Hier alles in orde heb met askim afgesproken om het er niet over te hebben heb vandaag al weer moeten werken dus heb direct iets te doen gehad het ontvangst met men ouders was verrassend goed ze zijn me zelfs komen ophalen op schiphol alleen vandaah heb ik het verpest denk ik
ik heb al men moed bijeen geraapt en hen gezegd dat ik met askim wil trouwen men vader is het huis uit gegaan zonder wat te zeggen
Tamara sterkte vandaag. Hopelijk ben je snel opgeknapt!
@ littleone, je vader weer thuis? Heeft hij nog gereageerd? Knap van je dat je zo ā de bomā gedropt hebt thuis. Ik hoop voor je dat jouw familie jouw askim snel accepteren.
Hier gaat alles goed, askim is superlief!
Ik merk dat sinds ik terug ben dat askim mij meer ālos kan latenā .
Dingen die ik doe waarvan ik weet dat hij het liever niet heeft krijgen we niet meer de grootste ruzie over.
Als ik bijvoorbeeld savonds thee ga drinken bij mijn tante.
Waarschijnlijk is het doorgekomen dat ik niet alleen thuis ga zitten wachten maar dat ik ook nog een eigen leven heb.
Vanmorgen vroeg kreeg ik berichtjes, schatje ik hou meer van je dan iets. Het wachten wordt beloond binnen zeer korte tijd zijn we samen.
Hopelijk heeft hij eindelijk iets gehoord van die nl consulaatā¦:{
*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013
NGS : 18 oktober 2013
Ladyside : 11 april 2014
Men vader is nu werken ben erg benieuwd wat hij gaat zeggen maar ik denk dat hij niks gaat zeggen tegen mij⦠mijn moeder zei vandaag dat ze ruzie heeft met mijn vader door mij en dat ik het niet mocht zeggen vond ze maar ze wou wel weten of het dringend was⦠ze keek me hele tijd lelijk aan maar ik probeer het me niet aan te trekken.
net een gesprek gehad met mijn yenge en een vriendin van mama Ze steunen mij. Wel en ze hebben al vaak gezegd als ze zo blijven doen dat ze me gaan verliezen maar daar geeft ze weinig om denk ik⦠Ach nu word het afwachten of ze het een plekje kunnen geven en met me mee willen gaan⦠de datum ligt al Zo goed als vast dus Lets hope Soooā¦
Ladyside: ja drie weken achter elkaar is opzich ook wel fijn. Kijken of we het overleven om 3 weken samen te zijn haha. Zal dan onze langste periode samen zijn. En ook gelijk de langste periode niet samen⦠Vanaf nu tot september en dan vanaf september tot maart. Duurt wel lang hoor. Maar september ligt wel mooi in het midden dus dat is wel fijn dat ie zelf mag kiezen wanneer. Tenminste zo als het er nu uit ziet, volgens mij veranderen dingen daar zo snel.
Fijn dat je askim weer terug gaat naar Side en jullie dus weer wat vaker contact kunnen hebben. En ik zie in het lijstje dat je over 6 dagen alweer gaat. Voor het mooie weer hoef je het in ieder geval niet te doen, want dat hebben we hier ook!
egwene: Hahah ik denk dat ik daar geen erg in heb ofzo dat ik je username verkeerd typ, want weet dat het egwene is. Denk dat het automatisch gaat met blind typen ofzo Oh jij bent dus echt bijna klaar! Hopeljik een beetje goede feedback gekregen. Ik moet helaas nog wel het een en ander doen en dan bezorgd me stress!
Littleone: Fijn dat je zo leuke tijd met je askim heb gehad, is dan ook heel naar dat jullie op het laatste ruzie kregen. Maar weet je ruzies horen ook bij een relatie. En gelukkig konden jullie daarna weer lachen omdat je een beetje te veel gedronken had haha. Denk dat het wel een opluchting voor je is dat je nu tegen je vader gezegd hebt dat je met askim wilt trouwen. Hij trekt vast wel bij.
NGS: kijk inderdaad zoals tamara zegt op skyscanner. Daar kan je ook een prijsalarm in stellen. Dus als de prijs hoger of lager wordt krijg je daar een melding van. Daarnaast is het soms goedkoper om met een andere maatschappij heen te vliegen dan je op de terugweg doet. Maar dat zou je even uit moeten zoeken. Als ik je moet helpen zeg je het maar. Ben ondertussen een prof in het zoeken naar vliegtickets haha.
Summie: Ja bij mijn askim is het echt zo anders dan bij die van egwene⦠Denk dat ik echt blij mag zijn dat askim en ik zoveel contact kunnen hebben. Meid je schrijft dat het belangrijk is dat jij en je askim elkaar gaan zien en er duidelijkheid komt. Wat voor duidelijkheid? Ik dacht dat het tussen jullie allemaal wel goed zat! Maar in principe ga je bijna heen toch?
Tamara: Sterkte en succes voor vandaag. Weet niet of de operatie ondertussen al achter de hand is?
Kikiek: Fijn dat je askim je nu wat meer los laat in dingen. Als ik net bij mijn askim ben geweest is die juist heel erg beschermend en wordt dat na een tijd weer minder. Wanneer ga je weer naar je askim toe of komt hij hier heen?
Hier niet zo veel te vertellen. Heb een beetje scriptiestress. Maar inprincipe heb ik nog 4 weken. Dus moet wel goed komen denk ik. Daarnaast zit ik binnen op kantoor terwijl ik liever buiten was geweest. Dus misschien vandaag maar iets eerder naar huis, zodat ik toch nog even van het zonnetje kan genieten. Want krijg hier toch alleen maar hoofdpijn en kan me daardoor toch niet concentreren.
@Summie, Ai, jij hebt teveel genoten van het mooie weer?
Ik alleen zondag in de zon gezeten, en een beeeeetje verkleurd Gister en vandaag zulke rottijden met werk dat in de zon zitten er niet bij zat⦠VInd het heerlijk dat askim bijna weer terug is, en heb hem toch wel erg gemist. Hoe snel je aan elke dag contact kunt wennen zeg!
Enne piekeren doe ik helaas nog steeds teveel. Heb om 1 of andere stomme reden nog steeds het gevoel dat er iets misgaat, het allemaal niet doorgaat, of dat er iets aan de hand is⦠Maar waarschijnlijk moet ik gewoon niet teveel denken.
Balen dat jouw askim niet lekker in zijn velletje zit, ik hoop dat ie snel weer zijn vrolijke zelf is!
Sterkte met het verwerken van de dood van je buurvrouw. Knuffel voor jou! !
@Littleone, Whaaaa! Wat goed van je dat je het hoge woord eruit hebt gegooid dat jullie willen trouwen.
Jammer genoeg wel weer een rotreactie. Ik hoop dat de sfeer snel weer zal veranderen in huis.
Is het geen optie dat jij op jezelf gaat wonen?? Deze sfeer thuis lijkt me niet echt geweldig.
Ik ben erg aan het aftellen, maar nog niet de koffer aan het pakken hoor. Heb gelukkig nog wat tijdā¦
Kikiek, Heerlijk dat je askim zo positief is, en eindelijk door heeft dat jij ook een eigen leven hebt en minder jaloezie toont.
@littleone klopt idd niet. Volgens mij klopt de rest wel?
Ik pas het morgen ff aan.
Hier gaat het redelijk.
Tussen mij en askim alles goed hoor! Maar met mij niet geweldig. Ik blijf maar moe en heb s avonds steeds minder energie. Slaap vaak s middags na het werk en s avonds vroeg. Afgelopen donderdag bij de huisarts geweest, bloed laten prikken. Morgen als het goed is de uitslag.
Vandaar eigenlijk ook dat ik weinig reageer hier. Ik lees wel mee, maar reageren lukt gewoon ff niet zo lekker.
Doordat ik niet goed in mn vel zit mis ik askim eigenlijk alleen maar erger.
Ik ga nu slapen. Nog 6 dagen werken en dan heb ik een weekje vrij. Daar kijk ik enorm naar uit.
Litleone: Dapper dat je het verteld hebt aan je ouders. Ik zou het geloof ik nu even laten rusten. Hun even de tijd geven om van de schrik te bekomen⦠je weet dat je ouders vaker heftig reagerenā¦dus geef elkaar even wat ruimteā¦zegt wijsneus Summieā¦
Tamara: Meid ik hoop dat als jij dit leest dat je verlost bent van die rot galblaas en dat het naar omstandigheden goed met je gaat. Geef jezelf nu rustig de tijd om te herstellen. En heb je gedaan wat ik zei denken aan je askim voor je ging slapen? Ik ben 2 jaar geleden geopereerd en toen was ik 2 dagen van te voren terug gekomen uit Turkije en ik was heel bruin en toen zei de artsā¦denk es in je bent daar weer in Turkije, het zonnetje schijnt en je ligt op een luchtbed met een cocktail in je hand en toen viel ik in slaap⦠En ik werd eigenlijk best wel happy wakker. En toen zeiden ze later dat dat van invloed kan zijn.
LadySide: Ach meid wat vervelend dat je last hebt van twijfelsā¦Balen dat je ongunstige werktijden had zodat je niet lekker kon genieten van het mooie weer. Ik ben niet pijnlijk verbrand maar ik word in NL altijd rood, heb de hamam gewoon nodig en dan word ik bruin. Ik moest wel lachen toen askim vertelde dat het regende in Turkije. Ik wil niet raar doen, maar dat contact is een verslaving, sāochtends het eerste mijn telefoon checken en sāavonds het laatste⦠Uuh of is nou mijn telefoon mijn verslaving haha ik hou het maar op askim⦠Ik denk maar zo een ander geeft elkaar sāochtends een zoen wij doen het via de telefoonā¦
Kardelen: Wat betreft je scriptie is het geen optie om op een laptop buiten te werken? Meid ik vind het fijn voor je dat je veel contact mogelijkheden hebt met je askim. En 3 weken samen haha dat word dan inderdaad een relatietest⦠Wie denk je van jullie samen denk je dat het eerste geĆÆrriteerd zal worden? Ik ga eind juni richting Turkije⦠het word echt tijd om elkaar weer te zien, we hebben zo intensief contact, maar het is toch de vraag of het in het echt ook nog zo goed gaat en hoe dichter bij het komt hoe meer de spanning begint op te spelenā¦
Kikiek: Mooi om te lezen dat jullie relatie is verbeterd en dat je askim je meer vrijheid durft te geven. Erg fijn lijkt me.
Miloutjuhh meid je bent de gelukkige ik ga je een summie knuffel geven⦠balen dat je niet zoveel energie hebt⦠Verstandig dat je effe bloed hebt laten prikken. Wel lekker dat je straks vakantie hebt. Hopelijk kun je dan wat bijtanken. Wel fijn om te lezen dat het tussen jouw en je askim goed gaat. Maar balen dat je hem zo mistā¦
Hoi meiden
Even een updateā¦
Het gaat redelijk. . gister echt ziek geweest en heb alleen maar geslapen tot uurtje of 7
Van8 Veel pijn en steeds wakker. .
Valt me echt tegen
Lig op de kinderafdeling hele dag bezoek dusī
Straks komt de arts etc en ergens hoop ik naar huis te mogen lig nu alleen maar vandaag word kamer gevuld.
Bedankt voor jullie woorden etc
Reageer later ff op jullie zelf
*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013
NGS : 18 oktober 2013
Ladyside : 11 april 2014
Miloutjuh ik denk voor de rest alles goed hoor dank je om het te veranderen.
Tamara hoe gaat het nu met je? waarom lig je op kinderafdeling?
Ja Summie ik heb het er niet meer echt over gehad maar zal het wel moeten als ik in september zoek te trouwen want dat weten ze nog niet⦠ik en askim hebbe het heel vaak over verdere plannen gehad⦠Hier vinden de meeste het veel te vroeg om dit jaar te trouwen en vinden ze dat ik er over moet nadenken
Summie ik wil wel trouwen en kinderen⦠Al Had ik nooit verwacht dat het zo snel ging gaan allemaal⦠maar ik zie askim heel graag ik ben echt super gelukkig.met die jongen dus waarom zou ik het niet doen⦠het Is mss wel vroeg maar het voeld nu gewoon goed aan en door mijn werk kan ik niet zoals Lbdss voor lange tijd naar askim en askim kan zo lang niet naar hier komen omdat het niet gemakkelijk is voor een visum aan te vragen en te krijgen⦠als We zouden trouwen zou askim hier willen komen wonen⦠Hij wil zelf heel graag naar hier komen⦠het Is gewoon heel erg moeilijk om zonder askim te zijn. ik ben nu sinds zondag terug maar zit echt in een dipje sinds ik terug benā¦