Het Turkse Liefdeskletstopic: Deel 98!!!!! :-)

Egwene: Ik ga morgen keihard voor je duimen dat je morgen contact gaat krijgen met je askim!!! En meid ik vind dat je trots op jezelf mag zijn, vooral als je zelf hebt ervaren dat je zo’n innerlijke groei hebt doorgemaakt! Jij hebt alle verleiding wel doorstaan meid! Wat een tragisch verhaal, ik weet dat die hotelstreek daar groot is, maar ik heb niets gehoord. Veel succes met je scriptie en je Frans leren. Wanneer begin jij trouwens met je werk als entertainer?

LadySide: Meid je mag dat lastig vinden :wink: Balen dat jij je askim toch best wel mist. Ikzelf heb daar eigenlijk momenteel niet zoveel last van, ja natuurlijk verlang ik heel erg naar askim, maar we hebben ook gewoon echt heel veel contact (vooral van zijn zomerjob) dus dat vult die leegte misschien ook wel een beetje. Ik ben alleen wel bang dat als ik hem straks ga zien en het mocht echt inderdaad zo super, geweldig, knallend tussen ons zijn, dat het dan wel moeilijker gaat worden. Wat leuk dat je morgen backstagecatering gaat doen. Komen er wat leuke artiesten? Veel succes morgen!

Tam: Oooh maar dan is het ook wel logisch dat ik geen update van je kon vinden :wink: Die meditatie klinkt erg bijzonder! Was het de bedoeling dat je door je stem te gebruiken dat je bewust word van jezelf en je eigen kracht? Jullie zijn inderdaad een heel bijzonder stel! Maar pas maar op straks denkt hij dat jij morgen al voor 3 maanden naar Turkije komt! Ik hoop dat jullie wat een fatsoenlijk contact op kunnen bouwen en elkaar echt kunnen leren kennen en dat hij ziet dat jij een hele bijzondere vrouw bent die hem zal steunen waar ze kan! Ik heb nog afspraak met de verpleegkundige en indien nodig nog langsarts, maar daar ga ik niet vanuit, ik wil positief denken! Ach ja askim en mijn jumpsuite…grappig dat je over zoiets stoms zoveel lol kunt hebben…Ik zei tegen hem: “Ik kan hem tevens gebruiken als pyama dan stap ik gewoon zo in bed en weer uit bed.” Hij vroeg of ik hem ook mee ging nemen naar Turkije, leek hem wel makkelijk :wink: terwijl hij later tot de conclusie kwam dat het misschien juist ook wel weer heel ingewikkeld en onhandig ding is hahahha.

Morgen ga ik proberen weer ff op jullie te reageren nu wel alles gelezen maar ik ben super moe.

Askim en ik willen deze zomer verloven als ik daar ben. Geen echt feest maar lekker uit eten met de families.
Ik heb een lange zalmroze jurk met aan de bovenkant glitters. Hoog op de rug kruisen de schouder banden elkaar en daar onder is de rug een heel stuk open.
Askim heeft hem nog niet gezien en dat probeer ik ook zo te houden. Meneer is erg nieuwsgierig heeft er gisteren tijdens het Skypen denk ik een keer of 20 zeker naar gevraagd hahahaha.

Ik ga nu lekker slapen. Morgen gewoon werken.
Truste lieve meiden.

Via Wereldwijzer app

Goedemorgen

Ff snel een update van wat ik onthouden heb en dan weer een paar uurtjes aan het werk😃

@Egwene
Daar heb je wel een beetje gelijk in…maar als dit dieet niet goed was dan was het me ook niet gelukt tevens is het een natuurlijke geneeskunde je mag het ook niet langer dan 3 weken achter mekaar doen en het werd mij geadviseerd door de huisarts, dit is ook absoluut geen verhongeren hoor je eet gewoon 6 x op een dag het is goed te doen…
En de verzekering vergoed alles😃 hihi
Ik heb al zoveeel geprobeerd maar niks lukte en helaas sporten en dieeten dat is niks voor mij, hierbij mocht je ook niet sporten en dat kwam goed uit ivbm mijn schouder
Ik ben stabiel heb mijn eetpatroon aan gepast en het gaat super😃 en dat is belangrijk
Maar ieder zijns eigen mening natuurlijk
Jeetje een kindje verdronken wat erg zeg bah

@Kardelen1
Ik snap je heel goed, dat gevoel krijg je dan ook
Maar het gaat je lukken meid…hou je vast aan het feit dat jullie er na samen zullen zijn
Het afscheid nemen blijft vreselijk pppff ik hou d’r ook echt niet van…
Ik begin in september op de universiteit in Zwolle met een cursus Turks…dit met een leraar etc
Maar ik weet niet of dit voor jou in de buurt. Is haha

@Mariska
Superrr​:tada::tada::tada::tada: dus je kunt eindelijk boeken leuk meid
Veel plezier vandaag met boeken hihi

@tam198
Helemaal mee eens het is een geweldig beroep doe het inmiddels Al 12 jaar en iedere dag is weer bijzonder😃
En gek maken tja dat lukt ze ook haha vooral als jezelf een kort lontje hebt haha
Ja klopt door dieeten en ook mijn eetpatroon aan te passen ik ontbeet nooit savonds weinig trek om te koken etc ik at gewoon veelste weinig waardoor ik steeds dikker werd maar nu gaat alles oké ik neem de tijd voor ontbijten etc ik wil nl ook echt noooooooit meer terug naar mijn oude gewicht
Ik heb hem vorig jaar juni leren kennen en ben 3x terug geweest 1x met mijn zusje en 2 x alleen en hoop deze maand ook weer terug te kunnen
Hahahaha wat leuk van je Askim hoe lang zijn jullie al samen?

@summie
Wwwoooww wat goed van je zeg ook zoveel afgevallen, en die 4 kilogaat je ook wel weer lukken neem de tijd sporten is ook niet mijn ding haha
Het klopt inderdaad wat je zegt, zoekende naar wat je nu allemaal staat ik had altijd wijde kleding aan etc en grijp daar nog snel naar maar dat staat helemaal niet meer
Het dik blijven voelen heb ik ook…ik let soms ook nog echt teveel op hoor pppff
Haha en een personal trainer altijd goed

@Ladyside
Werkte vandaag en goed dat je gisteren je rust hebt genomen

Hier nog steeds geen Askim in de lucht pppfff irritant vandaag maar ff afwachten en anders maar ff bellen, wat ik liever niet wil ik had hem nl op zijn. Verjaardag ff mobiel gebeld ploep 50 euro lichte jeeeeetje wat een geld
Normaal heeft hij internet maar problemen met de provider en is nu overgestapt naar avea tja dat kan daar allemaal maar zo haha
Maar hij behoud zijn nummer en daar gaan wat dagen overheen ofzo, we zullen zien vandaag
Hopelijk ben ik niemand vergeten en zo ja sorry

Fijne dag allemaal

Via Wereldwijzer app

Tamara wat vervelend dat je je askim nog niet hebt gehoord. ik hoop dat je hem ondertussen hebt gehoord, blijft jammer toch dat het zo duur blijft om te bellen ik bel nu met een ander nummer naar askim van ortel uit dat was het goedkoopste 0.20 cent per minut…

Verder heb ik weinig onthouden heb net gebeld en heb dan toch mijn ticket heb nog geen minuut moeten bellen naar corendon verder krijg ik het erg moeilijk met dat mensen erg slecht praten over mij tegen mijn oudere vandaag men oma gebeld die het niet vind kunnen dat ik alleen op vakantie ga Pff vervelende commentaar altijd ik moet nu gaan werken tot straks

Via Wereldwijzer app

Goedemorgen vanaf een nu nog rustig terrein :slight_smile: met internet ( dat straks weer weg zal vallen als het te druk is)
@tamara; ik heb laatst een gratis simkaartje van Lebara One besteld en dan bel je vrij goedkoop naar Turkije. Misschien een idee? De gewone Lebara is nog duur bellen, je moet echt die One versie hebben. Ik vond het ideaal toen met MisterSide. En als ik nu askim niet kan bereiken via viber, dan kan ik in ieder geval bellen :slight_smile:
Hoop dat ie snel in de lucht komt!

@littleone fijn dat je je ticket hebt ontvangen!
Kan me voorstellen dat je het moeilijk hebt, maar probeer deze week nog vooral te genieten van het feit dat je naar askim gaat. Mensen moeten er maar aan wennen, en doen ze dat niet is dat toch hun probleem?!

Mijn vroeg naar bed gaan is uiteindelijk niet gelukt… skype en askim en dan zijn we weer uren verder :wink: uiteindelijk 5,5 uur of zo geslapen… dus pleaaaase laat me wakker blijven en het volhouden vandaag!!

Via Wereldwijzer app

Ik heb vanochtend mijn reisje naar Turkije geboekt :smiley: !!
24 mei ga ik lkkr 2 weken naar mijn askim in Icmeler :smiley:

Sorry dit moest ik gewoon even kwijt :stuck_out_tongue:

@mariskaklerk
:tada::tada::tada::tada::tada::tada::tada::tada::tada:
Joepieeeeee super gaaf meid heeerlijk
Fijn gevoel zeker
We vliegen in dezelfde periode alleen andere verblijf plaats haha (tenminste ik hoop dat ik mag gaan)

UpDate later ff verder

Via Wereldwijzer app

Hallo dames,

Ik heb deels van jullie berichtjes gelezen, wat leuk dat jullie elkaar steunen en naar elkaar luisteren. Misschien kan ik ook tips van jullie krijgen.

Ik ga vaak genoeg naar turkije en eerlijk gezegd vaak genoeg scharrels gehad. Vorig jaar september heb ik iemand leren kennen, hij was ook gast in het hotel. Hij was met zijn 3 vrienden en ik met een vriendin. Het was heel gezellig met zijn allen. Ik ben normaal gesproken gewend dat mannen je altijd proberen te versieren en dat deed hij niet, maar ik kon heel goed met hem hebben. Iets in mij zei dat ik geen seksueel contact met hem moest hebben, ook niet gedaan. We waren 4 dagen samen, en 3e dag kwam ik erachter dat hij 20 jaar was (nu 21). Ik was toen 29 en nu 30 jaar.

Sindsdien hebben we contact, wij hebben geen relatie. Ik heb een tijdje contact verbroken, omdat ik mijn gevoelens eng vond. Tot op heden ben ik voor niemand gegaan. We hebben nu weer contact. Alleen ik vind het erg dat wij alleen contact hebben via whatsapp. We hebben sinds september paar keer telefonisch contact gehad. Ik vraag mij af of dit wel klopt, als je wat voor elkaar voelt.

We hebben vele onenigheden en discussies, gezien het verschil met alles. 2 verschillende landen, leeftijdsverschil etc. Ik heb zometeen in juni vakantie en ik wil hem heel graag zien. Nu lopen we vast op het feit dat hij financieel moeilijk heeft. En daarnaast druk heeft. hij werkt 12 uur per dag. En daarnaast moet hij zijn vader helpen, zij runnen hun eigen boerderij en oogsten van alles en nog wat. Volgens hem moet ik mijn vakantie niet verpesten en boeken. En wanneer hij kan komen, komt hij niet wetende voor hoe lang. Ik heb hem ook voorgesteld dat ik naar zijn woonplaats kan komen (hij woont namelijk niet in een toeristische plek). Dan wijst hij mij af, omdat hij vind dat hij mijn kosten moet betalen van verblijf en dit kan hij niet. En daarnaast weinig tijd voor mij kan maken.
Ik weet niet hoe ik hier mee moet omgaan :frowning:

Ik wil hem namelijk heel graag weer zien en ik wil weten of het nog steeds zelfde gevoelens zijn als vorig jaar (ja ik ben een beetje onzeker van zijn kant, gezien hij jonger is dan ik en hij nog geen relaties heeft gehad. Daarnaast wil ik hem iets beter leren kennen, ik spreek hem alleen via whatsapp en hij is zeker geen prater/verteller.

Erg rustig hier

Mariska wat leuk dat je eindelijk geboekt hebt en dat je ouders je niet willen tegen houden… Jammer dat je gaat als ik weg ben anders Hadde we samen iet kunnen gaan doen

Lbdss al Nederlanders gevonden?

Nesje welkom hier… moeilijke situatie die je hebt Kzou niet zo direct weten welke raad ik je kan geven

Via Wereldwijzer app

@Littleone dat is zkr jammer, maar hopelijk heeft askim tussen de middag een paar uurtjes vrij om wat te kunnen doen…
Als je maar wel laat weten wat voor weer het is zodat ik weet wat voor kleding ik moet meenemen :stuck_out_tongue:

En toen was het hier wel erg stil…

Egwene: Ik ben heel benieuwd…Ik zit de hele dag al te duimen voor je…

Nesje: Welkom meid! Ik zal me eerst effe voorstellen ik ben Summie (28) heb mijn askim (26) vorig jaar leren kennen en eind juni ga ik weer naar hem toe :slight_smile: Je vraagt om advies, het blijft altijd moeilijk om advies te geven…omdat ik jullie beiden niet ken…maar ik zal mijn best es doen… Allereerst vind ik het heel bijzonder dat je Turkse vriend op vakantie was in hetzelfde hotel als jij! Financieel is het voor mijn askim alleen maar mogelijk om in het hotel te zijn door te werken maar niet voor een luxe vakantie! Maar ik weet niet waar jij hebt verbleven, ik zit in de 5* hotels… Tsja en over zijn gevoelens voor jouw kan ik helaas geen antwoord geven…Waarom hem niet vragen wat hij voelt voor jouw? Hoe ziet hij zijn toekomst voor zich? Wat zijn zijn dromen? Zijn dat dromen van hem of droomt hij ook over een leven samen met jouw? Of is het juist dat zodra je op de diepgang terecht komt dat jullie de moeilijkheden (die je omschrijft) tegenkomen? Tegelijkertijd kan het voor hem ook wel heel confronterend zijn als je hem in zijn woonplaats zou opzoeken, grote kans dat je dan geconfronteerd word met het feit dat hij niet woont/leeft in zo’n luxe omgeving als waarin jij op vakantie bent! Ik hoop dat je er iets mee kunt…maar schrijf gewoon gezellig met ons mee…we staan hier open voor elkaar en waar we kunnen steunen we elkaar en geven we onze mening!

Ik ben erg moe, ik zit nog achter mijn laptop kruip zo in bed en misschien reageer ik dan nog wel effe op de anderen…

Ohh dames…, ik zit op een roze wolk!
Vandaag bij askim aangekomen en het voelt gelijk zo goed.
Alle twijfels zijn als sneeuw voor de zon vertrokken.
We slapen vanavond bij zijn ouders en dus ieder apart, dat is dan wel weer jammer :wink:

Een hoop reisjes geboekt zie ik, geniet ervan dames!

Slaap lekker…

Via Wereldwijzer app

Ik heb gisteren niks gehoord. Hij kwam niet online. Zijn mobiel stond uit. Ik baal er enorm van en zat er echt even door heen. Ik heb mijn hoop nu maar op vandaag gericht, anders weet ik het ook niet meer…

@Kikiek: Ohh geniet ervan! Heel veel plezier nog!

Goedenmorgen dames,

@Summie wat leuk, jij kent je askim dus ook sinds vorig jaar. Ik dus ook, wel vanaf september maar wij noemen elkaar zeker geen askim :). Maar hoe heb jij je liefde leren kennen? En wat leuk dat je in juni naar hem toe gaat? Hoe gaan jullie het doen, hotel of appartement?? Of ga je naar het hotel waar hij werkt?

Ik zat vorig jaar in een 4*, ik ga amper meer naar 5* omdat ik het zo massaal vind en 4* is wat kleinschaliger. Misschien heb je ook wel gelijk met confrontatie als ik hem opzoek, daar heb ik niet eens aan gedacht. Volgens mijn gevoel zit het hem soms al dwars, dat ik alles heb (huisje, baan etc ) en hij niet. Dit maakt hij niet bespreekbaar ofzo, maar soms voelt het zo. Ik weet nog dat hij zei kies jij maar de plaats en hotel uit waar wij elkaar kunnen treffen, want als ik het doe ben ik bang dat het niet aan je eisen zal voldoen. Ik kan hem niet duidelijk maken dat ik alles prima vind, als ik maar bij hem ben. Ik heb even over nagedacht…ik moet hem niet opzoeken in zijn eigen woonplaats.

Praten over gevoelens, toekomst etc zit er echt niet in. Hij kan absoluut niet zijn gevoelens uiten, ik wel en als ik erover begin loopt hij vast :frowning: Alsnog blijf ik mijn gevoelens uiten naar hem toe. En over plannen van hem weet ik niks, hier praat hij ook niet over. Hij weet nu niet anders dan 2 banen runnen en 15/16 uur per dag werken, helaas :(. Het enige wat ik weet (en hier geloof ik ook in) dat hij wel aan mij denkt, maar hoe en wat weet ik niet. De moeilijkheden beginnen bij ons, als hij vast loopt in het gesprek. En ik heb bepaalde verwachtingen, waar hij moeite heeft om daar in tegemoet te komen.

@kikiek: wat leuk voor je, geniet er van meid

Goedemorgen meiden…

Wat een rust hier zeg…
Hier dikke spanning zo naar het ziekenhuis dus ben erg benieuwd pppff
En nog steeds geen Askim in de lucht, vind het ook niet echt grappig meer pppff

@littleone
Ja dat blijft inderdaad jammer en helemaal nu… Zal me d’r eens in gaan verdiepen vanmiddag
Fijn dat je je ticket hebt meid… Wanneer ging je nou precies?
En net wat Ladyside zegt mensen moeten d’r maar aan wennen hoor, ik hoor ook geregeld dingen en daar sta ik inmiddels boven its my life

@nesje
Welkom hier, gezellig dat je mee komt kletsen…
Ik Ben Tamara en heb mijn Askim vorig jaar juni in marmaris ontmoet, als het goed is vlieg ik eind deze maand weer naar hem toe voor de 3de x​:smiley::smiley:
Oeiii meid lastige situatie dus… Ik zal hem toch eens vragen hoe hij over jullie denkt etc, en hoe hij het allemaal voor zich ziet
Het is zeker lastig als hij niet veel praat maar je zal het toch moeten weten lijkt me

@kikiek
Geniet ervan meid…veel plezier

@egwene
Dat is flink balen, ik hoop dat je inmiddels al wat hebt gehoord

Via Wereldwijzer app

Goedemiddag lieve dames!

Oeps wat ben ik hier lang niet geweest! Heb het echt onwijs druk gehad met examens op school waardoor ik niet echt tijd kon maken om fanatiek al jullie berichtjes te lezen en te reageren.

Maar ik ben terug van weg geweest! Heb het weer wat rustiger dus ik ga morgen mijn best doen om een beetje bij te lezen.

Even een update van mij. Ik ben gisteren thuis gekomen uit Alanya na een weekje met mijn askim. Het was echt geweldig en heerlijk om weer bij hem te zijn en hem aan te kunnen raken. Hebben echt een heerlijke week gehad die veeeels te snel ging. We hebben ook heel serieus over de toekomst gepraat en plannen gemaakt dus dat is allemaal positief. Alleen toen kwam het moment om hem weer achter te laten daar en het was verschrikkelijk! Ik voel me echt vreselijk op het moment maar probeer positief te blijven door uit te kijken naar de volgende keer dat ik hem weer zie en dat is over 3 en een halve maand. Hopelijk vliegt de tijd voorbij!

Liefs x

Via Wereldwijzer app

Joepieeee ik kan gewoon naar mijn askim​:tada::tada::tada:
De galblaas moet dr wel uit maar sta in de planning voor de 2de week juni ongeveer dussssss ik mag weg goed eten in gaten houden heb medicatie 3x daags
Vrijdag weer zhuis echo bloed onderzoek
Goed in gaten houden met koorts en ontlasting als dat niet ok is gelijk aan de bel trekken hier en in turky…

Via Wereldwijzer app

Hey meiden, even een korte update.

Nesje: welkom hier!! Lastige situatie met de turkse jongen.
Zal er later wat uitgebreider op in gaan!

Egwene: vind het echt heel rot voor je dat je hem gisteren niet hebt gesproken :frowning: :frowning: ik duim voor je dat je hem deze week hoort!!!

Tamara: supernieuws meid!!! Fijn dat het allemaal gewoon door kan gaan!!
Heb je je askim ook al gesproken?
Ik ben trouwens sinds oktober samen metn askim.

Xsn: Leuk weer wat van je te horen. Ben nu wel erg nieuwsgierig naar jullie toekomstplannen :wink:
En wat fijn dat jullie het zo leuk hadden samen.

LadySide, LBDS, Summie, Milou en Littleone, waar zijn jullie :stuck_out_tongue: is zo stil hier, haha.

Met mij gaat het goed. Helaas morgen werken :frowning: zooooo gemeen dat je eindelijk vakantie hebt van je ene werk en dan (vorige week) moet beginnen met ander werk. Heb zo genoten van mn vrije dagen en wil meer!!!
Nu ff sporten bij fysio. Na al jullie dieet verhalen moet ik ook maar eens echt aan de slag, veel broeken passen niet meer, hahaha. Gelukkig hoeft er bij mij maar een kilo of 5 af. Maar nu mn askim weer heel de dag tussen de mooie vrouwen in bikini loopt stoor ik me eraan dat mn buik niet meer strak is!!!
Fijne avond en hoop vanavond nog ff tijd te hebben voor hier

Via Wereldwijzer app

Inderdaad best wel rustig hier!

Egwene: Meis allereerst effe een hele dikke knuffel van jouw! Jeetje wat moet jij een geduld hebben meid! Ik hoop dat je snel wat van hem hoort…

**Mariska: **Wat super dat je hebt geboekt! Hoe hebben je ouders gereageerd? En hoe heeft je askim gereageerd?

Littleone: Hoe gaat het met jou? Hoe is het met je darmen? Wat jammer dat iedereen in je omgeving zo negatief reageert. Grote kans dat het komt vanuit bezorgdheid, maar wel jammer dat het op zo’n manier geuit word. Hoe is het verder met je askim? Heeft hij inmiddels alweer internet tot zijn beschikking?

Kikiek: Veel plezier bij je askim!

LadySide: Dat vroeg slapen gaan niet in combinatie gaat met askim…dat komt mij errug bekend voor… Maar volgens mij ligt dat aan onze askims en niet aan ons :stuck_out_tongue: Heb je trouwens gister een leuke dag gehad? Toch nog een artiest gespot of helemaal niet?

Nesje: Dat is juist het leuke aan dit forum, soms kan iemand je zomaar even een spiegel voor houden of even en ander licht op een situatie schijnen. Wat je schrijft herken ik wel bij mijn askim, de leefomstandigheden en werkomstandigheden in Turkije zijn heel anders dan in Nederland en mijn askim is zich daar heel erg bewust van. Volgens mij is het in het algemeen voor een Turkse man erg belangrijk om voor zijn vrouw te zorgen. Maar als je een vrouw hebt die in welvaart is opgegroeid hebt, dan komt die lat om het goed te willen doen opeens wel erg hoog te liggen en bestaat er de kans dat iemand zich minderwaardig gaat voelen. En ja praten over gevoelens, kan inderdaad heel moeilijk zijn. Ik heb dat met askim ook wel ervaren, wij zijn vrouwen willen overal over praten en alsmaar herhalen. Terwijl ik het gevoel heb dat Turkse mannen niet zoveel over gevoelens spreken, terwijl sommigen juist wel echt heel gevoelig zijn en alles intens beleven. Met askim heeft dit ook weleens gebotst, en dan is het I don’t know…maybe…De tijd dat ik echt dingen uit hem ga trekken heb ik gehad, het levert alleen maar wederzijds frustraties op. Terwijl ik het wel benoem, je wilt er niet over spreken, erg jammer maar ik hou er over op, ik ga het niet uit je trekken (maar oeeh wat is dat moeilijk hahha) Maar askim zegt ook wel vaak dat hij er over nadenken moet en dan komt hij er vaak een tijdje later ook wel op terug. Sorry alweer een heel verhaal (niet wijsneuserig bedoeld maar misschien kan je er wat mee).

xSN: Uuuh dat is inderaad effe een tijdje geleden…ik ben je verhaal eerlijk gezegd effe kwijt… maar welcome back :slight_smile:

Tamara: Wow meid jij kan lekker naar je askim toe!!! :slight_smile: Ga je ook een medische brief en medisch pasport meenemen voor het geval je in het ziekenhuis in Turkije terecht mocht komen? Waar we natuurlijk helemaal niet op hopen! Heb je inmiddels al weer contact gehad met je askim?

Tam: Zwaait effe naar Tam…hier ben ik :slight_smile: Ja dat is zo jammer als je vrij hebt gehad, dat je weer aan het werk moet. Maar tegelijkertijd betekent het dat je dus wel fijne vrije dagen hebt gehad! Want als je dat niet had gehad, was je blij geweest dat je weer kon werken :wink: Hoe is het trouwens met je huis? Al wat meer nieuws? Tsja normaal gaat daar een aantal weken over…maar ik dacht ik vraag toch effe… Uuuh wat jij schrijft over je askim tussen de mooie meiden in bikini…ik heb ook zo’n askim…Ik zat daar vorige week nog met askim over te dollen over dat het voor zijn ogen volgens mij het paradijs is met al die mooie meiden in bikini’s…Zegt ie: “No askim, for me is it no paradise.” Dus ik vroeg hem waarom niet? Stuurt hij vervolgens een foto van mij in bikini naar mij toe: “Because you are not here.” Niet dat ik me er druk over maak hoor, maar het hoeft dus niet altijd alles te zeggen hè meid! En tegelijkertijd zie jij nooit een mooie man op straat lopen? Ik wel hoor (laat askim dit niet horen hahha)

** Update van mij:** Ik had mij vanochtend verslapen (eigen schuld dikke bult) pffff dus snel uit bed en hoppa zonder make-up naar het werk, ik kwam slechts 10 minuten te laat op mijn werk…Dus ik kom binnen en mijn collega’s waren aan de koffie en ik zeg: “Oooh dat is nu echt wat ik nodig heb.” Dus ze moesten erg lachen, zegt een collega: “Je zou bijna gaan denken dat die Turkse vriend van haar vannacht in haar dromen bij haar op bezoek is geweest.” Ik heb me maar wijselijk effe stil gehouden, want jaa het was dankzij askim vannacht 2uur voor deze dame ging slapen…Ik vertelde het askim dat ik me had verslapen en hij moest vervolgens zooo lachen…Vanmiddag eerst maar effe een tukkie gedaan…maar ik was niet de enigste die brak was want askim heeft in zijn pauze ook maar effe een oogje dichtgedaan… Verder niet zoveel nieuws te vertellen geloof ik…

11-05 Littleone Marmaris 6 nachtjes
23-05 Tamara082 Istanbul 15 nachtjes
26-05 LadySide Side 18 nachtjes
29-05 Yavrum1 Antalya 23 nachtjes
02-06 Miloutjuhh Apeldoorn 26 nachtjes
27-06 Littleone Marmaris 53 nachtjes
08-08 Kardelen Gran Canaria 95 nachtjes
14-08 Miloutjuhh Kusadasi 100 nachtjes
13-09 Littleone Aksaray 130 nachtjes

BACK AT

Littleone 18-05
Yavrum1 02-06