Het Turkse Liefdeskletstopic: Deel 98!!!!! :-)

Sevimli,dit had ik niet verwacht. Heel veel sterkte.

Via Wereldwijzer app

Sevimli
Och jeetje
Heel veel sterkte meid🍀

Via Wereldwijzer app

Sevimli: Ook ik had dit echt niet aan zien komen. Zoooo moeilijk voor je lijkt het me. Veel sterkte

Via Wereldwijzer app

@Sevimli Heel veel sterkte…

@sevimli sterkte meid! Knuffel!

Via Wereldwijzer app

Heb al een tijdje niks van me laten horen sorry! Hele rare dagen gehad hier!
Allereerst Sevimli heel veel sterkte meid!! Dikke knuf!

Nouu heb wat contacten weten te leggen via Facebook! Wat erg fijn is sommige wonen vijf minuten bij mij vandaan!! Heb het er met askim over gehad en hij is maar 1x naar die vriend gegaan! Had het erover dat hij moet nadenken over mij en geld! Heb deze maand niet gewerkt dus leven op 1 salaris is erg krap! Het koste hem geld om te werken voor die vriend (benzine) en dat kunnen we ons even niet veroorloven! Ik heb toch met die vriend gepraat! Hij was askim aan het blackmailen, dreigen hem een slechte naam te geven als hij niet kwam, nouuuuuu dat moet je bij mij niet flikken! Even toch me niet zo schattige kant laten zien en hem goed duidelijk gemaakt dat hij niet zo gebruik kan maken van iemand die hij een vriend noemt! Toen zag meneer in dat die me askim best gebruikt heeft en veel weg heeft genomen bij mij! Had hen gezegt hoe zwaar ik het had en dat het niet okay was dat hij zo aannzichzelf dacht terwijl askim steeds aangaf dat hij een avond bij mij wou zijn omdat ik t zwaar had! Hij heeft nu belooft askim alleen te bellen als de nood echt hoog is en dan voor een uur ofzo en vergoeding van benzine! Nouuuu goede deal en hij maakt ze woorden waar! Hebben zowaar geld ontvangen voor de reiskosten :wink: (die vent is heel rijk was het minste wat hij kon doen!).

Nouu gister werd askim wel gebelt door die vriend of die van 22:00-23:00 even kon helpen! Nou dat was prima! Om 12 uur was askim nog niet terug dus ik belde hem en hij belde terug en zei alleen “sorry askim i am not work i have problem i call later im sorry” nouu twee uur later NIKS ik maakte me ondertussen al hartstikke gek natuurlijk! Wat was er aan de hand had die een ongeluk of wat?! Ik weer bellen kon hem niet bereiken! Toen werd ik teruggebelt dat askim bij Jandarma vast zat (politie) motor was in beslag genomen en hij was ze id vergeten! Hij probeerde al ze vrienden te bellen maar niemand nam op! Behalve 1 vriend maar die moest eerst ze dienst afmaken! Dus askim moest wachten! Toen sloten ze de wachtkamer ofzo en heeft askim drie uur buiten moeten wachten waar hij totaal niet op gekleed was! (Short, shirt, bodywarmer!) Nou vriend hier id opgehaalt askim opgepikt en toen was die eindelijk thuis om HALF ZES!! Pff wat een nacht :frowning: tot zes uur nog even gekletst en toen geprobeert askim warm te krijgen die blauw aanliep en ijskoud was! Hij was helemaal aan het trillen :frowning: had drie kwartier voordat ze wekker ging en het is me niet gelukt hem warm te krijgen! Hij was ietsje ziek en nu sprak ik hem net aan de telefoon hij klinkt heel dof, snotneus en veel hoesten! Extra pech moet die van 7-0:00 ofzo werken!! Pff :frowning:

Verder nog wat goed nieuws!
WERK!
Mag terug bij me oude baan! Dan niet als kinderanimatie maar sport! Zelfde salaris maar veel betere uren! Van 9:30-13:00 en dan van 15:00-17:00!! Wel zes dagen maar achh de uren zijn lekker haha!

Via Wereldwijzer app

**Tam: ** Allereerst effe een knuffel… Je schreef: “Hallo, wordt eens wakker, misschien mag je af en toe ook iets leuks zeggen tegen je vriendin” Waarom dat niet tegen hem zeggen? Ik zou hem geloof ik met de kl*ten voor hoor het blok zetten (sorry voor mijn taalgebruik) en vragen wat hij wil en zeggen wat jij nodig hebt! Meid uuuh ik heb niet de ideale man hoor…Nobody is perfect en ik ben er wel achter dat hij nobody niet is :wink: Mare mocht je interresse hebben hij heeft nog een broer dusse… hahhahaha Je zou mijn schoonzus mogen worden hoor :wink:

LadySide: Hé meid ik zou je het advies willen geven om gewoon lekker te genieten van het contact…niet teveel er over nadenken…en tegelijkertijd zolang hij met jouw bezig is…is hij niet met een ander bezig (hele foute gedachte I know, maar het is wel zo) En ja misschien gaat het wel heel hard en is het heel overrompelend…Herkenbaar hoor…maar het is de kunst om goed naar je gevoel te luisteren, wat wil jij, wat heb jij nodig, wat voelt goed…Heb jij trouwens ooit nog wat gehoord van Misterside? Ooh als ik zou willen zou ik vroeg kunnen slapen hoor, maar het nadeel is dat juist de gesprekken juist zo gezellig zijnn…maar askim voelde zich echt totaal niet schuldig, hij vond het meer grappig.

Egwene: Een hele dikke knuffel ook voor jouw! Jeetje meid wat word jouw geduld op de proef gesteld! Ik kan heel erg begrijpen dat jij het er moeilijk mee hebt. Heb je hem al weer eens een berrichtje gestuurd? Foute vraag…ongetwijfeld doe je dat regelmatig. Ik hoop heel erg dat je snel wat van hem horen mag! En je scriptie ging toch over euthanasie? Ik denk inderdaad dat het lastig is om puur juridisch te blijven en er niet teveel emoties/gevoelens er bij te halen. En meid ongetwijfeld ben je ook weer bezig met lesrijden, succes met je laatste lessen!! Ik duim voor je!

Sevimli: Wow hier schrik ik echt even van! Veel sterkte en ik wens je voor de toekomst heel veel geluk!

Mariska: En hoe reageerde je askim?

Littleone: Meid hoe is het nu met jouw, je askim en je koffer?

Miloutjuhh: Het updaten is inderdaad op deze manier een hele klus voor jouw :wink: En het nadeel is we schrijven wel gewoon door! Ik hoop dat het goed met je gaat en als het goed is lezen we vanzelf wel weer es wat van jouw.

Kardelen: Dat is ook wat ik bedoelde, ik kan me inderdaad indenken dat er in je askim wel wat veranderd nu hij met zulke serieuze/heftige dingen bezig bent. Maar wel heerlijk meid dat hij nu echt een gentleman is…Misschien ook wel om aan zijn familie te laten zien dat hij echt trots op je is :wink: Wat leuk dat je de mensen daar zo vriendelijk vind! En ja voor jullie breekt nu een spannende tijd, ik hoop dat je snel wat hoort en dat hij niet in al te zware omstandigheden terecht komt…Ik heb er ontzettend veel respect voor hoe jij er mee omgaat!!! Uh wat betekent cock tatli?

LBDS: Jeetje wat een belevenissen weer van jouw. Jeetje dat je askim accepteert dat jij zomaar effe het gesprek aangaat met zijn ‘vriend’ ik weet niet of mijn askim dat had kunnen waarderen. Begrijp ik het goed dat jij weer begint met werken? Pas goed op jezelf en tegelijkertijd een beetje afleiding is misschien ook wel goed! Succes meid!

Update van mij:
Ik geloof dat ik niet zoveel nieuws te vertellen heb…ben erg moe dus ik ga nog effe met askim kletsen en dan slapen…morgen reageer ik wel effe uitgebreider…

@Summie Hij was heel blij dat ik eindelijk die kant op kom, maar hij wilde nog wel even zkr weten dat ik dit keer wel alleen kwam… :wink:

Mariska: Haha hij wilde dus weten of hij je nu wel echt voor zichzelf heeft ;-)…mijn askim vind het eerlijk gezegd best wel lastig dat ik alleen naar hem toe reis…het liefst had hij mij persoonlijk opgehaald haha maar ja dat gaat wat moeilijk…

@Summie Jah dat denk ik wel, kdenk dat hij wel een beetje bang was dat het hetzelfde zou gaan als vorig jaar… Maarjah heb hem maar gelijk gerust gesteld dat ik dit keer alleen kom :P…
Jammer genoeg alleen geen contact kunnen krijgen met askim vanavond :frowning: … Dus maar hopen dat ik hem morgen weer kan spreken…

Summie askim vond het stiekem wel fijn! Hij durft niet op te komen tegen hem! Dus heb t ook helemaal om mij laten draaien me boosheid (niet dat ze straks zeggen dat t een watje is omdat ze meisje voor m opkomt!) Maar ja ik heb t gevoel alsof ik in een slechte soap beland ben! De Side Soap hahaha :stuck_out_tongue: maar ben er wel klaar mee! Wil rust aan me hoofd en niet steeds dat gezeur!
Veel plezier met je askim hihi :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

@Wanderlust: Fijn weer wat van je te lezen. Jammer dat je zo ziek werd in Turkije, maar zo te zien heb je wel een heerlijke week in Italië gehad. Heel veel succes met je scriptie! Ik weet precies hoe het is haha. Ook voor mij is het de laatste paar weken.

@Kardelen: Haha, dat is waar ook! Ik heb inderdaad die neef ontmoet. Maar nee, dat is niet mijn type. Jammer dat het voorbij is met zijn vriendin. Had het idee dat het wel goed zat, maar blijkbaar niet. Ik hoop dat je snel weer wat hoort van je askim. Het zal misschien even duren, maar hij is slim genoeg om wat te bedenken.

@Mariska: Spannend om hem weer te zien na 7 maanden. Komt vast helemaal goed!

@LBDS: Poeh, wat jij daar allemaal mee maakt! Ik vraag me trouwens af wanneer jouw askim eens leert om goed voorbereid en veilig zijn motor te gebruiken. Het is al de zoveelste keer dat hij problemen krijgt daarmee. Maar gefeliciteerd met je nieuwe werktijden. Wanneer begin je?

@Summie: Haha, inderdaad foute vraag. Ik schrijf hem elke woensdagavond met een week update. Gisteren was nummer 8 al. Ja, mijn scriptie gaat deels over euthanasie. Het is niet per se dat er emoties/gevoelens bij komen kijken. Ik ga meer de medische kant op i.p.v. juridisch. Daar moet ik voor oppassen. Maarja, ik vind het medische deel nu eenmaal interessanter dan het juridische. Rijlessen is inderdaad ook nog bezig en het gaat goed. Dinsdag les gehad en zover ik weet geen ingrepen gehad en nauwelijks correcties. Hij zegt ook: als jij gewoon de tijd neemt, rustig rijdt en blijft kijken, dan komt het wel goed.

Nog steeds geen askim nieuws. Uiteraard schrijf ik het meteen als ik wel iets hoor. Het is een hele vervelende oefening in het hebben van geduld. Twijfels die dan weer naar boven komen. Maar hij zal vast zijn redenen hebben dat hij geen contact kan leggen. Er is toch geen onrust bij de Armeense/Turkse grens? Heb heel lang geen nieuws gezien, dus ik ben niet op de hoogte. Vandaag even een spannende ochtend, waarvan ik hoop dat het allemaal goed gaat.
Camping nieuws: ik had mijn organisatie gemaild wat de stand van zaken op dit moment is. Ze hebben me voorgesteld aan een camping in Italië en ze wachten op reactie. Zodra zij iets weten, hoor ik het ook. Het blijft dus afwachten. Zou wel komisch zijn om daar terecht te komen, nu ik zo druk bezig ben om Frans te leren. Maar dat is altijd handig.

Haha egwene hij had m gewoon geparkeerd buiten dat restaurant! Maar er zit geen nummerbord op dus kwam de politie gewoon binnen stappen!

Balen dat je nog niks gehoort heb :frowning: hopelijk is alles goed! Ik denk echt wel dat als die de kans had hij je zou schrijven hoor niet aan twijfelen!

Via Wereldwijzer app

@Egwene Dat is zkr spannend om hem weer na zo’n lange tijd weer te zien… Ik hoop voor jou dat je snel weer iets hoort van je askim.

Even lekker ego haha… Nu durf ik het te vertellen. Ik had vanochtend mijn rijexamen. Had het niemand verteld op mijn familie en 1 vriendin na. Maar ik kan goed nieuws vertellen: Ik heb het in 1x gehaald!!! :smiley: Whoeehoe! Nooit meer rijlessen! Feestje vandaag hier thuis.

Egwene gefeliciteerd!!! Wat goed in 1x!!

Via Wereldwijzer app

Eugene…
:tada::tada::tada::tada::tada:
Dat is zeker een feestje waard… Gefeliciteerd

Via Wereldwijzer app

@Wanderlust: Welkom terug! Leuk weer iets van je te lezen! Balen dat je bezoek aan Turkije werd verstoord door een voedselvergiftiging!

@Littleone: Aaaah ja ik krijg regelmatig klop :wink: Maar ik heb nog geen zin om altijd maar rustig aan te doen, moet al 17 jaar of zo rustig aan doen en weet dus ook precies waar mijn grenzen liggen en wanneer ik er overheen wil gaan. Al is elke keer wel weer rot, maar dan heb ik in ieder geval een leuke gebeurtenis achter de rug.

@Kardelen: Ja ik probeer het ook allemaal wel zo positief mogelijk in te zien, en volop te genieten maar ik blijf het allemaal wat eng vinden haha!
En hij wilde idd in de winter hier proberen te komen, en dan kan hij een tijdje blijven.
Je hebt gelijk hoor wat betreft dat werken aan lichaam en dat alle askims op ons zijn gevallen zoals we zijn. Nu moet het allemaal nog even tot ons doordringen :wink:
Kun je eigenlijk contact hebben met je askim als hij in het leger zit? Of gaat dat moeilijk?

@Mariska: Aaah dat is wel fijn dat je in hetzelfde hotel verblijft als waar hij werkt. Overdag zal het contact dan wat minder zijn zeker, maar dan de avonden samen? En mag hij bij jou slapen of is dat niet toegestaan??

@Summie: Je hebt gelijk hoor! Ik zit ook te zeuren om niks… maar ben het allemaal niet gewend en vind het nog zoooo ontzettend ongeloofwaardig dat iemand zó met mij bezig kan zijn, en al zo snel zegt van me te houden. Maar het voelt wel gewoon heel goed! :slight_smile: En idd zolang hij met mij skypet ook al zeggen we niet veel, dan is ie in ieder geval nergens anders :wink:
Ik moet er gewoon heen, en dan zelf ervaren hoe het allemaal gaat voelen en of alles nog hetzelfde is.
Van MisterSide niks meer gehoord na dat ene telefoontje die ik niet kon opnemen na thuiskomst… Hij zal het misschien eindelijk hebben begrepen. Al lijkt het me heel lastig om hem weer tegen te komen, ik ga hem dan deze maand ook maar ontlopen als ik in Side ben. In oktober of zo, vind ik het niet zo erg als ik hem tegen zou komen. Maar vind niet dat ik het hem nu kan aandoen om mij met een ander te zien. Dus geen mainstreet voor mij!

@LBDSS: wow jij en die askim van je maken nogal wat mee zeg! Het is in ieder geval nooit saai bij jullie :wink: En wat goed dat je tegen die vriend de waarheid hebt gezegd! Ik hoop echt dat het nu beter zal gaan, en die vriend zich aan zijn woord gaat houden.
Super dat je ondertussen wat contacten hebt gelegd, en nog beter nieuws dat je weer aan het werk kunt!
Fijne uren, zijn denk ik een stuk beter te doen voor je. En zorg dat je dan tussen die 2 diensten je rust neemt en je niet weer over de kop werkt. En de avonden lekker vrij is ook niet verkeerd zeg! Wanneer ga je weer beginnen??
Succes met je Side Soap :wink:

@Egwene, Zo zit je nog doodleuk te vertellen over je rijles zonder ingreep en dat het allemaal zo goed was, en zo heb je vanochtend opeens je examen! Stiekemerd :stuck_out_tongue:
Dus nu nog ff wachten op nieuws uit Italie, en dan heb je in ieder geval weer positieve vibes om je heen!
Heftig onderwerp voor je scriptie zeg! Wat studeer je eigenlijk?? Je zult het vast al eens verteld hebben, maar ben het alweer vergeten vrees ik.

Hier weinig te updaten over mezelf… alles gaat rustig zijn gangetje, en geen nieuws dus!

@Ladyside Jah dat heb ik bewust gedaan om hem zo tog heel de dag tog wel te kunnen zien (A)… Hij heeft gelukkig in de middag 3 uurtjes tussendoor vrij dus kan gelukkig overdag ook wel wat tijd met hem doorbrengen, en gewoon genieten van elke minuut die we samen kunnen zien…
Voor zover ik weet is het niet toegestaan dat hij bij mij mag slapen dus we moeten het daar nog even over hebben hoe we dat precies gaan doen…

@Egwene Gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs :smiley:

Mariska: Oh leuk dat je in hetzelfde hotel verblijf als waar askim werkt. Kan je hem lekker veel zien! 7 maanden is wel lang zeg! Geniet er lekker van die 2 weken meid. Wanneer ging je ook al weer precies?

LBDS: Fijn dat je wat contacten heb weten te leggen via Facebook. Denk dat dat een hoop voor je scheelt en ook fijn dat je weer werk hebt en ook nog eens met lekkere tijden! Meid ik denk dat je met die tijden echt heel blij mag zijn, zijn tenminste een beetje gewone werktijden!

Summie: haha ik denk dat het vooral was vanwege zijn broer ofzo dat hij zich zo als een gentlemen gedroeg. Dat is namelijk een hele nette jongen. Hahaha ik dacht dat je wel wist wat çok tatli betekende. Çok = heel/veel/erg tatli = sweet ( weet even niet het nederlandse woord). Jij nog niet bezig met Turks leren dus? :stuck_out_tongue:

Egwene: haha askim zijn neef is ook totaal mijn type niet. Ze lijken totaal niet op elkaar. Qua gedrag misschien een beetje. Die spannende ochtend waar je het dus over had was omdat je moest afrijden! Maar super gedaan meis dat je het in een keer hebt gehaald! Hmm het wordt dus misschien Italie? Heb je voor niets Frans lopen leren haha. Achja ik denk dat Italie ook wel erg leuk is. Alleen de mannen zijn daar erger dan in Turkije qua flirten enzo! Dus pas maar op jij haha.

Ladyside: Toen askim nog in zijn trainingsperiode zat konden we zowat elke avond bellen en nu is het nog even afwachten hoe het contact zal verlopen. Hij is gisterochtend vertrokken, maar tot nu toe nog niets gehoord. Maar zijn nog maar 2 dagen, dus ik wacht nog rustig af :wink:

Hier ook niet zo veel te melden. Net een presentatie op mijn stage gehad over de voorlopige onderzoeksresultaten. Ging erg goed! Normaal ben ik niet zo van het presenteren, maar omdat ik nu alles van dit onderwerp af weet doordat ik me er al 3 maanden mee bezig hou, gaat het veel gemakkelijker :slight_smile: Askim vind het trouwens niet zo leuk dat ik van de zomer met mijn zus naar gran canaria ga… Ik had dus maar niet gezegd dat ik al geboekt had. Maar des te moeilijker nu om te zeggen… weet even niet hoe ik mezelf hier uit ga redden. Heb namelijk geen zin in ruzie met askim hierover.