Het Turkse Liefdeskletstopic: Deel 98!!!!! :-)

Hallo meiden,

@Ladyside Je staat er in :wink: te veel lijstjes maakt wel snel dit deel vol :wink:
Super fijn dat er geen vervelende reacties zijn geweest :slight_smile:
Ja busreizen zijn heel normaal, wij kunnen ons dat niet zo goed voorstellen als je vanaf hier 36 uur in de bus gaat zit je in zuid spanje ofzo hahahaha.
Ik heb het inmiddels best wel veel gedaan en vind het best wel fijn reizen.
Ook 2 keer 13/14 uur met 3 kleine kids en dat was minder. Maar alleen vind ik het prima. Meestal is dat wel wat minder hoor wat ik gedaan heb 7 a 8 uur. en dan 's nachts. Eigen stoel met tv en heel vaak internet.
Ik heb vorig jaar ook wel gekeken om een keer te vliegen maar dan was ik 200 tl meer kwijt en ik deed er niet heel veel korter over omdat ik een tussen stop zou hebben.
Wat een gedoe met je exen. Maar goed dat je ff duidelijk hebt gemaakt hoe je er over denkt en dat je laat merken helemaal voor je relatie wilt gaan.
Viel het mee bij de tandarts?

@Egwene hahahaha je zonder geld moet het wel laten liggen. Ik neem ook altijd maar een bepaald bedrag mee want anders dan word het wel heel erg veel wat ik er zou kunnen kopen.
Bedankt voor de tips. Ik zal de websites eens aan hem door geven.
Hij kijkt nu vaak naar BVN, dat kan hij in het hotel ontvangen. Hij heeft van de week sesamstraat gekeken en mega mindy en Flinkken Maastricht. Daar gaat het vaak over een Turkse familie en er werd best veel Turks gepraat in die aflevering zei hij.
Gaat je scriptie nog steeds lekker? Ik zag dat je al op aardig wat woorden zat. Heb je een aantal woorden dat het moet worden?

@Kikiek welkom terug meid. Fijn dat het zo’n leuke tijd is geweest.
Wel lastig dat je nu met zoveel twijfels zit.

@Summie, ging voor de eerste keer goed :slight_smile: (met wat hulp natuurlijk.) Weer heel wat anders dit. Eerst veel spoelkeuken werk en daarna koken. Vandaag waren er 12 over werkers die kunnen dan kiezen uit twee maaltijden of een uitsmijter.
Weer even inkomen maar krijg deze week nog hulp :slight_smile:
Ja dat gevoel heb ik ook. En ik wil alle gezelligheid ook gewoon met hem delen. En dat doen we wel via whatsapp met foto’s enzo maar dat is toch echt niet het zelfde.
Gelukkig hebben we kunnen skypen gisteren dat maakt weer wat goed :slight_smile:
Balen dat je niet goed geslapen hebt. Hoop dat je komende nacht weer wat beter slaapt.
Hahahah nu jouw beurt om te klagen over het weer :slight_smile:

@LBDSS goed dat je weer lekker aan het werk bent :slight_smile: En zo te lezen gisteren een heerlijke avond gehad samen met je askim.
Ik hoop dat het met je gezondheid ook allemaal weer goed gaat? Ik las laatst weer iets over ziekenhuis?

Ff wennen aan deze werktijden. 11 uur beginnen en half 6 klaar. 's morgens lekker rustig aan doen maar ik mis geloof ik wel het lekker vroeg thuis zijn in de middag.
Verder heb ik eigenlijk weinig te melden.
Dus fijne avond meiden!

Kikiek: Meid het was niet aanvallend bedoeld :wink: Maar dan kan ik nu zeggen…meid sta je zelf effe toe dat je even heel verdrietig mag zijn! Het is namelijk helemaal niet leuk! Ga lekker een chocolade reep eten ofzo…ga een zielige film kijken en ga lekker een potje janken! En na bv 1 dag zeg je tegen jezelf…mooi nu is het genoeg geweest, natuurlijk mis ik mijn geliefde maar ik ga genieten van de bijzondere momenten die ik met askim heb gehad… En als die mooie leuke jongen die je nu mist omdat hij in Turkije zover weg is er niet zou zijn…dan had jij nooit deze bijzondere ervaringen gehad :wink: Sterkte meid!

LBDS: Thanks meid you’ve got mail… Knuffel voor jouw! Enne ik hoop dat je wat plezier gaat hebben met die Nederlandse vrouw! Afleiding is altijd goed.

Mariska: Ik heb wisselende verhalen gelezen over visum prijzen op verschillende vliegvelden. De ene betaal 25 euro, de andere 15 euro zelfde vliegveld dus ja volgens mij is er geen pijl op te trekken…

Miloutjuhh: Ik kan me voorstellen dat je toch liever 's ochtends vroeg begint en dan lekker s’middags vroeg vrij. Uit ervaring weet ik dat je voor je werk 's ochtends niet veel doet, want je kijkt toch steeds op de klok! Had je al veel kookervaring of is dat nieuw voor je? Heb jij nu de hele week deze dienst of heb je een wisselend rooster? Dat van die foto’s sturen doen wij ook hoor, maar het is toch anders en net als wat jij zegt je wilt het gewoon met hem delen! Hoe is het trouwens met je askim? Heeft hij inmiddels al een vaste werkplek? Nou in ruil voor klagen over mooi weer, krijg ik juist foto’s van het mooie weer toegestuurd, word ik juist lekker gemaakt hahaha. Ik las dat je askim BVN kijkt, dat lijkt mij ook best wel meteen lastig voor hem om mee te beginnen. Misschien zijn dit ook wel geschikte websites: http://abcd.eigenstart.nl/ en ANDERSTALIGEN NT2 & NEDERLANDS LEREN - TAAL Het is misschien wel wat te kinderlijk, maar juist daardoor misschien heel begrijpelijk.

En hoe zou het met onze Litleone zijn…zou al helemaal in de zevende hemel zijn nu ze bij haar askim is?

Dank je wel voor alle woorden!
Ik heb een pak chocoladekoekjes leeggegeten en een lachfilm gekeken en voel me al een stuk beter!
Jullie hebben gelijk… Mooie herinneringen en toekomstplannen…

Via Wereldwijzer app

Summie,ik kom aan op izmir

Via Wereldwijzer app

Hoi Dames.

Het is altijd lastig om terug te keren na een heerlijke tijd met je askim, ik kwam altijd wel weer redelijk snel in mijn normale ritme, maar weet dat er meiden waren die echt lang ongelukkig waren, het blijft lastig!

Summie, mijn askim vraagt elke ochtend en ben je al op de loopband geweest askim??? ikke (ochtendhumeur) NEEEE later!!! Dan is het meerstal oke dan gaan we eerst ontbijten en daarna neem ik een douche en kun jij even lopen! Not so fast, slow slow 15 min :slight_smile:
Nee gelukkig geen filmpjes sturen, dan weet hij dat we ruzie krijgen, we zitten tenslotte iets dichter op elkaars lip, dus dan maak je ook wat sneller ā€œruzieā€ dan dat je elkaar 2 3 4 uur op cam ziet :smiley: en dit weet hij gelukkig ook!

Ik heb vandaag wat meiden toegevoegd op facebook, echter weet ik niet precies wie wie is, denk het wel te weten hihihi, maar nu weten jullie iig wie ik ben :wink: Ik ben er nog een paar aan het zoeken, maar ja misschien hebben jullie helemaal geen fb :smiley:

Verder heb ik net vluchtig bijgelezen… en niks onthouden, vandaag drukke dag achter de rug, behalve 2 uurtjes vrij zodat ik eens ff fb kon afspeuren :smiley:

• Updated - - -

Oja mijn collega was vorige week met een groep van 20 mensen naar Turkije Antalya geweest en moesten 25 euro p.p betalen omdat ze online wel konden bestellen, maar dan moest je een creditcard hebben en die hadden ze niet.

oja summie, mijn askim heeft geen problemen met homoseksualiteit, maar je moet wel een keuze maken :smiley: en om eerlijk te zijn, ben ik het daar ook wel mee eens. Of een baard of borsten zoiets zeg maar. Misschien heel ouderwets gedacht. Verder is een vriendin van mij lesbisch en een familielid homo, dus mocht askim er problemen mee gehad hebben hihi dan werd het hem nu wel lastig gemaakt, maar dit gesprek hebben we gelijk in het begin gehad, want als we in dat soort dingen totaal anders denken is een relatie lastig!

Nou ik bedenk alles weer nadat ik het gepost heb :smiley:

Tam: Ben ik zo mijn best aan het doen om je een bericht te sturen…is je mailbox vol…

ohhhh, ik ga hem legen en sorry meiden, heb het erg druk en een beetje last van mezelf momenteel

Schoonzussieeeee, super you’ve got mail!!!

Jeahhh, dankjewel. En op naar een ontmoeting met mijn aanstaande man dan maar, hahahahahahaha. Dan zeg ik gewoon "Hallo, ik wil graag summies schoonzusje zijn, dus misschien moeten we maar eens een drankje gaan doen, hahahaha.

Sssst niet te hard Tam… Voor je het weet heb je een date…Straks leest hij hier stiekem gewoon mee joh :stuck_out_tongue:

Via Wereldwijzer app

Tam & SUmmie, Hebben we wat gemist meiden? ?? :wink: haha!

@Mutlu; thnx voor het toevoegen! ! Weet je wie ik ben of heb je hints nodig?? :wink: Leuk om ook bij jou en je askim een beeld te hebben. Jullie zien er ook al zo heerlijk gelukkig uit!

@miloutjuhh, haha idd als wij 36 uur in de bus gaan zitten, dan zijn we heel ver. Kunnen we in Turkije zijn dan?? Ik vond Parijs toch echt al ber genoeg 12 uur hebben we er toen over gedaan en vond het laaaaang!
Maar ja als het zoveel goedkoper is, dan is de keus wel wat sneller gemaakt denk ik.
Ik vond het vooral erg lachwekkend met mijn exen :slight_smile: Maar ze deden me niks meer en vond het totaal niet moeilijk om nee te zeggen en te vertellen over askim :slight_smile:
Tandarts was drama, behandeling zelf viel op zich mee, maar het voelde af en toe alsof ze mijn kaak aan het breken was. Zo hard was ze aan het duwen haha!
Thnx voor het in lijstje plaatsen :slight_smile:
Dat is wel een omschakeling zeg met je uren! Hoop dat het snel went. Was het werk leuk??

@kikiek, fijn dat je zo’n mooie week hebt gehad samen!
Nu weer afkicken en wennen aan het alleen zijn zonder askim.
Hoop dat jullie veel contact kunnen hebben. En kennisgemaakt met zijn ouders?! Wow!!

@summie; tja mijn ex is een verhaal apart. Haha! Gelukkig geen ruzie meer, ondanks wat hij me heeft aangedaan. Ik heb het een plaatsje kunnen geven, ook omdat we elkaar regelmatig tegen zouden blijven komen bij salsa… heel lang boos geweest, maar had alleen mezelf ermee. Dus nu sporadisch contact. En die andere zie ik meer als een vriend. Totaal geen haatgevoelens, we hebben aangerommeld, maar durfden allebei nooit toe te geven dat er gevoelens waren.
Maar nu alles duidelijk voor hem, dus prima :slight_smile:
Hoop dat jij vanacht wat beter kunt slapen, en je morgen weer een stukje beter voelt. Knufff!

@egwene, lastig die twijfel of je in het lijstje wil. Gewoon doen wat goed voelt! Goed dat je de wekelijkse uodates blijft doen! Is er niet iemand die je kan mailen om te vragen of hij telefonisch contact heeft gehad? Gewoon om je gerust te stellen dat ie in orde is? Of zou je daar nog onzekerder door worden, omdat ie dan niet online is geweest?
Wow wat ben jij goed bezig met talen zeg! Ik zou niet weten wat het niveau zegt hoor, maar gewoon meerdere talen spreken en de moeite er vooor doen is al super!

@LBDSS; wat een geweldige foto zag ik voorbij komen vanavond!! :slight_smile:
Fijn dat je vandaag alweer bent begonnen met werk. Zorg je dat je een beetje om jezelf denkt?

Update van mij; niet veel, behalve ook een rotnacht achter de rug ( zat het in de lucht summie?) En askim is aangekomen in het verre Oosten! Net was ie dan toch online. Hij zit idd op de plek waarvan ik dacht dat ie zou zijn, nog geen skype, maar in ieder geval ff gechat op fb. Was toch best een beetje onrustig, omdat het zo ver is en je altijd zoveel rare dingen hoort over busongelukken enzo. Maar hij is weer in het land der levenden :slight_smile:
Zometeen maar snel richting bed, en afgelopen nacht inhalen!

Via Wereldwijzer app

Hahaha, Summie, dat zou handig zijn, dan praat hij tenminste gewoon Nederlands :stuck_out_tongue: en dan weet hij alvast dat we moeten gaan daten, hahaha

LadySide: Ik geloof dat Tam haar charmes in de strijd wil gooien bij askim’s broer… :-P.hahahaha

Fijn dat jouw mannetje veilig is aangekomen… Hmmzzz hoe zeggen ze dat ook alweer de wijzen uit het Oosten… Volgens mĆ­j vraagt hij toestemming aan zijn familie :stuck_out_tongue: en meid vanacht gaan we beiden slapen oké…

Op de rest reageer ik morgen weer effe hoor :wink:

Via Wereldwijzer app

Nou Tam met een beetje mazzel leest hij het hahahahahaha

Via Wereldwijzer app

Ladyside: Joepie, je mannetje eindelijk weer gesproken :smiley: Jullie zullen elkaar wel ontzettend gemist hebben denk ik zo :stuck_out_tongue:
En tjah, exen…

Ohhhh Summie, ik dacht nog wel dat ik de uitverkorene was om jou schoonzus te mogen worden :frowning: :frowning: en he, moet toch op iemand mijn charmes uitoefenen, hahaha :stuck_out_tongue: , bij die gekke Turk van mij heeft het toch weinig nut, want die is weer in zijn ā€œik ben gevoelloos buiā€ :o

Tam…meid van mij mag je mijn schoonzus zijn :wink: Hopelijk is de familie ook blij met 2 van die Hollandse meiden hahahaha.
Het blijft jammer van die gekke Turk…was ik bij hem geweest dan was ik geloof express op zijn tenen gaan staan…wedden dat hij wel gevoel heeft.
Knufff voor jouw meid!

Via Wereldwijzer app

Whahahahahah Summie, nou volgens mij zit je binnenkort vlakbij Side en je mag best op zijn tenen gaan staan, maar dan wel een beetje hard alsjeblieft :stuck_out_tongue: hahahaha. Dankje voor je knuffel en dat ik je schoonzus mag worden :slight_smile: :slight_smile:
Ben wel erg benieuwd nu wie die man eigenlijk is :stuck_out_tongue:

***23-05 Tamara082 :turkey: Istanbul 10 nachtjes
26-05 LadySide :turkey: Side 13 nachtjes
29-05 Yavrum1 :turkey: Antalya 16 nachtjes
02-06 Miloutjuhh :NETHERLAN Scherpenzeel 20 nachtjes
27-06 Littleone :turkey: Marmaris 57 nachtjes
08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 87 nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 93 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 123 nachtjes

******BACK AT

Littleone 18-05
Yavrum1 02-06
LadySide 03-06
Tamara082 08-06
Littleone 12-07
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09***

***- BIRTHDAY’S.

16-06 Littleone
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013
Ladyside : 11 april 2014

@Summie: Ik weet niet precies wat het MBO-4 niveau is. B1 is dat je beginnend gevorderd bent. Dus dat je jezelf wel kan redden in het Frans, als het niet te ingewikkeld is. Zover ik weet heb ik geen talenknobbel, maar wel een flinke dosis intellegentie, dus ik kom er wel haha! Foto’s maken is gelukt. Pasfoto’s blijven stomme foto’s en hopelijk wordt de foto zometeen bij de gemeente goedgekeurd. Anders is de hele reis voor niks.

@LBDS: Super dat je weer aan het werk bent! Lekker volhouden, want dit kan je prima. Welke sporten doe je eigenlijk op een dag?

@Kikiek: Wat fijn dat je week zo heerlijk was. Twijfels zijn normaal bij een langeafstandsrelatie, maar het moet natuurlijk wel gezond blijven. Zolang je geen concrete reden hebt om hem te wantrouwen, moet je maar gewoon van al je gevoelens voor hem genieten.

@Milou: Goed dat je maar een bepaald bedrag meeneemt haha! Je zou anders het hele Boekenfestijn zowat leegkopen. Mocht ik nog meer website’s bedenken, dan hoor je het wel. Ik ben zelf natuurlijk bezig met Frans, dus ik weet niet hoe en waar je precies Nederlands kan leren. Maar kinderboeken/series (eigenlijk alles met kinderen) zal goed werken als je al een zekere basis qua vocabulair hebt. Scriptie gaat inderdaad wel goed. Ik zit nu op 7500 en ik moet er minimaal 10.000 hebben. Ik heb de inleiding en conclusie nog niet geschreven, dus ik ben echt goed bezig. Vanmiddag heb ik weer bespreking. En jij goed bezig met werk! Fijn dat je nu een zekere regelmaat hebt qua werk, ook al zijn de tijden misschien niet helemaal ideaal. Het went vanzelf, denk ik.

@Mutlu: Ohh, ben jij degene die me toegevoegd had op FB? Ik vroeg het me al af wie van de meiden het was hier haha.

@LadySide: Jammer dat de tandarts zo’n drama was… Het is nooit leuk natuurlijk, maar op die manier al helemaal niet. Ik wil nog even wachten met iemand berichten. Volgens mij zit de broer van askim op FB, maar grote kans dat hij helemaal niet weet dat ik ā€˜de vriendin van’ ben. En ik wil askim niet voor blok zetten om zijn familie het via die manier te laten weten. Dus ik wacht nog even af. Als ik na volgende week nog niks gehoord heb, dan ga ik inderdaad eens rondvragen. Fijn dat jouw askim veilig aangekomen is en weer internet heeft.

Ik ga over 5 minuten naar het gemeentehuis om eindelijk mijn rijbewijs echt aan te vragen. Daarna nog even daar blijven kletsen, want ik heb er vorig jaar 5 maanden stage gelopen. Dus het wordt meteen een verrassingsbezoek. Daarna snel terug naar huis om nog even wat te studeren. Vanmiddag scriptieoverleg en de rest van de tijd is Frans, sporten en stretchen. Ben een hele leuke vacature tegengekomen voor na de zomer. Daar vertel ik later meer over! Help me herinneren, maar ik moet nu rennen om de bus te halen haha.