Ik reageer later effe op de anderen…heel erg bedankt voor jullie warmte!!!
LadySide… meid ik wil je een hele
goede reis wensen!!! Ik ga keihard voor je duimen dat je een geweldige tijd gaat hebben!!! Tsja eerlijk gezegd denk ik dat als je trouw aan jezelf wilt blijven dat je toch echt in gesprek zult moeten gaan! Persoonlijk denk ik dat jij die moed ook uiteindelijk well zult vinden. Ik hoop gewoon heel erg dat jullie uiteindelijk mooie toekomstplannen gaan maken!!! Weet dat je hier altijd je hart mag en kunt luchten zowel in het openbaar als per pb
Summie: Ja ik ga in januari weer naar askim! Och en meid je hoeft echt geen sorry te zeggen omdat je hier klaagt hoor. Is trouwens helemaal geen klagen wat je doet! Ik denk dat wij hier ons geen voorstelling kunnen maken van de situatie waarin jij nu zit. Meid is de situatie echt zo uitzichtloos dat een toekomst voor jullie samen er echt niet in zit? Sterkte!
Ladyside: Hoop dat je een goede reis gehad hebt! Hoe is het om weer bij je askim te zijn? Hele fijne tijd samen en ik hoop dat jullie er samen uit komen!
Civciv: Gefeliciteerd met het visum van je askim. Ik heb alleen een vraagje: Ik dacht altijd dat als je voor een visum gaat, je een reservering van een vliegticket moet laten zien heen en terug (al heb ik geen idee hoe je een vliegticket moet reserveren zonder te kopen) en dat je visum dan alleen geldig voor deze data. Maar dat is dus niet zo?
Milou: waaaw super verrassing zeg! Veel plezier samen!!
Maandag dus sollicitatiegesprek gehad en eind van de week hoor ik of ik wordt aangenomen. Maar nu krijg ik dus net een mailtje binnen van een andere vacature waarop ik gesolliciteerd heb of ik op sollicitatiegesprek wil komen en eigenlijk spreekt die baan me echt veel meer aan, maar kan ik daarbij geen vakantie opnemen en ik heb al een reisje naar askim geboekt in januari… Weet nu even niet zo goed wat ik moet doen.
@ Kardelen dank je! je moet idd reservering van het vliegticket laten zien. Dat kan op het vliegveld en is geloof ik 72 uur geldig. Dat heet dan een optie nemen op het ticket. Kan ook via Nederland maar dan moet je even contact op nemen met de organisatie bij wie je de optie wilt nemen. Askim maakt de reservering altijd vlak voor hij naar de ambassade gaat en dan annuleert hij hem weer. En als hij het visum krijg kan hij zelf de data aangeven en dan een echt ticket kopen.
Whoohoo advies is binnen… kstond helemaal te shaken kwist niet waar ik het had helemaal in tranen naar Askim Gebeld… Hèhè dus het advies lieve scheetjes was goed Askim en ik zijn officieel getrouwd Whoohoo laat het zo lijke dat december een beetje geluk brengt
Super littleone!!! Wat heerlijk dat alles nu op zn pootjes terecht aan het komen is meid!
Inmiddels helemaal bijgekomen van de schrik. Bleef er vanmorgen bijna in toen askim ineens in mn kamer stond hahaha. Morgen avond gaat hij alweer terug maar heerlijk om even samen te zijn en om hem mijn leventje hier te kunnen laten zien.
Civciv: Woowww meid wat fijn dat je askim kan komen. Wat een heerlijk vooruitzicht. Veel succes met je drukke periode. Heb je straks ook vrij als je askim komt??? En thanks meid voor je lieve woorden!
Miloutjuhhhh oooohhhhh wat een heerlijke verrassing!! Geniet maar heerlijk van elkaar…Jullie hebben het zo verdiend!!! Nu ook samen concrete plannen maken voor een visum?
Littleone: Meid wat ben ik blij voor jullie!!! Sorry ik ben het even kwijt…maar nu jullie huwelijk erkend is kunnen jullie nu de verblijfsvergunning aanvragen? Oooh ik blijf voor jullie duimen!!! Jullie verdienen het om samen een gezinnetje te vormen!
Wanderlust: Succes met je nieuwe baan en wat een leuk vooruitzicht heb je.
LadySide…meid ik ben zooooooo nieuwsgierig naar jouw verhaal…vertel…vertel…
Lbds: Hoe is het met jou en je askim? Als ik jou goed begrijp zijn die meid en jij dus niet close vriendinnen. Ooh en jouw internetknuffels zijn wel heel erg opbeurend hoor Sterkte vrijdag in het ziekenhuis.
Tamara: Lieverd hoe is het met jou? Ik heb de laatste tijd best wel veel aan jou gedacht. Zo onbegrijpelijk dat omstandigheden er voor kunnen zorgen dat twee mensen die van elkaar houden het onmogelijk word gemaakt om samen te zijn. En dan was ik em askim nog maar kort samen en jullie waren al veel langer samen dus ongetwijfeld nog hechter. Pff waarom ik dit schrijf weet ik niet. Ik wil je niet onderuit halen. Maar je alleen laten weten dat ik mij zo kan voorstellen hoe jij je (hebt) (ge)voelt. Daarom wil ik je effe een dikke knuffel geven! Powerlady!!
Kardelen: Oooh meid een lastige situatie voor jouw wat betreft het werk. Waarom niet gewoon voor sollicitatiegesprek gaan? Dan kan je altijd later indien je beide jobs zou krijgen nog altijd bedenken wat je daadwerkelijk wilt. Een sollicitatiegesprek is namelijk voor beide partijen vrijblijvend. En misschien kan je heel verrassend wel een paar daagjes vrij krijgen…je weet het nooit Wel een heerlijk vooruitzicht trouwens dat je naar je askim wilt gaan! Je hebt gelijk tot voor kort kon ik deze situatie ook totaal niet voorstellen. En tot een bepaald punt ben ik ook wel boos dat askim mij hierin betrokken heeft. Want dit is zo complex, zo heftig, zo bizar en totaal onbegrijpelijk. Het botst ook met mezelf. Normaal vecht ik voor wat ik wil, geef ik alles wat ik heb en opgeven komt niet in mijn woordenboek voor. Ook kan ik heel slecht tegen onrecht en helemaal als het je geliefde overkomt. Ik zou nu echt wel kruipend naar hem toe willen om te ontdekken en te voelen dat we samen sterk staan en dat we ervoor gaan. Maar in dit verhaal is mijn gevoel te volgen op dit moment te risicovol. Daarom probeer ik de situatie zo verstandelijk mogelijk te benaderen. En ja dan kom ik tot de conclusie dat het eigenlijk een zwart gat is…uitzichtloos …askim en ik…tsja wij lijken wel de vernieuwde versie van Romeo en Juliet
Mijn update
Mijn gevoel staat wel een beetje bij kardelen beschreven. Verder nog steeds niet fit maar wel weer gewoon aan het werk. Vandaag een kerstpakket gekregen, altijd leuk. En verder uuhhh heb ik niet zoveel nieuws… toedeledokieeee
civciv
Wat een super goed nieuws meid…super
Al enig idee wanneer?
Ladyside
Vertellllll hoe was het weerzien? Etc etc ben wel benieuwd haha
Miloutjuhh
Wat een super gave verrassing meid echt leuk…geniet er maar even lekker van
Littleone
Wat fijn zeg supergoed nieuws is vast een hele opluchting
Summie
Jou verhalen raken me altijd zo…hoe jij schrijft, juiste woorden etc Dank je wel!!!
Helaas is de Powerlady op het moment ver. Te zoeken…het gaat op het moment niet-echt me leuk voor doen naar de buiten wereld helaas dat lukt me niet meer ben gewoon in gestort afgelopen zondag en ben thuis ik kan gewoon niet meer ben op ontzettend moe en de tranen blijven komen (dacht dat ik het al heb gehad) tis me gewoon teveel…
De familie die contact zoekt afgelopen weekend zijn neef waar ik een heel gesprek mee heb gehad…over mij over hun wanneer ik kom en kom ik ondanks alles dan nog wel bij hun thuis het. Raakt me gewoon en vraag me echt af wat moet ik doen??Waarom??? Waarom wij 2 mensen die zo gek op elkaar zijn maar de kans niet krijgen om gelukkig te zijn samen…ppff
Ik weet het soms echt ff niet meer…moet ik dan het hele contact verbreken met de familie? Ik kan dat gewoon niet…
Waarom als hij het zo moeilijk heeft zoekt hij geen contact? (Miss dezelfde reden wel als mij… Om het niet nog moeilijker te maken)
Dan mijn stomme schouder waar ik helaas voor de 2de x aan word geopereerd in het nieuwe jaar…
Soms houd het gewoon allemaal niet op
Sorry voor het negatieve verhaal…maar zo is het nu eenmaal…ach ja komt ook allemaal wel weer goed met mezal de periode wel weer zijn
En van jou vind ik ook zo erg meid…moeilijk verdrietig onwerkelijk gewoon een kloten situatie…bah
Vind het ontzettend knap hoe je d’r mee omgaat maar denk wel aan jezelf he…
Voor jou ook een hele dikke knuffel
Jij bent een Powerlady
Isafazli
Hoe i het met jou?
Jullie contact? En die vage nicht!
Hey meiden! @littleone, wow wat goed nieuws!!! Nu hopen dat askim snel bij je kan zijn!
Gaat ie het denk je nog voor de bevallig redden om in Belgie te zijn?
@miloutjuhh, echt zo geweldig leuk dat ie zomaar voor je neus stond, geloof het meteen dat je volkomen in shock was. Jammer dat ie zo snel weer weg moet, maar zoooo fijn dat ie gewoon ff kan komen voor paar daagjes! Lang leve de kortere afstand.
@Kardelen, hmm lastige keus voor dat sollicitatiegesprek. Maar ik ben het met Summie eens, je kunt natuurlijk gewoon heen gaan en kijken hoe of wat. En wie weet zijn ze zobweg van je en valt er alsnog iets te regelen in Januari.
Summie en Tamara; vind het zo’n oneerlijke rotsituatie voor jullie!! Ff een dikke virtuele knuffel van mij aangezien ik zo weinig anders kan betekenen. Weet dat ik aan jullie denk en met jullie meeleef.
Hier is het weer erg fijn om bij elkaar te zijn. Voelt alsof ik niet weg ben geweest. Jammer van het ontzettend slechte weer, al zie ik nu wel een zonnetje door de regen komen. En vanaf morgen gaat het beter worden.
Nog geen moeilijke gesprekken gehad, dat komt nog wel. Eerst even volop genieten van elkaar.
Hij is in ieder geval superlief voor me. Heb vanacht zooovaak gevoeld dat ie het dekbed weer over me heen trok want dan lag er weer een schouder koud en tja, het is nu eenmaal winter ik heb het helemaaaaal niet koud haha!
Eén heeeeeel groot nadeel; er is geen warm water!!! Door de regen en bovenburen is het op of hij dacht dat er een probleem was. Whaaaa! Heb wel duidelijk gemaakt dat ik mijn haar niet kan wassen in koud water en toen zei ie dat hij me mee zou nemen naar zijn werk ( hotel met restaurant, maar dicht in winter) Ik ben dus heel benieuwd, ga zo maar ff keteltje water opzetten en op de ouderwetse manier proberen… al gaat dat lastig met lang haar!
Hij moet het fixen hoor, anders ga ik heeeeeel chagrijnig worden hahaha!
Ik ga eens uit bed, meneer is ff naar zijn werk om de kont van big boss te kussen :s (lees: ontbijt maken)
Wordt vervolgd!
@ Tamara allereerst een hele dikke knuff voor jou. Maar meid misschien is zondag het dieptepunt aangebroken, en gaat het vanaf nu met kleine stapjes beter. Dat hoop ik in ieder geval want jij verdient het om weer vrolijk rond te kunnen huppelen. Contact met de familie ik snap het maar het is o zo moeilijk want zo kun je het eigenlijk nog niet afsluiten. Doe waar jij je goed bij voelt maar pas op dat het je niet helemaal op gaat vreten. Dan is het misschien beter om ook nog maar heel weinig contact met de familie te hebben, of in ieder geval de komende tijd, totdat je er weer een beetje bovenop gekrabbeld bent. Alles komt goed, ook voor jou, ook al denk je nu waarschijnlijk lul niet zo Heel veel sterkte!
@ Summie ook een knuff voor jou. Ik snap zo hoe zwaar deze situatie is en dat het een zwart gat lijkt. Maar meid was het niet zo dat deze situatie er over een paar maandjes heel anders uit kan zien als het moment eindelijk is aangebroken? (je snapt wel wat ik bedoel) of is de situatie veranderd? Zo niet meid houd nog even vol want als dat moment straks echt komt betekent het wel dat er een lichtje aan het einde van de donkere tunnel is. Houd je dan vast aan dat lichtje wat straks dan een groot vreugdevuur zou kunnen worden. En blijf vooral erover praten met ons dat lucht echt wel een beetje op.
@ Ladyside fijn dat het zo goed gaat! Haha geen warm water o jee komen herinneringen boven aan de tijd dat ik in het dorp van opa was. Dan besef je pas hoe verwend we hier zijn! Hopelijk lukt het nog om een kraan met warm water te vinden
Askim komt in januari maar wanneer is nog ff de vraag. Ik heb idd vrij als hij komt en ben nu bezig met een appartementje in een grotere stad waar we dan 3 maanden willen verblijven. Als daarmee alles rond kunnen we ook het ticket boeken. Waarschijnlijk wordt het de 1e of 2e week van januari.
*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
xLovsto: 4 augustus 2010
Yildiz : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Ladyside : 11 april 2014
Deniz kizi : 09 Augustus 2014
Civciv: Oooh dus je bent ook op huisjesjacht in een andere woonplaats! Wat leuk en spannend allemaal! Begrijp ik het goed dat jij 3 maanden verlof hebt of heb je eerst vakantie en ga je daarna weer aan het werk? Hoe reageerde je askim trouwens op het visum? Ooooh meid wat hebben jullie een geweldig vooruitzicht! Oh ja en thanks voor je hele lieve woorden! Zoals je weet wil ik hier niet alles schrijven. Maar je hebt gelijk in het begin leek het een kwestie van tijd. Askim was in toen redelijk luchtig nog een paar maanden en dan is het voorbij. Maar hij heeft het volgens mij behoorlijk onderschat. Er zijn onverwachtse dingen gebeurt waardoor de situatie complexer is geworden. Er wordt van alles gedaan om dit tegen te werken, het is overduidelijk dat ze dit niet willen. Het is de vraag hoe ver ze zullen gaan. Maar ik begin steeds meer te vrezen dat als het moet dat ze bereid zijn om tot het uiterste te gaan! (je begrijpt wel wat ik bedoel) Dit heeft askim en een aantal andere personen mij de laatste weken toch meerdere malen laten doorschemeren. In het begin had ik iets van dat zal toch niet. Maar deze situatie is ook niet gewoon ontstaan, waarom zal het dan wel gemakkelijk aflopen? Ik heb me in de situatie vast gebeten om me hierin te verdiepen. Uitgezocht wat ik ik zou kunnen doen en wat de gevolgen kunnen zijn als het hem toch lukt. Geprobeerd om alles op een rijtje te zetten, maar ik ben behoorlijk geschrokken omdat het steeds duidelijker word dat deze situatie heel complex en risicovol is. Tsja dan moet ik toch ook mijn verstand gebruiken en mezelf afvragen is er wel een toekomst? Wat zullen de gevolgen kunnen zijn? Zijn leven en indirect mijn leven ook kan totaal ontwricht worden. Moet ik dit wel willen? Misschien moet ik juist vanuit liefde juist wel hopen dat hij mij en daarmee ook de strijd opgeeft (misschien heeft hij dat inmiddels al gedaan omdat er geen contact meer is) Maar hopelijk heb ik je een beetje duidelijk kunnen maken dat het toch wel heel uitzichtloos voelt en dat ontzettend pijnlijk en bizar is…
LadySide: Meid fijn om te horen dat het goed voelt en dat hij zo lief en bezorgd om je is. Dus ik hoor het al het is echt strandweer…ieuw het klinkt al k(r)ampperen en dat is totaal mijn ding niet hahhaah. Maar heb je inmiddels je haren gewassen? Je had droge shampoo mee moeten nemen hahaha. Handige tip voor de volgende keer hahaahha. Maar misschien helpt het als ik je zeg dat het hier nu hagelt met hele harde wind? Begrijpelijk dat je niet meteen het gesprek aan wilde gaan. Maar meid je hebt ook nog wel even. Ga juist eerst met elkaar genieten, zie hoe het samen gaat. Dan kun jullie beide opnieuw ervaren hoe het gaat en is het gesprek aangaan misschien ook gemakkelijker. Maar blijf je doel wel voor ogen houden, wat wil jij en wat heb jij nodig! Veel plezier meid!
Tamara: Oh lieve meis toch. Wat komt er ook veel op jouw pad. Wat jij schrijft ik kan het me zo voorstellen. Opeens word je toekomst toch letterlijk door een ander ontnomen. Staat alles op losse schroeven en letterlijk is er dan geen balans meer. Je word gedwongen om opnieuw de balans te vinden. Ik weet dat je het wilt en dat je zo je best doet maar hoe vind je opnieuw de balans terug in je leven? Was het maar simpel als dat je het woord balans schrijft. Jij had je stabiliteit gevonden. Het fundament was klaar om daar op samen met je askim te bouwen aan jullie toekomst. En dan opeens blijkt het een kaartenhuis te zijn wat in elkaar stort. En dat doet pijn…want jouw toekomstplannen worden je opeens ontnomen. Dus ja dat jij je stabiliteit in je leven nu effe kwijt bent, is niet vreemd maar wel ontzettend kl*te. Nu lijkt en voelt het alsof je hele leven in puin ligt. En ja daar mag jij je heel verslagen, boos en verdrietig om voelen. Maar heel langzaam zal jij de kracht weer gaan vinden. Ik denk dat je dit nooit meer gaat vergeten en dat het toch altijd pijn zal blijven doen, maar misschien kom je op een bepaald punt tot een stukje acceptatie. En uiteindelijk weten we allebei dat je op een dag weer zal vliegen. Tot die tijd hoop ik heel erg dat je steun, liefde en warmte vind in je omgeving! En weet je mag hier altijd je hart luchten zowel pb als op het forum! Knuffel ooooh en jij bent ook echt een powerlady!!! Het voelt misschien niet zo, maar in jouw zit er toch echt eentje
Delali Al een tijdje heb ik niks van je gelezen. Hoe gaat het met je?