Het Turkse Liefdeskletstopic: Deel 98!!!!! :-)

Haha summie kinderen hoeft nog niet hoor maar later graag :slight_smile: ik ben 25 en askim. Is 27 dus op zich valt dat nog mee toch

Via Wereldwijzer app

@mariska, fijn dat het naar omstandigheden goed gaat. Jammer dat ze aldoor de hoop hebben gehad dat je het niet door zou zetten. Maar wel super dat je moeder je gaat brengen naar Schiphol :slight_smile:

@summie; jaaaa ze is er nog!! En idd goed teken dat je het druk hebt, en dat dat allemaal weer kan! Welkom terug in je leven :wink:
Ooh ik ben zooo verslaafd aan mijn telefoon en geef het ook gelijk toe :wink:
Ik heb alleen zijn broer en schoonzus via skype gezien, en een foto van zijn zussen en nichtjes.
Van de vele beloofde foto’s is weinig terecht gekomen.
Landingsbaan is weer weggewerkt :wink: iets andere kleur erin, ander merk en ander nummer… maar nog steeds blond :slight_smile:
De spanningen zijn trouwens al goed aanwezig! En dan ook nog eens heeeel moe, dus dan twijfel ik weer aan alles… maar ik moet daar gewoon zijn en dan gaat het goedkomen! Wat dan wel weer jammer is, is de reactie van buurvrouw… oh je bent zeker met 2 dgn alweer terug in Nl?? Euh nee! Dit keer geen vluchtgedrag en als ik weg wil, dan neem ik een hotel! Pffd daar wil ik helemaal niet aan denken! Heb al genoeg stress van mezelf haha!
Nu nog ff kletsen met askim en dan slapen! Prikkende oogjes hier van vermoeidheid :frowning:

Via Wereldwijzer app

@ladyside jah graag doet ze het niet want het idee dat ik alleen ga om naar askim te gaan blijft moeilijk voor ze. Wat ik ook wel snap natuurlijk. Maar ze gaan er nu beter mee om dan ik had verwacht dus dat valt gelukkig weer mee. Gisteren dacht ik even dat ze niet meer tegen me gingen praten tot ik weg zou gaan…

Via Wereldwijzer app

Litleone: Oooh haha ik dacht jullie hebben haast haha ik zag bij wijze van de ooievaar al aan komen vliegen.

LadySide: Stomme reactie van die buurvrouw… Ze wou zelf stiekem wel effe naar Turkije joh :wink: wat jij omschrijft heb ik ook… Ben blij dat ik hem straks ga zien…we zijn er ook echt aan toe… Gewoon wederzijds duidelijkheid krijgen, de bevestiging dat het echt zo bijzonder is. Ja ik kan stapje voor stapje steeds meer, het sporten begint invloed te krijgen . Maar ik heb wel effe een paar minder lekkere dagen gehad hoor en dat ik dan nu 2 dagen in verhouding weer veel heb kunnen doen, geeft dan toch weer een positief gevoel. Alleen moet ik er nu weer omdenken dat ik nu niet doorschiet., maar morgen nog een pittig dagje en dan is het weekend… Ik hoop dat jij ook snel weer wat energie hebt.

Via Wereldwijzer app

Ja het is dat de hondjes het zo goed kunnen vinden, en we dan elke dag samen lopen… Maar haar botte opmerkingen laat ik het liefst ene oor in, andere weer uit.
Heb ook niets verteld over askim, pas toen het op FB stond wist zij het ook, en vroeg gelijk wanneer ik weer heen ging natuurlijk… en toen kwamen de opmerkingen :frowning: Dus wat er ook gebeurd, ik blijf in Side :wink: Of ik moet ziek worden en terug moeten haha!
Jij hebt askim natuurlijk al lange tijd niet gezien, ik ben net 6 weken terug… Maar dan weet ik in ieder geval zo snel mogelijk of het allemaal echt is :slight_smile:
Jij mag ook al bijna!! Wanneer ging je ook alweer?? Juni toch??
Heeft askim zijn zonnig humeur alweer terug?
en zeker nog wel ff om jezelf denken dat je niet gelijk téveel doet. Dat mag allemaal na je vakantie :wink: Maar nu ervoor moet je nog ff goed er om denken dat het allemaal goed gaat.
Lekker slapen straks!

Goedemorgen meiden

Even weer een update
Ik ben weer thuis… valt me toch wel tegen heb dr veel last van echt alles doet me pijn en heb een ontzettende pijn in schouderbladen/schouders van die lucht wat ze in spuiten…
Ik ga dr van uit als ik paar dagen verder ben dat het beter gaat. … ben dat ding in ieder geval kwijt
En aan askim denken voor ik onder narcose ging werkte wel ik was aardig rustig
Ik weet niet meer wie het vroeg maar ik lag op de kinderafdeling omdat daar plek was. . Niet zo erg hoor lekker rustig en alleen

Lees wel mee hoor met jullie maar onthou echt weinig sorry
Vandaag zou ik naar askim gaan Beetje dubbel gevoel:(

Fijne dag allemaal

Via Wereldwijzer app

***26-05 LadySide :turkey: Side 3 nachtjes
29-05 Yavrum1 :turkey: Antalya 6 nachtjes
02-06 Miloutjuhh :NETHERLAN Scherpenzeel 10 nachtjes
27-06 Littleone :turkey: Marmaris 35 nachtjes
23-07NGS :turkey: Bodrum61nachtjes
08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 77 nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 83 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 113 nachtjes

******BACK AT

Yavrum1 02-06
LadySide 03-06
Tamara082 08-06
Littleone 12-07
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09***

***- BIRTHDAY’S.

16-06 Littleone
24-06 LBDSS
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
14-08 NGS
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013
NGS : 18 oktober 2013
Ladyside : 11 april 2014

Via Wereldwijzer app

Hey Tamara, blehhhh wat ontzettend balen voor je!! Wanneer kun je wel naar je askim gaan?

Ik heb het erg druk. Probeer snel weer mee te schrijven

Via Wereldwijzer app

@ Tam198

Ik hoop eind juni, kan dan alleen niet zo lang ivbm me werk en de vakanties van collega’s die voor de deur staan… Anders wordt pas eind augustus dat duurt me te lang
Nou ja we gaan het zien…

Via Wereldwijzer app

Tamara ik weet dat je heel graag je askim wild zien en hem enorm mist maar focus een beetje op je herstel Des te sneller je beter bent en alles ok is des te sneller ben je bij askim <3

Via Wereldwijzer app

Hallo meiden

Er is erg weinig blijven hangen de laatste dagen. Ik ga vanaf nu weer proberen wat actiever te reageren.

@Tamara moet een lastige dag zijn vandaag. Maar je bent wel weer lekker thuis. Nu goed uitrusten en bijkomen en voor je het weet heb je weer een datum om af te gaan tellen.

Ik gisteren die uitslag van het bloedprikken gehad. Niks mee opgeschoten eigenlijk. Ik heb pfeiffer gehad maar dat kan 3 maanden geleden of veel langer geleden zijn dat kunnen ze niet zeggen. Verder is er niks uitgekomen dus volgende week weer terug naar de huisarts.
Nu lekker weekend :slight_smile:

Fijn weekend meiden!!

Via Wereldwijzer app

Oei Miloutjuh.weet je nog niks? voel je je nog altijd zo slecht?

Wat houd pfeiffer in?

Via Wereldwijzer app

Miloutjuhh: Ooh jakkes meid wist je dat je de ziekte van Pfeiffer had of is dat nieuw voor je… Ik weet wel dat je nog erg lang last kan houden van de nasleep van de ziekte van pfeiffer… tegelijkertijd verklaard het wel je moeheid… Ik hoop dat jij je snel weer helemaal lekker fit voelt!

Tam: Schoonzussie… Miss you :stuck_out_tongue:

Tamara: meid pas goed op jezelf, begrijpelijk dat je naar je askim wilt, maar ik denk dat het belangrijkste is dat je zelf de tijd gunt om te herstellen. Je hebt er niks aan als je over je grenzen gaat en daardoor te maken krijgt met tegenslagen.

LadySide: Groot gelijk dat jij je er niet veel van aan probeert te trekken van die lompe reacties…ik ga eind juni… Askim zit weer beter in zijn vel gelukkig, maar we hebben in verhouding wel wat minder contact, nog meerdere malen per dag hoor, maar we hadden wel erg veel contact en de spanning, en de zenuwen zorgden onderling wel wat voor twijfels en wrijving.En jij ben jij al aan het inpakken? Haha ik begrijp dat je sowieso gaat voorkomen dat je eerder terug komt haha. Oh ik ben heel benieuwd hoe t met/tussen jullie zal gaan…

Via Wereldwijzer app

Oke ik heb veel meiden denk ik op fb gevonden, nou zat ik te denken, misschien is het leuk als IEDEREEN facebook heeft om daar ook een groep te maken…?! Het enige nadeel is dat mensen dan niet meer onze verhalen kunnen lezen en er misschien veel tips uithalen aan de andere kant is een voordeel, dat veel van ons op fb zitten, want het kan natuurlijk altijd zo zijn dat je askim langs komt :slight_smile:
Denk er maar eens over na!

Ik ben de laatste weken te druk op het werk en zou morgen heerlijk vrij zijn, maar ik moet bij mijn leidinggevende bonnen ophalen morgen omdat ik die maandag moet inleveren en had niet eerder tijd pfff dus daar gaat mijn vrije zaterdag, want ze zei heel leuk, kunnen we wel werkbespreking houden, heb haar gezegd dat ik dat volgende week wilde doen en niet in mijn weekend! Ze leeft voor haar werk en ik werk om te leven dat is het grote verschil ondanks dat ik heel vaak gek ben op mijn werk, ben ik ook heel gek op mijn weekend! Dus ik hoop dat ik morgen normaal de tijd heb om hier te reageren, ondanks dat het hier de laatste tijd ook iets rustiger is had ik het idee!

Slaap lekker ik ga de lunch klaarmaken voor mijn askim, die ligt te slapen en moet morgen overdag toch eten! Nou denk je dat kan hij toch zelf?? En Ja dat kan hij ook, maar ik had beloofd het te maken voor hem en ja belofte maakt schuld zelfs om 1.15 in de nacht :smiley:

Günaydın!

@tamara; super dat je weer thuis bent! Balen dat het nog niet zo snel gaat als jij wilt. Ik ken het helaas. Maar neem je tijd meis, voor je het weet ben je er weer bovenop. Als dat stomme gas uit je lijf is en die schouderpijn weg is gaat het vast al een stuk beter. En neem pijnstillers, dat maakt het allemaal net een stukje draaglijker. Sterkte meis! !

@miloutjuhh, ai pheifer gehad dus zonder dat je het wist. Maar dat kan wel die vermoeidheid verklaren. Mijn broer bleek het ook gehad te hebben en toen vielen heel wat puzzelstukjes op de plaats. Want die dacht alleen dat je er heel ziek van moest zijn, net als ie bij mij had gezien.
Ik hoop dat je snel opknapt en dat er verder niets uit bloedonderzoek komt en het gewoon bij de pheifer blijft, vergeet niet dat als je het pas geleden hebt gehad je ook net je nieuwe baan bent gestart en dus die combi kan lang doorwerken met de vermoeidheid.

@summie; oooh ja eind juni ga je! Dat is ook al bijna :slight_smile: :slight_smile: fijn dat askim weer wat beter in zijn velletje zit. Hoop dat jullie snel weer heeeeel veel contact hebben.
Ik moet vandaag misschien maar eens een begin maken met het pakken :wink: moet nog dingen wassen… heb niet zo heel veel kleding, dus veel moet op laatste moment nog in de wasmachine en droger voor het de koffer in kan. Maaaaar ik ga bijnaaaaa! Aşkım kan ook niet wachten en zat gister al met 2 vingers voor de cam omdat het nog maar 2 dgn duurde volgens hem. Hij telt niet de nachten, maar de nieuwe dgn die komen. De dag waarop hij leeft telt niet meer mee haha!
En oooh ik ben ook zo benieuwd hoe het gaat!! Pfff zenuwen beginnen te komen!

@mutlu; ik vind het een erg leuk idee! Maar gaat er hier dan nog gekletst worden? Het zou dan el een gesloten groep moeten zijn vind ik… dat niet alle info op straat ligt, omdat iedereen daar onder eigen naam is. Maar gesloten groepjes zijn leuk!!! Ik ben dan ook helemaal voor :wink:
Balen dat je vandaag naar je werk moet! Ik hoop dat ze die werkbespreking tot volgende week wil uitstellen en je gelijk weer laat gaan zodat jij nog lekker van je weekend kan genieten. Lekker het zonnetje in! En ondanks dat het hier rustig is, moet je echt ff gaan schrijven :wink: anders krijgen we die meeting noooooit :wink:

Update van mij; ik begin knap zenuwachtig te worden ondertussen! Nog 2dagen en dan stap ik dat vliegtuig in en gaan we weer testen!! Spannend!!
Gister overladen met lieve woordjes, want we waren de avond ervoor niet heel gezellig geweest. Onze eerste irritaties! Het enige waar ik bang voor ben is dat hij niet op tijd op vliegveld is, hij moet een auto regelen en zei ook nog doodleuk dat ik best wel op een slechte tijd aankom ivm drukte in restaurant. Euhhhhh je komt toch wel? Natuuurlijk askimmmm! Pfff! Ik ben benieuwd hahaha!
Ik ga maar es uit bed, weinig te melden verder. En ga maar eens wasjes draaien en in de zon ophangen! Fijne dag!!!

Via Wereldwijzer app

Hallo meiden

@littleone
Ik ben ook wel met mijn herstel bezig hoor, maar heb gewoon iets om naar uit te kijken
Zolang ik me niet goed voel stap ik echt geen vliegtuig in nog haha vriendinnen zeggen ook man boek toch dan ben je ruim 5 weken veder maar dat doe ik nog niet
Eerst maar eens deze 2 weken door:)

@ Miloutjuhh
Ja vond het gister wel moeilijk vooral toen Askim belde en zei… Baby normal we where together now… Uuhh yes haha
Ach het komt ook wel weer goed… Ff geduld en beter worden
Dus het gaat nog niet zo met je? Wat zul jij je moe voelen of hebben gevoeld zeg bah
Hopelijk ben je snel weer de oude

@summie
Dat ga en wil ik ook zeker niet doen hoor eerst beter zijn en me goed voelen voor ik het vliegtuig in stap
Vandaag voor het eerst een soepje gehad mmm krijg ook weer trek in eten gelukkig haha
Hoe is het met jou?

@mutlu
Ik moet zeggen ik vind het wel een heel leuk idee… Van mij mag het hoor
Dat is balen zeg dat je vandaag naar je werk moet bleeggh niks aan, hopelijk ben je d’r optijd. Weer en heb je nog wat aan je dag

@ ladyside
Ooooeehhhh spannend bijna ben je bij je Askim joepieeeee
Snap dat je spanningen hebt en zenuwen hihi maar het komt vast allemaal goed
Gelukkig dat jullie gister weer leuk gebabbeld hebben ach zulke dingen horen d’r nou eenmaal bij
Idd die gassen zijn er vervelend jeetje wat een rot gevoel pppff…ben inderdaad nog aan de pijnstillers
Vandaag wat meer gegeten en dat vastgoed gelukkig, de wondjes beginnen ook te trekken iieeghh
Maar gaat goed komen

Hier verder weinig nieuws…
Knap beetje bij beetje langzaam op, eet wat meer maar slaap nog veel haha
Fijne dag allemaal

Via Wereldwijzer app

Even laten weten dat ik nog leef, haha! :tongue:

Hoe gaat het hier met iedereen?

Puff, ik heb gewoon geen tijd om hier te reageren en al hélemaal niet om bij te lezen. Ik ga drie keer in de week met 2 van men collega’s wandelen. Telkens een tocht tussen de 8 en 12 kilometer, ik ga joggen als het weer het toelaat, babysitten en om de veertien dagen naar de diëtiste en de afgelopen week ook wat geleerd voor mijn Turks examen. Tot nu toe heb ik 96%. De punten van mijn mondeling vandaag moeten er nog bijkomen, maar die zullen ook wel goed zijn. De leerkracht zei me dat ik me geen zorgen moest maken en dat ik mooi Turks praat.

Uiteindelijk heb ik toch beslist om niet naar Antalya te gaan, aangezien ik soms toch denk dat ik nog wat voel voor hem, maar opnieuw iets beginnen met hem vind ik niet zo verstandig. In het begin gaat dat allemaal goed en doet hij zijn best om het anders aan te pakken, maar uiteindelijk valt hij toch weer terug in zijn oude gewoontes. Dus ik ga nog wat wachten om naar Turkije te gaan.
Ik vertrek de 28ste wel naar Landal Greenparks in Noordwijkerhout met mijn moeder tot 2 juni. Dus als iemand dat morgen wil aanpassen in het lijstje?
We hebben een fietsarrangement bijgeboekt, dus hopelijk regent het niet te veel.

Veilig aangekomen in Turkije… Askim gelukkig ook al even gezien… Stiekem onder werk tijd 2 knuffels gehad en toen ging hij weer aan het werk…

Via Wereldwijzer app

Mariska leuk te horen dat je veilig bent aan gekomen…

Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

Tamara wat rot dat je zoveel pijn hebt ik hoop dat je snel hersteld! Probeer lekker te relaxen en laat je verwennen door de mensen om je heen :slight_smile:

Milou oeiii ziekte van pfeiffer? Wel rustig aan doen nu ookal zit het niet in je bloed wat Summie al zei ald het kort geleden is kan je er nog last van hebben! Probeer vooral dan niet teveel op je bord te nemen! Zo heb ik CVS ontwikkeld toen de tijd :frowning: (ookwel de forever pfeiffer ziekte met n tandje extra)

Mariska wat fijn dat je bij je askim bent en stiekem wat knuffels hebt gekregen hihi!! Veel plezier vanavond als je je askim weer ziet!!

Mutlu ik vind t een leuk idee de FB groep :slight_smile: maar wat ladyside zei wel gesloten hahaha!!

Gister heerlijk wat tijd met askim doorgebracht in Side! Hebben ergens gegeten en zijn daarna de rotsen op geklommen om samen in alle rust naar de zonsondergang te kijken! Heerlijk in zijn armen en dan ondertussen maakte askim er wel een fotosessie van haha!! Maar hebben heerlijk gepraat en lekker genoten! Was lang geleden dat we zo’n moment hadden maar echt wat we nodig hadden!!

Collega nummer 21 is nu weg uit t hotel (van animatie!) Tsja… er is n tunesier die alles verpest en heel erg zit te stoken! Zelfs mijn chef zit te stoken tussen mij en een NL meisje waar ik bevriend mee ben geraakt! Hij zit haar ontzettend zwart te maken bij mij! Heb hem gezegt dat als hij problemen net haar heeft hij met haar moet praten niet met mij! Heb m verteld dat ik haar mag en vertrouw en dat hij niet moet denken dat omdat hij me chef is ik haar niet vertel wat hij over haar zegt! Ik weet dat in alle hotels veel geroddelt wordt maar ik heb zo extreem nog niet gehoort! Zodra je close word met een collega doet de rest er alles aan om dat uit elkaar te drijven! Mensen die al meerdere jaren in animatie in turkije werken zijn weg gegaan omdat ze dit echt te extreem vinden! Ik hou maar stug vol omdat ik mijn luie baantje nergens anders kan krijgen!

Askim is nu ook al twee keer naar het hotel gekomen gister en vandaag om ze gezicht te laten zien aan de jongens! Vooral de ah*e die zo over hem aan het praten was! Die heeft mij vandaag ook niet aan gekeken want na het zien van askim is zijn grote mond dichtgevallen!!

Askim kwam vandaag in zijn pauze naar het hotel (toen ik klaar was met mijn dienst) en meneer kwam me even melden dat die met spoed naar het ziekenhuis was gegaan!! Hij was erg draaierig en had wat Ayran met zout genomen wat vaak wel helpt! Maar nu niet! Het ging van kwaad naar erger en hij begon zich erger te voelen kon zich niet concentreren op wat mensen zeiden bracht mensen de verkeerde drankjes omdat hij ze niet meer verstand etcc! Toen hij zwart begon te zien is die naar achter gegaan en heeft zijn chef gebelt! Toen naar het ziekenhuis en zijn bloeddruk was gevaarlijk laag! Hij heeft nu wat ervoor gekregen en heeft een paar uur in het hotel geslapen en zegt dat die zich nu weer beter voelt!! Ik hoop het! Het begon vanochtend al toen hij aan aangaf dat die hartkloppingen had en veel pijn! Ik zei dat die naar de dokter moest maar nee het zou wel over gaan! Toch wel even geschrokken omdat mijn askim normaal de stoere keiharde kerel is die alleen ongelukken maakt maar normaal niks heeft behalve een verkoudheid! Hij is nu aan het werk maar ik hoop echt dat ze hem vroeg laten gaan vandaag!

Via Wereldwijzer app