Hey meiden!
@civciv, heerlijk een nieuw plekje voor jullie samen aan het zoeken dus! En de volledige 3 maanden ben je vrij? Hoe lief ik mijn askim ook vind, maar 3 maand 24/7 bij elkaar zijn zou ik niet kunnen. Ik vind het heerlijk dat hij nu al af en toe ff naar het werk is.
En voel me idd behoorlijk verwend als ik vergelijk met NL en hier hahaha! Alsof ik tig jaar terug in de tijd ben gegaan!
@Summie, het strandweer gaat af en aan⦠De eerste dag hier was het alleen in de ochtend nog regen, en dat betekende dus koud douchen
En het voelt idd een beetje als kramperen, behalve dan een normaal bed haha!
Hmm en die droogshampoo was idd wel een idee geweest! Ik ga het onthouden voor de volgende keer, thnx voor de tip!
Troost je, hier gaat het ook een dagje regen en onweer blijven vandaag
Wat betekent dat het net weer kramperen was in de badkamer. Brrrr!!
Genieten doen we gelukkig wel samen, heb het idee dat ik hier alweer heeeeel lang ben, terwijl het pas net een paar dagen zijn. Daardoor heb ik wel het idee dat ik snel met het gesprek moet gaan beginnen, maar zoals jij zegt: ik heb nog tijd genoeg.
@Delali, ah meis wat een verschrikkelijke situatie zit je nog steeds in! Ik blijf het lastig vinden, al die familie dingen. In ons wereldje breek je dan idd met de familie, maar dat is in Turkije zo ontzettend lastig om te doen. Alles voor de familie en om je ouders te gehoorzamen.
Ik heb er toevallig gisteravond nog een gesprek over gehad met askim, ik was nieuwsgierig of zijn familie niet liever had dat hij met een nicht of een andere uitgezochte dame ging trouwen.
Maar hij heeft zijn familie duidelijk gemaakt dat hij dat nooit zou doen. Maar kiezen tussen familie of de vrouw van wie je houdt lijkt me een ontzettend lastige situatie.
Ik hoop echt dat hij sterk genoeg is om naar Istanbul te gaan, en dan daarna ook Ʃcht naar jou toe gaat komen! Dat je tot hem door kunt dringen dat het een goede keus is om naar jou te komen.
Heel veel sterkte met het onzekere afwachten! Knufff!
@LBDS, ooh je bent vast al in het zhuis! Heeel veel succes daar, ik hoop dat ze met beter nieuws gaan komen! Of anders met een goede oplossing!
@Miloutjuh, Heb je de onweer hier heen gestuurd?? Hier af en toe nog goede flitsen, en natuurlijk die regen :S Groot gelijk dat je de kids dan thuis gaat houden vanmiddag. Is toch geen doen!
Hier gaat alles heeeeeel rustig zijn gangetje.
Ik voel me een vreselijk verwend nest, omdat ik stiekem toch wel heeeeeel erg verlang naar een 4 sterren hotelletje
Het is koud 'savonds, als het regent zoals nu lijkt het alsof ik 100 jaar terug in de tijd moet en me moet gaan wassen met een pannetje warm water. Ik wil zon, zodat het water in ieder geval weer warm is! De avonden in de kou kom ik dan wel door met een dekentje!
Verder doet askim zijn best om me te vermaken, neemt me in de middag mee en probeert dingen te bedenken zodat ik me niet hoef te vervelen.
Hij zegt regelmatig: you are bored askim? Euh ja best wel! Maar ja daar kan hij niks aan doen, en ik ook niet.
In de avond en in de winter is er nu eenmaal weinig te doen hier, dus dan maar burgerlijk thuis zitten en zien hoe het dan eventueel in de toekomst zou zijn.
Die avonden geven dan iets teveel gelegenheid om te veel te gaan nadenken, en dan heb ik het ook bes wel moeilijk eerlijk gezegd.
Maar ja, slikken en weer doorgaan!
Ik vraag me serieus af of ik het hier wel ga redden, ik ben echt niet een luxe poppetje, maar zooooo primitief zou ik niet kunnen en willen leven. Was dat niet droogt in huis omdat het te koud is, geen verwarming behalve de airco die in slaapkamer hangt op warm zetten, koud douchen als de zon niet heeft geschenenā¦grrr ik klink echt als een verwend, ondankbaar nest!
In de winter te koud en te primitief en in de zomer veel alleen, en tja dan ga je wel nadenken nu je āalleā seizoenen hebt meegemaakt hier. Kon en wilde hij maar gewoon naar Nederland!
zo klaaguurtje weer voorbij. Ik ga mijn boek er es bij pakken, muziek aan zodat ik de buren niet hoor slopen ( appartement naast hem worden alle muren uitgehaald en een compleet ander appartement van gemaakt, en af en toe denk ik dat ze hier in huis staan) en dan heeeeeel hard hopen dat het nog ff droog gaat worden en ik nog ff de deur uit kan. Morgen weer 19 graden!! Zal aan jullie denken in het koude, stormachtige weer, waar jullie lekker bij de cv zitten 
Verder is het hier wel fijn hoor! hihi!