Kida: ik zou bijna zeggen ik drink er eentje met je mee :-)))) maar helaas is het momenteel ten strengste verboden dusse ik hou het op een glaasje ranja ![]()
Omg summie super finaly ik heb er heel de dag aan aan het denken geweest
Via Wereldwijzer app
forum verlaten
Ik ben echt wel moe vandaag slechte dag gehad en veel te vroeg uit bed met gevoel dat ik nu hoofdpijn heb⦠Hopelijk kan ik vanacht wat beter slapen heb vanacht een nare drie gehad ik was op café met mijn askim En zijn broer en ik ging snel even naar het toilet en ze waren verdwenen toen ik ging kijken waar we waren, waren ze buiten omdat askim rookt toen ik buiten wou gaan werd men askim en zijn broer door een busje aangereden en toen werd ik wakker helemaal in paniek met traantjes in men ogen ![]()
Via Wereldwijzer app
@Summie: Wat een geweldig nieuws!! Ik ben echt zo ontzettend blij voor je! Heb de hele dag aan je zitten denken en hopen dat je goed nieuws zou krijgen. En ja hoor, nu kunnen jullie eindelijk binnenkort weer bij elkaar zijn
Geniet even van dit moment. Het is je heel erg gegund. Ik zelf ben nog niet helemaal fit, maar dit soort nieuws fleurt me wel op haha. En ja, ik ben zeker aan het aftellen totdat ik askim weer mogelijk kan spreken. Ik hoop heel erg dat we elkaar niet mis gaan lopen door werk of andere omstandigheden. Wil hem niet wƩƩr 2 weken moeten missen.
@Kardelen: En ook van jouw kant geweldig nieuws dat je naar je askim toe kan gaan in april! Ook voor jou ben ik heel erg blij! Jammer dat jullie elkaar hebben misgelopen vandaag, maar jullie hebben zoveel meer mogelijke momenten⦠dat komt wel goed bij jullie
Al snap ik dat je er nu wel even van baalt. Misschien dat het vanavond wel lukt. Heb je je tickets al geboekt?
@Tam: Jammer dat er een probleem van wordt gemaakt dat je askim moslim is. Daar is op zich niks mis mee. Kan zelfs mooi zijn. Het ligt er heel erg aan hoe hij het geloof praktiseert. Ik weet niet of hij er erg fanatiek mee is? Zolang het bespreekbaar blijft, zou het geen probleem moeten zijn.
Heerlijk om al dit mooie nieuws te lezen. Voor mij is het haast onmogelijk om naar mijn askim toe te gaan, maar ik geniet van jullie verliefde momenten. Als ik mijn eigen geluk niet kan hebben, dan maar meeliften op die van jullie haha. Zojuist eindelijk de film af kunnen zien (Frozen). Werken vandaag viel erg mee. Ik was alleen gepland voor het piekmoment, tot uiterlijk 16 uur. Maar om 14:30 waren we eigenlijk al klaar. Gelukkig krijg ik wel uitbetaald tot 15 uur. Scheelt toch iets. Verder niet meer zo heel veel gedaan. Ik merk dat mijn lichaam nog niet helemaal hersteld is. Heb nu al bijna 2 dagen non-stop honger, echt niet normaal. Het is lastig om in te schatten of ik nou voedsel nodig heb of dat ik het moet negeren. Tot nu toe kies ik voor het laatste. Maaaar⦠met mij gaat het verder prima! Lekker weer met Frans bezig geweest ook. En na jullie verhalen kan ik ook weer dagdromen over een toekomst met askim, al zal die waarschijnlijk nooit waarheid worden. Dat geeft niet. De gedachte is voor nu mooi genoeg
Fijne avond nog allemaal!
Lieve dames, helaas heb ik nu even geen tijd om uitgebreid te reageren op alles. Staat voor morgen een examen op de planning dus nog even bikkelen vandaag!
Maar Summie, wat een geweldig nieuws!! Eindelijk je askim weer in de armen sluiten, super! Ben blij voor je meid! ![]()
Allemaal een hele fijne avond, zal morgen even de tijd nemen om alles te lezen!
Oh meiden wat zijn jullie toch lief!!!
Egwene even speciaal voor jouw⦠wil ik je een hele dikke knuffel gevenā¦stiekem herken ik jouw gevoel wel een beetje, dat het voelt alsof de liefde zo onbereikbaar is, ook ik probeerde mij dan vast te houden aan de mooie verhalen van hier, ook al maakte het me soms heel verdrietig (waarom ik niet) maar in mijn hoofd droomde ik met jullie mee, in mijn koppie ben ik met jullie allemaal meegereist naar Turkije, door te dromen, te verlangen en te dromen hoe het zou zijn als ik het zelf weer āechtā mee mag maken ben ik er in blijven geloven (mede dankzij jullie steun) en zie mijn dromen worden straks werkelijkheidā¦ik hoop straks lekker naar mijn askim te gaan en zo zeg ik tegen jouwā¦zie hoever jij en je askim zijn gekomen (jullie hebben al heel wat stormen samen overleefd) blijf hoop houden, blijf dromenā¦zolang jij durft te dromen komt ook voor jouw vanzelf het moment!!! En het mooie is, jouw askim droomt waarschijnlijk ook over jouw! Want ik weet van mijn askim dat hij dat wel van mij doetā¦hij heeft hele beelden in zijn koppie van ons samen op het strand dat ik in zijn armen ligā¦
Dames, 15 paginaās via de app al volgeschreven???!?!? Ik moet maar es gaan bijlezen hier!! Gefeliciteerd met het nieuwe deel!!
Via Wereldwijzer app
Haha Ladyside je kan Bij lezen als je weer Trug bent hoe is het met je?
Via Wereldwijzer app
Ok, ik heb snel snel bijgelezen, maar weinig onthouden. Wat ik wel las als een van de laatste dingen is het goede nieuws van Summie! ! Woehoe , kan me voorstellen dat jij een feestje hebt gevierd ![]()
Een nieuwe naam; welkom!! Ik ben een ingewikkeld geval en momenteel single en 11 dgn in side ![]()
Ik zal es proberen te updaten⦠ik weet niet eens meer wanneer en of ik heb geupdate na gesprekken die ik heb gehad.
We hebben gepraat paar dgn geleden, ik had hem uitgelegd hoe en wat en hij wilde zijn best doen, en kwam met de vergelijking: zie het als een boek (dat we niet veel praatten) een boek heb je ook niet in 1x uitā¦we moeten elkaar leren kennen, en dat heeft tijd nodig. dus mijn antwoord gelijk: nee maar als het een leuk, goed boek is wil ik blijven lezen en lezen. En dat heb ik nu niet. Hij bleef aanhalig, en ik afstandelijk. Op de weg terug naar hotel ging ie me opeens vol passie/energie zoenen. Wist niet wat me overkwam! Heb het afgekapt⦠eergisteren naar hem toe gegaan en bij de buren in de winkel gepraat ( ja alweer) weer uitgelegd hoe ik erover denk en dat ik hem niet aan het lijntje wil houden en dat ik niet wil liegen en doen alsof ik stapelverliefd ben. Eind-de-lijk leek het door te dringen en werd ie een beetje āgemeenā. Hij zei dat ik een man wilde die niet oprecht was, vreemdging en niet het beste met me voor had, en niet een goed persoon als hij. Want 1 ding dat ik wel weet is dat juist zijm eerlijkheid en trouw zijn, de dingen zijn die ik zoek in een man. Maar er komt nog iets meer bij kijken en dat mist hij. Toen ben ik maar weggegaan⦠had het idee dat ie boos was en wel kon huilen. Heb hem gister met rust gelaten, en mezelf ook rust gegund, en ben dus niet voor het diner zoals gewoonlijk naar side gegaan. Gisteravond gezellig bij lBDSS een drankje gedaan zoals jullie lazen. En oooh wat zijn die 2 ontzettend lief samen!! De liefde spat er vanaf, en ze zijn idd net zo gek als LBDSS verteld
Ontzettend lief dat ik werd terug gebracht, maar voelde me wel schuldig want het was 20 minuten lopen!
En die koppelpogingā¦whahaha!
Verder heb ik het ontzettend naar mijn zin hier! Gister een tour geboekt naar Antalya, ik wilde perse de watervallen zien daar in nationaal park. Maar ik kreeg gisteravond bij terugkomst het aanbod van de fotograaf van oktober hotel ( waar ik ontzettend goed contact mee heb gehouden) om mee te gaan naar Antalya⦠hij moest zijn zus naar zhuis brengen en dan had ie 5 uur tijd om iets leuks te doen met mij. Heb me āziekā gemeld bij de tour, gelukkig maar 5 euro aanbetaald, en ben vandaag heerlijk op stap geweest met privĆ© tourguide
ontzettend leuke dag gehad, en een waar paradijs gezien. Heerlijk nL kunnen spreken en we gaan waarschijnlijk nog meer tijd doorbrengen. Vanavond nog ff snel naar Side gelopen om toch ff te informeren hoe het is met MisterSide, maar zij werknemers zeiden dat ie al weg was⦠dus weer teruggekeerd en nu dus eindelijk tijd om te updaten
en maar eens lekker vroeg naar bed. Want ik ben uitgeput⦠sorry voor het lange verhaal, maar ik las dat jullie mijn update mistten, en als je eenmaal schrijft, dan blijf je bezig. ![]()
Fijne avond nog meiden en ik hou jullie op de hoogte!
Via Wereldwijzer app
Ben eindelijk thuis na een lange dag!!! De baby ging een uur later pas slapen, dus heb hem eerst uit bed gehaald en nog wat eten gegeven (eigenlijk moesr die allang slapen en was ook doodmoe!!)
Dus ik kon niet verder met updaten.
Morgen nieuwe poging, haha.
Heb zelfs mn hypotheekadviseur nog niet kun spreken, dus hoop morgen meer nieuws te hebben.
Slaap lekker meiden
Via Wereldwijzer app
LadySide: Leuk om wat van je te lezen⦠Die MisterSide die spontaan hyper werd en je begon te zoenen⦠Persoonlijk zou ik hem nu loslaten⦠Want als hij echt gek op je is⦠Blijf je hem hoop geven als je hem toch nog steeds op zoektā¦maar dat is mijn gevoel ⦠wel super dat jij je zo te horen super vermaakt!!! En ik lees zelf iets over een andere man, vriendschappelijk of hangt er iets in de lucht.
Update van mij: Ik moest wel lachenā¦askim is vanavond spontaan naar de sportschool geweest charmeur hahaha⦠En natuurlijk effe een selfieā¦Hij wil er goed en fit uit zien als ik komā¦hahaha heb alleen wel tegen hem gezegd jij gaat je gang maar als je maar niet verwacht van mij dat ik er perfect uit ziet⦠Zegt ie Summie you are perfectā¦tsja wel heel lief⦠Maar van zoān ijdeltuit zou je toch spontaan onzeker wordenā¦
Via Wereldwijzer app
Hallo Dames,
Alles gelezen maar een update zit er vandaag ff niet in. Nieuwe dienst geleerd op het werk dus eigenlijk te veel info voor 1 dag. Toen ik vanmiddag thuis kwam bleef er dus ook echt niks hangen toen ik ging lezen.
Nu net terug van de orkest repetitie. Ging verschrikkelijk bij mij maar heeft misschien ook wel met vermoeidheid te maken. Morgen ochtend eerst naar de tandarts en dan werken. Kan door het bezoekje aan de tandarts wel iets langer slapen ![]()
Slaap lekker meiden!
Via Wereldwijzer app
Summie, loslaten ga ik ook doen hoor, maar aangezien hij op een plek zit waar je niet omheen kunt, wil ik wel op goede voet blijven staan met hem en dus op een nette manier afsluiten en afscheid nemen.
De andere man⦠als het aan hem ligt gaat het zeker romantisch worden, was het dat allang geweest in Oktober. Hij weet alles van MisterSide, veel contact gehad in de winter en hij weet ook dat ik mannen niet vertrouw⦠dus ik weet niet of het van mijn kant iets in de lucht hangt of dat we gewoon gezellig dingen blijven ondernemen. Dat hij NL spreekt is wel heeeeel erg fijn ![]()
Die askim van jou⦠snel naar de sportschool nu hij weet dat jij komt haha!
Denk trouwens dat ik hem heb gezien! Mooie man, prachtige bruine ogen!! ![]()
Hier is het nu wachten tot het warmer gaat worden. Zit hier in mijn zomerjurk te rillen!
Heb een fijne dag allemaal!
Via Wereldwijzer app
Oooooooh summie wat een geweldig nieuws!!! Ben zo blij voor je!! Heerlijk
![]()
Lady side je bent duidelijk geweest ik zou hem ook niet meer opxoeken zijn hart is gebroken en misschien zijn ego ook wel een beetje. Lekker genieten van side.
Net alles gelezen ook weer vergeten, maar ik doe mijn best.
Little one, je ouders moeten hem gewoon leren kennen. Nu kennen ze vooral de negatieve verhalen van moslims, dus dat kun je ze ook niet kwalijk nemen aan jullie om te bewijzen dat het ook anders kan.
Via Wereldwijzer app
Hoi meiden,
Ten eerste: Summie wat een goed nieuws!! Ben echt heel blij voor je, net als iedereen hier! Heb je echt verdiend meid. Vind het mooi wat je schrijft naar Ewgene dat je altijd zo met onze verhalen mee geleefd hebt en heb afgewacht tot het moment voor jou eindelijk daar zou zijn. Ik vind het echt heel knap hoe jij en je askim hier mee om zijn gegaan. Want elkaar zo lang niet zien is niet niets en ik denk dat veel anderen het allang al hadden opgegeven!
LBDS: haha ja misschien ligt het aan Side, ik weet het niet. Denk ook wel dat het aan de harde wereld van het animatiewerk ligt. Ik ga van 27 april tot 2 mei naar de askim zijn geboorteplaats. Hij zit nu in het leger en werkt dus niet meer in Side en hij vindt ook eigenlijk dat hij daar nu niets te zoeken heeft. Eerst zouden we naar Istanbul gaan, maar denk dat hij zijn familie ook wel graag wil zien. Oh meid wat ingewikkeld allemaal. Maar niets van aantrekken hoor.
Summie: haha ja askim die durft zeker. Volgens mij ligt ie onder de dekens gewoon stiekem te bellen ās avonds haha. Soms bel ik hem en dan hoor ik echt zo klein stemmetje: I can not call. Moet er trouwens niet aan denken dat hij op zijn flikker krijgt omdat ik belde en zijn leiding de telefoon over hoorde gaan⦠haha laten we maar hopen dat dat niet gebeurd. Gelukkig hoeft jou askim dus zijn kamer maar met een iemand anders te delen. Wat deed jou askim ook al weer voor werk?
Leuk dat je gelijk naar reisjes bent gaan kijken, vind ik ook altijd zo leuk om te doen. Ga je dan gewoon in een hotel?
Ewgene: Wij hebben elkaar al even gesproken. Wat voor werk doe je eigenlijk? Misschien heb je dat wel eens gezegd maar ben ik het vergeten haha. Hoeveel uurtjes heb je uiteindelijk gewerkt?
Ladyside: Op zich maakte hij een mooie vergelijking, maar je hebt wel gelijk met dat je door wilt lezen als je het boek leuk vindt en dat je dat gevoel bij hem niet krijgt. Jammer dat hij het daarna nog steeds niet begreep en daarna een wanhopige poging te doen door je te zoenen⦠Gelukkig dat hij het na nog een gesprek gelukkig wel begreep. Heb je hem ondertussen nog gezien/gesproken of is hij echt boos nu? Oeh en leuk zoān tripje met een prive guide. Vele malen leuker ook denk ik dan het georganiseerde tripje vanuit de reisorganisatie!
Ik heb ondertussen mijn ticket geboekt! Uiteindelijk toch nog het ticket voor dezelfde prijs gekregen als het in eerste instantie was. Die prijzen veranderen zo vaak joh! Maar ik heb het systeem ondertussen door dus heb de deuren prijzen kunnen omzeilen hahaha. Voor de rest niet zo veel te vertellen, kijk er heel erg naar uit om over 2 weken weer naar Turkije te gaan. Heb askim dan exact 3 maanden niet gezien, maar er zijn hier meiden die hun askim veel langer niet gezien hebben of voorlopig niet zullen zien dus dan valt 3 maanden zeker nog mee. Of we elkaar daarna nog zullen zien tijdens zijn legertijd is nog even afwachten of dat mogelijk is.
Trouwens iemand die een geschikt boek weet voor een cursus Nederlands? Askim wilt Nederlands gaan leren terwijl hij in het leger zit en het is dan wel net zo handig om een boek te kopen dat ook geschikt is voor als je je inburgeringsexamen moet doen voor als askim in de toekomst naar Nederland komt.
vandaag eerder mogen stoppen en beginnen lopen Whoohoo goed bezig⦠Nu volop na aan het denken om in mei ook op vakantie te gaan naar me askim 1 weekje
Via Wereldwijzer app
@Kardelen, ik heb hem niet weer gezien. Gisteravond was ik te laat daar, hij was al weg.
En vandaag was ik zelf weer weg, dus misschien na het eten nog ff kijken of ik die kant op kan gaan. Wil in ieder geval normaal afscheid nemen. Ondanks goede adviezen om hem nu te laten, ben ik van mening dat volwassenen over dingen praten en vooral na een niet te vrolijk/ normaal afscheid.
Hier vandaag helaas een iets mindere dag. Heel veel wind, weinig zon en zelfs regen
Maar ondanks dat me toch weer vermaakt.
Via Wereldwijzer app
oow lady side kom je alweer naar huis? wat gaat het snel⦠ik hoop voor je dat je toch nog afscheid kan nemen en dat het voor jou allemaal mee valt⦠Veilige reis weer en tot snel
voor de rest is het hier wel heel erg stil jeetje waar is iedereen? zo gaan we het forum niet vol krijgen hoor ā¦
Summie al je vakantie aan het plannen of zoek je nog even te wachten ?