LBDS: He bah meid, het zit je ook echt niet mee he
, vindt het zo rot voor je dat er weer tegenslagen zijn!!!
Ook van mij een dikke knuffel
Litleone: Volgens mij gaat in Turkije spontaan de zon schijnen als jullie samen zijn! Goede reis meid en ik wens je een hele bijzondere tijd toe!
Tam: Uuuh wel bij de les blijven hé ![]()
Tamara: Haha jij de draad dus ook al kwijt… Nog effe en we kunnen hier met zijn allen op zoek naar de draad haha. Hoe is het met je? Geen klachten meer gehad hopelijk.
Lbds: Ach meissie toch… Wat heftig allemaal!! Ik wil je een xxl-summie-knuffel geven!!! Veel sterkte en hoop dat het snel beter met je gaat!!!
En na alle verhalen hier van de regen wil ik toch nog effe vertellen dat de zon hier schijnt
![]()
Via Wereldwijzer app
@mariska: Ik krijg altijd de kriebels als ik net ben geland op het vliegveld haha. Waar ging je ook alweer heen? Marmaris toch?
@Ladyside: Ik zal je wel even toevoegen op Facebook. Kan je zien wie ik ben haha! Verschrikkelijk he dat weer. En wow je askim 36 uur in de bus! Waar woont zijn familie dan helemaal? Wel fijn dat hij daar internet heeft en jullie dus gewoon contact kunnen houden!
@Summie: Nee meneer is niet bepaald bang nee. Ach ik kan er opzich wel tegen hoor, want ik weet dat hij tegelijkertijd ook voorzichtig is. Het gaat goed met askim. Hij laat niet heel veel los over hoe het daar nu is. Hij zegt ‘It is hard, but ok.’ maar toen ik bij hem was heb ik veel verhalen gehoord en over het algemeen was hij best wel positief. En nu stuurt hij veel foto’s van helikopters of van zichzelf in legeroutfit. Mijn askim is wel gelovig, maar op zijn eigen manier. Ik merk nu dat hij in het leger zit het geloof wel een grotere rol speelt in zijn leven. Maar hij zal mij nooit dwingen om moslim te worden of in God te geloven, want hij weet dat ik toen ik hem net kende ik totaal nergens in geloofde. Hij heeft mij wel anders naar het geloof doen kijken en doordat ik in het begin helemaal niet geloofde en hem dus ook vertelde dat ik meer geloof in de evolutie theorie en oerknal is hij er ook anders naar gaan kijken. Maar dan zegt hij bijvoorbeeld weer die oerknal moet toch door een bepaalde energie gebeurd zijn, wat nou als God die energie is. Haha diepe filosofische gesprekken
Maar we kunnen er in ieder geval wel goed over praten. Op het moment kijk ik tegen het geloof aan als iets wat mensen iets positiefs geeft in het leven en dat vind ik mooi.
@littleone: Wat fijn dat je oma nog even gedag kwam zeggen. Oh 2 uurtjes slaap is echt niet goed! Straks is hij in die week dat jij er bent oververmoeid. Dan is die wel vrij, maar ligt ie heel de dag te slapen… Heb je er ook niet veel aan… Vannacht ga je weg he? Heel veel plezier meid! Geniet van de tijd samen met je askim!!
@LBDS: het lijkt je ook wel niet mee te zitten hè daar in Side… Knuffel!
@ Summie
Haha ja inderdaad d’r word ineens heel veel geschreven en dat hou ik soms niet bij
Het gaat redelijk van de week erge last gehad en dan slaan de twijfels weer toe, moet ik wel gaan, is het wel verstandig etc ik wil hier eigenlijk niet eens over nadenken want het liefst ben ik bij mijn Askim maar ja…
Ik heb echt continu pijnlijk gevoel tussen schouderbladen zoooo irritant
maar goed ik neem aan dat de chirurg me niet zomaar laat gaan, dinsdag heb ik telefonisch gesprek met de chirurg over de bloed uitslagen en smiddags narcotiseur
Genoeg geklaagd haha
Hoe is het met jou meid?
Stuur je de zon hier ook ff heen ![]()
Schreef jij nou over boeken? Nog aanraders om te gaan lezen?
Via Wereldwijzer app
@Kardelen1 Ik denk dat ik dat de hele tijd heb tot dat ik hem weer zie en hoe dichter ik bij hem kom hoe erger het zal worden denk ik… Ik blijf het een raar idee vinden dat ik hem echt na al die tijd echt weer ga zien, ik kan het gewoon bijna niet geloven ![]()
Ik ga naar Icmeler…
Kardelen was ik ook al bang voor dat askim heel moe moet zijn maar als ik in Zen armen mag slapen geen probleem nog iets meer dan 5 hours en ik ga vertrekken spannend…
Vandaag naar verjaardagsfeestje gegaan Had het op een gegeven moment erg moeilijk… papa van een vriendin van mij hoorde dat ik naar Turkey ging en wenste me een goede reis zei dat ik Voorzichtig moest zijn mijn askim heel veel groeten moest doen en moest zeggen dat hij snel weer naar hier moest komen ( hij heeft hem een aantal keer gezien als askim hier was) en had tranen in zijn ogen… het deed me wat ik kreeg een krop in men keel ![]()
Verder niet veel te melden ik ga wel 6 december naar Bryan Adams ![]()
Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app
Mariska: Ismeler uuh waar ligt dat? …Bloos…
Tamara: Van het draad was een geintje hoor. Begrijpelijk dat je toch wel wat bang bent nu je niet helemaal vrij van klachten bent… Maar kan je het onderdrukken met medicatie? Ik zou het wel even bespreken met je arts. Zelf was ik vandaag erg moe dus ik heb een héérlijke relaxdag gehad, lekker omgerommeld in huis. Oh ja en ik heb het boek Turkse vlinders gelezen. Hoe is t trouwens met je moeder?
Kardelen: ja het veranderd natuurlijk als je weet dat hij wel voorzichtig te werk gaat. Lijkt me vreemd om je askim in een legerpak te zien. Heeft hij ook een geschoren koppie (of is dat soms verplicht). Fijn om te horen dat het onder omstandigheden goed met hem gaat. Mooi om te lezen hoe je met het geloof bezig bent en zoekende bent. Zo te lezen sta je er met een hele open blik in daar kunnen veel mensen wat van leren, het is zo makkelijk om iets wat je niet kunt om dat te veroordelen.
Via Wereldwijzer app
Litleone: Bryan Adams wat leuk!!! Oh wat lief van die man. Zo te horen is het vandaag onverwachts toch nog een hele bijzondere dag voor je is geworden. En hopelijk word komende week nog meer bijzonder!!! Tsja en maak ons maar lekker jaloers met slapen in de armen van je askim…veel plezier meid!!! Oh ja en we verwachten wel op de hoogte te blijven hè…![]()
Via Wereldwijzer app
Summie ismeler ligt naast marmaris
Via Wereldwijzer app
Hallo dames,
Zo net ff song festival gekeken, heb ik jaren niet meer gedaan, maar ja we hadden nu natuurlijk een super kans, jammer alleen van de baard vrouw, want anders was NL voor het eerst in lange tijd nr 1 geweest. Askim zag haar/hem/het en walgde er echt van…
toch een stukje cultuur verschil ook al vind ik het ook niks hoor, maak gewoon een keuze! (mijn mening)
Summie ik probeer ook echt uit te kijken, maar heb (helaas) ook zo’n trainer thuis zitten
dus die vraagt me ben je nog aan het lopen geweest, het is zo gezond voor je!! Heb je je armen getraind? gewoon FF 10 minuten, weet je wat een hel het is om je armen te trainen, 2 minuten is meer dan genoeg hahahahah Maar ik doe mijn best om mijn rust momenten ook te pakken!
Ja dames 6 mnd alweer, de tijd gaat echt snel. De eerste maand was ik gelukkig, maar moest ik zo wennen aan het feit dat ik niet meer alleen woonde en rekening moest houden met iemand, maar inmiddels is dat helemaal verdwenen en ben ik nu helemaal happy (mutlu) en kan ik me eigenlijk niet meer indenken hoe het zonder zou zijn!
Little one goede reis meid geniet van elk uur, minuut, seconde!! Wel lief van je pa!! ![]()
Kardelen, mijn askim vond vakantie wel echt een hele luxe!! Hij heeft heerlijk in de bergen lopen rennen samen met de hond
terwijl wij allemaal het rechte pad namen, waar je je kuiten al van voelde. Hij heeft er echt van genoten.
ZIjn werk vind hij leuk, maar hij vind het veel te weinig hij heeft een 2-38 uren contract en vorige week was het 9 en aankomende week op donderdag en zondag, dus hij baalt stevig, want hij wilt uren maken en geld verdienen! Maar ja voorlopig kijk ik ook naar de andere dingen en dat is dat hij binnen 6 mnd een baan heeft in een land waar zoveel mensen zonder zitten, maar ik snap zijn punt natuurlijk.
Summie ken je het boek: man is stoer, vrouw is hoer ik denk dat dit het geweldigste boek is. En uhm wacht…
verloren tijd, dit gaat over een meisje die vast komt te zitten in de Turkse gevangenis ook echt prachtig die lees je ook in 1 keer uit!!
De rest kijk ik z.s.m. ik heb er 1 uitgeleend en die vriendin zit nu in Turkije dus kan het haar ook niet vragen hoe die heet, maar dat krijg je nog wel te horen ![]()
Verder meiden hoop ik dat jullie allemaal snel jullie askim spreken!
Lbds heel veel sterkte meid, zo te zien heb je genoeg mensen vanuit hier die je kunnen steunen! KNUFFEL!!
Verder weet ik het niet meer… ik ga zo naar bed want het is weer laat geworden ![]()
slaap lekker!!
Goede morgen ![]()
Goede morgen meiden,
@Littleone goede reis (al ben je al onderweg volgens mij) En geniet enorm van de tijd met je askim.
@Tamara hahah dat is waar je pakt wel lekker heel de dag mee.
Dat weer is inderdaad echt verschrikkelijk gisteren avond waaide het hier echt enorm har.
@LBDSS pff meid zit het jullie dan nooit eens een keer mee. Knuffel meid!
@Kardelen ik dacht ook daar raak ik wel weer aan gewend dat ik in het weekend langer kan slapen maar na een aantal weken nog niet.
Je askim dus stiekem zijn telefoon mee. fijn dat jullie nu lekker kunnen whatsappen maar als inderdaad maar een beetje voorzichtig er mee is.
@Ladyside Dat vind ik ook zo fijn aan dit forum. Dat is denk ik ook de rede waarom ik hier ben blijven schrijven, ook in de tijd dat ik helemaal geen askim had.
Ik ben gisteren om 8.30 opgestaan dan ben ik het in bed liggen echt wel zat eigenlijk. Maar na het douche en ontbijten ben ik weer een filmpje gaan kijken op bed.
Fijn dat er leuke reacties zijn gekomen, en ik zag nu ook een foto van jullie
Leuk hoor!
Waar komt je askim vandaan in het oosten?
En hij zal vast zoveel als mogelijk contact met je opnemen.
Nog droog naar de supermarkt kunnen gaan?
@Summie, het valt nu nog mee in de winter kon hij er slechter tegen. En als het nou van de zomer maanden achter elkaar droog is dan zeuren ze ineens om regen hahahaha.
Kennen ze wel hoor verhaal van de ark van Noach. Ik heb met askim documentaire gekeken over de bijbel, vind hij interessant. En de meeste verhalen uit het oude testament kende hij.
Dat ik weer wat geld heb is heerlijk. Ben flink aan het sparen en dan nog lekker wat geld om zomaar uit te geven.
Ik ben met mn moeder lopend naar het centrum gegaan. Op de fiets zagen we niet zitten met die wind. na veel winkels eindelijk een witte broek kunnen kopen. Vorige week ook al naar opzoek geweest. En nog even mn vader aangemoedigd die met de lenteloop mee deed en daar langs kwam.
Gisterenavond hebben we hier ook ff wat zon gehad maar sinds ik nu wakker ben hoor ik alleen maar weer regen.
@Mutlu, Super om te lezen dat het helemaal goed gaat nu je askim in Nederland is.
Jammer dat je askim nu nog niet zoveel uren heeft. Maar wie weet word het wat meer als de vakantie periode begint en er collega’s op vakantie gaan?
Maar hij mag er inderdaad al trots op zijn dat hij hier na een half jaar werk heeft gevonden!
Thanx voor de boekentips.
Ik heb ook sinds lange tijd weer eens naar het songfestival gekeken. Na de liedjes gaan slapen want mn ogen vielen dicht.
Uitslag kwam ik al heel snel tegen vanmorgen. Wat enorm goed dat Nederland eindelijk weer eens hoog is geëindigd.
Ik snap dan niet dat die vrouw met die baard wint. Dan gaat het toch weer niet om het liedje blijkbaar. Niet omdat ik vind dat Nederland had moeten winnen, maar ik vond dat zeker niet het beste liedje.
Moederdag, fijn om dit jaar weer lekker in Nederland te zijn met moederdag. Straks lekker ontbijten, naar oma en vanavond gaan we naar een Pannenkoeken huis.
Fijne dag meiden.
]***11-05 Littleone
Marmaris VANDAAG!!!
23-05 Tamara082
Istanbul 12 nachtjes
26-05 LadySide
Side 15 nachtjes
29-05 Yavrum1
Antalya 18 nachtjes
02-06 Miloutjuhh :NETHERLAN Scherpenzeel 22 nachtjes
27-06 Littleone
Marmaris 59 nachtjes
08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 89 nachtjes
14-08 Miloutjuhh
Kusadasi 95 nachtjes
13-09 Littleone
Aksaray 125 nachtjes
******BACK AT
Littleone 18-05
Yavrum1 02-06
LadySide 03-06
Tamara082 08-06
Littleone 12-07
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09***
***- BIRTHDAY’S.
16-06 Littleone
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
***-samen met vriend sinds:
*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013
-
-
- Updated - - -
-
Ik hoop dat het lijstje klopt!
Ik denk alleen dat er bij de verjaardagen een aantal meiden staan die er uit kunnen? En er missen ook nog wat meiden in de onderste twee rijtjes denk ik?
Goedemorgen…
Pppff wat een bagger weertje zeg echt niks aan vandaag ook nog een dikke woei erbij, tis gewoon herfst ![]()
Summie…
Haha ja hoor dat had ik wel door ![]()
Ik heb wel medicatie inderdaad om de krampen tegen te gaan en spieren te verslappen, maar slik dit niet steeds
Ik overleg dinsdag nog 1 x en dan moet ik me d’r gewoon bij neer leggen
Askim zei gisteren ook… Baby everything will be oké i take care of you and Notting will happend, and if you not want to come not come
Pppff but I WANT!!!
Oohh heerlijk een dagje relaxen vooral met dit weer hihi… Sorry voor het vragen maar ben het ff kwijt, had jij ook iets met je longen??
Is het boek leuk? Zoek nl nog een aantal leuke boeken die ik kan lezen de komende tijd
Met mijn moeder gaat het steeds wat beter ze is wel heel moe en slaapt dan ook veel maar dat is goed, dinsdag moet ze weer naar het ziekenhuis voor controle
Littleone…
Leukkkk Bryan Adams…
Heel veel plezier meid bij je Askim
Miloutjuhh…
Hier is vandaag een echte woei niks aan…volgens mij is het overal prut weer
Bij mijn Askim was het ook prut weer, maarik had al even gespiekt en in de periode dat ik ga word het beter in ieder geval boven de 20 ongeveer dus laten we het hopen haha
Vreselijk he de uitslag van het songfestival sommige mensen pppff
Je mag mij nog wel in het lijstje zetten bij… Samen met vriend sinds… 28 Juni 2013😃
Jeetje wat gaat de tijd snel zeg haha
Veel plezier vandaag
Kardelen…
Haha dus je Askim heeft stiekem zijn telefoon mee, ach dan kunnen jullie stiekem appen als hij d’r maar wel voorzichtig mee is natuurlijk
Mooi om te lezen dat je je wat wilt gaan verdiepen in het geloof, als je iets weten moet dan vraag maar hoor😃
Hier verder weinig te melden
Gisteravond even een poosje met Askim geviberd altijd fijn ff te kletsen, vandaag was hij een dagje vrij en vloog zijn broer vanuit hun woonplaats naar Istanbul daar had hij wel zin in haha
Straks naar mijn moeder en daar lekker op de bank haha
Oh jaaaaa morgen een dagje naar Essen shoppen bij de Primark heeeeel veel zin in haha gewoon ff lekker dagje d’r uit
Deze week start ik met halve dagen werken we willen proberen om voor mijn vakantie op 32 uur uit te komen zodat ik uit de ziektewet kom en met de galblaas operatie gewoon weer opnieuw d’r in ga, zal wel fijn zijn want ben al aardig gekort in mijn salaris vanaf 7 mnd en als ik d’r weer opnieuw in ga heb ik gewoon weer 100% salaris vanaf 7 mnd word je dan gekort nouuuu ik gok nu op een maandje d’r uit haha
Nou meiden fijne dag allemaal
Via Wereldwijzer app
Wat schrijven jullie snel en veel!! Kan het niet ietsje langzamer haha? Eens kijken of ik kan updaten.
@Milou: Als je nog zoveel boeken hebt ligggen, dan zou ik inderdaad Utrecht even overslaan. Heb zelf ook nog een heel verlanglijstje met boeken die ik lezen wil, maar komt goed. Ik ga vanmiddag lekker rondsnuffelen. Ik vind dat heerlijk, al die boeken! Waarschijnlijk koop ik helemaal niks, maar mijn verlanglijst zal wel een heel stuk groter worden… Heb je die witte broek nog gekocht gisteren? Veel plezier met pannenkoeken eten vandaag!
@Kardelen: Je noemt natuurlijk ook meteen een grote stad, Rome. Als ik in Amsterdam rondloop ervaar ik de Nederlandse mannen ook niet als aangenaam haha. Heb met Turken wel eens gehad dat ik me niet op mijn gemak voelde. Kan me nog in januari herinneren dat een ober met dranklucht(!) me zat te vertellen dat ik zo’n pretty girl was enzo. Ik was zo blij dat ik op dat moment naast een echtpaar zat die hem wegstuurde. En tja, geniet jij nou maar van het contact dat je wél hebt. Maak je om mij maar niet druk. Het is gewoon het verschil dat jullie een stevige, vaste relatie hebben en ‘askim’ en ik… niet. Dat merk je nu.
@LadySide: Gelukkig dat jij ook, net als Kardelen, volop zit te genieten van de aandacht die je krijgt. Helaas voor jou werd het niet droog gisteren. Ik ben heel benieuwd waar zijn familie is in het oosten van Turkije…
@Summie: Leuk dat je wel dingen herkende uit het boek. Misschien dat ik het boek ook ooit ga lezen, maar op dit moment hoef ik me nog niet te verdiepen in de Turkse cultuur etc. Wel goed dat je een personal coach hebt haha! Die askim van jou… De beste motivatie die je kan hebben, toch? ![]()
@Tamara: Ohh, shoppen in Essen! Alvast heel veel plezier morgen! Ben benieuwd met hoeveel tassen je thuis komt haha.
Net weer een stuk scriptie afgerond. Ik zit nu op 7100 woorden. Het begint dus echt al een heel werk te worden. Er valt ook zoveel over te schrijven dat ik soms echt keuzes moet maken in wat ik wel en niet op schrijf. Vanmiddag ga ik met mijn moeder naar het Boekenfestijn in Utrecht. Lekker rondsnuffelen, bladeren en ideeën opdoen. Verder nog een beetje sporten via de Blogilates kalender en uiteraard Frans leren. Altijd handig om een extra taal te kunnen, ook al blijkt dat ik misschien in Italië terecht kom.
Ik heb maar besloten om lekker veel te gaan doen en niet op askim (meer) te wachten. Het zij zo. Ik zie hem voorlopig niet meer online komen of de moeite nemen om mij te bellen, dus ik leef mijn eigen leven. De laatste keer dat hij online was, is 20 april. Toen was ik in Zeeland en heb ik hem niet kunnen bereiken, omdat hij de telefoon niet op nam. Daarna: niks.
***11-05 Littleone
Marmaris VANDAAG!!!
23-05 Tamara082
Istanbul 12 nachtjes
26-05 LadySide
Side 15 nachtjes
29-05 Yavrum1
Antalya 18 nachtjes
02-06 Miloutjuhh :NETHERLAN Scherpenzeel 22 nachtjes
27-06 Littleone
Marmaris 59 nachtjes
08-08 Kardelen :SPAIN: Gran Canaria 89 nachtjes
14-08 Miloutjuhh
Kusadasi 95 nachtjes
13-09 Littleone
Aksaray 125 nachtjes
******BACK AT
Littleone 18-05
Yavrum1 02-06
LadySide 03-06
Tamara082 08-06
Littleone 12-07
Kardelen 18-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09***
***- BIRTHDAY’S.
16-06 Littleone
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
***-samen met vriend sinds:
*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013
@Tamara, je staat er in ![]()
Gelukkig word het beter weer als jij naar Turkije gaat. Alleen Spanje was wel aardig zag ik gisteren op tv de rest van Europa niet echt.
Ik heb er niks tegen als iemand graag een jurk wil dragen veel plezier, maar waarom moet iedereen daar dan op stemmen. En dan lees ik goed voor de Homo rechten, home emancipatie maar daar vind ik dus dit echt niks mee te maken hebben. De homo’s die ik ken dragen geen jurk hoor ![]()
en als ze gewoon als man er had gestaan of er niet zo de nadruk op had gelegd was er dan ook gewonnen met dit nummer?
Veel plezier met shoppen!
@Egwene kan je dat iets laten liggen met de prijsjes die ze daar hebben?
Veel plezier meid!
Wat jammer dat hij nog steeds geen contact heeft opgenomen. Maar misschien heeft hij echt wel geen mogelijkheid gehad. Ik vind het ook wel heel knap van je hoor. Dat je nu gewoon verder gaat met je eigen leventje en lekker voorbereiden op je baan deze zomer.
Nu snel ontbijten want ze roepen hahahah.
Goedemorgen dames!
@Summie: Nou, onder de duim is een groot woord
Maar ik laat me niet vertellen wat mag en niet mag en wat ik moet doen… Ik kom wel voor mezelf op ![]()
Ik zei idd ook al tegen askim dat er wifi in die bussen was, hij wist dat ook maar wist niet zeker of het ook goed zou werken als hij helemaal naar het oosten ging.
Tot nu toe is ie na het snelle, korte afscheid niet meer online geweest. Dus geen internet nog tot zijn beschikking.
Ik weet dan ook niet hoe laat hij is vertrokken vandaag vanuit Antalya, dus ik wacht gewoon 2 dgn rustig af. Denk dat ie morgenavond toch wel bij zijn familie zou moeten zijn.
@Littleone, Wow! Wat fijn voor je dat ook je oma zo lief was! Je bent nu waarschijnlijk al lekker in TUrkije, en wie weet zelfs als bij askim! Geniet meid!!
@miloutjuh, aah heerlijk films kijken op bed! Daar is het ook wel echt weer voor, vooral niet buitenkomen!
Ik ben gisteren maar gaan lopen, aangezien het niet droog werd en ik de supermarkt op zich op loopafstand heb.
Vanmiddag weer hetzelfde probleem… moet mijn regenpak maar weer opzoeken, want moet om 16h30 gaan werken, en vrees dat het blijft regenen vandaag.
En de foto, ja ik dacht schijt aan alles en iedereen, ik verander mijn profielfoto gewoon! ![]()
Vind het nog wel een onwennige foto, aangezien we elkaar toen natuurlijk nog maar net kenden. Beetje een statieportret
Moet nog maar ff nieuwe foto’s maken als ik daar ben ![]()
En je mag mij op zich in het onderste lijstje plaatsen… Maar de datum is nog zooooooo kort hahaha! Vandaag precies een maand geleden was de eerste zoen/eerste echte date (en sinds die dag roept hij ook dat ik zijn vriendin ben) haha en dan ook alweer bijna heen. Hoe bizar! Dus 11 april 2014 mag er gewoon in. Heb het idee dat het al veeeeeel langer is dan die ene maand :wub:
@Tamara, Wat reageert je askim ontzettend lief op de situatie!
En morgen lekker shoppen bij Primark, heeeerlijk!
Ik hoop dat je snel weer op je eigen uren zit met werken, en zo weer uit de ziektewet gaat komen. En dan zie je met die galblaas wel weer verder. Als het goed is ben je vrij snel weer op de been (dat moet gewoon!)
@Egwene, Wow wat ga jij goed met je scriptie!! En goed van je dat je weer zo lekker bezig gaat proberen te zijn.
Lijkt me vreselijk zwaar als je niks hoort. Maar als hij de 20e voor het laatst online was, dan is het waarschijnlijk gewoon echt niet mogelijk om contact op te nemen. Anders zou hij wel online komen lijkt me, ook om contact met anderen te hebben…
Blijf je nog wel je wekelijkse updates doen naar hem?
MIjn update nog ff snel… niet veel gebeurd sinds gisteren.
Heb askim niet meer kunnen vragen waar hij nou precies heen gaat, want het afscheid was heeeeeeel snel en kort… Maar ben ff gaan spieken bij mensen op zijn fb met dezelfde achternaam, en die kwamen allemaal uit dezelfde plaatsen. Hakkari en Yuksekova, ligt echt in het uiterste rechterpuntje onderin Turkije, tegen Iran en Iraq. Dus denk dat die 36 uur wel kloppen
Vliegen kan ook, maar zijn zus heeft vliegangst dus moesten ze met de bus.
Ik kruip nog maar ff onder de zonnebank voor wat kunstmatige zon, en dan vanaf 16h30 een heeeeeeeel rustige dienst draaien in zhuis. Gelukkig om 20h15 alweer vrij.
Fijne dag meiden!
Veilig aangekomen in Turkey… helaas wel eat regen hier maar super blij om bij askim te zijn de kamer was helemaal versierd er waren bloemetjes en iedereen stond me op te wachten wat lief ![]()
Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app
Littleone: Wat een heerlijk ontvangst
![]()
Canaf morgen wordt het hopelijk droog. Nu lekker genieten met je askim ![]()