Het Turkse Liefdeskletstopic: Deel 98!!!!! :-)

@Egwene, woehoe!! Je bent een sterke vrouw!
Hoop dat je er zelf nog ff lekker op uit kunt trekken en de buurt verkennen :slight_smile: En anders gewoon relaxen en vooral genieten!

@Mutlu, Wat een mooie woorden, je hebt helemaal gelijk!
Wat goed dat je askim een baan heeft! Wel jammer dat hij daardoor niet mee kan naar Duitsland, maar dat hij nu werk heeft is ook wel weer ff een fijn gevoel denk ik.
Jij heel veel plezier in Duitsland, en veel plezier als je askim donderdagavond gaat verrassen! :slight_smile:

Hier heerlijk geslapen na alle ongein de nacht en dag ervoor :smiley:
Gisteravond nog ff met moeite kunnen skypen door slecht internet, maar ik merk dat ik toch echt veel beter slaap als we voor het slapen nog contact hebben. Hmm zou het dan tóch eindelijk op mijn 34e nog gebeuren dat ik de jusite man heb gevonden, en dat ik eindelijk een man, en dus mijn gevoelens, toelaat?!?!? Hihi!
Ahh en nog even mijn ā€œheldenverhaalā€ delen hoor :wink:
Ik kreeg eergisteren opeens een appje van een Turks nummer, ik vroeg uiteraard wie het was maar kreeg alleen als antwoord dat hij een kapper uit Side was… Euh, ik heb mijn nummer niet aan een kapper in Side gegeven, dus ik heb gevraagd van wie hij mijn nummer had.
Kreeg ik gistermiddag eindelijk bericht: i’m a hacker! Uhuh! Grapjas… hij bleef maar zeggen dat ie een kapper was, en vertelde me niet wat zijn naam was en hoe hij aan mijn nummer kwam. Heb hem maar gezegd dat ie op moest rotten en me moest deleten/blocken.
Heb even een screenshot gemaakt van zijn profielfoto (kende zijn gezicht niet) en die naar askim gestuurd met de vraag of hij die man kende, en dat ie me zomaar berichten stuurt…
Askim heeft hem, uit zichzelf, opgebeld (zijn nummer stond in beeld vh screenshot) en gevraagd waarom hij zijn vrouw in Holland lastig viel met whatsapp berichten en foto’s stuurt waar hij halfnaakt op te zien is met Efes… hahha! Hij kreeg 1000x excuses en ik zou niet meer lastiggevallen worden :smiley: Helaas weet ik nog steeds niet wie het is en welke idioot mijn telefoonnummer heeft gegeven/verkocht aan die kapper…
Maar vond de jaloezie dit keer even helemaaaaaal niet erg :wink: :smiley:

Hallo

Wwaauuuww mutlu wat heb je mooi geschreven zeg in wat je schrijft heb je gelijk in maar soms oohh zo moeilijk… Mijn Askim werkt in Istanbul dit jaar en waarschijnlijk is dit ook blijvend, soms hebik het er toch wel moeilijk mee in marmaris wist ik gewoon wat hij deed etc en dit is allemaal weer nieuw en ja ik weet het een kwestie van vertrouwen…
Jammer dat je mannetje niet mee kan maar wel super goed dat hij. Een baan heeft :slight_smile:
Geniet ervan in ieder geval…

Ladyside
Haha geweldig zeg…ik zou ook benieuwd zijn hoor wie het was…en idd die jaloezie ook niet verkeerd;)

Tam
Al wat bekent over je huisje? En weet je al wanneer jij naar je Askim agaat?

Littleone
Vervelend zeg, maar nu weet je wel wat je hebt, ik heb het ook je moet even goed je eten in de gaten houden en dan vind je d’r zo een weg in en als je vragen hebt dan roep je maar
Sterkte en beterschap meid

Summie
Hoe is het met jou meid?

Hier dikke regen en onweer echt niks aan bah…verder vanmorgen beginnen met het opbouwen van me werk heeeeeerlijk gevoel
Gisteren nog even met Askim gebeld ook altijd fijn weer om zijn stem te horen
Ennnnn mijn moeder gaat de goeie kant op zooooo blij

Had ik jullie eigenlijk al verteld dat ik weer geopereerd word pppfff ik heb al maanden last van me buik tja spastische darm dus zal d’r wel bij horen NOT…ik heb een ontstoken galblaas en ellendige stenen nou ik baal als een stekker en zat d’r ff helemaal door werd me allemaal te veel…
6 mei moet ik naar de chirurg voor gesprek ik ga dan even goed vragen of ik 23 mei wel kan vliegen etc…
Iedereen zegt gewoon gaan etc etc in Istanbul zijn ook goeie artsen etc…maar toch vind ik dat eng voor het zelfde geld gebeurt d’r mij niks hoor
Askim heeft zijn broer etc al ingelicht en hebben een zhuis gevonden met ook Engels sprekende artsen voor het geval ik koorts krijg of weet ik veel…
Ik vind best moeilijk hoor…wat moet ik doen!!!
Van mij mogen Ze me gelijk opereren dan ben ik eraf nl…maar ja als het pas juni word voor de operatie wil ik eigenlijk ook wel naar Askim toe…moeilijk moeilijk
Wat zouden jullie doen??

Nou goed meiden ik ga maar s ff kokkerellen

Via Wereldwijzer app

Tamara082, aaaah galblaas eruit! Op zich kleine ingreep, maar ik denk niet dat jij in het vliegtuig wilt als jij voor 23 mei nog geopereerd gaat worden. En als je zorgt voor goede pijnstillers, diclofenac zetpillen ivm eventueel braken bij aanval dan kun je het waarschijnlijk wel uitzingen tot je aan de beurt bent. Kom je uit Nederland of was je 1 van de belgische dames??
Hier opereren ze alleen met spoed als je er heeeeel ziek van bent, en veel aanvallen hebt, of het ding moet zo ontstoken zijn dat ie er gelijk uit moet.
Maar meestal kijken ze het eerst even aan.
Ik hoop voor je dat het nog even meevalt, ik weet hoe ontzettend pijnlijk het is. Heb hem er ook al uit :frowning:

Fijn te lezen dat je moeder weer de goede kant op gaat trouwens!!

Ladyside

Ik kom uit Nederland/Drenthe
Ooohh echt dat meen je… Jij bent hem dus al kwijt
Had je ook veel last met eten?
Ik heb niet echt megaaaa aanvallen maar vooral een drukkend sbenauwd gevoel tussen me schouderbladen, en vlagen van misselijkheid
Ergens hoop ik na de vakantie geopereerd te worden maar ook d’r voor ik zal dan mijn vlucht moeten annuleren
Ben vooral bang dat als ik in Istanbul ben ik ineens wat krijg ofzo…
Diclofenac heb ik inderdaad al in huis…slik ook wel paracetamol soms overdag
Gedoe

Via Wereldwijzer app

Oooh dat onweer zo dichtbij Tamara?! Hier in Groningen niks aan de hand :smiley: Al ziet het er wel dreigend uit, ff de was in de gaten houden dus!

Ja ik ben hem een aantal jaar geleden kwijtgeraakt, keek er ook ontzettend naar uit. Dus ik snap wel dat je het liefst voor je vakantie nog wil, nadeel is dat je er toch wel weer wat van moet bijkomen. En zou jammer zijn als je dat bij je askim moet doen. En 4 uur opgevouwen in een vliegtuig zitten met nog vrij verse wondjes lijkt me ook niet fijn.
Zorg dus voor een annuleringsverzekering :wink:
Als je gaat, neem vooral pijnstillers mee en vraag even aan je arts of het verstandig is om daar heen te gaan Ʃn informeer bij je zorgverzekering of je goed verzekerd bent in buitenlands ziekenhuis. Zou jammer zijn als je daar wel terecht komt en een heeeeel hoge rekening moet betalen :wink:
En ik had idd last met het eten van dingen…vooral vettige dingen, en van spinazie heb ik ook wel op mijn kop gestaan vd pijn…pffff! Maar zoooo blij dat het ding eruit is!

Dus het beste is gewoon d’r na of toch d’r voor en vlucht annuleren en later gaan
Mijn gevoel zegt ook dat ik voor de 23ste ook niet geholpen word maar je weet het nooit ff het gesprek afwachten, ik ga inderdaad even de verzekering bellen voor het geval dat…je weet het nooit
Wat zou jij doen als je in mijn schoenen stond?? Als ik vragen mag
Bedankt voor je tips etc… Fijn om ff reactie van anderen te krijgen en horen

Wat leuk woon je in Groningen dat is hooguit uurtje hier vandaan… Grappig zeg
Maar bereid je voor weet niet welke kant het opgaat maar hier was het ff flink regenen en knallen word nu rustig

Via Wereldwijzer app

Ik kan niet voor je beslissen wat het beste is. Maar ik zou het als ik jou was gewoon ff overleggen 6 mei met je arts, en dan kun je altijd nog besluiten, als je wƩl voor de 23e geholpen wordt, op het allerlaatste moment te annuleren.

Hier nog steeds geen drup gehad :slight_smile: Woon weer in het goede deel vh land :stuck_out_tongue:

Mutlu: Zo nu en dan lezen we nog es een update van je…en wat voor eentje…wauwww wat een geweldige tekst, precies zoals het is! Maar wat lees ik geweldig nieuws van je askim dat hij werk heeft!!! GEFELICITEERD!!! Misschien is het wel niet zijn droombaan maar net als wat je schrijft voor zijn eigenwaarde is het goed!!! En weet je, je moet toch ergens beginnen, het moeilijkste is om er eerst tussen te komen en zo te lezen is dat dus nu gelukt!!! Wel ontzettend jammer dat het nu zo beroerd met jullie vakantie uit komt!!! En voor het eerst weer een aantal dagen zonder je askim. Ik vind het stoer dat je alsnog gaat!! Tegelijkertijd begrijp ik zijn gevoel ook, voor jouw askim (en ongetwijfeld ook voor jouw) zal het hele spannende dagen worden, het lijkt mij namelijk een hele stap om te beginnen met een nieuwe job! Meid fijne vakantie, ik hoop dat je lekker wat uitrusten kunt!

Egwene: Oooh meid ik heb de hele dag aan je gedacht…Wat ben ik stiekem blij en opgelucht dat jij ex hebt afwimpeld! Oh ik was al zo bang dat het voor narigheid zou zorgen en dat gun ik je niet! Ik vind dat je hebt laten zien wat voor een sterke vrouw je bent en ik denk dat als je askim dit hoort dat hij trots op je is! Hoe is het verder met je? Vermaak jij je al wat beter en voel jij je al wat fitter? Oh ja omdat je het zo lief vraagt komt hier het telefoonnummer van mijn askim… 00905123456789 enne als je dan een hele sexy man halfnaakt als profielfoto ziet op what’s app dan weet je het is mijn askim is hahahhaahahahahah :stuck_out_tongue: Oh ja als jij je nou heel erg verveeld dan kan je overdag ook nog op zoek gaan naar mijn askim…als je via de stranden van alle hotels in Belek bent gelopen denk ik dat je onderweg mijn askim wel tegenkomen bent…Tip: Gewoon de allerknapste Turk die je tegenkomt, daarvan weet je dat is mijn askim!!! Fijne vakantie en veel plezier meid!!!

LadySide: Fijn om te lezen dat het weer wat beter met je gaat!!! Ik moest even gigantisch lachen om je verhaal over de hacker…Wat een verhaal, ik begrijp dat je het helemaal niet leuk vond, ik zou het zelf ook niet prettig hebben gevonden, wel super hoe je askim het heeft opgelost! Hier is het ook droog hoor :wink:

Tam: Hoe is het met je? Vandaag nog leuk geklust op de kinderopvang? En word het leuk? Fijn om te lezen dat je wat met mijn metafoor kon. Meid heel logisch dat jij ook ā€˜voeding’ nodig hebt. Is het misschien een optie dat je aangeeft dat je graag meer contact met hem zou willen? Ik weet natuurlijk niet wat er voor hem mogelijk is. Wat dat betreft ben ik gewoon gigantisch verwend met askim… ik heb gigantisch veel contact met hem, hij apped en viberd een hele dag door en zelfs is het al moeilijk om te zeggen dat ik ga slapen (tegenwoordig begin ik al 1 uur van te voren met de mededeling dat ik ga slapen haha) dus ja askim zijn internet houd inderdaad geen rekening met dit forum…zijn internet houd met ƩƩn ding rekening en dat is met mij :slight_smile:

Tamara: Meid fijn om te lezen dat het met je moeder wat beter gaat! Oh jakkes wat een rot nieuws dat je weer geopereerd moet worden! Het lijkt me lastig of je nu voor je operatie of na je operatie nog naar Turkije moet gaat. Volgens mij heb je goede tips gekregen van LadySide. En ja annuleringsverzekering en reisverzekering zijn heel belangrijk en even goed informeren wat er precies gedekt is hoe en wat. En ja misschien zou je een medische verklaring mee kunnen krijgen mocht je toch naar Turkije gaan. Wat doet je askim voor werk in Istanbul?

Littleone: Hoe gaat het met jouw? Voel jij je wat beter?

Eigenlijk heb ik niet zoveel nieuws te vertellen geloof ik, ik voel me weer redelijk fit…

Zo Summie, jij durft wel om zijn telefoonnummer openbaar te plaatsen hahahaha. Wat een mooi nummer heeft hij! Lekker makkelijk te onthouden :wink: Ben wel over het strand gelopen al, dus wie weet ben ik hem al tegengekomen. Dat zou wat zijn!
Voel me iets fitter, maar merk nog steeds dat mijn lichaam moe is. De blauwe plekken lijken alleen maar groter te worden ipv te genezen. Ik hou het in de gaten. Verder wel prima hier. Tot nu toe mooi weer, soms wat koude wind. Personeel hier is vrij gesloten, geen contact mee te krijgen. Dat vind ik erg jammer.

Ik ga zo even naar de avondshow. Iets met Queen? Als het een missverkiezing is, ben ik heel snel weer weg haha. Fijne avond allemaal!

Via Wereldwijzer app

@ ladyside
Dank je wel meid
Haha ja idd hier word het droog nu

@ Summie
Ja dat is zo ladyside heeft me inderdaad wat goeie tips gegeven, ik wacht gewoon het gesprek af met de arts…
Ondanks alles vind ik het best eng hoor maar goed…Askim is heel nuchter en heeft zijn broer ook al ingelicht voor het geval wel iets gebeurd ofzo ik ben meer paniekerig maar goed we gaan het zien…
Askim werkt in een soort linnengoed bedrijf hij zit de hele dag op een vrachtwagen en brengt handdoeken beddengoed etc naar ziekenhuizen in Istanbul
Heeeeel wat anders dus dan achter de bar in een hotel haha

Via Wereldwijzer app

@Summie: Was het jouw askim die mij geappt had??! Dat was óók een halfnaakte man!! :wink: Alleen het telefoonnummer klopte niet helemaal hahaha!
Ja vond het super hoe askim het heeft opgelost.

@Egwene, was je nou samen met iemand op vakantie, of wel helemaal alleen??? Hoop dat de show een beetje leuk is, heb je al lekker ontspannen op het strand gelegen? Of durf je niet met al die blauwe plekken?? :wink: Wel raar dat die dingen groter worden, maar misschien is het wat aan het verzakken?? Verstandig dat je het in de gaten houdt!
Jammer dat het personeel zo gesloten is, misschien hebben ze in het resort strenge regels? Niet aanpappen met dames, en vooral niet met Egwene, want die moet aan dr askim denken :wink: Het animatieteam ook niet zo spontaan???

Egwene: Meid maak je geen zorgen…ik denk dat je mijn askim nog niet tegengekomen bent…want ik hoor je nog niets zeggen over dat je een hele mooie, lekkere, leuke en sexy Turkse man met donker haar en bruine ogen hebt gezien… :stuck_out_tongue: En ja meid ik vertrouw je dat je geen gekke dingen doet met het telefoonnummer van askim :wink: En ja ik was ook heel blij met het telefoonnummer van mijn askim…want ja met mijn hoofd in de wolken en maar aan ƩƩn ding kunnen denken ASKIM tsja dan had mijn koppie geloof ik niet een ingewikkeld telefoonnummer kunnen onthouden…oepss ik vergeet dat askim zelf destijds zijn telefoonnummer in mijn telefoon heeft gezet haha. Nou meid doe es gek… volgens mij ben jij de geschikte kandidaat voor die MissVerkiezing hahahah (ik zou ook heeel snel vertrokken zijn) Hebben ze er overigens wat goede shows? En ik denk vast net als wat LadySide zegt dat het resort afspraken heeft niet flirten met Egwene! Oh jakkes wat naar van die blauwe plekken ik hoop dat ze snel verdwijnen. Ben je trouwens al effe langs de hamam geweest?

Tamara: Ik begrijp als geen ander je gevoel. Daarom zou ik ook gewoon overleggen met je arts en aan de hand daarvan beslissen wat je gaat doen! En als je wel gaat een goede verzekering afsluiten! Dat is inderdaad heel wat anders wat je askim nu doet. Sowieso vind ik het heel grappig dat je in Turkije zomaar kunt switchen van beroep…

LadySide: Als je het over een halfnaakte man met een goddelijk lijf hebt met hele mooie donker bruine ogen en donk haar…dan heb je het vast over mijn askim…hahahahahaa Mare dan vraag ik mij af hoe komt mijn askim aan jouw nummer? hahaha Oh ja nog een leuke selfie van je askim gehad? De mijne had een ijsje versierd en daar moest hij natuurlijk wel ff een selfie mee maken hahahah klinkt ook wel weer dubbelzinnig

1 like

hahaha!! Meneer vertelde dat mijn nummer in zijn telefoon stond… uhuh! Dus hoe jouw askim aan mijn nummer komt?? Ik zou maar es ff gaan informeren :wink: :stuck_out_tongue:
Ik heb vandaag idd weer een selfie gekregen :slight_smile: Dit keer gelijk een lachende! En natuurlijk weer heerlijk geskyped vanuit z’n restaurant, ā€œkennis gemaaktā€ met zijn partner en een rondleiding gehad vanmiddag :slight_smile: En vol trots liet ie me de groentetuin zien hahaha! Had hij allemaal geplant, en alles werd aangewezen wat het was… Zucht! hij is zo schattig blij als ie me ziet haha! Zo heb ik een man nog nooit meegemaakt :smiley:
Heerlijk dat jij ook nog steeds overladen word met selfies.

Nog niks gelezen kgs morgen bij lezen voel me ni lekker maar ben toch van 10 tot 20 gaan werken gelukkig ben ik nu 2 dagen vrij

Via Wereldwijzer app

Jullie zijn goed bezig vandaag om dit deel te vullen.
Ik heb alles gelezen maar moet eerlijk bekennen dat er erg weinig is blijven hangen.

Heb in ieder geval een super mooi eb lief berichtje van Mutlu voorbij zien komen!
Wat onwijs goed dat je askim een baan heeft! Heerlijk dat hij zo lekker zijn eigen dingetjes krijgt. Super balen natuurlijk van de vakantie. Maar die gaan jullie vast een andere keer goed maken.

Enne ff wen vraag voor alle meiden die wel eens in side komen iemand die het hotel sidekum kent?

Via Wereldwijzer app

Miloutjuhh: Ken Sidekum alleen van naam, heb ff gegoogled of ik hem misschien kende en zag dat het in Kumkoy ligt… Niet op loopafstand van Side jammer genoeg. Maar hotel ziet er mooi uit!
Heb je plannen om erheen te gaan???

@ladyside nee hoor geen plannen. Erg ver bij mn askim vandaan. Mn zusje en haar askim. Zijn er mee in gesprek om te gaan werken

Via Wereldwijzer app

Ik stond er ook al van te kijken… haha! Vond het al raar dat je zover bij je askim vandaan wilde.
Leuk dat je zus en askim ermee in gesprek zijn.

LadySide: wat leuk dat hij zoveel jouw laat zien… En zo te horen is hij echt trots!!! Mooi om te zien lijkt mij. Enne hij heeft dus veel aan de cursus selfies maken van mijn askim gehad :wink: Askim laat in verhouding nu weinig van zijn woonomgeving zien. Ik word nu lekker gemaakt met foto’s van het hotel, zon, zee en strand … In de winter liet hij echt alles zĆ­en, maar ja toen woonde hij alleen… Hij deelt nu een ā€˜slaapkamer’ met iemand, dat was voor hem wel weer wennen, maar luxer dan vorig jaar toen lag hij met 8(!) man op de kamer en ik heb het gevoel dat hij zich er wat minderwaardig over voelt en daarom wat minder laat zien.

Miloutjuhhh: Ik kan dat hotel niet. Je zusje blijft dus de komende tijd nog effe in Turkey? Hoe is het verder met je?

Litleone: pas op jezelf meid!!! Beterschap!!!

Via Wereldwijzer app

Miloutjuhhh doe ik zo mijn best hier het topic te vullen en nog maak ik geen indruk op je… :frowning:

Haha wat zal Mutlu blij met me zijn dat ik speciaal voor haar zo mijn best doe om het topic te vullen :stuck_out_tongue:

Via Wereldwijzer app