Littleone: Dat kan erg vervelend zijn en stress zorgt er vaak voor dat he er meer last van krijgt!!!
Ik hoop dat het voor jou voldoende helpt om meer te drinken en vezels te eten.
En je zit thuis nu steeds in een stress situatie. Wat ontzettend balen allemaal!!
Zo gaat dit topic niet snel vol raken ![]()
Neej idd hèhè ik heb op zich weinig te vertellen lig in de zetel Kga zo meteen slapen al ben ik erg benieuwd hoe sevimli het heeft gehad op vakantie want als ik het goed heb is Zij ook weer terug
Tam wanneer weet je iets van je huisje… ja on nederland gaat het helemaal anders als hier denk ik
Via Wereldwijzer app
Littleone: Misschien wel lekker op tijd slapen ![]()
Ohhh Sevimli is weer terug, ik ben ook benieuwd hoe het geweest is!!!
De woning staat al leeg en de hypotheek is financieel haalbaar, dus in principe kan ik gewoon de hypotheek gaan aanvragen bij de bank. En dan moet je wel nog een paar weken wachten om het 100% zeker te weten
En kan je dan geen optie nemen Ofzo of? Jep normaal van gister zag ik in het lijstje
Via Wereldwijzer app
Nou, heb nu toch even tijd, dus zal weer even kort wat latem horen haha. Ik lees wel mee, maar reageren op jullie is op dit moment te lastig op de tablet. Dat komt thuis weer. Voel me niet helemaal fit helaas. Merk dat ik even moe ben, maar ik verveel me ook wat. Ook merk ik dat ik vaak alleen heb gereisd. Ik irriteer me aan het feit dat ik steeds moet vertellen waar ik heen ga. Snap het wel hoor!
Ex wil me graag morgen weer zien, want hij is dan vrij. Ik weet het niet. Eigenlijk moet ik nee zeggen, maar zou het zo fijn vinden om even het hotel uit te gaan en Belek te verkennen met iemand die er al bekend is. Maar ik weet dat ik askim hiermee zal kwetsen en dat is iets wat ik niet wil. Lastig! Ik ga gewoon lekker afwachten of mn ex onthoudt dat hij me zien wilde. Zo niet, probleem opgelost.
Serieus, ik heb echt behoefte om askim weer te horen. Het is al zo lang geleden… ik wil even een reminder waarom ik voor hem zit te vechten. Of is dat heel raar? Nee toch?
Via Wereldwijzer app
@summie, ja nog wel een tijdje met askim kunnen Skypen :))) de verbinding ging steeds aan en uit maar goed we hebben elkaar weer ff kunnen zien.
Wel weer lekker gewerkt. Ik baal er alleen een beetje van dat ik nog steeds niet in een lekker ritme zit ofzo. Ik ben nog steeds zo onwijs moe na een dag werken. Hij wisselt nog wel van plek maar staat wat langer achter elkaar. Afgelopen dagen in het Hilton en dat vond hij erg leuk. Hij heeft dan ook gevraagd of hij daar mocht blijven maar hij gaat vanaf begin mei naar een ander hotel omdat er hier stagiaires komen en hij dan dus niet meer nodig is.
@tamgaat wel goed hoor met mij
moe maar verder goed. Lekker druk met werken.
Wat heerlijk trouwens dat dat huisje zo lekker dicht bij je werk is.
Ik fiets nu elke dag bijna een half uur heen en terug. Best lekker maar ook een eind hahaha.
@littleone beterschap meid. Vaak worden dat soort dingen verergerde door stress en spanningen. Mijn broertje heeft ziekte can Crohne. (chronische ontsteking aan zijn darmen) als hij ergens gespannen voor is heef hij extra last.
Zo ik lig al lekker in mn bedje.
Ik ga zo lekker slapen want de wekker gaat weer im kwart over 6.
Morgen weer een nieuwe dienst leren. Moet beginnen op de locatie waar ik altijd sta daar alle broodjes salades enz. Maken en dan naar een andere locatie. Ben benieuwd.
Fijne avond en slaap lekker meiden.
Via Wereldwijzer app
Egwene: Uhmmmmm denk je echt dat je ex het zal vergeten??? Ik denk namelijk van niet!!!En dan ben je zo te lezen morgen met hem onderweg…
En nu je een reminder van je askim nodig hebt (wat heel logisch is, je bent toch echt een mens
) is dat dan wel verstandig om te gaan…
Tuurlijk, het is zeker wennen als je ineens weer met andere mensen op reis bent en ja, het kan ook dat je je gaat vervelen, maar kan je niet met iemand van je familie eropuitgaan?
Je moet natuurlijk helemaal zelf weten of je met je ex weggaat hoor, wees je alleen bewust van het gevaar ![]()
Litleone: Ik ga ook een optie nemen, heb al doorgegeven dat ik dat wil ![]()
Milou: is zeker heerlijk als het dicht bij mijn werk is, nu heb ik 50 minuten reistijd en scheelt ook een hoop reiskosten!!
En zo gek is het niet dat je nog steeds moe bent. Je hebt geen vast ritme en werkt steeds andere tijden. Dus dat is sowieso vermoeiend.
Slaap lekker alvast.
Egwene: Ik bedoelde het trouwens niet lullig hoor wat ik net schreef!!! Ben alleen bang dat je ex misschien wat gaat proberen bij je en dat zou niet fijn zijn ![]()
@egwene meid leuk om weer wat van je te lezen. Lastig dat je je wat verveeld en heel logisch dat je ff moet wennen aan het met elkaar op vakantie zijn.
Met je ex helemaal lastig. Ik denk inderdaad dat je askim er niet blij mee gaat zijn. Je gaf in het vorige berichtje aan dat je ex weer meer van je wou. Is het dan wel verstandig om met hem af te spreken als jij zo verlangt naar een knuffel? Van een ander dan wel maar is toch lastig denk ik.
Via Wereldwijzer app
Ik ben de hele avond al bezig met updaten…het komt door askim die zit mij de hele tijd al wat gezelschap te houden enne ook al ben ik een vrouw…2 dingen tegelijkertijd is soms erg moeilijk hahah
Littleone: Ach meisie weer effe een knuffie van summie… Oh jakkes meid wat vervelend…ik heb daar als tienermeid een tijdje last van gehad en ik weet hoe beroerd het kan zijn…misschien is het een idee dat je op schrijft wat voor eten je krijgt…zo kan je misschien ontdekken van welke voedingsmiddelen jij last krijgt en dan zou je er voor kunnen kiezen om die dus even te mijden… Maar het is en blijft vervelend! ik hoop dat het snel wat beter gaat! Tegelijkertijd ben ik stiekem ook wel wat opgelucht, want ik dacht al, oh jee straks de blinde darm, net voor je weg gaat naar Turkije.
Tam: Pffff ik waarschuw je maar effe dit word een heel wazig verhaal…ik weet ook niet hoe ik er bij kom maar het is mijn gevoel!!! Meisie wat mooi/bijzonder en hoopvol om te zien dat je kleine veranderingen ziet bij je askim… Juist die kleine veranderingen zijn tekentjes van hoop… Jouw askim is er van overtuigd dat hij nooit liefde kan voelen/geven…ik vergelijk hem een beetje met een mummie…Hij is helemaal ingetaped …dat verband/pleister is er niet in één keer om heen gekomen…volgens mij verlangt hij er enorm naar om zichzelf hiervan te bevrijden…en verlangt hij naar jouw…waarom houd hij zich anders nog zo met jouw bezig? Vraagt hij wanneer je komt en is vervolgens teleurgesteld? Of ben je toch dat stukje waar hij volgens mij enorm naar verlangt…de liefde? Vandaar dat ik ook zeg…probeer lol en plezier met elkaar te hebben…ik denk dat jij je hem daarmee kunt helpen om zich van al dat verband/pleister af te doen…dat hij stukje voor stukje het vertrouwen vind om zich te bedrijven en zichzelf te laten zien…Door over hele gevoelige en moeilijke onderwerpen steeds spreken waar jullie beiden geen antwoord op dit moment op hebben (omdat jij ook met jouw stukje zit), bestaat de kans dat je per ongeluk een stukje verband/pleister aanraakt… En ik kan je vertellen als een pleister verwijderd moet worden, ik weet niet hoe dat met jouw zit…maar ik kan al angstig worden dat iemand aan die pleister gaat voelen, laat staan af probeert te trekken…Nee het beste is om iemand op zijn eigen manier, eigen tempo een pleister te verwijderen… Dus meid geef hem een veilige haven…heb lol en plezier met hem en zie waar het jullie brengt… En tegelijkertijd denk ik dat juist voor jezelf ook een hele leuke manier is om je veilig en vertrouwd te gaan voelen bij iemand… Sorry voor mijn wijsneus gedrag… Het moest er schijnbaar effe uit…
Ohh meiden, even voor de duidelijk: ik wil absoluut niks meer met mn ex qua knuffelen of meer! Dat heb ik hem ook heel erg duidelijk gemaakt. Als hij wat probeert, krijgt hij alleen maar een enorme klap in zijn gezicht. Dat weet hij ook. Tot nu toe heeft hij niks geprobeerd en eigenlijk denk ik dat hij ook niks zal doen totdat ik hem aanmoedig. Wat niet zal gebeuren. Ja, ik verlang naar de sterke armen om me heen. Maar niet die van mn ex. Die gevoelens kan ik goed uit elkaar houden. Lief dat jullie zo bezorgd zijn! Mijn gedachten zijn bij mijn askim, niet bij mijn ex.
Zo, dat even helder haha. Ik wens jullie een goede avond en zal nog wel laten weten of er wat gebeurd ja of nee. Welterusten!
Via Wereldwijzer app
Egwene: Ik zou bijna tegen je willen zeggen meid hier is het telefoonnummer van mijn askim…je mag mijn askim wel ff lenen!!! Ik ben het helemaal met Tam eens. Ik begrijp je gevoel, volgens mij is het ook een combinatie van het gemis van je askim en je alleen voelen… Maar meid ik geloof dat je er niet goed aan doet om met je ex om te gaan… En nee meid, denk je nou echt dat hij dit gaat vergeten? Nee hij gaat al zijn charmes in de strijd gooien! Onthoud dat zijn ego een deuk heeft opgelopen, hij is zich bewust van zijn charmes, hij weet dat hij je kan verleiden en grote kans dat hij je wil verleiden om je askim een hak te zetten!!! Sorry voor mijn wantrouwen, maar dat is mijn gevoel erbij. Meid je bent zelf verantwoordelijk voor wat je doet, ik zal je niet veroordelen als je met hem mee gaat, maar denk om jezelf! Desondanks hoop ik dat je toch nog een goede tijd mag hebben in Turkije…dat je ondanks alles een beetje kunt genieten!!!
Miloutjuhh: Fijn dat je gister toch nog even lekker contact met je askim hebt kunnen hebben!!! Meid hoeveel weken ben jij nu aan het werk? Dit is je 3de week? Hoeveel ervaring heb je in dit werk? Ik denk dat jij jezelf gewoon even lekker de rust en tijd moet gunnen om rustig te wennen. Je hoeft niet perfect te zijn meid
Jammer dat je askim niet in het Hilton kan blijven. Krijgt hij dan straks wel een vast hotel of dat ook niet? Veel succes morgen met werken en stel niet te hoge eisen aan jezelf ![]()
Hey meiden,
Te moe om terug te lezen, maar thnx voor de knuffels!
Erg slechte nacht gehad omdat askim gisteravond zei zo thuis te zijn en dan konden we skypen… ik wachten en wachten, maar meneer kwam niet meer online. Normaal is ie altijd online, en nooooit langer dan een half uur niet. Nu was het anderhalf, 2 uur offline en begon ik me zorgen te maken. Niet zozeer voor een andere vrouw ( al is dat ook even door mijn hoofd gegaan uiteraard) Maar het was niet zo geweldig weer, hij rijdt op een motor zonder helm dus ik dacht het ergste… Veel wakker geweest, elke keer telefoon checken dus chagrijnig en ongerust wakker geworden. Uiteindelijk was ie weer online en kreeg ik een boos kijkende askim op een selfie. Hij had internetproblemen gisteravond, en was boos omdat ie mij had beloofd te komen en niet kon skypen. Daarna weer een lachende, blije askim op skype gezien en was dat deel weer fijn. Daarna nog een aantal niet zo fijne discussies op mijn statusupdate, dus ik had een fijne ochtend… not! ![]()
Maar ondertussen weer helemaal blij, afgezien wat hoofdpijn en erg moe. Askim nog steeds internetprobleempjes, maar heeft afgetapt bij buren om tóch met mij te kunnen kletsen ![]()
Nu moet ik heeeel snel slapen, morgenochtend aan het werk!
Oh Egwene, doe waar jij je goed bij voelt meis! Als jij denkt dat het goed gaat als je samen Belek gaat verkennen, en hij accepteert dat er niets meer kan gebeuren, moet je dat doen. Wij kunnen je niet tegenhouden!
Ik hoop dat je ondanks alles toch nog heerlijk kunt genieten daar! Jouw verhaal lezend, weet ik weer waarom ik alleen op vakantie wilde ![]()
Volgende keer weer reacties meiden! Zzzzzzslaap lekker!
Summie: Wat een mooie metafoor, die mummie van jou
dankjewel voor je verhaal.
Ik zal er morgen wat over zeggen.
Heb het even moeilijk met mezelf nu, haha. (Komt niet alleen door jou verhaal hoor )
Stomme gevoelens/ angsten ook!!!
Slaap lekker allemaal
Via Wereldwijzer app
Bedankt voor alle wijze woorden! Tot nu toe nog niks gehoord, dus ik weet niet of er wat gaat gebeuren. Ik ga uit van niet en dan waren mijn zorgen fijn voor niets. En Summie, ik ben wel ontzettend nieuwsgierig naar jouw askim hahaha! Kom maar op met dat telefoonnummer. Kan ik hem tig keer vertellen hoe blij je met hem bent enzo
Zal hij vast heel erg leuk vinden om te horen! Over 3 kwartier ga ik weer naar de morning gym, beetje yoga achtig. Fijne start van de dag. Daarna? Geen idee. Heb helaaa nog niet echt contact kunnen krijgen met het personeel hier.
Via Wereldwijzer app
11-05 littleone marmaris 13 nachtjes
23-05 tamara082 Istanbul 22 nachtjes
26-05 Ladyside side 25 nachtjes
29-05 Yavrum1 Antalya 30 nachtjes
02-06 Miloutjuhh Apeldoorn 33 nachtjes
27-06 Littleone Marmaris 60 nachtjes
22-07 Sevimli Bodrum-Gümbet 85 nachtjes
08-08 Kardelen Gran Canaria 102 nachtjes
14-08 Miloutjuhh Kusadasi 107 nachtjes
13-09 Littleone Aksaray 137 nachtjes
BACK AT
Kardelen 02-05
Egwene 03-05
littleone 18-05
Yavrum1 02-06
Ladyside 03-06
tamara082 08-06
Littleone 12-07
Sevimli 02-08
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09
- BIRTHDAY’S.
18-05 Sevimli
16-06 Littleone
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
-samen met vriend sinds:
Fieeh : 10 augustus 2009
Cindyyy: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Sevimli : 1 augustus 2012
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013
Via Wereldwijzer app
Goedemorgen meiden
Egwene: Ik ben erg benieuwd hoe je dag vandaag gaat lopen ![]()
De askim van Summie is een veel beter idee dan je ex
, hahaha.
Iig veel plezier met wat je uiteindelijk ook gaar doen…
Summie: Was het gisteren nog gezellig mer je askim ![]()
Zijn internet houdt geen rekening met dit forum
beetje jammer, hahaha.
Ik denk dat je wel goed zit betreft mijn askim.
Maar hoewel hij de pleisters zelf mag doen, heeft hij wel hulp nodig met het verband ![]()
En ik ben het met je eens dat het samen leuk hebben het belangrijkste is, het zou alleen wel zo fijn zijn als ik hem eens wat vaker zou spreken.
Kijk, ik moet stappen terug doen, dat is prima. Maar op deze manier krijgt hij de voeding die hij nodig heeft. Maar waar is mijn voeding??..
Iets heb ik wel nodig, anders ga ik dit niet heel het seizoen volhouden…
Jullie nog wat leuks doen vandaag?
Ik zo natuurlijk weer helpen op de nieuwe crèche, maar denk dat ik het maar kort hou vandaag (moet toch leren om een beetje op mezelf te letten, haha)
Geniet van jullie dag
Via Wereldwijzer app
Lieve meiden,
Ik lees frustraties over de telefoon die uitstaat en je dat verschrikkelijke mens aan de lijn krijgt in plaats van je eigen vriendje. Dat berichten op facebook worden geplaatst, waar je niet van weet hoe en wat je moet voelen. Over familie leden die sjaaltjes vergelijken met hoofddoeken. Over askims missen en exen die om de hoek komen kijken. Kortom een boel momenten waarin je je onzeker voelt en gek word van jezelf.
Dit alles is heel normaal. Je bent in een relatie op afstand… je wilt je askim vertrouwen en doet dat waarschijnlijk ook, maar zijn die vrouwen wel te vertrouwen?? Allemaal vragen die door je hoofd spelen. En het ergste is, het seizoen is nog maar net begonnen! Van de zomer word het allemaal nog erger. Geen tijd meer om online te gaan, nog meer vrouwen die berichtjes zetten onder jouw askim en wetende dat al die mooie geile vrouwen in de buurt zijn van jouw askim… MAAR DAMES er komt verandering in. Als je askim een goede man is en jij bent een goede vrouw, dan komt er een dag dat jullie samen zijn en dat je een uurtje dat hij er niet is gaat waarderen en koesteren. Dat je blij bent dat je samen bent, maar ook blij bent met het even alleen zijn. Het is nu nog niet voor te stellen, maar als jullie relatie goed blijft gaan, gaat dit moment echt komen!!
Dus voor nu tanden op elkaar, probeer je gezonde verstand te blijven houden. Als je iets niet vertrouwd gewoon vragen, hij zal dat zeker ook doen. Als je een telefoon krijgt die niet werkt, niet 20 x blijven proberen, gewoon 1x in de ochtend 1x middag en 1 a 2 x avond als je het niet laten kan.
Je askim moet straks veel werken en zal vaak moe zijn, daarnaast wilt hij ook nog wat tijd met zijn vrienden besteden en vooral de uren dat hij vrij is slapen. Dus word niet ongerust, dit is gewoon de zomertijd, hiermee halen ze het geld binnen voor de rest van het jaar! Hij denkt aan je, wees niet bang!!!
Dit is voor de meiden die even hier en daar een angst of twijfel moment hebben. Als het goed is, zijn jullie gewoon lang bij elkaar en gaan jullie een prachtige toekomst te gemoed!
mijn askim is nu op school, heerlijk om even het huis voor me alleen te hebben. Vanmiddag gaan we zijn contract tekenen en heeft hij een baan voor iig 6 maanden in een hotel in Nederland. Het is geen wereldbaan, maar het is dagbesteding, geld en een gevoel van eigenwaarde voor mijn askim en ik ben dan ook super trots op hem.
Echter zouden we vanmiddag samen naar duitsland gaan, waar mijn ouders en zus al zijn, maar morgen ochtend moet askim starten met werken en dit betekend dus, dat ik voor de zoveelste keer in mijn leven zonder partner op vakantie ga. Ik blijf tot vrijdag avond, maar ga hem verassen door donderdagavond al naar huis te komen. Hij heeft het er erg moeilijk mee dat ik weg ga en nog moeilijker mee dat hij niet mee kan, hij was zo graag voor het eerst naar Duitsland toe gegaan, voor het eerst op vakantie… Maar ja, hij heeft werk en hier heeft hij bijna 6 maanden over gehad en nu is het moment eindelijk daar, alleen een beetje bitter zoet begin ![]()
Dit betekend ook dat ik een paar dagen niet mee kan lezen, dus little one en summie hahahah houden jullie je een beetje in
dan hoef ik bij terug komst niet zoveel te lezen
nee hoor dames lekker doorkletsen, het is heerlijk om te lezen!!
Liefs Mutlu
Hem mn ex de deur gewezen. Hij ging naar Antalya, maar zou me binnenkort op komen zoeken weer. Ik heb hem gezegd dat hij geen moeite hoeft te doen. 1x hem weer zien was leuk, maar dat was het. Dus ik heb mijn keuze gemaakt. Ik wilde askim niet kwetsen, omdat ik weet dat hij dit niet leuk zou vinden. Dat is voor mij belangrijker dan mijn eigen pleziertje. Ik verzin wel een andere manier.
En mutlu, wat heb je dat prachtig geschreven! Mijn complimenten en volkomen waar. Dank je wel voor de mooie woorden!
Via Wereldwijzer app