Het Turkse Liefdeskletstopic: Deel 98!!!!! :-)

Uuh zo krijgen we het topic niet vol :stuck_out_tongue:

Via Wereldwijzer app

Hoi hoi

@summie
Yesss Askim gesproken hij kwam online zijn internet is weer ok etc gelukkig maar
Jaaaaaa ben zo blij maar tegelijkertijd ook beetje dubbel allemaal het zit toch in me hoofd en ben beetje bang maar zoals me moeder al zei, d’r gebeurt niks haha
Askim en ik zouden eigenlijk dit x samen echt op vakantie gaan maar dat slaan we dit x wel ff over, doe dat liever als ik me 100% goed voel
Uhm ben ik dat nodig? Heb niks van de artsen gekregen nl

Oepsieeee verslapen hihi
Tja wat die Askims allemaal wel niet met ons doen haha geweldig toch

@Littleone
Echt nog maar 15 nachtjes​:flushed::flushed:… Ik had 17 in me hoofd haha

@Tam198
Ik heb mijn Askim vandaag gelukkig weer gesproken beide weer blij vreselijk zeg haha elkaar een paar dagen niet spreken
Leuk dat je sinds oktober al samen bent😃

Via Wereldwijzer app

Ladyside: Het gaat al een pak beter met mij… ik kijk er erg naar uit om askim te zien. Haha ik snap je helemaal als ik moest kiezen tussen skypen met askim of slapen dan weet ik het ook wel… Krijg je zo nooit je klop?

Mariska: ik laat je zeker weten hoe het weer daar is. Askim zei dat het eik heel goed is alleen savonds kan het afkoelen en soms nog regen maar eer jij gaat gaat het al weer een stuk beter zijn denk ik.

Kikiek; wat leuk dat je bij je askim bent hoe lang blijf je? geniet ervan en ben erg benieuwd hoe het daar gaat…Moet je nog altijd apart slapen of mag je nu toch al samen slapen?

Egwene: heb je je askim ondertussen al gehoord? wat vreselijk dat je zo lang moet wachten…

nesje: ik denk idd dat de meeste askims in een hotel werken en we ze daar door hebben leren kennen weet je ondertussen al wat je moet doen?

tamara: ik vertrek nou zondagochtend om kwart na 3 bij mij thuis dus erg spannend alleen nog even druk op het werk… Mijn ticket heb ik al moet alleen mijn koffer nog maken. de ene dag heb ik het al wat makkelijker dan anders het is vooral moeilijk voor mij dat askim vaak zegt dat hijw eet dat mijn ouders hem niet leuk vinden… wat me erg raakt omdat mijn ouders ook niet echt achter onze relatie staan. Gister vroeg askim wat mijn ouders zeiden over het feit dat ik naar Turkey kwam want hij weet dat ze hem niet zo leuk vinden en hij mijn familie wel graag ziet en voor hun ook familie zijn… ik hoop dat het ooit beter gaat:) Wel erg leuk dat je toch naar je askim kan gaan ondanks je opperatie…

xsn wat jammer dat je alweer trug bent van je askim… Wel leuk dat jullie het zo goed hebben gehad… ik ben erg benieuwd naar welke plannen jullie hebben gemaakt…

summie: met mij gaat het goed hoor en met mijn darmen ook stukken beter… Al moet ik wel opletten met wat ik eet blijkbaar maar dat komt wel goed… Met askim gaat het super goed hij kijkt erg uit naar mijn komst en heeft dan ook normaal gezien een weekje vakantie alleen dringende dingen moet hij doen wat super leuk is… hij heeft inderdaad weer internet dus snachts ben ik meestal weer wakker dus al is askim tegenwoordig ook savonds of overdag even online wat wel leuk is… ik word bedolven met super lieve woordjes…
Jij ook snachts aan het Skype of aan het chatten met askim waardoor je de wekker niet hebt gehoord? Jammer van de opmerking van je collegas al zullen ze het niet slecht bedoelen neem ik aan …

lbdss, sevimli en alle andere hoe gaat het met jullie??

• Updated - - -

tamara is het 17? kan zijn dat ik verkeerd ben hoor maar sevimli was trug van vakantie en had het lijstje weer gezet maar ik zag dat het de laatste keer gepost is op 30 - 4 dus ik heb hem effe proberen aan te passen… En anders als het toch 15 is dan valt het alleen maar mee toch? ik dacht anders dat 6 nachtjes nog erg lang was ik dacht dat het minder lang was hehe lomperd dat ik ben :slight_smile:

Sporten was echt heerlijk. Ik vind fitnessen eigenlijk niet zo heel leuk, maar het begint mee te vallen hahaha. Het enige wat ik echt leuk vind is de loopband. Niet dat ik een topconditie heb hoor.

Summie: Het is niet zo dat ik me zorgen maak betreft mn lichaam, maar heb altijd veel gesport en nu minder en nu is mn buik niet dik, maar wel slap!!! En dat frustreerd me. En zeker omdat genoeg vrouwen wel nog steeds buikspieren hebben, hahahaha.
Maar grappig dat je het daar toevallig ook met je askim over had. Ohhh hij zorgt er gewoom voor dat je te laat op je werk komt. Heeft zo’n askim die je niet vaak hoort toch zn voordelen :stuck_out_tongue:
Maar hoe doet hij dat dan heel de dag met jou appen, is dat niet lastig met zn werk?

Tamara: Gelukkig heb je hem kunnen spreken :smiley: :smiley: en je bent bijna bij hem :slight_smile:
En leuk is niet het juiste woord, meer verbazingwekkend dat we nog steeds samen zijn, hahaha.
Ik heb dan ook nog niet genoeg moed om alweer zijn kant op te gaan. Daar wacht ik toch maar mee.

Littleone: goed om te horen dat het weer beter gaat met je darmen!!
Je koffers al gepakt?

Via Wereldwijzer app

Tamara: Begrijpelijk dat je het spannend vind! Maar je arts heeft advies je instructies meegegeven. Als je medicijnen gebruikt kan je een medicijnpaspoort aanvragen bij je apotheek. Daarop staat je medicijn gegevens (merknaam, stofnaam) op vermeld zodat artsen snel precies weten wat je gebruikt. Daarnaast is zo’n paspoort een bewijs dat je pillen gebruikt, je mag namelijk niet alle soorten pillen zomaar meenemen naar t buitenland. En een medische verklaring is een brief van je arts waarop je diagnose staat. Oooh wat fijn dat je askim weer internet heeft. :slight_smile:

Litleone: ach wat jammer dat je askim ook voelt dat je ouders moeite hebben met jullie relatie. Wel super dat hij ook weer internet heeft… ik lag in bed te appen met askim vanacht :slight_smile: en die opmerking van mijn collega was een grap…maar ik dacht ik ga niet opbiechten dat ik daadwerkelijk vanacht tot de late uurtjes contact heb gehad met askim… Ooh heerlijk meid nog even en je bent bij je askim. Super dat hij vakantie heeft… De mijne is ook al aan het onderhandelen of hij ook wat kan regelen… En dat koffer inpakken is vast niet zo’n grote klus, want je had je spullen toch al klaarliggen?

Via Wereldwijzer app

Ik weet trouwens nog niet meer van mn huis, moest een bestamd lezen van de koopakte, maar dat ging niet. Dus heb mn hypotheekadviseur maar een mail gestuurd erover.
Ik heb askim trouwens een foto gestuurd van dat ik aan het sporten was. Moet ook gewichtheffen, dus mn vriendin heeft foto’s gemaakt. Al vraag ik me af of ik wel een reactie krijg. Ach weet die ook wat ik hier uitspook haha

Via Wereldwijzer app

Tam gaat het huis mss niet door of waarom weet je het niet meer? ik ben begonnen met zwemmen en ik probeer hier thuis op de loopband te lopen maar daar kan ik me niet altijd voor inzetten wat leuk dat bij jou het sporten goed bevalt… mijn koffer is nog niet gemaakt zal voor een van de dagen zijn

Sunmie… Het Is idd wel jammer maar probeer askim toch te overtuigen dat ze hem geen slechte jongen vinden maar dat lukt nog ni echt… heel leuk dat hij internet heeft hèhè… hèhè altijd leuk snachts te appen met je askim Mjah ze hebben er op zich toch geen zaken mee :wink: al bedoelen ze het vast wel goed… leuk dat je askim aan het onderhandelen is voor wanneer jij op vakantie komt hopelijk kunnen jullie samen super veel doen… Hoe lang ging je eik? ik heb al wat spulletjes klaar liggen maar enkel cadeautjes voor askim en zeep en een handdoek dus heb nog wel wat werk maar op zich gaat dat snel vooruit

Via Wereldwijzer app

Tam: Wauww geweldig meteen een selfie van jouw aan het gewichtsheffen…hoezo ik laat me even zien :wink: een vrouw met power!!! Uuuh buikspieren wat is dat? Kan je dat kopen in de winkel ofzo hahahha zo ja waar? Dan heb ik ook wel interesse hahah. Maar nu zijn mijn heupen eerder het probleemgebied dan mijn buik. Ik moet wel zeggen dat bij askim het nu wel echt zichtbaar word dat hij elke dag in de sportschool zit…Ooh maar wij hebben het wel vaker over de dames in bikini hoor…laatst stuurde hij een foto om mij jaloers te maken van het strand en het mooie weer…maar ja daar stonden ook een paar vrouwen in bikini op…toen vroeg ik waar zijn de mannen…vervolgens stuurde hij een selfie, want daar had ik volgens hem behoefte aan haha…Dus ja wij hebben het er wel over maar met humor…Hij heeft de luxe dat hij zijn telefoon gewoon mag en kan gebruiken tijdens zijn werk. Wat balen dat je het bestand niet lezen kon. Hopelijk kan je adviseur snel wat meer info geven. Is het huis overigens al leeg? Heb je al enig idee wanneer je er eventueel in zou kunnen?

Askim mag gewoon gebruik maken van zijn telefoon :slight_smile:

Littleone: Wat leuk dat jij ook zwemt…ik ben ook aan het zwemmen, lopen en zo nu en dan doe ik een yogalesje, ik probeer alle dagen 30 minuten aan het bewegen (ja moet toch wat om conditie op te bouwen)…Wat jammer dat je askim het zo persoonlijk aantrekt…Gaan jullie ook leuke dingen samen ondernemen? Ach ik zie vanzelf wat het worden gaat, askim heeft het er al over gehad dat hij samen naar Pamukkele wil. Maar ik heb hier al meerdere verhalen gehoord van askims die vrij zouden hebben en het op het laatste moment niet kregen, dus ik wacht rustig af…maar in elk geval kunnen we overdag wel gewoon contact hebben en kunnen we alle avonden/nachten samen zijn…Ik ga 11 dagen…En ben jij trouwens nog aan het werk of heb je al vakantie van je werk? Oooh ik dacht dat jij 2 weken geleden je koffer al had gepakt hahha.

Littleone:Gelukkig heb je nog even voordat je weggaat.
En wat sneu dat je askim nu denkt dat ze hem een slechte jongen vinden. Mensen in je omgeving kunnen zo ontzettend vermoeiend zijn wat askims betreft!!! Erg jammer he.
Als het goed is gaat het huis wel door, je moet alleen natuurlijk officieel toestemming krijgen van de bank voor je hypotheek, dus dat is altijd nog even spannend. Maar door het gevoel wat ik in die woning kreeg heb ik het idee dat het wel gaat lukken. Kan dat niet zo goed omschrijven, maar hoewel ik de woning ervoor graag wilde, had ik toch een ander gevoel.

Summie: whahahahaha, als ik de buikspieren in de winkel tegenkom zal ik het je laten weten, tot die tijd gewoon maar sporten :wink:
En zo ideaal dat jullie gewoon veel contact kunnen hebben, scheelt een hoop, maar jij hebt ook echt de ideale man :wink:
Ja, erg ben ik he, maar moest gewoon even, hahahaha. Dan maar zorgen dat hij aan me denkt :wink:
Ik hoop binnen 6 tot 8 weken erin te kunnen en gelukkig is mn woning leeg!!!

Echt, ik ben even geirriteerd. Askim neemt weer eens niet op en is wel gewoon online enzo. En nee, hoef hem niet elke dag te horen, maar zo nu en dan iets is wel prettig. Sorry, moest even klagen. Maar er zijn sinds ik besloten heb om volledig voor askim te gaan ineens een aantal mannen die aandacht zoeken en geïnteresseerd zijn. En nee die hoef ik niet, maar baal wel en zeker nu een ex ineens mailt dat hij weet wat hij kwijt is geraakt en na mij geen relatie meer heeft gehad!!! Dit was volgens mij de enige niet foute man van de laatste jaren, hahahaha.
Dan denk ik “hallo, wordt eens wakker, misschien mag je af en toe ook iets leuks zeggen tegen je vriendin” (geld voor askim dan)
Sorry, maar dat was precies allemaal tijdens mijn update, dus nu moest ik jullie ermee lastigvallen hahaha

Schiet lekker op met die update van mij.
Gisteren werken en concert en vandaag weer repeteren bij de muziek. Soms denk ik dat ik mn bed beter daar kan zetten hahaha.
Heb nu nog niet eens kunnen blij lezen. Morgen ga ik het nog eens proberen.

Ik ga nu lekker slapen.

Slaap lekker meiden.

Via Wereldwijzer app

Goedemorgen meiden

@Littleone
Wat jammer dat je Askim voelt dat je ouders d’r moeite mee hebben…
Wie weet gaat het ineens beter je ouders zullen het toch eens moeten accepteren ze willen jou toch ook gelukkig zien
Spannend dat je bijna gaat, bij mij is koffer pakken altijd ellende ik wil van alles mee gelukkig kan ik 30 kilo pppff gesleep haha, Askim moet ook altijd lachen als hij mij weer ziet aankomen met een dikke koffer haha tja ik ben een vrouw
Hihi ja vandaag nog 16 dagen maar vind jou berekening ook prima hoor😋
Hoe gaat het met je darmen? Heb je d’r wat voor eigenlijk

@tam198
Jaaa eindelijk het goedemorgen en slaap lekker etc zit d’r weer in hihi dat heb ik toch wel gemist
Je moet doen waar jij je goed bij voelt meid, dus als je de moed nog niet hebt gewoon wachten
Je Askim inmiddels te pakken gekregen?

@summie
Thanks voor de tip ik ga het wel ff regelen vrijdag heb ik nog onderzoeken en vraag haar dan gelijk even

Pppff hier beetje beroerde nacht erg misselijk gelukkig zakt het wat…ga maar eens ff op de fiets vandaag naar het werk heerlijk stukje fietsen

Fijne dag

Via Wereldwijzer app

@Nesje: Welkom! (Weet niet of ik dat al geschreven had) Poeh, hij werkt wel heel veel op een dag! Hopelijk vinden jullie een manier om weer bij elkaar te zijn. De diepere gesprekken komen vanzelf dan wel. Zal mezelf even kort voorstellen. Ik ben 22 jaar en heb askim leren kennen in Side, terwijl ik eigenlijk voor een andere Turk terug was gekomen. Het heeft 8 maanden geduurd voor hij eindelijk een kans kreeg. In januari heb ik hem opgezocht en op dit moment zit hij in het leger voor zijn dienstplicht. En het is niet prettig.

@xSN: Leuk weer wat van je te horen. Fijn dat je zo’n heerlijke tijd samen weer hebt gehad. Die 3,5 maand is zo voorbij!

@Tamara: Wat fijn dat je naar je askim kan gaan! Inderdaad alles goed in de gaten houden en lekker ervan genieten.

@Tam: Top dat je weer gaat sporten. Beginnen is altijd lastig, volhouden ook. Maar na ongeveer 20 dagen heb je een ritme opgebouwd en wordt het makkelijker.

@Summie: Haha… verslapen door je askim. Ach, kan best een keer. Grappig dat jullie allebei even slaap moesten inhalen tussen de middag.

En alle verhalen over sporten haha… Ik ben op dit moment bezig met de Brazilian Butt Lift (30 dagen). Het richt zich vooral op de benen en billen, maar er zit ook een deel cardio en buikspieren bij. Tot nu toe bevalt het wel, al merk ik dat een halfuur soms erg lang duurt. Dus ik weet niet of ik het hele programma ga afmaken. Kan altijd switchen naar wat anders en dan de week daarna weer dit oppakken. Ik kijk wel even.

Eigen update:
Gisteren scriptieoverleg op school gehad. Ze was tevreden, maar ik moet er wel op letten dat het voldoende juridisch blijft. Askim is nog steeds spoorloos. Maandag had hij online moeten komen. Het is nu woensdag en nog steeds niks gehoord. Ik weet dat hij 17 dagen geleden wel online was, maar toen was ik er niet. Dus het is nu meer dan een maand geleden dat ik hem echt gesproken heb. En ik heb het er echt heel moeilijk mee. Ik weet niet hoe lang ik nou nog moet wachten tot ik eindelijk weer wat hoor. Ik weet niet waarom hij me niet belt of op een andere manier kort even wat laat horen. De ergste dingen vliegen door mijn hoofd: hij is gewond, op uitzending, me vergeten, wil me niet meer. Vanalles. Ik vraag me af hoeveel geduld ik nog kan opbrengen.

Goedemorgen! Zo daar zijn we weer en wat loop ik weer achter! Was kapot na bevrijdingsfestival en heb gister dan ook niet veel gedaan.

@mariska, super dat je geboekt hebt!! En je gaat ook al bijna!
Ga je in een hotel, of ergens appartementje met askim??

@nesje, welkom hier! Voel je vrij lekker mee te schrijven en te reageren op onze verhalen en alle tips die we geven en krijgen :slight_smile:
Ik ben 34, mijn askim 37, en we hebben elkaar pas net ontmoet in Side (begin april) ook ik ging eigenlijk heen voor een andere man, maar voor ik in Side was wist ik al dat het met de andere man over was. Er was meteen een ongelooflijke klik tussen askim en mij, en was geloof ik net een week thuis toen ik mijn ticket alweer heb geboekt. Vertrek 26 mei :slight_smile:
Het lijkt me een lastige situatie waarin jij zit. Wat werkt hij ontzettend veel zeg! Ik snap hem ook wel dat hij jou niet in zijn woonplaats wil, wie weet is dat iets voor later. Ik kan je voor nu helaas geen tips geven hoe je ermee om moet gaan en wat je moet doen.

@kikiek; aaah goed te lezen dat jij op je roze wolk zweeft!! Geniet volop van de tijd die jullie samen door kunnen brengen. En wij wachten met smart op leuke updates! :slight_smile:

@egwene, neeeee wat vind ik dit rot om te lezen zeg! Ik las ook je laatste update, en elkaar al een maand niet gesproken :frowning: bah!! Ik hoop dat je je zorgen maakt om niets en dat hij gewoon de mogelijkheid niet heeft om contact op te nemen. En natuurlijk hoop ik dat je snel een blije enthousiaste askim op fb hebt! De duimen draaien hier voor je!

@tamara082 heb je natuurlijk oo fb al ff gesproken. Maar zoooo super dat je wel kunt gaan!
We zijn echt met een aantal dames ronde dezelfde periode in Turkije. Jammer dat we allemaal ergens anders zitten.

@xsn, welkom terug! Goed te lezen dat je een leuke week hebt gehad in Alanya. Dat stomme afscheid nemen gaat volgens mij niet wennen, ook al heb ikber nog geen ervaring mee. Ik ga het over een paar weken meemaken… maaar je gaat al snel weer?! Heeeerlijk zeg! En nu maar weer zoveel mogelijk skypen, appen etc…

@Tam, hier ben ik dan eindelijk!!! :wink: gelijk weer een hele lap tekst. Of had ik het in delen moeten doen, is het topic sneller gevuld :wink:
Weer aan het werk na je vrije dagen is weer ff wennen lijkt me! Succes vandaag!
Hier draaien ook nog steeds de duimen voor jou en je huisje! Ooh en ook voor je askim dat die wat bijdraait, hopeloos verliefd word op je, en jullie lang en gelukkig zullen leven :wink: en dat die mannenmagneet uitgezet word zodat je geen aandacht van andere mannen meer krijgt haha!

@summie het vroege slapen is idd niet besteed aan ons met een aşkım ver weg…
Ik heb een lange dag gehad, met heeeeek rustige periodes dat ik gewoon echt niets te doen had. En pas bij het diner had ik weer een beetje te doen. Of volgend jaar ergens anders aan het werk oo festival of niet meer. (Maar wie weet zit ik dan wel in Side;) ) Geen bekende artiesten gespot bij mij in de buurt. Wel alle optredens gehoord :wink:
Oooh en jij hebt er dus ook nachtwerk van gemaakt en je zelfs verslapen! Maar dan nog knap dat je maar 10 minuten te laat was! Aşkım voelde zich ook niet schuldig? Hahaha!

@littleone Blij te lezen dat het weer beter gaat met je!
Of ik zo nooit mijn klop krijg??? Wat bedoel je daarmee?? (Ging over skypen of slapen)
Aaah je gaat al bijna!!! Al druk bezig met je koffer inpakken??

Update van hier; word onzeker van al jullie sportverhalen e dieetverhalen hahaha! Pfff hier moet er gewoon veeeeel te veel af om het zelf te kunnen. Het niet kunnen sporten (terwijl ik in februari me heb aangemeld bij de sportschool) vanwege die stomme gezondheid, werkt natuurlijk ook niet mee.
Tegelijkertijd met aanmelden sportschool begonnen met nieuw vrijwillugerswerk, en het vergt toch nog best wat energie dat ik niet meer de energie heb om naar de sportschool te gaan. En bij gebrek aan discipline zakken alle giede voornemens al snel weer in :frowning: maar als ik dan tegen askim zeg dat ik mijn lichaam niet mooi vind en dat er straks heeeeeel veel dames in leuke strakke, korte jurkjes rondlopen zegt ie dat hij die absoluut niet wil, en mij mooi vind en mij wil.
Wel geeft mijn weegschaal voor het eerst 3kg minder aan hahah! Zou het ding stuk zijn of snaai ik gewoon minder nu ik verliefd ben, en doet de liefde dit met me? Haha!
Misschien binnenkort toch eens weer een poging doen langzaamaan beginnen in de sportschool.
Contact met aşkım is er in overvloed, en begin me bijna schuldig te voelen naar de dames die weinig tot geen contact hebben, maar ik ben zoooo bang voor een overdose aan contact dat we elkaar niet meer te zeggen hebben. Maar voel me ook niet fijn als er geen contact is. Hoe dubbel kan het zijn!! Ik moet eigenlijk gewoon blij zijn met zoveel contact. Maar begin het gewoon allemaal eng te vinden, het gaat zoooo snel allemaal.
Gister nog even met Tam over gehad, en ik moet het gewoon bespreekbaar maken met hem. Wel heb ik gisteravond nog voor het slaoen gaan geskyped en hem wel uitgelegd dat ik het allemaal eng vind. Ik heb geen ervaring met serieuze relaties, alles wat ik in het verleden aan relaties heb gehad was nooit serieus en zo snel… maar wat Tam ook zei, wij met een askim moeten misschien ook wel sneller belangrijke stappen nemen en iets sneller gaan dan andere relaties, je hebt nu eenmaal die afstand en we kunnen niet uitproberen, zoals stellen in Nl, of we samen kunnen wonen en ondertussen alles laten zoals het is. Nee wij moeten huizen opzeggen, baan/uitkering opzeggen en dan maar vertrekken naar turkije en hopen dat het gaat werken. Ik mag bijvoorbeeld maar 4 weken per jaar op vakantie ivm uitkering. Wil ik langer, dan ben ik dus mijn uitkering kwijt. En zou zooo graag es 2/3 maanden die kant op gaan om het te testen… dan moet ie in de winter maar hier komen voor een paar week! :slight_smile: het maakt hem in ieder geval niets uit waar we wonen… waar ik maar wil! :slight_smile:
Pfff lange update is het weer geworden! Ik blijf nog ff in bed relaxen en dan om 13h00 weer ff werken. Fijne dag dames!!

Via Wereldwijzer app

Mijn relatie is over en zal hier dus ook niet meer komen. Ik laat mijn account verwijderen en ga weer verder met mijn leven en wil dit hoofdstuk afsluiten! Ik hoop dat jullie allemaal het geluk vinden…

Aaaah meis!
Wat ontzettend rot voor je! Weet niet of je het nog leest, maar veel sterkte!!

Lieve meiden,

Ik hoop dat alles goed met jullie gaat. Helaas heb ik niet de tijd om 2 delenbij te lezen.
Ik ben dus eind maart een weekje naar askim geweest in Istanbul en daar ben ik heel erg ziek geworden. Heb een flinke voedselvergiftiging opgelopen en heb een nacht in het ziekenhuis moeten slapen. Gelukkig was askim onwijs lief voor me en hij liep de poten onder zn lijf vandaan voor me. Laatste dagen gelukkig alweer wat beter en wel wat dingetjes kunnen doen.

Daarna een week op vakantie geweest naar Italië met mn ouders. Ben sinds dit weekend weer terug en nu breken de laatste 4 weken voor mijn scriptie aan, dan moet ik hem inleveren. Denk dus niet dat ik hier tot die tijd veel zal zijn.

Ik hoop dat alles goed gaat met jullie en de askims natuurlijk, heb even snel gelezen en volg de meeste van jullie ook wel op Facebook hoor J

Liefs van Wanderlust

Ladyside ik bedoel met een klop te krijgen dat je ineens heel heel moe word… ik ga idd al bijna maar de koffer is nog niet klaar hij is al uit de kast gehaald maar nog helemaal leeg

Tamara Had het aan mijn mama laten vallen dat askim dat dacht kom ik net aan en heeft ze chocolade gaan halen voor askim… Met mijn darmen gaat het wel eigelijk ik heb er medicijnen voor spasmine heten ze maar daar word ik er duizelig en mottig van dus neem Deze enkel s.avonds

Oow jeetje sevimli wat naar voor je ik was echt nieuwsgierig naar je verhaal maar zag je maar niet verschijnen sterkte

Via Wereldwijzer app

Ten eerste, sevimli: Wow hier schrik ik echt van! Ik had dit echt niet verwacht! Jullie hadden zoveel leuke toekomstplannen en waren al zo lang samen. Ik hoop dat je het af kunt sluiten en ook voor jou natuurlijk heel veel geluk in de toekomst! Sterkte meid.

Egwene: haha je hebt de neef van askim toen gezien in Side. Is het wat voor je? Haha nee zou hem zeker niet aan jou koppelen. Blijf jij maar lekker bij je eigen askim! Eigenlijk vond ik zijn ex-vriendin een heel leuk meisje voor hem, maar geloof dat ze niet helemaal op een lijn zaten. En nu is hij dus hopeloos op zoek naar een nieuwe vriendin haha. Vind het echt zo ontzettend jammer voor je dat je zo weinig contact met askim kunt krijgen… Ik hoop echt dat je heel snel iets van hem hoort, want dit houdt niemand vol!

Summie: Ik weet niet askim was niet heel anders dan voorheen hoor, maar hij is nu veel ehmm ja hoe kan ik dat zeggen… serieuzer? Maar dan niet in het opzicht van dat hij geen grapjes meer maakt, want een grappenmakker blijft het, maar gewoon hoe hij in het leven staat zeg maar. Hij is ook veel meer gentlemen dan voorheen haha. Deuren openhouden, mij overal voor laten. Indruk op mij maken door op te staan voor oude mensen, vrouwen helpen met kinderwagen uit de bus tillen haha. Ik vond het ook heel bijzonder dat hij zijn emoties liet zien, ik moest er zelf van huilen haha. Maar nu ben ik ook heel emotioneel. En wat je zegt over dat gebied waar askim woont, dat zou best kunnen. Wat ik wel weet is dat de mensen daar echt ontzettend lief zijn! Toen we op het vliegveld stonden hielp askim een oud vrouwtje met haar koffers op de band en opeens begon dat vrouwtje in mijn wangen te knijpen en zei ze: çok tatli. Haha zo lief.

Ladyside: Ja askim moest inderdaad bijna alles vertalen… Vind het echt jammer dat ik geen turks spreek en dus niet goed met zijn ouders kan communiceren. Maar het is gewoon lastig om te leren en als thuiscurcus inderdaad helemaal. Qua discipline kan ik het wel opbrengen, maar het is gewoon een lastige taal om jezelf aan te leren.
Zolang het contact tussen jou en askim goed gaat en jullie elkaar veel te vertellen hebben hoef je je toch nergens druk over te maken? En dat het allemaal zo snel gaat, wat maakt het uit! Waarschijnlijk zit het gewoon goed tussen jullie! En wat je zegt over die uitkering is inderdaad vervelend dat je niet ff langer die kant op kan. Maar misschien kan hij in de winter hier een tijdje komen om te kijken hoe het tussen jullie gaat als jullie langer samen zijn?

Tam: Klinkt bijzonder die meditatie avond. Mijn askim doet ook aan meditatie, maar weet me nooit zo goed wat ik me er bij voor moet stellen. Als askim klaar is met zijn diensttijd, gaat hij eerst een tijdje werken zodat hij voor 3 maanden naar Nederland kan komen. Die periode dat hij daar gaat werken wil ik naar Turkije gaan, zodat we samen naar Nederland kunnen gaan. En daarna zien we wel verder. Als het askim bevalt in Nederland kunnen we voor een verblijfsvergunning gaan en anders vind ik het ook niet erg om in Turkije te gaan wonen. Als ik maar met askim ben! En de ringen zijn eigenlijk meer verlovingsringen dan vriendschapringen, we hebben er ook onze namen en een datum in laten zetten. Maar ik vind dat je verloofd ben als je ten huwelijk bent gevraagd. We praten er wel over, mij hij heeft me niet officieel gevraagd zeg maar haha. Jij lekker aan het zwijmelen met je askim over de toekomst haha. Wel jammer dat je nu dan niets meer van hem hoort en net op dat moment een ex iets van zich moet laten horen. Ben je nog van plan om binnenkort terug te gaan naar je askim?

Tamara: Leuk dat je een curcus turks op de universiteit gaat doen. Ik zag dat ze dat op de volksuniversiteit van Amsterdam ook aanbieden, maar vind dat net iets te ver weg. Ben nu aan het kijken bij van die taalinstituten. Joehoe super dat je gewoon naar Turkije kunt! Hoelang ga je?

Littleone: meid wat vervelend dat je oma ook al tegen jullie relatie is. Ik vind dat jij je echt heel sterk houdt in deze situatie. Moet niet makkelijk zijn als iedereen zo tegen je relatie is… Vooral omdat het je familie is lijkt het me moeilijk om je er niets van aan te trekken. Moet inderdaad ook moeilijk zijn voor je askim dat jou ouders hem niet accepteren. Maar volgens mij slaan jullie je er heel goed doorheen en echte liefde overwint alles!

Mariska: lekker dat je geboekt hebt! Nu kun je eindelijk gaan aftellen. En ook nog eens lekker 2 weken. Hoelang heb je je askim niet gezien? En gaan jullie samen in een hotel?

Nesje: Hoi, welkom hier! Leuk dat jij je vriend hebt ontmoet terwijl hij ook op vakantie was. Geen jongen die werkt in het toerisme dus. Ik vind het moeilijk om je advies te geven. Dat hij niet wil dat je naar zijn woonplaats komt, kan misschien ook er aan liggen dat zijn ouders het niet accepteren. Ik zou niet zo goed weten wat te doen in jou situatie… sorry.

Kikiek: Een super tijd bij je askim gewenst. Fijn dat het meteen zo goed voelde en alle twijfels weg zijn. Waar woonde jou askim ook alweer? Jammer dat jullie apart moeten slapen bij zijn ouders tijd. Zijn ze erg gelovig?

XSN: meid volgens mij voelen wij ons een beetje hetzelfde op het moment. Heb ook net weer afscheid moeten nemen van mijn askim. Snap dus hoe je je nu voelt. Hoop voor je dat de tijd snel voorbij vliegt en je wat afleiding kunt vinden in leuke dingen.

Wanderlust: Leuk weer iets van je te lezen! Vervelend dat je ziek was geworden, maar wel fijn dat je askim zo lief voor je was. Succes met de laatste weken van je scriptie!

Ik lees dat veel meiden met hun lichaam bezig zijn en aan het afvallen zijn en tuurlijk is het soms beter voor je gezondheid en zelfvertrouwen als je minder weegt. Maar wees asjeblieft niet onzeker over je lichaam naar je askim. Je askim is op je gevallen zoals je bent en daarnaast is innerlijk zoveel meer belangrijker!

Zo superlange update van mij haha. Hoop dat ik iedereen gehad heb. Zelf niet heel veel te melden. Askim is vanochtend naar zijn team vertrokken. Hij zat eerst nog op een soort tussenpost ofzo. Hij noemde het ‘security army’. Geen idee haha. Ook wel vaag dat van het leger een vliegticket had gekregen voor zaterdagochtend en nu pas naar zijn legerbasis gaat. Hadden ze hem ook wel later kunnen sturen dus… Afgelopen dagen dus wel nog contact met askim kunnen hebben, ben benieuwd hoe het vanaf nu gaat met het contact, maar ik blijf positief.

@Kardelen1: Ik verblijf in het zelfde hotel als waar askim werkt, ik heb hem dan inmiddels al 7 maanden niet gezien, dus het wordt wel tijd om eindelijk weer 2 weken hem te kunnen zien

@Littleone: Dankje wel, hoop ook voor jou dat je mooi weer hebt, en alvast heel veel plezier in Turkije

@Summie: Heel blij waren ze er natuurlijk niet mee maarjah jammer voor hun :stuck_out_tongue:

@Ladyside: In het zelfde hotel als waar askim werkt…