Het Turkse Liefdeskletstopic: Deel 98!!!!! :-)

Oei milou ziekte van pfeifer niet zo best, mag je askim zich ook wel gaan controleren… niet dat er dan nog wat aan te doen is!

UIteraard dames geheim, maar zo te zien is er al een groep ontwikkeld :smiley: leuk!! nu nog iedereen erop zien te krijgen :wink:

Vanmiddag om half 4 weer thuis, want mijn l.g. was er nog niet dus heb een uur zitten wachten, gelukkig was het mooi weer, maar toch! Daarna even naar het tuincentrum geweest, want morgen hebben we Moederdag ja ik weet het een tijdje te laat, maar we hadden allemaal geen geld voor een cadeautje en ja nu is loon en vakantie geld binnen dus nu kon het :smiley:

Mariska lijkt me lastig om je askim te zien lopen en niet vast te kunnen grijpen! :slight_smile:

Verder eigenlijk niet zoveel te melden, askim heeft vanmiddag het balkon schoon gemaakt toen ik boodschappen aan het doen was, er is wel een goede samenwerking :wink: Mijn olijfboom staat weer op het balkon ipv in de woonkamer dat is ook een stukje leuker, alleen denk ik dat hij dood is, volgens askim niet en ja ik vertrouw hem daar dan maar op!

Summie hoe is het met jou? Laatst had je teveel hooi op je vork genomen geloof ik??

Nou dames, door blijven kletsen, want bij deel 100 gaan we een meeting houden lijkt me zo!!!

Haha ja dacht ik zal het maar aanmaken toen ik het hier las :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

@LBDSS, pff wat een gedoe daar in dat hotel van je zeg! Roddel en achterklap. Ik hoop dat je je er een beetje voor af kunt sluiten.
Geweldige foto’s van jouw en je askim, jullie zijn echt zoooo leuk samen, en niet alleen op de foto’s :slight_smile:
Wat schrikken zeg dat askim naar zhuis is geweest! Hoop dat de medicijnen snel gaan werken en dat zijn bloeddruk snel weer omhoog gaat.

@mariska, goed dat je veilig bent aangekomen en zelfs je askim al even hebt gezien en geknuffeld!

@Mutlu; jeetje, dus toch bijna je hele dag weer weg door je werk :frowning: geslaagd voor een cadeautje?

Leuk dat de fb pagina is aangemaakt en nu weer wat nieuwe gezichten te zien bij de namen en verhalen hier. Vooral ook hier blijven kletsen zodat de dames zonder fb ook mee kunnen blijven kletsen en de nieuwe lichting na de vakantie ook gezellig kunnen instromen :wink:

Via Wereldwijzer app

Wil ook in de FB groep! Moet ik iemand een pb sturen anders?

Mariska, veilig aangekomen, geniet ervan!

Ladyside, kleine irritaties dus gisteren. Hoort erbij toch? Bijna richting je ventje, geniet er van straks!

Tamara, gelukkig knap je al wat op!

LBDSS, gezellig zo in het team!

Hier ook weinig nieuws, dagelijks contact en aftellen richting juli. Ben nog steeds druk zoekende naar ideale combinatie van vlucht en onderkomen, hoewel Askim vanavond aangaf dat hij ons (dochters en mijne) verblijf wel zal regelen. Bij hem thuis doe ik niet, meer met oog op familie. Hij heeft bonje met ze gemaakt van de week ook, echter niet om mij hoor.

@ngs; heb je al iemand van ons in je fb staan? Pb anders maar :wink:
Ja de irritaties horen er zeker bij, en er was alcohol in het spel… denk dat dat ook wel meespeelde haha!
Maar ik ga idd bijna! :slight_smile:
Jij ook alweer bijna, juli is niet zo ver meer gelukkig. Dus nog ff zoeken naar de perfecte combi reis/verblijf. Succes!!

Via Wereldwijzer app

Nee ben/was nog een compleet anonieme hier, maar heb littleone al reeds een pb gedaan, hopelijk voegt ze me zo toe, nadat ze me gevonden heeft (had niet idee dat er dus 3 mensen met mijn voor & achternaam op FB zaten).

Ik ben vrees ik voor nu effe een spelbreker…sorry meiden…ik ben eigenlijk niet zo Facebookerig…uuh wat houd dat precies in wat jullie doen? Wat moet ik mij daar van voorstellen… Sorry I know ik ben qua Facebook wereldvreemd… maar ik ga er nog es effe over nadenken… misschien sluit ik me op een later tijdstip wel bij jullie aan…

En niet om mij, maar om toegankelijk te blijven voor nieuwe meiden denk ik dat we dit topic niet moeten vergeten…

Via Wereldwijzer app

Dit topic moet zeker niet vergeten worden!

Summie, FB groep is besloten/geheim, dus enkel de mensen die worden uitgenodigd, hebben toegang. Geen van de berichten komen op andere FB pagina’s te staan etc. Voor buitenstaanders bestaat de groep niet eens.

Heb overigens gisteren in 1 ruk “Turkse Vlinders” uitgelezen. Askim wilde graag weten hoe het eindigde, dus toen ik vandaag zei dat het niet afliep zoals hij hoopte, vond ie het maar een kloteboek, haha.

Het is een groepje zoals ze het noemen Op Facebook in het geheim alleen de mensen die je toevoegt kunnen het lezen en ook mensen aan toe voegen anderen kunnen het niet lezen :wink: wat wel goed is natuurlijk zo is het toch privé… er zijn er in alle geval al erg veel

Via Wereldwijzer app

:koffie: Summie we blijven zeker hier komen, juist omdat veel meiden tips en advies nodig hebben van jullie ervaren meiden, maar bv de jurk van milou konden we even bekijken, gezichten van wie is wie met namenlijst erbij, dus gewoon om het voor ons net ff iets persoonlijker te maken, dus zou geweldig zijn als je erbij kon zijn!! Maar verder zullen we deze site niet verlaten, want er komt weer een hele zomer aan met verliefde meiden!!

Voor nu slaap lekker allemaal

***26-05 LadySide :turkey: Side 1 nachtje
28-05 Yavrum1 :NETHERLAN Noordwijkerhout 3 nachtjes
02-06 Miloutjuhh :NETHERLAN Scherpenzeel 8 nachtjes
27-06 Littleone :turkey: Marmaris 33 nachtjes
23-07NGS :turkey: Bodrum59nachtjes
08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 75 nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 81 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 111 nachtjes

******BACK AT

Yavrum1 02-06
LadySide 03-06
Tamara082 08-06
Littleone 12-07
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09***

***- BIRTHDAY’S.

16-06 Littleone
24-06 LBDSS
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
14-08 NGS
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013
NGS : 18 oktober 2013
Ladyside : 11 april 2014

Goedemorgen meiden,

@Summie, nee nooit geweten dat ik het gehad heb. Kan ook al jaren geleden zijn dat kunnen ze in je bloed niet meer zien. En natuurlijk blijven we hier lekker kletsen, anders komt dat feestje bij deel 100 er natuurlijk nooit :wink: hahahaha

@Ladyside bijna meid!!
Hij zal er vast staan hoor op het vliegveld!!! Komt goed.

@Tamara, Als jij weer beter bent vlieg je zo naar je askim en kunnen jullie er extra van genieten. Had toch spannend geweest denk ik als je gegaan was als je nog niet geopereerd word.
Hier gaat het inderdaad nog niet zo lekker :frowning: Werk wel gewoon maar daarnaast veel slapen.

@yavrum he meid leuk je weer ff te zien.
Ik denk dat het verstandig is om dan niet naar Antalya te gaan als je twijfelt of je nog gevoelens hebt maar eigenlijk wel weet dat je geen relatie meer wilt. Hebben jullie nog veel contact? Lekker druk bezig als ik het zo lees. En goed resultaat op je Turks examen super!
Geniet van je dagen weg meid!

@Mariskaklerk gelukkig goed aangekomen, geniet ervan meid!

@LBDSS had leuke foto’s voorbij zien komen op fb tijdens de zonsondergang :slight_smile:
Wat balen dat er zo gekletst word in het hotel. Balen dat het zo extreem is bij jou in het hotel, maar ik denk inderdaad niet dat je ergens anders zulke tijden krijgt.
Ff een vraagje hebben jij en je askim zelf een appartement gehuurd in Side? of is dat via het hotel waar je werkt? Mijn zusje woont nu ook in side maar er is veel gedoe met hun woonruimte. Huis waar ze met het team zouden gaan wonen was te smerig voor woorden hun chef ging over zijn nek van de lucht in de badkamer.
Ff benieuwd hoe dat bij jullie zit. Jullie werken alle twee in een ander hotel toch?
Hoop dat je askim zich snel weer helemaal goed voelt.

@mutlu, hij heeft gelukkig nergens last van maar hij zou het inderdaad makkelijk kunnen hebben, al is het ook mogelijk dat ik het al jaren geleden heb gehad.
Wat balen dat het toch nog lang geduurd heeft op je werk.
Ben benieuwd of de olijfboom nog leeft :wink:

@NGS Is het dan niet makkelijker om een pakketreis te boeken als je niet bij je askim wilt verblijven? Dan heb je ook meteen transfer enzo.

Er is dus inderdaad uit het onderzoek gekomen dat ik ooit pfieffer gehad heb. Zoals ik al schreef kan dat ook jaren geleden zijn. Daarom weet ik nu eigenlijk nog niks. Nasleep zou kunnen, maar het is de laatste week eigenlijk alleen erger geworden en dat zou dus gek zijn.
Afglopen week iedere middag geslapen na het werken. AL een aantal keer de muziek afgezegd (niks voor mij)
Gisteren wel bij de muziek geweest en de verjaardag van mijn vader gevierd. Vandaag relaxen en even naar Dordt in Stoom.
Lekker druk dan maar altijd leuk om even te kijken.

Gezellig trouwens die fb.
Maar moet lukken he om vandaag dit deel vol te krijgen!

Fijne dag

goede morgen dames,

Post 993 dus moet inderdaad wel lukken vandaag!

Mijn kat heeft vanmorgen uit verveling alle onderbroeken van askim en mij uit de lades getrokken :slight_smile: lekker ding :slight_smile: weet ik weer wat ik kan doen als s. straks wakker is…

Na gister niet veel beleefd dus weinig te schrijven. Milou veel plezier vandaag!

Milou ik en askim hebben een eigen appartement gehuurt! Ben wel in het personeelshuis van de animatie geweest en tis euhmm nja t kan echt net! Schoonmaken moeten ze zelf doen maar ze kunnen dan niet verwachten dat het hotel schoonmaakspullen koopt (zoals n stofzuiger) ze hebben te weinig tijd om schoon te maken dus het stinkt en is vies! Sommige appartementen hebben geen wasmachine dus wassen met de hand, douches kapot, verstopte toiletten en niks word gerepareerd! Dus euhmm tsja niet echt fijn plekje dus! Zit trouwens ook in the middle of nowhere hun complex! Moet zeggen ben heeeeel blij met mijn eige huisje!! Krijg miss wel n appartementje in het personeelshuis van askims hotel maar dat word super goed onderhouden en schoongemaakt! Als iets kapot is word het gelijk gemaakt!

Via Wereldwijzer app

Goedemorgen!
Ooh Summie, het geeft niet hoor dat je niet zo facebookerig bent, al zouden we het met zijn allen wel heeeeeel leuk vinden als je ook gezellig mee komt kletsen en gluren daar. Maar voel je absoluut niet verplicht!
We zullen ook hier volop blijven updaten en tips vragen. We kunnen ook iet zonder de Summieknuffels dus wel zullen wel moeten :wink: Maar weet dat alleen ons select clubje het kan lezen en verder niemand.

@miloutjuhh: echt rot dat het zo slecht met je gaat. Heb je al je vitamine B12 laten prikken? Zoek maar es op Google wat de klachten zijn. Veel plezier vandaag!

Nog 1 dagje! !! Aaaaah ik ben zenuwachtig!
Vanmiddag gaat de hond naar mijn ouders en dan ga ik ook maar eens mijn koffer inpakken. 10h45 trein naar Schiphol, daar nog ff meeten met vriendinnetje en dan gaat het avontuur weer beginnen!!

Via Wereldwijzer app

Ladyside spannenddddddddd!!! :slight_smile: gaat vast en zeker heel leuk zijn!! :slight_smile: hoelang ben je dan eigelijk hier? :slight_smile: ik verwacht wel dat we weer even een drankje gaan doen heeeeeee :slight_smile: (en wil jou askim ontmoeten huhu!!)

Via Wereldwijzer app

Oohs spannend ladyside bijnaaaaaaa je houd ons wel ff op de hoogte toch hihi

Vind het op Facebook erg leuk hoor maar inderdaad hier moeten we ook blijven schrijven hier is het tenslotte allemaal begonnen

Vanmorgen lekker aan gerommeld me moeder is geweest ff lekker gedoucht en nu zit ik even lekker op mijn balkon ben dat liggen wel zat mega zere rug d’r van, de wondjes zien d’r ook goed uit gelukkig
Vanmiddag komen. 2 vriendinnen gezellig, en eind van de middag komt Askim op Skype leuk leuk haha dat is nl al echt een poos geleden dat ik hem gezien heb hij heeft lekker vrij genomen vandaag wel even goed voor hem van8 om half 3 stuurde hij goodnight was weer een lange werkdag dus voor hem…

Ik had nog even een vraag… Heeft iemand van jullie eigenlijk haar Askim in Istanbul? Ben het ff kwijt haha

Fijne dag

Via Wereldwijzer app

Ladyside wat spannend heel erg veel plezier ik wacht nieuwsgierig op wat leuke foto’s

Tamara mijn askim niet in alle geval…

Via Wereldwijzer app

@Lbdss Jaaaa zooo spannend!! Ik vertrek volgende week dinsdag weer. En als jij tijd hebt dan drinken we natuuuurlijk iets! En de askims gaan dan maar mooi mee als ze tijd hebben :wink: maar ik zal je proberen kennis laten maken met askim. Enne, we wonen zoooo dicht bij elkaar dat het niet anders kan dan afspreken!

@Tamara; tuurlijk hou ik jullie op de hoogte, en als ik weer de neiging heb om weg te lopen moeten jullie me tegen houden! :wink:
Heerlijk dat je je askim vandaag eindelijk weer ff op skype kunt gaan zien. Geniet van je dag!

@littleone; thnx!! En de foto’s gaan hopelijk komen! :slight_smile: hij heeft geen keus haha!

Via Wereldwijzer app

Waaauw komop meiden nog eentje te gaan en we Zitten eindelijk aan een nieuwe :slight_smile: jammer dat we het record tempo niet gehaald hebben :slight_smile:

Via Wereldwijzer app