Het Turkse Liefdeskletstopic: Deel 98!!!!! :-)

zwaait terug hoe is het vandaag met jou summie?

Ja idd lekker door kletsen dus maar.

Via Wereldwijzer app

3 dagen!!! Wowwwww. Das bizar snel zeg.

Via Wereldwijzer app

Jaaaa dat is wel heel erg snel.
Maar als je die delen bekijkt was het bijna een soort chatten

Via Wereldwijzer app

Ik gewerkt nu ff aan het luilakken met een koppie thee en zo meteen komt mijn neefje effe een uurtje… Hoe is het met jouw?

Via Wereldwijzer app

Ik ben klaar met schoonmaken trouwens, maar moet zo nog de metro in en het eerste gedeelte is ondergronds, dus moet toch nog even wachten met updaten, want moet nog even alles teruglezen :wink:
Maaaaarrr… ik heb net een heel leuk huisje gezien, heb hem zelfs al verbouwd in mn hoofd, hahaha.

Via Wereldwijzer app

Ook al thuis van het werk. Lekker relaxen nu. Geen plannen meer voor de rest van de dag eigenlijk.
Veel plezier met je neefje!

Via Wereldwijzer app

Zoooo jullie zijn weer goed bezig geweest!
Hier ff niet mijn dag, en dus weinig te melden.

Tot later dames!!

Via Wereldwijzer app

Bibi gaat sevves naar de dokter al 2 weken last van men buik dacht eerst dat het met stress te maken hadden door thuis enzo maar ik ben vandaag gaan werken en kan niks ik voel me slap ik kan ni eten heb verschillelijk veel pijn in mijn onderbuik

Via Wereldwijzer app

Ooh het is weer zover… Ik ga knuffels hier weer es effe uitdelen…

LadySide: Meid knuffel voor jouw…wat is er aan de hand?

Litleone: bedoel je met bibi jezelf? Zo ja effe een dikke knuffel voor jouw… Wat vervelend dat je last van je buik hebt… Ik hoop dat het allemaal meevalt en snel weer over is… Geen grappen meid voor je tripje naar Turkije…sterkte meid!!

Tam: Super dat het schoon is… Als je zin hebt…hier is ook nog wel een huis wat schoongemaakt kan worden :wink: Wat leuk dat je een droomhuis hebt gezien… Heerlijk wegdromen… Zou het daadwerkelijk wat voor je kunnen zijn?

Miloutjuhhh: Lekker gewerkt en gister toch nog kunnen skypen met askim?

Via Wereldwijzer app

Jep met Bibi bedoel ik
Mezelf moet om kwart na 7 naar de dokter dus dan weten we weer maar komt wel goed jij al beter summie?

Oo Ladyside voel je je niet lekker of gewoon een off Day

Via Wereldwijzer app

Tam wanneer ga je naar het huisje kijken of heb je dat al gedaan? Gaat het wat worden denk je?

Via Wereldwijzer app

Summie: hahahahahaha, het huis en vooral mijn kamer moeten ook nog schoongemaakt worden :stuck_out_tongue:
Ik heb ook nog gordijnen opgehangen op de crèche en gisteren ook schoongemaakt en morgen en woensdag (en ik schijn vakantie te hebben, hahaha)
Ik hoop wel dat het echt iets voor me is, aangezien ik gezegd heb dat ik hem wil kopen :wink: dus mijn hypotheekadviseur heeft weer wat te doen voor mij, hahahaha. Echt een erg fijne man is dat!!!
En het is een MVE woning, dus de prijs staat vast.
Het is een 2 kamer woning ipv de 3 kamer die ik graag wilde, maar de keuken is vrij ruim, dus daar kan ik mn tafel kwijt en dan kan ik mn praktijk voorlopig in mn woonkamer “maken”.
En het huis is binnen 10 minuten lopen van het kdv en op loop en fietsafstand van de peuterspeelzalen waar ik inval :slight_smile:
Ennnnnnn… een tuin van 10 bij 11 meter :slight_smile: :slight_smile: dus kan ik lekker een zwembad van 5 bij 5 neerzetten :slight_smile: :slight_smile:
Kunnen jullie langskomen om voor te bruinen voor (of na te bruinen van) Turkije, hahaha.
En ik kan er mijn droomhuis van maken. Zou ik van mijn gekke Turk ook mijn droomman kunnen maken, hahahaha.
Was het gezellig met je neefje?
En hoe voel je je lichamelijk vandaag?

En geen zorgen, ik ga zo verder met het topic vullen hoor :wink: even bezig nu met van alles tussendoor

Wat is een mve woning? en welke praktijk zoek je te doen? ben best nieuwsgierig hèhè

Via Wereldwijzer app

Littleone: He bah, wat vervelend van je buik. Maar door stress kun je van alles krijgen he, vooral aan je lichaam, hoop iig dat er iets aan gedaan kan worden. (ik bedoel dan medicijnen ofzo)
En dan kun je je rustig voorbereiden op Turkije, want je moet natuurlijk helemaal fit bent als je je askim gaat zien :slight_smile: Gaan jullie ook je bruiloft voorbereiden? (Denk dat je het toch aan je ouders moet gaan vertellen zo langzamerhand…)
Trouwens, ik heb zelf geen kinderen, maar ik werk er elke dag mee, dus zeg altijd automatisch “met de kids”"

Littleone: Mag wel hoor, moeten toch ergens het topic mee vullen :stuck_out_tongue: hahahaha.
Een MVE woning is Maatschappelijk Verantwoord Eigendom (zoiets geloof ik haha) en het houdt in dat je een woning koopt met terugkoopgarantie, dus de woningbouw moet je woning binnen 3 maanden terugkopen en dan deel je de winst en het verlies. Dus is een wat veiligere manier van een woning kopen.
En dat gaat binnen 2 maanden veranderen in Nederland. Dan valt de terugkoopgarantie weg, dus ben nog net op tijd.

En ik wil heel graag mijn eigen healing/ reading praktijk.
Bij een healing herstel je de balans bij mensen. Kan ontzettend helpen als je bijv moeilijk slaapt, rusteloos bent (teveel nadenkt), maar geeft ook verlichting bij lichamelijke klachten.
het is nog veel breder hoor, maar dacht zal het even kort toelichten.
Je werkt met je handen en maakt gebruik van de energie van het universum zeg maar. Is echt bizar wat voor een invloed het op je kan hebben!!!
Bij een reading “lees” je mensen. Wij doen dat ahv een bloem. Denkbeeldig dan. Is heel bijzonder hoe je zo ontzettend veel van mensen kan zien.
Het is beide wel echt op spiritueel vlak. Maar ik vind het ontzettend gaaf en het geeft me een super gevoel om er mee bezig te zijn. Mijn healing diploma heb ik afgelopen jaar behaald en ik ben nu nog bezig met de readingopleiding

• Updated - - -

Ik ben trouwens vandaag gaan kijken naar het huisje en het voelde er gewoon goed!!

@ladyside knuffel meid. Ik las iets op fb. Irritant als mensen alleen maar negatief commentaar kunnen geven.

@littleone voor jou ook een knuffel meid. Ik hoop dat je je snel beter voelt.

@tam spannend, klinkt erg leuk dit huis. En wat heerlijk zo’n grote tuin! Ik duim voor je!

Via Wereldwijzer app

Litleone: oeeh heel veel succes bij de dokter ik hoop echt voor je dat het meevalt!!! Ik duim hĂŠĂŠl erg voor je!!!

Tam: Dat is wel super fijn en gemakkelijk dat het huis dichtbij je werk is… Ik hoop echt dat het wat word…want bommetje doen bij jouw in het zwembad in de tuin dat lijkt mij wel wat…:slight_smile: En meid ik hoop heel erg voor je dat je van die Turk je droomman kan maken! Maar wil niet te vlug, begin eerst uitgebreid bij het hoofdstuk plezier/lol maken. Dit hoofdstuk is de basis zegt juffrouw Summie hahahaha.

Miloutjuhhh: Heb jij gister nog met askim kunnen skypen. Heeft hij inmiddels een vaste werkplek? En heb jij vandaag leuk gewerkt? Of had je dat al verteld? bloos

Via Wereldwijzer app

Milou: Dankjewel dat je weer voor me gaat duimen!!! Vind ik erg lief.
Hoe is het met jou verder? (Vragen hoef ik niet te stellen, dat heeft Summie al gedaan. haha :p)

Summie: Gezellig dat je bommetje komt doen :slight_smile: haha.
Ik had vandaag een heel ander gevoel tijdens de bezichtiging. Alsof het echt mijn huis was. En niet een huis die ik misschien wil. En ik had ook heel erg het gevoel dat askim daar bij mij in dat huis zou zijn. Zo stom, ik heb nooit gewild dat hij bij in NL kwam wonen en ik weet zelfs niet of ik het Ăźberhaupt met hem uit zou houden :stuck_out_tongue: maar dat voelde ineens zo.
(En nee, het was geen wens ofzo)
En geen zorgen, juf Summie, ik zal niet te snel gaan :wink: zelfs als ik dat zou willen, zou ik dat niet kunnen, want ik ben ook moeilijk, hahahaha.
Super trouwens dat het uitgesproken is tussen jou en je askim en dat je hem duidelijk hebt kunnen maken dat het voor jou juist belangrijk is om te weten hoe het in elkaar zit!! En natuurlijk ook dat hij het begrijpt en er iets mee doet!!!
Ben je al aan het aftellen om naar hem toe te gaan??

Ow, ik heb die gekke Turk trouwens wel nog even kort gesproken zaterdag.
Hij had foto’s op zn fb gezet en ik had er 1 geliked (volgens LadySide was het een hele schattige foto :slight_smile: ) en gestuurd dat zijn foto’s leuk waren.
Maar daarna dacht ik “ik bel hem even”
Dus ik zei "leuke foto’s, was je in het zand aan het spelen :stuck_out_tongue: , die foto was erg leuk. En hij zei echt heel erg verbaasd en blij “jaaaa?” vond ik echt schattig, ineens zag ik de kwetsbare jongen in de o zo “stoere” man.
En er kwamen klanten, dus hij had geen tijd, hij heeft alleen 2 keer gevraagd “wanner kom je nou” en ik zei “ga proberen om te komen binnenkort”
Dus hij zei “probeer maar”, maar hij klonk lichtelijk beledigd/ teleurgesteld en zei ook een beetje kortaf “schuss”

Op zich lijkt dit geen bijzonder telefoongesprek, maar ik hoorde voor het eerst echt emoties in zijn stem. Er is echt iets anders aan hem. (oke, aan mij ook haha)

En ik stuur hem nu af en toe een kort berichtje, zonder druk op hem te zetten!!!

LadySide: Naar dat je je zo vervelend voelt vandaag :frowning: :frowning:
Hoop dat het alleen een baaldag is!!!

Egwene: Als je je ex dan toch moest tegenkomen is het beter dat het gelijk gebeurd is, hoef je daar iig niet meer over te stressen!!!
En goed om te ontdekken dat je echt klaar bent met hem 
En ergens begrijp ik zijn reactie wel toen je vertelde dat je askim al achter je aanzat toen je nog met hem samen was. Het blijft een Turk he en die houden daar niet zo van :wink:

Oja en wat betreft mijn askim en die van LadySide. Ze kennen elkaar, maar heb geen flauw idee wat ze van elkaar vinden eigenlijk. Zou wel gezellig zijn om te dubbeldaten 
Of triple daten, met LBDS en haar askim erbij, hahahaha.

LBDS: Hoe is het eigenlijk nu met je meid??

Ik kom van de dokter heb spastische darmen Kmoet zowiezo zien dat ik meer drink en vezels eet maar het kan ook van de stress zijn natuurlijk

Via Wereldwijzer app