Het Turkse Liefdeskletstopic: Deel 98!!!!! :-)

@Lbdss
Bah meid dat is niet leuk dat je je zo voelt…ik snap dat je je zo eenzaam voelt
En ook hoe je denkt je bent voor je Askim gekomen etc, misschien kun je tegen die vriend zeggen hoe je d’r over denkt en dat het niet de bedoeling is dat jij savonds steeds alleen zit en bent toch!?!?

@lLadyside
Nee helaas niet in de buurt maar wel de moeite waard ook al os het voor de andere hebbe dingen, het klopt wel wat Littleone zegt over de drukte…wij zijn altijd nog op maandag gegaan buiten de vakanties om en de winkel is tot een uur of 1 zo goed als leeg heerlijk😃
Slapen de kindjes al dan? Snap dat je je verveeld de oppas avonden vind ik soms zo lang duren en vooral op zaterdag want d’r is geen bal op de tv pppfff
Werkt je Askim in een hotel?
Die van mij is ook nog niet in de lucht Hmm beetje jammer…

Via Wereldwijzer app

@lbdss: aaahh ff een knuffel vanaf hier! En er zijn zeker NLders hoor! Zit ook een dame die een website heeft. Heeft samen met man/vriend een duikschool aan de kant waar je askim werkt. Als ik het goed heb onthouden.
Maar balen dat askim zoveel in de avonden werkt bij die vriend. Hij maakt gewoon misbruik van de goedheid van je aşkım.
Je askim zit hopelijk niet te werken bij die van mij he?! :wink: anders gaat ie de wind van voren krijgen :wink:
Oh en Kahraman zit trouwens dicht bij jullie, kun je NL kletsen :wink:

@littleone: ja die drukte is ook wat me tegenhoud, vooral omdat ik niet eens voor kleding kom natuurlijk. Omver lopen doen ze iet zo snel, sta stevig op de grond :wink:
Super dat je buik beter gaat. En met jezelf ook!

@tamara, oooh ik ga het onthouden dat wanneer ik ga, ik op een maandagochtend ga. :slight_smile:
Kindjes zijn in diepe rust, lagen al op bed toen ik kwam. Alleen de oudste kwam er nog ff uit, maar toen waren vrienden nog thuis.
Gelukkig ben ik hier wel net zo thuis als in eigen huis, maar toch lig k liever op eigen bankje :slight_smile:
Mijn askim werkt niet in een hotel. Toen ik hem leerde kennen werkte hij in een bar aan de boulevard, en toen ik 2 dgn thuis was, was ie opeens partner in een restaurant. Maaaar gelukkig niet in een hotel, of bar bij het strand :wink:
Net buiten Side centrum, dus mensen moeten het weten dat het er is. Veel scandinavische gasten komen er volgens mij.
Kreeg net wel een superlief berichtje :slight_smile: dus ik zweef weer, nu wachten tot ie thuis is en gaat skypen :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Tam die vriend heeft hem wel vanaf het begin dat askim hier kwam altijd geholpen met werk enzo… maar dan nog!!

Tamara die vriend gaat de wind van voren krijgen! Ik ben zo pssed!!! Hij gaat het nog meemaken met mij! Ik zie er volgens velen lief en schattig uit maar kan een echte btch zijn als het moet! En die kerel maar altijd zo lief doen tegen mij en dan zo hard misbruik maken van askim! Het kost ons geld dat askim daar werkt omdat die er heen gaat met de motor!!! Krijgt die benzinegeld?! IK DACHT HET NIET!!! Kwam meneer gister trots thuis met 6tl fooi! Nou nou dat scheelt een hoop voor die week/anderhalf rijden voor die mafkees!!

Ladyside ik heb nog geen nederlander gevonden! Maar wel heel erg sterk behoefte aan! Heb sowieso gewoon behoefte aan iemand om mee te kletsen! Vandaag met 65+ers gepraat de hele dag! Duitse dan nog ook!! Kan lang niet alles volgen wat ze zeggen maar het sociaal zijn voelt goed! Dat ik dan in het duits moet aanhoren over ouderdomskwaaltjes en over hoe het vroeger beter was maakt me dan toch even niks uit! Karaman ken ik niet… maar klinkt als een plek waar ik graag zou willen zijn nu…

Sorry voor mijn chagerijnigheid en verdriet… ik kan mijn emoties geen plek geven op dit moment

Via Wereldwijzer app

ik heb een pb bericht gestuurd naar iemand op fb die in Side woont, zodat jullie elkaar kunnen toevoegen. Is een ontzettend lieve meid

Via Wereldwijzer app

LBDS: je krijgt zo een uitnodiging op fb van een Nederlandse turkse meid die in Side woont :wink:

Via Wereldwijzer app

Heb nog niks gehad maar ik wacht heel geduldig af! Klinkt echt heerlijk iemand in Side!

Via Wereldwijzer app

Hallo meiden,

Daar ben ik ook weer eens :slight_smile: Beetje druk gehad de afgelopen dagen. Nu eens kijken of ik kan updaten. al zal ik misschien af en toe op oud nieuws reageren

@Tam Ja ik moet vroeg op om te werken wekker gaat om 6.15. Ben daar inmiddels al weer zo aan gewend geraakt dat ik ook in het weekend om 6.15 klaar wakker ben. Dat is dan weer minder hahaha.
Wat super dat je het huis hebt! Gefeliciteerd meid!

@Ladyside mijn zusje werkt nu voor het tweede seizoen in Turkije. In de winter is ze bijna 3 maanden in Nederland geweest en verder woont ze er nu dus ruim een jaar.
Het is inderdaad best wel bijzonder dat we alle twee en Turkse vriend hebben, niet ideaal voor mijn ouders maar gelukkig staan ze achter ons en zijn ze blij voor ons. Natuurlijk hadden ze liever gehad dat we een jongen om de hoek hadden gevonden maar als we gelukkig zijn is dat voor hen het belangrijkste.

@Tamara Wat fijn om te lezen dat het beter gaat met je moeder.
En ik hoop dat jij gewoon lekker naar je askim kunt zonder dat je je daar heel ziek gaat voelen.
Je mag mij wel toevoegen hoor op fb. zelfde gebruikersnaam als hier. dus Redirecting...

@Summie mijn zusje haar vriend komt uit Adana als ik het goed heb. Ze hebben elkaar in Kusadasi leren kennen maar verhuizen nu dus woensdag naar Side. per toeval zijn ze eigenlijk daar terecht gekomen want volgens mij zijn ze er alle twee nog nooit geweest.
Hahahah altijd de schuld van askims als wij te laat gaan slapen he hahahaha.
Je kan bij de tijd van je telefoon vaak ook op automatisch zetten, dan zorgt hij er zelf voor dat de tijd goed staat dat gebeurd via je internetverbinding als het goed is.

@LBDSS meid dit is niet wat je hier wilt lezen maar ik ga het toch ff tegen je zeggen. Ik denk dat je heel erg goed moet gaan nadenken of het leven in Turkije bij je past en of je er aan kunt gaan wennen. Ik weet het dat het niet makkelijk is om de stap te zetten die kant op te gaan. Maar als je nu na eigenlijk nog niet eens heel erg lang Nederland/Nederlanders zo erg mist vraag ik me af of je daar kan aarden. Je askim werkt hard en dat gaat alleen nog maar meer worden als het in de hotels drukker wordt dus hij gaat eigenlijk nog minder tijd hebben voor jou. Voor ons is het natuurlijk niet gewoon zoals die vriend met je askim om gaat. Wij kennen dat niet. Maar daar is het eigenlijk helemaal niet gek en dat kan je ook aan zijn reactie zijn als hij “trots” is op het kleine beetje fooi wat hij heeft gekregen. Ik denk dat het niet goed is als jij boos/lelijk gaat doen tegen die jongen. Je askim ziet hem als een vriend die hij moet helpen daar moet je als vriendin denk ik niet tussen gaan zitten. Als mijn askim zich op die manier met een vriendschap zou bemoeien zou ik er boos om worden.
Als ik me alleen voelde, ging ik lekker naar buiten lopen en genieten van alle mooie dingen om me heen.
(Bijna) iedereen die in side woont zal heel hard moeten werken voor zijn geld en heeft dus weinig tijd om af te spreken.
En natuurlijk wil je bij je askim zijn dat snap ik ook, maar denk goed na of je wel gelukkig kan worden door daar te blijven wonen.

@Egwene welkom thuis meid. Wat heb je enorm stoer gereageerd op je ex! Mag je trots op zijn.
Nu ga ik voor je duimen dat je morgen lekker met je askim kunt kletsen meid!

@Kardelen jij ook welkom thuis. Wat super om te lezen dat jullie zo’n fijne tijd hebben gehad. Wat zou het super zijn als jullie elkaar de komende 11 maanden nog 3x een week kunnen zien. Dat zou ik ook veel fijner vinden dan in 1x 3 weken.

Sorry het is verder allemaal niet echt blijven hangen.
Gisteren heerlijk geshopt met mn moeder :slight_smile:
Nieuwe bikini’s, zomer setjes voor als we naar Turkije gaan en een jurk voor als askim en ik gaan verloven :wub::wub::wub::wub:
Vandaag met het orkest spelen op de begraafplaats voor dodenherdenking blijft ieder jaar indrukwekkend om mee te maken. En dan zit het weekend er al weer op. Gisteren nog even heerlijk met askim kunnen skypen.
Nu ga ik lekker ontbijten

Fijne dag allemaal.

Goedemorgen meiden…

@Ladyside
En nog steeds zwevende haha
En fijn kunnen skypen?
Helaas kwam de mijne niet in de lucht, hopelijk vandaag
Oohh dat is wel lekker dat je Askim niet zulk werk heeft hihi…wij vrouwen maken ons toch wel snel druk haha toch?
Alhoewel ik moet zeggen toen mijn Askim nog achter de bar in het hotel werkte vond ik het wel lastig toen ik hem net leerde kennen, toen ik in augustus terug ging heb ik wel ff goed opgelet hoe hij is en doet tegen nou ja meiden…erg eigenlijk he maar ja
En nu werkt hij de hele dag op een vrachtauto en weet ik eigenlijk niet wat hij precies doet, slaapt op het werk enz daar ben ik wel wat onrustiger onder en ja ik weet vertrouwen en dat doe ik ook wel naar vind wel fijn om te weten hoe en wat stukkie rust zeg maar

@Lbdss
Hoe gaat het nu?
Je frustraties en kwaadheid wat gezakt.
Hopelijk krijg je snel contact met andere mensen…

@Miloutjuhh
Dus jij ook altijd zo vroeg op, als ik straks weer volledig werk gaat mijn wekker ook om 5.45 en inderdaad daar raak je zo aan gewend ben sowieso een vroege vogel haha
Wat leuk dat jij en je zus beide een Askim uit Turkije hebben haha
Ik hoop ook inderdaad dat ik gewoon naar Askim kan gaan mijn laatste aanval was 2 weken terug let gewoon goed op het eten…we zullen zien wat de chirurg dinsdag gaat zeggen best wel spannend ik wil zooooo graag naar hem toe even een arm om je heen etc maar wil ook geen risico lopen afwachten dus
Dus even lekker geshopt…altijd leuk
En verloven leukkkkkk​:smiley::smiley::smiley::tada::tada::tada: wanneer is de dag

Hier zo even een rondje door het huis, vanmiddag even koffie leuten en een eind fietsen met een vriendin
Dus hoop dat het zonnetje zich nog even laat zien
En ik hoop dat Askim vandaag nog even in de lucht komt :heart: we gaan het zien

Via Wereldwijzer app

Goeiemorgen meiden…ik ben jullie niet vergeten hoor… Ik kom net mijn bed uitgerold ik zal mezelf effe snel onder de douche gooien…en dan zal ik es effe ‘viberen’ met askim…en dan zal ik es effe kijken of ik hier wat kan reageren… Ik heb al gezien dat er behoorlijk gekletst is…

Via Wereldwijzer app

Goedemiddag!

Ik was alweer vroeg uit mijn bed, en om 11h00 stond ik op de drafbaan om het één en ander door te spreken voor het werk van morgen tijdens bevrijdingsfestival. Pfff als ik had geweten dat het zo kort zou duren en de info minimaal was, had ze het net zo goed telefonisch mogen doen van mij…
Maar goed, morgen om 9h00 weer present tot ?? Gaat in ieder geval een dag van minimaal 12 uur werk worden denk ik. Vanmiddag maar ff slapen en vanavond niet skypen met askim, maar vroeg op bed :frowning:

@Tam, wat super dat je contact probeert te regelen voor LBDSS, hoop dat de beide dames iets aan elkaar hebben :slight_smile:

@Miloutjuhh: Leuk om weer iets van je te lezen, bezige bij! En je gaat gewoon verloven?! Wéér een feestje in het vooruitzicht :wink:

@Tamara: Helaas niet kunnen skypen met askim :frowning: Had hem berichtje gestuurd dat ik ging slapen, en dáár kreeg ik niet eens reactie op… grrr! En ik weet dat ik het moet vertrouwen, maar door stom verleden is het zoooo lastig.
Vanochtend pas om 11h00 een berichtje dat ie druk was met gasten…uhuh! Maar ja, hij zal vast niet bij 1 van de Scandinavische in bed hebben gelegen :wink: hahaha!
En net wat Mutlu zei: we moeten ze vertrouwen, ze gaan het alleen nog maar drukker krijgen, en we zullen ze niet altijd kunnen spreken wanneer wij dat willen… Maar ik blijf het moeilijk vinden, ook omdat ik hem natuurlijk nog helemaal niet zo goed ken.
Nadeel is dat ik wel weer gelijk zo slecht slaap dan, als ik geen goodnight askim heb gehad, hahaha! Wie kan dat wantrouwen eens uit mijn hoofd slaan??

@Summie;Je bent erg stilletjes hoor! ZIjn we niet van je gewend :stuck_out_tongue:
Leuk geviberd met je askim??

Wauw summie je bent erg stil ja was het leuk met askim?

Miloutjuh leuk nog eens wat van je te lezen je bent zo te zien je helemaal aan het voorbereiden voor naar Turkey te gaan… Olala vertel een kleedje voor als je je gaat verloven?

Ladyside wat jammer dat je vroeg in bed moet en niet met askim kan skypen er zal niets zijn dat je liever doet maar denk aan je gezondheid je hebt je slaap echt nodig :slight_smile:

Hier gaat het beter en beter ik voel me een stuk beter volgende week om dit uur ben ik in de bus onderweg van dalaman naar marmaris whii kijk er erg naar uit alleen is mijn ticket nog niet aangekomen stomme corendon

Via Wereldwijzer app

Don’t worry Summie is back…lief om te horen dat jullie mij eigenlijk wel wat gemist hebben hahha. Ik was effe een dagje flierefluiten en nu een aan het bijtanken.

Egwene: Meid welkom thuis!!! Het zal wel weer rustig zijn, zonder al die acties van die Turken. Maar jij hebt wel bewezen dat Side niet alleen de plek is waar bijzondere dingen gebeuren…dat Belek er ook wat van kan hahahahhaah! Oh meid ik hoop echt dat je morgen contact gaat hebben met je askim! Het zal voor hem ook wel dubbelzinnig geweest zijn dat jij in Turkije was tussen alle ‘verleidingen’ en dat hij niet bij je kon zijn. Maar ik vind dat hij trots op je mag zijn hoe jij je erdoor heen geslingerd hebt :wink: En nu van de week weer aan de studie?

Littleone: Wat fijn om te lezen dat het weer beter met je gaat! Oooh lekker meid volgende week is het zover en dan kan je gewoon alle shitzooi effe vergeten en lekker genieten van je askim! :slight_smile:
**
Kardelen:** Meid welkom thuis! Ik kan me voorstellen dat het afscheid zwaar was. Vooral omdat je niet weet wat er komen gaat. Had hij daar zelf enig idee van? Of hij in een pittig gebied terecht of in een minder zwaar gebied terecht komt? Tegelijkertijd wel een mooi iets dat jullie allebei iets hebben om naar uit te kijken, toch een houvast in moeilijke tijden lijkt mij! Enne was hij nou ook echt Vinn Diesel (gespierd) zoals hij zelf zei? Fijn dat het contact met zijn familie ondanks een taalbarrière toch fijn was!

LadySide: Oooh wel lief dat hij verlegen was…dan zie je dus dat er eigenlijk ook wel een hele gevoelige man is. Ik merk dat mijn askim dat wel wat heeft met mijn vader (ach ja ik ben wel zijn dochter he). Balen dat je gister niets hoorde van je askim. En ja het is dan de kunst om rustig te blijven, maar wel moeilijk lijkt mij. Ik zelf hou me eigenlijk totaal niet echt bezig met wat askim met vrouwen kan uitspoken. Als hij foute dingen wil doen, dan hou ik dat toch niet tegen, ik kan alleen maar hem vertrouwen. En zolang er niet van die vreemde facebookberrichten op duiken, gaat dat goed haha. Wat ga je morgen doen op bevrijdingsfestival?

Tamara: Geweldig dat jij zoveel bent afgevallen! Ik begrijp dat het een hele verandering voor je is. Ik vond het kleding winkelen in het begin heel moeilijk, heel erg zoekende wat vind ik leuk enzo. Ik ben 3 jaar geleden 30kg afgevallen. Ik ben het afgelopen half jaar 4kg aangekomen, daar baal ik wel van, maar even fanatiek afvallen zit er voor mij even niet in, maar ik probeer zo gezond mogelijk te leven en te bewegen (ik ben niet zo’n sporter, maar wel heel lief askim is mijn personal trainer uhum hahaha) Maar het vervelende is dat ik in mijn koppie me altijd dik ben blijven voelen.

Miloutjuhh: Wat leuk dat je lekker hebt geshopt…en is het een mooie jurk geworden voor de verloving? Gaan jullie daar ook een verlovingsfeest houden? Ik heb van de week heel erg gelachen om askim, ik had een jumpsuit gekocht en die had ik askim effe geshowd…Volgens mij zijn jumpsuites niet echt in de mode in Turkije want askim stond er wat vreemd naar te kijken…Ipv dat hij zei: “Staat je goed” zei hij “Hoe moet je met dat ding aan naar de wc?” Toen heb ik even smakelijk gelachen. Grappig dat je zusje en haar askim in Side terechtkomen en er beiden nog nooit zijn geweest. Maar Side-Adana is wel dichterbij huis voor hem dan Kusadasi. Heb je morgen ook vrij? Of is het bedrijf waar je voor werkt gewoon open?

Lbds: Meis effe een knuffel voor jouw! Ik denk dat jij nu echt geconfronteerd word met het feit dat je nu woont in een nieuw land. Het is niet langer vakantie vieren, maar je woonplaats. En ik denk dat er een groot verschil zit tussen ergens op vakantie zijn of te wonen. Ik hoop dat je snel wat nieuwe mensen leert kennen, maar ik denk ook dat het veel mensen zullen zijn die je een seizoen lang meemaakt en daarna weer uit je leven verdwijnen. En hoe zit het met je werk? Heb je nog werk? En is het mogelijk om dat langzaam weer op te pakken? Alhoewel op therapeutische basis niet echt in Turkije volgens mij bestaat. Pas goed op jezelf meid!

****Tam: ****Ik heb geloof ik niet echt iets van jouw gelezen…hoe is het met jouw meid? Nog contact gehad met je gekke Turk?

Mariska: Meid ik was even benieuwd hoe gaat het met je?

Update van mij: Jullie vroegen of ik gezellig met askim geviberd had, ja hoor maar dat is altijd wel gezellig…Gister een dagje op stap geweest met mijn moeder, een familielid ligt in het ziekenhuis maar die woont in de andere kant van het land dus wij zijn effe gezellig een dag samen op stap geweest…Vandaag een lekkere luie bijtank dag gehad…

@Summie Nadat ik het heb gezegd dat ik naar Turkije wilde is er niks meer over gezegd thuis. Dus heb het er net even met me pa over gehad. Hij vindt het niet zo’n fijn idee dat ik alleen wil gaan maar hij zei ook dat ze me niet tegen kunnen houden omdat ik volwassen ben dus ik denk dat ik net een soort van te horen heb gekregen dat ik naar Turkije kan… Morgen eerst me vakantie maar eens op me gemakje gaan boeken en dan kan het aftellen tot ik mijn askim weer zie beginnen… Wat is dit een opluchting zeg

Mariska: Ik denk dat veel ouders er niet om staan te springen en toch wel bezorgd zijn als hun dochter voor het eerst in haar eentje naar Turkije gaan om hun geliefde op te zoeken. Maar net als wat je vader zegt…Meid je bent volwassen en hebt de vrijheid om te gaan en staan waar je wilt…Waarom nog wachten tot morgen met boeken? Ik had het wel geweten :wink:

@Ladyside: Nee ik bedoelde het communiceren met zijn familie. Zijn ouders spreken geen engels en zijn broer en zusje een heel klein beetje. Mijn askim spreekt zelf goed Engels en Duits. Leuk dat je op Bevrijdingsdag gaat werken. Ga je dan achter de bar staan ofzo? Zal wel een lange dag worden, maar denk ook zeker een leuke dag!

@tamara: Ja ik kan zeker nog even een tijdje vooruit op deze mooie herinneringen, maar aan de andere kant maakt het dat ik alleen maar meer bij askim wil zijn. Mijn askim heeft nu net zijn trainingsperiode van 40 dagen er op zitten en begint maandag met de overige 11 maanden… We hebben dus nog een lange tijd te gaan. Maar weten dat we daarna bij elkaar zullen zijn. Mijn askim komt uit de provincie Hatay. Askim vertelde iets over dat dit deel van Turkije vroeger een apart land was en daarom veel mensen Arabisch spreken.

@LBDS: och meid wat vervelend om te horen dat je er zo doorheen zit! Ik denk doordat je zo met je gezondheid zat je daarom jezelf nu ook zo eenzaam voelt. En ik denk dat wat Milou zegt ook heel belangrijk is om eens goed over na te denken. Het leven in Turkije met een vriend die in het toerisme werkt is volgens mij best zwaar en betekend dat je veel alleen zult zijn… En ook ik denk dat je niet boos moet worden op die vriend van je askim. Want volgens mij verplicht bij hem tot niets? Misschien dat je er gewoon eens goed met je askim over moet praten. Dat je liever hebt dat hij er niet elke avond heen gaat om te helpen, omdat jij dan alleen thuis zit…

@Milou: oeh jij lekker geshopt. Nieuwe bikini ben ik ook hard naar opzoek. En superleuk dat je een jurkje hebt gekocht voor jullie verlovingsfeest. Hoe ziet het jurkje er uit?

@Summie: Askim gaat nu naar het oosten in de buurt van Iran. Hij heeft zich er niet heel erg over uit gelaten of het gebied gevaarlijk is of niet… Ik had hem gisteren wel even aan de telefoon en toen was hij nog op een soort tussenstop plaats en hij zei dat het er erg koud was en hij er niet vrolijk van werd. Hahaha meneer was het tegenovergestelde van vin diesel. Toen ik hem zag zonder shirt schrok ik zelfs een beetje van zijn ingevallen lichaampje. Maar de laatste week hadden ze een survivaltest ofzo gehad op een berg dus was er erg weinig eten…

Hier zelf niet zo veel te vertellen. Vandaag gewerkt en dus een beetje afleiding gehad. Dan is het soms ook net of je niet weg geweest bent he alles is zo snel weer gewoon. Toch mis ik askim enorm, maar dat heb ik altijd als ik er net geweest ben… Ik kijk zo uit naar de tijd dat we geen afscheid meer hoeven te nemen. Heb deze week ook voor het eerst een aantal keer een emotionele askim gezien. Deed me echt veel om hem zo te zien, omdat hij normaal een persoon is die alles weg lacht.
Morgen ben ik gelukkig nog een dagje vrij en dan dinsdag weer naar stage. Blehh totaal geen zin in, maar gelukkig is het nog een aantal weekjes en dan hoop ik klaar te zijn met school. Ik wil trouwens als ik klaar ben met school beginnen met een Turkse cursus. Maar dan echt een goede, intensieve cursus waarbij je ook contact heb met leraren en echt Turks leert spreken. Niet alleen lezen en schrijven. Iemand tips? Ohja dan nog iets. Askim zijn neef is weer vrijgezel en hard op zoek naar een vriendin. Hahaha iemand hier nog een leuke vriendin voor hem? :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

@Summie Ik wil dat morgen middag even op me gemakje doen. Maar dat is het eerste wat ik morgen middag ga doen hoor… En dat is ook wel te begrijpen natuurlijk, maar kben wel blij dat hij heeft gezegd dat ze me niet tegen kunnen houden omdat ik volwassen ben.

@Kardelen: Nog welkom thuis weer. Echt stom he, dat afscheid nemen elke keer weer. Ik hoop, net als jij, dat het op een dag niet meer hoeft. Fijn dat jullie alvast een beetje plannen hebben gemaakt om de rest van de maanden door te komen. Jullie zijn samen sterker dan ooit, dus ik heb er alle vertrouwen in dat jullie het gaan redden. Het zal heel moeilijk zijn. Het is een lange tijd. Maar liefde vindt altiijd een weg. En als je nog die neef helpen wil… De neef van de askim van LBDSS is al gekoppeld aan mij, dus de neef van jouw askim kan er ook nog wel bij hahaa!

@LadySide: De landing was vooral erg lang en dwars door de wolken heen, waardoor ik echt misselijk werd. Veel geschommel. Dus waarschijnlijk een combinatie van slecht weer en minder ervaren piloot haha! En ach, die mannen daar redden het wel hoor;) Die zijn gewend dat mensen komen en weer gaan. Ik duim heel hard dat ik askim morgen eindelijk weer spreek!

@Tamara: Knap dat je dat dieet hebt vol gehouden. Ik ben zelf absoluut geen voorstander van zo’n streng dieet van slechts 500 kcal op een dag. Je lichaam heeft echt meer nodig om gezond te blijven. Maar blijkbaar heeft het voor jou wel gewerkt. Ik wil alleen anderen waarschuwen die eventueel hier meelezen. Gezond eten + sporten is echt de sleutel tot succes. Verhongeren hoort daar niet bij.

@LBDSS: Wij hebben elkaar al uitgebreid gesproken via Skype. Je weet hoe ik er over denk en ik ga mijn uiterste best voor je doen morgen bij askim! Hou nog even vol.

@Milou: Dank je wel! Ik vind het ook wel stoer dat ik gewoon heel hard nee heb gezegd tegen hem. Maar moeilijk was het eigenlijk niet… Ik wilde echt niet met hem weer iets. Dat stond me enorm tegen. Blijkbaar had hij dat niet verwacht ofzo. Wat leuk dat je geshopt hebt en zo te lezen heel goed geslaagd haha! Awh, verloven… Ik zwijmel even weg.

@Summie: Haha, ja… het is best rustig. Dat er dingen zouden gebeuren in Belek was echt te verwachten. Ik ben vooral blij dat ik enorm volwassen/gegroeid ben in 1 jaar. Ik kon met zoveel gemak nee zeggen. Ik hoop heel erg dat askim daar ook trots op is en het nieuws goed op pakt. Ja, vanaf morgen weer aan de studie. Deze maand moet ik mijn scriptie afmaken. Verder staat deze maand ook in het teken van conditie opbouwen en wat intensiever Frans leren.

Vandaag alles uitgepakt en opgeruimd. Klein beetje contact gehad met de lifeguard van het hotel waar ik gezeten heb. Er was een kindje verdronken… schrok daar echt van! Maar hij zei dat het bij zijn werk hoorde, alsof het heel normaal is dat het gebeurd. Wow. Ik hoop bijna dat ik het gewoon verkeerd begrepen heb. Zijn Engels is niet al te best. Verder vandaag niet heel veel gedaan volgens mij… Ik verheug me heel erg op morgen. Eindelijk weer een teken van leven van askim! Ik zit waarschijnlijk de hele dag met een grijns van oor tot oor. Planning gemaakt voor aankomende week. Normale leven is weer begonnen.

Kardelen…hahahaha ga je nou zijn neef hier proberen te koppelen? hahahha wat een idee…uuuh ik zit te denken hebben we hier op het forum nog een vrijgezel? Oh jeetje wat heftig wat je schrijft over dat hij zo is afgevallen. Hoe vond je hem anders overkomen? Was hij ook in gedrag veranderd, volwassener geworden? En ja dat hij nu emotioneler reageert, ik denk dat het heel bijzonder is dat hij zijn emoties heeft laten zien. En natuurlijk is het voor hem ook een hele spannende tijd die er nu komen gaat! Wat leuk de informatie die je even geeft over zijn afkomst. Dat is misschien ook wel de reden dat er verschillende mensen van verschillende afkomsten en verschillende geloven in dat gebied samenwonen. Heel veel succes en sterkte met het dagelijkse leven op te pakken!

**Mariska: **Groot gelijk meid! Succes met boeken! Enne pappa’s kleine meid word een volwassen vrouw :wink:

@Littleone, Ja was best jammer gisteravond, maar vanmiddag gelukkig wel heel even kunnen skypen. En wie weet vanavond nog eventjes, en anders dinsdag maar weer.
Goed te lezen dat het beter met je gaat, en heerlijk dat je volgende week rond deze tijd al heeeeerlijk bij je askim bent! Je tickets ondertussen al binnen? Anders morgen ff mailen/bellen met Corendon, ze zouden er toch al moeten zijn lijkt me…

@Summie, je bent er nog!! :wink: Zo’n bijtankdag heb je af en toe ook nodig hé!
Wat je zegt klopt hoor, je kunt er niets tegen doen mocht ie wel naar een ander gaan, en het is ook gewoon een kwestie van vertrouwen. Maar blijf het lastig vinden haha!
Het verlegen zijn van hem was wel heel schattig om te zien :slight_smile: Gelukkig daarna totaaaal geen last meer van.
Morgen ga ik de backstagecatering doen van het bevrijdingsfestival. Helaas geen contact met artiesten, maar wel veel collega’s zien van ander festival waar ik werk. Op elk feestje in de stad komen we elkaar altijd weer tegen :slight_smile: Ondertussen zie ik niets van optredens, maar hoor ik wel de optredens van grote podium… Ben ik er toch een beetje bij.
Wie weet volgend jaar maar weer eens “gewoon” achter de bar en weer biertjes tappen…

@Mariska: FIjn dat je een soort van goedkeuring hebt van je vader. Hoe staat je moeder er nu in??
Ik ben het met SUmmie eens hoor, zou gelijk gaan boeken. Maar dan ben ik ook heel impulsief en ongeduldig aangelegd :wink: Als ik iets in mijn hoofd heb, moet het gebeuren. Zo ook met laatst geboekte reisje :wink:
Hoop dat je iets leuks kunt vinden waar je je goed bij gaat voelen.

@Kardelen: Oooh, ja dat lijkt me idd ook best moeilijk als er zo’n taalbarriere is tussen jou en de familie. Dan moet askim alles aldoor maar vertalen.
Het werken en stagelopen gaat je in ieder geval wel de afleiding geven die je zo hard nodig gaat hebben de komende tijd.
Dat afscheid nemen lijkt me ook echt het meest lastige wat er bestaat. Zag van de week ergens een tekst die heel mooi verwoorde dat er een tijd komt dat afscheid nemen niet meer hoeft.
Ik ga nog maar niet aan afscheid nemen denken… vind het missen nu al rot genoeg.
Leuk dat je een Turkse cursus wil gaan doen! Als Askim en ik blijvend zijn, wil ik me ook wel gaan verdiepen in de taal. Alleen een thuiscursus is niets voor mij, want dan is de discipline ver te zoeken. Nu af en toe wel wat met de busu app en andere apps aan het “oefenen” Maar blijft nog niet veel hangen jammer genoeg.
Iedereen hier is nog samen met askim toch? Anders hadden we 1 van ons naar de neef van je askim kunnen sturen! :wink:

Hier heerlijk de hele middag in bed gelegen, filmpje gekeken en nog ff geskyped met askim, die zich gelijk afvroeg of ik ziek was omdat ik in bed lag…Nu wat afleveringen van Divorce terugkijken en dan maar weer op tijd naar bed. 7h30 gaat het wekkertje weer :frowning:
Fijne avond!!

Heb een erg druk, maar ook erg gezellig weekend gehad. Vrijdagavond meditatie waarbij je moest schreeuwen enzo, een hele aparte maar bijzondere ervaring. Is een soort reis door je emoties.
Daarna bij een vriendin blijven slapen die gisteren jarig was en vandaag heel de dag reading gehad, wat ook weer een hele mooie bijzondere dag was :wink:
En nu eindelijk tijd om te updaten :wink:

Tamara: Wat leuk dat je ook in de kinderopvang werkt :smiley: Voor mij blijft het een mooi beroep, is zo genieten met die kleintjes. Oke, ze kunnen je ook behoorlijk gek maken, hahahah.
En leuk dat je gekeken had naar Hart van Nederland :wink:
En 32 kilo afgevallen???!!! Wauw meid, wat een prestatie en dat allemaal door te diëten!!!?
Hoe vaak ben jij eigenlijk al naar je askim geweest?

Summie: Ik heb nog geen tijd gehad om echt te updaten, maar hier ben ik weer 
En ik zal straks een update geven van mij en die gekke Turk :wink:
Jij dus heerlijk een dagje weg geweest met je ma? Hopelijk niks ernstigs met je familielid?
En Belek ligt natuurlijk vlakbij Side, dus dat straalt wat verder uit hahaha.
En ik lees dat jij ook al 30 kilo bent afgevallen?? Wat hebben jullie een doorzettingsvermogen. Wauw, echt respect hoor!!
En ik moest heeel hard lachen om je askims reactie op je jumpsuite. Heerlijk vind ik dat als ze zo direct zijn en zeggen wat ze denken, haha.
Moet je eigenlijk nog naar het ziekenhuis voordat je naar je askim gaat?

Littleone:
Fijn om te lezen dat het beter gaat met je buik. Is niks aan als je je steeds zo beroerd voelt.
Ohhhhh je bent er al over een weekje :smiley: :smiley: heeerlijk zeg 
Ik meen me trouwens te herinneren dat je bij corendon alleen nog maar etickets krijgt en die krijg je volgens mij toch vlak nadat je geboekt hebt? Of vergis ik me nu?

Milou:
In je weekend om 6.15uur wakker??? Beetje jammer, hahahaha. Ik word ook wel vroeg wakker als ik heel de week gewerkt heb, maar niet zoooo vroeg gelukkig, hahaha.
Ohhhhh een verlovingsjurk :smiley: :smiley: :smiley: wat ontzettend leuk??
Laat je je askim je jurk zien? En gaan jullie het feest met jullie beide ouders vieren?
Lijkt me wel erg leuk om mee te maken.

Lijkt me zeker erg indrukwekkend om te spelen bij de dodenherdenking.
Wat doe je eigenlijk precies in het orkest?

Ohh en ik ben superblij met mijn aanstaande huisje :smiley: :smiley: Als ik naar mijn werk ga, moet ik er langs lopen en voel me steeds blij als ik het zie.

Egwene:
Welkom terug. Goed om te lezen dat je het zo naar je zin hebt gehad!!
En ach, die arme mannen met hun gebroken harten :stuck_out_tongue: hahahaha.
En morgen zitten we allemaal in spanning of je eindelijk je askim kunt spreken  want ik denk dat jou dat echt een heeeeeel goed gevoel zal geven.
Zijn de blauwe plekken ondertussen helemaal weg?

Kardelene:
Ook jij welkom terug.
Goed om te horen dat jullie het zo naar je zin hebben gehad :smiley:
En ja, afscheid nemen en niet weten wanneer je elkaar weer ziet lijkt me heel zwaar 
Wilde jij nou ook daar gaan wonen als je askim uit het leger is?
En wat hebben jullie voor ringen gekocht? Vriendschaps of verlovingsringen?

Lady Side:
Zo schattig dat je aanstaande man ineens verlegen was :stuck_out_tongue:
Is erg leuk om die kanten van ze te zien.
Vanavond lekker vroeg slapen en dan morgen lekker genieten :smiley:

LBDS:
Meid, het komt allemaal goed daar, ook al is het soms zo moeilijk allemaal!!!
(heb je verder natuurlijk al gesproken)
En Milou’s zusje komt ook in Side wonen, misschien is dat ook wel gezellig???

Update:
Ik heb natuurlijk mijn weekend verslagje al geschreven, dus nu maar een update van mij en mijn gekke Turk :stuck_out_tongue:

Nou, ik was natuurlijk van plan om even niks tegen hem te zeggen, maar ik zag iets (niks bijzonders hoor) en moest even “miss you” sturen.
Later zag ik dus ineens dat hij een verhaal had geplaatst op fb (in het Turks, dus weet niet wat er staat) en dat er –droevig- bijstond.
Vond ik toch wel een reden om even te informeren wat er nou aan de hand was.
En hij is Turkije een beetje zat op het moment. Dus hij zei dat die maar in Rusland ging wonen ofzo ?!?
Geloof niet dat het in hem op is gekomen dat naar Nederland gaan toch iets voor de hand liggender is als je vriendin daar woont :wink:
Hij was ook erg verbaasd dat ik over Nederland begon en vroeg zich af waar hij dan moest gaan wonen want ik heb geen huis. Hij weet dat ik bijna een huis heb trouwens.
Toen zei die “wil jij dan voor altijd met mij leven???”
Ik weet niet of ik voor altijd met hem zou willen leven, maar het lijkt me wel dat het de bedoeling van een relatie is dat je uiteindelijk samen gaat wonen of iig in hetzelfde land verblijft :wink:
Gisteren nog even gekletst en toen zei die: “als je een baan voor me hebt gevonden, kom ik met je leven” hahahaha. Tuurlijk askim, zo simpel gaat dat ook :stuck_out_tongue:
Dus ik zei uiteindelijk dat ik eerst een maand of 3 in Turkije kom wonen en als we dat overleven zonder elke dag ruzie en we hebben het nog steeds gezellig, kan die wel naar Nederland komen. Nou ja, iig proberen om hem hier te krijgen.
Toen zei hij: “oke en dan ben ik voor altijd jouw man!!”
Nu dacht ik “hellupppp!!!” Voor altijd hoeft die nou ook weer niet te zeggen!!!
Hahahaha, ja we zijn echt het meest aparte stel ooit volgens mij……
Dus wie weet waar we nog gaan eindigen. (Huis in Nederland en Turkije hahaha)
Ow en het kan makkelijk dat hij morgen ineens bedenkt dat ik toch maar in Turkije moet komen wonen hahaha.