Het Turkse liefdeskletstopic deel #101!

Whoohoo lijkt er toch nog een beetje geluk te komen voor mij de procedure des konings is eindelijk klaar met het onderzoek over het huwelijk van mij en Askim laat het nu wel jammer zijn.dat het gemeentehuis dicht is en ik moet wachten tot maandag :slight_smile: laten we ongeduldig wachten op maandag en hopelijk is het dan ja dan kan ik volgende week zoveel mogelijk regelen en trug sturen naar Askim en dan kunnen we eindelijk beginnen om Askim naar hier te krijgen

Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

Littleone: ik ben superblij voor je, het is jullie zo gegund!! Het zal zo maandag zijn!!!

• Ladyside 9 december Side nog 2 nachtjes
  • Yildiz 19 december Nederland nog 12 nachtjes
  • Tamara082 22 december Tel-aviv/Jerusalem nog 15 nachtjes
    *LBDS 27 December Side nog 20
    nachtjes
    *Miloutjuhh 10 januari Nederland nog 34 nachtjes

******BACK AT

• yildiz 16 december
  • Ladyside 23 december
  • Tamara082 3 januari
  • Yildiz 4 januari

***- BIRTHDAY’S.

13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
20-12 xLovato
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
28-05 Deniz Kizi
16-06 littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 yildiz
15-11 Egwene
24-11 Ladyside

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
xLovsto: 4 augustus 2010
Yildiz : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Ladyside : 11 april 2014
Deniz kizi : 09 Augustus 2014

Goeieavond allemaal,

Kardelen veel succes op je sollicitatie morgen!!

Wat is het stilletjes hier!
Heb niks nieuws te melden!
Hoop dat de zieken genezen zijn!
Knuffel voor allemaal en een fijne avond allemaal!!

Hoihoiii!!

Nou was echt super aant genieten van me tijd in NL! Net alsof ik nooit weg ben geweest! Contact met mij en askim super! Elke dag bellen en skypen!

Denk je dat alles niet beter kan gaan…

En dan!!

Vanmiddag ik bel askim weer zelfde tijd! Hij klonk erg afwezig en uitgeput en heel raar! Hij zei vluchtig “askim 5minutes please.!!” En hing op! Ik stond stomverbaasd naar me telefoon te kijken! Zoiets heeft askim mij nog nooit geflikt en de manier waarop hij t zei was ook totaal niet zoals ik hem ken! Ik wist dus gelijk er is iets…!

Ik na precies vijf minuten terug bellen! Weer krijgik vluchtig te horen “askim wait one minute” en hangt op! Ik werd bezorgder met de minuut dus precies minuut later weer terugbellen! Word weggedrukt!

Nou uiteindelijk 10minuten later kreeg ik m te pakken! En wat ik te horen kreeg was niet leuk met zoveel afstand!

Hij was vanacht wakker geworden met hele erge steken in zijn onderrug en buik! Hij had warm waterkruik erop gedaan en dat hielp wel! Hij is verder gaan slapen en in de ochtend leek het beter! Tot op het werk de pijn nog sterker terug kwam! Zo erg dat askim zich amper kon bewegen (dit gebeurde dus allemaal toen ik zat te bellen) hij is naar het ziekenhuis gereden (zelf!! Niemand kon m brengen potverdorie!) en daar hebben ze testen gedaan! Ze vermoeden nierstenen maar hebben askim weggestuurd met MAAGTABLETJES!

Net askim op skype gesproken en het is echt niet mijn askim! Ik zie een stoere vent die kapot gaat van de pijn! Met rode traanoogjes die in elkaar gedoken op de bank ligt met een kruik!

En dan zit je hier… Ja wat moet ik…?
Hij is helemaal alleen en kan zich van de pijn amper voortbewegen! Morgen gaat die naar een ander ziekenhuis en ik hoop echt dat het dan beter gaat! Ik kan dit niet aan zien! 8maanden gebeurt er niks met askim en ik ben twee weken weg bij m en dan dit!!! Ik voel me zo schuldig en machteloos! Vooral omdat askim zich groot zit te houden voor mij! Zodat ik me niet rot voel… AAARRGHHH

Hallo meiden

Isa: Inderdaad stilletjes hier. Hoe is het met jouw meid? Hoe is het met je onrustige gevoel? Heb je het wat een plekje kunnen geven of er een weg in kunnen vinden hoe je er mee om wilt gaan? En ja dat ze niet meer vrienden zijn op FB hoeft natuurlijk niets te zeggen he (sorry als ik je nu tegen het zere been schop)

Littleone: Oooooh ik ga morgen keihard voor je duimen dat je goed nieuws krijgt! Wat zal jouw weekend lang hebben geduurd…de tijd stond voor je gevoel stil denk? Hoe is het verder met je? Al ideetjes waar je meubeltjes op wil doen enzo? Heb je sowieso wat hulp van mensen in je omgeving die je kunnen helpen bij je huis? Per wanneer krijg je de sleutel? Oh meid ik ga keihard voor jullie duimen enne pas ook goed op jezelf he!!!

Kardelen: Sneeuwklokje ik ga ook keihard voor jou duimen! Heel veel succes!!! En eigenlijk begrijp ik je gevoel wel. Je zit in zo’n fase overal net tussen in. Klaar met school, wachten op je askim en eigenlijk wel verder willen met een gezamenlijk leven op te willen bouwen. Als je in die tussentijd nog een baantje zou kunnen krijgen, zou dat financieel ideaal zijn en natuurlijk gaat de tijd dan wat sneller! Maar ik begrijp heel erg je gevoel. Heb je overigens al een idee wanneer je weer richting je askim gaat?

**Turkijelover: **Hoe is het met jou? Zie je al een kleine mogelijkheid om naar Turkije te kunnen of gaat het echt niet lukken met je werk? Oh ik gun het je zo!

**Delali: **Nog gefeliciteerd met het huwelijk van je zus! Wat leuk dat je ondanks alles toch een mooie trouwdag van je zus hebt beleefd! Hoe is het inmiddels met je? Heb je al iets van duidelijkheid van je askim? Ik ga echt duimen dat hij voor kerst bij je is!! En ja anders moeten we Robert maar inschakelen (doet mij opeens denken dat ik die grap vorig jaar hier op het forum heb uitgehaald, toen had ik een brief hier geplaatst voor Robert hahah) Maar effe serieus pfff ik heb het zo met je te doen…wat wordt jouw geduld op de proef gesteld. Oh en thanks voor je vitaminetjes haha jij was het toch van de vitamine D ???

LadySide: Ben je al aan het koffer inpakken? Hoe is het met de zenuwen? Nog even en je gaat, powervrouw! Ik vind je ongelofelijk dapper dat je gaat en dat jij voor jezelf dingen gaat uitzoeken. Goed dat je er voor jezelf over na hebt gedacht en op papier hebt gezet wat je met hem wilt bespreken. Hierdoor heb je wel voor jezelf heel duidelijk wat er veranderd moet worden! Ik ga echt hopen dat hij de ‘ballen’ gaat hebben om hierover met jouw in gesprek te gaan. Pffff en wat een verhaal met die vogel. Gelukkig is hij uit huis! Ik moest stiekem wel lachen…ik zag het al voor me dat jij hem de keuze gaf die vogel of mij! haha

X-lovato: Oh meid wat een triest verhaal. Effe een knuffel voor jou! Verdrietig om te lezen dat jij op zo’n jonge leeftijd eigenlijk aan je lot overgelaten bent. Ik heb veel respect voor hoe jij jezelf hebt ondanks alles hebt weten te ontwikkelen als een zelfstandige, zelfbewuste vrouw! En dat het nu niet gelukt is met je school is balen, maar ik heb het gevoel dat jij niet bij de pakken gaat neerzitten! Je kijkt om je heen, je zoekt naar wat je wilt! Kom je de dagen overigens wat door? Jammer dat het avontuur in Londen niet doorgaat, maar super dat je er niet ingetrapt bent! Ik hoop dat je snel iets vind waar jij je goed bij voelt! En ja wat betreft je askim ook dat hoop ik dat daar wat stabiliteit in komt! Maar vergeet niet jullie zijn zoveel sterker dan een paar jaar geleden! Heb vertrouwen! :slight_smile:

Egwene: Go girl!!! Ik ben trots op jouw! Jeetje jouw weg is ook wel echt eentje met grote hobbels geweest maar zou het dan toch echt allemaal goed komen samen met jouw askim? Ik gun het je zo! En wat leuk van je job! Gefeliciteerd! Ik hoop dat het een mooi avontuur voor je gaat worden!

LBDS: Al wat gewend aan de kou? Ik vroeg me af ben je inmiddels al voor onderzoeken geweest? Je hoeft het hier niet te schrijven hoor, maar ik wil gewoon laten weten dat ik wel aan je denk :wink: Eigenlijk begrijp ik niet waarom jij nog contact wil hebben met die ene meid? Wat levert jullie vriendschap jouw op, als ze nog steeds niet jouw relatie met je askim kan accepteren! Waarom wil je daar zoveel energie in steken? Jij verdiend toch veel beter meid! Hoe is het verder met je? Ben je weer een beetje over je onzekere periode heen en hoe gaat het met missen van je askim? Hahaha veel vragen I know…maar wil graag alles van je weten hihi.

LBDS: Effe een update: Ik lees zojuist jouw verhaal. Jeetje wat heftig meid! Ik begrijp dat dit erg lastig voor je is! Blijf je in NL of ga je terug? Is er geen familie/vrienden die voor hem kunnen zorgen? Een nierstenen aanval kan inderdaad erg pijnlijk zijn. Heeft hij pijnstillers gekregen? Door sommige pijnstillers kunnen de urinebuis verwijderd worden zodat hij ze kan uitplassen. Hopelijk zijn ze niet te groot en plast hij ze snel uit (gebeurt vaak) en dan zal hij zich ook vast snel beter voelen! Soms kan het ook zijn dat uiteindelijk de pijn na 1 dag bv weer afzakt omdat de steen weer wat verschuift en dus niet meer klem zit (dat veroorzaakt namelijk de pijn) Maar mocht hij pijnklachten houden of het verergeren dan is het toch mijn advies…hup terug naar het ziekenhuis! Enne geen cola meer drinken! Als je gevoelig bent voor nierstenen heb je door cola te drinken een extra verhoogd risico! Sterkte meid!

Civciv: Hoe is het met je? Al visumnieuws te melden?
**
Miloutjuhh:** Ik ben even heel benieuwd hoe het met jouw gaat? Hoe is het met de visumplannen? Het lijkt me lastig dat je askim verplicht zou voelen om langs iedereen te gaan. Dat zijn toch echt van die cultuurverschilletjes. Wat gezellig trouwens dat je zusje is langs geweest! Oh jakkes ik geloof dat als ik jouw was dat ik een hele dag zou rondlopen met een kruik. Ja sorry ben een echte koukleum.

Uuuuhhh ik hoop dat ik iedereen heb gehad…mocht ik iemand vergeten zijn sorry!

Update van mij:
Eigenlijk wil ik hier een heel vrolijk verhaal schrijven! Smileeeeee I am positive, strong and everything is okay…
Maar het is hier knudde. Ik ben nog steeds niet fit, maar met de nodige pillen gaat het gelukkig wel iets beter. Toch besloten om morgen te proberen om weer aan het werk te gaan. Van thuiszitten word ik momenteel ook niet zo vrolijk.
Wat betreft askim wij hebben geen contact meer gehad. Een paar weken geleden hier gemeld dat ik afstand ging nemen, omdat de situatie te heftig is. Die afstand is dus spontaan ontstaan. Even leek het rust te krijgen. Maar ik bleef mezelf verdiepen in de situatie en inwendig begon het steeds meer tot me door te dringen hoe complex, heftig, bizar deze situatie is. Ik hoopte eigenlijk aan het eind van de tunnel het licht alsmaar groter zou worden. Maar hoe meer ik me in de situatie verdiep, hoe donkerder het om me heen word. Ik begin steeds meer in te zien dat wij waarschijnlijk geen toekomst samen kunnen hebben. En eerlijk gezegd denk ik dat het beste voor ons beiden is dat we vanuit liefde elkaar los laten. Maar pfff wat is dat lastig…Het is gewoon zo moeilijk te begrijpen dat je zoveel om iemand geeft en dat je toch je eigen weg moet gaan…Sorry voor mijn klaagliederen!

Goeiemorgen

Summie even een hele warme knuffel voor jou!!!

Reageer later nog wel

1 like

• Ladyside 9 december Side nog 1 nachtje
  • Yildiz 19 december Nederland nog 11 nachtjes
  • Tamara082 22 december Tel-aviv/Jerusalem nog 14 nachtjes
    *LBDS 27 December Side nog 19
    nachtjes
    *Miloutjuhh 10 januari Nederland nog 33 nachtjes

******BACK AT

• yildiz 16 december
  • Ladyside 23 december
  • Tamara082 3 januari
  • Yildiz 4 januari

***- BIRTHDAY’S.

13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
20-12 xLovato
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
28-05 Deniz Kizi
16-06 littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 yildiz
15-11 Egwene
24-11 Ladyside

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
xLovsto: 4 augustus 2010
Yildiz : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Ladyside : 11 april 2014
Deniz kizi : 09 Augustus 2014

@littleone: heel veel succes vandaag! Zal voor je duimen!

@Kardelen: jij ook veel succes vandaag!

@LBDS: Fijn dat je zo volop aan het genieten bent/was hier in NL!
En wat ontzettend balen wat er met je askim aan de hand is! Ik hoop dat ze in het zhuis vandaag wat kunnen doen. Nierstenen schijnen behoorlijk pijnlijk te zijn. Hier in NL doen ze ook niet altijd gelijk iets, meestal is het een kwestie van tijd om ze uit te plassen. Pijnlijke kwestie! Als dat niet lukt kunnen ze ze ook nog vergruizen. Maar maagtabletten krijg je hier niet ervoor :wink:
Sterkte meis!!

@Summie; ooh meis ff een hele dikke knuffel voor jou! En zo’n powervrouw ben ik stiekem helemaal niet hoor :wink: ben echt zoooo zenuwachtig!!
Ik ga hopen dat ik ook de ballen ga hebben om het tot dat gesprek te laten komen.
Van de week jog wat puntjes kunnen toevoegen na best wel een rotgesprek. Ben er verder niet echt op in gegaan, maar wil het er zeker nog met hem over hebben.
Haha die vogel, ik had serieus een hotel genomen als dat beest er nog was!
Meis, denk om jezelf he! En geen sorry voor je klaagliederen hier!

Mijn update is niet heel bijzonder, weinig te melden eigenlijk.
Nog 24,5 uur dan st ik op Turkse bodem!! Gisteravond toch maar es begonnen met koffer inpakken, vandaag het laatste er nog in en uit! Grr stomme max gewicht! En dan om 22h45 de laatste trein naar Schiphol en om 5 uur vliegen.
Doodnerveus ben ik weer, en hoef bij vriendinnen niet aan te komen met die verhalen :frowning: zo jammer dat ze niet kunnen steunen.
Oooooh en gisteravond ging opeens de telefoon!! MisterSide belde, whaaaaa! Ik heb niet opgenomen, maar vond het wel bizar. Ik zal hem vast welbgaan tegenkomen komende 2 week en dan hoor ik vast waarom hij gebeld heeft.
Fijne dag dames!!

1 like

Summie ben zeker wel gewend aan de kou ookal ben ik nog wel ziek haha! Vrijdag ga ik naar t ziekenhuis en krijg dan dinsdag de uitslag :slight_smile:
Waarom heb ik nog contact met die meid? Tsja tis ingewikkeld! Ze hoort bij de vriendengroep en haar vriendje is de beste vriend van het vriendje van een vriendin van mij weer dus tis allemaal een beetje vaag! Maar ik negeer haar gewoon als we samen zijn :wink: spreek ook alleen met haar af in groepsverband!
En ja sinds gister is het missen weer super erg geworden! Ik blijf wel in NL het is natuurlijk niet levensbedreigend ookal is het wel heel pijnlijk! Maar het is geen noodsituatie en askim wil ook dat ik hier blijf omdat me familie nog bij elkaar komt met kerst met alle emigranten bij elkaar haha!

Het enigste dat askim gekregen heeft zijn maagtabletjes… Ze weten dus duidelijk niet wat ze doen daar! Maar hij is op dit moment in een ander ziekenhuis! :slight_smile:

Goed dat je gaat proberen aan het werk te gaan! Neem wel optijd je rust!
Lastig dat je geen contact meerhebt met je askim… Tsja tis allemaal niet makkelijk en ik wou dat ik een magische oplossing voor je had! Hopelijk zijn internetknuffels ook wat opbeurend? knuffff

Isa hoe is het allemaal met jou nu? :slight_smile:

Ladyside ik vind t raar dat askim maagtabletten heeft! Hopelijk krijgt die vandaag betere hulp! En yaayyyyy je bent bijna weer in turkije!! Heb je er zin in? :slight_smile: haha hoeveel kilo heb je? :stuck_out_tongue:
En ach om je verhalen te vertellen heb je ons!! Hier luisterd iedereen tenminste haha!!
En euhm serieus?? Mister side?? What the … Ben wel benieuwd wat die nu weer van je wilt haha!

Update
Askim is nu int ziekenhuis! Kan hem over een halfuurtje weer bellen dus ben erg benieuwd!

1 like

Euh, ik zit op 16 kg en er moet nog wat bij! Whaaaa! Maaaar handbagage mag zoveel en zwaar zijn als ik wil :wink: Zolang het maar binnen bepaalde afmetingen blijft! Lang leve Arke :smiley:
Net geskyped, en het regent :frowning: En de vooruitzichten zijn ook niet geweldig :frowning: ZOooooooo rot om dan kleding uit te zoeken en in te pakken haha! Je moet dan van alles wat… Maar kan nog wat uit de koffer, ik kan ook wassen bij askim maar toch neem ik telkens weer teveel mee.
Tja MisterSide, ik ben ook stiekem heeeeeel nieuwsgierig waarom ie belde. Alsof ie het ruikt dat ik bijna die kant op ga!
Hou je ons op de hoogte van je askim?
Ben trouwens heel blij dat ik hier wel serieus genomen wordt, ipv bij de dames om me heen.

Heb je een handbagagekoffertje? Stop daar dan zoveel mogelijk kleding in!! :smiley: en trek je zwaarste schoenen aan! Dat doe ik altijd haha!

Jaa ik hoorde ook al van askim dat het weer niet echt mee zit! Maar het gaat om het samenzijn toch? :slight_smile:

Haha miss rook die wel dat je kwam! Of via via gehoort? Miss was t wel perongelijk? Of hij mist je haha!!

Askim is nu onderweg naar huis zo skypen! Hij moet om 2uur (3uur) terug zijn int ziekenhuis voor de uitslag! Ze weten niet hoelang die er nog aan vast zit maar hopelijk krijgt die vanmiddag wel iets om de pijn te verlichten!

Neeee hij mag me niet missen! Al zie ik dat ook nog wel als een optie hoor haha! In september had ie nog steeds dezelfde verliefde blik in de ogen. Het is ook helemaal geen verkeerde man, en soms vind ik het best wel jammer dat er niet iets meer in hem zat. Want dan had ik echt wel een goede aan hem gehad. Maar goed, de huidige askim is toch wel leuker :slight_smile:
Handbagagekoffer heb ik wel in huis, maar weet niet of ik die mee ga nemen. Vind het zo’n gedoe om met beide koffers rond te moeten lopen. En heb de jeans dingen al in de handbagage. En wil mijn laptop mee dit keer, dus gaat weer fijn allemaal haha!
Het gaat idd om het samenzijn, maar teveel regen én dus 24/7 bij elkaar zijn ga ik niet trekken hoor! Hahaha! DUimen dus dat die regen geen dagregens zijn!

Summie heel veel sterkte.hoop voor jouw dat het toch nog goed gaat komen. Hier zijn gangetje,december drukke maand,verjaardag van me zoontje,sinterklaas en me eigen verjaardag maar daar doe ik niet veel aan. Kerst heb ik helemaal niks mee,vindt het de vreselijkste tijd van het jaar.

Ladyside goede reis morgen

Lbds,sterkte

1 like

Even een hele dikke knuffel voor jullie allemaal :slight_smile: en een extra dikke knuffel voor diegene die hem hard nodig is… :slight_smile: :slight_smile:

Ladyside goeie vlucht morgen hopenlijk komen jullie dr uit

Summie
Kop op meid denk aan je
Moeilijk dit :frowning:

3 likes

Pff nog geen nieuws het bericht was nog niet binnen Zou via de post gaan grrrr vreselijk

Via Wereldwijzer app

Ladyside goede reis kijk even of je trein wel gaat want er zijn heel veel uitgevallen en bliksem is ook ingeslagen bij schiphol dus heel veel treinen rijden niet.

Ik ben dus aangenomen bij Thomas Cook en vandaag mn eerste werkdag gehad. Het was echt super leuk! Nu even die hard 3 maanden full time werken en daarnaast mn cursus Duits en dan eind maart terug naar Bodrum voor het nieuwe seizoen, kan niet wachten!

@Turkijelover en Tamara: Thnx!

@Littleone, aaah neee!! Hopelijk komt de post snel!!

@Wanderlust: Dank je voor het doorgeven, LBDS had me ook al gewaarschuwd, maar gelukkig gaat mijn trein gewoon :smiley:
FIjn dat je eerste werkdag zo goed is bevallen! EN die 3 maanden zijn zó om! Dan weer lekker naar de zon!

Hier alles ingepakt, ging allemaal zoooooo relaxed vandaag, ondanks dat ik doodzenuwachtig ben!
Nu nog ff de laatste dingetjes doen, en dan om 22h15 word ik opgehaald, en dan begint het allemaal weer!

@Ladyside
Een hele goede reis gewenst en natuurlijk heel veel plezier.

1 like

@ LadySide goede reis en zet hem op! Zodat je straks terug komt met alle antwoorden die je nodig hebt!
@ Lbds sterkte met je mannetje hopelijk gaat het al beter met hem.
@ Summie even een dikke knuffel voor jou het zit je ook niet mee. Ik heb bewondering voor je hoe je je hier weer doorheen slaat.
@ Isafazli met mij is alles goed hoe is ie bij jou?
@ Wanderlust gefeli met je baan fijn dat het zo leuk is!
@ Iedereen ik vergeet de helft natuurlijk weer maar een knuff voor allemaal.

Update van Civciv:

Druk gehad en nog steeds druk maar soms is dat goed. Het visum is in da pocket dus askim komt deze kant op. Even nog internet afschooien naar goedkope tickets maar ik denk dat het halverwege januari wordt. Verder is alles ok

3 likes