Het Turkse liefdeskletstopic deel #101!

• Ladyside 9 december Side nog 6 nachtjes
  • Yildiz 19 december Nederland nog 16 nachtjes
  • Tamara082 22 december Tel-aviv/Jerusalem nog 19 nachtjes
    *LBDS 27 December Side nog 25
    nachtjes
    *Miloutjuhh 10 januari Nederland nog 38 nachtjes

******BACK AT

• yildiz 16 december
  • Ladyside 23 december
  • Tamara082 3 januari
  • Yildiz 4 januari

***- BIRTHDAY’S.

13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
20-12 xLovato
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
28-05 Deniz Kizi
16-06 littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 yildiz
15-11 Egwene
24-11 Ladyside

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
xLovsto: 4 augustus 2010
Yildiz : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Ladyside : 11 april 2014
Deniz kizi : 09 Augustus 2014

@Ladyside dat is toch wel heel fijn dat die vogel weg is, ik zou er anders ook echt niet gaan slapen ben echt bang voor alles dat vleugels heeft.
Ik hoop dat het lukt om alles goed te bespreken als je daar bent.

Verder erg stil hier.
Gisteren avond zusje en haar askim hier op bezoek gehad erg gezellig: ) vandaag nog even langs zodat ze mn haar kan knippen, ze gaat vanavond terug naar Nederland.

Fijne dag meiden

Ladyside wowww wat fijn zeg askim die luisterd haha!! Wel verstandig dat je een lijstje hebt gemaakt met bespreekpunten! Wel echt alles bespreken he :wink: wie weet als jij dat opgooit komt je askim ook wel met dingen maar je moet juist alles bespreken met elkaar anders kan je niet aan de relatie werken :slight_smile:

Milou wat leuk met je zusje!! Weer lekker je haartjes geknipt! :slight_smile: hoe is t met jou en je askim? :slight_smile:

Vandaag lekker in utrecht geweest en askim had ze eerste werkdag! Gelijk verslapen… Oohhhhhh had hem graag even een draai om ze oren willen geven de slimmert! Haha! Gelukkig heeft die zich uit de situatie gered! Hij vond werk nog maar erg saai want hij kon alleen nog maar kijken wat anderen deden en das niks voor mijn askim die moet bezig zijn haha!

Ik merk echt dat de tijd omvliegt nog drie weken en dan zit het er alweer op in NL! Toch wel gek tis alsof ik amper weg ben geweest als ik hier ben! Wurm me zo weer in alle gesprekken en mensen zijn ook nog t zelfde tegen me! Gelukkig maar!

Alleen ofcourse met 1 vriendin gezeur! Zij ontwijkt het askim onderwerp compleet! Gelukkig is het er nog maar 1 en is de rest helemaal bijgedraait en vinden het nu ook leuk om over askim te horen!

Ik heb t wel eerrggg koud!! Loop zowat blauw aan als ik buiten ben! En de nachten zijn koud haha! Gelukkig nog wel elke avond met askim kunnen skypen en elke dag bellen dus t contact gaat super! We hebben minder ruzies dan vorig jaar en ik merk dat van twee kanten het vertrouwen er gewoon volledig is! Ook omdat we ons eigen taaltje ontwikkelt hebben met engels, turks, nederlands, duits en handgebaren praten we een stuk vlotter samen!

• Ladyside 9 december Side nog 5 nachtjes
  • Yildiz 19 december Nederland nog 15 nachtjes
  • Tamara082 22 december Tel-aviv/Jerusalem nog 18 nachtjes
    *LBDS 27 December Side nog 23
    nachtjes
    *Miloutjuhh 10 januari Nederland nog 37 nachtjes

******BACK AT

• yildiz 16 december
  • Ladyside 23 december
  • Tamara082 3 januari
  • Yildiz 4 januari

***- BIRTHDAY’S.

13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
20-12 xLovato
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
28-05 Deniz Kizi
16-06 littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 yildiz
15-11 Egwene
24-11 Ladyside

Het blijft leuk om mee te lezen met jullie verhalen.
LadySide, goed dat je zo’n lijstje hebt! Dan kan je alles bespreken wat jou dwars zit en hopelijk kan hij er wat mee. Ik ben heel benieuwd hoe jullie tijd samen gaat zijn.
Milou, zitten je haartjes weer mooi?:slight_smile:

Hier weinig nieuws. Ik heb de baan geaccepteerd. Mijn reis- en visakosten worden door het hotel betaald en ik ben nu druk bezig met alle documenten verzamelen. Binnenkort, als ik het contract heb, moet ik naar Rotterdam langs het Turks Consulaat om mijn visum aan te vragen. Heb het formulier al gekregen van een medewerker daar en ook welke dingen ik mee moet brengen. Al met al vordert het dus. Mijn vorige werkgevers werken alleen niet echt mee. Ik heb bewijs nodig dat ik werkervaring heb (voor werkvisum), maar ze doen er heel moeilijk over. Ik vraag niet om een beoordeling van mijn werk… maar om een papiertje met data waarop ik gewerkt heb en in welke rol. Meer niet. Maar ze willen het niet snappen.
Wat dan wél goed gaat, is het contact tussen hotel en mij. Ze schrijven best snel terug en lijken hun best te doen. Ook askim is heel blij dat ik zo lang in Turkije zal zijn. Hij liet, uit zichzelf (!), weten dat hij ready is om alles met mij te doen voor altijd. Omdat hij van me houdt. En hij is really serious. Daarna deed hij ook nog eens heel lief toen ik mijn zorgen uitsprak over zo lang van huis weg zijn. Ik vroeg hem ook nog: Ga ik je familie ontmoeten? Hij: I hope. Ik lag van verbazing naast mijn stoel!

1 like

Heey meiden,

@summie dankjewel voor je lieve woorden meid, het is idd niet niks om op zo jonge leeftijd je moeder te verliezen maar gelukkig ben ik ondanks alles er toch sterk uitgekomen, wat betreft mijn vader… Ik en mijn vader hebben niet zo hele goede band eigenlijk, om en lang verhaal kort te maken toen mijn vader een nieuwe vriendin kreeg was die altijd daar, hij was er alleen met het avond eten even en daarna ging die weer naar haar ik en mijn tweeling zus waren toen 13 dus ik heb eigenlijk vanaf die leeftijd al voor mezelf leren te zorgen, en ook ondanks dit alles ben ik toch een beetje trots op mezelf hoe ik me al die tijd staande heb gehouden en nu nog steeds! Een dikke knuffel voor jou meid! Misschien heeft je askim idd geen contact mogelijkheden door de situatie, je wisselende gevoelens zijn heel begrijpelijk, de situatie is alles behalve makkelijk maar ondanks dat probeer jij je er doorheen te slaan!

@LBDS fijn om te lezen dat je een leuke tijd hebt in Nederland meid! En dat het gemis wat minder is! Natuurlijk mis je je askim maar je hebt gelukkig veel leuke dingen om te doen, en naar het ziekenhuis geweest, fijn dat je hier nu ook nog een onderzoek krijgt! En wat goed dat je askim werk heeft voor de winter! Gelukkig een zorg minder!! Jammer dat 1 vriendin het askim onderwerp nog vermijd…

@ladyside mijn vader vind het goed als ik in het buitenland ga werken en al vond die het niet goed had ik het toch gedaan hihi :slight_smile: hopelijk krijg jij wat meer zekerheid als jij bij askim bent, goed dat je een lijstje aan het maken bent met de punten die jij wil bespreken! Haha een vogel gevonden? Ik zou er ook niet graag mee in een huis Willen zijn hihi

@delali jaa een dag als die is altijd moeilijk helaas… Wat bijzonder dat jouw dochter dat zei! Mijn nichtje zei ook oma is een sterretje maar oma was altijd heel lief ( al heeft ze haar nooit gekend) wat balen dat door jou askim nog geen actie is ondernomen ik hoop dat die toch snel bij jou is meid, ik snap heel goed dat het geduld bij jou begint op te raken maar ondanks dit hoop ik dat de bruiloft van je zus een topdag word!

@bianca fijn dat het contact weer beter gaat tussen jou en askim! Ik zou als ik jou was idd een weekje in februari gaan en weer in juni ofzo dan is het weer beter hihi.

@isafazli jaa ik denk er overna of ik na de zomervakantie weer door wil gaan maar de school zei wel dat de opleiding die ik nu doe over 2 jaar niet meer bestaat. Fijn dat je meer contact met askim hebt maar die nicht die blijft helaas toch rondspoken… Zoals de andere meiden al zeggen negeer je onderbuikgevoel niet!

@egwene wat een super nieuws meid!!! Ga je dan animatie in de kidsclub doen of? En nog even en je askim is klaar met zijn dienst! Heerlijk!

@miloutjuhh ik snap dat je het niet echt leuk vind dat je askim al van alles heeft afgesproken voor als jullie in Nederland zijn… 10 dagen vliegen zo voorbij en natuurlijk wil jij ook jou eigen vrienden en familie weer kunnen zien!

Zo weer alles bijgelezen enzo,
Bedankt allemaal voor jullie lieve woorden over mijn moeder,
Hier gaat alles wel z’n gangetje, veel aan het solliciteren enzo… Het Londen verhaal gaat niet door, het klikte heel goed maar er werd van mij verwacht dat ik 650 pond naar een bank zou storten op mijn naam… Nou ik heb een vriendin alles laten uitpluizen en die zei dit moet je echt niet doen want dat is nergens voor nodig! Dus helaas het was een leuke ervaring geweest maar ik zoek gewoon rustig verder! Tussen mij en askim gaat het met ups en downs… Ik merk echt dat we er allebei meer moeite mee hebben nu we niet bij elkaar zijn en dat levert helaas redelijk wat ‘ruzies’ op… Maar we komen er wel weer bovenop (hoop ik)

Fijne dag meiden!

Whoohoo ik heb een appartement Hihi kben helemaal in de wolken nu nog de politie verder doen dan kan ik ook verder hèhè

Via Wereldwijzer app

1 like

Ooo littleone ık ben zo blij voor je!!! Dikke proficiat meid!!!

Rest van de meiden grtjes en knuffel
Kom later nog reageren!!

@littleone ooh wat een super goed nieuws meid! Eindelijk een appartementje! Nu is de rest hopelijk zo geregeld!

Hihi ja Kvin het helemaal geweldig :slight_smile: als er iemand van jullie een adresje weet voor leuke meubels hoor ik het graag Hihi :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Super goed nieuws littleone!! Heerlijk lekker een eigen plekje. Nu hopen dat je askim er snel bij komt: )

Wat super leuk nieuws littleone!! Geniet ervan :smiley:

Littleone…gefeliciteerd!!! Veel succes met inrichten en hopelijk komt je man ook zo spoedig mogelijk bij jullie. Zodat het gezinnetje dan bij elkar is zoals het hoort!

Meiden ik reageer binnenkort weer op jullie hoor. Ik ben jullie niet vergeten maar ik heb geen nieuwe ontwikkelingen te melden en ik lig met griep op bed… :frowning:

Via Wereldwijzer app

@Littleone, WOehoeeeee! Gefeliciteerd met je appartementje! Lekker gaan inrichten en hopen dat askim héél snel bij je is!
Adresjes voor spullen is lastig omdat je in Belgie woont. Ik doe veel met Marktplaats, en groepen op FB waar mensen 2e hands of nieuwe dingen aanbieden. En natuuuuurlijk Ikea! :smiley:

@Summie: Beterschap meis!

1 like

Even snel

Littleone Joehoee een appartementje voor jullie drietjes wat heerlijk. Lekker inrichten en gezellig maken, succes!!

Egwene van harte meis met je nieuwe baan wat gaaf zeg zo een lange tijd en askim zo positief. Zo zie je maar de aanhouder wint. Top! geniet ervan en aftellen maar :)…

Ladyside vogeltje gelukkig t raam uit ;). Zou ook niks voor mij zijn. Fijn dat je askim rekening houdt met je wensen. Nu de rest van t lijstje nog komt t hopelijk allemaal goed ;).

Yildiz veel plezier in Ankara!

Deniz Kizi welcome back hoe heb je het gehad meis? Ik was t van die videotheek ben benieuwd!

Isafazli meis ik vertrouw t ook echt niet. Nu weer dat ze je blokkeert dat is toch ook raar ze kent je niet?! Meis vertrouw op je intuitie. Sterkte!

Lieve Summie beterschap meis. Ik was vorige week ook goed ziek echt niet fijn :(. Meis ik stuur wat vitamientjes en dikke knuffels jouw kant op :).

Xlovato jij ook al zo een bijzonder nichtje met zo een uitspraak. Maakt toch dat het net is of zij ook weer even bij ons zijn. Geloof daar ergens ook echt in. Leuk werken in het buitenland spannend zeg!

Hier zussie getrouwd :). Was een superdag echt heel mooi. Ze straalden allebei zo leuk te zien en we hadden een superfeest erna. Ondanks het gemis vam askim wel van kunnen genieten. Askim blijft volhouden dat hij komt en hij probeert voor de kerst. Ik moet hem wat tijd en vertrouwen geven zegt hij…nou ja op hoop van zegen dan maar…duimen jullie mee meiden hoop zo deze kerst een keer niet alleen te hoeven zijn :wink:

Slaap lekker meiden. Liefs!

Sent from my GT-I9300 using Wereldwijzer

1 like

Littleone gefeliciteerd met je woning.succes met inrichten.

Summie , sterkte en Beterschap.

Egwene gefeliciteerd met je nieuwe baan.

1 like

Summie veel beterschap meid!! Rust maar goed uit!!

Ladyside blij dat de vogel weg is voor je;)) leuk dat je aşkın wat spraakzamer is, zal ook wel blij zijn dat je komt! En je lijstje goed idee!!

Egwene fijn dat je beslist hebt, dicht bij je aşkın, en fijn dat hij het serieuzer opneemt. Spannend om de familie te ontmoeten!! Succes!!

Littleone: kringloopwinkels, ecoshops , troc kan je mooie en originele spullen vinden. Of je kan voor een huwelijkspakketje gaan. Tweedehands.be,… Hangt ervan af wat je juist wilt!!

Lbds ja tijd vliegt snel, goed dat je het zo druk hebt, dan gaat de tijd nog zo snel! Hoop dat je ondertussen ook al iets meer weet van al die onderzoeken! En die vriendin, niet van aantrekken, jullie zijn gelukkig en samen! Haar probl!! Leuk dat je andere vrienden zijn bijgedraait!!

Miloutjuuh fijn dat je zusje nogmaals is kunnen langskomen en je haren geknipt zijn;))

Xlovato goed dat je dat geld niet gestort hebt, en dat je de moed niet laat zakken, je hebt nog tijd, kijk maar goed rond voor be iets beslist!
Jammer dat het even wat rammelt tussen jullie. Knuffel!

Hier eigenlijk niet veel nieuws te melden, goed gepraat met de tolk, en nden niet gebeld! Kon wel opeens op zijn fb, zonder ww ofzo en ze zijn daar idd al geen vrienden meer. Kzal het uitzitten, tijd zal het uitwijzen!

Vele grtjes allemaal en slaapwel strakjes of nu;))

1 like

Delali ben heel blij dat je je hebt geamuseerd op het huwelijk!! Ondanks het gemis, heb vertrouwen en ik zal zeker een hele grote kaars voor je branden en meehopen dat hij arriveert voor kerst!!

Turkijelover hoe is het nog met jou?

1 like

• Ladyside 9 december Side nog 4 nachtjes
  • Yildiz 19 december Nederland nog 14 nachtjes
  • Tamara082 22 december Tel-aviv/Jerusalem nog 17 nachtjes
    *LBDS 27 December Side nog 22
    nachtjes
    *Miloutjuhh 10 januari Nederland nog 36 nachtjes

******BACK AT

• yildiz 16 december
  • Ladyside 23 december
  • Tamara082 3 januari
  • Yildiz 4 januari

***- BIRTHDAY’S.

13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
20-12 xLovato
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
28-05 Deniz Kizi
16-06 littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 yildiz
15-11 Egwene
24-11 Ladyside

Hoi Meiden,

Ladyside: Fijn dat je askim naar je geluisterd heeft en die vogel weg gedaan heeft. Zou het ook niet prettig vinden om met zo’n beest in huis te zitten. Hopelijk komen jij en askim er aan toe om je lijstje door te nemen. Misschien is het een idee om hem ook een lijstje te laten maken met wat hij graag anders zou willen zien? Zo weten jullie beiden wat jullie van elkaar in deze relatie verwachten en kunnen jullie er hopelijk samen uitkomen! Ik denk echt dat jullie wel bij elkaar passen, maar gewoon allebei niet zo goed tegen de afstand kunnen.

Milou: Nice dat jij en je askim voor een toeristenvisum gaan! Hopelijk krijgen jullie alles in orde. Is je askim al eens eerder in Nederland geweest? Oh en dat hij iedereen wil zien herken ik zo… Mijn askim zegt ook: Ja als ik in Nederland ben ga ik langs die en die. Nou sorry hoor daar heb ik echt geen zin in. Zegt ie dan ga ik als je aan het werk ben, Nederland is toch heel klein dus ik weet de weg zo. hahaha ja hoor. Maar meid hij is er maar 10 dagen dus snap echt dat je hem die 10 dagen gewoon voor je zelf wilt en leuke dingen wilt gaan doen.

Egwene: Jou natuurlijk al gesproken, maar vind het echt super dat je gewoon voor 10 maanden gaat. Stiekem ben ik ook echt hartstikke jaloers, omdat askim en ik nog niet echt een plan hebben. Ik zit zelf ook nog erg in twijfel hoor, zal ik 3 maanden heen of langer, zal ik gaan werken of niet en wat voor werk dan. En jij hebt gewoon een keuze gemaakt, echt super! Ik hoop zo voor je dat het tussen jou en je askim allemaal goed loopt! Ennn als ik in Side ben gaan we zeker meeten hè!!

Littleone: Meis wat fijn voor je dat je eindelijk een appartementje hebt gevonden! Weer een stapje dichtbij het gezinnetje :slight_smile: Wel vervelend dat het niet echt op schiet om je askim hier heen te halen. Waar doen ze precies moeilijik over?

Isa: Ik weet dat heel veel meiden het hier al gezegd hebben, maar ook mij zit het verhaal van die nicht niet lekker. Meid, waarom ga je hier mee door als het zo duidelijk is? Ik snap dat liefde blind maakt en het voor jou misschien allemaal niet zo duidelijk is, maar ik weet zeker dat er iets met die nicht gaande is. Is het wel zijn nicht? Is het niet eigenlijk zijn vrouw? Je zegt wel, de tijd zal het uitwijzen. Maar ben je niet bang dat je nog meer gekwetst wordt als uiteindelijk blijkt dat je intuïtie het al die tijd bij het juiste eind had? En je gevoel voor hem zal waarschijnlijk ook alleen maar sterker worden met de tijd en dan is de klap nog harder… Echt hoor meid, probeer er niet te naïef in te staan en probeer te luisteren naar je intuïtie en probeer het uit te zoeken. Sterkte!

Zo dat is wat ik onthouden heb. Hier gebeurd er eigenlijk niet zo heel veel, vandaar dat ik ook een tijdje niet gereageerd heb. Tussen mij en askim is alles nog steeds goed, maar ik ben zijn dienstplicht nu eigenlijk wel een beetje beu. Ik wil gewoon met ons leven samen beginnen, huisje boompje beestje dat idee. Na zijn dienstplicht hadden we afgesproken dat ik een tijdje naar Turkije zou gaan, maar we hebben eigenlijk nog helemaal geen duidelijke afspraken ofzo daar over gemaakt, dus als ik januari heen ga dat maar eens even doen. Verder heb ik maandag een sollicitatiegesprek, het is niet datgene waar ik voor gestudeerd heb, maar goed als ik het word heb ik wel voor 3 a 4 maanden werk en komen er ook weer wat centjes binnen. Dus hoop dat ik aangenomen word!

1 like