Normaal gezien september datum ligt nog niet vast hoor maar normaal was de bedoeling september en dan ga ik niet alleen askims broer en zijn gezin gaan met me mee …
Mariska kzie dat je op fb online bent heb je al geboekt en het tegen je ouders gezegt?
Miloutjuhhh: zijn internet valt steeds uit zodat jij hier in de tussentijd effe kunt reageren
Litleone: oke, ik hoop dat je ouders ook mee gaan. Heb je al een idee wanneer jij je ouders gaat inlichten? Wat betreft mij…zodra ik een minder goede dag hebt merk ik het aan mijn energie…dan ben ik erg moe en heb ik het heel koud… Waar is jouw askim trouwens? De mijne is aan het spelletje doen met huisgenoten…
@Littleone… Nee nog niet (kweet het ik moet het echt vertellen maar heb een beetje schrik voor hun reactie)… Maar wil echt weer naar me askim volgende maand dus kzal het tog echt heel snel moeten vertellen anders kan ik het helemaal wel schudden…
Miloutjuhh: volgens mij heeft wereldwijzer zijn internetprovider gewoon omgekocht joh ze kunnen je hier niet missen haha
Mariska: Meis ik begrijp dat het moeilijk is… Maar ik denk dat het ook niet makkelijker gaat worden als je het uit blijft stellen… En ik neem aan dat je askim ook wel graag wil weten wanneer hij je weer gaat zien… Ik hoop dat je snel de moed gaat vinden, dan valt er misschien wel een hele last van je schouders…
Hoi meiden! Even heel snel een bericht van mij. Ik ben veilig aangekomen in turkije. Het weer is soms wat aan de frisse kant, maar in de zon is het heet. Vandaag ben ik mij ex tegengekomen. Ik kreeg bericht dat hij om 19 uur voor de poort stond. Het was ontzettend vreemd, maar ook wel fijn. En dat was even oppassen. Heb het er met een paar meiden van hier al over gehad. Ik hunker naar 2 sterke mannelijke armen. Niet naar mn ex. Dat was een mooie conclusie. Hij gaf duidelijk aan meer te willen dan alleen een knuffel. Ik ben net zo duidelijk geweest dat ik een vriend heb en hem trouw ben. Daar had hij respect voor. Gelukkig. Beetje jammer dat zijn geur nog om me heen hangt… lekker vertrouwd, maar niet wat ik ruiken wil. Dus ja… het viel mee. Ik weet nu dat mijn ex verleden tijd is. Het rare was dat hij al wist dag ik met askim nu ben. Hij zei dat hij denkt dat het een goede jongen is. Wat hij daarna zei, toe hij woedend was omdat ik vertelde dat askim me al heel lang leuk vind, zal ik niet opschrijven. Dat was beetje jammer.
Afijn, dat is dus gebeurd. Verder gewoon vakantie haha.
Egwene: leuk om wat van je te lezen…mooi dat jij je ex tegen bent gekomen…dan hoef je daar niet langer bang voor te zijn… en nu kun je dat hoofdstuk van je ex hopelijk sluiten meid… Grappig askim had het er over dat het vandaag bewolkt was en hij vond het juist overdag een lekkere temperatuur… Hé meid ik hoop dat je lekker kunt genieten van je welverdiende vakantie!!!
Egwene jammer dat het nog wat fris is ginder… leuk te horen dat je veilig bent aangekomen… ik hoop dat je kan genieten van je vakantie ondanks alles en dat je het hoofdstuk ex.kunt afsluiten jammer dat hij het eerst leek te begrijpen en daarna woest werd probeer het je niet te hard aan te trekken
Nou summie we zijn nog maar net over de helft voor het nieuwe topic ik dacht dat we dat in een record gingen vullen maar ik denk niet dat we dat gaan halen hoor.
Fieeh : 10 augustus 2009
Cindyyy: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Sevimli : 1 augustus 2012
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013
Jullie hebben idd je best gedaan om het topic te vullen, maar vandaag doet er niemand zijn best, haha dus ik ga het straks wel doen hahaha. Fijne dag allemaal