Mutlu: Thanks voor je boekentips, ik ken de boeken niet! Je askim had het dus niet zo staan op die man met die baard, is homoseksualiteit en travestie enzo in Turkije nog echt een taboe? Ik meende dat de liefde tussen de mannen daar juist best wel veel bedreven werd… (ik omschrijf het misschien wat bot, maar zo is het niet bedoeld)…Zelf dacht ik echt die stort hier in, persoonlijk heb ik er totaal geen problemen mee, iemand mag zijn zoals die is… Wat heerlijk om te lezen dat je askim zo heeft genoten van jullie vakantie! Oooh heerlijk zo te horen kwam gewoon in hem helemaal het kind boven (positief bedoeld) Oh en jij hebt dus echt zo’n ‘driller’ in huis…Is hij nog niet met youtube-filmpjes aan komen zetten? hahaha Askim kan zo zeggen: Heb je al gesport? Of hij is zo gemeen stuurt hij een selfie vanuit de sportschool, zegt hij morgen wil ik een selfie van jouw in de sportschool/zwembad of whatever…Yes sir! Maar tegelijkertijd is hij dan ook wel weer heel lief, aanmoedigend en ik weet hij wil me gewoon heel graag helpen, maar soms kan ik hem wel achter het behang plakken hahah maar tegelijkertijd het werkt wel want ik doe het wel, hij zorgt er indirect wel voor dat ik me schuldig voel als ik het niet heb gedaan hahah.
Litleone: Oooooh heerlijk meid je bent nu gewoon bij je askim!!! En een kamer vol met bloemetjes…jij en je askim…hmmzzz de romantiek spat er vanaf hahaha. Ik zwijmel hier spontaan effe weg… Hé meid heel veel plezier en geniet maar lekker van elkaar! het is jullie zo gegund!
LadySide: Het was als geintje bedoeld hoor… maar ik bedoel meer te zeggen, jij kan de baas wel zijn, maar het is de kunst om de man te laten denken dat hij de baas is
Ik heb even op google maps gekeken dat is inderdaad een heel eind weg waar je askim naar toe gaat. Heb je enig idee hoe die leefsituatie daar is en hoelang hij daar naar toe gaat? Ik neem aan dat hij er niet voor 2 dagen even helemaal naar toe reist? Of zou de reis het doel zijn om zijn zus daar soms naar toe brengen? Oh ja ik las iets over een profielfoto, leuk dat je positieve reacties hebt gekregen! Heb je verdiend meid!
Dus even zijn facebook uitgespit…hahah volgens mij zijn wij vrouwen allemaal gelijk…reuze nieuwsgierig. Heb je vandaag wat leuk gewerkt? En nog wat van hem gehoord?
Miloutjuhh: Ik begrijp dat het inderdaad lekker is dat je het financieel wat ruimer hebt! Oké dus ze kunnen de bijbelse verhalen wel. Dus ik had het tegen askim kunnen zeggen dat hij maar denken moet aan de ark van Noach hahhaa. Fijn dat je naar heel wat gezoek alsnog die witte broek hebt weten te scoren. Tsja en van dat songfestival, wat zal ik zeggen eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat Nederland op de 2de plaats zou komen. En tsja die man met die baard…zonder die baard had hij denk ik niet gewonnen…Maar ja dat is het songfestival…ik vond de puntentelling zo nu en dan ook wel weer lekker fout…maar de muziek vond ik beter dan de afgelopen jaren het geval is geweest. En heb je vandaag een leuke dag met je familie gehad?
Tamara: Ik ben inderdaad herstellende en moet zeggen dat het stapje voor stapje steeds beter met me gaat. Ik wil het heel erg positief benaderen, zitten balen heeft geen zin werkt voor mij alleen maar averechts, nee ik hou voor ogen waar ik vandaan kom en waar ik nu alweer sta. Maar ja dat is voor mij heel gemakkelijk gezegd in mijn situatie, jij moet nog een operatie ondergaan dus dan is het wel even totaal anders. Ooeeh het lijkt mij voor jouw zo lastig. Ik zelf vind het al spannend om te gaan, dus ik herken je gevoel! Wel lief dat jouw askim zo begripvol voor je is! Oh ja en ik vond het een interessant boek. Veel plezier morgen bij de Primark!!!
Egwene: Fijn dat het goed gaat met je scriptie! Heb je nog leuke boeken gekocht op de boekenbeurs? Hahah misschien is askim wel de beste motivator die ik kan hebben, maar soms wel een hele strenge…Dag in dag uit herinnert hij mij er aan hoor, hij vergeet van alles maar juist dit niet hahah. Tegelijkertijd en dat vond ik wel weer leuk om te ontdekken, komt er nu wel heel erg bij hem naar voren dat hij graag sportleraar had willen worden. Wat betreft sporten zijn askim en ik echt tegenpolen. Maar zo te horen ben jij ook een aardig sportief type, wat doe jij zoal? Oh meid ik hoop dat je snel wat van je askim mag horen!
Tam: Je bent een topper!!!
Sorry moest er effe uit…
Nou ik hoop dat ik iedereen heb gehad…anders sorry als ik iemand vergeten ben!
Update van mij: Askim heeft vandaag ook weer es zijn charmes in de strijd gegooid…nee niet bij mijn kleine nichtjes maar bij mijn moeder… Hij had haar een foto geapped van een bos rozen en een heel bericht naar haar toegestuurd. Dat hij haar een bijzondere moederdag wenste…Oooh ik begon spontaan te blozen, zo lief! Vervolgens heeft mijn moeder hem bedankt en even gevraagd hoe het met hem was enzo en hebben ze dus even geapped…En later toen mijn moeder het liet lezen hebben we maar effe een selfie van ons samen gemaakt en naar hem gestuurd… Stuurt hij allemaal hartjes terug hahhaha chameur…Dus dat was wel even grappig…