Heb een erg druk, maar ook erg gezellig weekend gehad. Vrijdagavond meditatie waarbij je moest schreeuwen enzo, een hele aparte maar bijzondere ervaring. Is een soort reis door je emoties.
Daarna bij een vriendin blijven slapen die gisteren jarig was en vandaag heel de dag reading gehad, wat ook weer een hele mooie bijzondere dag was 
En nu eindelijk tijd om te updaten 
Tamara: Wat leuk dat je ook in de kinderopvang werkt
Voor mij blijft het een mooi beroep, is zo genieten met die kleintjes. Oke, ze kunnen je ook behoorlijk gek maken, hahahah.
En leuk dat je gekeken had naar Hart van Nederland 
En 32 kilo afgevallen???!!! Wauw meid, wat een prestatie en dat allemaal door te diëten!!!?
Hoe vaak ben jij eigenlijk al naar je askim geweest?
Summie: Ik heb nog geen tijd gehad om echt te updaten, maar hier ben ik weer
En ik zal straks een update geven van mij en die gekke Turk 
Jij dus heerlijk een dagje weg geweest met je ma? Hopelijk niks ernstigs met je familielid?
En Belek ligt natuurlijk vlakbij Side, dus dat straalt wat verder uit hahaha.
En ik lees dat jij ook al 30 kilo bent afgevallen?? Wat hebben jullie een doorzettingsvermogen. Wauw, echt respect hoor!!
En ik moest heeel hard lachen om je askims reactie op je jumpsuite. Heerlijk vind ik dat als ze zo direct zijn en zeggen wat ze denken, haha.
Moet je eigenlijk nog naar het ziekenhuis voordat je naar je askim gaat?
Littleone:
Fijn om te lezen dat het beter gaat met je buik. Is niks aan als je je steeds zo beroerd voelt.
Ohhhhh je bent er al over een weekje
heeerlijk zeg
Ik meen me trouwens te herinneren dat je bij corendon alleen nog maar etickets krijgt en die krijg je volgens mij toch vlak nadat je geboekt hebt? Of vergis ik me nu?
Milou:
In je weekend om 6.15uur wakker??? Beetje jammer, hahahaha. Ik word ook wel vroeg wakker als ik heel de week gewerkt heb, maar niet zoooo vroeg gelukkig, hahaha.
Ohhhhh een verlovingsjurk
wat ontzettend leuk??
Laat je je askim je jurk zien? En gaan jullie het feest met jullie beide ouders vieren?
Lijkt me wel erg leuk om mee te maken.
Lijkt me zeker erg indrukwekkend om te spelen bij de dodenherdenking.
Wat doe je eigenlijk precies in het orkest?
Ohh en ik ben superblij met mijn aanstaande huisje
Als ik naar mijn werk ga, moet ik er langs lopen en voel me steeds blij als ik het zie.
Egwene:
Welkom terug. Goed om te lezen dat je het zo naar je zin hebt gehad!!
En ach, die arme mannen met hun gebroken harten
hahahaha.
En morgen zitten we allemaal in spanning of je eindelijk je askim kunt spreken want ik denk dat jou dat echt een heeeeeel goed gevoel zal geven.
Zijn de blauwe plekken ondertussen helemaal weg?
Kardelene:
Ook jij welkom terug.
Goed om te horen dat jullie het zo naar je zin hebben gehad 
En ja, afscheid nemen en niet weten wanneer je elkaar weer ziet lijkt me heel zwaar
Wilde jij nou ook daar gaan wonen als je askim uit het leger is?
En wat hebben jullie voor ringen gekocht? Vriendschaps of verlovingsringen?
Lady Side:
Zo schattig dat je aanstaande man ineens verlegen was 
Is erg leuk om die kanten van ze te zien.
Vanavond lekker vroeg slapen en dan morgen lekker genieten 
LBDS:
Meid, het komt allemaal goed daar, ook al is het soms zo moeilijk allemaal!!!
(heb je verder natuurlijk al gesproken)
En Milou’s zusje komt ook in Side wonen, misschien is dat ook wel gezellig???
Update:
Ik heb natuurlijk mijn weekend verslagje al geschreven, dus nu maar een update van mij en mijn gekke Turk 
Nou, ik was natuurlijk van plan om even niks tegen hem te zeggen, maar ik zag iets (niks bijzonders hoor) en moest even “miss you” sturen.
Later zag ik dus ineens dat hij een verhaal had geplaatst op fb (in het Turks, dus weet niet wat er staat) en dat er –droevig- bijstond.
Vond ik toch wel een reden om even te informeren wat er nou aan de hand was.
En hij is Turkije een beetje zat op het moment. Dus hij zei dat die maar in Rusland ging wonen ofzo ?!?
Geloof niet dat het in hem op is gekomen dat naar Nederland gaan toch iets voor de hand liggender is als je vriendin daar woont 
Hij was ook erg verbaasd dat ik over Nederland begon en vroeg zich af waar hij dan moest gaan wonen want ik heb geen huis. Hij weet dat ik bijna een huis heb trouwens.
Toen zei die “wil jij dan voor altijd met mij leven???”
Ik weet niet of ik voor altijd met hem zou willen leven, maar het lijkt me wel dat het de bedoeling van een relatie is dat je uiteindelijk samen gaat wonen of iig in hetzelfde land verblijft 
Gisteren nog even gekletst en toen zei die: “als je een baan voor me hebt gevonden, kom ik met je leven” hahahaha. Tuurlijk askim, zo simpel gaat dat ook 
Dus ik zei uiteindelijk dat ik eerst een maand of 3 in Turkije kom wonen en als we dat overleven zonder elke dag ruzie en we hebben het nog steeds gezellig, kan die wel naar Nederland komen. Nou ja, iig proberen om hem hier te krijgen.
Toen zei hij: “oke en dan ben ik voor altijd jouw man!!”
Nu dacht ik “hellupppp!!!” Voor altijd hoeft die nou ook weer niet te zeggen!!!
Hahahaha, ja we zijn echt het meest aparte stel ooit volgens mij……
Dus wie weet waar we nog gaan eindigen. (Huis in Nederland en Turkije hahaha)
Ow en het kan makkelijk dat hij morgen ineens bedenkt dat ik toch maar in Turkije moet komen wonen hahaha.