Het Turkse Liefdeskletstopic: Deel 98!!!!! :-)

Litleone: hier ben ik!!! Meid wanneer vertrek je? Ik dacht morgen? Maar zo te lezen dus niet … Hé en meid je mag zenuwwappig zijn…maar maak je niet zorgen om je askim… Volgens mij word dat gewoon samen ultiem genieten! Oooh stel je straks es effe voor… Zijn armen straks lekker om je heen…ik begin spontaan te zwijmelen haha

Via Wereldwijzer app

Ik vertrek zondag ochtend om 3 uur bij mij thuis ik moet morgen eerst nog werken… maar het komt dichter en dichter… ik ga proberen daar wat te kunnen te updaten en mee te lezen maar beloof niks… Mmm eindelijk in askims armen slapen hèhè ik kijk er erg naar uit :slight_smile: hoe lang moet jij nog wachten summie? kben erg benieuwd hoe het bij jou gaat zijn na zo’n lange tijd al ben ik zeker dat dat geweldig word

Via Wereldwijzer app

Litleone: Oepsss ik was dus een dagje te vroeg… Ik hoop voor jouw dat de komende uren voorbij vliegen zodat je snel bij je askim kan zijn! Je askim ook al helemaal zenuwachtig?Oooh en dan schrijf je in de armen van je askim slapen… Dat klinkt echt goed… In mijn dromen heb ik al vaak in mijn askim zijn armen geslapen, maar in werkelijkheid nog nooit… Ik ga eind juni…ik ben ook heel benieuwd hoe het zal gaan… Vind het zelf super spannend hoe het zal zijn…we hebben super veel contact, maar op afstand is nog altijd anders dan dat je bij elkaar bent…

Via Wereldwijzer app

Jaja askim helemaal zenuwachtig en super bezorgd zoals hij is… als ik eindelijk kon vertellen mijn koffer klaar te hebben liet hij hem weer open doen om op nieuw.te beginnen want ik moest me voorbereiden op regen en voorkomen niet ziek te worden hèhè… ik moet morgen nog werken dus ik heb zowiezo wat afleiding gelukkig mijn collega doet me om 3 uur ophalen en dan kan het beginnen…

Wauw vreemd genoeg vraagt me papa net achter mijn vakantie… en er zit een cadeautje voor askim in me koffer van mama en papa… Had tijdens een ruzie laten vallen dat askim Had gezegd da die weet dat mijn ouders hem ni leuk vinden mijn ouders erg boos en dag na dien cadeautje haha :slight_smile:

Ik ga slapen slaapwel

Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

Little one, mocht het er niet van komen dan wens ik je alvast een geweldige tijd in de armen van je askim :smiley:

Summie goed zo, wandelen was ik te moe voor, maar heb nu een loopband gekocht dus wandel iig elke ochtend 15 min soms 20 als ik meer tijd heb :slight_smile:

Ik was jullie helemaal vergeten te zeggen ik had de koffer uitgepakt en askim zijn spullen terug in de kast gelegd, toen we daar dinsdag kwamen voor zijn contract te tekenen, mocht hij toch met me mee en mocht ipv woensdag toch maandag beginnen, ik denk dus dat het een test was ofzo, dus gauw zijn tas ingepakt en saampjes naar Duitsland gegaan en kwamen op dinsag avond om 20.00 aan in ons huisje!!

ik heb ruzie met de computer dus slaap lekker!!

@Mutlu: Haha, het zal inderdaad wel even bijlezen zijn geweest. En is het serieus al een halfjaar dat je askim in Nederland is? Tijd vliegt! Ik kan het me nog wel goed herinneren. Laten we hopen dat we inderdaad allemaal ooit zullen begrijpen dat je nu minder tijd hebt om te updaten :wink: Zorg goed voor jezelf, want je werkt echt veel en dan ook nog alles wat je er naast doet… Extra leuk dat je dan nog hier meeleest en zelfs een update kan plaatsen.

@Milou: Het weer in Turkije is volgens mij nooit goed. Of het is te warm, of het regent. Ze zeuren altijd wel haha. Het zijn net Nederlanders! Ga jij trouwens naar het Boekenfestijn in Utrecht? Ik kan me herinneren dat jij ook veel houdt van boeken lezen. Misschien dat je het leuk vindt om daar naar toe te gaan. Het is dit weekend nog in de Jaarbeurs.

@Littleone: Spannend… bijna terug in de heerlijke armen van je askim! Ik gun het je enorm! Lief dat hij zo bezorgd om je is, terwijl je prima weet wat je wel of niet hoeft in te pakken haha. Leuk dat je ouders een kado meegeven voor hem. Weet je toevallig wat er in zit?

@Summie: Ah, ook in Turkije slecht weer dus. Is het eindelijk eens niet zo warm, zeuren ze weer over de regen. Dat boek klinkt best interessant. Herken je zelf ook dingen uit het boek in jouw relatie met je askim? Lief dat je even vraagt naar mijn gezondheid. Gelukkig gaat het prima en de blauwe plekken zijn bijna helemaal verdwenen. Ik moet nog pasfoto’s laten maken en dan naar het gemeentehuis. Vervolgens duurt het 5 werkdagen en dan kan ik mijn rijbewijs op komen halen. En tja, wie weet krijgen de Italianen nog een kans. Ik weet het niet.

Gisteren meer dan 1000 woorden kunnen schrijven voor mijn scriptie. De teller staat nu op 5500 woorden (zonder inleiding en conclusie), dus ik ben prima op weg. Over 2 weken moet ik het inleveren, dus het wordt nog even aanpoten, maar het is wel goed te doen. Verder vandaag niet zoveel plannen volgens mij. De finale kijken van het Songfestival, dat wel. En askim missen en proberen alle steeds hardnekkerige twijfels kwijt te raken.

Egwene ik hoop het ook voor jullie :slight_smile: misschien heb ik dan weer wat meer tijd :wink:

Het boek tukse vlinders is inderdaad erg gaaf om te lezen, zo zijn er nog een paar, maar weet nu de naam even niet!

Zo ff boodschappen doen en rond15.00 komt een vriendin langs, dus ik ga maar eens aan de gang! :S

Hallo meiden,

@littleone ja ik maak een pakketje met tijdschriften en een ketting die ze laatst ergens had gezien.
Bijna meid vandaag nog even werken en dan vlieg je morgen lekker naar je askim heerlijk!
Fijn dat je vader gevraagd heeft naar je vakantie. En een cadeautje voor je askim. Ze mogen hem toch wel anders zouden zr het niet doen. Ze vinden het denk ik niet fijn dar jij alleen daar heen gaat en ik denk ook bang dat je die kant op gaat verhuizen.

@summie nee de dienst die ik deze week zal gaan doen heb ik nog niet gehad. Maar gaat goed komen, word ingewerkt door eeb leuke collega :slight_smile:
Mijn askim klaagt ook over het weer. Maar ik las bij iemand die er op vakantie was dat het heerlijk is alleen af en toe een bui. Als ik askim moet geloven regent het de hele dag hahahaha.

@mutlu wat super fijn dat je askim toch lekker mee kon!
Hij heeft natuurlijk een goede indruk gemaakt als hij een vakantie af zegt voor het werk.
Veel plezier met je vriendin vanmiddag

@egwene hahaha ze zeggen wel dat wij Nederlands altijd klagen over het weer maar Turken kunnen er idd ook wat van hoor!
Ik ben inderdaad gek op lezen. Het komt er de laatste tijd alleen erg weinig van.
Ik ben in februari op het boekenfestijn in Rotterdam geweest en heb denk ik nog 7 boeken liggen van toen die ik nog moet lezen. Sla maar ff een rondje over hahaha.

Ja hoor was gewoon weer om 6.30 wakker op mn vrije zaterdag. Net even naar de markt geweest en vanmiddag misschien nog ff naar de winkels. Heb een leuke witte broek gezien en kan een nieuwe goed gebruiken.

Fijne dag meiden

Via Wereldwijzer app

@Mariska: Snap het dat spannend is om elkaar weer te zien naar zo lange tijd. Dat had ik ook toen ik de eerste keer weer terug ging naar mijn askim. Zenuwen zullen nog wel erger worden als het straks nog dichterbij komt. Wel chille werktijden heeft ja askim trouwens. Van 3 tot 6 vrij en dan om 10 uur klaar! Kunnen jullie lekker veel tijd met elkaar doorbrengen.

@Ladyside: Askim is een beetje overbezorgd, hij is altijd bang dat er iets met me gebeurd ofzo. Als ik naar hem vlieg via istanbul vind hij het ook niet zo fijn dat ik daar alleen rond loop en moet ik hem meteen bellen als ik geland ben etc. Ik denk dat hij andere mensen niet vertrouwd ofzo haha. Super dat je askim zijn statusupdate veranderd heeft! Volgens mij heb ik dat voorbij zien komen op Facebook :wink: Ik zag namelijk dat Kida gereageerd had op een relatieupdate :smiley:

@Nesje: Als hij zegt dat jij het beste bent wat hem is overkomen, hoe je jezelf volgens mij nergens druk om te maken. Wat ik geleerd heb van een liefde in het buitenland met een andere cultuur is dat je vooral niet te onzeker moet zijn en je eigen zin wilt door drammen. Als je hem een dag niet gesproken hebt, ga dan niet gelijk 10x bellen of als je hem weer spreekt vragen: waarom was je er gister niet? Daarmee maak je hem alleen maar bang en ook onzeker denk ik. En zeker met whatsapp etc. is het vaak lastig praten… Zelfs ik en askim hebben soms dat onze gesprekken via whatsapp niet lekker lopen. Laat het gewoon lekker op je afkomen meid!

@summie: Ik heb hier ook het boek Turkse Vlinders liggen, maar ben er nog niet aan begonnen. Ben nu eerst bezig met een boek over het leven van de profeet Mohammed. Omdat ik me graag wil verdiepen in de Islam. Ik vind namelijk dat als je jezelf verdiept hebt in een geloof je pas kan zeggen of het bij je past of niet.
Askim en ik kunnen ook heel goed communiceren in het engels, omdat we het gewoon allebei goed spreken. Maar ik weet dat hij het leuk vind als ik mij in zijn taal verdiep, ook om te communiceren met zijn ouders en hij is op het moment ook Nederlands aan het leren. En meneer wilt later onze kinderen 3 talig opvoeden: Nederlands, Turks en Engels hahaha.
En askim heeft inderdaad dat ik liever ‘veilig’ thuis blijf, maar dan niet vanwege de charmes van andere mannen ofzo, maar meer omdat hij gewoon overbezorgd is.

@egwene: Toen ik in Rome was heb ik de Italiaanse mannen als zeer onaangenaam ervaren, terwijl ik dat bij Turkse mannen totaal niet heb. Oh ik hoop ook zoo met je mee dat je heel snel wat gaat horen van je askim! Snap dat je toch wel zorgen gaat maken. En ik vind het ook zo oneerlijk dat ik wel gewoon bijna dagelijks contact kan hebben met mijn askim…

@Mutlu: Wat fijn dat je askim toch wel mee kon naar Duitsland! Echt heel leuk voor jullie. Bevalt het askim een beetje bij zijn baan?

@littleone: Ah dat is toch wel weer leuk dat ze een kadootje in je koffer hebben gedaan. Schijnbaar vinden ze het dus toch niet leuk dat askim weet dat zij hem niet accepteren…

@Milou: Vervelend dat je op je vrije zaterdag om 6.30 wakker bent. IK had dat aan het begin van mijn stage ook. Maar nu kan ik in het weekend gelukkig wel een beetje uitslapen. En aan de andere kant heb je wel wat aan je dag als je vroeg wakker bent!

Hier weer contact met askim kunnen krijgen! Die sukkel heeft zijn dure telefoon mee genomen, maar daardoor kunnen we dus wel dagelijks whatsappen. Tenminste tot nu toe dan… Meneer stuurde al een foto dat hij onder zijn dekbed stiekem zat te whatsappen, dus wil niet weten wat er gebeurd als ze daar achterkomen…

@Kardelen1 wel fijn dat je weer contact hebt met je askim…
Ojah dat geloof ik graag dat het erger wordt hoe dichterbij het komt… Het ergste zal het wel zijn als ik de bus uitga en ga inchecken in het hotel, dan zal ik de kriebels in mijn buik wel voelen…
Maarjah we gaan er het beste van maken, wordt vast een geweldige tijd samen met hem…
Zijn tijden zijn idd opzich wel fijn…

Sent from my GT-S5660 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

@egwene, aah HBO rechten… nu snap ik waarom het een juridisch stuk moet worden.
Maar je bent al een goed eind op weg zo te zien. Nog ff doorbikkelen meid!
Ja ik was wel heel blij dat hij er openlijk voor uit kwam en geniet zeker :slight_smile: de roze wolk is nog niet verdwenen hoor. Ik geniet ook wel ff volop voor jou.
Maandag fijn je rijbewijs aanvragen en dan hopen dat je hem vrijdag kan ophalen!

@ Mutlu, wow jij hebt een eind moeten bijlezen zeg!
6maand is je askim al weer in NL, wat gaat de tijd dan snel! Ik zie nog je bericht dat je zo blij was en hem kon gaan halen :slight_smile: lijkt nog zo kort geleden. Gaat het goed met askim zijn werk?
Jezelf niet over de kop werken hé! Je draait wel heeeeel veel uren! Geniet in ieder geval van je weekend!

@miloutjuhh, ja dat vind ik ook zo ontzettend fijn hier. We leven met elkaar mee, en je kunt elkaar gewoon alles zeggen. Tips geven, de figuurlijke schop onder de kont en de shouder!
Ben je lekker aan het bijkomen en relaxen? Zag dat je weer zo vroeg wakker was :frowning: ga je dan ook echt al opstaan, of blijf je nog lekker warm en lui in je bed?? Moet er niet aan denken zo vroeg wakker te zijn en dan ook al in beweging komen op vrije dag. Haha!
Maar er zijn idd leuke reacties op het relatiebericht gekomen. Durf nu ook wel te melden als ik weer heen ga :slight_smile:

@summie; zo hoort het toch?? De mannen onder de duim van de vrouw :wink: dat ie op me staat te wachten heb je gelijk in, maar die verlovingsring?? Hahaha! Ik weeeet het niet hoor!
Askim vroeg mij ook al in het begin of ik dacht dat hij stupid was of zo… waarom zou hij andere vrouwen willen als ie mij had. Ok… maar ik geniet ook echt volop, en kan niet wachten tot deze komende 2 week voorbij zijn en ik weer daarheen kan.

@littleone, nog 1 nachtje en dan ben je weer bij je askim!!! :slight_smile: wat fijn dat je vader erover heeft gevraagd en je ouders een cadeautje hebben meegegeven. Is toch wel een lichtpuntje in de hele geschiedenis! Koester het :slight_smile:
Ik wens je een heel goede vlucht en een heerlijke tijd in de armen van je askim! Geniet ervan :slight_smile: e laat wat mooi weer achter voor mij en de andere dames die achter je aan komen :wink:

@Kardelen; haha ja dat was waarschijnlijk mijn bericht op FB die je hebt gezien via Kida :slight_smile: Ben nu nieuwsgierig wie van de dames jij bent :wink:
Wel lief dat je askim zo bezorgd is, zolang het geen jaloezie is, is het alleen maar lief bedoeld dus :slight_smile:
En wat super dat hij zijn telefokn gewoon mee heeft gesmokkeld en zo contact kan houden met je! Ik hoop dat niemand het zal ontdekken!

Ik zit hier maar te wachten en te wachten tot het droog gaat worden, want gisteren vergeten eten mee te nemen, dus moet echt naar de supermarkt en heb geen auto :frowning: Vrees dat het een nat pak gaat worden…
En ik ben me geestelijk aan het voorbereiden op het missen van aşkım… als het goed is vertrekt hij morgen samen met zijn zus vanuit Antalya met de bus naar het Oosten, om zijn vader en broers op te zoeken. 36 uur in de bus… maar hij heeft bij zijn familie gelukkig wifi, dus de tablet gaat mee :slight_smile: en hij had al hele verhalen dat hij me gaat showen aan familie en dat hij me heeel veel foto’s gaat sturen van hoe het daar is.
Ik wacht rustig af… :slight_smile:
Ik kruip maar es lekker op de bank tot het droog is.

Via Wereldwijzer app

Litleone: Meid nog even en je hebt vakantie. Wat lief dat je askim zo bezorgd is. Askim liep vandaag ook al rond in een dikke trui en klaagt over 1 ding en dat is het weer hahaha. Wel bijzonder dat je ouders een cadeautje meegeven voor askim. Kan jij er wat tegen? Ik zou het geloof ik niet leuk gevonden hebben eerst zo moeilijk doen over jouw en je askim en dan dit.

Mutlu: Wow jullie zijn gewoon lekker samen op vakantie geweest! Ik vond het ook zo sneu voor jullie. Maar hoe was dat voor je askim het was zijn eerste keer op vakantie toch?
Ik probeer al een tijdje om al dagen 30 minuten te bewegen om mijn conditie op te bouwen en mijn longinhoud te verbeteren, maar moet goed om mijn grenzen denken. Tegelijkertijd ben ik zo stom geweest om het askim te vertellen (een echte sportieveling wat ik niet ben) die inmiddels mij zo motiveert om ermee door te gaan en eigenlijk mijn personal trainer is geworden haha. Maar meid hoe jij bezig bent is toch ook super, vergeet niet hoeveel je werkt, je askim aandacht en liefde te geven en dat kost ook veel energie. Sorry ik waarschuw maar effe de bezorgde vrouw in mij komt weer es boven, maar pas alsjeblieft op jezelf, wil niet teveel! Oh en als je nog wat titels weet van interessante boeken, laat je het dan even weten?

Egwene: Ach meid, ik wenste dat jij even via een webcam om de hoek bij hem kon kijken, want misschien zou het je twijfels weg kunnen nemen. Ik begrijp dat je het lastig vind, ik ben er van overtuigd dat hij weer wat van zich zal laten horen, maar het is de vraag wanneer. Jeetje meid wat word jij met je geduld hebben op de proef gesteld. Oh ja en het boek er zaten saaie stukjes in maar ook grappige stukjes over Turken en hun persoonlijke verzorging, maar mijn nieuwsgierigheid naar askim is geprikkeld, wie is hij en hoe zitten bepaalde zaken bij hem? De schrijfster zou hier op het forum thuis passen, haar twijfels over ontrouw, is dit lust, passie of toch echte liefde? Herkenbaar is dat als ik geïrriteerd ben dat hij vaak wint, hij weet zich er altijd uit te kletsen en anders smijt hij zijn charmes wel in de strijd… Maar ik heb niet ontdekt waarom askim zwijgt/vlucht als ik onverwachts een gevoelige snaar bij hem raak…

Miloutjuhh: Dus jouw askim ook al last van het weer. De mijne kan er slecht tegen. Ik had gister de neiging om hem het verhaal van de ark van Noach te vertellen, onder het motto maak je niet druk het word vanzelf weer mooi weer, maar uuh ik weet niet of moslims dat verhaal kunnen haha. Dus ben er maar niet aan begonnen. Ooh vervelend dat je vroeg wakker was. En ben je nog wezen shoppen? Wel fijn zeker nu je weer wat meer geld om handen hebt.

Kardelen: Dus hij heeft ‘per ongeluk’ die telefoon meegenomen, hij is niet een bepaald bang typetje zo te lezen. Kan jij daar wat tegen? Ik zou geloof ik doodsbang zijn dat hij betrapt zou zijn. Maar heb je wat een idee hoe het met hem gaat? Herkenbaar wat je schrijft, askim vind het echt afschuwelijk dat ik s’avonds alleen onderweg ben en dat ik in mijn eentje naar Turkije vlieg, het liefst had hij me opgehaald. Wat bijzonder dat jij je aan het verdiepen bent in de Islam. En wat is je visie tot nu toe? Speelt het geloof bij hem een grote rol? Ik vertelde askim dat ik een boek over Turks-Nederlandse liefdes aan het lezen was, hij kent het boek niet, maar zijn reactie was meteen laat me raden en dan denk je straks dat ik je verplicht om een hoofddoek te dragen en dat ik van jouw een Turkse vrouw wil maken. Hij is dus duidelijk op de hoogte van de vooroordelen.

Mariska: Meid ik kan je de hand geven, ik vind het ook spannend hoor… Je bent niet de enige :wink:

Jeetje ik heb veel geschreven…om maar effe op askim niveau af te sluiten… Wat is het hier verschrikkelijk rot weer hahaha.

Via Wereldwijzer app

LadySide: Meid ik was jouw nog vergeten… Dus jij bent een vrouw die de man onder de duim heeft :-P… Tsja wat zal ik zeggen…zeg dat maar niet te hard tegen je askim :stuck_out_tongue: Dus je askim is naar zijn familie, ik wil je niet blij maken, maar askim had in die bussen gewoon wifi tot zijn beschikking. Dus wie weet is er contact mogelijkheid voor hem… Zo ben ik afgelopen winter een hele nacht met askim onder weggeweest toen hij naar zijn winterverblijf reisde… Ik ben benieuwd wat hij gaat doen, of hij jouw ook echt gaat showen, zo ja dan denk ik dat hij echt serieus is. Sowieso ben ik heel benieuwd hoe het met jullie gaat lopen… Sterkte met boodschappen doen!

Via Wereldwijzer app

De wonderen zijn de wereld nog niet uit komt net mijn grootmoeder naar me toe om me vast te pakken om een goede reis te wensen terwijl ze niet wou da ik ging en ik besloten Had om er niet heen te gaan en niks te laten weten staat ze ineens voor de deur… Gister beetje teleurgesteld in askim blijkt gewoon dat hij al een hele week zegt dat die gaat slapen en het niet waar te zijn ik smorgens bellen en meneer pakte nooit op Grr rot vervelend krijg ik gister aan de telefoon te horen dat meneer snachts aan de receptie zit en smorgens2 uurtjes slaapt en na de middag weer begint te werken om dan volgende week niet te moeten werken ( wat wel erg lief is maar toch maakte ik me wel Zorgen)

Dank je wel allemaal dat jullie me allemaal een leuke reis gunnen om samen met askim te zijn ik gun het jullie allemaal ook ik zal zorgen dat ik het goede weer achterlaat :wink: al is het nog niet zon goed weer

Ik ga nu naar het verjaardagsfeestje en dan de laatste dingetjes doen want ze komen me om 3 u.ophalen…

Via Wereldwijzer app

Littleone: wauw, eerst je ouders, nu je oma, pas maar op , dalijk zijn ze ineens nog blij voor je hahaha. Maar dat geeft je vast een fijner gevoel om te gaan.
En ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt over je askim, maar toch wel heel lief dat hij dat voor jou doet :wink:
Meid, ik wens jullie een ontzettend fijne tijd samen!!

Egwene: gefeliciteerd met je rijbewijs!!

Ik sla ook niet zoveel op momenteel, ga het later nog eens proberen, haha

Via Wereldwijzer app

Hoi hoi

Wooowww wat gaat het hier weer snel…

@ Littleone
Een hele fijne en goeie reis meid… Nog even en jullie zijn fijn samen😃
Geniet van jullie tijd met elkaar
Super fijn dat je naasten aan het bijdraaien zijn wel een fijn gevoel voor je

@Mutlu
Wat gaat dat snel zeg je Askim alweer 6 maand in Nederland geweldig
En leuk dat jullie samen op vakantie zijn geweest

@Milou
Vervelend dat he op je vrije dag zo vroeg wakker bent, maar ik ken het ook haha ben ook vaak vroeg
En zo heb je wat aan je dag haha

Uhm en verder ben ik de draad ff kwijt, onthou niet veel
Lekker ff filmpje kijken nu met dit prachtige lente weer NOT… Pokkeweer

Via Wereldwijzer app

Heyy ik reageer voorlopig even wat minder/niet… er is nu teveel gaande teveel aan me hoofd zit er doorheen, weer int ziekenhuis voor n andere reden en ex problemen… ik probeer wel mee te lezen om jullie mooie verhalen te volgen <3

Via Wereldwijzer app

aaaah @LBDSS, zit het nu echt nooooit mee???
Even een dikke knuffel voor jou! Hoop dat je er snel weer een beetje bovenop komt. En als je wil kletsen, je weet me te vinden! :kus:

Lbdss
Dikke knuffel voor jou​:bouquet::four_leaf_clover::kissing_heart:

Via Wereldwijzer app

Lbdss veel sterkte en een dikke knuffel jammer dat je zo veel tegenslag hebt tegenwoordig

Via Wereldwijzer app