Heey meiden,
@summie dankjewel voor je lieve woorden meid, het is idd niet niks om op zo jonge leeftijd je moeder te verliezen maar gelukkig ben ik ondanks alles er toch sterk uitgekomen, wat betreft mijn vader… Ik en mijn vader hebben niet zo hele goede band eigenlijk, om en lang verhaal kort te maken toen mijn vader een nieuwe vriendin kreeg was die altijd daar, hij was er alleen met het avond eten even en daarna ging die weer naar haar ik en mijn tweeling zus waren toen 13 dus ik heb eigenlijk vanaf die leeftijd al voor mezelf leren te zorgen, en ook ondanks dit alles ben ik toch een beetje trots op mezelf hoe ik me al die tijd staande heb gehouden en nu nog steeds! Een dikke knuffel voor jou meid! Misschien heeft je askim idd geen contact mogelijkheden door de situatie, je wisselende gevoelens zijn heel begrijpelijk, de situatie is alles behalve makkelijk maar ondanks dat probeer jij je er doorheen te slaan!
@LBDS fijn om te lezen dat je een leuke tijd hebt in Nederland meid! En dat het gemis wat minder is! Natuurlijk mis je je askim maar je hebt gelukkig veel leuke dingen om te doen, en naar het ziekenhuis geweest, fijn dat je hier nu ook nog een onderzoek krijgt! En wat goed dat je askim werk heeft voor de winter! Gelukkig een zorg minder!! Jammer dat 1 vriendin het askim onderwerp nog vermijd…
@ladyside mijn vader vind het goed als ik in het buitenland ga werken en al vond die het niet goed had ik het toch gedaan hihi
hopelijk krijg jij wat meer zekerheid als jij bij askim bent, goed dat je een lijstje aan het maken bent met de punten die jij wil bespreken! Haha een vogel gevonden? Ik zou er ook niet graag mee in een huis Willen zijn hihi
@delali jaa een dag als die is altijd moeilijk helaas… Wat bijzonder dat jouw dochter dat zei! Mijn nichtje zei ook oma is een sterretje maar oma was altijd heel lief ( al heeft ze haar nooit gekend) wat balen dat door jou askim nog geen actie is ondernomen ik hoop dat die toch snel bij jou is meid, ik snap heel goed dat het geduld bij jou begint op te raken maar ondanks dit hoop ik dat de bruiloft van je zus een topdag word!
@bianca fijn dat het contact weer beter gaat tussen jou en askim! Ik zou als ik jou was idd een weekje in februari gaan en weer in juni ofzo dan is het weer beter hihi.
@isafazli jaa ik denk er overna of ik na de zomervakantie weer door wil gaan maar de school zei wel dat de opleiding die ik nu doe over 2 jaar niet meer bestaat. Fijn dat je meer contact met askim hebt maar die nicht die blijft helaas toch rondspoken… Zoals de andere meiden al zeggen negeer je onderbuikgevoel niet!
@egwene wat een super nieuws meid!!! Ga je dan animatie in de kidsclub doen of? En nog even en je askim is klaar met zijn dienst! Heerlijk!
@miloutjuhh ik snap dat je het niet echt leuk vind dat je askim al van alles heeft afgesproken voor als jullie in Nederland zijn… 10 dagen vliegen zo voorbij en natuurlijk wil jij ook jou eigen vrienden en familie weer kunnen zien!
Zo weer alles bijgelezen enzo,
Bedankt allemaal voor jullie lieve woorden over mijn moeder,
Hier gaat alles wel z’n gangetje, veel aan het solliciteren enzo… Het Londen verhaal gaat niet door, het klikte heel goed maar er werd van mij verwacht dat ik 650 pond naar een bank zou storten op mijn naam… Nou ik heb een vriendin alles laten uitpluizen en die zei dit moet je echt niet doen want dat is nergens voor nodig! Dus helaas het was een leuke ervaring geweest maar ik zoek gewoon rustig verder! Tussen mij en askim gaat het met ups en downs… Ik merk echt dat we er allebei meer moeite mee hebben nu we niet bij elkaar zijn en dat levert helaas redelijk wat ‘ruzies’ op… Maar we komen er wel weer bovenop (hoop ik)
Fijne dag meiden!