Het Turkse Liefdeskletstopic: Deel 98!!!!! :-)

Kijk dat bedoelde ik, na 1 dag ben je het al helemaal kwijt, haha.
Dus ga morgen een poging doen om te lezen en reageren, dus schrijf alsjeblieft niet zo veel, hahaha :stuck_out_tongue:

Vandaag is mn hypotheekadviseur mn papieren komen halen en morgen gaat hij een bod doen op de woning, dus wordt spannend!!!

Xsn: ik heb K in oktober leren kennen en ben in februari naar hem toe gegaan, maar was een behoorlijk moeizame week. Hij wilt ineens geen vriendin meer en zegt nooit meer van iemand te kunnen houden. Dus ja, dan is het klaar. Dat denk je dan tenminste, maar dan wilt hij toch weer bij me zijn zei die toen.
Sinds ik terugben in nl spreek ik hem af en toe, maar altijd kort.
Dus is een beetje ingewikkeld, haha.

Summie: ik ga ook echt voor je duimen morgen en denk dat we allemaal voor jou in spanning zitten! !!

Slaap lekker allemaal en hoop dat ik morgen weer helemaal bij ben met lezen, haha

Via Wereldwijzer app

***17-04 Sevimli :turkey: Kusadasi en Bodrum 7 nachtjes
18-04 Egwene :NETHERLAN Aagtekerke 8 nachtjes
26-04 Egwene :turkey: Belek 16 nachtjes
27-04 Kardelen :turkey: Iskendur 17 nachtjes
29-05 Yavrum1 :turkey: Antalya 49 nachtjes
02-06 Miloutjuhh :NETHERLAN Apeldoorn 53 nachtjes
27-06 Littleone :turkey: Marmaris 79 nachtjes
22-07 Sevimli :turkey: Bodrum-Gümbet 103 nachtjes
08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 120 nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 126 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 156 nachtjes

******BACK AT

LadySide 15-04
Egwene 25-04
Sevimli 27-04
Kardelen 02-05
Egwene 03-05
Yavrum1 02-06
Littleone 12-07
Sevimli 02-08
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09***

***- BIRTHDAY’S.

18-05 Sevimli
16-06 Littleone
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Cindyyy: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Sevimli : 1 augustus 2012
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013

Miloutjuhh, ja ik ga naar Ephesia toe in Kusadasi.

@sevimli leuk! Ik wil mee hahahahah.

Ga weer ff werken, tot vanmiddag meiden. Fijne dag.

Via Wereldwijzer app

Kom maar in de koffer haha. Ik zal je wel een foto sturen op FB als ik er ben :P. Werkse vandaag

Milou zoals jij t omschrijft met t vertrouwen klopt! Er zijn hier ook veel mensen die ik wel kan vertrouwen maar de vraag is wie! Daarom moet je er hier in side altijd eerst vanuit gaan dat je niet je levensverhaal deelt enzo! Erg lastig aangezien ik best open ben! Miss dat askim dat weet van mij en dat daarom zegt? Ik hrb geen idee haha :slight_smile:

En Summie ja de turkse vrouwen zijn ERG jaloers!! Ze kunnen het heel slecht hebben dat wij westerse vrouwen hun mannen ā€œstelenā€ ik was hier onder de vrouwen gesprek van dedag! Ook omdat askims ex turks is enzo haha!

Gister erg gezellig gehad met LadySide! :slight_smile: lekker gezellig gekletst en ze heeft ook de rare vrienden van askim ontmoet en askim zelf hihi! Die nu trouwens hard bezig is om een goede man voor LadySide te vinden haha!! (Jaa hij heeft al iemand op t oog haha!) En aant eind van de avond stond askim erop om LadySide terug te brengen naar haar hotel! :slight_smile: terug was ik erg moe om te lopen dus heeft meneer mij op ze rug gedragen hihi :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

@Milou: Ik hoop dat je heerlijk ontspannen voor de tv hebt kunnen zitten gisteravond? Het is altijd spannend om weer wat nieuws te leren, maar dat gaat je wel lukken.

@xSN: We kunnen elkaar niet veel spreken in het leger. Ik had sowieso niet verwacht om nog contact te hebben, dus iedere keer dat het gebeurd is een groot feest. De laatste keer (zaterdag) vertelde hij dat hij om de 15 dagen 1 dag vrij is. Dus dan zou ik contact met hem kunnen hebben. Ideaal? Absoluut niet. Maar soms moet je met de zeer kleine dingen al blij zijn. Hij had het er ook over dat hij ā€˜10 days after’ contact kon opnemen, dus dat zou aankomende dinsdag ongeveer zijn. Ik hoop het. Ik zou heel graag naar hem toe willen gaan, maar 1) ik heb geen geldboom, en 2) het is nog te onzeker allemaal om het te wagen. Spannend dat je in je examenjaar zit. Zijn je schoolexamens goed gegaan?
Owja! Je vroeg ook nog hoe we onze askims ontmoet hebben haha… Nou, ik heb mijn huidige askim ontmoet toen ik voor de eerste keer terug ging om mijn ex op te zoeken in Turkije :slight_smile: Mijn ex was animator, en askim (nu) was barman in hetzelfde hotel. Van enorme ijsjes tot onbegrijpelijke gesprekken… Alles probeerde hij om contact te hebben. Uiteindelijk heeft hij op de laatste dag zijn FB gegeven (terwijl hij enorm baalde dat ik een vriend had en zijn collega’s hem uitlachten) en vanaf dat moment contact gehouden. Hij was degene die me vertelde wat voor ā€˜minder prettige’ man mijn ex was. Vreemdgaan enzo. En hij had gelijk, maar daar ben ik uiteindelijk zelf achter gekomen. Nouja… van het een kwam het ander, en nu zit ik in dit lastig pakket. Heel verhaal haha.

@Littleone: Je zocht een leuke sport. Ik heb zelf jaren lang fanatiek gedanst. Helaas werd ik te oud voor de groep en heb ik geen nieuwe school kunnen vinden, dus ook mijn conditie is achteruit gegaan. Ik probeer het op te vangen met hardlopen en Pilates, maar het is toch anders.

@Summie: Heel veel sterkte en succes vandaag in het ziekenhuis. Ik zit te duimen dat de uitslag positief zal zijn, zodat je eindelijk je askim kan gaan opzoeken.

@Miss: Ik doe zeker rustig aan. Heb niet hard gelopen. Het leek me niet verstandig. Dat komt later vandaag of anders morgen wel weer. Spannend dat de rechtzaak er binnenkort aan komt. Laten we inderdaad hopen dat de uitspraak eerlijk zal zijn.

@Tam: Oh spannend! Een bod doen! Hopelijk zal het een beetje snel gaan en heb je binnenkort een eigen huisje. Jammer dat je K niet meer zoveel spreekt. Voel je nog wel nog steeds hetzelfde voor hem, of beginnen de twijfels sterker te worden?

@LBDS: Jouw askim is echt een te erge koppelaar! Hoe groot is zijn familie? Ik weet dat Kida al half verloofd is aan zijn broer en mij wilde hij koppelen aan zijn neef… Wie is het voor LadySide? Haha! En awh… op zijn rug terug naar je eigen huis. Schattig. Hopelijk ben je weer wat opgeknapt. Blijf vooral nog even rustig aan doen.

Volgens mij heb ik dan nu iedereen gehad haha. In de ochtend wordt het zoals altijd weer studie. Vanmiddag 3 of 4 uurtjes werken en vanavond de rest van de film hopelijk kijken. De heren wilden gisteravond voetbal kijken… dus ik moest weg. Fijn. Ik wens jullie allemaal een mooie dag!

Tam: Ik dacht dat jij zo van lezen hield :stuck_out_tongue: Ooh wat leuk en wat spannend dat je een bod gaat doen! Jij duimt voor mij en ik voor jouw! Haha

Littleone: En heb je al ideeĆ«n om te sporten? Ik ben dan nu aan het ā€˜sporten’ maar anders ben ik niet zo’n sportief type, heel fout I know. Haha ik hoef mijn buikje niet weg te werken maar mijn heupen haha. Vanacht was zeker een heel kort nachtje voor je, zo vroeg op staan en je askim die zo laat tijd heeft.

Xsn: Jij komt hier leuk binnen vallen, gezellig hoe jij meteen je ingeburgerd :wink: Ik ga al jaren na Turkije, door dingen uit mijn verleden, stond ik niet open voor mannen en ik heb letterlijk mijn ogen jarenlang dicht gehad en als iemand flirtte, dan was ik vertrokken hahaha. Achteraf gezien wat hebben mijn ogen veel gemist, want ik ben er vorig jaar wel achtergekomen dat ik een zwak voor Turken heb (laat het askim niet horen hihi) Het donkere uiterlijk, maar ook het passievolle gedrag vind ik leuk. NLse mannen zijn veel stijver. En hoe zit dat bij jou?

Miss: Ooh wat hoop ik voor jullie dat die rechtzaak goed afloopt, wel spannend! Het zou financieel een mooie meevaller zijn. Fijn dat jullie het financieel redelijk kunnen redden. Het mooiste zou zijn als je askim het hele jaar werk zou hebben. Ik denk juist dat als askim en ik zover mogen komen en ik ga naar Turkije en askim zijn situatie blijft zoals het nu is dat het voor ons niet haalbaar is, hij heeft het zelf nu soms al lastig, laat staan dan en mijn spaarcenten zijn niet oneindig. Veel plezier met YouTube, super dat het er weer af is. Askim keek nu filmpjes via een alternatieve site.

Egwene: Ben je weer helemaal fit? Dan begrijp ik het nu waarom je Frans leert, ik dacht al, huh? Ze gaat Naar Italiƫ en ze leert Frans haha. Inderdaad 1 berrichtje van askim kan mij de hele dag laten stralen, bijzonder is dat. En ben jij stiekem al aan het aftellen wanneer jij Hopelijk weer wat hoort?

Miloutjuhh: Fijn dat je schoenen nog goed smaken. Hoe gaat t op het werk? Went t al een beetje? Oh jakkes dat kunnen wij hier niet voorstellen hĆØ, die onzekerheid waar kom je te werken, welke vestiging.

Kida meid wees alsjeblieft niet zo hard voor jezelf!!! Jij hebt er niet om gevraagd, hij heeft je gewoonweg zijn gang gegaan, zegt meer over hem dan jouw!

Lbds: Meid vervelend maar dan weet je dat je dus voorzichtig moet zijn en niet je hele levensverhaal aan iedereen moet delen. Wel leuk dat je ouders binnenkort komen.

Update van mij: Ik zal zo richting mijn moeder, ze belde vanochtend om te horen hoe het gaat, en ze vroeg of ik het fijn zou vinden als ze meeging. Jaaaaa, dus ik zal nu richting mijn moeder… pffff ik ben gewoon misselijk, zo gespannen, ik wil relaxt zijn maar ik ben het niet hahahaha iedereen bedankt voor het duimen!

Via Wereldwijzer app

Haha Egwene dit is een vriend van m! Gister toen we thuis kwamen heeft hij LadySide helemaal aan hem beschreven! Me askim vind t geweldig om mensen te koppelen haha! Hij wilt graag dat mensen net zo gelukkig zijn als ons! :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Wow jullie gaan snel!! Wederom ben ik weer aan het werk, dus kan vanavond pas weer reageren. Fijne dag dames!! :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

forum verlaten

Meiden wat schrijven jullie veel ik kan het allemaal niet bijhouden!

Miss1993: haha ja ik weet wat je bedoeld met zo’n insteekhoesjesfotoboek :wink: Maar is wel een leuk ideetje. Al weet ik niet echt wat ik dan op die briefjes zou moeten schrijven haha. Maar ik ga er eens over nadenken. Askim vroeg maandag aan de telefoon ook om een Nederlandse curcus aan de telefoon dus denk dat ik hem dat ook ga geven! Superleuk dat jullie askim zijn verjaardag gevierd hebben, want volgens mij doen ze dat niet echt in Turkije. Oh jij bent dus nog jonger dan mij! Hahah wist ik niet :slight_smile: Snap dat het voelt alsof je je moet verdedigen tegen mensen die vragen of je al werk hebt. Mensen begrijpen het vaak niet. Ik heb dat altijd als mensen vragen of askim al eens in nederland is geweest en waarom niet. Ze begrijpen niet dat het niet makkelijk is en denken dan dat hij niet wil… Spannend die rechtzaak! Ik hoop voor jullie mee op een goede afloop. Als hij de rechtzaak vind krijgt hij dan uitbetaald ofzo?

Summie: Nee we hebben geen contract afgesloten waarin dat naar voren kwam. Ook omdat ik gewoon een vergoeding krijg en dus eigenlijk niet in dienst ben geloof ik. Vanuit school krijgen we helemaal geen vrije dagen of vakanties… vandaar ook dat het echt aan mijn stagebedrijf ligt, maar ik heb goed nieuws: De manager vind het geen probleem dat ik een paar vrije dagen neem! Jeeeeeeh Fijn dat je askim al begonnen is met werken. Heeft hij het naar zijn zin? Is het al druk in zijn hotel? Leuk dat askim zijn moeder even voor de webcam kwam en ze zelf iets in het nederlands tegen je zei!

Milou: askim heeft stiekem een telefoon mee genomen. Hij mag officieel ook niet bellen. Maar ik begrijp het niet helemaal, want ik had hem gisteren en eergisteren gebeld na 10 uur. Maar beide keren nam die op en zij die op een fluisterende toon dat hij niet kon bellen. Terwijl toen we maandag hadden gebeld hoorde ik allemaal jongens op de achtergrond.

Tam: Aan kopen en huren zitten allebei voordelen. Maar als jij denkt dat een koopwoning beter bij je past en het mogelijk is, moet je het zeker doen! Oh wat een nare reactie van je moeder zeg. Ik vind ook dat geloof en afkomst helemaal niet uit hoeven te maken. Maar voor sommige mensen blijkbaar wel…

XSN: Leuk dat je hier ook mee komt praten en je uiteindelijk toch hebt gekozen om voor je askim te gaan! Ook fijn dat je snel weer heen gaat. Tsja en wat betreft je omgeving ik heb daar ook wel last van en anderen hier denk ik ook. Ik denk dat als ze zien dat het goed gaat tussen jou en je askim ze wel bij trekken! Ik zit ook in het laatste jaar van mijn studie, maar heb gelukkig toch vrij kunnen krijgen om mijn askim te zien als die een week vrij is uit het leger. Ik wou eerst ook na het afronden van mijn opleiding die kant op, maar nu lijkt het er op dat askim naar Nederland wil komen.

LBDS: fijn dat je toch weer aan de slag kunt daar en dan met wat minder lange werkdagen. Vind je het nog wel fijn om met deze meiden te moeten werken? Wel super dat je baas achter je staat, dat scheelt echt enorm! Oh en wat leuk voor je dat je ouders bijna komen. Dat zal je wel goed doen denk ik!

Las een stukje over dat je mensen in Side/Turkije niet kunt vertrouwen. Askim zegt dat ook altijd tegen mij, dat ik daar niemand kan vertrouwen en hij ook niemand vertrouwd daar. Ook wat betreft collega’s en dergelijke en chefs van hotels onderling. Want hij kwam ook ergens niet aan de slag omdat zijn vorige baas tegen dat hotel had gezegd dat hij altijd te laat is etc. Maar ik denk dat dat ook komt omdat het toch soms wel bepaalde types zijn die daar werken. En een hoop mensen uit andere landen ook. Want zoals miss ook zegt zijn er ook een hele hoop vriendelijke en gastvrije turken!

Zo dat was een hele klus om alles te lezen, maar volgens mij heb ik aardig op iedereen kunnen reageren.
Ik mis askim ontzettend en heb hem de afgelopen dagen gebeld, maar telkens kon hij niet bellen… Vanochtend belde hij mij, maar ik zit op mij stage dus ik 10 minuten later terug proberen te bellen maar toen nam hij niet op. Hoop eigenlijk dat hij straks nog even op facebook komt. Heb goedkeuring van mij stage gekregen om de week dat ik naar askim wil vrij te krijgen! Dus dat zit nu goed, nu alleen nog een vliegticket kopen. Vliegticket is weer duurder geworden dus zal echt snel moeten boeken, al hoop ik eerlijk gezegd dat de prijs nog daalt maar dat zal wel niet. Daarnaast zijn er op de terugweg nog maar 2 stoelen dus als ik straks thuis ben geljik boeken!

Kardelen jou askim heeft dus dezelfde woorden als die van mij met vertrouwen haha! Miss ligt het aan Side? En klopt er zijn gelukkig ook een hoop aardige en gastvrije mense!
Wat jammer dat jullie elkaar net mis liepen! Maar wat fijn dat je erheen kan! Wanneer ga je en hoelang? Zit je askim nog in Side?
Oohh en ik zie er verschikkelijk tegenop om met deze meiden te werken! Ik ga denk ik een hele negatieve werksweer krijgen als zij zo blijven doen! Plus komt er in mei een vriendin van een vriend van askim maar zij heeft heel lang achter askim aan gezeten en is nogsteeds stapel op hem! (Hij heeft niks met haar gedaan niet eens gezoend!) Maar ik ken haar zus en die zegt nu al dat ik moet oppassen omdat ze een leugenaar is en dat ze met leugens gaat proberen mij en askim uit elkaar te krijgen…
Ik kijk erg uit naar de zomer… niet echt…

Ik ben nogsteeds ZO moe! Tis niet leuk meer… Ben ook erg misselijk en durf nie meer te slapen want heb alleen maar nachtmerries vandaag :frowning: hoop zo dat askim snel thuis is

Via Wereldwijzer app

LBDS: Wat vervelende allemaal :frowning: , hoop dat je askim snel thuis is. En kan me voorstellen dat je in het werk geen zin hebt. Kan je niet op een andere plek werken?
En fijn dat je het zo gezellig hebt gehad met LadySide :slight_smile:
Wanneer gaan jullie dubbeldaten:p , wel leuk die askim van jou die al iedereen aan elkaar gekoppeld heeft, hahhaha. Dus mensen die als single naar Side gaan, komen sowieso bezet terug :stuck_out_tongue: hahaha.
En zoo lief dat je op zn rug mocht. Daarna was hij vast uitgeput :stuck_out_tongue:

Kardelene: ik hoop dat je je askim snel spreekt en elkaar dus niet weer midlopen.
En super dat je vrij kunt krijgen op je stage :slight_smile: :slight_smile: kun je lekker met hem samenzijn. Zou ook niet het risico lopen om nu niet tw boeken, anderd zit je ineens zonder ticket :frowning:
Mijn moeder is gewoon heel moeilijk daarin!!! En gaat echt om moslims bij mn ma!!! Ze gunt mij alle geluk met een goede man, zolang het maar geen moslim is…
Maar goed, het is vervelend, maar wel haar probleem!!!

Ik ga zo weer verder, ben aan het oppassen en de baby wilt niet slapen, dus ga even bij hem kijken

Via Wereldwijzer app

Voor ik ga updaten… Eerst effe berichtje van mij!!!

Feestjuhhhhh!!!

IK MAG NAAR MIJN ASKIM!!! :slight_smile:

helaas nog niet morgen… Maar begin juli is ook super…

Ik ben echt zooooo happy…Uit het ziekenhuis was heb ik meteen askim gebeld… Die was helemaal hieper, zijn grootste wens om mij weer te zien gaat uitkomen… En vervolgens thuis kwam mijn moeder met zulke lieve woorden: ā€˜Ooh meid ik ben zooooo blij voor je ik weet hoe moeilijk het voor je geweest is en hoe je naar hem verlangt.’ Pfff en toen gaf ze me ook nog een dikke knuffel en toen gingen bij mij wel effe de sluizen open en heb ik eerst maar effe flink gehuild in haar armen…

Via Wereldwijzer app

Summie meid GEFELICITEERD!!!
Wat een super goed nieuws voor je het weer lig je dus weer in zijn armen. Ben zo blij voor je!!!

Sent from my MT15i using Wereldwijzer Reisforums mobile app

1 like

Super summie…wat een goed nieuws!!

1 like

Yeahhh Summie :smiley: :smiley: echt geweldig!!! Ook ik ben ontzettend blij voor jou en voor je askim natuurlijk )

Via Wereldwijzer app

1 like

Jeeeeeeeuuuuuj summie!! Wat gaaaaaaaf!! Daar drinken we een wijntje op haha

Via Wereldwijzer app

1 like

Ik kom hier de naam LadySide regelmatig tegen… maar ik moet eerlijk bekennen dat ik haar toch wel een beetje mis hier… LadySide nasılsın?

Lbdss: Leuk dat je het zo gezellig hebt gehad met LadySide… Hmmzzz en jullie zijn dus aan het koppelen? Wat vind LadySide daar van? Als jullie het doen dan aub wel een Turk met wat meer power dan MisterSide. Lijkt me inderdaad erg lastig met je werk, want ja je moet het toch met je collega’s doen. Aangezien het Turkije is en niet NL vind ik het je moeilijk om advies te geven…Probeer gewoon jezelf te blijven en je eigen weg te gaan en je niet teveel bezig te houden met je collega’s. Misschien is het juist wel fijn dat de groep straks groter word als er in de zomer wat meer mensen komen werken. Sterkte! Oh ja bij jouw askim op de rug…hmmzzz ik weet mijn askim is tot veel in staat, hij heeft me vorig jaar zonder van pardon van mijn strandstoel afgevist en in het zwembad gegooid maar ik achter bij hem op zijn rug, dat zie ik hem nog niet doen en zou ik ook afschuwelijk vinden overigens hahhaa. Maar wel super lief!!!

Miss: Jullie hopen op gerechtigheid? Nee jullie gaan voor gerechtigheid!!! (klinkt veel steviger!) hahahah Oh wat leuk en gezellig dat die vriendin dus ook in Turkije woont, ook met een askim?

Kardelen: Oooh ik wil je wel helpen hoor met teksten te verzinnen voor in jouw fotoboekje, ik heb inmiddels een wereld liefdesteksten dankzij askim :wink: Echt superfijn dat jij toestemming hebt gekregen om naar Turkije te gaan! En al tickets geboekt? Jeetje die askim van jouw durft wel met een telefoon. Hebben jullie regelmatig contact? Wat ontzettend jammer dat je hem trouwens vanochtend hebt gemist… Askim is blij dat hij weer aan het werk is, ook al mocht hij gister meteen volop aan de bak met echt een zware klus, ach ja askim zal wel zeggenā€¦ā€œis goed voor mijn lijf.ā€ het is redelijk druk in het hotel (hotel is het hele jaar open) maar het weer mag voor hem wel wat mooier worden zodat de mensen overdag meer in het hotel blijven hangen. Askim woont weer intern en hij is wel heel erg blij met zijn kamer, hij deelt de kamer met nog een jongen dus ze hebben een 2-persoonskamer inclusief badkamer en het ziet er netjes uit en dan te bedenken dat hij vorig jaar met 8 man op een kamer lag en gezamenlijke douches enzo.

Tam: En heb je al iets gehoord van het bod dat je hebt gegeven? En de baby nog aan het slapen gekregen? Vervelend en lastig lijkt mij dat jouw moeder zo moeilijk doet over moslims… Ik vind het knap hoe jij er in staat!!! Ik merk zelf dat ik het met mijn broer en zus het weleens lastig vind, die zijn er ook wat bang voor. Ik had het er laatst met mijn moeder ook over en die zei ook dat iemand tegen haar had gezegd: ā€œAccepteer jij dat, hij is een Turk en moslim.ā€ Ja en dan is mijn moeder zo van… ach ja ik ben niet vergeten dat een echte NLse man heeft mijn dochter’s hart heeft gebroken, juist mooi dat een Turkse Moslimman dat weer aan het repareren is.

Nou ja ik dus heel goed nieuws vandaag…ik ben nog steeds niet helemaal fit…maar dat kan de pret niet bederven…askim en ik zijn allebei heel erg happy… ik word overladen met vliegtuigjes, met hartjes, met kusjes via what’s app…Ik heb al even gekeken en ik heb mijn reisje ook al ongeveer uitgezocht maar ja nu nog overleggen met het werk en askim zou nog effe kijken of hij misschien wat kan regelen voor mij wat betreft het hotel (dat zou natuurlijk ook wel heel fijn zijn).