Het Turkse Liefdeskletstopic: Deel 98!!!!! :-)

@Kardelen1 Jah dat is zkr veel te lang, ik kan ook gewoon echt niet wachten om hem weer te zien, maar kvin het ook wel weer spannend om hem weer na zo’n lange tijd weer te zien… Dankje, dat zal wel lukken denk ik :P… Ik ga 24 mei lkkr naar mijn askim toe… dus nog maar 16 daagjes wachten (A)

Gaat weer geen update worden.
Heb een baal dag. Niks blijft hangen van wat ik lees

@egwene gefeliciteerd met je rijbewijs meid!

Via Wereldwijzer app

Sorry Ladys weinig tijd om Evet veel te schrijven kben eerst men verjaardag vroeg gaan vieren en daarna aan men koffertje begonnen Pff eat een zooitje

Egwene leuk dat je je rijbewijs hebt gehaald

Via Wereldwijzer app

@mariska: lijkt me wel lastig dat je niet samen kunt slapen, en alleen de avonden hebt. Maaaaar het belangrijkste is dat jullie elkaar in ieder geval eindelijk weer gaan zien. Heeft ie lange werktijden?

@Kardelen: Ooh ik hoop echt voor je dat het contact mogelijk is. Gewoon weer afwachten dus :S
Fijn dat je presentatie goed ging!
Waarom vind askim het niet leuk dat je naar Gran Canaria gaat? Is hij bang dat je een Spanjaard aan de haak gaat slaan?
Wel lastig dat je het nu nog moet vertellen… Ik ben van mening dat je in een relatie allebei je leuke uitstapjes moet kunnen maken. Als hij het niet leuk vind dat je gaat, zou je dus een jaar niet op vakantie kunnen? Ik hoop dat het niet op ruzie uit gaat draaien in ieder geval!

@Miloutjuh, Denk je een beetje om jezelf met dat drukke leven van je?? We lezen vanzelf wel weer een update van je als je tijd hebt…

@Littleone, Jij bent vroeg met je verjaardag vieren! Ik zag staan dat je 16 juni pas jarig bent? Of blijf je onverwacht langer in Turkije?? :wink:

@Ladyside volgens askim was het geen probleem om samen te slapen, daar hoefde ik me niet druk om te maken :P…
Hij werkt van 07:00 tot 15:00 en dan van 18:00 tot 22:00 … Dus jah best wel lang…
Maarjah gelukig die drie uur in de middag dat hij ook vrij is

@Mariska, oooh dus nog genoeg tijd om samen door te brengen dus! Dat is wel fijn!
Nu lekker aftellen tot het zover is :smiley:

Ladyside ik verjaard idd in juni maar met alle vakanties en zo was het vandaag of na september dus even heel vroeg gevierd lekker gaan ontbijten :slight_smile: de kok heeft speciaal voor mij gezongen :slight_smile: en had zo een knetterstokje vast best grappig hoe is het met jou?

Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

Hallo dames,

Wat gaat berichten hier snel zeg :). Ik heb even alles gelezen, helaas kan ik even nog niet volgen wie wie is etc. Maar ik ga helemaal mee met jullie verhalen. Ik krijg er kriebels van als ik lees dat binnenkort meiden naar hun Askim gaan of net terug zijn. Ik ben erg blij voor jullie dat alles goed loopt. En hopelijk zal het zo blijven. Ik ben zelf nu nog niet over uit of ik in juni hem wil/zal en kan zien. Wat ik al zei hij kan niet lang bij mij blijven, durft ook niet aan te geven hoe lang hij kan blijven. En ik wil eigenlijk niet alleen zijn (alhoewel hij dit ook niet wilt) en maar wachten op hem. Een vriendin wil wel met mij mee, maar zij heeft er weer moeite mee als hij wel paar dagen blijft hoe zij zich moet vermaken en dit begrijp ik ook wel. Pfffff moeilijk zeg…

Ik kan nog dingen leren merk ik over liefde met afstand, turkse man etc. En daarnaast heb ik nooit geïnvesteerd in een relatie. Ik heb vandaag geen contact gehad met hem :frowning: ene kant vind ik het prima maar andere kant wil ik hem blijven spreken. En misschien moet ik hem idd zo laten hoe hij is en in de loop van de tijd zien hoe alles verloopt. Alles wat ik vraag en door vraag zorgt alleen maar voor irritaties en discussies. Met contact vind ik voor nu alleen jammer dat ik initiatief moet nemen waar we over moeten hebben, gezien hij geen verteller is.

Ik vond het gisteren super leuk dat hij zei " je bent het beste wat mij tot nu toe overkomen is".
Ik merk dat ik moeilijk kan concentreren op werk. Ik werk wat trager enz. Vorige week was een collega op vakantie en ik zou haar zaken dan waarnemen, zij was vandaag weer terug. Ik vroeg nog aan haar hoe haar vakantie was etc. En ik kwam thuis en toen dacht ik “oeps” ik heb niks van haar bij gehouden, geen mailbox geen post geen dossiers :(:frowning:

Nesje wat lief dat hij dat naar je stuurde… ik hoop dat je er snel uit bent wat je moet doen

Ik snap dat het wat moeilijk Is om ieder zijn verhaal te volgen dus om het makkelijk te maken eve kort wat over mij ik ben bijna 25 en askim bijna 27 zijn samen sinds vorig jaar. askim zijn broer is getrouwd met een vriendin van mij en woont in België… Askim is hier geweest in december en heeft mij ten huwelijk gevraagd. Ik ga nu zondag naar askim voor een weekje :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

@ladyside tijd heb ik wel het lukt alleen gewoon niet. Blijft niks hangen van wat ik lees.

@littleone je verjaardag dus al een beetje gevierd en nu lekker aftellen meid. Lukt het met je koffer?

@mariskaklerk dat is wel lekker die uren die hij s middags vrij heeft.
En s avonds ook lekker samen.

@nesje welkom meid
Wat lastig dat hij zo lastig over gevoelens en dat soort dingen praat. Maar hij zegt dus ook wel weer super lieve dingen tegen je. Als hij komt kan die vriendin toch ook mee gaan als jullie iets leuks gaan doen? Wel lastig als het zeker zou zijn dat hij zou komen zou het denk ik minder lastig zijn om te beslissen alleen te gaan. Waar ga je heen als je gaat?

En dan nog ff iets over mij. Ik ben 24 heb mijn askim (22) in 2012 leren kennen. We hebben pas een relatie sinds de zomer van 2013. In oktober/november ben ik 6 weken bij hem geweest en nu moet ik wachten tot 14 augustus voor ik hem weer zie. Maar als ik daar dan ben gaan we ons verloven zoals het er nu uit ziet :slight_smile:

Zo en nu ga ik lekker slapen. Misschien dat ik dan uitgerust ben als de wekker weer gaat.

Slaap lekker meiden.

Via Wereldwijzer app

Gezellig weer veel geschreven :slight_smile:

LadySide: Meid ik begrijp ontzettend je gevoel, ik heb het zelf in het begin ook wel gehad. Maar tegelijkertijd is het niet ontzettend zonde dat je er niet van geniet? Wat zou het jammer zijn, als het straks afgelopen is (ik ga nu even mee in je negatieve gedachten) en dat je helemaal er niet van genoten hebt. Tegelijkertijd is het toch tegenover je askim ook wel wat ondankbaar dat je er niet van geniet dat iemand je probeert te verwennen met complimenten, met mooie woorden, liedjes, gebaren en jij alleen maar afvraagt waarom hij het doet. Voor alle duidelijkheid, ik probeer je niet aan te vallen, alleen wil ik je proberen te laten zien wat voor moois er in je leven is en dat jij er van mag genieten!

LBDS: Super dat je askim het accepteerde, eerlijk gezegd geloof ik dat mijn askim dat niet fijn gevonden zou hebben. En wat betreft de Side-soap waarin jij verblijft…ik weet niet of jij het boek Turkse Vlinders kent (ik ben hem momenteel aan het lezen) en misschien is dat wel een heel interessant boek voor jouw om te lezen, daarin word heel mooi de cultuurverschillen omschreven en misschien dat je dan vervolgens er ook wat meer van begrijpt waarom dingen zo gaan zoals ze gaan.

Egwene: Toppertje gefeliciteerd en heel veel veilige kilometers toegewenst! En heb je al even een blokje in de auto gereden na de tijd? Heel veel succes met je topic! Hahah en ik wist inderdaad dat het een foute vraag van me was of jij je askim wel berichtjes stuurde hahha. Hmmzz en wat je schrijft over Italianen, ik weet niet of ze zoveel erger zijn dan de Turkse mannen hahhaa. Ik denk dat ze wel aan elkaar gewaagd zijn.

Kardelen: Haha geweldig dat hij indruk op zijn broer wilde maken, wat dat betreft zijn het ook echte gentlemans die Turken… en ik en mijn Turks uuhh ik zit nog echt in de beginfase hahah…het nadeel is dat askim en ik zo gemakkelijk en vanzelfsprekend in het Engels communiceren en natuurlijk wil ik wel wat dingetjes leren en zijn we er wel mee bezig, maar tegelijkertijd ook niet…maar ik zit er wel aan te denken om een cursus te gaan volgen. Wat jammer dat je askim het vreemd vind dat jij naar Gran Canaria gaat, had hij liever gehad dat jij naar Turkije ging of dat je ‘veilig’ thuis bleef, weg bij al die charmeurs in die zon,zee,strand gebieden? Wat super dat je presentatie zo goed ging!

Miloutjuhh: Meid balen van je baaldag (uuh dat is 2x balen in 1 zin hhaha) ik hoop dat je vannacht lekker slaapt en dat je morgen een betere dag hebt! Nog één dagje meid dan heb je weer weekend!

Litleone: Oh jij gaat je officiele verjaardag vieren in Turkije samen met je askim? Wat leuk meid! Veel succes met de laatste voorbereidingen en als we je niet meer hier zien verschijnen dan wil ik je een hele goede reis en een geweldige tijd met je askim toewensen! GENIETEN meid jij hebt het heel erg verdiend!

Mariska: Fijn dat indien jullie het willen dat het geen probleem is om bij je askim samen te slapen…:wink: Verblijft hij bij het hotel of???

Nesje: Wat superlief dat hij die woorden tegen je zei. Ik ben persoonlijk heel benieuwd hoe het tussen jullie gaat ontwikkelen! En inderdaad lastig dat het zo onduidelijk is en daardoor zo moeilijk is of je nu wel of niet naar hem toe moet gaan, alleen of met een vriendin…Lastig lijkt mij. Oh ja en misschien een tip: Ik schrijf altijd een reactie per stukje per persoon over wat ik gelezen heb…En meid gewoon lekker veel reageren op wat je leest maakt niet uit dat jij je vergist…

Tam: Meisie hoe is het met jou?

Update van mij: Vandaag een regenachtige dag…zowel bij askim als bij mij…maar dat vond Summie niet erg…want ik had aangename afleiding :slight_smile: …Vanavond gezellig gegeten bij een vriendin en haar man en kindje en verder ben ik het boek ‘Turkse Vlinders’ over de Turken, hun cultuur en de liefde aan het lezen en tot nu toe erg leuk, leerzaam, herkenbaar en interessant… Nou en dat was het wel zo’n beetje…slaap lekker…

@Summie Jah volgens askim zou het geen probleem hoeven zijn, maarjah we zien het wel… Hij verblijft ergens vlakbij het hotel…

@Littleone, aaah op die manier! ZO te horen heb je in ieder geval een fijne vervroegde verjaardag gehad! :slight_smile:
Met mij gaat het goed hoor, heb het idee dat ik weer wat uitgeruster ben na maandag.

@Nesje, Wat lastig dat je er nog niet over uit bent of je wel weer terug kan en wil… en met wie. Ik kan alleen maar zeggen: volg je hart, luister naar je intuitie.
Maar je bent in ieder geval het beste wat hem is overkomen, en dat zijn dan toch wel weer hele fijne woorden!

@miloutjuh, ja dat kan ook gebeuren natuurlijk! Gelukkig nemen we je hier niets kwalijk als je dingen niet onthoudt :wink: Hoop dat je lekker kunt slapen!

@Summie: Ik geniet er ook zeker wel van hoor :slight_smile: Maar vooral als ik te moe ben, komen alle twijfels weer in hevigheid boven. Maaaaar heel andere twijfels dan ik bij MisterSide had hoor. Dit zijn gewoon meer twijfels van ongeloof.
Ik zie het niet als aanval hoor, je probeert me alleen goede raad te geven, wat ook nog lukt :smiley:
Ik ben vorig jaar in het boek Turkse vlinders begonnen, maar om 1 of andere reden kon ik er niet zo goed inkomen… helaas was het van de bieb en moest ie dus ook weer terug. Nu ondertussen geen lid meer van de bieb, en ga maar weer eens zoeken of ik hem ergens kan vinden als gratis ebook…
Wel heb ik nog een ander boek over Turkije een keer gedownload “De Turken komen eraan”, maar ook daar nog niet in begonnen. “Alles wat mensen over Turkije zouden moeten weten” zegt de cover, maar omdat ik dacht dat het heel veel over politiek en zo zou gaan heb ik hem eerst links laten liggen. Als ik lees, wil ik ontspannen boeken lezen :wink:
Dus jij hebt ook heerlijk Turkse afleiding gehad vandaag tijdens de regen? Hier ook! :smiley:

Vanavond was ik op Fb aan het kletsen met Kida, en ik vertelde haar dat ik vakantieliefdes zat te kijken, en dat ik askim dan toch wel erg mistte als ik die meiden zo zag. En op hetzelfde moment dat ik dat typ, krijg ik op fb een berichtje van askim dat ie zo veel van me hield! Alsof ie het rook! :wub::wub:
Hij is net thuis, dus ik denk dat we nog wel even weer gaan skypen… en dan heeeel snel mijn bedje weer in. Moet echt nog wat meer slaap inhalen.
Slaap lekker dames!

oooooh nog even een stuiterupdate!
Ik heb voor het eerst in mijn Facebookleven, mijn relatiestatus aan mogen passen!!! Ik was askim wat aan het pesten met al zijn Noorse vrouwen op FB, en toen zei hij dat ze al wisten dat hij een relatie had. Dus ik zeg: nee hoor, want het is nergens te lezen en je bent ze niet allemaal bij langs geweest :wink: Toen moest ik wachten, en hij ging zijn relatiestatus aanpassen en mij erin gegooid! Whaahaha!

Dank jullie wel allemaal! Ik was zo blij dat ik de rest van de dag met koppijn op de bank heb gelegen haha… Echt typisch mij: na een enorm spannende gebeurtenis krijg ik een klap met de hamer.

@LadySide: Haha, ik weet het. Ik heb het heel goed geheim gehouden :wink: Ik hoop heel snel officieel camping nieuws te krijgen. Ben daar zo onderhand wel aan toe. Ik studeer HBO-Rechten. En ja, heftig onderwerp, maar zoals ik Summie in mijn vorige post al schreef: het is een juridisch stuk, dus het gaat niet over mijn mening. En haha, ik zie overal roze wolkjes bij jou! Wat heerlijk dat hij zo openbaar aan iedereen laat zien dat jij zijn vriendin bent. Dat is een heel positief teken en daarom zeg ik ook tegen jou: GENIET! Doe het anders voor mij, want ik kan het niet haha.

@Kardelen: Die neef vindt vast wel weer een lief vriendinnetje. En vast op het moment dat hij het niet verwacht. En ja, heb ik inderdaad voor niks Frans zitten leren haha. Maar zo heel erg is het niet. Ach, als ik Turkse mannen aan kan, dan lukken Italianen ook wel:) Ik zou alleen willen dat mijn o zo lieve Turkse man eens wat aandacht gaf. Anders wordt het wel heel verleidelijk. Fijn dat je presentatie op je stageplek goed ging! En dat je askim het niet leuk vindt dat je naar Gran Canaria gaat… tja, wat moet je dan? Een jaar stil blijven zitten? Jouw leven gaat gewoon door.

@Milou: Vervelend dat je een baaldag had. Het zal vandaag vast een stuk beter zijn!

@Nesje: Haha… wat verliefdheid met je doen kan. Hopelijk vindt je collega het niet heel erg dat je wat minder goed waargenomen hebt. Ja, het is lastig een liefde op afstand. Veel onzekerheid, maar het kan wel heel mooi zijn ook. Uiteindelijk is het aan jou om te beslissen of je echt op hem wacht of dat je besluit dat niet aan te kunnen. Dat kan niemand voor jou beslissen. Maar als het goed voelt en bij hem ook, dan zal hij zijn uiterste best doen om elke seconde dat het kan bij jou te zijn.

@Summie: Ik mag nog niet rijden he :wink: Anders ben ik mijn rijbewijs al kwijt voordat ik het in mijn handen heb gehad. Waarschijnlijk ga ik vandaag pasfoto’s laten maken en dan maandag naar het gemeentehuis voor de echte aanvraag. Geniet van het lezen van dat boek. En van je askim haha.

De day-after… Zoals ik al schreef hele dag hoofdpijn gehad, maar dat is nu grotendeels gelukkig weg. Songfestival 2e halve finale gekeken gisteravond. Vandaag moet ik echt weer werken aan mijn scriptie. De dagen tikken snel weg en voor ik het weet is het al inlevertijd. Nog altijd geen bericht of wat dan ook van askim. Elke dag maak ik me meer druk erom. En er is niks wat ik doen kan. Alleen maar afwachten en blijven hopen. Ooit zal hij wel weer online komen of bellen. Dat moet wel.

Sevimli heel veel sterkte jij komt er wel! xx

Sent from my HTC One X using Wereldwijzer

AAAAAAAAARG vanaf vanmorgen 10.00 uur aan het lezen, ondertussen ff ontbijtje genomen en 1 gemaakt voor askim, maar verder alleen maar bij gelezen.
Voor degene die mij niet kennen omdat ik niet zo vaak kom ik ben Mutlu ik ben moderator van dit forum en zit al heel lang op dit forum. Ik ben 35+ en heb een askim van 10 jaar jonger die vandaag precies 6 mnd geleden bij mij in Nederland is komen wonen. Dit neemt gelijk een boel tijd in beslag, vandaar ook dat ik veel te weinig toekom om hier te reageren. Dat vind ik jammer, maar ooit zullen jullie het ook snappen :wink:

Sevimli jou al even gesproken ik wens je heel veel succes met alles!

Summie jij hebt echt een mooie rol op dit forum en fijn dat je een keer sorry tegen me zei omdat er zoveel geschreven was hahaha, wat zal het rustig zijn als jij straks bij je askim bent!

LBDS gefeliciteerd met je baan. Gelukkig is je probleem opgelost, maar er woont een hele groep Nederlanders in side en omgeving. Maar dat weet je inmiddels gelukkig al! Fijn dat iemand van het forum je hiermee in contact heeft kunnen brengen!

Tam en Tamara ik heb inmiddels alles van jullie gelezen, was niet zo goed op de hoogte wie jullie waren, maar inmiddels wel!

Milou gefeliciteerd met jullie verlovings plannen en je jurk klinkt fantastisch!

W.L Jij druk met school, hoe is het met alles??

Nesje welkom op dit forum, je stelt lastige vragen, zou gewoon kijken hoe het is als je weer naar Turkije toe gaat!

Verder een heleboel gelezen, zoveel dat ik het ook niet meer weet!
Een aantal meiden die ooit 30 kilo zijn kwijt geraakt, netjes hoor!!
Verder valt het me altijd op dat tegen de zomer iedereen weer begint over 5 kilo 7 kilo etc.

Summie kijk goed uit met die kilo’s juist omdat je weinig kan en weinig energie hebt om te bewegen, sluipen ze er sneller in dan je wilt. Ik was 30kilo afgevallen en in mijn periode van ziek 1,5 jaar in totaal zijn er 20 bijgekomen, waar ik nu weer hard voor aan het strijden ben om die weer kwijt te raken. Ik weet niet hoe je het moet doen, anders had ik het ook wel gedaan, maar juist omdat je geen energie hebt, beweeg je weinig en eet je gewoon wat je normaal ook eet! Heel veel succes lieverd!!

Verder hoop ik dat ik nu askim werk heeft ik wat meer tijd heb voor mezelf en dus ook hier :slight_smile: ik werk zelf ondertussen de laatste tijd meer dan 43 uur per week, dus schiet ook niet echt op. Maar jullie zien het ik probeer altijd alles bij te lezen!!

xxx

@summie ja heb nu lekker weekend :)))
En alweer zo’n regen dag, had je weer gezellige afleiding?
Volgens mij was het in grote delen van Turkije ook niet best het weer.
Ik ga dat boek eens op mn lijstje zetten met boeken die ik nog wil

@ladyside dat is zo fijn aan hier, iedereen leeft met elkaar mee en niks moet alles mag.
Wat super lief van je askim en dan ook nog eens op zo’n moment. Ik kijk vakantieliefdes altijd terug en mis askim dan ook altijd ff extra. Maar toch blijf ik kijken.
Wat leuk dat hij het op fb heeft gezet!!! Leuke reacties op gehad?

@egwene succes met je scriptie meid.
En ik blijf voor je duimen dat hij snel mogelijkheid heeft om even iets te laten weten.

@mutlu zo daar had je ff wat werk aan het bijlezen!
Thanx meid.
Bevalt het je askim een beetje op zijn werk.
En ondanks dat je askim niet mee kon toch een leuke tijd gehad in Duitsland?

Hier eigenlijk niks te melden gewerkt en daarna op pad geweest voor een moederdag cadeautje.
Voor het weekend lekker geen plannen. Lekker relaxen. Volgende week overwerk dienst dus 11 uur beginnen half 6 klaar :slight_smile:

Fijne avond meiden

Via Wereldwijzer app

Waaauw Multu al een half jaar dat gaat vooruit… haha grappig te lezen dat je zo veel tijd nodig Had om bij te lezen

Miloutjuh heb je een moederdag cadeau gevonden?

Summie Where are you???

Ik ben super zenuwachtig aan het worden om op vakantie te vertrekken… Kmoet morgen eerst nog werken en daarna nog naar verjaardag van men Petekindje en dan kan ik me beginnen klaar te maken :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Wat is het hier rustig zeg…

Litleone: Meiddddd fijne vakantie en geniet van je askim!!!

Mariska: Ach ja je ziet vanzelf hoe het loopt…

Miloutjuhh: Jaaa het is gelukt…je hebt weekend… Heb je wat leuks voor je moeder gekocht? Ik heb een bon gehaald voor een schoonheidsbehandeling, ik weet dat ze het heerlijk vind maar uit zichzelf zal ze dat niet zo snel doen. Dus volgende week een andere dienst, heb je die al vaker gehad? Wederom vandaag slecht weer in Turkije … Askim is geloof ik ook al wat weerziek, slecht humeur in combinatie met een flinke zelfmedelijden… En toen ik zei… Welcome in Holland…was zijn reactie…Maybe for you no problem, for me not funny I need the sun… Haha tsja wat dacht je van ons hier hahaha. Fijn weekend meid. Hoe is het trouwens met jouw askim? Het boek er zitten saaie stukjes tussen maar ook hele grappige stukjes, de uitleg over de Turkse cultuur en het gedrag van mannen en vrouwen word helder omschreven, maar ook de rol van de moeder, jaloezie, geloof, roddelen en vreemdgaan.

LadySide: Zooo jij hebt je askim al flink onder de duim…haha meid ik zeg die man staat je straks op te wachten en je verlaat Side met een verlovingsring om je vinger :wink: Tegelijkertijd wel een goede actie van hem. Heeft hij je onzekerheid weg kunnen nemen? Ik kan me herinneren dat askim ooit boos is geworden. Dat hij echt tegen mij zei: Dus jij denk dat ik niet goed bij mijn verstand ben! Ik begreep er toen niets van en ik ontkende het en bood zelfs mijn excuses aan… Toen zei hij: Mooi dan wil ik dat je niet langer zo over me denkt wat betreft de aandacht en de liefde die ik aan jouw geef!, ik ben bij mijn verstand dus ik weet wat ik doe. En die was destijds bij mij goed raak. Dus meid ga genieten!!!

Mutlu: Wat leuk om weer wat van jouw te lezen… Ik heb je gemist… Ja ik ben regelmatig hier te vinden, maar ja moet toch iemand hier een beetje de boel in de gaten houden als jij er niet bent :stuck_out_tongue: Thanks overigens voor je lieve woorden. Pas je trouwens wel een beetje op jezelf meid met je lange werkweken! En hoe is het met je askim en zijn werk? En nog lekker genoten in Duitsland? Ja je hebt al door ik ben en ik blijf nieuwsgierig… En ja ik probeer goed op mijn lijf te passen, ben daar ook erg bang voor, inmiddels lukt het me om elke dag 30minuten te wandelen/ zwemmen dus ik ga vooruit :slight_smile:

Egwene: Wat vervelend dat je meteen ziek was daarna. Hoe gaat het nu met je? Hoe is t trouwens met je blauwe plekken? Oh dat wist ik niet dat het tegenwoordig zo gaat… Toen ik destijds het rijbewijs haalde kon ik meteen met pasfoto naar het gemeentehuis, kreeg gelijk mijn rijbewijs mee en ik ben toen meteen achter het stuur gestapt. Ooh en meid die Italianen die kan jij wel aan hoor :wink: maar als het zo gaat als met die Turken heb ik nu al medelijden met de Italiaanse mannen die jij deze zomer tegen gaat komen hahahaha.

Via Wereldwijzer app