Goede morgen dames,
@Summie tam aan het koppelen? Hahahaha
@summie ja ik heb na 1 dag al ontdekt dat ik liever vroeg begin en vroeg klaar ben. Was nu rond half 7 thuis dan is het meteen eten en verder doe je dan ook niet echt veel meer.
Nog niet heel veel kook ervaring eigenlijk. Kook thuis wel eens, en toe ik bij askim was kookte ik voor ons 2 maar dat is toch anders.
Normaal heb je de hele week een dienst en wisselt het per week maar ik heb woensdag en vrijdag een andere.
Hij heeft voorlopig een vaste werkplek. Alleen is het nog niet duidelijk of hij hier nu blijft of in juni toch weer ergens anders heen gaat. Dat zou dan om een cafe gaan, dat gaat pas open in juni en dan gaan ze weer kijken wie waar heen gaat. Verder gaat het goed met hem en met ons ook. Al begint het missen nu wel steeds zwaarder te worden. Ik ben nu precies 5 maanden thuis en we moeten nog 3 maanden wachten.
Is ook wel lastig BVN maar hij pikt er wel dingen van op en hij vind het leuk
Ik heb ook heel veel geleerd van Turkse tekenfilms.
@Mutlu zo jou askim is een strenge coach hahahaha. lekker druk bezig maar wel ff tijd gehad voor fb ![]()
@Ladyside Met de bus zou ik het niet weten of je in 36 uur in Turkije kunt zitten. Met de auto dacht ik van wel, dan kan je de grens met Istanbul wel halen maar dan heb je weinig gestopt onderweg.
Ik dacht 12 uur in Parijs dat is toch veel korter, maar jij woont natuurlijk een stuk Noordelijker dan ik ![]()
Dat is soms zo vervelend als ze zo moeten duwen of trekken bij de tandarts.
Eer ik aan deze uren gewend ben veranderen ze weer denk ik. morgen en vrijdag 7.45 beginnen en volgende week ook weer.
Wat fijn de je je askim gesproken hebt! Ik vond het fijn reizen met de bus maar was toch ook altijd blij als ik er was. Al heb ik in dat jaar niet heel veel ongelukken gehoord maar misschien dat het ook lang niet altijd op het nieuws komt in zoān groot land.
@Egwene ja inderdaad anders zou ik veeeeel te veel kopen.
Woordjes leren pikt hij wel snel op door tv te kijken, hij wil alleen ook grammatica enzo leren. Nog geen tijd gehad om die sites te bekijken maar dat ga ik zeker nog ff doen van de week.
Dat gaat zeker de goede kant op met je scriptie! Ik hoop dat de bespreking goed gaat. Moet je dan na het inleveren het ook nog verdedigen? Of moet het stuk zelf alleen goed zijn?
Je rijbewijs aanvragen en lekker kletsen op je oude stage. Gezellig ![]()
Nieuwsgierig naar de vacature die je gevonden hebt!
Succes met alle plannen voor vandaag
@Ladyside ondertussen eens even op routenet gekeken hahaha, vanaf mijn huis naar Istanbul is 25:51 uur, maar dit is volgens mij zonder stoppen of tijd om te tanken.
Ik rustig aan klaar maken voor het werk. Daar heb ik nu wel lekker de tijd voor. Maar vanavond word het rennen en vliegen denk ik. Gisteren was ik half 7 thuis. Vanavond moet ik eigenlijk om 18.55 bij de muziek zijn. Hoop dat ik een bus eerder kan halen dan heb ik net ff wat meer tijd.
Fijne dag meiden.