Het Turkse Liefdeskletstopic: Deel 98!!!!! :-)

@Summie: Ze zenden voornamelijk uit naar Frankrijk, maar ze hebben ook een paar mogelijkheden in Italië. Voor het gemak zeg ik dus altijd dat ik naar Frankrijk ga, omdat die kans 95% is. Nog bedankt voor de website! Het gaf wat ideeën. Jammer dat jij ook niet echt een fijne dag had. Wel heerlijk om weer zo’n lief berichtje te krijgen van je askim. Dat zijn de mooie momenten die je zeker moet koesteren. Het is heel leuk om zulke berichten hier te lezen. Zo zie je maar weer dat het niet allemaal kommer en kwel is.

@LBDS: Stom dat blijkbaar die sfeer nodig is in Side. Vertrouwen is zo ontzettend belangrijk, maar blijkbaar is het daar niet goed om geloof te hebben in de goedheid van een ander? Hm, ik weet niet of ik daar dan wel werken wil hoor :wink: Haha, nog veel te ver in de toekomst om daar over na te denken. Veel beterschap nog! Ik hoop dat het gezellig was met LadySide.

@xSN: Haha, die Turkse mannen zijn ook zulke goede verleiders. Hij heeft 8 maanden moeten knokken om mij zover te krijgen dat ik voor hem naar Turkije ging. Maar ik had eerst een relatie met een andere man, dus vandaar dat hij wachten moest. Tot die tijd was hij wel een goede vriend, maar verder mocht ik echt geen andere gevoelens voor hem ontwikkelen. Dat kwam pas nadat het uit was gegaan. Toen kon ik me open stellen voor zijn charmes en nouja… verkocht haha. Ook al is het ontzettend rottig gelopen toen ik uiteindelijk voor hem naar Turkije kwam. Het liep helemaal mis. Veel onbegrip aan beide kanten, terwijl het juist een fijne tijd had moeten zijn. Heel verdrietig thuis gekomen. Wel contact gehouden, want het was niet ‘klaar’. Niet eens 2 weken nadat ik thuis was, ging hij het leger in. Ik had nooit verwacht dat hij contact zou blijven zoeken, maar hij deed het. Hij heeft nog altijd sterke gevoelens voor mij en ik voor hem. En hij ontwikkelt eindelijk begrip waarom ik toen in januari ‘nee’ zei tegen bepaalde zaken. Askim kan op zich wel vrij krijgen van het leger, maar hij heeft geen geld om met mij ergens naar toe te gaan… We zouden elkaar heel graag weer vast willen houden, maar hoe? We weten het niet. En dank je wel nog :slight_smile: Leren is goed gegaan. Veel plezier met je askim nu/zometeen!

Zometeen lekker een filmpje kijken. Lekker relaxet op de bank, even geen gestress over wat dan ook. Van askim zal ik toch nog niks horen voor volgende week, dus hoef ik daarover ook geen paniek te hebben. Misschien tot later vanavond en anders schrijf ik morgenochtend weer!

Hallo meiden,

eens ff kijken wat ik allemaal onthouden heb,
zoveel gelezen! Leuk hoor!

Over het vertrouwen van mensen in Turkije ben ik het gedeeltelijk wel eens met LBDSS, ik heb vorig jaar ook wel gezien dat mensen er alles aan doen om er voor te zorgen dat het lijkt of ze alles goed voor elkaar hebben en alles perfect doen. Ook ten koste van andere. Niemand is te vertrouwen vind ik een te groot woord, overal zijn er slechte en goede mensen. Veel mensen doen iets om er zelf beter van te worden, maar ik denk dat in Nederland net zo goed is. Ik ken side niet maar is een stuk kleiner dan Antalya daar kennen mensen elkaar waarschijnlijk al snel en zal je het veel eerder merken als er veel gekletst word. Maar als je in een klein dorpje in Nederland woont is dat ook anders dan in Rotterdam.

@Summie mn schoenen smaken nog goed hoor hahaha, kleine blaartjes maar dat was te verwachten altijd last van met nieuwe schoenen. Maar niet meer zulke vermoeide voeten als ik thuis kom :slight_smile:
Ja ik dacht ook dat het allemaal rond was waar askim gaat werken maar dat was dus niet zo. De eigenaar van het hotel waar hij vorig jaar werkte, is eigenaar van meerdere dingen. O.a. ook het Hilton en dan het cafe waar hij nu gaat werken, is vlakbij het Hilton. Ik dacht eerst ff op barstreet daar zat ik niet echt op te wachten eigenlijk maar gelukkig is dat het dus niet. Het kan maar zo zijn dat hij volgende maand toch weer ergens anders aan het werk gaat dus ik zie het allemaal wel.
Wat leuk dat je je schoonmoeder gisteren even hebt kunnen zien op skype :slight_smile:
En dat had je snel voor elkaar je askim weer vrolijk :slight_smile:

@Kikiek op dit moment idd veel dames die hun askim in side hebben leren kennen, ikke niet hoor. Mijn askim heb ik leren kennen in Kusadasi. Wat voor visum je askim bedoeld geen idee, want een werkvisum ken ik niet, heb dan ook geen ervaring maar ook nog nooit gehoord.
Ik klets veel met askim op what’s app, fb en skype.
@Littleone ik deed dat met ex askim ook zo laat skypen. hij was 24.00 uur turkse tijd klaar met werken maar vaak pas half uur later thuis. En twee/drie keer in de week ging hij mee naar de disco dan ging ik vroeg slapen zette me wekker op 3 uur om dan weer ff te skypen.

@Miss Gek he dat dat kan met die verjaardag zoals bij jou askim. In Nederland mag dat niet. De moeder waar ik vorig jaar werkte is jarig op 8-9 maar is met het aangeven ook mis gegaan op het paspoort staat 9-8.
Wat goed om te lezen dat het goed gaat met je gezondheid!
Nu lekker van het goede weer aan het genieten, maak ons maar jaloers hoor hahaha, en al lekker aan het aftellen tot je ouders komen.
En super dat je askim al lekker rond 6 uur thuis is, blijft dat het hele seizoen. Lekker samen eten s avonds :slight_smile:

@Tam, ik merk wel dat het echt wel weer ff wennen is hoor het werk ritme. Maar ik vind het ook wel weer lekker.
Er was een tijd dat ik dag en nacht begon om te draaien. 3 uur slapen en 1 uur weer eens een keer op staan. Dat is echt niet goed. Afgelopen drie dagen hele fijne tijden gehad op het werk 10.15 beginnen maar morgen moet ik om 7.30 er zijn en 7.45 beginnen. Dat vroege opstaan is nog wel ff wennen.
Lastig hoor de keuze huren of kopen. Al denk ik wel dat het een gunstige tijd is om een eerste woning te kopen, of heb ik het mis?

@xSN ik vond Turkije een heerlijk land om te wonen. Ja totaal anders als Nederland. Maar ik woonde wel bij een gezin dat best wel een beetje ver Nederlandst was. Turkse Nederlanders. Ik ben iemand waarvan iedereen zegt dat ik me makkelijk aan pas dus daar had ik weinig moeite mee. Waar ik in het begin wel aan moest wennen is dat alles op het laatste moment geregeld word en plannen enorm vaak veranderen. We gaan morgen dit of dat doen en de volgende dag word dat totaal omgegooid en iets anders. Ik woonde dan in Antalya en daar heb je veel moderne dingen. Het huis waar ik woonde was heel modern, maar de omgeving minder. De mensen die om ons heen woonde keken dan ook erg vreemd naar me in het begin als ik buiten liep met de kids. Al snel kende iedereen mij en werd ik door iedereen begroet.

@Mutlu wat jammer dat hij is afgewezen. Ik hoop dat er snel iets anders op zijn pad komt! En een cursus Nederlands kan alleen maar goed zijn denk ik.

@LBDSS wat fijn dat je andere werktijden hebt en dat iedereen voor je klaar staat op het werk! Wanneer komen je ouders?
Leuke middag gehad met Ladyside?

@Sevimli , ga je eigenlijk nog naar Ephesia als je naar Kusadasi gaat?
Wil je mij morgen in het lijstje zetten. 2 tot en met 6 juni naar Apeldoorn?

@Egwene, leuk dat het met je Frans goed gaat! Ik denk dat je ook daar nog heel veel Frans gaat leren.
Wat jammer dat je niet op deze mail in kon gaan :frowning: Teamleider had wel super geweest.
Ik hoop dat je snel te horen krijgt waar je heen gaat.
Beterschap met je koppijn meid.
Lastig thema om te verkleden, Kan natuurlijk iets van een disco print ofzo op een laken maken en dan als spook. zo’n fout printje met felle kleuren, of glitters ofzo.

Zo vanavond geen plannen, lekker voor de tv en wat haken denk ik :slight_smile:
Morgen vroeg beginnen dus niet te laat slapen. Ben nog steeds erg moe van het werk dus dat gaat vast wel lukken.
Voordeel van vroeg beginnen is natuurlijk ook weer dat ik morgen lekker vroeg klaar ben :slight_smile:
Wel weer iets totaal nieuws gaan leren morgen en overmorgen wat ik dan volgende week heel de week alleen moet doen.

@ xsn… Nee ik heb op het moment geen Turkse vriend! Ik had wel iemand leren kennen afgelopen oktober, maar dat bleek de grootste playboy van het hotel te zijn! Dus met mijn stomme hoofd ingetrapt!!

Via Wereldwijzer app

Egwene: Turkse mannen zijn inderdaad perfecte verleiders! Ze weten dat ze charmant zijn en weten dat ook erg goed te gebruiken, vind het wel wat hebben ze doen veel moeite! Wat jammer dat je bezoek aan hem zo rottig is verlopen! Je gaat er naar toe met zo gevoel dat het helemaal leuk wordt en als je dan van zo’n koude kermis thuis komt is niet leuk. Jammer dat jullie nu zo lang elkaar moeten missen, kunnen jullie elkaar wel blijven spreken nu hij in het leger zit? De financiële situatie van mijn askim is ook niet al te best, dus niks kunnen doen komt me wel bekend voor. Ik zou erg graag naar hem toe willen verhuizen maar daardoor laat het wel op zich wachten en ook het feit dat ik in mijn examenjaar zit. Mooi dat het leren goed ging! Nu kan je relaxen!! :slight_smile:

Miloutjuhh: Leuk om te horen dat het goed is bevallen bij je! Antalya is ook wel een grote en moderne stad en dat maakt het ook wel makkelijker. Denk dat het in het begin altijd wel wennen is, maar op een gegeven moment weet je niet beter. Geniet van je avond! :slight_smile:

Kida1: Ohjee niet echt een leuke ervaring! Helaas heb je er ook players bij! Soms vind je iemand zo leuk dat je daar helemaal blind voor bent, positieve eraan is dat je het daarna nooit meer overkomt! Wil wel weer een Turkse vriend?

Hii hier ben ik weer net klaar met werken er Is hier super veel gepost vandaag we gaan lekker snel

Kida doe wel rustig aan met je rugpijn dan.als het niet overgaat kan je bij etos of kruidvat van die warmteplakkers gaan halen dat helpt al heel wat vind ik

Via Wereldwijzer app

@ xsn als het zich weer zou voordoen, zou ik het waarschijnlijk weer doen, maar dan wel een stuk voorzichtiger zijn!
Mijn ex had een week na mij al een andere vrouw dus jah. Dat zegt genoeg he!
Ik heb wel sinds het begin contact gehad met zijn neef op een vriendschappelijke manier. Die blijkt 10 jaar gewoond te hebben in de stad waar ik woon. Zijn broer woont ook in Nederland en die gaat hij van vrijdag tot woensdag bezoeken en hebben dan met z’n 4en afgesproken om wat te gaan eten…

Wat leuk trouwens dat jij alweer zo snel naar je askim toe gaat! Lekker genieten meid!

@ littleone: Thanks voor de tip! Jammer genoeg is het chronisch en weet ik dat als ik zo’n pijn heb het komt dat ik teveel gedaan heb. En dat is ook wel zo. Vandaag massavaccinatie voor 9- jarige kinderen gehad samen met 10 collega’s. We hebben 300 kinderen geprikt in 3,5 uur… Lig nu plat op de bank :slight_smile:
Jij lekker gewerkt?

@ summie: wanneer moest je weer naar het ziekenhuis? Dan brand ik heel mijn kaarsen voorraad voor je!!

@ miloutjeuh: hoe bevalt je werk? Raak je het een beetje gewend?

Via Wereldwijzer app

Summie moest donderdag naar her ziekenhuis als ik me niet vergis
Een gewone werkdag hier Klig nu op de bank moet morgen om 5 uur weer uit bed om te gaan werken. Ik heb ook vaak last van rugpijn door het werk in mijn onderrug en dan durf ik zon plakker te plakken om er op het werk minder last van te hebben… Waar heb jij rugpijn?

Via Wereldwijzer app

@ littleone: mijn rugpijn zit in mijn onderrug, vlak boven mijn achterwerk :smiley: ik merk op zo’n moment dat ik plat moet gaan liggen en dan trekt het meestal wel weg! Maar zo’n pleister is een heeeeel goed hulpmiddel! Soooow wat moet jij vroeg je bed uit!!

Via Wereldwijzer app

@Kida, werk bevalt goed. Ga het steeds leuker vinden. Morgen weer nieuwe dingen leren en dat vind ik ook erg leuk :slight_smile:

@xsn waar je ook naartoe emigreert zal altijd aanpassen zijn. Ook voor je askim zal het aanpassen zijn als je bij hem zou gaan wonen.

@littleone zo je moet alweer erg vroeg op morgen ochtend!

Via Wereldwijzer app

Ja moet om 7 uur in een ander filiaal beginnen en het is een uur rijden dus moet ik zo vroeg opstaan jammer genoeg haha. Ik heb het op de Zelfde plek gelukkig dat het bij jou over gaat na wat te rusten op de zetel

Lbdss hoe gaat het nu met je?
Miloutjuh ook snachts Skype een chatten hèhè men heeft toch wat over voor de liefde toch? ik zag ringen op fb, zijn er nog verdere plannen gemaakt?

Via Wereldwijzer app

Jeetje wat Is het rustig nu zo gaan we niet in een record tempo aan een nieuw deel kunnen beginnen

Doet er iemand een leuke sport? ik wil en moet dringend gaan sporten. Dringend conditie op bouwen en men buikje proberen weg te werken hèhè :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Zeker rustig vanavond.

Ik zou eigenlijk wel weer eens moeten gaan sporten. Ben een stuk zwaarder dan dat ik vorig jaar in Turkije woog en heb totaal geen conditie. Maar het plan is dat ik wat vaker naar mn werk ga fietsen. Dat is al een begin. 25 min. Per keer.

Via Wereldwijzer app

25 min dat Is idd wel wat als het dan mooi weer is valt het nog mee maar anders neem je al snel de auto volgens mij

Via Wereldwijzer app

Kida1: Wow dat meen je niet?! Dat is zeker een player ja! Wat leuk dat jullie gaan afspreken, ben benieuwd hoe dat zal zijn! Ja ben super blij dat ik hem weer ga zien, onwijs veel zin in! En ga ook zeker genieten, komt helemaal goed! :slight_smile:

Ik zou trouwens ook meer moeten sporten, iedere keer zeg ik dat ik ga sporten en dan kan ik me er niet toe zetten. Ik heb nog wel eem vraagje aan jullie! Wat vinden jullie leuk aan een Turkse man? Vielen jullie altijd al op Turkse mannen? En hoe hebben jullie je askim ontmoet? Ik ben benieuwd ladies! :slight_smile:

Ik heb mijn askim leren kennen via fb door zijn broer die bij mij in de straat woont en getrouwd is met een vriendin van mij… Na maanden elke dag the chatten ben ik op vakantie gegaan en heb er toen elke tijd die kon er ook mee gespendeerd en ja het klikte we hadden de grootste lol en van het een kwam het ander denk ik Haha

Via Wereldwijzer app

Wat leuk om te lezen littleone! Hoelang hebben jullie nu een relatie? En al plannen om hem weer te bezoeken? :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Sinds vorig jaar augustus zijn.we samen ik ga 27 juni voor 15 dagen en in september ook voor 15 dagen…

Via Wereldwijzer app

@littleone ik heb geen rijbewijs dus dan word het de bus :wink: en morgen brengt mn vader en terug met de bus.

@xsn ik riep altijd ik val niet op Turkse jongens. En nee in Nederland deed ik dat ook niet. Maar de eerste keer in Turkije (2011) viel ik op dag 2 voor mn ex askim.
Mijn askim nu heb ik in 2012 ontmoet in het zelfde hotel. We hebben sinds afgelopen zomer een relatie. Daarvoor wel altijd contact gehad.

Via Wereldwijzer app

Lbdss: Ik heb er geen ervaring mee, maar wel akelig dat je het zo ervaart. Sowieso ben ik in NL (je zou het misschien niet zeggen) al iemand die heel open overkomt maar die diep van binnen heel erg haar woorden afweegt van wat ik vertel. Wat ik alleen weleens heb gehoord is dat sommige Turkse meiden het lastig vinden dat iemand een buitenlandse vriendin heeft, omdat ze het ervaren alsof je hun man inpikt.

Oepsss ik was na het eten even gaan liggen en ik ben gewoon in slaap gevallen. Ik heb wel gelezen maar ik update morgen even. Oh ja ik weet niet meer wie kaarsjes voor me wilde branden (wat ontzettend lief) maar ik moet morgen naar het ziekenhuis… Eigenlijk vind ik het ontzettend spannend en ik wil positief denken, maar ik ben heel bang voor nieuws, want wat zou het een giga teleurstelling zijn.

Via Wereldwijzer app

forum verlaten