Hallo meiden,
@Ladyside Je staat er in
te veel lijstjes maakt wel snel dit deel vol ![]()
Super fijn dat er geen vervelende reacties zijn geweest ![]()
Ja busreizen zijn heel normaal, wij kunnen ons dat niet zo goed voorstellen als je vanaf hier 36 uur in de bus gaat zit je in zuid spanje ofzo hahahaha.
Ik heb het inmiddels best wel veel gedaan en vind het best wel fijn reizen.
Ook 2 keer 13/14 uur met 3 kleine kids en dat was minder. Maar alleen vind ik het prima. Meestal is dat wel wat minder hoor wat ik gedaan heb 7 a 8 uur. en dan 's nachts. Eigen stoel met tv en heel vaak internet.
Ik heb vorig jaar ook wel gekeken om een keer te vliegen maar dan was ik 200 tl meer kwijt en ik deed er niet heel veel korter over omdat ik een tussen stop zou hebben.
Wat een gedoe met je exen. Maar goed dat je ff duidelijk hebt gemaakt hoe je er over denkt en dat je laat merken helemaal voor je relatie wilt gaan.
Viel het mee bij de tandarts?
@Egwene hahahaha je zonder geld moet het wel laten liggen. Ik neem ook altijd maar een bepaald bedrag mee want anders dan word het wel heel erg veel wat ik er zou kunnen kopen.
Bedankt voor de tips. Ik zal de websites eens aan hem door geven.
Hij kijkt nu vaak naar BVN, dat kan hij in het hotel ontvangen. Hij heeft van de week sesamstraat gekeken en mega mindy en Flinkken Maastricht. Daar gaat het vaak over een Turkse familie en er werd best veel Turks gepraat in die aflevering zei hij.
Gaat je scriptie nog steeds lekker? Ik zag dat je al op aardig wat woorden zat. Heb je een aantal woorden dat het moet worden?
@Kikiek welkom terug meid. Fijn dat het zoān leuke tijd is geweest.
Wel lastig dat je nu met zoveel twijfels zit.
@Summie, ging voor de eerste keer goed
(met wat hulp natuurlijk.) Weer heel wat anders dit. Eerst veel spoelkeuken werk en daarna koken. Vandaag waren er 12 over werkers die kunnen dan kiezen uit twee maaltijden of een uitsmijter.
Weer even inkomen maar krijg deze week nog hulp ![]()
Ja dat gevoel heb ik ook. En ik wil alle gezelligheid ook gewoon met hem delen. En dat doen we wel via whatsapp met fotoās enzo maar dat is toch echt niet het zelfde.
Gelukkig hebben we kunnen skypen gisteren dat maakt weer wat goed ![]()
Balen dat je niet goed geslapen hebt. Hoop dat je komende nacht weer wat beter slaapt.
Hahahah nu jouw beurt om te klagen over het weer ![]()
@LBDSS goed dat je weer lekker aan het werk bent
En zo te lezen gisteren een heerlijke avond gehad samen met je askim.
Ik hoop dat het met je gezondheid ook allemaal weer goed gaat? Ik las laatst weer iets over ziekenhuis?
Ff wennen aan deze werktijden. 11 uur beginnen en half 6 klaar. 's morgens lekker rustig aan doen maar ik mis geloof ik wel het lekker vroeg thuis zijn in de middag.
Verder heb ik eigenlijk weinig te melden.
Dus fijne avond meiden!