Het Turkse liefdeskletstopic deel #101!

Turkije lover: :tada::confetti_ball: Doğum günün kutlu olsun!!! :tada::confetti_ball:

Via Wereldwijzer app

1 like

@deniz kızı las je berichtje pas na het posten van het lijstje zal je er morgen inzetten. Ga je naar Izmir?

Van harte gefeliciteerd Turkijelover een gezellige dag toegewenst en alle liefde en geluk voor een mooi nieuw levensjaar. Liefs.

@Deniz kizi je hoeft je niet schuldig te voelen hoor we zijn allemaal weleens druk en je bent natuurlijk niets verplicht. Was gewoon even benieuwd hoe het met je ging. Fijn te horen dat je een goede tijd hebt gehad. Je zegt niet perfect, maar wel liefdevol daar gaat het uiteindelijk om denk ik…Heerlijk vooruitzicht dat je hem weer gaat zien begin januari.

Sent from my GT-I93 00 using Wereldwijzer

1 like

Goeiemiddag meiden,

Turkijelover gelukkige verjaardag

Rest van de meiden allemaal een knuffel en vele grtjes!!!

1 like

@Miloutjuh: Geeft niet, is goed hoor. Ja ik ga weer naar Izmir :slight_smile:

@Delali: Wat lief van je! Knufff!
Ja ik zeg, niet perfect, omdat je in zulke periodes waarbij je 24/7 bij elkaar bent elkaar leert kennen hĆØ. En dus ook de cultuurverschillen en de dingen waarin je een beetje botst. Maar gelukkig geen ernstige onacceptabele dingen hihi. En over het algemeen was er de hele periode volop liefde en daar gaat het om toch. Ik kan niet wachten tot het 4 januari is, al is het bittersweet aangezien ik hem na die week een jaar niet meer zal zien. Maar daar moet en wil ik nu nog even niet over nadenken hihi.
Ik vind de onzekerheid zooo rot voor je en ik snap je angst en dat je nu op je tenen loop daar door. Ik begrijp je ook heel goed dat je het liever gisteren dan vandaag geregeld heb, dus ik hoop voor je dat dat ook snel gebeurd en dat je gauw wat meer zekerheid heb en je kan genieten, want dat verdien je mop.

1 like

Hallo meiden,

@LBDS hahaha een Turkse dokter treffen als je moet gaan vertellen dat je de dokter in Turkije niet vertrouwd. Er kwam dus iets anders uit. Moet die cyste verwijderd worden?
En hoe is het nu met je askim? Is de pijn al iets minder.

@Summie wat blijft jou situatie heftig. En hoe meer je er over weet hoe heftiger het allemaal lijkt, maar van het een op het andere moment helemaal geen contact meer lijkt me ook niet makkelijk. Je woede kan ik me ergens heel goed voorstellen, zeker de vraag waarom hij je hierin mee genomen heeft. Maar ik denk dat hij eigenlijk niet verwacht had dat dit allemaal zou gaan gebeuren. hij dacht ik regel het en klaar maar dat ineens zoveel mensen zich er mee gingen bemoeien had hij misschien niet aan zien komen.
Met askim 2 heerlijke dagen gehad. We hebben zeker over het visum gehad. Zijn paspoort is bij hem thuis bezorgd toen hij hier was en we hebben samen naar de formulieren die hij in moet vullen. Het wachten is nu op de papieren vanuit Nederland dan kan hij een afspraak maken voor de aanvraag.

@civciv Gefeliciteerd met het visum :slight_smile: Binnenkort lekker 3 maanden samen genieten :slight_smile:

@Ladyside geen warm water is echt verschrikkelijk. Vorig jaar 6 weken zo gewoond met askim, gelukkig hadden wij zijn ouders om de hoek waar we regelmatig gingen douchen want ook ik vind dat niks met water koken en dan met een bakje. Heeft je askim helemaal niks in huis dan voor warm water?

@Delali Een knuffel voor jou. Wat hoop ik dat het nu allemaal snel lukt met die afspraak en dat je askim zo dapper blijft om dit door te zetten. Natuurlijk is de keuze familie of geliefde totaal niet makkelijk, zeker niet als je je bedenkt dat de familie band hier heel anders is dan in Nederland. Maar jullie verdienen het zo om lekker samen te zijn.

@Deniz Kizi, dan zet ik je er morgen in :slight_smile:
24/7 samen ja dan leer je elkaar wel kennen. Ook de kanten die je minder vind maar ja als die er helemaal niet zouden zijn is het ook wel erg vreemd he.
Hij heeft in dat jaar dienst ook wel verlof hoor meid, wie weet kan je hem dan opzoeken. Ik dacht 3 weken ofzo in het totaal, maar Kardelen of Egwene weet dat misschien wel beter hun askims zijn nu in dienst.

@wanderlust wat leuk dat je nieuwe baan hier zo goed bevalt. Voor je het weet zijn die maanden om en zit je weer lekker in Turkije.

Ik heb vast niet iedereen gehad maar ben het een beetje kwijt

Nou wat een verrassing was dat. Askim ineens in mn kamer. Had het zo niet verwacht. Hij had s middags gehoord dat hij twee dagen vrij had dus tickets geboekt en 's avonds in de bus gestapt. Toen hij hier voor de deur stond heeft hij me een appje gestuurd maar de elektriciteit was uitgevallen. Dus de mama van de kids wakker gebeld of ze de deur open kon doen en toen is hij dus mn kamer in geslopen hahahaha.
Heerlijke 2 dagen gehad kids zijn ook gek op hem was echt zo leuk.
Echt grappig ik zit naast askim op de bank en dan is er altijd wel eentje die op schoot of er tussen komt zitten, beetje jaloers hahahaha.
Nu hopen dat alles snel gaat lukken met het visum en dan zijn we 10 januari weer lekker een paar dagen samen.

Fijne avond meiden.

3 likes

@DenizKizi, goed eindelijk weer es van je te horen! Fijn dat je een leuke tijd gehad, en natuurlijk horen die verschillen erbij. In een ā€œnormaleā€ relatie heb je die ook gelukkig. Hier zijn ze ook volop aanwezig hoor haha!
En alweer geboekt, heerlijk!
Wie weet heeft hij in dat jaar nog verlof, en kun je tussendoor nog elkaar zien.

@TurkijeLover: Gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk heb je een leuke dag gehad.

@Miloutjuh, whaaa 6 weken zo geleefd??? Ik wordt nu al gek na 2 dagen 100 jaar terug in de tijd te leven! Vanochtend helaas ook nog weer met de waterkoker en een bak water aan de slag geweest, en geloof me: mijn humeur is echt vreeeeselijk! hahaha!
Hij heeft verder niets om aan warm water te komen… geen boiler helaas!

Hier nog steeds alles rustig… wel begin ik me te irriteren aan dingetjes, maar dat komt voornamelijk omdat we gewoon niet veel doen in de avond en ik het voornamelijk koud heb en hij dat raar lijkt te vinden.
Per ongeluk heb ik het woord kamperen in de mond genomen toen we thuis kwamen, en meneer was not amused… oooops!
Hij dacht gelijk dat ik zijn huis helemaal niets vond enz enz! Maar dat is dan ook weer niet zo, ik kan alleen niet zo goed tegen de kou en dat heb ik hem maar eens duidelijk proberen te maken.
Morgen als het goed is weer op de motor weg een beetje omgeving bekijken, het weerbericht is gunstig :smiley: ZOu ik dan eindelijk weer eens lekker kunnen douchen?!?!?!

1 like

@Laydside hij heeft alleen warm water met zonnenenergie? Pff ja dat is wel een ramp in deze tijd van het jaar. Wij hebben hier een boiler en in het huis waar we eerst woonde zo’n elektrisch apparaatje waar het water door stroomt om het op te warmen. Dit vind eigenlijk echt enge dingen want als je die verkeerd gebruikt kan het heel gevaarlijk zijn. Dat hadden wij niet eens in het appartementje wat we huurde. Ik moest voor alles eerst water koken schoonmaken enzo. Internet hadden we helemaal net en alleen een super klein kacheltje wat nooit alles warm kon krijgen omdat het verschrikkelijk tochtte enzo.
Als je het koud hebt is wel heel vervelend ik had altijd laagjes aan. Legging onder mn broek, twee paar sokken enz. en dan lekker onder een dekentje.

Ja alleen de zonne energie dingen…maar vind het in huis ook gewoon zo koud, en alles voelt klam aan. Heb al veel kleding aan, maar handen en voeten blijven koud. Heeft ie de airco in slaapkamer aangezet dat stroom vreet en ik geen warmte van voel. Dus ik zeg dat en dan wordt meneer boos dat ik zijn huis weer niets vind en het geld voor energie hem niks interesseert. Nou mij wel… De bom is hier dus net gebarsten, gezellig!

Heey meiden!

@delali wat fijn dat de bruiloft van je zus een superdag was! Maar wat heftig allemaal zeg met je askim en zijn familie, ik hoop dat die toch echt voor jullie samen kiest en dat zijn familie hem laat ā€˜gaan’ en het is niks om in onzekerheid te zitten, een dikke knuffel voor jou en ik duim voor je dat die ondanks alles toch snel bij jou is!

@isafazli nee ik was ook zeker niet van plan om zo veel geld te storten! Maar ik heb nu de tijd om te kijken wat ik nu wil en om verder te solliciteren!

@kardelen1 ik snap dat je nu een keer klaar bent met de dienstplicht, nog even volhouden meid! En wat leuk om jullie toekomstplannen te gaan bespreken in januari!

@LBDS heerlijk aan het genieten van je tijd in Nederland! De tijd vliegt zeker voorbij! Dat was zeker wel even schrikken van je askim maar gelukkig dat de medicijnen aanslaan! Haha wat grappig dat je aan een Turkse moest uitleggen waarom je de dokters in Turkije niet geloofde, maar voorals nog wel goed nieuws toch!

@summie bedankt voor je lieve woorden meid! Nee ik ga idd niet bij de pakken neer zitten, ik kom de dagen wel door alleen de verveling slaat wel toe… Dus probeer zoveel mogenlijk te doen want anders word ik gek haha. Meid een hele dikke knuffel voor jou, de situatie is lastig en dat zal het ook nog wel even blijven, ondanks alles vind ik het toch knap van jou dat je je verdiept in de situatie hoe lastig het ook is, ik gun je al het geluk van de wereld meid want dit Verdien je zeker! Stiekem hoop ik dat het toch nog allemaal goed komt, misschien is de pauze/ geen contact nu wel even nodig.

@miloutjuhh ooh wat een leuke verassing van je askim!! Heerlijk toch weer wat tijd samen gehad! En wat leuk dat de kinderen ook dol zijn op je askim!

@tamara082 een dikke knuffel voor jou! Het lijkt me ook lastig voor je dat je de familie nog wel eens contact opzoekt, aan de ene kant natuurlijk fijn want ze denken nog aan jou, maar ook zeker extra moeilijk voor jou… Zo blijft het steeds terug komen. Hoop dat je eruit komt meid!

@ladyside heerlijk om te lezen dat het weer zo goed voelt meid! En dat die zo goed voor je zorgt, der is nu idd niet veel te doen me en dat zet je aan het denken, leven in Turkije is natuurlijk heel anders dan in Nederland maar misschien is het juist wel even goed dat je er overna denkt… De keuze is en blijft toch lastig waar de toekomst voor jullie ligt, die keuze maak je niet zo snel,

@civciv wat een leuke plannen allemaal, dus al een huisje huren voor 3 maanden en kijken hoe alles gaat, en wat leuk dat je een nieuwe opleiding gaat doen iets wat jij wilt! Dat moet je ook zeker doen!

@turkijelover een beetje Laat hihi maar nog gefeliciteerd! Hoop dat je een fijne dag hebt gehad!

@denizkizi fijn dat je een leuke tijd hebt gehad, dus nog even naar askim toe voordat die in dienst gaat, Pff snap dat je daar nu liever nog niet aan wil denken!

Sorry meiden maar ik kon even geen tijd vinden om te updaten… Nouja ik heb tijd genoeg maar ben er gewoon niet aan toe gekomen, hier gaat het weer redelijk met mij, askim en ik hadden laatst elke keer ruzie enzo en ik wist het allemaal even niet meer en ik wist gewoon dat er iets was…
Maar askim beweerde dat er niks was, nou na even doorvragen zei die uiteindelijk dat zijn familie moeilijk aan het doen was over onze relatie… Ik dacht daar gaan we weer… Toen ik daar was was zijn familie zo aardig en nu dit weer? Ja ze vinden me aardig enzo maar ze willen dat askim gaat trouwen alleen wil askim dit zelf nog niet, hij zei ik wil met jou samen zijn maar ik ga niet trouwen omdat mijn familie dat nu wil, ik wil zelf beslissen waneer ik ga trouwen, ben aan de ene kant blij natuurlijk dat die het niet voor zijn familie doet maar de familie vind onze relatie pas echt goed als we getrouwd zijn… Askim en ik hebben nu zo iets van we zien het allemaal wel we houden van elkaar, ik hoop alleen echt dat zijn familie hem niet onder druk gaat zetten en dat askim moet gaan kiezen want nu Zegt die ik wil een toekomst samen met jou maar wie weet als zijn familie er dalijk echt een stokje voor gaat steken… Sorry voor m’n klaagberichtje

Slaaplekker! Xx

1 like

bedankt voor de felicitaties.

• Yildiz 19 december Nederland nog 5 nachtjes
  • Tamara082 22 december Tel-aviv/Jerusalem nog 8 nachtjes
  • LBDS 27 December Side nog 13 nachtjes
  • Deniz kizi 4 januari Izmir nog 21 nachtjes
    *Miloutjuhh 10 januari Nederland nog 27 nachtjes

******BACK AT

• yildiz 16 december
  • Ladyside 23 december
  • Tamara082 3 januari
  • Yildiz 4 januari
  • Deniz Kizi 13 januari

***- BIRTHDAY’S.

17-12 Tamara082
20-12 xLovato
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
29-03 Yavrum
28-05 Deniz Kizi
16-06 littleone
24-06 LBDSS
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 yildiz
15-11 Egwene
24-11 Ladyside
13-12 Turkije lover

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Wanderlust: 24 oktober 2009
xLovsto: 4 augustus 2010
Yildiz : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Kardelen : 18 november 2012
Tamara082 : 28 juni 2013
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDSS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Ladyside : 11 april 2014
Deniz kizi : 09 Augustus 2014

Civciv: Thanks voor de uitleg!

Summie: Meid een hele dikke knuffel voor jou! Dit klinkt echt niet goed hoe je het omschrijft. Dat het risicovol is voor jou enzo. Vind echt dat je er heel goed mee omgaat, ik denk dat ik allang een week huilend in bed had gelegen met de deken over me hoofd.

Tamara: Ook jou situatie blijft oneerlijk… Dat contact met de familie zal moeilijk zijn, ook omdat het juist door zijn familie is dat jullie nu niet samen zijn… Ik hoop echt dat er op de een of andere manier nog een toekomst voor jullie is weggelegd, maar in Turkije is het nou eenmaal zo dat als er mensen zijn die tegen een relatie zijn, zij er echt alles aan doen om dat te voorkomen… Ook voor jou een dikke knuffel.

Ladyside: Ohjeeh geen warm water! Ik zou daar geloof ik ook niet zo goed tegen kunnen. Aan de ene kant heeft het wel wat dat primitieve, maar ik zou me ook niet voor kunnen stellen om zo te leven. En tsja dat zulk soort dingen dus voor discussies zorgen is ook wel logisch, want het is toch weer zo’n typisch verschil tussen Nederland en Turkije. Geloof me, askim en ik zouden hier ook ruzie over gehad hebben. Maar meid hoe gaat het voor de rest? Al tijd gehad om je lijstje met hem door te nemen? Wel doen he!

Delali: Meid bij jou blijft de situatie ook maar onzeker hĆØ. Wat moet dat verschrikkelijk voor je zijn. Dacht je eindelijk het visum te hebben en zekerheid te hebben over jullie toekomst samen, is die nog steeds onzeker. Pff en zijn familie manupileert hem gewoon door te zeggen van ja straks is er weer geweld en overkomt ons iets. Ik hoop zo dat jouw askim nu voet bij stuk houdt en echt naar istanbul gaat. Maar ben bang dat zijn familie nog wel eens voor verdere problemen kan gaan zorgen.

Xlovato: Waar de andere meiden problemen hebben met familie omdat die niet wilt dat ze samen zijn of trouwen, wilt jou schoonfamilie dus dat jullie zo snel mogelijk gaan trouwen. Ja dat is natuurlijk ook niet leuk. Dan zit er toch een soort gevoel van dwang achter ofzo, omdat het anders niet geaccepteerd wordt.

Veel problemen met schoonfamilies de laatste tijd hier op het forum. Ik denk dat ik tot nu toe heel blij mag zijn met mijn schoonfamilie. Zij zien mij echt als hun dochter en voel me daar ook heel welkom. Maar helaas is dat voor vele van jullie dus niet zo… Hoop echt dat die liefde tussen jullie en jullie askims diep genoeg zit en jullie askims als het moet de juiste keuze maken.

Ik heb me uiteindelijk toch gestort op het sollicitatiegesprek bij die baan die mijn voorkeur had en met succes! Ik ben aangenomen! Ben echt superblij, want dit is wel echt de richting die ik op wil. Het is wel maar voor 3 maanden, maar wie weet waar het me brengt! Omdat het dus maar een tijdelijk contract is, is het ook niet mogelijk om naar askim te gaan. Maar als het goed is zijn we beide is maart klaar en kunnen we elkaar dan weer zien, en wie weet nu voor langere tijd! Waar ik wel een beetje tegen op zie na die lange tijd thuis zitten is het elke dag weer vroeg op staan en laat thuis zijn… Ik woon nu eenmaal ik een uithoek van Nederland dus ik moet gewoon minimaal een uur reizen.

1 like

@Kardelen, Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Goed dat je toch ervoor bent gegaan, en met dit resultaat is helemaal super! En voor je het weet is het Maart en kun je weer heerlijk samen zijn.
Hmm dat uur reizen incl het vroege opstaan zou ook iets zijn waar ik tegen op zou zien denk ik.

Het lijstje nog niet afgewerkt hier, gister is de ruzie nog ff verder gegaan en een tandje erger geworden. De buren weten in ieder geval weer dat er mensen naast ze wonen… Zijn goed tegen elkaar tekeer gegaan, hij denkt dat ie alles voor me moet veranderen en hij kan dat niet. Maar ik vraag hem dat niet. Heb hem maar ff toegeschreeuwd dat ie moet ophalen alles te verdraaien wat ik zeg. En in die woordenstroom was er geen tijd om het lijstje erbij te pakken hahaha!
De sfeer was om te snijden dus… Vanochtend snel een afscheidszoen gekregen toen ie wegging, en verder is het nog steeds koeltjes tussen ons. Wel zijn de plannen doorgegaan die we hadden gisteren. Eeen stuk richting Alanya op de motor en de bergen in, was ff heerlijk uitwaaien.
Daarna ā€œromantischā€ naar de haven voor de zonsondergang waar hij met zijn rug naar te stond te bibberen… Gezellig! :wink:
Ik heb bij thuiskomst ein-de-lijk heet kunnen douchen, dus zit nog ff niet te bibberen :smiley: Zelfs de ramen nog open! Nu wachten tot hij weer thuis komt, om het dagelijks ritueel te doen (hij turkse tv en ik met een boek onder een deken)

Fijne avond meiden!

@xlovato ook al een lastige situatie met je schoonouders. Als jullie getrouwd zijn is het normaal als jullie samen slapen en leven nu zullen ze daar misschien wat moeite mee hebben.
Nog Ff over dat geld, gelukkig heb je dat niet gedaan. Als au pair hoef je vooraf nooit iets te betalen. Ik wist dat toen ik er mee bezig was niet en heb dus wel heel veel geld betaald voor iets dat niet bestond.

@kardelen gefeliciteerd met je baan meid! Jammer dat je reisje in januari nu niet door kan gaan maar als je het nu druk krijgt met werken is het snel maart. Dat reizen en vroeg opstaan vond ik best wel zwaar toen ik na lange tijd weer werk had. Maar ik was er ook snel weer aangewend eigenlijk.

@Ladyside wat fijn dat je hebt kunnen douchen, wel balen dat de sfeer nu niet echt geweldig is.
Kunnen jullie niet samen een film kijken ofzo. Wij hadden een dvd speler in ons appartementje wat verder niks had. En askim wist een winkeltje waar we voor 2 lira een gekopieerde film konden kopen. De keus in Engels gesproken met Turkse ondertiteling was niet zo groot als voor de Turks gesproken films maar we hebben er toch wel wat leuks tussen kunnen vinden.

Ik een heerlijk rustige zondag. Druk geweest met mn Engelse cursus en nu lekker met een boek op de bank: )

Fijne avond meiden.

Goedenavond meiden

Ladyside
Dank je wel meid…
Oeiii klinkt niet erg gezellig daar, hopelijk verdwijnt de spanning snel en kunnen jullie lekker genieten samen…word jaloers van de foto’s haha heeeeeeerlijk zeg
Fijn dat je lekker warm kon douchen… En wat Miloutjuhh zegt misschien kunnen jullie een dvdtje halen inderdaad als hij een dvd speler heeft natuurlijk, dat deden wij ook vaak

Civciv
Haha nee hoor dat denk ik niet…bedankt voor je woorden ik ben dat gewoon nodig merk ik jullie hier kijken d’r anders naar natuurlijk en ik zit in dat gat en door jullie antwoorden en reacties kijk ik het ook weer anders
Ik hoop het ook dat ik langzaam op krabbel…en ja de familie blijft moeilijk heb nu een paar dagen niks gehoord alleen van mijn ex schoonzusje wat kusjes en een hartje en merk gewoon dat ik rustiger ben
Wel lag ik een paar nachten wakker en heb veel dingen op geschreven voor hem zeg maar, k weet niet wat ik d’r mee doe hoor maar het was wel fijn om van me af te schrijven
Super hoor meid dat jou Askim bijna komt… Heerlijk gevoel is dat
Leuk dat je op huizenjacht bent, spannend allemaal

Summie
Jeetje meid wat een ellende zeg… Krijg gewoon echt een brok in me keel bij het lezen van jou verhaal…nog steeds onwerkelijk en onvoorstelbaar he
Ik weet hoe moeilijk het is dat het contact helemaal weg is dat vreet gewoon aan je, heb zoveel respect voor je meid
Hoop toch dat je snel meer duidelijkheid hebt en dat je Askim wat van zich laat horen…maar vooral luister goed naar jezelf en volg je hart je bent zon sterke meid en ben echt trots op je
Hele dikke knuffel
Super bedankt voor weer je rakende mooie woorden ppff meid waar haal je ze vandaan…zoooo knap…weet soms niet zo goed wat ik moet zeggen…

Delali
Dank je wel meid
Ik ga heeeeeeel hard voor je duimen dat je Askim sterk genoeg is en daad werkelijk komt…helaas weet ik hoe de situatie in zulke families is en kan zijn het is zon kloten situatie ze zijn gewoon gemeen en echt overheersend En hij staat er gewoon tussen in en dat is behoorlijk zwaar…hoop echt dat ze bijdraaien
Ik gun het jou gewoon zo…
Ik snap dat je pas rustig bent als hij in het vliegtuig zit en op Schiphol staat maar denk ook goed aan jezelf en je dochter jullie verdienen het om gelukkig te zijn
Heb je al weer wat gehoord?
Heeeele dikke knuffel meid

Turkijelover
Sorry beetje laat maar alsnog gefeliciteerd… Hopelijk heb je een leuke dag gehad

Kardelen1
Dank je wel…
Gefeliciteerd met je baan, erg goed dat je d’r toch voor bent gegaan…nog even geduld en dan zijn jullie weer samen
Het klopt dat het lastig is om contact te hebben en houden met de familie (deze familie staat achter ons) maar ook wel een fijn gevoel ergens ppfff soms weet ik het gewoon niet
Eind januari gaan we nog een lang weekend naar Istanbul zoals het nu is zal ik naar ze toe gaan want dan willen hun ook graag misschien is het dan wel zover dat ik gewoon afscheid van ze moet nemen en verder moet…of niet… We gaan het zien
En ik moet zeggen het ligt d’r ook aan hoe ik me dan voel het contact is etc…

Hier weinig te melden laatste week voor mijn vakantie dus we gaan nog ff een paar dagen aan het werk heb d’r zoooo zin in pppff heb het wel ff gehad voor dit jaar
Woensdag ben ik jarig weer een jaartje ouder wilde het niet vieren eigenlijk maar volgens mij zijn mijn vriendinnen ergens mee bezig want ik hoef ook maar een halve dag te werken haha d’r klopt iets niet
Examen op 2 delen gehaald behalve een her op lezen Hmm tja niet gek ik heb echt geen concentratie lees dingen wel 10 x en sla het nog niet op…dus ja en moet zeggen lig d’r ook echt niet wakker van hoor zijn ergere dingen dus in. 2015 een paar x bijles en dan weer examen
Trouwens heb echt het idee dat ik de laatste tijd alleen maar loop te klagen hier… Sorry

Sorry als ik iemand vergeten ben of het een war boel is… Fijne avond meiden

1 like

Helaas geen dvd speler hier, en ik heb op mijn laptop ook geen dvd driver meer zitten :frowning: altijd gehad, maar sinds kort een nieuwe laptop zonder dus…
De ijzigheid is hier een beetje weg… meneer heeft een kruik voor me gekocht op de terugweg! Nu de warmte tussen ons nog terug :wink:

@tamara, gaan jullie nog wel naar de familie? Hoop voor je dat het lukt, zodat je ff iets anders aan je hoofd hebt!

Ladyside
oohj dat is wel jammer
Enne vind wel mooie kruik hoor :slight_smile:

We hopen nog steeds te kunnen gaan afgelopen week weer dat gedoe met die minister etc
Als we gaan verblijven we sowieso niet in Jerusalem wel x dagje heen de familie bezoeken maar niet slapen we verblijven bij de familie in Tel-aviv/Taibe…iets safer
We maken wel de koffers klaar etc zodat we last minute kunnen kijken wat we doen en even afwachten hoe deze week daar verloopt
Waar we tegen op zitten is ook de aanhouding op Tel-aviv pppfff das altijd zon verhoor waar ga je heem wat ga je doem bla bla waarom heet je zo etc vorig jaar hebben ze mijn zusje uren vast gehouden
Reizen met Nlds paspoort dit x ipv de Jordaanse. . Hopenlijk zijn ze wat soepeler dan

@ Turkijelover ook ik ben laat maar alsnog gefeli met dit nieuwe jaar. Hopelijk brengt het jou en je binkie veel geluk en liefde.
@ Tamara je loopt hier niet te klagen en sorry is ook niet nodig jij houdt je sterk dat is te zien en ja dat hoeft hier echt niet hoor. Gooi het er maar allemaal uit. Zoals je zelf al zei schrijven helpt. Schrijf gerust deel 101 vol hoor!
@ Summie weer een knuffel voor jou!
@ Delali ook een knuffel voor jou. Zijn er al wat vorderingen?
@ Kardelen gefeli met je baan! Tuurlijk is dat vroeg opstaan en reizen dik balen maar hey je kunt de dagen afstrepen. Dat is dan wel een voordeel met tijdelijk werk;) En dan lekker relaxen bij askin.
@ Isafazli hoe gaat ie bij jullie?
@Deniz kizi fijn dat de vakantie geslaagd was en ja 24/7 dat is wennen jullie moeten daar samen een weg in vinden en op elkaar leren inspelen. Fijn dat je binnenkort nog eens kan gaan en het is al gezegd maar hij kan verlof opnemen straks en als ie dat een beetje slim verdeelt over de legerperiode hoeven jullie elkaar ook niet superlang te missen.
@ Ladyside een kruik? hihihi lief dat wel maar romantisch? Ik zou tegen hem aankruipen zo doe ik dat altijd :wink:
@ Milou lekker chillen op de bank met een boek soms kan zoiets simpels zo gelukzalig zijn :wink:
@ Xlovato is wel begrijpelijk dat ze jullie getrouwd willen zien. Ongetrouwd mogen jongen en meisje niet eens handje vasthouden in principe. Mijn schoonouders proberen het ook al 5 jaar. Ten minste ze gooien steeds het trouwballetje op maar wij doen het op onze manier en ze doen daar ook niet moeilijk over gelukkig. Als we ons maar netjes gedragen in het openbaar.
@ Lbds is askin weer de oude? En wat gaat er nu verder met je gebeuren of is er geen behandeling meer nodig?

Hier gaat alles zn gangetje alles is geregeld alleen het ticket nog. Als dat gebeurd is kan het chillen beginnen. Hoop dat ik niemand vergeten ben maar dat zal vast wel helaas :wink:

2 likes

haha CivCiv, romantiek is hier vƩr te zoeken hahaha! De kruik geeft in ieder geval meer warmte dan askim op het moment.

@Tamara, wat een gedoe zeg daar! Hopen dat reizen op NL’s paspoort idd beter is en jullie niet vastgehouden worden.

1 like