Het Turkse Liefdeskletstopic: Deel 98!!!!! :-)

Mutlu: Thanks voor je boekentips, ik ken de boeken niet! Je askim had het dus niet zo staan op die man met die baard, is homoseksualiteit en travestie enzo in Turkije nog echt een taboe? Ik meende dat de liefde tussen de mannen daar juist best wel veel bedreven werd… (ik omschrijf het misschien wat bot, maar zo is het niet bedoeld)…Zelf dacht ik echt die stort hier in, persoonlijk heb ik er totaal geen problemen mee, iemand mag zijn zoals die is… Wat heerlijk om te lezen dat je askim zo heeft genoten van jullie vakantie! Oooh heerlijk zo te horen kwam gewoon in hem helemaal het kind boven (positief bedoeld) Oh en jij hebt dus echt zo’n ‘driller’ in huis…Is hij nog niet met youtube-filmpjes aan komen zetten? hahaha Askim kan zo zeggen: Heb je al gesport? Of hij is zo gemeen stuurt hij een selfie vanuit de sportschool, zegt hij morgen wil ik een selfie van jouw in de sportschool/zwembad of whatever…Yes sir! Maar tegelijkertijd is hij dan ook wel weer heel lief, aanmoedigend en ik weet hij wil me gewoon heel graag helpen, maar soms kan ik hem wel achter het behang plakken hahah maar tegelijkertijd het werkt wel want ik doe het wel, hij zorgt er indirect wel voor dat ik me schuldig voel als ik het niet heb gedaan hahah.

Litleone: Oooooh heerlijk meid je bent nu gewoon bij je askim!!! En een kamer vol met bloemetjes…jij en je askim…hmmzzz de romantiek spat er vanaf hahaha. Ik zwijmel hier spontaan effe weg… Hé meid heel veel plezier en geniet maar lekker van elkaar! het is jullie zo gegund!

LadySide: Het was als geintje bedoeld hoor… maar ik bedoel meer te zeggen, jij kan de baas wel zijn, maar het is de kunst om de man te laten denken dat hij de baas is :wink: Ik heb even op google maps gekeken dat is inderdaad een heel eind weg waar je askim naar toe gaat. Heb je enig idee hoe die leefsituatie daar is en hoelang hij daar naar toe gaat? Ik neem aan dat hij er niet voor 2 dagen even helemaal naar toe reist? Of zou de reis het doel zijn om zijn zus daar soms naar toe brengen? Oh ja ik las iets over een profielfoto, leuk dat je positieve reacties hebt gekregen! Heb je verdiend meid!
Dus even zijn facebook uitgespit…hahah volgens mij zijn wij vrouwen allemaal gelijk…reuze nieuwsgierig. Heb je vandaag wat leuk gewerkt? En nog wat van hem gehoord?

Miloutjuhh: Ik begrijp dat het inderdaad lekker is dat je het financieel wat ruimer hebt! Oké dus ze kunnen de bijbelse verhalen wel. Dus ik had het tegen askim kunnen zeggen dat hij maar denken moet aan de ark van Noach hahhaa. Fijn dat je naar heel wat gezoek alsnog die witte broek hebt weten te scoren. Tsja en van dat songfestival, wat zal ik zeggen eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat Nederland op de 2de plaats zou komen. En tsja die man met die baard…zonder die baard had hij denk ik niet gewonnen…Maar ja dat is het songfestival…ik vond de puntentelling zo nu en dan ook wel weer lekker fout…maar de muziek vond ik beter dan de afgelopen jaren het geval is geweest. En heb je vandaag een leuke dag met je familie gehad?

Tamara: Ik ben inderdaad herstellende en moet zeggen dat het stapje voor stapje steeds beter met me gaat. Ik wil het heel erg positief benaderen, zitten balen heeft geen zin werkt voor mij alleen maar averechts, nee ik hou voor ogen waar ik vandaan kom en waar ik nu alweer sta. Maar ja dat is voor mij heel gemakkelijk gezegd in mijn situatie, jij moet nog een operatie ondergaan dus dan is het wel even totaal anders. Ooeeh het lijkt mij voor jouw zo lastig. Ik zelf vind het al spannend om te gaan, dus ik herken je gevoel! Wel lief dat jouw askim zo begripvol voor je is! Oh ja en ik vond het een interessant boek. Veel plezier morgen bij de Primark!!!

Egwene: Fijn dat het goed gaat met je scriptie! Heb je nog leuke boeken gekocht op de boekenbeurs? Hahah misschien is askim wel de beste motivator die ik kan hebben, maar soms wel een hele strenge…Dag in dag uit herinnert hij mij er aan hoor, hij vergeet van alles maar juist dit niet hahah. Tegelijkertijd en dat vond ik wel weer leuk om te ontdekken, komt er nu wel heel erg bij hem naar voren dat hij graag sportleraar had willen worden. Wat betreft sporten zijn askim en ik echt tegenpolen. Maar zo te horen ben jij ook een aardig sportief type, wat doe jij zoal? Oh meid ik hoop dat je snel wat van je askim mag horen!

Tam: Je bent een topper!!! :slight_smile: Sorry moest er effe uit…

Nou ik hoop dat ik iedereen heb gehad…anders sorry als ik iemand vergeten ben!

Update van mij: Askim heeft vandaag ook weer es zijn charmes in de strijd gegooid…nee niet bij mijn kleine nichtjes maar bij mijn moeder… Hij had haar een foto geapped van een bos rozen en een heel bericht naar haar toegestuurd. Dat hij haar een bijzondere moederdag wenste…Oooh ik begon spontaan te blozen, zo lief! Vervolgens heeft mijn moeder hem bedankt en even gevraagd hoe het met hem was enzo en hebben ze dus even geapped…En later toen mijn moeder het liet lezen hebben we maar effe een selfie van ons samen gemaakt en naar hem gestuurd… Stuurt hij allemaal hartjes terug hahhaha chameur…Dus dat was wel even grappig…

@Ladyside, Ik zet je er morgen in, anders worden het wel heel veel lijstjes op 1 dag. Dat het kort is maakt toch niet uit, het voelt voor jou nu goed dus lekker er voor gaan!
En die leuke romantische foto gaat er vast en zeker komen als je weer bij hem bent :slight_smile:
Heel goed schijt aan iedereen. Ik twijfelde ook om het op fb te zetten dat ik samen was met askim. Gedoe gehad met turkse mannen voor askim dus al genoeg commentaar gehad maar ik dacht ook rot allemaal maar een eind op het is mijn leven en ik ga er voor :slight_smile:
Ja die 36 uur kunnen dan wel kloppen. Ik ben vorig jaar in Iğdır geweest ook helemaal in het oosten en terug naar Antalya zou vanaf daar ruim 24 uur zijn. We zijn toen gelukkig terug gegaan met het vliegtuig. Heen zijn we via een andere plaats gegaan waar we eerst een paar dagen geweest zijn.

@Littleone goed om te horen dat je veilig bent aangekomen! En wat romantisch allemaal bloemetjes :slight_smile: Geniet meid!!!

@Summie, ja de namen zijn vaak wel iets anders maar de verhalen niet.
Dat had ik ook niet verwacht tweede plek voor Nederland. En er zaten inderdaad goede nummers tussen. Het is niet meer alles zo gek mogelijk als een aantal jaar geleden.
Vandaag een gezellige dag gehad met mn familie :slight_smile: En heerlijk gegeten :slight_smile:
Wat super lief van je askim! Dan smelt je toch even he. Mijn askim had vanmorgen vroeg ook mijn moeder al een appje gestuurd. happy moethers dag had hij geschreven hahaha.

Ik dus een leuke dag gehad vandaag, lekker gegeten. Nu ik aan het werk ben zie ik mn nichtje niet meer zo vaak. Voorheen iedere week. Nu had ik haar al een tijdje niet gezien dus super leuk :slight_smile:
Op zulke gezellige familie momenten mis ik askim wel altijd extra :frowning: Dan zie ik ineens overal verliefde stelletjes.
Askim wil graag Nederlands leren iemand een goede tip voor een cursus ofzo. Ik heb een boek gekocht via bol maar daar heeft hij eigenlijk weinig aan. Dat is bedoeld als voorbereiding op een inburgeringsexamen maar leert niet echt de basis en weinig grammatica enzo.
Hij heeft al gezocht of hij daar niet ergens een cursus kan volgen maar is niet in de buurt van zijn huis dus ook niet echt een optie.

Ik ga slapen
Slaap lekker meiden

@Summie: Ik vrees ook dat als puntje bij paaltje komt, de man de baas is bij mij. Maaar niet zo dat ik niks meer te zeggen krijg haha! Daar ben ik dan nét weer iets te zelfstandig voor :slight_smile:
Ik zou niet weten hoe de omstandigheden er zijn, maar wat ik op Google zag zijn het wel grote plaatsen volgens mij. En als ik het goed heb meegekregen blijft ie een week weg, ik was nog bang dat ie te lang weg zou blijven en dat ik dan in mijn eentje straks op Antalya sta. Je weet het maar nooit daar hé… zo makkelijk allemaal en ze blijven dan weer onverwacht langer. Maar hij zei zeker op tijd terug te zijn voor mij. Hij heeft nog 2 week gelukkig :wink:
Facebook uitspitten bij hem gaat wat lastig, aangezien hij zijn vrienden niet toont. Maar heb bij de reacties vaak dezelfde achternaam zien staan als hij heeft, en daar heb ik maar ff in lopen zoeken :slight_smile: Wij vrouwen blijven erg daar in helaas! Maar ja, daar is FB voor vind ik… gewoon lekker rondsnuffelen.
Het werk was weer vreselijk saai, weinig ritjes gehad maar heerlijk zitten lezen en gekletst met beveiligingsman. En helaas geen teken van leven van askim.
Wat ontzettend lief van je askim!! Daar smelt je toch van! :slight_smile:

@Miloutjuhh: Maakt niet uit hoor wanneer je het erin zet. Wanneer je tijd hebt, en idd moeten het niet teveel lijstjes op 1 dag worden. Maar het heeft geen haast :wink:
Ik ben idd ook altijd wel wat bang voor reacties van anderen, maar die zijn gelukkig weggebleven. En als ze wel rare reacties geven, dan is dat hun probleem en niet meer de mijne. Ik ben degene die gelukkig wil zijn, en als dat geluk in Turkije ligt dan is dat maar zo :slight_smile: En dat hebben ze maar te accepteren.
Pff al die lange busreizen daar, en ze vinden het allemaal maar heel normaal volgens mij. Ik moet er niet aan denken om zolang in een bus opgevouwen te zitten. Maar ja, het schijnt ontzettend goedkoop te zijn. Vraag me af of dat niet de reden is dat ze met de bus gaan hoor… Maar wat ik wel weet, is dat ik niet vaak op familiebezoek zal gaan als ik daar eenmaal zou wonen. Dan gaan we echt wel vliegen! Maar deze dame trekt 36 uur in een bus echt niet. haha!
Zo te lezen jij een heerlijke dag gehad met je nichtje. Jammer dat je haar niet zoveel meer ziet, maar dan zijn de momenten dat je haar wel ziet extra leuk denk ik, en kun je weer volop genieten.
Ik snap dat je dan askim mist, en graag samen met hem daar wil lopen net als andere stelletjes. Frustrerend is dat dan wel ff…

Zoooo is het de maand van de exen of zo? Eerst Egwene al, daarna Tam en nu ik!
Eerst kreeg ik gisteren opeens een FB bericht met gefeliciteerd, van mijn ex… Ik had hem vrijdag tijdens salsa gezien en gesproken, en kennelijk heeft dat hem getriggerd en is ie me op FB gaan checken. Ik heb veel afgeschermd staan, maar mijn relatiestatus is dus openbaar en die zag hij. Of iemand had het hem verteld natuuurlijk. Dat gebeurd helaas ook nog steeds. Hij had als excuus dat ie alle nummers kwijt was, en me daarom op fb was gaan zoeken. Euh, waarom? Om te kletsen… uhuh! Hij kon al nooit liegen, en dat kan ie nog steeds niet hahaha!
En vorige week kreeg ik opeens een appje van een ouwe scharrel, die heel graag serieus iets wilde vorig jaar. Maar hij bracht het als een zakendeal en nooit iets van gevoel gemerkt, dus had het afgekapt. En vanavond kreeg ik weer een bericht… dus ff samen de hond uitgelaten omdat ik hem niet in huis wilde hebben. Kom ik buiten, is ie me een partij aangeschoten! Pfffff uiteindelijk na alle verwijten heb ik hem eindelijk uitgelegd dat ik verder gegaan was met mijn leven, en ondertussen iemand had. Maar hij is er van overtuigd dat dat stuk gaat en dat ik dan bij hem terug kom… hahaha! Heb hem naar huis gestuurd om zijn roes uit te slapen… helaas was het geen dronkemanspraat en meent ie altijd alles :S
Who’s next?!?!

Ik ga nu snel mijn bed maar es in, sorry voor het lange ego berichtje, maar moest ff mijn verbazing kwijt over de mannen!
Morgen tandarts, dus ik ga proberen te slapen!

@Milou: Ik heb het zeker kunnen laten liggen haha. Kwestie van geen geld mee nemen. Heb stuk of 20 boeken gezien die me wel leuk leken en nog veel meer, maar heb even een selectie gemaakt. Uiteindelijk heeft mijn moeder toch 1 boek gekocht, dus een beetje gelijk krijg je toch :wink: En als tip om Nederlands te leren: kinderboeken! En dan echt voor de 0-4 jaar oud categorie. De meest simpele boeken die je vinden kan, want die zijn goed te lezen mbv Google Translate (bijvoorbeeld). Ook via de website Memrise kan je redelijk goed talen leren. Dat is vooral gericht op vocabulair. DutchPod101 is ook een redelijk goede website. Ik wilde bijna schrijven: Youtube… Maar dat is nog steeds geblokkeerd in Turkije, dus dat schiet niet op.

@LadySide: Jammer dat het afscheid heel snel moest, maar je zal vast ook weer snel van hem horen. Ik zit zelf te aarzelen of ik zal vragen mezelf in het lijstje van relaties te zetten haha… Nog een beetje teveel onzekerheid. En is het dan vanaf eind januari? Of vanaf maart, toen hij nogmaals zei dat we ‘together’ waren? Lastig! Het is inderdaad heel erg zwaar om niks te horen. Ik maak me hele erge zorgen onderhand. Waarom was hij niet online gekomen op zijn vrije dag? Die gedachte spookt door mijn hoofd. Ja, ik blijf wel mijn wekelijkse updates doen. Hij blijft min of meer mijn askim. Ik heb dan wel geen fluit aan hem, maar toch. En ja, de maand van de exen haha! Geweldig. Goed dat je die aangeschoten man op zijn plek hebt gezet. Je hebt nu een schat van een vriend, dus voor hem is geen plaats.

@Littleone: Fijn dat je veilig bent aangekomen! En awh, wat lief van al die bloemen en een heerlijk warm welkom. Geniet ervan!

@Summie: Haha, ik zou willen dat ik zo’n personal coach als jouw askim had! Dan was het een heel stuk makkelijker om te blijven sporten. Kan ik hem niet lenen af en toe? :wink: Over het aantal gekochte boeken -> zie verhaal naar Milou. Wat ik aan sporten doe, dat verschilt nogal per week. Ik moet het allemaal maar zelf bedenken en in elkaar zetten. Ben niet verbonden aan een sportschool of vereniging. Ik doe alles thuis. Ik heb nu een beetje dat ik 2x per week hardloop via Start to Run, en de andere 4 dagen zijn specifieke lichaamsdelen trainen + stretchen. 7e dag is verwendag haha. En wat lief dat je askim dat stuurde naar je moeder! Inderdaad echt een charmeur haha

Volgens mij had ook iemand gevraagd of ik nog met Frans bezig was, maar ik kon het niet meer terug vinden. Antwoord is: ja. En nog best fanatiek ook. Ik wil gewoon die taal op redelijk niveau krijgen A2/B1 ongeveer. Dat je normaal een gesprek kan voeren zonder al te veel te hakkelen. Maar uiteraard gaat mijn scriptie voor. Daar ga ik zo weer verder mee aan de slag. Ik las dat de eindexamens ook weer begonnen zijn op de middelbare scholen. Het is voor mij 4 jaar geleden, maar ik weet nog heel goed hoe spannend dat was! Vandaag moet ik ook eens pasfoto’s laten maken en dan dinsdag naar het gemeentehuis. Druk dagje!

***23-05 Tamara082 :turkey: Istanbul 11 nachtjes
26-05 LadySide :turkey: Side 14 nachtjes
29-05 Yavrum1 :turkey: Antalya 17 nachtjes
02-06 Miloutjuhh :NETHERLAN Scherpenzeel 21 nachtjes
27-06 Littleone :turkey: Marmaris 58 nachtjes
08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 88 nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 94 nachtjes
13-09 Littleone :turkey: Aksaray 124 nachtjes

******BACK AT

Littleone 18-05
Yavrum1 02-06
LadySide 03-06
Tamara082 08-06
Littleone 12-07
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09***

***- BIRTHDAY’S.

16-06 Littleone
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013
Ladyside : 11 april 2014

Goedemorgen,

Jeetje wat hebben jullie veel geschreven!

Ik ben gisteren terug gekomen uit Turkije en ik voel me zo rot!
Heb echt een fantastische week gehad hoor, maar toch twijfel ik.
Door de afstand, dat ik hem achter heb moeten laten. Onzekerheid over de toekomst, of hij naar Nederland komt of niet.
En dan ben ik zo aan het spinnen dat ik denk is hij wel trouw, ben ik genoeg voor hem.

Ik word echt even gek van mezelf!

Via Wereldwijzer app

Iemand hier onlangs een visum op het vliegveld gekocht,was deze 25 euro?

Via Wereldwijzer app

? Miss niks ernstigs hoop ik.

Via Wereldwijzer app

Ja, visum op vliegveld is 25 euro. Via internet is het 15.

LadySide: Haha het moet ook niet te makkelijk worden hoor met Facebook… Je mag er wel wat moeite voor doen om zijn profiel uit te spitten :stuck_out_tongue: Ja die afstanden zijn in Turkije echt groot en dat in een bus. Ik moest er niet aandenken… Ben 1x in de bus naar Parijs geweest, dat was lang genoeg hahaha. Ik weet niet meer wat askim destijds betaalde maar het was inderdaad niet duur.Wat trouwens een verhalen van je exen. Nog netjes dat je ze te woord hebt gestaan. Voor mij is een ex een ex en dat blijft een ex, discussie gesloten hahaha. Maar 1 ding, ik heb totaal geen behoefte om mijn ex tegen te komen. Dus ik bedank vriendelijk voor de eer!

Egwene: Haha Tam vond mijn askim al de ideale man en jij wilt hem ook al lenen. Gaat goed hier hahaha. :stuck_out_tongue: Knap dat je op eigen initiatief sport en van alles bedenkt. Zo hé jij hebt jezelf een flink doel gegeven met je Frans op B1 niveau…dat is toch mbo niveau 4? Heb je een talenknobbel of word het flink blokken? En is het gelukt met het foto maken?

Miloutjuhhh: Ik ben heel benieuwd, hoe ging de nieuwe dienst? Was het een leuke dienst met leuke werkzaamheden? Dus jouw askim was ook al zo attent richting jouw moeder. Dat gevoel van je alleen voelen is voor mij herkenbaar. Gister werd er op een bepaald moment gezegd: ‘Wat gezellig zo met elkaar.’ Grote kans dat het niet lullig bedoeld was ofzo, maar ik had wel effe een ‘slik-momentje’ Ik probeer er niet teveel bij stil te staan en inderdaad het was ook gezellig maar toch voor mijn gevoel mist er wel een heel belangrijk iemand…

Kikiek: Ach meid wat vervelend dat jij je zo voelt. Jij schrijft dat je een heerlijke week hebt gehad, waarom daar niet van proberen te genieten? Jeetje meid je was heerlijk bij je askim, het was leuk, super lekker nadromen van de mooie momenten. Ik zou proberen de herinneringen te koesteren. Hoe de toekomst gaat zijn dat weet niemand. Maar is het dat je het moeilijk vind om weer zonder hem te zijn of zijn er signalen waardoor je twijfelt of jullie relatie wel stand houd?

Turkijelover…Op welk luchthaven kom je aan? Ik heb verhalen gehoord dat het inderdaad 25 euro kost op het vliegveld. Maar ik heb ook verhalen gehoord dat ze nog gewoon 15euro vragen en dat het zelfs per luchthaven nog verschillend is. Ik kan je helaas niet helpen.

Update van mij: Ik vanacht slecht geslapen (nee kwam niet door askim hahaha) en voel me vandaag niet helemaal fit, niks om jullie zorgen over te maken hoor, maar wel vervelend, maar het gaat vast wel weer over voordat ik een oud vrouwtje ben :slight_smile: askim weer helemaal vrolijk… De zon schijnt hahahaha… Ik krijg bijna de neiging om nu zelf zielig te gaan doen tegenover hem met dit vieze weer hahaha.

Via Wereldwijzer app

Turkije lover ik hoorde wel dat de visums op t vliegveld 25 euro waren nu omdat ze zo mensen willen aanmoedigen het e-visum te halen! Die is nog gewoon 15!

Vandaag eerste werkdag weer gehad! Naar t zelfde hotel terug gegaan maar nu gewoon bij sportanimatie niet meer de kidsclub! 1 van die vrouwen daar kijkt me niet eens meer aan haha! Vandaag nog geen activiteiten gedaan dus lekker gekletst met mensen hihi :slight_smile: nu lekker rusten thuis woohoo!

Gisteravond was askim lekker vroeg thuis zijn langs mijn hotel gegaan en daarna heerlijk langs winkeltjes gelopen samen en uiteten geweest heerlijk gelachen samen :slight_smile: hadden we echt even nodig samen zo’n avond :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

LBDS: Zo te horen is bij jouw het zonnetje ook weer wat gaan schijnen! Fijn om te lezen meid! Pas goed op jezelf!

Summie jaa het is nu half aan het schijnen ik wacht nog wel af op me ziekenhuis gedoe maar zodra dat weg is gaat het eindelijk weer de goede kant op :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

De week was fantastisch. Hij wil als hij in Nederland is voor altijd samen zijn zegt hij.
Hij heeft een paar keer gevraagd of ik loyaal ben aan hem en wilde dan mijn telefoon checken. Ik de Zijne ook gecheckt natuurlijk.
Hij heeft contact met een turks meisje, een vriendin die hij al lang heeft. Niks om me zorgen over te maken verzekert hij mij.
Hij was echt heel lief, zijn bij zijn ouders geweest, heeft me voorgesteld op zijn werk.
Maar toch het weer niet bij elkaar zijn valt me zwaarder dan ik had gedacht.

Via Wereldwijzer app

LBDS: Heb je onderzoeken in het ziekenhuis gehad? Maar hoe is het verder met je gezondheid, hoe voel jij je? Ik hoop dat het zonnetje snel voor je gaat schijnen en dat jij je gelukkig en thuis gaat voelen in Turkije! Je hebt het verdiend want jeetje je begin in Turkije was wel heel pittig!

Kikiek: Ik kan indenken dat het moeilijk is om dan weer zonder hem te zijn als je het zo leuk hebt gehad. Maar je schrijft ook wat anders. Mag ik je een gewetensvraag stellen? Vertrouw jij je askim dat hij trouw aan je is of heb je stiekem toch twijfels?
Persoonlijk zou het mij niets zeggen als askim zou voorstellen om in elkaars telefoons te kijken. Want wie zegt dat hij zijn sporen dan niet van te voren zorgvuldig heeft uitgewist? Dus in mijn ogen is dat koffiedik kijken.
Wel eerlijk dat hij heeft verteld over die meid. Ik denk ook dat het goed is om daar samen over te praten. Ik weet van mijn askim dat hij ook contacten heeft met meiden (hij is wel wat een beschermende-grote-broer-type), ik heb daar totaal geen moeite mee, in mijn ogen niks mis mee en ik vind het juist wel gezond dat je met beide geslachten om gaat.

TurkijeLover ik betaalde 15 euro op het vliegveld…

Sent from my HTC One X using Wereldwijzer

Summie ik stuur je even een prive berichtje :slight_smile:
Maar ja het begin hier was heeeeeeel erg zwaar!! Maar werk nu ook met een Nederlands meisje die al zei dat we wel eens wat leuks konden gaan doen dus dat is ook erg fijn :slight_smile:

Trouwens Kikiek ik ben ook wel benieuwd naar wat Summie je vraagt :slight_smile: mijn askim heeft ook veel “zusjes” zoals hij ze noemt haha!! Daar tegenover heb ik ook “broers” waar ik gewoon contact mee heb en tis belangrijk dat je daar open en eerlijk over bent :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Ja, ik vertrouw hem.
Hij verteld altijd wat hij aan het doen is en stuurt foto’s.
En hij kan inderdaad van te voren alles gewist hebben maar dan zou hij me niet voorstellen als zijn vriendin zijnde denk ik.
Ik vind de afstand gewoon even moeilijk en mis hem

Via Wereldwijzer app

Kikiek de afstand is altijd het moeilijkste! Maar probeer het zonnig in te zien, hoe ik er doorheen ben gekomen is door te bedenken hoe extra mooi de momenten samen zijn en het feit dat je mekaar zooo goed leert kennen omdat je alleen maar kan praten :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

@wanderlust op welk vliegveld was dat. Want overal staat dat het op het vliegveld 25 euro is.

Via Wereldwijzer app