Tam: Ik dacht dat jij zo van lezen hield
Ooh wat leuk en wat spannend dat je een bod gaat doen! Jij duimt voor mij en ik voor jouw! Haha
Littleone: En heb je al ideeĆ«n om te sporten? Ik ben dan nu aan het āsportenā maar anders ben ik niet zoān sportief type, heel fout I know. Haha ik hoef mijn buikje niet weg te werken maar mijn heupen haha. Vanacht was zeker een heel kort nachtje voor je, zo vroeg op staan en je askim die zo laat tijd heeft.
Xsn: Jij komt hier leuk binnen vallen, gezellig hoe jij meteen je ingeburgerd
Ik ga al jaren na Turkije, door dingen uit mijn verleden, stond ik niet open voor mannen en ik heb letterlijk mijn ogen jarenlang dicht gehad en als iemand flirtte, dan was ik vertrokken hahaha. Achteraf gezien wat hebben mijn ogen veel gemist, want ik ben er vorig jaar wel achtergekomen dat ik een zwak voor Turken heb (laat het askim niet horen hihi) Het donkere uiterlijk, maar ook het passievolle gedrag vind ik leuk. NLse mannen zijn veel stijver. En hoe zit dat bij jou?
Miss: Ooh wat hoop ik voor jullie dat die rechtzaak goed afloopt, wel spannend! Het zou financieel een mooie meevaller zijn. Fijn dat jullie het financieel redelijk kunnen redden. Het mooiste zou zijn als je askim het hele jaar werk zou hebben. Ik denk juist dat als askim en ik zover mogen komen en ik ga naar Turkije en askim zijn situatie blijft zoals het nu is dat het voor ons niet haalbaar is, hij heeft het zelf nu soms al lastig, laat staan dan en mijn spaarcenten zijn niet oneindig. Veel plezier met YouTube, super dat het er weer af is. Askim keek nu filmpjes via een alternatieve site.
Egwene: Ben je weer helemaal fit? Dan begrijp ik het nu waarom je Frans leert, ik dacht al, huh? Ze gaat Naar Italiƫ en ze leert Frans haha. Inderdaad 1 berrichtje van askim kan mij de hele dag laten stralen, bijzonder is dat. En ben jij stiekem al aan het aftellen wanneer jij Hopelijk weer wat hoort?
Miloutjuhh: Fijn dat je schoenen nog goed smaken. Hoe gaat t op het werk? Went t al een beetje? Oh jakkes dat kunnen wij hier niet voorstellen hĆØ, die onzekerheid waar kom je te werken, welke vestiging.
Kida meid wees alsjeblieft niet zo hard voor jezelf!!! Jij hebt er niet om gevraagd, hij heeft je gewoonweg zijn gang gegaan, zegt meer over hem dan jouw!
Lbds: Meid vervelend maar dan weet je dat je dus voorzichtig moet zijn en niet je hele levensverhaal aan iedereen moet delen. Wel leuk dat je ouders binnenkort komen.
Update van mij: Ik zal zo richting mijn moeder, ze belde vanochtend om te horen hoe het gaat, en ze vroeg of ik het fijn zou vinden als ze meeging. Jaaaaa, dus ik zal nu richting mijn moeder⦠pffff ik ben gewoon misselijk, zo gespannen, ik wil relaxt zijn maar ik ben het niet hahahaha iedereen bedankt voor het duimen!
Via Wereldwijzer app