Inderdaad best wel rustig hier!
Egwene: Meis allereerst effe een hele dikke knuffel van jouw! Jeetje wat moet jij een geduld hebben meid! Ik hoop dat je snel wat van hem hoort…
**Mariska: **Wat super dat je hebt geboekt! Hoe hebben je ouders gereageerd? En hoe heeft je askim gereageerd?
Littleone: Hoe gaat het met jou? Hoe is het met je darmen? Wat jammer dat iedereen in je omgeving zo negatief reageert. Grote kans dat het komt vanuit bezorgdheid, maar wel jammer dat het op zo’n manier geuit word. Hoe is het verder met je askim? Heeft hij inmiddels alweer internet tot zijn beschikking?
Kikiek: Veel plezier bij je askim!
LadySide: Dat vroeg slapen gaan niet in combinatie gaat met askim…dat komt mij errug bekend voor… Maar volgens mij ligt dat aan onze askims en niet aan ons
Heb je trouwens gister een leuke dag gehad? Toch nog een artiest gespot of helemaal niet?
Nesje: Dat is juist het leuke aan dit forum, soms kan iemand je zomaar even een spiegel voor houden of even en ander licht op een situatie schijnen. Wat je schrijft herken ik wel bij mijn askim, de leefomstandigheden en werkomstandigheden in Turkije zijn heel anders dan in Nederland en mijn askim is zich daar heel erg bewust van. Volgens mij is het in het algemeen voor een Turkse man erg belangrijk om voor zijn vrouw te zorgen. Maar als je een vrouw hebt die in welvaart is opgegroeid hebt, dan komt die lat om het goed te willen doen opeens wel erg hoog te liggen en bestaat er de kans dat iemand zich minderwaardig gaat voelen. En ja praten over gevoelens, kan inderdaad heel moeilijk zijn. Ik heb dat met askim ook wel ervaren, wij zijn vrouwen willen overal over praten en alsmaar herhalen. Terwijl ik het gevoel heb dat Turkse mannen niet zoveel over gevoelens spreken, terwijl sommigen juist wel echt heel gevoelig zijn en alles intens beleven. Met askim heeft dit ook weleens gebotst, en dan is het I don’t know…maybe…De tijd dat ik echt dingen uit hem ga trekken heb ik gehad, het levert alleen maar wederzijds frustraties op. Terwijl ik het wel benoem, je wilt er niet over spreken, erg jammer maar ik hou er over op, ik ga het niet uit je trekken (maar oeeh wat is dat moeilijk hahha) Maar askim zegt ook wel vaak dat hij er over nadenken moet en dan komt hij er vaak een tijdje later ook wel op terug. Sorry alweer een heel verhaal (niet wijsneuserig bedoeld maar misschien kan je er wat mee).
xSN: Uuuh dat is inderaad effe een tijdje geleden…ik ben je verhaal eerlijk gezegd effe kwijt… maar welcome back 
Tamara: Wow meid jij kan lekker naar je askim toe!!!
Ga je ook een medische brief en medisch pasport meenemen voor het geval je in het ziekenhuis in Turkije terecht mocht komen? Waar we natuurlijk helemaal niet op hopen! Heb je inmiddels al weer contact gehad met je askim?
Tam: Zwaait effe naar Tam…hier ben ik
Ja dat is zo jammer als je vrij hebt gehad, dat je weer aan het werk moet. Maar tegelijkertijd betekent het dat je dus wel fijne vrije dagen hebt gehad! Want als je dat niet had gehad, was je blij geweest dat je weer kon werken
Hoe is het trouwens met je huis? Al wat meer nieuws? Tsja normaal gaat daar een aantal weken over…maar ik dacht ik vraag toch effe… Uuuh wat jij schrijft over je askim tussen de mooie meiden in bikini…ik heb ook zo’n askim…Ik zat daar vorige week nog met askim over te dollen over dat het voor zijn ogen volgens mij het paradijs is met al die mooie meiden in bikini’s…Zegt ie: “No askim, for me is it no paradise.” Dus ik vroeg hem waarom niet? Stuurt hij vervolgens een foto van mij in bikini naar mij toe: “Because you are not here.” Niet dat ik me er druk over maak hoor, maar het hoeft dus niet altijd alles te zeggen hè meid! En tegelijkertijd zie jij nooit een mooie man op straat lopen? Ik wel hoor (laat askim dit niet horen hahha)
** Update van mij:** Ik had mij vanochtend verslapen (eigen schuld dikke bult) pffff dus snel uit bed en hoppa zonder make-up naar het werk, ik kwam slechts 10 minuten te laat op mijn werk…Dus ik kom binnen en mijn collega’s waren aan de koffie en ik zeg: “Oooh dat is nu echt wat ik nodig heb.” Dus ze moesten erg lachen, zegt een collega: “Je zou bijna gaan denken dat die Turkse vriend van haar vannacht in haar dromen bij haar op bezoek is geweest.” Ik heb me maar wijselijk effe stil gehouden, want jaa het was dankzij askim vannacht 2uur voor deze dame ging slapen…Ik vertelde het askim dat ik me had verslapen en hij moest vervolgens zooo lachen…Vanmiddag eerst maar effe een tukkie gedaan…maar ik was niet de enigste die brak was want askim heeft in zijn pauze ook maar effe een oogje dichtgedaan… Verder niet zoveel nieuws te vertellen geloof ik…