Het Turkse Liefdeskletstopic: Deel 98!!!!! :-)

Goede morgen dames,

@Summie tam aan het koppelen? Hahahaha

@summie ja ik heb na 1 dag al ontdekt dat ik liever vroeg begin en vroeg klaar ben. Was nu rond half 7 thuis dan is het meteen eten en verder doe je dan ook niet echt veel meer.
Nog niet heel veel kook ervaring eigenlijk. Kook thuis wel eens, en toe ik bij askim was kookte ik voor ons 2 maar dat is toch anders.
Normaal heb je de hele week een dienst en wisselt het per week maar ik heb woensdag en vrijdag een andere.
Hij heeft voorlopig een vaste werkplek. Alleen is het nog niet duidelijk of hij hier nu blijft of in juni toch weer ergens anders heen gaat. Dat zou dan om een cafe gaan, dat gaat pas open in juni en dan gaan ze weer kijken wie waar heen gaat. Verder gaat het goed met hem en met ons ook. Al begint het missen nu wel steeds zwaarder te worden. Ik ben nu precies 5 maanden thuis en we moeten nog 3 maanden wachten.
Is ook wel lastig BVN maar hij pikt er wel dingen van op en hij vind het leuk :slight_smile: Ik heb ook heel veel geleerd van Turkse tekenfilms.

@Mutlu zo jou askim is een strenge coach hahahaha. lekker druk bezig maar wel ff tijd gehad voor fb :slight_smile:

@Ladyside Met de bus zou ik het niet weten of je in 36 uur in Turkije kunt zitten. Met de auto dacht ik van wel, dan kan je de grens met Istanbul wel halen maar dan heb je weinig gestopt onderweg.
Ik dacht 12 uur in Parijs dat is toch veel korter, maar jij woont natuurlijk een stuk Noordelijker dan ik :wink:
Dat is soms zo vervelend als ze zo moeten duwen of trekken bij de tandarts.
Eer ik aan deze uren gewend ben veranderen ze weer denk ik. morgen en vrijdag 7.45 beginnen en volgende week ook weer.
Wat fijn de je je askim gesproken hebt! Ik vond het fijn reizen met de bus maar was toch ook altijd blij als ik er was. Al heb ik in dat jaar niet heel veel ongelukken gehoord maar misschien dat het ook lang niet altijd op het nieuws komt in zo’n groot land.

@Egwene ja inderdaad anders zou ik veeeeel te veel kopen.
Woordjes leren pikt hij wel snel op door tv te kijken, hij wil alleen ook grammatica enzo leren. Nog geen tijd gehad om die sites te bekijken maar dat ga ik zeker nog ff doen van de week.
Dat gaat zeker de goede kant op met je scriptie! Ik hoop dat de bespreking goed gaat. Moet je dan na het inleveren het ook nog verdedigen? Of moet het stuk zelf alleen goed zijn?
Je rijbewijs aanvragen en lekker kletsen op je oude stage. Gezellig :slight_smile:
Nieuwsgierig naar de vacature die je gevonden hebt!
Succes met alle plannen voor vandaag

@Ladyside ondertussen eens even op routenet gekeken hahaha, vanaf mijn huis naar Istanbul is 25:51 uur, maar dit is volgens mij zonder stoppen of tijd om te tanken.

Ik rustig aan klaar maken voor het werk. Daar heb ik nu wel lekker de tijd voor. Maar vanavond word het rennen en vliegen denk ik. Gisteren was ik half 7 thuis. Vanavond moet ik eigenlijk om 18.55 bij de muziek zijn. Hoop dat ik een bus eerder kan halen dan heb ik net ff wat meer tijd.
Fijne dag meiden.

Ik heb mijn visum online gekocht voor 25 Euro maar je moet gewoon goed kijken want er zijn site waar je minder moet betalen :slight_smile:

Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

Zo, daar ben ik weer. Even met de deur in huis vallen, het is echt zo typisch voor askims en mijn relatie volgens mij. Ik was dus mijn rijbewijs aan het aanvragen en gezellig aan het kletsen. Wie is er online geweest op FB? Precies. Askim. Hij schreef dat hij een probleem had, waardoor hij niet naar buiten is gegaan (en dus niet online is gekomen). Maar hij mist me ontzettend en hij zou zo graag willen dat we samen waren nu.
Dus ik ben aan de ene kant echt ZOOOO blij dat hij eindelijk weer wat heeft laten horen en aan de andere kant baal ik er enorm van dat ik zelf niet online was. Maar vreugde overheerst :smiley: Hij denkt nog aan me. En hij leeft nog haha.

Verder was het heel gezellig op mijn oude stageplek. Ze waren blij dat ik even langs was gekomen. Heel kruisverhoor of alles goed met me ging, wat er allemaal gebeurd is in het afgelopen jaar en wat mijn toekomstplannen zijn. Echt heel leuk.

@Milou: Ja, na inleveren van mijn scriptie moet ik het nog gaan verdedigen. Dus ik ben er nog lang niet, maar elk gedeelte is een stap dichterbij het afstuderen.

Over die vacature: ze zoeken mensen die houden van dans en theater bij attractiepark Slagharen voor de maanden september en oktober. Dat klinkt wel interessant. Volgens mij is er een soort dansteam. 15 juni is de auditie. Heb me nog niet ingeschreven, omdat ik er nog even over na wil denken en enorm druk ben vandaag. Het is echt rennen, voor mijn gevoel.

Even voor alle duidelijkheid: Ik ben Tam niet aan het koppelen, ik zou niet durven hahaha. Maar mevrouw was vorige week tot de conclusie gekomen dat mijn askim op haar ideale man lijkt en toen ze hoorde dat hij nog een vrijgezelle broer heeft, tsja toen was ze helemaal hotel de botel joh :stuck_out_tongue:

Schoonzussie: Meid heb je vanacht nog over die nieuwe Turk van je gedroomd? En kon je vanochtend je bed wat uitkomen? Volgens mĆ­j werd je heel vrolijk wakker :stuck_out_tongue: Ik had er alleen wel wat moeite mee haha. Was gisteravond gezellig met je… De 2 schoonzussies die hier proberen de boel opstelten te zetten! :slight_smile: Moet je es indenken hoe het samen in Turkije zal gaan hahaha.

Miloutjuhh: Ooh dat lijkt me dan best wel spannend om op je werk voor gasten te moeten koken. Fijn om te lezen dat het goed tussen jullie gaat! En ik kan me voorstellen dat het gemis steeds zwaarder word. Maar je hebt straks wel een heel bijzonder vooruitzicht… Ik denk dat kinderprogramma’s wen leuke manier is om een taal te leren. Haha jij hebt dus maar effe uitgezocht hoelang het rijden us naar Istanbul… Wel interessant om te weten, want als we ooit hier op schoolreisje gaan naar Turkije…dan.kunnen we ons nu alvast geestelijk voorbereiden hahaha… Oooh veel succes vanavond met rennen en vliegen!!

Egwene: Dit meen je niet, wat balen meid tegelijkertijd wel heel positief nieuws…ik zou zijn boodschappen uitprinten en op je spiegel hangen, zodat je het elke ochtend als jij je haren doet zijn woorden kunt lezen!!! Pasfoto’s zijn inderdaad tegenwoordig lelijke dingen. Je staat er als een halve crimineel op, alleen het zwarte balkje mist nog. Wat leuk trouwens van die vacature. Als het je leuk lijkt kan je altijd solliciteren en mocht je tzt het niets lijken en je krijgt de baan wel, dan kan je ook altijd nog de baan weigeren :wink: Ik heb het even uitgezocht… Niveau b2 is mbo-niveau 4.

LadySide: Ik heb gister geloof ik wat een vage reactie aan je geschreven. Dus ik doe maar effe een herkansing. Fijn dat je askim goed is aangekomen. Hij zal ongetwijfeld wel erg moe zijn naar zo’n lange reis. Heb je inmiddels al contact gemaakt met je schoonfamilie? En hoe us het met jou?

Kikiek: Fijn om te lezen dat het weer wat beter met je gaat en dat je wat aan de tips had!

Mutlu: Haha hij weet dus wel waar de grens ligt… Dat is wel fijn…er zit inderdaad een heel verschil tussen de webcam en reallife… Ik kan wel met een kussen gaan zwaaien voor de webcam maar er zal geen kussengevecht ontstaan… Maar je askim zegt dus nog niet dat jullie het wel samen kunnen doen. Askim heeft al gezegd met zo’n hele lieve blik in zijn ogen dat hij samen wil gaan sporten als ik bij hem ben… Don’t worry askim, you are safe, I help you… Tsja wat moet ik dan nog zeggen hahaha…

Litleone: Ik zag jouw volgens mij ook voorbijkomen… En zit je al op een roze wolk…

Update van mij:
Wat zal ik es effe vertellen, ik ben in een heerlijk vrolijke bui. :slight_smile: Dus die baaldag van gister ben ik alweer vergeten. Vanochtend was het wel wat moeilijk op staan hahaha. Ja en verder gaat het hier lekker <3

Via Wereldwijzer app

@littleone: nou ik vind het altijd best vervelend als ik al wakker ben en askim ligt te slapen. En die van mij is dan ook echt niet wakker te krijgen! Hopelijk valt dat met jou askim wat mee haha. Superlief trouwens van die vader van je vriendin!

@Summie: haha ja askim zit er heel anders uit in zijn legerpakje en geschoren koppie. Al vind ik dat korte koppie wel leuk bij hem staan. Toen ik bij hem was, was het al beetje aangegroeid en stond het hem echt goed. Maar nu hebben ze hem weer kaalgeschoren, is inderdaad verplicht. Wat superlief van je askim dat appje naar je moeder. Jou askim dus ook al zo charmeur.

@mutlu: Super dat je zo gelukkig bent met je askim! En helemaal gewend bent. En leuk dat hij zo genoten heeft van de vakantie. Was dit voor het eerst dat hij echt op vakantie ging zeg maar? Haha jou askim wilt dus meteen vol aan de bak! Maar dat hij inderdaad naar 6 maanden een baan heeft is echt super! Mag hij zeker trots op zijn. Spreekt je askim al goed Nederlands?

@milou: Kun je mij ook in het lijstje zetten bij samen met vriend sinds. Askim en ik zijn sinds 18 november 2012 samen. Ik heb ook een nederlandse curcus voor askim gekocht via bol.com, hierin staat wel veel grammatica. Ik zal even kijken hoe het boek heet. Laat het je wel weten.

@egwene: Nee in Amsterdam voel ik me ook niet altijd op me gemak. Dat stomme nagefluit enzo. Dan denk ik echt: denk je nou serieus dat ik daar op ga reageren? Als je nou gewoon een normaal praatje met me zou maken kan je misschien me aandacht krijgen, maar op die manier echt niet. Jij vordert aardig met je scriptie! Ik loop een beetje vast omdat ik nog op een aantal dingen moet wachten… Maar gaat wel goed komen! Nog een aantal weekjes en dan zijn we hopelijk afgestudeerd!

@lbds: fijn om te horen dat het goed met je gaat en je een leuke avond hebt gehad met je askim. Is eens wat anders dan al die negatieve berichten. Super dat je met een Nederlands meisje werkt, dat zal wel fijn voor je zijn. Kun je misschien ook gewoon af en toe leuk mee kletsen.

Ik heb ook het songfestival gekeken en vond het liedje van de vrouw met de baard wel echt mooi! Vind dan ook een terechte winnaar. Wel denk ik inderdaad dat als ze die baard niet had gehad en dus minder opvallend was misschien niet had gewonnen. Maar he waar gaat het tegenwoordig alleen nog maar puur om de zangkwaliteiten… Daarnaast denk ik ook dat als dat gedoe met die homohaat in rusland dit jaar niet was geweest dat ze misschien niet had gewonnen. Denk dat veel mensen in west europa op haar hebben gestemd om te benadrukken dat iedereen de vrijheid heeft om zichzelf te zijn.

Wat betreft reizen met de bus, daar ben ik niet zo van. In principe is een vliegtuig net zo oncomfortabel, maar in een bus zit je zo lang…Toen ik naar askim ging moest hij ook bijna van de ene kant van Turkije naar de andere reizen. Meneer zat 16 uur in de bus en ik had in totaal 7 uur reistijd. Bizar eigenlijk. Ik heb ook wel eens gekeken voor binnenlandse vluchten in turkije, maar ik zag er echt prijzen tussen staan van 21 euro! En als je dan kijkt naar dat een busticket rond de 20 lira is, zou ik het wel weten haha.

Ik moet nu naar mijn trein toe, dus de laatste pagina lees ik straks wel even en dan update ik verder.

Hey meiden, ik val na een hele lange tijd ook weer eens binnen, heb overigens wel gewoon altijd meegelezen hoor, maar had weinig te melden omdat eea niet echt opgelost/uitgepraat was met ā€˜Askim’. Maar vandaag ben ik terug gekomen na een weekje Bodrum en ik mag het niet langer meer ontkennen van mezelf :wink:

Anyway, gooi me maar in het lijstje dus, samen sinds 18 oktober 2013, met enkele radiostiltes. Zelf jarig op 14-08 en ik ga rond 23 juli weer terug voor hopelijk 2 weken.

Enne, voor de meiden die me nog kennen, heb tattoo nu in het echt kunnen checken, naam staat er dus inderdaad :wink:

Ik zal even uitleggen wat ik doe op n dag NIKS!! Haha 6 uur op een dag gastcontact :')! En af en toe moet ik guestrelations gaan helpen wat wel leuk is! Heb n ideale baan dus vooral voor de turkse normen heb ik het getroffen haha!!

De mensen die mij op fb hebben hebben misschien wel mijn foto voorbij zien komen met askim haha!! Zo skypen wij met me ouders soms zeggen ze wel eens ā€œhet is alsof we tv aan het kijken zijnā€ dus me moeder besloot een printscreen te maken hahaha!!

Vandaag nieuwe turkse collega die erachter kwam dat ik met n turk ga hij gelijk hele verhalen over hoe elke turk vreemd gaat etc… nou hij praat goed over ze eigen volk -.-"! Heb m gewoon gezegt van "dat jij niet trouw kan zijn in een relatie betekent niet dat een andere turk dat niet kan je moet gewoon je bk dichthouden over iemand die je niet kent!!" Hij zegt niks meer tegen me nu :slight_smile: ik kan er slecht tegen die vooroordelen etc… en ga vooral niet slecht praten over mijn askim dan word ik een echte b**h hahaha!!!

Via Wereldwijzer app

Oohh ik ben trouwens jarig op 24-06 :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

***23-05 Tamara082 :turkey: Istanbul 10 nachtjes
26-05 LadySide :turkey: Side 13 nachtjes
29-05 Yavrum1 :turkey: Antalya 16 nachtjes
02-06 Miloutjuhh :NETHERLAN Scherpenzeel 20 nachtjes
27-06 Littleone :turkey: Marmaris 57 nachtjes
23-07NGS :turkey: Bodrum71nachtjes
08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 87 nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 93 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 123 nachtjes

******BACK AT

Littleone 18-05
Yavrum1 02-06
LadySide 03-06
Tamara082 08-06
Littleone 12-07
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09***

***- BIRTHDAY’S.

16-06 Littleone
24-06 LBDSS
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
14-08 NGS
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013
NGS : 18 oktober 2013
Ladyside : 11 april 2014

• Updated - - -

Even nog een keer het lijstje anders weet ik het morgen allemaal niet meer wie ik waar nog moest toevoegen.
Ik hoop dat alles er nu weer in staat en dat het klopt??
Nu even naar de muziek en daarna nog ff kijken of ik kan updaten.
Fijne avond meiden

Zooo lbds goeiemorgen wat een pittige reactie… Ik geloof nu als ik jouw reactie zo lees dat ik nu begrijp wat askim bedoeld met het feit dat ik volgens hem veel te lief en daardoor kwetsbaar ben… Wel bijzonder lijkt mij dat je nu met je ouders zit te skypen ipv met je askim… Meid ik hoop dat je werk zo leuk mag blijven! En ooh dat werk van jouw daar zou ik geloof ik ook wel geschikt voor zijn, beetje met mensen kletsen, zo nu en dan wat lol trappen, tegelijkertijd denk ik dat de dagen wel lang kunnen zijn als je niet echt concrete taken hebt.

Ngs: Welcome back… Je naam zegt me vaag wel iets…help me effe te herinneren… Was jij niet die meid die met haar vriendinnen de boel op stelten zette destijds in Turkije? En dat je askim een boot moest bewaken? Ik kan me het verhaal van die tattoo nog wel herinneren… En was jij de enige naam op zijn lichaam?

Kardelen: okĆ© dus het stond je askim goed dat geschoren koppie… Ik vond het bij askim echt afschuwelijk, zo’n mager koppie echt uit alsof hij een ernstige ziekte had. Hoe gaat het trouwens op je stage? Heb jij je draai inmiddels weer kunnen vinden? Ik vond het songfestival wel een goed liedje, maar vond het op basis van het liedje niet de beste. Ik vond dat liedje van Noorwegen zo vol gevoel en een mooie songtekst. En moest wel lachen om de reacties op Tim Douwsma…

Miloutjuhh: Fijne avond meid.

Via Wereldwijzer app

Summie ik ben normaal gewoon n heel vriendelijk persoon en kan goed met iedereen! Maar kan slecht tegen vooroordelen echt HEEL slecht :slight_smile: en dan word ik een pittige tante :wink: de jongens in me team zijn best bang voor me om iets verkeerds tegen me te zeggen omdat ik ze zo de grond in trap (ze walsen over de andere dames in t team!)

Het is heeeel erg vreemd om nu samen met askim te skypen naar me ouders! Zo anders! Maar dan ook weer heel erg fijn :slight_smile:

Had het vandaag met een gast over mijn ā€œemigratieā€! Hij vroeg hoe het is om in twee werelden te leven! Dat heeft me toch even aan het denken gezet! Het is zo’n raar idee dat ik soort van twee levens heb!

Via Wereldwijzer app

Om gelijk maar even met de deur in huis te vallen…
Ik word as dinsdag al geopereerd de bloed en echo onderzoek van afgelopen week was niet goed en ze willen het zo snel mogelijk gaan doen pppfff
Dus Miloutjuhh ik kan helaas weer uit het lijstje want ik zal volgende week niet naar mijn Askim gaan​:sleepy::sleepy:
Hier dus even echt een baal moment, toen ik het hoorde zat ik d’r helemaal door heen, dan wil je zo graag ven dat je hem kan vasthouden en bij hem kan zijn maar helaas…

Via Wereldwijzer app

Tamara: Ach meisie wat een pech voor jouw! Tsja ik kan niet anders dan jouw ook inmiddels een beruchte ā€œSummie-knuffelā€ te geven. Ik begrijp dat je ontzettend baalt, maar tegelijkertijd is het misschien wel goed dat er nu doorgepakt word! Dan heb je het achter de rug en kan je herstel beginnen. Als je bloedwaarden en je echo zo slecht waren, was de kans dat er in Turkije misschien wat was gebeurt best wel groot geweest. Dus misschien is het bet er zo, ook al begrijp ik dat je baalt en je er ook echt flink van balen mag!

LBDS: OkĆ© dus op zulke momenten ben jij een pittige dame…ik ben eerder iemand die het inslikt en mooi rustig haar eigen gangetje gaat…Wat is eigenlijk het doel van jouw werk? Klantvriendelijkheid verhogen of??? Tsja over die emigratie van jouw, dan komt die tekst van Miloutjuhhh wel weer heel erg naar voren…dat je hierdoor nooit meer echt thuis zult zijn…

Goedenacht!

@ Egwene; yessssssss hij denkt nog aan je en heeft eindelijk de mogelijkheid gehad om online te komen. Jammer dat jij niet online was, maar probeer het positieve vast te houden. Hiij mist je! :slight_smile:
Die vacature klinkt leuk zeg!! Ben benieuwd of je je gaat inschrijven voor de auditie.

@summie; niet aan het koppelen?? Jammer!!! :wink:
Vond je reactie helder genoeg hoor haha! Ja de arme man was kapot. Heb vanavond even gezwaaid naar zijn broer en schoonzus via skype. Hoe het verder met mij gaat zal ik zo ff in een update gooien.
Fijn dat jij een goede dag had vandaag, en lekker vrolijk was :slight_smile: reden: een lieve turk?? :wink:

@ngs jaaa ik herinner me het tattoo verhaal nog! Whaha! Dus jij staat op zijn lichaam voor eeuwig :wink: Goed te horen dat je het niet meer mag ontkennen en gewoon weer heerlijk mee kunt zwijmelen hier :slight_smile: Fijn dat je het goed hebt gehad samen en dat de volgende reis alweer is gepland.

@LBDSS: wow wat heb jij een relaxt baantje. Is misschien wel goed voor je :wink: rustig beginnen en wie weet gaat het nog drukker worden voor je. Zolang je het maar leuk vind toch?
Aaah zo’n opmerking heb ik ook wel es gehad van een Turk toen ik nog met MisterSide bezig was. Hij kon gewoon niet goed zijn, want hij had ook geen fb, die zou afgeschermd zijn of hij zouber wel eentje hebben maar dan sneaky… uhuh misterside en stiekem iets doen. Hij was dus ook gewoon aan het stoken en zijn eigen volk zwart aan het maken. Ik zeg: jaloers! :slight_smile:

@tamara; we hebben op fb al ff gekletst natuurlijk, maar vind het zo rot voor je! Aan de andere kant ook wel weer goed dat ze zo snel doorpakken, dan ben jij straks verlost van die rotpijnen. Hoe reageerde askim eigenlijk?

Nou, dan mijn update maar… Ben gister een half uur na het skypen keiharf van mijn roze wolk gedonderd. Kreeg een niet zo leuk berichtje van een Zweedse dame, ik heb askim wakker gebeld met de vraag hoe en wat. Hij zei dat ze nooit wat hadden gehad, en dat zij wel gevoelens voor hem heeft. Niet helemaal gerust toch weer opgehangen en lang getwijfeld of ik de dame zou antwoorden. Was zooo misselijk ervan, en ben maar naar bed gegaan. Wat een k**nacht :frowning: hele dag een rotgevoel gehad en uiteindelijk askim vanmiddag een sms gestuurd of ie alsjeblieft online kon komen vanavond omdat ik me zo rot voelde en er graag over wilde praten. Ondertussen had ik besloten de dame te negeren, en mijn hoofd in het zand te steken en niet 2 verschillende verhalen durven/willen horen. Om half 9 hield ik het niet meer uit en heb askim gebeld, ook al wist ik dat er allemaaal familie zou zijn en hij misschien niet kon praten. We hebben gepraat, hij heeft uitgelegd dat er niks is/was tusen hun want waarom had ie anders zijn relatie met mij zo open en bloot… Dus ik heb haar bericht verwijderd, wilde het niet elke keer tegenkomen en heb besloten weer op mijn roze wolk te klimmen. Later kon ik hem eindelijk weer zien op skype, en was het weer als vanouds. En heb ik dus zijn broer en schoonzus gezien! Ik hoop zo dat het bij dit ene mailtje alleen gaat blijven en dat ik mijn twijfels en onzekerheden weer in de kast kan zetten. Maar voor dit soort berichten was ik aldoor al bang dat ze zouden komen. Heeft 1 van jullie dit soort berichten gehad en hoe reageren jullie erop?? Ook al heeft ze niet letterlijk gezegd dat hun iets hadden, daar was het contact uiteindelijk wel voor bedoeld denk ik…

Ik ga nu eindelijk slapen! Even afgelopen nacht weer inhalen en hopen op alleen maar mooie dromen!

Via Wereldwijzer app

@Summie: Haha, ik zie mogelijkheden voor Tam en de vrijgezelle broer van je askim! :wink: Het uitprinten van zijn berichtje op FB is misschien iets te bont voor mij, maar ik koester het zeker. Want wie weet wanneer ik weer wat van askim hoor? Ik hoop heel erg dat we de volgende keer allebei online zijn, zodat we eindelijk elkaar echt weer kunnen spreken. Ik denk verder dat ik me in ga schrijven voor die vacature. Het is sowieso een leuke ervaring. En oke, B2 ligt wel buiten mijn bereik voorlopig. Ik zweef nu ergens tussen A1 en A2 in, denk ik. Elke dag een stukje verder vooruit. Wat heerlijk dat jij nog steeds op de roze wolk zweeft. Blijf daar alsjeblieft nog heel lang hangen!

@Kardelen: Nog een paar weken indedaad en dan zijn we hopelijk allebei klaar met onze studie! Jammer dat jij even vast loopt. Ik heb dat op dit moment ook een beetje. Het makkelijke gedeelte is geschreven, maar ik moet nu een analyse gaan maken om tot een antwoord te komen op mijn hoofdvraag. Breinbreker! Gelukkig heb ik daar nog 5 dagen de tijd voor, samen met het schrijven van de inleiding, conclusie etc.

@NGS: Leuk weer wat van je te horen en fijn dat de twijfels weg zijn. En 23 juli weer naar Bodrum? Wat heerlijk voor je! En zelfs 2 weken. Ik vind het harstikke leuk voor je.

@LBDS: Hahaa! Dat is wel een erg relaxte baan voor Turkse begrippen. Heb jij even geluk! Dat zou ik ook wel willen. En iedereen die beweert dat jouw askim niet zo lief is… lekker negeren die handel. Jij weet beter.

@Tamara: Ohh, wat enorm vervelend!! Ik wens je heel veel sterkte. Hopelijk gaat het allemaal heel vlot en kan je snel weer opnieuw gaan plannen om naar Turkije te gaan. Het is nu heel erg balen, want je had graag wat anders gewild. Maar misschien is het beter om nu alles achter de rug te hebben en dan in goede gezondheid op reis te gaan.

@LadySide: Ja, ik ga me inschrijven voor de auditie. En ik ben inderdaad heel blij dat hij een paar keer schreef dat hij me heel erg mist. Maar poeh… jouw update! Dat moet even enorm schrikken zijn geweest! Ik snap ook niet dat iemand dat zomaar naar jou zou sturen. Ik weet dat er gekke mensen bestaan die denken dat ze daardoor ā€˜kans maken’ bij jouw askim bijvoorbeeld, maar het is ziek om iemands anders relatie te verpesten. Het is in ieder geval een heel goed teken dat hij je voorstelt aan zijn familie. Dat zou hij nooit doen als je een geheim was. Net zoals hij het openbaar op FB zette. Hij laat duidelijk merken dat hij volledig voor jou gaat. Ik zou hem geloven als hij zegt dat er niks speelt met die Zweede dame. Goed dat je dat bericht van haar hebt verwijderd. Vergeten en lekker weer naar je roze wolk vliegen.

Scriptiestress! Ik heb nog 5 dagen om mijn hele scriptie af te schrijven. Dan kan ik nog 1x, misschien 2x, feedback krijgen en volgende week vrijdag ga ik het inleveren. Mijn hoofd ontploft een beetje met dingen die ik nog doen moet. Maar 5 dagen is normaal gesproken tijd zat. Ik lig mooi op schema en mijn scriptiedocente heeft er nog vertrouwen in. Ze blijft zeggen dat ik een hele fijne schrijfstijl heb. Dan heb je al 10 punten voorsprong meestal. Verder vandaag: hardlopen (les 4, Start to Run), Frans leren op allerlei manieren en methoden en tenslotte stretchen, want als ik me echt ga aanmelden voor die auditie, dan zal ik nog wel even flink aan de slag moeten. Het geeft me motivatie om te blijven sporten.

@ladyside wat vervelend dat er een wijf is wat jullie relatie wil kapot maken… Ik heb een tijdje geleden ook een berichtje gehad hier op het forum met als titel ā€œblue bayā€ (naam van het hotel waar ik askim heb leren kennen) nou mijn hart bonkte in mijn keel… Ik ben ook altijd bang geweest dat soort berichtjes te krijgen… In het begin van het bericht leek het idd even over dezelfde jongen te gaan… Maar dat was gelukkig niet zo.
Ik hoop echt voor jou dat het bij dat berichtje blijft en dat ze het alleen maar deed uit jaloezie…

Sent from my GT-S5660 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

LadySide: Ach wat akelig dat je zo’n bericht krijgt, ik begrijp dat het je onzeker maakt, op zo’n moment spookt er van alles door je hoofd. Als mensen wanhopig zijn doen ze soms rare dingen. Maar als ik je verhaal zo lees wil ik je het advies geven om te kijken naar de positieve dingen. Op Facebook ben je zijn vriendin ik weet niet of hij zijn profiel openbaar heeft maar anders houd dat in dat de hele wereld het kan zien. Met andere woorden, de hele wereld mag zien dat jij zijn vriendin bent. In mijn ogen als je wat verbergen wil, dan zet je dat niet op je profiel! En dan is hij nu bij zijn familie, jij vraagt om duidelijkheid, wat doet hij hij maakt tijd voor je vrij en geeft je uitleg! En je mag ook nog even zwaaien naar zijn familie. Als hij jouw geheim wilde houden, niet serieus was, dan had hij dit niet gedaan. :wink: Ik heb kort geleden een probleempje gehad met een fb-bericht op askim zijn pagina, ik vroeg om duidelijkheid maar askim reageerde er helemaal verkeerd op met ā€˜dus jij vertrouwd me niet?’ Zie en dan word het lastig. Maar jouw askim heeft je meteen geprobeerd gerust te stellen. Heb vertrouwen!!! Hahaha en wat betreft het koppelen…Tam zit volgens mij nog in de beoordelingsfase of ze hem knap vind ja of nee…:stuck_out_tongue: of niet Tam?

Egwene: Afschuwelijk die scriptie stress… Ik hoop dat je de stress wat van je af kan gooien zodat je lekker aan de gang kunt met je scriptie! Dus bezig met start to run, doet mijn zwager ook en hij vind het super! Ooh wat ontzettend lief van je dat je hoopt dat ik nog lang op die roze wolk mag blijven. Ik gun jouw heel echt dat je snel een gesprek met hem kunt hebben, want het is heel logisch dat je daar naar verlangt.

Wat grappig trouwens dat jullie beginnen over die roze wolk… Ik zit te denken…hoe moet het als ik straks in Turkije ben… Op wat voor wolk zal ik dan wel niet terecht komen…haha maar inderdaad ik merk dat ik het leven op de rit begin te krijgen en daarnaast geniet ik echt van het contact met askim en natuurlijk zijn er wel wolkjes , maar ik wil nu gewoon proberen te kijken naar de mooie en goede dingen en daar mĆ­jn energie uithalen…dus ja ook al regent het buiten en is het grijs… In mij schijnt de zon… :slight_smile: Amen hahaha dat moest er schijnbaar effe uit… bloos

Via Wereldwijzer app

Ladyside wat naar zo’n bericht! Ik ken het jammer genoeg ook! Op t begin kreeg ik van zijn ex
ā€œWhat are you doing thats my husband we have a baby are you a stupid girl i will kill you!ā€
Ik ben in tranen uitgebarsten! Vind dat je de situatie heel goed opgepakt hebt!! :slight_smile: en hopelijk zit jij nu weer te zweven haha!!

Mijn chef heeft die jonge heel erg op ze kop gegeven en zelfs een eerste waarschuwing gegeven! Mijn chef ziet mij als een ā€˜zusje’ en beschermt mij heel erg (zie daarom ook mijn fijne tijden haha!) De jonge heeft ze excuus aangeboden en gezegt dat die t niet zo bedoelde maar dat zijn engels gewoon heel slecht was -.-" nja whatever! (Slap excuus!) Heb het maar achter me gelaten! Later heeft me chef me nog wel appart genomen en me verteld dat als er 1 van de jongens met me flirt, mij ongepast aanraakt of slecht over mijn askim spreekt ze ontslagen worden! Zo fijn om maatjes te zijn met je chef haha!!

Via Wereldwijzer app

Zo, gaan we dan eens reageren met 2 schermen :dag:

@Summie, wij waren vorig jaar inderdaad met een stel meiden die kant op gegaan (en ik had ook mijn dochter mee toen). Hij is overigens samen met zijn familie eigenaar van de boot. Mijn naam is inderdaad de enige :wink: We zijn nu met dezelfde meiden gegaan, dochter is bij haar vader gebleven. De andere 2 hebben Bodrum op zijn kop gezet en ik heb me keurig gedragen.

@Tamara, ppffff dat klinkt wel fiks heftig. En ik baal voor je dat je volgende week niet weg kan…

@LadySide, gelukkig ben je weer op je roze wolk geklommen! Lekker blijven zitten en je eigen gevoel volgen. Zelf ben ik altijd heel sceptisch, mijn Askim geeft aan de hele winter niets met iemand gedaan te hebben, maar allemachtig, die gasten zijn daarvoor veel te warmbloedig dunkt mij. Maar in jouw geval dus een griet die een sabotage poging doet. Hopelijk blijft het hierbij.

@Egwene, dik in de scriptiestress dus, gaat vast goedkomen! Helemaal als je begeleider vertrouwen in je heeft!

***26-05 LadySide :turkey: Side 12 nachtjes
29-05 Yavrum1 :turkey: Antalya 15 nachtjes
02-06 Miloutjuhh :NETHERLAN Scherpenzeel 19 nachtjes
27-06 Littleone :turkey: Marmaris 56 nachtjes
23-07NGS :turkey: Bodrum70nachtjes
08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 86 nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 92 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 122 nachtjes

******BACK AT

Littleone 18-05
Yavrum1 02-06
LadySide 03-06