Neeee Heel mn update weg :(:(:(:(![]()
Het eten is nu bijna klaar dus ga ik eerst maar eten voor ik weer opnieuw ga beginnen.
Nog maar een poging dan!
@Egwene Wat enorm balen dat je je askim net gemist had. Maar inderdaad bekijk het positief. Je hebt wat van hem gehoord. Hij heeft aangegeven waarom hij niet eerder online was en hij mist je!
Komt vast goed meid met je scriptie! Je zat al over de 9000 woorden zag ik op fb. En weet je als je echt op de verkeerde weg was dan hadden ze dat al lang aangegeven!
@Summie ik vond het ook best wel spannend en heb deze keer eigenlijk alleen nog maar gekeken. En gisteren waren er niet genoeg over werkers dus heb ik alleen de Chinees maar moeten bestellen.
Ik heb wel eens gehoord dat kinderprogramma’s heel erg goed zijn om een taal te leren. De taal is natuurlijk een stukje eenvoudiger dan in andere programma’s. Ik heb bijvoorbeeld leren tellen en de kleuren geleerd van de Turkse tekenfilm Pepee. Maar ook een liedje over brood kopen waarin het verschil tussen groot en klein geleerd word. Ik zong dat vaak met de kids als we brood gingen halen. En nu als iemand aan askim vraag spreekt je vriendin Turks dan moet ik altijd dat liedje zingen. hahahaha
Meid wat fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat. Je berichtjes hier stralen soms ook echt vrolijkheid uit! Je bent van ver gekomen, en misschien nog niet helemaal waar je wilt zijn. Maar zeker weten op de goede weg en lekker aan het aftellen om naar je askim te gaan!
@Kardelen, je staat er in ![]()
Super als je ff voor me zou willen kijken welk boek dat is. Kan ik dat misschien in de zomer mee nemen voor hem.
Ik vond een voordeel ook altijd aan de bus dat je niet zo enorm lang vooraf aanwezig moet zijn. Half uur is lang genoeg.
En ik ga zitten en slaap een enorm stuk van de rit ![]()
Mijn busticket was van Antalya naar Kusadasi vaak 50 tl. Maar een vliegtickt meestal rond de 250. Dan moest ik eerst vliegen naar Istanbul daar 4 uur wachten op een overstap en dan vanaf Izmir nog een transfer van 1,5 uur om in Kusadasi te komen. Zelfs als het een goedkoop ticket was geweest was de bus veel makkelijker.
@NGS he meid leuk je hier weer te zijn! Door dat je schreef over die tattoo wist ik je verhaal ineens weer ![]()
Wat fijn dat de twijfels weg zijn. Moet wel gek zijn om je naam zo op iemand zn lichaam te zien denk ik.
@LBDSS wat heerlijk dat het nu zo goed bevalt.
En super dat je chef ook zo voor je op kwam. Inderdaad slecht Engels is een domme smoes. Maar ach hij zal er nu wel mee stoppen als hij een waarschuwing heeft gehad.
Pas wel een beetje op dat er niet geklets gaat worden over jou en de chef! Totaal niet slecht bedoeld maar ik weet na een jaar in Turkije dat er snel over je gepraat word en zeker als je het goed kunt vinden met iemand die boven je staat op het werk!
@Tamara, enorm balen dat je nu door de operatie niet naar je askim kunt gaan. Maar als het ziekenhuis er ineens zo snel mee komt denk ik dat ze daar toch echt wel een goede reden voor hebben! En zoals ik op fb al zei Daarna dubbel genieten.
En ik hoop dat ik (of iemand anders) Je snel weer in het lijstje kan zetten meid!
@Ladyside wat een enorm naar berichtje kreeg je daar ineens op fb! Kan me voorstellen dat je er heel erg van geschrokken bent. Ik snap je gevoel heel goed. En ik denk dat er veel meiden hier wel eens gedacht hebben wat als ik nou toch niet de enige ben. Maar gelukkig heeft je askim snel tijd voor je kunnen maken om het je uit te leggen. Ik hoop dat je het naast je neer kunt leggen, want zoals summie schrijft. Als jij niet de enige zou zijn. zou hij het dan op fb zetten? Ik denk het niet hoor!
Ik heb dit nog niet mee gemaakt, wel zijn ex die slechte verhalen vertelde over dat hij alleen maar met mij zou zijn om Europa in te komen en dat hij heel veel flirte met andere meiden toen ze samen waren dus hij dat bij mij ook wel zou doen. Ik was toen in Turkije, askim thuis en ik in het hotel. Hij heeft toen meteen de bus gepakt om er met me over te praten. Het is denk ik dan ook erg goed dat je er meteen over bent begonnen tegen hem. Hij is de enige die je een beetje gerust kan stellen denk ik.
Lekkere rommelige dag gehad op het werk. Weer nieuwe mensen erbij die ingewerkt moesten worden maar waar eigenlijk te weinig personeel voor was. Dus ik die zelf nog niet eens alles goed weet moest vandaag een soort van twee nieuwe krachten inwerken op mijn dienst. Alles is goed gegaan
en kreeg complimenten dat ik het erg goed deed ![]()
Hebben jullie het gehoord trouwens van dat enorme ongeluk in Turkije. Echt heftig.
Via mijn zusje hebben we gehoord dat er 3 dagen nationale rouw zijn in Turkije. Bij haar in het hotel doen ze daar ook echt aan mee. drie dagen lang geen muziek rond het zwembad, geen shows en geen minidisco.
Ik hoorde van askim al dat ze er in het hotel waar hij werkt niet aan mee doen.
Tamara: Wat vervelend dat je nu door die operatie niet naar je askim kunt. Moet echt flink balen zijn zeg! Mja het is waarschijnlijk wel beter voor je gezondheid om nu te opereren en dan maar als je hersteld bent gelijk weer heen! Ik ga jou even toevoegen op Facebook voor het geval ik vragen heb over de Islam. Ik wil er gewoon meer over weten, omdat het toch een belangrijk onderdeel van zijn leven is.
Littleone: Hoe is het daar?
![]()
Summie: haha kort haar staat hem wel, maar echt geschoren zoals ze dat in het leger doen vind ik ook niets hoor. Askim krijgt daar een beetje een agressief uiterlijk van haha. Op stage gaat het goed. Ook ik moet nog een paar weekjes en dan ben ik hopelijk afgestudeerd. 13 juni alles af hebben en daarna nog presentatie en verdediging en dan heb ik als alles goed gaat 7 juli diploma uitreiking. En daarna misschien een weekje naar askim! Haha inderdaad van die reacties op Tim Douwsma had ik ook gehoord. Hij is niet mij type, maar kan begrijpen dat sommige hem wel een hottie vinden.
Ewgene: Meid wat ben je goed bezig! Lekker sporten enzo. Pff kom je mij ook even motiveren?
Ladyside: Jou had ik al even gesproken op FB.
Milou: Thanx! Oh ja dat is wel heel omslachtig voor jou om dan met het vliegtuig te gaan. Dan is inderdaad de bus veel handiger! En qua reistijd scheelt het niet eens zo veel. Askim moet altijd iets van 13 uur met de bus als hij van Side naar huis gaat en een ticket is 20 tl geloof ik. Maar naar zijn huis zou met het vliegtuig wel makkelijker zijn, denk uurtje vliegen en dan nog uurtje in de bus. Scheelt heel wat haha. Maar in turkije maken zoveel mensen gebruik van die bussen. Hier zie je dat helemaal niet. Wij reizen meer met de trein. Ik kan in de trein of bus ook altijd zo lekker slapen, maar in het vliegtuig ho maar. Heel vreemd. Oh het boek heet trouwens: Hollandaca Konubuyor Musunuz ? Spreekt U Nederlands ?
Verschrikkelijk inderdaad dat mijnongeluk in Turkije. Je moet er toch niet aan denken dat je vriend,man of vader daar aan het werk was en beneden opgesloten zit of misschien bedolven is onder het puin. Als ik het goed begrepen had hebben ze nu een aantal man kunnen bevrijden toch?
Hallo meiden…
Bedankt voor jullie lieve reacties en steunende woorden, dat doet me goed
Echt fijn om op dit forum er zo voor mekaar te zijn
Dank jullie wel:kissing_heart:![]()
![]()
![]()
Ik ben inmiddels een beetje aan het idee gewend, zie ook in dat het moet anders hadden ze me niet gebeld
Vandaag de annulering en alles geregeld, en ja mijn koffer maar even weer opgeborgen kon d’r niet meer tegen aan kijken haha
gisteren een hele poos met mijn Askim gepraat pppff wat had ik het moeilijk zeg, ook hij baalt natuurlijk maar zegt ook dit is het beste voor je en het moet gewoon nu… Maar als je beter bent kom je toch wel he haha
Tuuuuuuurlijk zo gauw het kan
Ik ga het boek toch maar bestellen van Turkse Vlinders heb ik wat te lezen straks…
Mutlu heb jij nog meer titels van leuke boeken, of iemand anders?
Fijne avond allemaal ik duik optijd me bedje in
Via Wereldwijzer app
Ook van mij ff een dank je wel voor de reacties. Durfde het eerst niet zo goed neer te zetten hier. Mijn vriendinnen weten ook van niets omdat ze normaal al genoeg vooroordelen hebben. Laat staan na dit soort dingen. Maar gelukkig zitten we hier allemaal in hetzelfde schuitje wbt de afstand en al dan niet de jaloerse stokende vrouwen… Erg blij met jullie dus!!
@egwene, goed bezig! Spannend zo’n auditie, maar wat leuk zou het zijn als je daar kan gaan werken! En je scriptie gaat ook nog es volgens schema
Je hebt het maar druk met alles zeg!
@Summie; heb je Tam al een foto gestuurd van je leuke zwager?? ![]()
En vrees dat wanneer jij in Turkije bent, er geen wolken meer zijn… je zweeft dan gewoon en verdrijft alle wolken incl je roze
alleen nog maar gelukzalig en verliefd zweven!
Heerlijk dat je je zo goed voelt en hou die zon niet alleen maar in je, stuur ook ff wat naar ons! We hebben het nodig!!
@lbdss; wow wat heb jij het getroffen met het werk zeg! En met je chef! Hoe gaat het ondertussen met je?? Neem je je rust genoeg??
@miloutjuhh veel nieuwe mensen dus bij je op het werk. Wel fijn dat je complimenten kreeg, ondanks dat je zelf nog volledig ingewerkt was heb je het wel ff over kunnen brengen!
Ja vreselijk dat ongeluk! Had verder nog niets gehoord over die nationale rouw, maar zie wel van alles voorbij komen van Turkse vrienden. Maar aangezien mijn turks 0,0 is weet ik niet wat er allemaal staat.
@tamara, er is iemand zo lief geweest het boek te gaan lenen bij de bieb voor me
kan ie mooi mee in het vliegtuig ![]()
Vond 15 euro of 10 voor ebook net ff iets teveel zo vlak voor de vakantie.
Zat al te denken om het ebook met een paar dames hier te bestellen en dan ff rondsturen ![]()
maar dan moet wel iedereen ebook kunnen lezen haha!
Hier verder weinig te melden… zometeen maar es slapen en dan morgen weer paar uurtjes rondcrossen op werk. En ondertussen aftellen… nog 11 dagen!!!
![]()
Slaap lekker!!
Via Wereldwijzer app
@Summie: Ik vind zelf Start to Run af en toe wat saai, maar ja… dat is hardlopen op zo’n band nou eenmaal. Harstikke suf om keihard te rennen en geen meter vooruit te komen haha. Maar buiten rennen vind ik een stuk lastiger, omdat ik niet echt een bepaald parcour kan rennen. Ik hoop heel erg dat askim aankomende dinsdag zijn vrije dag weer heeft en dan online komt. Uiteraard doe ik mijn best bereikbaar te zijn, maar er zijn grenzen.
@LBDS: Heel fijn, zo’n chef. Daar bof je enorm mee. Maar ben je echt de hele dag bezig met tegen mensen kletsen? Lijkt me ook best vermoeiend om iedere keer gezellig te blijven. En goed dat je beschermd wordt tegen ongewenst gedrag van jongens daar. Owja! Die neef van jou askim doet niet echt moeite hoor om contact te leggen met mij hahahaa.
@Milou: Klopt, ben de grens van 9000 gepasseerd. Zometeen hoop ik het moeilijkste gedeelte te gaan schrijven, het deel nèt voor de conclusie. Eigenlijk het sluitstuk van mijn scriptie. Heb het al een beetje in mijn hoofd zitten, maar het gaat nog lastig worden. Misschien gaat het me morgen ook nog wel kosten om goed te krijgen. En ja, ik was ontzettend blij om te horen “I really very miss you. I want to be with you now”. Een paar simpele woordjes, maar ze betekenen voor mij heel veel. En jij bent goed bezig op je werk! Blijkbaar beheers je het werk al zo goed, dat je nieuwe mensen kan inwerken. En zelfs daarover complimenten krijgen… dan heb je het echt goed gedaan.
@Kardelen: Ik wil je best wel motiveren hoor haha! Maar ik weet niet waar jouw interesse’s liggen qua actief bezig zijn. Wat vind je leuk? Yoga, zumba, krachttraining etc.?
@Tamara: Nogmaals heel veel sterkte. Het is helaas zo dat je soms dingen moet doen op het moment dat je het totaal niet wil. Fijn dat je askim er begrip voor heeft. En na alle behandelingen enzo, ga jij naar askim en daar laat je je lekker knuffelen:)
@LadySide: Ja, ik heb echt een hekel aan auditie doen, maar het is ook altijd wel een hele ervaring. En pff, ja… Het voelt best druk op dit moment, al is het nog wel allemaal te doen. Geen kopzorgen gelukkig.
Goed, het plan van vandaag. Scriptie schrijven (blij als het af is!), naar school voor feedback van een vak dat ik niet gehaald had door mijn o zo lieve partner die nu er ook niet is, sporten, Frans, stretchen, misschien nogmaals scriptie, slapen. Ik heb me gisteren officieel ingeschreven voor die auditie. Hopelijk krijg ik snel bericht of ik uitgenodigd word.
***26-05 LadySide
Side 11 nachtjes
29-05 Yavrum1
Antalya 14 nachtjes
02-06 Miloutjuhh :NETHERLAN Scherpenzeel 18 nachtjes
27-06 Littleone
Marmaris 55 nachtjes
23-07NGS
Bodrum69nachtjes
08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 85 nachtjes
14-08 Miloutjuhh
Kusadasi 91 nachtjes
13-09 Littleone
Aksaray 121 nachtjes
******BACK AT
Littleone 18-05
Yavrum1 02-06
LadySide 03-06
Tamara082 08-06
Littleone 12-07
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09***
***- BIRTHDAY’S.
16-06 Littleone
24-06 LBDSS
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
14-08 NGS
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
***-samen met vriend sinds:
*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013
NGS : 18 oktober 2013
Ladyside : 11 april 2014
Sent from my MT15i using Wereldwijzer Reisforums mobile app
Hier ben ik weer weinig onthouden eigelijk van wat ik gelezen heb…
Ladyside wat naar van het. Mailtje…
Tam wat jammer voor je gelukkig heeft je askim er veel begrip voor en kan je mss toch nog snel naar je askim
Hier gaat alles goed. Heel warm weer vandaag alleen best veel wind… Gister helemaal in de ban van het ongeluk dat zoveel doden heeft gemaakt… je merkt dan toch dat het hier helemaal anders is, ze staan hier echt met tranen naar de tv te kijken…
Vandaag ben ik heel de dag alleen, er Is een nieuwe manager en die werd boos omdat askim zoveel tijd met mij doorbracht dus moet askim vandaag werken
Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app
Tamara082 Turks goud is ook een mooi boek en de nootjes van het huwelijk. Verloren tijd ook mooi. Turkse verleidingen
Via Wereldwijzer app
@ Littleone
Ja dat hoop ik ook😃…
@ Turkijelover
Dank je wel meid heb gelijk ff gekeken en ze lijken me erg mooi ff bij me moeder op de pc om te kijken of ze d’r in ebook ook zijn
Via Wereldwijzer app
Lezen jullie die boeken dan in het Turks of is dat gewoon Nederlands of Engels ofzo?
Via Wereldwijzer app
Milou dat geklets kom ik niet onderuit! Ik werk van 9-17! Dus vanaf het moment dat ik binnenstapte kreeg ik t al! Ik stond ook al bekend als “dat nederlandse meisje in het ziekenhuis” mijn chef heeft ze zelf ook verteld over mij voordat ik kwam en ze uitgelegt dat ik ziek ben maar dat ze mij heel hard nodig hebben en dat ze mij vandaar ook meer met hem zien praten dan dat hij met hun persoonlijk doet! Opzich heeft het hele team er veel respect voor! Ze vragen wel naar me conditie maar behandelen me gelukkig niet anders ![]()
Ik leef hier echt heel erg in het nieuws van de mijnwerkers! Hebben nu in heel turkije drie dagen rouw! Wat betekent in de hotels geen muziek, geen avondprogramma en een rustig aangepast dagprogramma! Het zorgt jammer genoeg voor heel erg veel klachten van gasten die hun geld terugeisen omdat ze hiervoor niet hadden geboekt! Maar gelukkig zijn er een hoop die er veel respect voor hebben! Het is gewoon erg om steeds te lezen dat er meer en meer lichamen gevonden worden en dat vrouwen in de rij staan om te zien of hun man gevonden word hartverscheurend gewoon!
Via Wereldwijzer app
@littleone
Gewoon in het Nederlands hoor kijk maar eens op bol.com
Via Wereldwijzer app
LBDS: Ach je begrijpt het niet dat bepaalde mensen zo gevoelloos zijn. Fijn dat er rekening met je gehouden word! Wel bijzonder om te lezen dat je chef zo blij met je is, want je hoort weleens andere verhalen in Turkije! Heb je het wat dat betreft gelukkig getroffen! Is het werk overigens wat vol te houden? Tegelijkertijd is een beetje afleiding misschien wel lekker!
Turkije lover: Bedankt voor de boekentips…
Litleone: Wat jammer dat je geen contact met je askim kon hebben! Maar heb jij je ondanks alles toch wat goed vermaakt? En ik kan begrijpen dat het tragische gebeuren heel erg speelt in het dagelijks leven. Ik merk dat het mijn askim ook heel erg raakt…Hij heeft bv zijn what’s app en facebookfoto’s ook allemaal in rouwstemming…
Egwene: En is het vandaag allemaal gelukt? Is het gelukt met je feedback vragen en werken aan je scriptie? Ik kan dat programma niet, maar ik heb niets met hardlopen, terwijl ik zou willen, binnen 5 minuten ben ik in de natuur. … Ken jij trouwens de video’s op youtube van Jillian Michaels…daar kwam askim destijds mee aanzetten (jaaaa effe indirect een gratis tip van hem hahaha) Wat versta jij eigenlijk onder stretchen?
LadySidE: Ach wat jammer dat je het zo moeilijk vond om het met ons te delen. Ik begrijp het wel hoor, maar ooh je kan soms door het hier te delen ook zoveel steun krijgen…en dat is iets wat ik jouw op zulke momenten ook gun (indirect stuur ik jouw dus ook een beetje een zonnetje naar je toe)
Wat schreef jij eigenlijk ontzettend lieve woorden naar mij…Oooh dat lijkt mij wel heel fijn toe om in een wereldje te leven zonder wolken… Dus jij hebt het boek Turkse Vlinders nu tijdelijk in je bezit? (ik heb hem destijds voor 6 euro 2de hands gekocht op bol.com) Hahaha ik zou beginnen met het hoofdstuk intimiteit en Allah (niet spottend bedoeld)… en het hoofdstuk over scheren vond ik ook wel grappig… ik ben er toch wel effe met hele andere ogen naar gaan kijken…En ben je al begonnen met de voorbereidingen voor je vakantie?
Tamara: Meid begrijpelijk dat je het er moeilijk mee hebt dat je niet naar je askim kunt, wel heel fijn dat jullie er samen over hebben kunnen praten! En fijn dat je je reis hebt kunnen annuleren…scheelt je gelukkig geld…Ik hoop dat je snel naar je askim kan zonder galblaas… ![]()
Kardelen: Ik hou persoonlijk niet van dat agressieve uiterlijk…Dus jij bent al aan het aftellen van de dagen tot je klaar bent met je opleiding? Heb je al een idee wat je daarna wilt gaan doen? Misschien heb je het weleens verteld hoor…maar ik heb het dan gemist…
Miloutjuhh: Hahah Chinees bestellen zou ik nog wel kunnen hoor…als het niet moeilijker word is dat precies mijn niveau
Weet jij toevallig of dat liedje ook op youtube is? Zou wel grappig zijn als ik dat straks kan zingen als ik in Turkije ben. En ik ben inderdaad van heel ver gekomen, maar het gaat mooi voorwaarts. Wat een rommelige werkdag trouwen voor jouw, dat jij zelfs nu al iemand moest inwerken. Ik heb het destijds gehad dat ik net 3 weken ergens aan het werk was en meteen een stagiaire meekreeg…ook zoiets… Maar meid jij zal ongetwijfeld je best doen en onthou je kan niet meer dan dat je kunt ![]()
NGS: Ik moest even graven maar wat heb ik jouw verhaal dan goed onthouden (geef mezelf geloof ik hier effe indirect een compliment hahaha) Maar jeetje dat lijkt mij ook heftig dat je kinderen hebt in combinatie met een buitenlandse liefde. Of zijn de kinderen inmiddels op een leeftijd dat ze voor zichzelf kunnen zorgen?
Jeetje wat moest ik hier veel updaten…Ik vroeg mij af hoe gaan jullie askim’s om met de ramp? Ik lees hier al meerdere verhalen maar ik merk dat het askim best wel heel erg raakt…(logisch hoor) Hij heeft bv zijn what’s app en zijn facebook helemaal in rouwstemming… Weet iemand overigens wat 3 dagen van Nationale rouw in Turkije precies inhoud? Oh ja en heeft iemand vakantieliefdes gezien?
@Summie: ook jij mag af en toe best de lieve woorden ontvangen, die jij anders altijd klaar hebt voor ons!
Ik gun je echt zoooo het wolkenloze bestaan met askim!
Hier nog niet echt bezig met de vakantie, al is het al over 10 dagen! Kijk er wel heel erg naar uit, maar moet bijv nog een visum aanschaffen online…
Ik heb vanaf morgen Turkse vlinders tijdelijk in mijn bezit. Ben er wel es eerder in begonnen, dus ben benieuwd of ik het nu verder ga lezen dan toen. Hij gaat in ieder geval mee naar Side, begin er van te voren mee, zodat ik niet daar in het verhaal hoef te komen…
Askim heeft ook zijn profiel aangepast aan de ramp… Cover en profielfoto op FB, ik denk dat het in heel Turkije wel heel erg leeft.
Jaaa ik heb Vakantieliefdes natuurlijk weer gezien! ![]()
@LBDSS, wat een aso gasten zeg! Ik vind het respectloos dat mensen klagen over die 3 dagen dat het iets minder is, omdat er zoiets vreselijks is gebeurd. Snappen die stomme toeristen dan echt helemaal niets??
Hier geen update verder… niets te melden dit keer ![]()
LadySide: Ooh wat lief van je… Die roze wolk is fijn… Als ik gewoon terug kijk naar een jaar geleden… Wat heeft het mij veel mooie momenten opgeleverd…en die probeer ik echt te koesteren… Ook al moet ik bekennen dat er bij askim effe wat een lichte bewolking is…maar gaat vast wel weer over… Hoe is t trouwens met jouw roze wolk? Groot gelijk dat je voor in het boek begint te lezen…maar denk je bij die 2 hoofdstukken ff aan mij had ik zat te lachen
oh jakkes dat visum lijkt mij ook nog wel spannend…ik mag de creditcard van mijn ouders gelukkig gebruiken…dus nog niet bezig met de voorbereidingen heeft dat een reden? Vind je t spannend of heb je iets van ik kijk ernaar uit en komt goed? Hoe is t trouwens met je askim? Jaaa ik wil alles weten… De volgende keer vraag ik je pincode ![]()
Via Wereldwijzer app
***26-05 LadySide
Side 10 nachtjes
29-05 Yavrum1
Antalya 13 nachtjes
02-06 Miloutjuhh :NETHERLAN Scherpenzeel 17 nachtjes
27-06 Littleone
Marmaris 54 nachtjes
23-07NGS
Bodrum68nachtjes
08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 84 nachtjes
14-08 Miloutjuhh
Kusadasi 90 nachtjes
13-09 Littleone
Aksaray 120 nachtjes
******BACK AT
Littleone 18-05
Yavrum1 02-06
LadySide 03-06
Tamara082 08-06
Littleone 12-07
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09***
***- BIRTHDAY’S.
16-06 Littleone
24-06 LBDSS
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
14-08 NGS
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
***-samen met vriend sinds:
*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013
NGS : 18 oktober 2013
Ladyside : 11 april 2014
Via Wereldwijzer app
Ik word nu wel steeds nieuwsgieriger naar dat boek haha… Laat maar weten als jullie het uit hebben of het inderdaad echt een goed boek is. Dan kan die ook in de lange lijst met ‘ik zou dit nog zo graag willen lezen’-lijst.
@Summie: Het is helaas niet allemaal gelukt. Het was dan ook wel erg veel gevraagd op 1 dag. Feedback is prima gegaan. Ik had al een vermoeden dat mijn lieftallige partner de versie vol fouten had ingeleverd en mijn juiste versie is niet nagekeken. Dus ik hoef niet heel veel aan te passen om toch een voldoende te hebben. Dat scheelt een hoop zorgen. Ik heb wel gehoord van Jillian Michaels. Schijnt best intensief te zijn. De lessen duren mij net iets te lang om te boeien. Ik vind het fijner om meerdere korte filmpjes te hebben dan 1 lange. En onder stretchen versta ik mijn flexibiliteit vergroten. Dan bedoel ik niet alleen maar split/spagaat, maar ook het openen van de rug (dat nogal vast zit door veel met de computer te moeten werken). Dus lekker rekken en strekken haha. Ik heb geen idee of askim de ramp heeft meegekregen. Hij is natuurlijk afgesloten van de wereld. Heb hem er in ieder geval niet over gehoord. Maarja, ik heb hem dan ook al weken niet meer gesproken
Was vakantieliefde leuk? Ik vergeet het steeds te kijken.
@LadySide: Wat heerlijk, niks te melden gisteren haha! En ga je al over 10 dagen? Tijd vliegt! Ik hoop dat het net zo geweldig wordt als de vorige keer, of zelfs nog beter. Ik gun het je!
Ik heb het al op FB gedropt, maar voor degene die mij niet op FB hebben: ik heb een camping!!
Van 29 juni t/m 30 augustus zal ik chef animatrice zijn op camping Baia Verre, op ongeveer 400 meter van het Gardameer in Italië! Ik zal samenwerken met twee andere Nederlandse meiden. De camping is 80% Nederlands en nog wat andere nationaliteiten. Het is vooral gericht op kinderanimatie, maar ook verschillende sportactiviteiten zoals zumba, aerobics en waterpolo. Nadeel van deze camping: betaald internet. 10 euro voor 10 uur. Dus ik zal nauwelijks online zijn en deze zomer dus ook niet veel kunnen updaten op het forum. Ook het contact met askim zal minimaal waarschijnlijk zijn, waar ik enorm van baal natuurlijk. Maar ach, het is slechts 2 maanden.
Vandaag waarschijnlijk de conclusie schrijven van mijn scriptie. Ik ga toch wel door met Frans leren tot de zomer. Na de zomer pak ik waarschijnlijk het Duits op, met Frans op een minder fanatiek niveau. Eigenlijk zijn er zoveel talen die ik leren wil haha. En als ik in het toerisme blijf werken, zal dat heel belangrijk zijn.
Schrijf ik de campingnaam nog verkeerd ook… Het is Camping Baia Verde. Heb net ook meer uitleg gekregen over wat het inhoudt om chef te zijn. Verantwoordelijk voor het eindprogramma, communicatie tussen team/camping/organisatie etc. Maar, als compensatie verdien ik wel 1025 euro (bruto) per maand.
Nu lekker douchen, gezichtsmaskertje, nagels lakken… Relax ochtendje. Vanmiddag maar weer zwoegen.
Uuuh lieve meiden…iedereen heeft nu voldoende tijd gehad om bij te lezen… Dus de hoogste tijd voor weer wat leesvoer…want ja zo komt het topic namelijk nooit vol…
Via Wereldwijzer app