liefde toe…
LadySide: Dus het was saai op je werk… Goed excuus om te appen met je askim Waaah geweldig jij krijgt dus ook al selfies… Nu nog die van Tam aan de selfies…En hahaha ook nog meteen hoge eisen stellen…haha… Nu moet ik eerlijk bekennen dat askim vaak best wel serieus of met een klein lachje op foto’s staat…niet met een giga smile ofzo…Hij is meer iemand van de pretoogjes… Terwijl ik ben iemand van een grote big smile… Ik ben nog nooit in een huis van een Turk geweest…maar ik denk dat het in verhouding primitiever en kleiner is dan in NL…Wat jammer trouwens dat je koningsdag zo in het water viel… Begrijpelijk dat je daar van baalde…
Tam:Hey meid hoe is het met jouw? En nog contact gehad met die gekke Turk? Ik begrijp wat je bedoeld met Facebook. Volgens mij ben ik niet een jaloers type, ik weet dat askim veel met meiden die werken in het hotel omgaat. Hij is wel een beetje een beschermende-grote-broer-type. Natuurlijk weet ik niet wat hij uitspookt, maar daar maak ik me eigenlijk niet druk over. En hoe zit dat met jouw? Wij hebben destijds goede afspraken gemaakt en afgesproken dat we elkaar moeten vertrouwen. Maar daarintegen vind ik Facebook lastig… Opeens word je ermee geconfronteerd…Ik moet mezelf soms corrigeren… likes zijn niet veel zeggend… Dit was de eerste keer dat het van mijn kant botste en dat ik askim ermee geconfronteerd heb…een berricht waarin iemand schrijft nog vaak aan de tijd terug te denken… Komt namelijk wel effe binnen… En toen zijn reactie … Dat ik hem vertrouwen moet, dat hij geen bad guy is en zich aan onze afspraken houd!!! hij heeft inmiddels uitleg gegeven en ik weet inmiddels hoe het zit. Hij wilde dit eerst niet, geen aandacht aan besteden, negeren, omdat hij mij niet wantrouwend, onzeker of verdrietig wilde maken. Maar ik heb duidelijk gemaakt dat juist door zijn gedrag het juist dan ontstaat. Maar inmiddels is het uit de weg.
Tamara: Fijn dat het inmiddels bekend is wat je moeder heeft. Ik hoop dat haar behandeling snel aanslaat en dat het snel beter met haar mag gaan!
Uuh de update van mij zit wel wat tussen de reacties van de anderen verwerkt…
Tamara hopelijk slaan de medicijnen snel aan…
Heb ik het goed gedaan in het lijstje?
Summie ja hoor Had vandaag vrij ben eerst naar men Petekindje geweest en daarna moeten gaan uiteten met mijn familie omdat mijn opa jarig was… ik denk dat mijn koppies.zo erg in Turkey zit omdat ik het voor de moment echt lastig heb met mijn ouders en mijn familie…
Litleone: Wat ontzettend jammer dat het zo moeizaam gaat met je familie. Is er veel ruzie of word er nog steeds gezwegen? Mooi dat je ondanks alles juist nog meer naar je askim verlangt!!! Oh meid ik hoop dat de komende dagen erg vlug zullen gaan zodat je snel kunt genieten in de armen van je kanjer!!!
Nou ben vrijdag naar een demo geweest met sjaaltjes en tassen enzo en Had een sjaaltje gekocht en kreeg meteen de vraag of het een hoofddoek was voor de rest zijn ze veel over hun reis bezig en over die van me broer bezig terwijl er over mijne niks gezegd kan worden achja
Litleone: Ach jakkes wat een reactie…ik begrijp dat het je raakt… Lastig lijkt me… Och meisie ik wou zo graag dat ik wat voor je betekenen kon… Je familie kon wakker schudden… Want volgens mij ben jij een hartstikke lieve meid!!! Maar ja daar heb je niks aan… Is er overigens wel iemand in je omgeving waar jij je ei bij kwijt kunt?
Pssst zou het ons lukken om vanavond dit forum flink te vullen??
ja hoor ik kan altijd terecht bij mijn nicht, bij de broer van mijn askim en bij mijn collegas…
Al is er maar 1 iemand die me echt begrijpt en dat is de vrouw van h zijn broer. Al denkt zij er over veel dingen anders over als ik…
Wel lief dat je zou willen helpen maar het komt wel goed al denk ik meer en meer om alleen te gaan wonen omdat ik me niet thuis voel thuis…
Hoe gaat het met jou gaat de verkoudheid al wat weg of? voel je je nog altijd wat belabberd?
ja wie weet lukt het ons wel al heb ik niet veel te vertellen maar ze kunnen ons best doen
Oooh Litleone: misschien kan ik jouw wel aan de praat krijgen hahaha en misschien steken we anderen ook wel aan… Hihi… Jij woont in België toch? Is je toekomstige ‘schoonzus’ ook Belgische of is ze Turks? Misschien is het inderdaad een idee om te gaan sparen om een plekje voor jezelf te creëren… Enne heb je stiekem al dromen over een trouwjurk? En je askim in smoking? Hihi
Oeps ik vergeet mezelf. Ik ga te vlug haha. Ik merk dat ik nog minder energie heb maar het is gelukkig bij zere keel en snotteren gebleven… ik ben gelukkig niet begonnen met hoesten…
ik woon idd in belgie maar wel vlakbij de nederlandse grens hoor:) Mijn toekomstige schoonzus is idd belgische en is precies 10 jaar ouder dan mij en nu hoogzwanger van hun 3de kindje
Nog niet echt aan echt een het wegdromen van een jurk heb al wel gekeken maar ik moet het nog steeds tegen mijn ouders vertellen wat niet zo gemakkelijk is voor me … Maar ik wil het niet stiekem doen want ik wil graag mijn ouders er bij hebben al gaat dat nooit lukken vrees ik… Askim is costuum is zooo hot:) askim had dat met de feestdagen aan en van de week kreeg ik een foto met mijn costuumsbroek en een zwart hemd aaan grrr ik vind askim helemaal geweldig met hemdjes aan
Wij krijgen nog niet zo snel bijval van iemand… :-p
Fijn dat je steun hebt aan je schoonzus…Begrijpelijk dat jij het je familie wil vertellen…lijkt me lastig dat ze het nog niet weten… Hebben jullie al een officiele trouwdatum? Gaat zijn broer en zijn gezin dan ook mee naar Turkije?
Ik begrijp helemaal wat je bedoeld met je askim in kostuum… De mijne ziet er ook echt als een gentleman uit… De eerste keer dat ik hem zag in smoking kwam hij zichzelf ff showen voor de webcam…Hij vroeg Do you like it? Ik begon spontaan te blozen…en askim maar lachen…