Askim kwam onverwachts thuis hihi!! Zo blij! Hij had pauze en wist dat ik me eenzaam voelde dus hij kwam even langs! Was niet lang maar lang genoeg wat een schatje is het (soms haha!!)
EN hij heeft eten besteld woohooooo
Via Wereldwijzer app
Askim kwam onverwachts thuis hihi!! Zo blij! Hij had pauze en wist dat ik me eenzaam voelde dus hij kwam even langs! Was niet lang maar lang genoeg wat een schatje is het (soms haha!!)
EN hij heeft eten besteld woohooooo
Via Wereldwijzer app
@Summie Snap ik, en ik weet ook niet waarom dat het eerste was wat ik naar je stuurde, ik denk dat ik gewoon even dacht wat de makkelijkste oplossing was… En dat is het juist ik praat eigenlijk nooit echt over zulke dingen met mijn ouders. Maar ik ga het vanavond zeker vragen of ze misschien al van gedachte veranderd is en me toch laat gaan. En als ze nee zegt waarom ze zo bang is om me alleen te laten gaan. Of het idd aan mijn askim ligt of misschien gewoon omdat me niet alleen wil laten reizen (maarjah ben vorig jaar met een vriendin geweest en zoveel zouden we ook niet hebben kunnen doen als er iets gebeurd zou zijn)
@LBDSS Ik weet niet of ze daar bang voor zijn. Mijn zusje iig wel. Mijn vader heeft altijd gezegd dat hij nooit naar Turkije op vakantie zou willen… Maar wie weet als het over een tijdje nog zo goed gaat tussen mij en me askim dat ze misschien wel een keer graag mee willen naar Turkije om hem te ontmoeten…
@Tamara082 Dankje wel, dat hoop ik ook maar kheb zo’n vermoeden dat mijn moeder het allemaal erger vindt dan mijn vader. (Mijn vader is altijd al makkelijker geweest dus misschien dat hij haar wel kan ompraten en me tog laten gaan)
Lbdss jij hebt echt geluk met je askim
hoe is het met je gezondheid? wat jammer dat je je eenzaam voeld nog niemand leren kennen waar je dingen mee kan gaan doen?
Via Wereldwijzer app
Littleone jaa kan echt in me handjes knijpen met deze man
ben weer bijna helemaal beter!
klieren nog iets gezwollen maar gaat wel lekker hihi! Heb veel mensen leren kennen maar iedereen werkt
vriendin van me komt zondag miss langs op haar vrije dag ![]()
Hoe is het met jou?
ik heb zo slecht meegelezen de laatste tijd (doordat me ouders er waren hihi!)
Via Wereldwijzer app
Sorry dat ik niet reageer op iedereen! Zodra ik weer thuis ben, pak ik het weer op. Wat er vandaag gebeurd is… mijn bloed kookt nog steeds! Tegen een uur of 6 begon mn ex weer tegen me te praten. Eerst gewoon interesse in mijn vakantie. Maar daarna ging hij door. Hij zei dat hij me mist en hij vroeg aan mij of ik hem miste. Ik zei nee. (Wat ook echt zo is). Hij geloofde me niet. Ik moest hem wel missen, want zijn sterke gevoelens vertelden hem dat… ja… afijn. Ik zei weer nee, ik mis je niet. En toen ging het totaal mis. Hij schreef dat hij me wil. Seks met me wil. Ik ontplofte!! Wtf dacht hij! Ik heb hem echt keihard afgewezen. Ik was woedend! Hij weet dat ik een vriend heb. Dacht hij serieus dat ik alsnog naar hem toe zou gaan? Nou, ik ga hier niet herhalen wat ik geschreven heb. Zijn trots was in ieder geval gekrenkt, want hij heeft me geblokkeerd op fb. En het doet me niks. De klootzak. Als ik er nu aan denk, word ik weer woedend. Zou hem echt willen meppen!
Verder wel een leuke dag gehad hoor. Heerlijk weer. En te duidelijk flirtende ober, complimenterende kok en chattende lifeguard. Het wordt nog eens wat op het allerlaatst haha.
Via Wereldwijzer app
shiiiiiit! Zelfs op internet kun je zooooo dom zijn en je eigen update ( die lang was) wegdrukken… Gewoon een pagina terug gaan en daarna wegklikken. Ik kan dat! :S
En ik had toch al zo’n moeite met concentreren vandaag! ![]()
Ik ga het later weer proberen…
WEl ga ik om half 11 Tam bekijken op Hart van Nederland!!
Leuk dat je gaat kijken LadySide
ben echt benieuwd. En we gingen de champagne ontkurken, sta ik daar met een fles wijn in mb handen vol in beeld, hahaha.
Ja met updaten is bij mij ook al aardig wat mis gegaan en is behoorlijk frustrerend! !!
Egwene: Wat een idioot die ex van jou zeg. Al had ik wel verwacht dat hij nog wat zou gaan proberen. Je kan trots zijn op jezelf meid, dat je zo duidelijk bent geweest!!
Via Wereldwijzer app
Dit keer deed ik het helemaal zelf hoor
Was ook met een vriendin aan het kletsen op FB, en gedachtenloos was ik aan het klikken, en wég was mijn update
En ik had al met heeeeel veel moeite een hele lap tekst hahahaha!
Nu vakantieliefdes aan het kijken, en moet wel heeeeeel erg lachen om dat kind in Argentinie…
Egwene: Oooh meid wat ontzettend klote, maar wat ontzettend fijn dat je er niet in getrapt bent!!! Hier ben ik persoonlijk de hele tijd al bang voor geweest, hij is zich bewust van zijn charmes, hij had 1 doel jouw askim te pakken nemen en dit was zijn uitdaging! Tuurlijk is hij zwaar gekwetst, jij hebt namelijk gewonnen meid!!! Ooh wat mag jij blij zijn dat jij niet met hem naar Antalya bent gegaan! Ik hoop ondanks alles dat je nog wat plezier kunt hebben, veel plezier maar pas ook maar op met die flirtende lifeguard, ober en kok haha.
Tamara: Weet je zeker dat je 31 bent en niet 21 jaar met 10 jaar levenservaring? hahha En het schoonmaken is gelukt hoor! Heb jij een leuke middag gehad met je vriendin?
Tam: Oh dat klinkt zo lief dat je zegt: “Mijn kindjes” Heb je het leuk gehad? Was het een leuke opening? Hahah geweldig zuipschuit haha jij met een glas wijn voor de tv. Uuuh jij nieuwsgierig naar mij en mijn askim…oh jee van te voren mogen we eerst wel effe gefotoshopt worden of langs de plastisch chirurg om aan de hoge verwachtingen die hier zijn te voldoen hahah.
LBDS: Oeh jeetje dat lijkt mij ook wel lastig ja pizza bestellen in Turkije…Super dat je askim even langs kwam. Dat lijkt mij ook heel erg lastig dat je de taal niet voldoende beheerst. Hoe gaat het trouwens met je Turks? Begin je het wat te leren?
LadySide: Oeppsss dat is balen van je update…en ik nog zo ontzettend nieuwsgierig naar jouw update hahaha. Dus je had vandaag een wat minder goed dagje qua energie?
Mariska: Meid hoe is het met je? Heb je nog met je ouders gesproken? Tsja ik kom uit een gezin waarin heel veel gesproken word, maar ook dat is niet altijd zo geweest. En ik weet dat het soms moeilijk is om over moeilijke onderwerpen te spreken, vandaar mijn idee om een brief te sturen!
Zwaait effe naar Littleone.
Potverdorie ik heb nog zo opgelet maar ik heb Tam niet gespot… Wat een mooi initiatief trouwens!!!
Via Wereldwijzer app
Ik heb haar gespot!!
Maar ik weet dan ook hoe ze eruit ziet haha!
Het was een leuk stukje vond ik, en wat een mooi kdv is het zeg! Super initiatief!
Ga zo maar eens mijn update opnieuw intikken, en proberen verder niets te doen… 2 dingen tegelijk werkt dus niet haha!
Poging 2!
@summie: ja ik heb idd met een Koerd te maken. Al weet ik niet waar vandaan. We hebben nog veel echte dingen te bepraten als ik daar ben. Ik ken het discussiepuntje over het Koerd/Turks zijn. Pfff! Zolang askim die discussie niet aangaat, is het goed. Wil alles horen van zijn afkomst, maar op je legitimatie staat land: turkije, dus voor mij ben je dan een Turk. Merk wel dat er veel vooroordelen zijn over Koerden. Ook onder de Turken.
En ik ben idd heel erg
de foto van mij en aşkım samen stond al op mijn achtergrond en nu dus die van aşkım in pak in het vergrendelscherm
zo kan ik altijd naar hem kijken hahaha!
Hoe was het vandaag met jou?
@lbdss: aaah zo lekker weer?! Ik ben jaloers! Hier de hele dag grijs en regen ![]()
Misschien dat het tijd gaat worden dat je adres uit je hoofd gaat leren?? ![]()
Wat ontzettend lief dat je askim nog weer even thuis is gekomen. Wel fijn je hier weer te lezen, want zolang je mee schrijft gaat het redelijk met je gezondheid. Of je bent gewoon eigenwijs en gaat er dwars door heen ![]()
@tamara, dussss je komt ober als een broekie? Hahaha ik heb nu een foto gezien, maar daar kom je niet over als een jong ding hoor
eindelijk nog een 30plusser erbij! Zijn Tam en ik niet meer de enige oudjes ![]()
Wat zijn jij en je askim trouwens een leuk stel! Zo leuk om nu jou ook te zien op FB, komen steeds meer gezichten bij alle namen en meer gezichten bij alle askim’s
Hoe was je middag??
@mariska; hoe is het ondertussen?? Heeft je vader nog iets gezegd erover vandaag?
@littleone, hoe is het met jou meid en je buik??? Gaat het al weer iets beter?
@egwene; wow!! Die ex durft zeg!! Hij is wel vol van zichzelf volgens mij.
Je hebt goed gereageerd erop hoor! Hij is echt vreselijk onbeschoft! Dan maar geblocked, beter zonder dan met die man in je leven. Hoop dat ie je dan nu ook met rust laat. Maaaaar je hebt over aandacht dus nu niets meer te klagen! Lezen ze mee hier of zo???
heb je je update al gedaan naar askim?
Hier vandaag wat concentratieprobleempjes zoals eerder gemeld ![]()
Verder weinig nieuws… gewerkt vanmiddag en verder wil ik gewoon dat het 26 mei is.
Ik merk dat ik het diepgaande kletsen mis, want de verbinding is gewoon best slecht de laatste dagen. En dan komt er niet zoveel uit, ondanks dat we uuuuuren aan het skypen zijn. Het is veel lieve woordjes en miss you sooo…maar ondertussen ben ik wel weer bang dat we straks alweer uitgekletst zijn, aangezien dat vaak mijn grootste probleem is met mannen haha! Maar denk ook dat als ik daar maar ben, het allemaal wel weer goed zit. En dan wil ik gewoon veeeeel van hem te weten komen.
Misschien moet ik me gewoon niet zo druk maken, en niet elke avond skypen om het leuk te houden??
Ga vandaag in ieder geval weer op tijd naar bed, moet echt ff wat rust pakken… maandag de hele dag weer op de been om te werken op bevrijdingsfestival, morgen verjaardag van mijn vader en zaterdagavond nog weer oppassen… dus rust is op dit moment wel ff belangrijk, maar ook heeeeel moeilijk ![]()
Nu eerst de regen in met de hond en dan maar es slapen.
Slaap lekker dames!!
Via Wereldwijzer app
De allerleukste vrouw, dat was ik Summie, whahaha. En het was geen glas wijn, maar een fles die ik in mijn handen had, hahaha.
Ik was in het begin in beeld en helemaal op het einde, met proosten!!
Ben zo trots op ons
op alle ouders en mn collega’s en het voelt ook echt alsof het “mijn” kindjes zijn
vandaag heerlijk met ze kunnen knuffelen.
En fotoshoppen, je hebt de perfecte man toch
haha.
Maar als ik naar een stelletje kijk, kijk ik naar wat ze samen uitstralen en niet naar hoe knap ze zijn ![]()
LadySide: leuk dat je me gespit hebt
![]()
en dat je update gelukt is natuurlijk ![]()
ach, je kan nog genoeg bespreken met je askim hoor
komt vanzelf goed! !
Via Wereldwijzer app
Günaydın arkadaşlar:-)
Egwene…
Pardon!?!? Hij durft ttsss
Sorry hoor maar wat een idioot…
Top dat je zo duidelijk bent geweest
Ik hoop dat je omdanks dit nog wat plezier mag hebben
Summie…
Haha grapjas nee nee nee het is echt zo
Ja het was ff heerlijk even d’r uit, beetje geshopt en heerlijk een hapje gegeten
Ladyside…
Haha ja inderdaad zo kom ik dus over hier, ik voelde me vaak al oud hier haha maar nu lees ik dat jij en tam ook 30 plus zijn heeeel fijn haha;-)
Ja leuk is dat he vind ik ook nu heb je d’r een beeld bij wie d’r achter de namen op het forum zitten haha
Oohh das lief dank je wek meid…ben ook echt gek op Askim
Mijn middag was gezellig even lekker d’r uit en een happie gegeten ennnn geen last van gehad gelukkig
Las ik nou goed dat jij de 26ste heen vliegt?? Leukkkkkk…hoelang ga je?
Je kunt ook om de dag gaan skypen met hem meid als je dat een beter gevoel geeft, ik denk dat het je vertrouwen moet geven komt vast allemaal goeden net wat je zegt je wilt graag meer over hem te weten komen dus gesprek stof genoeg straks hihi
Tam198…
Wat súper leuk zeg ook ik had je gespot hihi heb nu ook een beeld bij je:-) natuurlijk door fbook
Super mooi initiatief…en leuk dat je op een kinderdagverblijf werkt…
Ik werk ook al bijna 12 jaar in de kinderopvang geweldig beroep hihi
Mariska…
Hoe is het met jou?
Hebben je ouders nog iets gezegd?
Hier verder weinig te melden…gister even lekker d’r uit geweest
Straks even naar de stad en even naar mijn moeder toe en vanmiddag oppassen op mijn vriendin haar dochtertje altijd gezellig
Via Wereldwijzer app
Mutlu: Welkom thuis meid!!! Heb je het leuk gehad? En hoe was het om weer een paar dagen zonder je askim te zijn? Sterkte met bijlezen… Uuhh ik ben niet de enige geweest die hier het topic aan het vullen is geweest…ik heb goede hulp gehad ![]()
LadySide: Meid dit is niet lullig bedoeld, maar in het begin dan zweef je en langzaam kom je weer wat meer met je voetjes op de grond. Wees niet bang dat het meteen saai word… Jullie zitten nu in een fase om hier samen een weg een manier in te vinden…askim en ik skypen veel, en ja vaak effe de standaard dingen hoe is het met je? hoe was je dag? Nog wat leuks beleefd? Enz… En het klinkt misschien vreemd maar wij hebben meer diepgaandere gesprekken via what’s app dan via Viber/Skype…9 van de 10 keer begint askim namelijk toch te flirten of lol te trappen…en dat is goed…ik vind het heerlijk om met hem te lachen…en zo gaan jullie daar ongetwijfeld ook je weg in vinden… Ach had ik je zo’n mooi gespreksthema gegeven over Koerd/Turk is het weer niet goed hahahaha.
Tam: De allerleukste vrouw was jij? Oooh had dat meteen gezegd… dan heb ik je gezien
En askim is dan misschien wel een spetter, maar dat wil nog niet zeggen dat ik dat ben
Jij nog wat contact gehad met die gekke Turk?
Tamara: Merhaba nasilsin? Spreek jij trouwens Turks? Uuh ik wil het niet te hard zeggen, maar ik ben ook dichter bij de 30 dan bij de 25
Fijn dat je het gister leuk hebt gehad en geen last van het eten hebt gekregen… Dat lijkt me eigenlijk best wel spannend, ben je niet ontzettend bang om weer een aanval te krijgen?
Miloutjuhhhh: Meid nog een paar uurtjes en dan heb je weekend! Ik dacht ik herinner je er maar effe aan! ![]()
Kardelen: Volgens mij vlieg jij vandaag terug… Het zal wel een moeilijk afscheid zijn geweest! knuffel voor jouw meid!
Egwene: Hoe is het vandaag met je? Niet alle Turkse mannen het hoofd op hol jagen hè. (Geintje) Ik hoop dat je ondanks alles nog lekker even genieten kunt!
Litleone en Lbds: Nasilsin?
Tsja en dan kom ik toch zo langzamerhand bij mezelf…wat zal ik zeggen ik heb geloof ik niet zoveel nieuws…
toedeledokieeee
Via Wereldwijzer app
Wat rustig hier haha
Summie
ooohhhh dan ben je geen broekie dus:stuck_out_tongue_closed_eyes:
…
Ja klopt vind het wel eng hoor,ging ook bewust steeds minder eten maar dat kan ook niet de bedoeling zijn hihi…dus ik moet gewoon proberen en er achter komen een aantal dingen weet ik wel vooral vet eten
Ik spreek wat woorden maar verder niet ik ga me aanmelden in Zwolle daar starten ze in september een cursus Turks op school, ik heb het boek lesexpress en de app d’r van maar vind het toch moeilijk ik heb liever les
Ik kan wel Arabisch maar ja dat lijkt d’r totaal niet op op ren paar woordjes na hihi
Ik heb de reisverzekering etc maar ff gebeld en ik ben gewoon volledig gedekt…nu het gesprek dinsdag afwachten met de chirurg ben benieuwd best spannend hoor
En vanmorgen mijn zomer kleding maar s ff uit gespit…pppfff tja moet toch alles nieuw aan de ene kant leuk maar aan de andere kant ook jammer vind ik heb nog zulke leuke dingen maar daar verzuip ik in…
Fijne middag meiden
Via Wereldwijzer app
Hallo dames,
Ik heb even een vraagje…
Ik ga maandag naar Turkije en ben begin maart ook geweest. Dus het visum dat ik toen gekocht heb is nog geldig.
Nu zit er een blauwe sticker op van aankomst en een rode van vertrek.
Krijg ik dat nu weer? En moet ik dan gewoon bij dat visumloket doen?
Wie kan hier iets meer over vertellen?
Groetjes
Via Wereldwijzer app
Haha Summie, je waarschuwing wat betreft de mannen is veeeel te laat
gelukkig ga ik vannacht naar huis. Dan kunnen ze hier weer tot rust komen haha.
En ja, ik wist ook wel dat mijn ex iets zou gaan proberen. Maar ik had niet verwacht dat hij het zo bont zou maken! Nee is nee. Ik was heel duidelijk. Hij is ziek in zijn hoofd en ik ben blij dat het hoofdstuk na precies 1 jaar is afgesloten. Ik wil niks te maken hebben met zulke zieke geesten,
En geen zorgen! Ik heb zeker van de vakantie genoten. Het gedoe met mijn ex deed me niet zo veel eigenlijk. De blauwe pleken zitten er nog, maar heb het idee dat ze langzaam toch genezen. De yoga lessen hebben ervoor gezorgd dat ik weer wat leniger ben. Ik wil dat ook gaan doorzetten voor later. Prima weer gehad. Aankomende nacht om 3 uur worden we opgehaald. Onmogelijk tijdstip. 6.40 uur vliegen. Rond 12 uur sowieso wel thuis zonder rare dingen.
Via Wereldwijzer app
Kikiek normaal kan je gewoon met dat visum Trug gaan hoe het in zijn werk gaat geen idee…
Ik heb vandaag men e visum besteld men vader zei eik verrassend weinig alleen dat hij het eng vind dat ik alleen ga ![]()
Ik ben vandaag eerder. Gestopt het ging echt ni op het werk ik werd mottig en draaierig dus Kwas blij dat ik eerder naar huis kon ![]()
Via Wereldwijzer app
@kikiek, ik heb eigenlijk alleen nog maar stempels gehad met data erop van inreizen en uitreizen… Mijn papiertje zat helemaal vol 2 week geleden, en is nu dus helaas ook verstreken.
Maar je hebt gewoon 180 dagen de tijd om in en uit te reizen, en dan hoef je niet elke keer naar het visumloket, maar je gaat gewoon gelijk door naar paspoort en visum controle. Zo gaat dat in ieder geval op Antalya, ik weet niet waar jij op vliegt??
@summie: niet lullig opgevat
maar dan ben ik weer een beetje geland denk ik haha!
Ik ga gewoon leuke gesprekken aan face to face ![]()
@Tamara, super dat je verzekering het in ieder geval dekt, mocht er iets gebeuren!
Nieuwe zomerkleding dus!!
Shoppen is natuurlijk altijd leuk, en zoals ik op je FB zag was het ook nog een super prestatie dat je nu nieuwe zomerkleding nodig hebt!
@Egwene, aaah vanacht alweer terug?? De mannen zullen met gebroken harten achterblijven! ![]()
Hoop dat je in ieder geval een leuke tijd hebt gehad.
@Littleone, je vader heeft nu in ieder geval toegegeven dat ie het eng vind dat je alleen gaat. Verder de situatie nog steeds hetzelfde en nog steeds stil in huis? Waarschijnlijk zijn ze bij je broer minder bezorgd omdat het een man is, en jij blijft altijd hun kleine meid…
Ik vanmiddag bij ouders aangekomen en askim even verlegen gemaakt!
hahaha!
Hij wist dat ik daar was, en ik wilde graag vanmiddag nog ff met hem skypen, omdat hij op zijn werk beter internet heeft. Dus hij zei heel heldhaftig dat hij mijn vader wel wilde feliciteren… Dus ik draai de laptop ff naar mijn vader toe, en toen kwam mijn moeder er ook nog bij en meneer sloeg helemaal stil en wist niet meer wat te zeggen. zoooo schattig!
Dus maar snel koptelefoon op gedaan, en snel ff met zijn tweetjes verder gekletst.
Ik zal even gezellig doen met de visite en mijn lappie dichtklappen… Tot later!!