Sevimli: Je moet je inderdaad ook over al die oordelen heen zetten, het kan me niet veel meer schelen wat een ander er van vind. Ik weet hoe het zit! :). Hopelijk zijn jij en je askim heel snel samen in Nederland!
Egwene: Bedankt voor je berichtje! Ik voel mij ook zeker begrepen hier, jullie zitten allemaal in hetzelfde schuitje! Wat je verteld over dat hij je uiteindelijk heft weten te verleiden, herken ik helemaal haha! Ik wou er in het begin niet aan toe geven, maar vriendlief gaf niet op! En uiteindelijk viel ik als een blok voor hem. Wow ik dacht dat ik het moeilijk had met elkaar 6 maanden niet zien, maar wat zal jij het moeilijk hebben! Is hij wel een keer bijvoorbeeld een weekje of meer vrij, zodat jullie elkaar kunnen zien? Ik las dat je aan het leren was, succes daarmee!
LBDSS: Wauw vijf banen! Jij had keuze genoeg haha! Wat fijn dat je askim je daar mee heft geholpen! Mijn askim woont en werkt in Alanya. Hopelijk kan hij mij ook zo goed helpen als de tijd zover is dat ik naar Alanya zal emigreren. Bedankt voor je tip over een appartementje! Kan begrijpen dat het wel wennen is, het is toch een totaal ander land en een totaal andere cultuur. Waar wonen jij en je askim? En spreek je ook Turks?
Miss1993: Snap soms ook niet dat andere mensen zich druk maken over het leeftijdsverschil, als ik me er toch goed bij voel. Hebben hun niks over te zeggen haha! Ik heb nu ook zoiets denk maar lekker, ik vind het allemaal prima! Het is zeker heel een heel spannend jaar! Ben nu op de helft en tot nu toe heb ik alles gehaald, dus ik sta er wel goed voor. Maar ik mag pas juichen als ik met mijn diploma de school verlaat! ;). Op dit moment heb ik geen studeerplannen, dit omdat ik daar zelf geen behoefte aan heb. En als ik nog verder ga studeren kan ik pas over 4 jaar een toekomst opbouwen met mijn askim. Mijn plannen voor na mijn examen zijn een jaartje werken, sparen en dan emigreren naar mijn askim. Alleen werk zoeken in Nederland is nog moeilijker dan ik had gedacht, dus ik zie wel hoe het loopt! Ben in ieder geval druk met solliciteren! :). Wat ben ik jaloers op jou!!! Het weer zal vast vele malen beter zijn dan hier! Hopelijk is het weer in Alanya over twee en een halve week ook nog lekker, ben wel toe aan een beetje zon en natuurlijk mijn askim haha! Ben jij ook aan het studeren daar of werk je?
Summie: Ik heb wel lekker gewerkt hoor ja! Nu lekker thuis een avondje niks doen! Hahaha meid zo oud ben je helemaal niet joh! :). Ik zeg altijd maar het zijn maar cijfertjes. Ik had altijd al wel een zwak voor Turkse mannen, vind ze erg aantrekkelijk (Nouja, niet allemaal haha). Maar toen ik vorig jaar voor het eerst naar Turkije ging, ging ik absoluut niet met het idee een man te vinden. Mensen vragen ook altijd waarom kies je nou een man in het buitenland. Dan zeg ik, zoiets kies je niet. Het komt op je pad! En ben nog steeds heel blij dat het op mijn pad kwam! Jeetje meid wat vervelend dat je niet naar hem toe kan! Hem naar Nederland halen is ook lasting qua visum. Ik hoop dat je in juni weer naar hem toe kan! Wat zal jij hem missen zeg. Ik heb ook zeker moeilijke momenten gehad, maar wat jij zegt is wel waar! Ik heb iedere dag contact met mijn askim. We whatsappen sowieso iedere dag en we bellen ook regelmatig, altijd super fijn om zijn stem te horen! Dan voel ik mij even heel dichtbij hem. Wat een lieve askim heb jij!! Altijd fijn om zulke berichtjes te krijgen!! :). En ik vind het juist leuk om zulk sort dingen te lezen dus lekker blijven schrijven! 
Ik zelf baalde vandaag dat ik moest werken met dat heerlijke zonnetje buiten maar dat moet ook gebeuren! Nu wachten op mijn askim, hij is bijna klaar met werken en dan spreken we elkaar weer. Altijd een moment waar ik erg naar uit kijk, iedere dag weer!