@littleone ik pak mijn koffer altijd pas een dag van te voren in. Ik kan het nog steeds niet geloven dat ik hem na zo lange tijd eindelijk weer zal zien… Kword met de dag zenuwachtiger…
Sent from my GT-S5660 using Wereldwijzer Reisforums mobile app
@littleone ik pak mijn koffer altijd pas een dag van te voren in. Ik kan het nog steeds niet geloven dat ik hem na zo lange tijd eindelijk weer zal zien… Kword met de dag zenuwachtiger…
Haha dat gevoel ken ik wacht maar tot je vertrekt en bijna bij hem bent Kzou zegge geniet er van en zet een leuke foto op fb
Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app
Jah dat denk ik ook wel, khoop eigenlijk dat ik er op tijd ben voor hij weer moet beginnen met werken voor het diner zodat ik hem iig even goed kan begroeten (A)… Anders moet ik wachten tot hij klaar is met werken…
Kzal me best doen om een aantal leuke foto’s met askim te maken…
Litleone: ik reageer later effe op jouw hoor, ben erg moe…
Maar ik wilde effe weten…
Mariska wanneer vertrek je?
Via Wereldwijzer app
Zaterdag… ![]()
***26-05 LadySide
Side 4 nachtjes
29-05 Yavrum1
Antalya 7 nachtjes
02-06 Miloutjuhh :NETHERLAN Scherpenzeel 11 nachtjes
27-06 Littleone
Marmaris 36 nachtjes
23-07NGS
Bodrum62nachtjes
08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 78 nachtjes
14-08 Miloutjuhh
Kusadasi 84 nachtjes
13-09 Littleone
Aksaray 114 nachtjes
******BACK AT
Yavrum1 02-06
LadySide 03-06
Tamara082 08-06
Littleone 12-07
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09***
***- BIRTHDAY’S.
16-06 Littleone
24-06 LBDSS
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
14-08 NGS
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
***-samen met vriend sinds:
*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013
NGS : 18 oktober 2013
Ladyside : 11 april 2014
Via Wereldwijzer app
Hoi
Via Wereldwijzer app
Wowww probeer al drie dagen te updaten en dit stuurt die wel opeens!! (Heb tot de “hoi” ook al meerdere pogingen gedaan)
Via Wereldwijzer app
Nouu ik update even snel ik lees alles mee maar blijft niet zo goed hangen! Door werk ben k erg druk ondanks dat ik vroeg thuis ben moet ik ook nog me ouders spreken en me huis schoonhouden en askim aandacht geven haha!!
Werken gaat echt super! Ik doe vooral gastcontact en assisteren van activiteiten dus heb een heerlijk baantje zo!! ![]()
Werk geen avonden dus dan kan ik rustig me huisje schoonhouden en me huishouden doen! Heb nu onderhand al meer sociale contacten wat ook erg fijn is! Hierdoor is er bij mij veel leegte weg en is de stress tussen mij en askim compleet weg! Ik verwachte teveel van hem wat kwam door mijn eenzaamheid waardoor we wel wat ruzies gehad hebben! Nu de laatste tijd echt het gaat zo goed! We hebben het weer zo fijn samen en alles heeft ons zoveel sterker gemaakt same!! ![]()
Askim helpt nu ook veel meer in het huishouden hij maakt vaak in de ochtend iets schoon (9/10x de badkamer dat vind die leuk haha!) En ik doe steeds een beetje in de middag ![]()
Ben wel in een roddelhotel beland maar dan ook echt van het ergste level!! Er is niemand die niet over n ander praat! Ik blijf neutraal en doe niet mee aan die kinderspelletjes (en ben de jongste uit me team hahahahahhaa!!!) Ik zeg tegen iedereen “als ik problemen heb met iemand ga ik naar die persoon toe en praat ik! Ik had verwacht dat volwassenen zoals jullie dat ook zouden doen ik heb me daar erg in vergist en wist niet dat mensen die meer levenservaring hebben dat mij zo kinderachtig kunnen zijn!”
Daar zijn wat mondjes van opengevallen maar ach!!
Mariska heel veel plezier in turkenland!! (Ik zeg t vast voor als de app niet meer update straks)
Tamara wat fijn dat het beter gaat heel veel sterkte met je herstel!!
Via Wereldwijzer app
@LBDSS Alvast bedankt :)… Wel fijn dat het lege gevoel wat je had nu tog wel weg is.
Heb net alvast gekeken of de exacte tijden van mijn vlucht al bekend waren maar ik kan tot nu toe nog steeds mijn vlucht op de schiphol app niet vinden. Dus nou was mijn vraag of mensen die wat meer ervaring hebben met vliegen of dat normaal is dat het pas echt de dag van te voren (dus morgen) bekend is hoelaat de vlucht zal vertrekken…
@Mariska, probeer het morgen nog es, de Corendon chartervluchten staan vaak pas een dag van te voren op de app. .Of probeer gewoon de schipholsite eens…
Mijn vlucht voor maandag staat al wel op de site, de app heb ik nog niet gekeken. Maar ik vlieg met Pegasus… Zal zo es op de app kijken of ie erop staat.
Anders ligt het gewoon aan de app ![]()
Heerlijk dat je al bijna gaat!!
Later meer! Haartjes zitten in de verf, en moet niet te lang natuurlijk ![]()
@mariska, Ik zie een heeeeeleboel vluchten staan op de schipholapp voor zaterdag naar Antalya. Hoe laat vlieg je?
De gate en zo komt er wel vaak de dag ervoor pas bij, maar ze staan al wel in het schema…
Ik vlieg naar Dalaman :p… En mijn vlucht staat er als het goed is morgen bij… En ik vlieg met Onur air…
Ooooh ja jij was 1 van de weinige dames die niet naar Antalya en omstreken gaat ![]()
Hij zal er idd morgen vast wel opstaan. En zolang je geen wijziging krijgt in je mail of via telefoon, dan kun je gewoon uitgaan van je tickettijden.
Ben je er al klaar voor???
Klopt, ben idd 1 van de weinigen… Morgen me koffer inpakken en dan ben ik er klaar voor…
Begin de allemaal wel heel spannend te worden, kan het gewoon nog niet geloven dat ik hem echt weer zal zien na al die tijd…
En ik ben de andere haha ![]()
Het is in alle geval erg warm aan het worden mariskaklerk vandaag een lekkere 3 ervoor ![]()
Via Wereldwijzer app
Zo haren zijn geverfd, nu tijd voor reageren op jullie, ook al is het wel heeeeeel rustig hier zeg!
@summie, dat het contact verslavend is, daar heb je zeker gelijk in. En dat in combi met telefoon verslaving
zwaaaaar!! Ik was ook zo blij dat hij gister eindelijk weer online kwam na zijn reis. Had dinsdagavond verwacht, maar helaas niks. Gelukkig gister overdag heel veel contact. En vandaag weer ontwenningsverschijnselen ![]()
@tamara, waarom lig je op de kinderafdeling?? Enne hoe is het nu? Alweer thuis of mag je al bijna naar huis??
@lbdss; goed weer iets van jou te lezen! En fijn dat je het ondanks het roddelcircuit in het hotel, toch lijkt te vermaken. En super dat het lege gevoel minder is en dat je wat meer contacten hebt! ![]()
@mariska; waar ik nog ff nieuwsgierig naar was, hoe gaat het thuis ondertussen? Zijn ze er al aan gewend dat je zaterdag weg gaat?
Update van mij: euh…net als de rest heb ik eigenlijk ook weinig te melden. Hangt het in de lucht dat we allemaal zo stilletjes zijn?? Dat feestje komt niet zo snel dichterbij op deze manier
wil wel es weten hoe we in het echt zijn ipv stilstaand beeld op facebook
haha!
Fijne avond!!
Via Wereldwijzer app
@littleone ok, dat is goed nieuws, want askim was al ziek vanwege het slechte weer… Dus hoop op lkkr weer in die 2 weke :p…
@ladyside dat gaat na omstandigheden eigenlijk wel goed. Gisteren ging het even wat minder toen ze erachter kwamen dat ik het allemaal echt meende… Ze dachten namelijk dat ik niet echt zou gaan… Vandaag gaat het eigenlijk weer een stuk beter, ze blijven het vervelend vinden maar.mijn ma is wel zo lief om me naar schiphol te brengen… Dus dat valt me gelukkig allemaal wel mee…
Hé meiden…Zit er maar niet over in…ik ben jullie echt niet vergeten hoor…
Ik ben alleen een beetje druk met van alles en nog wat…Op zich een goed teken, ik kom weer wat tot leven ![]()
Mariska: Voor jouw komt het nu inderdaad dichterbij…Spannend zeker? Lief dat je moeder je naar Schiphol brengt. Als ik je niet meer spreek, dan wens ik je een hele goede reis toe en een hele bijzondere tijd samen met je askim! Pas goed op jezelf meid!!!
Ladyside: Hahaha jij bent dus ook al zo verslaafd aan die telefoon…Fijn dat je inmiddels weer lekker contact met je askim hebt… Heb je zijn familie uiteindelijk ook nog gezien voor de webcam? Dus je landingsbaan is weer bijgewerkt? Is het mooi gelukt? En hoe is het met jouw spanningen? Hier beginnen ze inmiddels aardig tot leven te komen…
LBDS: Ik denk dat er in veel van die hotels geroddeld word en dat je er ook van schrikt wat er allemaal op de werkvloer onderling uitgespookt word (als ik askim moet geloven althans)… Maar fijn om te lezen dat het weer wat beter met je gaat! Ga je de hele zomer deze werkzaamheden doen?
Litleone: Meisie hoe is het met jouw en de situatie tussen met je ouders? Denk je dat er een kans is dat ze met je mee gaan om bij het huwelijk te zijn? Uuuh hoe oud ben jij eigenlijk? Trouwen en ook al meteen kinderen, zo jullie kunnen vlug… Ja ik weet in Turkije kunnen ze heel snel, maar jij bent toch nog piepjong? Wil je niet liever eerst lekker rustig samen genieten en een goed leven samen opbouwen? Ja sorry als ik mij met dingen bemoei hoor, zo is het niet bedoeld, iedereen moet lekker doen waar hij of zij zelf zin in heeft… ![]()
@summie spannend is het zkr… Dankje wel, maar dat zal wel lukken denk ik. En als het weer dan ook nog mee zit is het helemaal perfect…