Hallo meiden, heb het erg druk gehad met duplo schoonmaken en sporten. Ben nog niet bijgelezen. Misschien lukt het vandaag nog en anders morgen.
Fijne avond nog
@Summie: met 8 personen op een kamer!?!?!? Wow, dat zijn echt slaapzalen zeg!
Ik vond het in oktober al erg voor die jongens in het hotel dat ze in de zomer met 4 op de kamer lagen… Pfff wat ben ik toch blij met mijn huisje opeens, en met die van askim ![]()
Kan het me wel voorstellen dat je askim nu iets minder laat zijn van zijn woonomgeving en meer van het mooie om hem heen. Maar het strand en omgeving is óók mooi om te zien, helemaal als hij zichzelf er ook nog even tussen zet ![]()
Ja, mijn askim is het meest trots op “zijn” tuintje haha! En zo grappig om te zien dat ie de hele tijd maar loopt te zingen als hij even wegloopt van de cam, of even op mij moet wachten.
En Mutlu gaat heel wat bij te lezen krijgen als je zo doorgaat
haha!
@Tam, goed bezig vandaag! Maar dat klinkt niet alsof je rekening hebt gehouden met jezelf, zoals je vanochtend volgens mij schreef…
We zien je vanzelf wel weer verschijnen, geen haast!
@summie ik zal morgen beter mn best doen om alles te onthouden.
Wisten we al wel hoor dat mn zusje niet snel terug komt. Ze werken er nu ook, in kusadasi in een hotel. Maar door wat gedoe (waar ik hier niks over ga zetten) zijn ze weer een beetje aan het oriënteren.
@ladyside volgens mij hebben jij en je askim het heerlijk samen. Super dat het contact met hem zoveel beter is als met misterside. Wat een vaag verhaal met die vent op whats app. Hoop dat hij je echt met rust laat.
Enne ik weet niet meer wie er naar vroeg over het werk. Ben er nu voor de vijfde week. Begin bijna altijd om 7.45 en meestal ook wel rond de zelfde tijd klaar (14.30) deze week iets later klaar omdat ik op een andere locatie sta maar de tijden zijn eigenlijk heel fijn.
Zo nu weer lekker slapen. En dan hoop ik op iets minder start problemen morgen ochtend. Had vandaag echt moeite om op gang te komen.
Slaap lekker meiden!
Via Wereldwijzer app
Ik vrees dat Mutlu opnieuw aan vakantie toe is voor ze al onze berichten heeft gelezen, want ja we verwachten natuurlijk wel een uitgebreide reactie van haar natuurlijk
![]()
LadySide: Oh wat leuk dat je askim zoveel zingt… Heeft hij al voor jouw gezongen? Ik vond het zo romantisch toen askim voor mij ging zingen in het Turks… Wat een romantische taal …ook al verstond ik er niks van hahaha… Jij hebt trouwens wel wat met restaurants in Side hahaha… En heeft je askim een mooi tuintje?
Tam: Uuuh had jij niet vakantie?
Miloutjuhhh: Meis het was een grapje hoor… Het was dus een moeilijk-op-gang-kom-dagje voor jouw. Ik hoop dat het morgen weer wat beter gaat!
Ik begrijp en heel logisch dat je hier niet alles schrijft… Maar ik meende dat je zusje in Kusadasi zat. Ik hoop dat ze snel wat geschikts vind!
Nou meiden voor vandaag ben ik weer uitgeschreven… Slaap lekker meiden!!!
Via Wereldwijzer app
Gister afscheid van me ouders… wat heb ik het zwaar! Om me ouders met tranen in hun ogen te zien me vader die me zo stevig vastpakte me moeder die de hele avond me hand niet los liet en voor het hotel me maar bleef knuffelen… pfff als ik er aan denk schieten tranen in me ogen!
Het ergste is dat ik nu weer de eenzaamheid voel die ik hier soms heb! Was tien dagen lekker weg praten met mensen en sociaal bezig! Nu zit ik weer in me huis zonder mensen om mee te praten nergens om naar toe te gaan… (enigste 2 vriendinnen werken in de animatie)
Gisteravond niet geslapen miss twee uurtjes… Dan vandaag maar overdag slapen dan is askim weer sneller thuis…
Ik voel me zo leeg en alleen… probeer er niet aan te denken maar is best lastig!
Via Wereldwijzer app
@summie I know ![]()
Opstaan ging wel weer iets soepeler.
Ja klopt hoor mn zusje werkt nu in Kusadasi
@lbdss ken je gevoel meid! Ik vond na onze vakantie het afscheid van mn ouders veel zwaarder.
Knuffel meid.
Hoe gaat het verder met je? Al wat opgeknapt?
Via Wereldwijzer app
Goedemorgen meiden
Jeetje meid dat lijkt me ook heftig
En dat je je nu eenzaam voelt is heel begrijpelijk meid je moet dr even weer aan wennen
Denk aan jullie fijne tijd samen. .
Hoe gaat het verder met je?
En je gezondheid?
Hopenlijk wat beter…
@Miloutjuhh
Hoe is het met jou?
@Ladyside. .
En is het daar nog droog gebleven?
Hier verder weinig te melden… Zo weer even een paar uurtjes werken
Fijne dag allemaal
Via Wereldwijzer app
Ladyside, ik ben met mijn familie hier. Was ik maar alleen haha… zou het makkelijker maken.
Heb niks meer gehoord van mn ex, dus neem aan dat de boodschap is overgekomen. Mooi, opgeruimd staat netjes. Vanavond is het weer tijd voor de wekelijkse update naar mijn askim. Altijd even een fijn moment.
En Summie, ik heb heel veel mannen gezien terwijl ik hier rondliep, maar zo’n goddelijk type als jouw askim helaas niet haha! Ik zal beter zoeken;) Baal er wel van dat contact leggen zo vedraaid lastig is. En willekeurig naar een bar lopen voor 3en kletspraatje zonder wat te drinken te nemen is een tikkeltje vreemd haha.
Fijne dag allemaal!
Via Wereldwijzer app
LBDS:
ik snap het heel goed mij, dat het zwaar is!!! Voel je je al wat beter ondertussen?
Als je straks weer wat zou kunnen werken of iets anders om handen hebt krijg je weer wat afleiding. En nu mag je best even verdrietig zijn hoor. Gelukkig heb je een lieve askim die er voor je is.
Via Wereldwijzer app
Heb net n poos n hond geknuffeld buiten voel me erg eenzaam…
Ben helemaal niet moe ondanks dat ik niet heb geslapen!
Me gezondheid gaat heel goed gelukkig! Ben bijna weer beter!
Is er niet iemand die hier ook heen wilt verhuizen en me wilt vergezellen? ![]()
Via Wereldwijzer app
HahaLBDSS volgend jaar oke?
dan kom ik je waarschijnlijk gezelschap houden. Wie weet in de winter al. En met alle askims in Side zal ik vast niet de enige zijn met mogelijke wilde plannen…
Via Wereldwijzer app
aaaaa LBDSS! ! Tam en ik willen wel daarheen verhuizen ![]()
Over 3,5 week moeten we maar weer ff tijd vinden en afspreken als je wilt… mag je alles eruit gooien
neem je die man van je ook maar mee, kunnen die 2 met elkaar kletsen ![]()
Wel fijn dat je gezondheid weer de goede kant op is gegaan. Probeer nu vooral niet te gestressed te raken, want dan ben je straks weer ziek. Om jezelf denken hoor!
@miloutjuhh ja volgens mij hebben askim en ik het best wel leuk samen ![]()
Ik heb die vent op whatsapp geblocked, dus hij kan me niet eens meer berichtjes sturen. Op fb was ik het al gewend dat ik berichten krijg van Turken, maar op WA was compleet nieuw haha!
@summie; ik weet niet wat askim zingt en of het bestaande liedjes zijn, maar er zit in ieder geval veeeeel seni seviyorum in ![]()
Hihi ik iets met restaurants…uhm denk het ook! Hahaha!
Vind dit wel fijner dan dat ie op z’n oude plek zat. Hier is het absoluuuut (nog) niet druk en komem veel wat oudere mensen/stellen/ vrouwen.
Het tuintje stelt niet zoveel voor, het zijn stroken langs het lage omheiningsmuurtje haha!
@tamara082 jaaaaa helemaal droog gebleven ![]()
Werkse!!
@egwene haha! Met je familie kan gezellig zijn, maar misschien dat ze je daarom niet aanspreken.
Fijn dat je je rust hebt gehad zo zonder ex.
Hoe was de Queen avond??
Hier weer tot diep in de nacht op skype gezeten en ik vind het steeds moeilijker worden qua missen. Pfff wist niet dat zoiets kon haha! We zijn de dagen aan het aftellen, hij misschien nog meer dan ik dat doe ![]()
Voor mijn vermoeidheid zijn die sjype gesprekken tot diep in de nacht niet echt bevorderlijk… voel me een zombie. Maar gelukkig heb ik vandaag niks gepland, dus kan ff lekker rustig aan doen en misschien nog ff slapen vanmiddag. Nu eerst uit bed en een ontbijtje maken!
Enne LBDSS, als je wilt kletsen… summie wil het forum snel vol, dus kom vooral je hart luchten hier ![]()
Via Wereldwijzer app
***11-05 Littleone
Marmaris 12 nachtjes
23-05 Tamara082
Istanbul 21 nachtjes
26-05 LadySide
Side 24 nachtjes
29-05 Yavrum1
Antalya 29 nachtjes
02-06 Miloutjuhh :NETHERLAN Apeldoorn 32 nachtjes
27-06 Littleone
Marmaris 59 nachtjes
08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 101 nachtjes
14-08 Miloutjuhh
Kusadasi 106 nachtjes
13-09 Littleone
Aksaray 136 nachtjes
******BACK AT
Kardelen 02-05
Egwene 03-05
Littleone 18-05
Yavrum1 02-06
LadySide 03-06
Tamara082 08-06
Littleone 12-07
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09***
***- BIRTHDAY’S.
16-06 Littleone
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
***-samen met vriend sinds:
*Fieeh : 10 augustus 2009
Cindyyy: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013
Ladyside kom je over 3,5 week alweer terug??? Lijkt me super gezellig om weer ergens wat af te spreken!! ![]()
Desnoods zonder askim als hij moet werken haha maar wie weet misschien wilt meneer wel weer mee
(en als jou askim erbij is zal die t vast niet erg vinden dat we naar huis gaan zonder je naar je hotel(?) Te brengen haha!) (Blijf je in n hotel?)
Ochhh en alle Side dames moeten maar snel even hierheen verhuizen haha! Ik mis Nederlands gezelschap! (Turken zijn aardig en grappig enzo maar Nederlanders zijn toch zo anders hihi!)
Egwene ik ga jou sowieso aan n baan helpen als je hier bent ![]()
Ik probeer te slaap in te halen… ik functioneer niet op 2uur slaap! Maar is ERG moeilijk! Askim heeft al meerdere keren gebelt om te kijken hoe het met me gaat! Was erg moeilijk voor hem om te zien hoe ik was gister, hij had me zelfs gevraagt of dat ik niet naar huis wou!
Dat is absoluut niet wat ik wil! Maar ik ben een kanjer in afscheid kuch kuch en emotioneel heel sterk kuch kuch… het blijven toch je ouders! Moet zeggen ondanks dat ik me zo rot voelde en zoveel pijn had enzo ik toch stiekem wel blij was dat k ziek was zodat ik bij me ouders in t hotel kon en meer tijd met hun kon doorbrengen! Klinkt misschien een beetje raar maar ben zo blij dat ik toch zoveel tijd met hun heb doorgebracht!
Via Wereldwijzer app
@LBDSS, Jaaaa ik kom over ongeveer 3,5 week al weer! 26 dagen om precies te zijn
26 mei zet ik weer heerlijk voet op Turkse bodem… Ik weet het, ik ga snel! ![]()
Mijn askim is als het goed is overdag ook af en toe nog aan het werk, dus we kunnen ook altijd overdag es iets afspreken zodat geen van beide askims bang hoeft te zijn dat we 'savonds ergens rondlopen
En ik ga niet in een hotel dit keer, maar gewoon bij askim thuis… oh ooooh!!! Dus hij zal me persoonlijk komen halen als we in de avond iets afspreken, want denk niet dat hij me dit keer laat lopen. De vorige keer kende ik hem nét die dag en toen vond hij het al niet leuk hahaha! Maar hij had toen nog geen telefoon, anders had ik hem kunnen bellen zei ie. Hij woont trouwens dicht bij volgens mij, als ik het een beetje goed heb gezien.
Maar jij had dus een beetje vakantie in je eigen woonplaats, lekker in het hotel bij je ouders. Heb je wel thuis geslapen, of ook fijn bij je ouders??
Hoop dat je wat kunt slapen vandaag!
Ladyside, haha…ze probeerden volop contact te maken vandaag! Animatieteam bijna voltallig naast mn ligbed. Mijn waakhonden lagen er ook. Gaf een hele grappige situatie. Sowieso waren ze in een melige bui. Ook de lifeguard zei opeens hallo. Wie weet gebeurt er dus toch nog wat!
Queensnight was missverkiezing, dus ik was heel snel weer weg haha.
LBDSS, heb 2 vlaamse meiden hier aangesproken hoe ze aan werk zijn gekomen. Ook over het leven hier enzo, vet interessant. En super dat je me dan wil helpen! Komt goed.
Vandaag een bewolkte dag helaas. Geen bikiniweer. Als het goed is, is het morgen wel weer lekker weer.
Via Wereldwijzer app
Het gene waar ik het meeste bang voor was is gebeurd… The hell is losgebarsten thuis. Ik heb namelijk net me moeder laten weten dat ik alleen naar Turkije wil, en dat vond ze toch niet zo’n heel goed idee. Want je gaat niet alleen naar zo’n land (wat ze daar mee bedoeld kzou het niet weten).
Me vader is nog niet thuis dus het zal nog wel erger worden als hij drek thuis komt, stiekem hoop ik dat het van hem wel mag aangezien hij meestal niet zo moeilijk doet (maarjah dan zul je zien dat hij het juist nu super met me moeder eens is natuurlijk :S )
Ik heb me eigen voorgenomen dat als ze niet bijdraaien ik toch maar gewoon zeg dat ik ga, ik bedoel kben 24 jaar oud, willen ze me de rest van mijn leven mijn handje vast blijven houden…
Sorry ik moest dit gewoon even kwijt…
@mariska, ze wisten toch dat je daar een vriend hebt? Dus als ze een beetje gaan nadenken hadden ze ook kunnen weten dat je hem wilde gaan bezoeken. Jammer dat je moeder zo heeft gereageerd, maar ik snap wel wat ze bedoeld met zo’n land… Moeders zijn toch bang dat er van alles gebeurd met hun dochter omdat het een heel andere cultuur is. Zijn niet bekend met islamitische cultuur en gebruiken en denken vaak alleen maar dat hun dochter straks onderdrukt gaat worden en met een hoofddoek thuis gaat komen. Mijn moeder was ook angstig, en ik denk dat ze dat nog steeds is trouwens. Probeer met je ouders te praten en zeg ook dat je rustig met hun wilt praten en probeer het uit te leggen. Willen ze niet luisteren kun je misschien iemand inschakelen die jullie kan helpen (familie of iemand anders of zo)
Succes jn ieder geval!! Je hebt dus nog niet geboekt begrijp ik uit je verhaal.
Hier heb ik ff een geluksmomentje
sorry voor de meiden die moeilijk contact hebben!
Krijg opeens een stuk of 5 foto’s van aşkım in pak!!! :eek::sly: hapt ff naar adem ![]()
Via Wereldwijzer app
@Ladyside Jah dat wisten ze idd… En ze heeft pas nog gezien dat ik met hem aan het cammen was. Dus jah dan zouden ze idd onderhand wel moeten weten dat ik die kant een keer op wilde…
Ik heb idd nog niet geboekt maar dat zal niet lang meer duren…
Mariska wat jammer ik kan me perfect in je plaats voorstellen ik heb het ook… Ik hoop dat het met je vader het allemaal een beetje mee valt maar kan je vertellen dat het niet gemakkelijk ga zijn. Denk goed na over wat je gaat doen en volg je hart… welke keuze het ook maakt iemand zal het er altijd moeilijk mee hebben
Via Wereldwijzer app