Het Turkse Liefdeskletstopic: Deel 98!!!!! :-)

Miloutjuhh: Dankjewel!! :slight_smile: Leuk om te lezen dat je al in Turkije hebt gewoond, ben erg benieuwd hoe je dat vond! Groot verschil met Nederland? Kon je snel wennen? Mijn vriend woont en werkt in Alanya, mocht ik emigreren zullen wij ook in Alanya gaan wonen. Van wat ik ervan heb mogen zien en meemaken is het een mooie moderne stad waar ik voor mijn gevoel wel kan wennen! Ik woon in NL ook in de stad, dus ik denk dat dat ook wel scheelt.

In ieder geval, slaap lekker! :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Helaas dames hij is afgewezen… vandaag wel ingeschreven voor cursus Nederlands dus dat is dan wel weer iets goeds uit iets slechts

Via Wereldwijzer app

Aaah Mutlu… Een xxxl knuffel voor jullie!!! Wat ontzettend balen!!! Hoop dat hij snel wat gaat vinden. Sterkte!

Via Wereldwijzer app

Aahh mutlu wat balen! Hoop dat je askim snel iets vind!

Xns ik ben zelf 20 en mijn askim 28! Dit jaar word ik 21 en hij 29! Ik ken je leeftijdsverschil vooroordelen maar al te goed! Maar woon nu samen met me askim in Turkije en het gaat uitstekend! Van leeftijdsverschil is niks te merken! En laat niemand je gek maken hoor!! :slight_smile:

Ik las iets over turken met een ander uiterlijk! Toevallig gister met me askim over gehad haha! Hij is heel lang blond geweest tot zijn moeder al ze haren eraf schoor! Nu heeft die wel zwart haar haha! Verder ken ik ook roodharige turken :)!

Vrijdag moet ik naar het ziekenhuis terug! Gister de hele dag geslapen maar ben nogsteeds doodop! Askim heeft met me manager gepraat en krijg ingekorte uren! Nu van 9:30-19:00! Dat zijn wat betere tijden voor mij! :slight_smile: krijg ook nog gewoon het zelfde salaris maar als mensen in me team ernaar vragen moet ik zeggen dat me salaris ook ingekort is omdat ze bang zijn voor ruzies!
Die twee meiden die over mij aant roddelen waren hebben een waarschuwing gekregen en me managers zijn HEEL boos op ze! Vooral omdat 1 ook een manager is en ze niet hadden verwacht dat zij zo kinderachtig zou zijn! En de ander is 30 en moeder en dat zij zulke kleuterstreken uithaald en over mij roddelt valt ze ook erg tegen! Als er ook maar iets gebeurt sta ik gelukkig onder volledige bescherming van me chef en grote baas! Omdat dat goede vrienden zijn van askims beste vriend!!

Askims beste vriend kreeg zowat een hartverzakking toen hij me zag! Hij zei dat ik eruit zag alsof iemand me een klap voor me oog had gegeven! Hij vroeg zelfs toen askim weg was of askim me geslagen had!! Euhhh WTF NEE! Askim raakt mij met geen vinger aan!

Ben nu tot en met vrijdag sowieso vrij en dan afhankelijk van wat de dokter zegt ga ik zaterdag weer werken!

En me ouders komen bijna!!! Heb er super veel zin in om hun weer te zien! Is toch wel erg gek dat ik hun normaal elke dag zag en nu alleen via skype!

Via Wereldwijzer app

LBDSS: Wat fijn dat jij je qua leeftijdsverschil er wel in kan vinden. Ik vind het helemaal niet erg dat hij ouder is dan mij, maar oh wat kunnen mensen daar moeilijk over doen! In het begin trok ik me heel erg aan wat mensen over de situatie zeiden en over mijn askim, maar daar ben ik een beetje klaar mee en trek me er ook niks meer van aan! :slight_smile:

Wat leuk dat je zelf ook in Turkije woont! Het liefste zou ik vandaag nog vertrekken om daar te wonen, mis mijn askim wel heel erg! Helaas is de financiële situatie van ons beide niet zo goed dat wij zo’n stap kunnen maken op dit moment, plus dat ik in mijn examenjaar zit en deze zomer klaar ben met mijn opleiding. Maar voor de toekomst is het zeker iets wat ik heel graag wil!

Ik ben wel benieuwd naar een aantal dingen. Heb je zelf werk daar? En zo ja, heb je in NL al werk gezocht of daar echt ter plekke? Zou zelf echt niet weten hoe ik zoiets moet aanpakken!

Via Wereldwijzer app

***17-04 Sevimli :turkey: Kusadasi en Bodrum 8 nachtjes
27-04 Kardelen :turkey: Iskendur 18 nachtjes
29-05 Yavrum1 :turkey: Antalya 50 nachtjes
27-06 Littleone :turkey: Marmaris 80 nachtjes
22-07 Sevimli :turkey: Bodrum-Gümbet 104 nachtjes
08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 121 nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 127 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 157 nachtjes

******BACK AT

LadySide 15-04
Sevimli 27-04
Kardelen 02-05
Yavrum1 02-06
Littleone 12-07
Sevimli 02-08
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09***

***- BIRTHDAY’S.

18-05 Sevimli
16-06 Littleone
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Cindyyy: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Sevimli : 1 augustus 2012
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013

Hoi meiden,

Wat gaat het snel hier zeg, kan het niet bij houden haha. Gefeliciteerd met het nieuwe deel!

xSN, welkom hier. Ook ik heb een groot leeftijdsverschil, ik ben 20 en mijn askim is 29… Merk er verder niks van maar kreeg wel veel oordelen in het begin… Komt vanzelf goed daar moet je je overheen zetten. Onze toekomst ligt in NL en ik zal dit jaar dan ook de aanvraag voor een verblijfsvergunning doen.

De rest is niet echt blijven hangen, erg druk op mijn werk met een beurs waar k veel moet regelen.

Fijne dag nog

Jeetje wat is hier veel geschreven! Heb 3 pagina’s moeten lezen haha… Dat is niet te doen!

@xSN: Welkom! Leuk dat je hier mee wil komen praten. Hier wordt je inderdaad wel begrepen, aangezien we allemaal met Turkse mannen te maken hebben (gehad). Ik ben 22 jaar en askim 23. Lang verhaal, maar uiteindelijk heeft hij me weten te verleiden. Helaas is hij op dit moment bezig met zijn dienstplicht en het lijkt erop dat ik hem pas in 2015 weer zal zien.
@Tam en Milou (denk ik): Het Frans leren gaat op zich best goed. Ik heb er nu weer meer tijd voor, omdat de grootste schooldruk achter de rug is. Heb regelmatig Franse radio aan staan en heb ook wat Franse boeken gedownload, gewoon om te kijken hoe ver ik al was. Het blijft lastig, maar elke dag leer ik een beetje bij.
@LBDS: Fijn dat je aangepaste werktijden krijgt. Volgens mij gebeurt dat niet zoveel in Turkije, dus je hebt heel erg geluk met je askim en zijn vrienden. Hopelijk gaat het weer een beetje beter met je.

Heel even leek het erop dat ik te weten zou krijgen wanneer ik zou gaan beginnen deze zomer. Ik had een mail gekregen dat ze me wilde inzetten als chef d’équipe (teamleider) in Italië. Maar dat begon al op 19 mei… en ik kan pas vanaf 27 juni ongeveer. Dus dat was best een teleurstelling. Het is nou weer afwachten. Als ik deze mail volgend jaar had gekregen, had ik het meteen gedaan. Maar helaas. Verder helaas een enorme koppijn gekregen, waardoor ik de hele avond op de bank heb gelegen. Nu nog voel ik het, wat niet gebruikelijk voor mij is. Hopelijk trekt het nog weg vandaag. Zometeen het laatste hoofdstuk van Aansprakelijkheidsrecht doornemen en dan wordt het vragen maken, rechtspraak leren, en stampen. Ik heb er tot nu toe een goed gevoel over.
Owja! Heeft iemand een goed kostuumidee voor het thema ‘Spooky Disco Night’? Ik doe namelijk nooit aan Halloween, dus ik heb niks griezeligs in huis…

***17-04 Sevimli :turkey: Kusadasi en Bodrum 8 nachtjes
18-04 Egwene :NETHERLAN Aagtekerke 9 nachtjes
26-04 Egwene :turkey: Belek 17 nachtjes
27-04 Kardelen :turkey: Iskendur 18 nachtjes
29-05 Yavrum1 :turkey: Antalya 50 nachtjes
27-06 Littleone :turkey: Marmaris 80 nachtjes
22-07 Sevimli :turkey: Bodrum-Gümbet 104 nachtjes
08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 121 nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 127 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 157 nachtjes

******BACK AT

LadySide 15-04
Egwene 25-04
Sevimli 27-04
Kardelen 02-05
Egwene 03-05
Yavrum1 02-06
Littleone 12-07
Sevimli 02-08
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09***

***- BIRTHDAY’S.

18-05 Sevimli
16-06 Littleone
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Cindyyy: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Sevimli : 1 augustus 2012
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013

Wauw het gaat echt snel heb wel nog gelezen ik zal straks antwoorden ik moet zometeen gaan werken ben om 20 u klaar en dan kom ik weer om.wat te posten en om te reageren

Via Wereldwijzer app

Xns ik heb hier werk gevonden! Maar heb erg veel mazzel met de contacten die askim heeft! Ik had keuze uit wel vijf banen! Waar kwam jou askim vandaan? Ik heb dat even gemist haha!

Wat betreft als je hier wilt komen wonen je kan t beste in het laagseizoen een appartementje zoeken want dan zijn ze goedkoper en is er meer beschikbaar!

Het leven hier is wel heel erg wennen! En je zal je wel moeten voorbereiden dat je je iets aan moet passen maar opzich valt t allemaal reuze mee! Ik heb wel geleerd vertrouw NIEMAND! Ik vertrouw alleen mezelf me askim en de mensen waarvan askim zegt dat ik ze kan vertrouwen! Heb gezien hoe erg je in de problemen kan raken als je de verkeerde mensen vertrouwd hier!

Wel heel goed dat je je niks aantrekt meer van commentaar van buiten en ook zeker niet doen! Het ishet niet waard! Gewoon zelf in je relatie blijven geloven :slight_smile:

Egwene jaa ik heb zeker mazzel met aangepaste werktijden! Normaal in turkije zeggen ze dan DOEI!!! Als je er ook maar aan denkt! En krijg nog wel vol salaris hihi :slight_smile: wat jammer dat je niet als teamleider aan de slag kon! Was een mooie kans geweest! Ochh jij ook ziek veel beterschap! Ik doe elk jaar wel Halloween ben een keer als zombieroodkapje geweest hihi is best leuk vind ik om zo’n twist te geven aan een lief sprookjesfiguur! :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Dames, ben op dit moment aan het werk. Dus ik zal vanavond op jullie berichtjes antwoorden! :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

forum verlaten

Miss: Ja volgende week donderdag, eerst een weekje naar Kusadasi en dan klein weekend in Bodrum. Zodra mijn vaste contract in gaat wil ik gelijk de aanvraag doen, het is alleen nog niet zeker wanneer die in gaat ze zijn aan het proberen mijn vast contract vervroegd in te laten gaan, maar dit is helaas niet zo gemakkelijk te regelen…

@LBDS: Wie weet ga ik ooit jouw askims contacten eens lenen haha! Leuk idee voor Halloween, maar ik heb zelf werkelijk nog geen flauw idee hoe ik mijn thema aan ga pakken. Mocht het echt niks worden, kan ik altijd nog met een laken over mijn hoofd als spook rondlopen haha

@Miss: Dank je wel. Leren is gelukkig nog goedgekomen ondanks de hoofdpijn. Ik beheers de stof voldoende om het zonder al te veel inspanning te kunnen doen. En jij vooral heerlijk genieten van het mooie weer! :slight_smile:

Het gaat hier gelukkig al weer wat beter. Heb alleen sinds gisteravond al non-stop honger en dorst! Heel raar. Misschien dat mijn lichaam even wat extra’s nodig heeft, maar heb dit nog niet meegemaakt. De rest van de dag heb ik geen plannen meer. Had eigenlijk willen hardlopen, maar dat lijkt me niet verstandig op dit moment. Nog een beetje Frans leren en dat soort dingen. Maar ik ga het vooral rustig aan doen.

Miss: Ooh lekker genieten in het zonnetje…stiekem beetje jaloers haha…en askim had het vanochtend juist zo ontzettend koud in zijn korte broek. Zo te horen is het dan nog een hele kunst voor jouw om werk te krijgen. Askim had het er ook al eens over dat het waarschijnlijk heel moeilijk is om werk in de zorg te krijgen in Turkije. Als ik te persoonlijk word moet je het zeggen hoor… Maar kunnen jullie financieel wat rondkomen? Of heeft jouw askim zo’n goede baan? Want hij heeft afgelopen winter toch niet gewerkt? En jij kan spaarcenten hebben, maar die raken op een bepaald moment ook op.

LBDSS: Fijn dat je werk zo schappelijk is en dat ze zo goed rekening met je houden! Klinkt erg bijzonder moet ik zeggen. Jij zegt niemand is te vertrouwen is in Turkije, zou jij dat uit kunnen leggen? Want ik vind het nogal een heftig iets wat je schrijft, ik denk namelijk dat overal rotte appels en peren zijn. (niet aanvallend bedoeld)

Littleone: Hé meisie lekker gewerkt?

Egwene: Zo te hoern ben jij dus ook niet helemaal fit. Wat jammer meid dat je dus waarschijnlijk niet teamleider word. Maar ga je dan waarschijnlijk wel richting Italië? Ik dacht aan Frankrijk? Wat betreft halloween is misschien deze website iets voor jouw: http://denachtvlinders.nl/2012/5-simpele-halloween-kostuums/

Xsn: Leuk gewerkt? Grappig wat je zegt dat je dacht met je askim zijn leeftijd kan dat wel? haha Ik dacht ook al omg ik krijg straks te horen je hebt een toyboy haha. Ach ja ik had het zelf niet kunnen bedenken dat ik met een man van 26 ooit zou gaan haha, maar ja ik had ook nooit verwacht voor verliefd te worden op een Turk dus ja… Ik heb askim eind augustus gezien, dat was tevens onze ontmoeting en helaas daarna gezondheidsproblemen gekregen waardoor ik niet naar askim kan. Dus ik hoop eind juni toestemming te krijgen dat ik mag vliegen. En weet je meid de afstand is klote, ik heb ook echt moeilijke momenten gehad, wat jij ongetwijfeld ook gehad zult hebben, maar soms als ik met askim praat voelt het als hij zo dichtbij is en het scheelt natuurlijk dat wij heel veel contact hebben. Heb jij ook veel contact met je askim?

Ikzelf vandaag even niet zo’n lekkere dag. Ach ja we blijven vrolijk en positief, het is niet leuk, maar dus dan moet het vandaag maar even een stapje langzamer…Askim was vandaag ook wat sjagareinig. Ik moest er stiekem wel een beetje om lachen. Hij had vanacht doorgewerkt samen met zijn vader tot 3.00uur want meneer had het in het koppie het project waar ze mee bezig waren dat moest en zou klaar. Vanochtend vroeg is hij richting Belek gegaan. Hij had weinig slaap gehad en toen aan het werk en daar liep hij in zijn korte broek en hij had het zoooo koud… Dus hij was via what’s app ook al wat aan het mopperren en vond zichzelf wel heel zielig. Dus ik heb hem ge-apped van: “Ik weet wel hoe jij het warm kan krijgen hoor.” en dan zie ik in mijn koppie al meteen zijn lach en zijn pretoogjes voor me hè haha. Kreeg ik blozende smiley’s toegestuurd… Om vervolgens hem een plaatje te sturen van een poes die in bikini op het strand ligt te zonnebaden… krijg ik vervolgens een reactie van hem dat ik toch wel een ‘klein beetje’ gelijk had en dat hij beter vrolijk kan zijn ipv mopperen. Ik had echt iets van wow die heb ik snel met zijn humeur de andere kant op gekregen haha. Stuurt hij vervolgens: “Askim I love you, you are my sunshine” Tsja en dan smelt ik effe he… Hmzzz waarom ik dit vertel geen idee…maar ja ik vond het wel even leuk om met jullie te delen :slight_smile:

Summie het is een basis waar je vanuit moet gaan… nja hier in Side tenminste! Je moet hier uitkijken wie je toevertrouwd met je levensverhaal en wie je je vrienden noemt! Voor je het weet keren ze je de rug toe en heb je grote problemen!
Een voorbeeld is een vriendin van mij zij had hier vriendinnen en een man ze ging scheiden van hem omdat hij niet zo aardig voor haar was om het maar even zo te zeggen! Een “vriendin” nam haar in huis maar had een relatie met een vriend van haar ex man! Een paar dagen later werd ze eruit getrapt en beschuldigt dat ze geld had gestolen! Ze zag die vrouw als haar zus!
Ik word hier elke dag gewaarschuwd voor leugenaars want dat kunnen ze erg goed hier allemaal liegen! Betekend niet dat niemand te vertrouwen is maar ze zeggen het hier meer zodat je goed oppast! Ik heb het nu zelf ook al mee gemaakt! Twee meiden op me werk ik heb alleen maar goed over askim gepraat en ik ben nog geen vijf minuten weg of ze beginnen te roddelen over mij tegen de grote baas dat ik denk dat askim vreemd gaat! Ik weet niet hoe dat in andere plaatsen is hoor maar weet dat hier in Side het een kleine wereld is en mensen leven van roddels en leugens! En een oude vriend van askim waar hij al jaren mee bevriend was heeft zich nu tegen hem gekeert door elke keer zijn leven door te vertellen aan zijn ex!
En ik weet ook dat als ik hier de verkeerde man aan kijk ze denken dat ik met ze wil slapen! Dit zijn dingen die ik hier zoveel te horen krijg en heb nu al veel voorbeelden gezien… maar dat is hier in Side! Misschien is het in andere delen HEEL anders! Zit ik net in dit kleine roddelstadje haha

Hihi Egwene ik zal je zeker helpen mocht je besluiten hier te willen werken :slight_smile:

Zo afgesproken met LadySide!!! Lekker thee drinken en kletsen!! :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Sevimli: Je moet je inderdaad ook over al die oordelen heen zetten, het kan me niet veel meer schelen wat een ander er van vind. Ik weet hoe het zit! :). Hopelijk zijn jij en je askim heel snel samen in Nederland!

Egwene: Bedankt voor je berichtje! Ik voel mij ook zeker begrepen hier, jullie zitten allemaal in hetzelfde schuitje! Wat je verteld over dat hij je uiteindelijk heft weten te verleiden, herken ik helemaal haha! Ik wou er in het begin niet aan toe geven, maar vriendlief gaf niet op! En uiteindelijk viel ik als een blok voor hem. Wow ik dacht dat ik het moeilijk had met elkaar 6 maanden niet zien, maar wat zal jij het moeilijk hebben! Is hij wel een keer bijvoorbeeld een weekje of meer vrij, zodat jullie elkaar kunnen zien? Ik las dat je aan het leren was, succes daarmee!

LBDSS: Wauw vijf banen! Jij had keuze genoeg haha! Wat fijn dat je askim je daar mee heft geholpen! Mijn askim woont en werkt in Alanya. Hopelijk kan hij mij ook zo goed helpen als de tijd zover is dat ik naar Alanya zal emigreren. Bedankt voor je tip over een appartementje! Kan begrijpen dat het wel wennen is, het is toch een totaal ander land en een totaal andere cultuur. Waar wonen jij en je askim? En spreek je ook Turks?

Miss1993: Snap soms ook niet dat andere mensen zich druk maken over het leeftijdsverschil, als ik me er toch goed bij voel. Hebben hun niks over te zeggen haha! Ik heb nu ook zoiets denk maar lekker, ik vind het allemaal prima! Het is zeker heel een heel spannend jaar! Ben nu op de helft en tot nu toe heb ik alles gehaald, dus ik sta er wel goed voor. Maar ik mag pas juichen als ik met mijn diploma de school verlaat! ;). Op dit moment heb ik geen studeerplannen, dit omdat ik daar zelf geen behoefte aan heb. En als ik nog verder ga studeren kan ik pas over 4 jaar een toekomst opbouwen met mijn askim. Mijn plannen voor na mijn examen zijn een jaartje werken, sparen en dan emigreren naar mijn askim. Alleen werk zoeken in Nederland is nog moeilijker dan ik had gedacht, dus ik zie wel hoe het loopt! Ben in ieder geval druk met solliciteren! :). Wat ben ik jaloers op jou!!! Het weer zal vast vele malen beter zijn dan hier! Hopelijk is het weer in Alanya over twee en een halve week ook nog lekker, ben wel toe aan een beetje zon en natuurlijk mijn askim haha! Ben jij ook aan het studeren daar of werk je?

Summie: Ik heb wel lekker gewerkt hoor ja! Nu lekker thuis een avondje niks doen! Hahaha meid zo oud ben je helemaal niet joh! :). Ik zeg altijd maar het zijn maar cijfertjes. Ik had altijd al wel een zwak voor Turkse mannen, vind ze erg aantrekkelijk (Nouja, niet allemaal haha). Maar toen ik vorig jaar voor het eerst naar Turkije ging, ging ik absoluut niet met het idee een man te vinden. Mensen vragen ook altijd waarom kies je nou een man in het buitenland. Dan zeg ik, zoiets kies je niet. Het komt op je pad! En ben nog steeds heel blij dat het op mijn pad kwam! Jeetje meid wat vervelend dat je niet naar hem toe kan! Hem naar Nederland halen is ook lasting qua visum. Ik hoop dat je in juni weer naar hem toe kan! Wat zal jij hem missen zeg. Ik heb ook zeker moeilijke momenten gehad, maar wat jij zegt is wel waar! Ik heb iedere dag contact met mijn askim. We whatsappen sowieso iedere dag en we bellen ook regelmatig, altijd super fijn om zijn stem te horen! Dan voel ik mij even heel dichtbij hem. Wat een lieve askim heb jij!! Altijd fijn om zulke berichtjes te krijgen!! :). En ik vind het juist leuk om zulk sort dingen te lezen dus lekker blijven schrijven! :slight_smile:

Ik zelf baalde vandaag dat ik moest werken met dat heerlijke zonnetje buiten maar dat moet ook gebeuren! Nu wachten op mijn askim, hij is bijna klaar met werken en dan spreken we elkaar weer. Altijd een moment waar ik erg naar uit kijk, iedere dag weer! :slight_smile:

Sooooow wat word er veel geschreven… Een dag niet meegelezen en kan nou al niet meer volgen :slight_smile:

Wat een lekker weertje in Nederland! Kon er alleen niet van genieten! Heel de dag gewerkt en nu plat op de bank van de rugpijn!!

Ik las dat er een aantal meiden binnenkort naar Turkije gaan! Ooooh wat ben ik jaloers!

Ik nog even doorsparen en dan kan ik ook in september of oktober! Nu al mega veel zin in!

En zoals ik ook las! Leeftijd is maar een cijfer! Ikzelf ben 29, maar van het weekend nog 24 geschat! Je bent zo jong als je je voelt zeggen ze, toch :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Helemaal mee eens Kida1! Hopelijk kan je ook snel naar Turkije! Woont jou vriend ook daar?
Sterkte met je rugpijn!