Het Turkse Liefdeskletstopic: Deel 98!!!!! :-)

Wat is het rustig hier…

Egwene: Meid heb je gisteren een lekkere verwen ochtend gehad? Dus je gaat naar Italië…Heb je er zin in? Lijkt t een leuke camping? Balen voor jouw van het internet, maar misschien ontdek je net als Miloutjuhh destijds ergens een plekje waar je gratis kunt internetten. Nu kunnen de Italianen zich maar geestelijk voorbereiden op je komst. Wat stom dat het verkeerde verslag was ingeleverd. Jilian Michaels is inderdaad best wel pittig (althans dat vind ik momenteel) maar als ik het nu doe, dan doe ik het in 2/3 etappes. Stretchen Ooh jee dat is niks voor mij, ik ben echt een stijve plank hahaha.

Update van mij: Gister is een buurvrouw van mij plotseling overleden en daar ben je dan toch wel de hele dag in je hoofd wat mee bezig. En verder heeft askim een dippie.Hij is wat somber…maar dat gaat vast wel weer over voordat hij een oud mannetje is…ja ik vrees dat ik afgelopen week wat te hard heb geroepen dat het zo lekker gaat hahahaha. En verder niet zoveel nieuws…

Nou meiden wie volgt met een reactie?

Via Wereldwijzer app

***26-05 LadySide :turkey: Side 9 nachtjes
29-05 Yavrum1 :turkey: Antalya 12 nachtjes
02-06 Miloutjuhh :NETHERLAN Scherpenzeel 16 nachtjes
27-06 Littleone :turkey: Marmaris 53 nachtjes
23-07NGS :turkey: Bodrum67nachtjes
08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 83 nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 89 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 119 nachtjes

******BACK AT

Littleone 18-05
Yavrum1 02-06
LadySide 03-06
Tamara082 08-06
Littleone 12-07
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09***

***- BIRTHDAY’S.

16-06 Littleone
24-06 LBDSS
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
14-08 NGS
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013
NGS : 18 oktober 2013
Ladyside : 11 april 2014

Via Wereldwijzer app

@ewgene: Ik heb altijd geturnd, maar heb geen tijd meer om intensief te trainen. Afgelopen jaar heb ik Body Sumba gedaan, maar die vrouw die de lessen gaf heeft iets aan dr rug dus gaan de lessen niet meer door. Ga nu af en toe zwemmen etc. Maar ik moet de motivatie weer even terug vinden :stuck_out_tongue: Hoe ver ben je ondertussen met je scriptie? En eindelijk nieuws over een camping! En dan nog chef animatrice ook! Het is dus toch italie geworden in plaats van Frankrijk. Maar dat je Frans heb geleerd is nooit zonde van je tijd, want je zult er vast nog wat aan hebben in de toekomst! Wel jammer van het internet en daskimus ook minder contact met . Maar aan de andere kant, wel de ideale afleiding! De tijd zal wel voorbij vliegen en voor je het weet is je askim dan uit het leger! En je hebt als eens laten zien dat je zolang zonder het contact van je askim kunt, dus gaat helemaal goed komen bij jou!

@Summie: Nee ik hou ook niet van dat agressieve uiterlijk. Past helemaal niet bij askim. Nee ik heb nog niet echt een idee wat ik wil gaan doen als ik klaar ben met mijn studie. Eerst maar een lekker vakantie vieren en dan in september naar askim. Had wel een vacature gezien bij corendon op het contact center in Nederland, dat leek me wel wat voor the time being. Want als askim uit het leger is, wil ik misschien eerst daar 3 maanden heen en daarna hij drie maanden naar hier en kunnen we kijken waar onze toekomst ligt. In Turkije leven ze inderdaad heel erg mee met de ramp. Askim heeft ook zijn profielfoto op Facebook veranderd met zo’n plaatje: Onze harten zijn bij Soma. ( Als ik het goed vertaald heb hihi). Heb een klein stukje van vakantieliefdes gezien, maar askim belde :smiley:
Gecondoleerd met je buurvrouw.

Hier ligt ook het boek Turkse Vlinders klaar, maar nog niet in begonnen want lees op het moment nog een ander boek. Maar als die uit is ga ik er zeker mee beginnen! Zometeen maar eens heerlijk in de tuin gaan zitten met me boek :slight_smile:
Donderdagavond weer even met askim gebeld. Merk echt dat bellen zoveel fijner is dan whatsappen. Over whatsapp komen dingen als snel anders over dan jij of de ander bedoeld… En askim kan soms nog al eens kortaf zijn op whatsapp en dan ga ik me weer druk lopen maken om niets. Dus hopelijk kunnen we vaker bellen.
Haha meneer had wel nieuws. Hij bracht het nog al op een leuke manier door eerst te zeggen dat hij 2 dagen extra vrij heeft gekregen van de regering ofzo, maar vervolgens zei die wel dat hij al zijn vrije dagen achter elkaar moet opnemen en dus niet 3x een week vrij mag… Even een teleurstelling, omdat het dan dus weer een poos gaat duren voor ik askim kan zien, maar aan de andere kant kunnen we ook 3 weken samen zijn en zo lange tijd samen is ook wel fijn.

Hallo meiden…

Wat een rust hier haha
Iedereen weinig beleeft? Ik wel…
Iedereen van de zon aan het genieten?
Ik ben d’r helemaal klaar voor, vind het mooi geweest snel alles d’r uit en dan naar mijn lieffie pppff duurt helaas nog ff, mis hem verschrikkelijk de laatste dagen en ben super emotioneel wat ik helemaal niet wil maar ja

Heb vanmorgen het boek Turkse vlinders en de nootjes van het huwelijk ontvangen lekker lezen dus straks
Vandaag nog ff mijn balkon een beetje gepimpt, aangezien het mooi weer word en als ik eenmaal thuis ben en me een beetje redelijk voel kan ik ff buiten zitten
Vanavond komt mijn zusje gezellig ze harst me snor nog ff haha, krijg je he met een buitenlandse vader donker haar…
Fijne avond meiden

Via Wereldwijzer app

Goedemorgen!
Het is hier idd erg rustig zeg! Dat gaat nog wek ff duren dus met die meeting :wink:

@summie; hoe is het ondertussen met de bewolking van je askim?
Mijn roze wolk moet van mezelf gewoon terugkomen, maar merk dat ik het best lastig vind allemaal. Maar heb met mezelf afgesproken dat ik niet mag zeuren en dat ik vanzelf merk of er iets is, wanneer ik er ben. Ga me nu gewoon lekker voorbereiden.
Visum online halen was easypeasy!
Ik had creditcard gegevens van vriendinnetje, en al bellend was mijn visum zo gekocht, en uitgeprint :slight_smile: en gewoon 15 euro/20 dollar
En dat ik nog niet zo bezig ben met voorbereidingen, is omdat ik toch wel angstig ben dat het opeens niet door zou gaan of zo… kampioen doemdenken is hier hoor! :wink:

@egwene super van je baan e ook gelijk chef animatrice! :slight_smile: we zullen je missen, want elke keer dat betaalde internet is ook niet fijn.

@kardelen; wel jammer dat askim zijn vakantie niet mag spreiden. Maar wel dus 2 dgn langer, en je mag hem 3 weken achter elkaar in je armen hebben :slight_smile: mag hij zelf bepalen wanneer hij ze opneemt?? In het midden bijvoorbeeld, zodat jullie niet zolang zonder elkaar hoeven? Alles is lang, dat weeet ik hoor… fijn dat je weer even kon bellen, ze hebben zijn telefoon nog steeds niet afgepakt dus? Super!!!

@tamara, nootjes vh huwelijk ga ik ook nog ff zoeken op MP :slight_smile:
Ik heb zelf nog “bruid van thuis” via marktplaats gekocht. Ben benieuwd!!
Gebiet nog ff lekker van de zon, kijk uit in de zon met je geharste snor :wink: :stuck_out_tongue:

Hier niets te melden… ja na paar dgn internetloze askim, vanochtend eindelijk weer iets gehoord. Deed net mijn ogen open en even later was daar bericht. Als het goed is gaat ie morgen terug naar Side en heeft ie weer gewoon veel internet :slight_smile:

Geniet van de zon dames!!!

Via Wereldwijzer app

@Summie: De verwenochtend was heerlijk. Soms moet dat gewoon even, want het is best spannend allemaal op dit moment. Ik heb zeker zin om naar Italië te gaan. Stiekem had dat mijn voorkeur (ik ben niet van de wijn en Franse kazen, wel van de pasta etc). De camping oogt niet heel groot. Het is echt een familiecamping, dus veel kinderen. Het ziet er prima uit verder. Geen 5sterren camping, maar gewoon degelijk. En hoe het in het echt is, dat zie ik over minder dan 6 weken! Hopelijk kan ik inderdaad een gratis Wifi punt ontdekken, want 10 euro voor 10 uur internet is best wel wat. En over het stijve plank zijn haha… ik ken het! Maar juist daarom ben ik voorzichtig aan het stretchen. Elke dag een klein beetje erbij en voor je het weet lijkt het weer ergens op. Gecondoleerd nog met je buurvrouw.

@Kardelen: Ik vind het altijd zo grappig dat je mijn username verkeerd schrijft haha… Het is ook een lastige combinatie misschien. Jammer dat de lessen die je volgde niet meer doorgingen. Het is altijd moeilijk om dan weer iets nieuws op te pakken. Motivatie is iets heel persoonlijks. Mijn motivatie is simpel: over 1 maand heb ik hopelijk die auditie. En zelfs als dat niet zo is, dan ga ik deze zomer keihard werken en daar heb ik conditie voor nodig. Ik moet dus wel sporten om daar klaar voor te zijn. Scriptie is zo goed als af! Ik ben nu de samenvattingen aan het schrijven. Hierna moet ik alleen nog het voorwoord, de paginanummers/inhoudsopgave en bijlagen doen. Het einde is in zicht. Ik baal inderdaad van het internet in Italië, maar zoals je zelf al schreef: ik ben er een beetje aan gewend om niks te horen van askim. Hoe moeilijk ik dat ook vind, want ik verlang er ontzettend naar. Ach, afleiding genoeg inderdaad. Jammer dat je askim zijn weken niet spreiden maar, maar 3 weken samen is vast ook heerlijk! Dan kan je een beetje kijken of jullie daarna nog door 1 deur kunnen :wink:

@Tamara: Wat vervelend dat je zo emotioneel bent! Laat het maar even lekker eruit. Blijkbaar is het nodig. Het is ook niet niets allemaal. Lekker lezen deze dagen en genieten van het prachtige weer. Daar ga je je vast beter door voelen.

@LadySide: Gelukkig dat het kopen van je visum makkelijk ging. Het blijft altijd lastig zulke dingen. Super leuk dat jouw vertrekdatum steeds dichterbij komt. Ik zou er nog bijna jaloers van worden haha. Ach, mijn datum komt ook steeds dichterbij. Nog maar 8 maanden ongeveer! Ik zal jullie ook missen op het forum, als ik maandenlang afgesneden ben van de rest van de wereld… Dan weet ik een beetje hoe askim zich voelt nu haha. Fijn dat je askim binnenkort weer in Side is met volop internet. Geniet ervan!

Hier is het nog eventjes zwoegen om mijn scriptie volledig te voltooien. Officieel heb ik nog een week, maar ik moet het vanavond inleveren, zodat mijn docente dinsdag feedback kan geven. Gisteren ben ik begonnen met Italiaans leren. Tot nu toe gaat het redelijk. In vergelijking met mijn Frans lijkt het nog nergens op. Moest gisteren ook even lachen in mezelf. Ik kan nu in 5 talen zeggen: zij eet een appel. Het meest nuttige zinnetje ooit, niet waar? Verder blijf ik een beetje in beweging, kijk ik naar het mooie weer buiten en geniet van het feit dat het eigenlijk allemaal best goed gaat. Ik heb enigszins plannen voor de toekomst (soms heel vaag, andere meer concreet), er is iemand die van een afstand me erg mist… Ja, het gaat eigenlijk wel goed.

***26-05 LadySide :turkey: Side 8 nachtjes
29-05 Yavrum1 :turkey: Antalya 11 nachtjes
02-06 Miloutjuhh :NETHERLAN Scherpenzeel 15 nachtjes
27-06 Littleone :turkey: Marmaris 52 nachtjes
23-07NGS :turkey: Bodrum66nachtjes
08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 82 nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 88 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 118 nachtjes

******BACK AT

Littleone Vandaag! Welkom thuis meid
Yavrum1 02-06
LadySide 03-06
Tamara082 08-06
Littleone 12-07
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09***

***- BIRTHDAY’S.

16-06 Littleone
24-06 LBDSS
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
14-08 NGS
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum

Via Wereldwijzer app

Dank je wel :slight_smile: ben net thuis met een dubbel feeling of course heel leuke vakantie gehad alleen op de laatste avond flinke Ruzie gehad :frowning:

Via Wereldwijzer app

Goedemorgen

@ladyside
Hihi ik zit nooit veel in de zon dus mijn geharste snor heeft geen schade opgelopen😋
Jij al je koffer een beetje aan het pakken, bijnaaaaa ga je al heerlijk hoor

@egwene
En je scriptie ingeleverd?
Fijn gevoel zeker😃

@littleone
Wat jammer zeg van jullie ruzie, dus je hebt eigenlijk een rot afscheid gehad
Hopelijk is het wat bij gelegd inmiddels

Wat een rust hier zeg…
Ik heb weinig te melden, beetje spanning voor morgen
Spreek Askim niet zo heeel veel wel goedemorgen en slaap lekker maar thats it…hij is erg druk met werk jammer maar oké…
Ga nog even wat in huis doen even stad in met me moeder en verder rustig dagje…
Fijne zonnige dag allemaal

Via Wereldwijzer app

Grr Had een hele tekst geschreven kan hij weer niet verzonden worden dus tekst kwijt ik zal straks opnieuw proberen Kmoet sevves weer gaan werken

Via Wereldwijzer app

***26-05 LadySide :turkey: Side 7 nachtjes
29-05 Yavrum1 :turkey: Antalya 10 nachtjes
02-06 Miloutjuhh :NETHERLAN Scherpenzeel 14 nachtjes
27-06 Littleone :turkey: Marmaris 51 nachtjes
23-07NGS :turkey: Bodrum65nachtjes
08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 81 nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 87 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 117 nachtjes

******BACK AT

Yavrum1 02-06
LadySide 03-06
Tamara082 08-06
Littleone 12-07
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09***

***- BIRTHDAY’S.

16-06 Littleone
24-06 LBDSS
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
14-08 NGS
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum

Via Wereldwijzer app

Lets try again… heb een hele leuke week gehad, leuke dingen gedaan met askim en veel gebabbeld over onze plannen en enorm verwend geweest door askim en alle andere… De tijd ging natuurlijk ongelooflijk snel. met het weer heb ik wel geluk gehad al raad ik iedereen die snel gaat om voor s.avonds toch iet warm te voorzien… alleen helaas wat ruzie gehad op de laatste avond… We gingen met zen alle naar barstreet wat super gezellig was ( al Had ik mss net wat minder moeten drinken) ik ben geen alcohol gewoon maar omdat het gezellig was waarom ni toch :slight_smile: paar lekkere cocktails op en nog wat andere dames die er bij waren ook een beetje weg :slight_smile: het ging over mannen die vreemd gaan en met meedere vrouwen te samen zijn waarop ik antwoorde ja het zijn Turken waardoor askim dacht dat ik hem bedoelde en dat ik weet dat hij met mij niet alleen is dat hij 4 -5 andere heeft wat ik nooit heb gezegd en ook helemaal niet bedoelde… Maar askim was erg boos… Ik bedoelde het ni slecht maar als je kijkt zie je zoveel Turkse mannen elke dag met een andere vrouw… Ik liep dus voorop omdat askim boos was liep hij wat naar achter… begint er een zatte turk vanalles te roepen toen ik achterom keek ( know youre askim haha) wist ik dat hij direct er op af ging gaan wat ook het geval was ben ik hem maar achterna gegaan gelukkig is er niet gevochten… achteraf in het hotel is erg ook nog ruzie geweest askim vroeg op een gegeven moment of ik niets meer met hem te maken Had kschrok me een ongeluk gelukkig was het allemaal snel in orde en voelde we ons allebei super slecht van de ruzie heeft askim me mee onder de douche genomen hij heeft me zo aan het uitlachen geweest omdat ik toch net wat te veel gedronken Had wat wil zeggen dat ik. Amper 2 uurtjes heb geslapen en dan in het vliegtuig zat en we voor meer als een uur stil gestaan hebben omdat het stuk was :frowning:

Via Wereldwijzer app

Jemig is inderdaad enorm stil hier, maar om eerlijk te zijn, heb ik zelf ook natuurlijk niets geschreven. Hadden afgelopen weekend een aantal drukke dagen met de meiden en paarden en toen we daarvan eindelijk thuis waren, waren we ongeveer uitgeput :stuck_out_tongue:

Hier ook weinig nieuws verder. Ben heel druk zoekende naar een betaalbare vlucht (en eventueel verblijf) voor in juli.

Joehoeeeee!! Waar is iedereen? Summie, wat ben je stil?!?!? Moeten we ons zorgen maken?

@Tamara, geen zonaanbidster dus…Morgen is de dag toch?? Je zal wel zenuwachtig zijn, maar je gaat zooo blij zijn als het ding eruit is!
Ik ben mijn koffer nog niet aan het pakken hoor… Nog een weekje en 3 uur dan ben ik weer daar!! :slight_smile:
Wel langzamerhand weer dingetjes gekocht, en klaargelegd, maar de koffer staat nog op z’n plekje…

@Littleone, Welkom terug meid!
Wat is het snel gegaan zeg! Zo snel gaat het bij mij dus ook als ik daar ben! Wil er nog niet aan denken haha!
Jammer dat jullie laatste avond zo is gegaan, maar gelukkig is het allemaal uitgepraat en goed gekomen. Gelukkig heb je een heerlijke week samen gehad. Nu weer aftellen naar de volgende keer :slight_smile:

Vanochtend is askim eindelijk weer richting Side vertrokken, dus hopelijk is het contact vanaf morgenavond weer normaal en regelmatig. :slight_smile:
verder geen nieuws, weinig gedaan de laatste tijd…

Nou dames, geef ff een teken van leven!

Tamara: Heel veel sterkte en succes morgen! En ik hoop dat als je van dat stomme ding in je lichaam verlost bent dat je vervolgens snel mag herstellen zodat je spoedig naar je askim kunt!!!

LadySide: Hier ben ik…zwaait effe Je herkent me misschien niet, want ik ben zo rood als een kreeft hahah. Maar ik geniet van het weer. Jij ook? Wat zal jij blij zijn dat je askim weer onderweg is naar Side. Heb je hem de afgelopen dagen ook echt gemist? Toch niet gaan piekeren hoop ik!

Litleone: Ach meisie wat vervelend dat jullie ruzie hebben gehad. Ja alcohol kan soms rare dingen doen met een mens. Uuuh ik begrijp niet helemaal waarom je askim je onder de douche zette…omdat je moest afkoelen? Is het inmiddels wel weer goed tussen jullie? En hoe gaat het nu met je? Wat een goed ontvangst gehad van je ouders? En lukt het een beetje om je dagelijks leven weer op te pakken?

Egwene: Dus overgestapt van je cursus Frans naar de cursus Italiaans…Ciao bella donna… en dan houd het bij mij op hahah. Is het gelukt met je scriptie? Mooi om te lezen dat het eigenlijk wel goed met je gaat! Je bent een sterke vrouw hoor, heb respect voor je hoe je met alle uitdagingen in het leven omgaat en hoe positieve draai je het kunt geven. Uuuh wat betreft stretchen…uuuh tsja voor je het weet lijkt het weer ergens op…uuuh of ik raak nog verder uit balans hahahha. (geintje)

NGS: Ooooh wat super dat je alweer aan het kijken bent om terug te gaan. Kan je niet toevallig bij je askim verblijven?

Kardelen: Oh wat jammer dat je askim niet 3x vakantie mag hebben. En hebben jullie nog steeds stiekem contact via zijn telefoon? Zo te horen is je askim dus niet helemaal van de buitenwereld afgesloten omdat hij zijn facebookpagina nog kan veranderen. Zo te horen is dat dus heel verschillend als met de askim van Egwene. Hé meid volgens mij ben je nog piepjong, misschien is het juist wel een mooi iets om na je opleiding uit te gaan zoeken wat je wilt en dan is wat jij schrijft, naar Turkije gaan je askim naar jouw komen super leuk! En hopelijk kun je tussendoor wat baantjes krijgen…

Miloutjuhhh: Mevrouw van de lijstjes…hoe is het met jouw??

Update van mij: Askim zit al een aantal dagen niet lekker in zijn vel en hij is voor zijn begrippen erg stil/teruggetrokken. Het contact gaat dan ook best wel moeizaam. Gelukkig heb ik vanavond aan de praat gekregen en ik hoop dat het voor hem wat een opluchting heeft gegeven om er over te praten…Het is gewoon belangrijk dat we elkaar straks echt gaan zien, dat er duidelijkheid komt. Tegelijkertijd heeft het overlijden van mijn buurvrouw (een heel tragisch verhaal wat ik hier niet neer ga zetten) me best wel aangegrepen . En verder geniet ik van de zon…echt ik kom tot leven met dit weer :slight_smile:

Ngs
Haha echt rustig he hier
Al wat gevonden voor in jullie ik kijk altijd op skyscanner miss heb je dr wat aan

Ladyside
Jaaaaa enorme zenuwen hoor vind spannend maar besef ook heel goed dat het dr uit moet des te eerder ben ik fit en kan ik naar mijn askim hihi
Ik hou wel van de zon hoor maar ik word snel bruin nl En vind dat niet altijd even mooi haha erg he
Jaja meid nog ff hopenlijk heb je morgen weet gewoon contact met je askim

Waar is iedereen toch hihi
Ik ga optijd er in morgen vroeg dr uit
Tot snel😊

Via Wereldwijzer app

Summie
Dank je wel meid… dat hoop ik ook
Fijn dat je wat tot leven komt van de zon en het weer worden we vrolijk en blij
Gelukkig heb je je askim aan de praat gekregen… voor beide fijn lijkt me
Duidelijkheid is ook erg belangrijk idd

Via Wereldwijzer app

Tamara: Ik zeg voor morgen slaap lekker…voor je gaat slapen denk je aan een bijzonder moment samen met je askim…wedden dat je prettig wakker word uit je narcose? Sterkt meid!

1 like

Sterkte Tamara!! Dat was ik domweg helemaal vergeten te tikken naar je.

Kan nu bijna de ogen niet meer open houden, dus al lekker in bed en morgen horen jullie me vast weer!

Via Wereldwijzer app

1 like

Slaap lekker ladyside en alle andere lieve meiden!!!